Forum » Na cesti » Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary
Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

Blinder ::
Evo 10k dobiš za 10 let star avto in 250.000 prevoženih :D
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Za polovico tega denarja dobiš isto starega BMW serije 3 s 50 ali 100 k km več prevoženimi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

iKst_ ::
Čez 10 let boš pa tudi veliko lažje prodal Elroqa kot Octavio, na kateri bo pri 200kkm treba en kup dragih stvari.
Dvomim. Garancija, baterija, motor. Kar prodaj čet 10 let, ko bo baterija izven garancije. Razen če imaš fetiš na težave.
Pri ICE imaš pa po 10 letih in 200kkm garancijo? Kater avto to?
Kar se popravil tiče je pa nek povprečen ICE definitivno dražji, bistveno več stvari gre lahko narobe. Baterije za starejše EVje so že danes relativno ugodne, pa vsako leto jim cena pade za 20% med tem, ko cene rezervnih delov za ICE stagnirajo.
WizzardOfOZ je izjavil:
Ja tudi ko se malo prestaviš se ugasne in tudi pod nulo.
Haha. Ja, ampak da se prestaviš, ga mora vžgat.
Ja vžge, se prestaviš in ugasne. Kaj je tu problem?
Ni problema. Smo pa prej govorili o glasnosti oz. tišini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

Dr_M ::
Kdo hudica gre zdele v salon po nov avto in kupi dizla? 
No skratka, 2 meseca nazaj sem dobil novo Octavio AE 1.5Tsi z rocnim menjalnikom, sedan verzija.
Ni svoh avto, ampak nevem ce bi dal vec kot 30 jurjev zanjo.
So mi hotl podturit DSG, ampak na zalost je to DQ200 s suhimi sklopkami in kot sem videl na netu, je to zelo problematicen menjalnik.

No skratka, 2 meseca nazaj sem dobil novo Octavio AE 1.5Tsi z rocnim menjalnikom, sedan verzija.
Ni svoh avto, ampak nevem ce bi dal vec kot 30 jurjev zanjo.
So mi hotl podturit DSG, ampak na zalost je to DQ200 s suhimi sklopkami in kot sem videl na netu, je to zelo problematicen menjalnik.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

LapD ::
Dizl Octavia ima bolj zanesljiv DSG, to je pravzaprav edini razlog za dizla. Ce gledas rocnega je 1.5 bencinar no brainer.
web&motion designer

UkrFTW!! ::
Pri ICE imaš pa po 10 letih in 200kkm garancijo? Kater avto to?
Popravila so relativno poceni proti novemu elektromotorju ali bateriji, ki te čaka pri EV.
Baterije za starejše EVje so že danes relativno ugodne, pa vsako leto jim cena pade za 20% med tem, ko cene rezervnih delov za ICE stagnirajo.Poudarek na relativno. Pri 50k dragem je 10 relativno .
EVji so 2x predragi glede na to, kaj nudijo. Ali pa 3x.

iKst_ ::
Popravila so relativno poceni proti novemu elektromotorju ali bateriji, ki te čaka pri EV.
Ne, niso poceni. To lahko reče nekdo, ki je imel v življenju 3 avtomobile, pa z vsemi je imel srečo.
Menjava verige, ki se šteje med redno vzdrževanje te pride 1500€+. Menjava turbine je od oka jurja. Šobe za dizla so po 200-300€ komad. Do 200kkm na dizlu ali sodobnem bencinarju zamenjaš za eno baterijo robe. S tem, da ima baterija življenjsko dobo 500-600kkm.
EVji so 2x predragi glede na to, kaj nudijo. Ali pa 3x.
Ja, se strinjam. Problem je v tem, da pri ICE dobiš še manj za svoj denar. Z EV te nategnejo, ampak vsaj malo manj kot z dizlom.

iKst_ ::
Seveda obstaja. Je pa res, da so 10 let nazaj ravno dobro začeli prodajati EVje. Novi modeli, ki prihajajo iz tekočih trakov danes so svetlobna leta pred prvo generacijo Leafa, prvimi primerki Model S itd.

GenZNPC ::
Ma jeba, Elroq bo verjetno po 15 letih vreden 0€, ce imas smolo z baterijo in nimas vec garancije, ga noben vec ne bo kupil. Nazalost se niso dovolj dolgo na trgu, da bi se vidle dolgorocne posledice. To kaj se pa rabljeno prodaja, pa je ze imelo probleme in se prodaja, ker se ga hoce nekdo znebit in nekdo drug najebe.
Pa 15 let sploh ni tako veliko, 15 let dezja, snega, nas pokojni bencinar je dal skozi 23 let, pa je bil posiljen in zelo slabo vzdrzevan.
Podvozje rjavi, baterija je prisraufana od spodaj. Lokalni mehanik se tega ne bo dotikal, ko bo treba kaj rihtat, pri uradnem pa bo tako drago, da je boljse avto spustit v prepad.
ICEja zna pokrpat vsak, ki nima dveh levih rok za svasaparat.
Pa 15 let sploh ni tako veliko, 15 let dezja, snega, nas pokojni bencinar je dal skozi 23 let, pa je bil posiljen in zelo slabo vzdrzevan.
Podvozje rjavi, baterija je prisraufana od spodaj. Lokalni mehanik se tega ne bo dotikal, ko bo treba kaj rihtat, pri uradnem pa bo tako drago, da je boljse avto spustit v prepad.
ICEja zna pokrpat vsak, ki nima dveh levih rok za svasaparat.
skibidi

iKst_ ::
Ma jeba, Elroq bo verjetno po 15 letih vreden 0€, ce imas smolo z baterijo in nimas vec garancije, ga noben vec ne bo kupil.
Ja, podobno kot Octavia z zaribanim motorjem. Strošek popravila je podoben, verjetnost, da motor zariba pa nekajkrat večja kot, da baterija crkne tako, da jo ni možno popraviti.
Podvozje rjavi, baterija je prisraufana od spodaj. Lokalni mehanik se tega ne bo dotikal, ko bo treba kaj rihtat, pri uradnem pa bo tako drago, da je boljse avto spustit v prepad.
ICEja zna pokrpat vsak, ki nima dveh levih rok za svasaparat.
Nič od tega ni res.
Meni noben lokalni mehanik ni želel "pokrpat" Land Roverja, pa ni bilo nič grozno težkega. Kaj šele, če bi bila kakšna specifična okvara. Tudi pri Škodah se najdejo kakšne specifične zadeve, ki jih lokalci ne znajo ali nočejo reševati. Diske in ploščice zna pa res vsak zamenjati, na ICE ali EV.
To, da je vse treba rihtat na uradnem servisu pa tudi ni res. Imaš že danes specializirane servise za EVje. Sicer res ne v vsaki vasi, ampak jih je nekaj v okolici.

Slopek ::
Ma jeba, Elroq bo verjetno po 15 letih vreden 0EUR, ce imas smolo z baterijo in nimas vec garancije, ga noben vec ne bo kupil. Nazalost se niso dovolj dolgo na trgu, da bi se vidle dolgorocne posledice. To kaj se pa rabljeno prodaja, pa je ze imelo probleme in se prodaja, ker se ga hoce nekdo znebit in nekdo drug najebe.ta elroq, bo po 7.letih odslužil svoje in bo do 15.leta samo še avto, ki te bo vozil praktično brez stroškov. V teh nadaljnjih osmih letih, pa če boš dajal na stran samo mesečni strošek za gorivo, privarčeval za nov avto.
Pa 15 let sploh ni tako veliko, 15 let dezja, snega, nas pokojni bencinar je dal skozi 23 let, pa je bil posiljen in zelo slabo vzdrzevan.
Podvozje rjavi, baterija je prisraufana od spodaj. Lokalni mehanik se tega ne bo dotikal, ko bo treba kaj rihtat, pri uradnem pa bo tako drago, da je boljse avto spustit v prepad.
ICEja zna pokrpat vsak, ki nima dveh levih rok za svasaparat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()

Utk ::
Aha, zdaj smo že na 15 let ko EV ne bo več nič vreden. Par let nazaj smo bli na 5 letih, potem na 8ih kot jih ima večina garancijo, zdaj smo že na 15. Samo še zmeraj mi ni nihče sposoben dat linka na avto.net za nek ničvreden EV.
So pa stari leafi res že poceni. Pa ne zato, ker so zanič, razen baterije so v marsičem boljši od novih, ampak zdaj ko dobiš novega kitajca za 13 jurjev, se jih res ne da več prodat za 8, 9 jurjev.
So pa stari leafi res že poceni. Pa ne zato, ker so zanič, razen baterije so v marsičem boljši od novih, ampak zdaj ko dobiš novega kitajca za 13 jurjev, se jih res ne da več prodat za 8, 9 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::
Lol kod da postavljene cene odražajo dejansko stanje, koliko bo kupec realno dal za rabljen avto.
20k za 10 let rabljeno Teslo?
20k za 10 let rabljeno Teslo?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GenZNPC ::
Ja, podobno kot Octavia z zaribanim motorjem. Strošek popravila je podoben, verjetnost, da motor zariba pa nekajkrat večja kot, da baterija crkne tako, da jo ni možno popraviti.
V bistvu ni tako, rabljen blok iz druge octavie je zelo poceni (ebay kleinanzeigen 1,5-2k), baterija pa je nekajkrat vec. Verjetnost, da 2.0 TDI dandanes zariba, je enako kot zadeti JackPot na loteriji. Medtem, ko pa zgleda vsak EV nad 10 let je imel ze crknjeno baterijo.
skibidi

Slopek ::
Ja, podobno kot Octavia z zaribanim motorjem. Strošek popravila je podoben, verjetnost, da motor zariba pa nekajkrat večja kot, da baterija crkne tako, da jo ni možno popraviti.
V bistvu ni tako, rabljen blok iz druge octavie je zelo poceni (ebay kleinanzeigen 1,5-2k), baterija pa je nekajkrat vec. Verjetnost, da 2.0 TDI dandanes zariba, je enako kot zadeti JackPot na loteriji. Medtem, ko pa zgleda vsak EV nad 10 let je imel ze crknjeno baterijo.
Pri nas se za nafto mesečno zapravi več kot 300€. Sem bil že lani tik pred nakupom EV, pa sem si premislil in nisem ne dizla, ne električnega. Zdaj sem rezerviral MG S5 luxury. Verjamem, da mi bo služil vsaj teh sedem let, kolikor ima garancije. Plačeval bom dobrih 300/mesec, pa seveda nekaj pologa. Zdaj pa še enkrat preberi prvi stavek.

iKst_ ::
V bistvu ni tako, rabljen blok iz druge octavie je zelo poceni (ebay kleinanzeigen 1,5-2k),
Ja? Zamenja se pa sam od sebe?
Jaz sem sredi podobnega projekta. Blok me pride manj kot 2 jurja, obnovljen, s poštnino vred. Skupni strošek popravila bo pa verjetno nekje 3x toliko.
Medtem, ko pa zgleda vsak EV nad 10 let je imel ze crknjeno baterijo.
Ja? Kje pa gledaš 10 let stare Elroqe?

codeMonkey ::
Ja, podobno kot Octavia z zaribanim motorjem. Strošek popravila je podoben, verjetnost, da motor zariba pa nekajkrat večja kot, da baterija crkne tako, da jo ni možno popraviti.
V bistvu ni tako, rabljen blok iz druge octavie je zelo poceni (ebay kleinanzeigen 1,5-2k), baterija pa je nekajkrat vec. Verjetnost, da 2.0 TDI dandanes zariba, je enako kot zadeti JackPot na loteriji. Medtem, ko pa zgleda vsak EV nad 10 let je imel ze crknjeno baterijo.
Jaz mislim da 10 res ni nek problem, kilometri pa tudi ne:

GenZNPC ::
Evo, pa imam dve ponudbi:
Naloadana Octavia Sportline do konca, s kompletom zimskih in letnih koles in podaljsano garancijo do 5. leta 35k - nemsko poreklo
https://www.avp-autoland.de/angebote/Sk...
ali Elroq 85 Sportline z paket za voznjo, clever, kluka in zimsi + zimski komplet gum, minus subvencija 40k, plus suko kabel, plus polnilna postaja, 41k.
6k razlike, manjsi prtljaznik, ena tretjina dosega pozimi, polovica dosega poleti in veliko manj opreme.
Mja takih videojev je ogromno, kjer je avto mlad in ima veliko kilometrov. Saj v videu sam rece, da je obrama gum visoka in gume stanejo 2x toliko kot za ICE, pa pri 120kkm so bli hin sprednji amortizerji. Spodbudne besede.
Naloadana Octavia Sportline do konca, s kompletom zimskih in letnih koles in podaljsano garancijo do 5. leta 35k - nemsko poreklo
https://www.avp-autoland.de/angebote/Sk...
ali Elroq 85 Sportline z paket za voznjo, clever, kluka in zimsi + zimski komplet gum, minus subvencija 40k, plus suko kabel, plus polnilna postaja, 41k.
6k razlike, manjsi prtljaznik, ena tretjina dosega pozimi, polovica dosega poleti in veliko manj opreme.
codeMonkey je izjavil:
Ja, podobno kot Octavia z zaribanim motorjem. Strošek popravila je podoben, verjetnost, da motor zariba pa nekajkrat večja kot, da baterija crkne tako, da jo ni možno popraviti.
V bistvu ni tako, rabljen blok iz druge octavie je zelo poceni (ebay kleinanzeigen 1,5-2k), baterija pa je nekajkrat vec. Verjetnost, da 2.0 TDI dandanes zariba, je enako kot zadeti JackPot na loteriji. Medtem, ko pa zgleda vsak EV nad 10 let je imel ze crknjeno baterijo.
Jaz mislim da 10 res ni nek problem, kilometri pa tudi ne:
Mja takih videojev je ogromno, kjer je avto mlad in ima veliko kilometrov. Saj v videu sam rece, da je obrama gum visoka in gume stanejo 2x toliko kot za ICE, pa pri 120kkm so bli hin sprednji amortizerji. Spodbudne besede.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

codeMonkey ::
Ja, rabljen. Kar je cisto OK, ker mu ravno fino pade cena za nekaj tisocakov, pa nov prakticno. Ocitno si se odlocil ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Utk ::
Zakaj bi kupil škodo za 40, če dobiš id7 za 38.
35 za rabljeno octavio pa ne bom niti komentiral.
35 za rabljeno octavio pa ne bom niti komentiral.

iKst_ ::
6k razlike, manjsi prtljaznik, ena tretjina dosega pozimi, polovica dosega poleti in veliko manj opreme.
Pa še vedno nisi povedal koliko se dejansko voziš :)
Če ti 1/3 dosega pozimi še vedno pokrije večino dnevnih potreb, boš imel z EVjem precej manj dela in skrbi.

GenZNPC ::
Zakaj bi kupil škodo za 40, če dobiš id7 za 38.
35 za rabljeno octavio pa ne bom niti komentiral.
Sej ni slaba alternativa, ampak je 5 metrov dolg, za 38k nima kljuke, nima akusticnih stekel, nima 3 conske klime itn.
skibidi

Utk ::
Kljuko doplačaš, sigurno je tišji od škode dizl ne glede na stekla, 3 consko klimo na 2m2 pa res nujno rabiš.

GenZNPC ::
6k razlike, manjsi prtljaznik, ena tretjina dosega pozimi, polovica dosega poleti in veliko manj opreme.
Pa še vedno nisi povedal koliko se dejansko voziš :)
Če ti 1/3 dosega pozimi še vedno pokrije večino dnevnih potreb, boš imel z EVjem precej manj dela in skrbi.
Manj dela ja, sam mi voznja po AC pobere dol gume vsako drugo leto. Verjamem, da se z jajcanjem po mestu ne znucajo, sem napisal da sem vecinoma na AC in peljem 140, potem malo manj 110 in zelo malo po naselju, od izvoza do izvoza.
skibidi

iKst_ ::
Vožnja po AC ti pobere gume enako kot na ICE. Zakaj misliš, da je tukaj kakšna bistvena razlika. Vsako drugo leto jih boš menjal tudi na Octaviji.
Hitrost vožnje pa ni bistvena, kot smo že ugotovili. Bistveno je koliko kilometrov na dan narediš pri tej hitrosti.
Hitrost vožnje pa ni bistvena, kot smo že ugotovili. Bistveno je koliko kilometrov na dan narediš pri tej hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

GenZNPC ::
Vožnja po AC ti pobere gume enako kot na ICE. Zakaj misliš, da je tukaj kakšna bistvena razlika. Vsako drugo leto jih boš menjal tudi na Octaviji.
Hitrost vožnje pa ni bistvena, kot smo že ugotovili. Bistveno je koliko kilometrov na dan narediš pri tej hitrosti.
Zdaj ga pa ze serjes.
skibidi

codeMonkey ::
Vzamem tudi eno leto starga Enyaqa naloadanga za 35k
Jaz rabljenega Enyaqa npr. ne bi kupil, ce bi imel pogosto daljse poti po AC, ker je zdaj novejsi toliko izboljsan, in stari ni bil se cisto dodelan. Bo pa treba cakati vsaj kaksno leto ali dve, da se pojavi kaj pametnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

codeMonkey ::
Pa btw, na isti osnovi kot sta id.7 in Elroq, imas tudi Fordove modele. Capri ima nekaj vec prostora, pa zgleda da se tudi dobi s popusti: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Bi moral imeti se nekaj manj porabe kot Elroq zaradi oblike.
Bi moral imeti se nekaj manj porabe kot Elroq zaradi oblike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

iKst_ ::
Vožnja po AC ti pobere gume enako kot na ICE. Zakaj misliš, da je tukaj kakšna bistvena razlika. Vsako drugo leto jih boš menjal tudi na Octaviji.
Hitrost vožnje pa ni bistvena, kot smo že ugotovili. Bistveno je koliko kilometrov na dan narediš pri tej hitrosti.
Zdaj ga pa ze serjes.
Kaj ga serjem? S tem, da je bistveno koliko km delaš dnevno?
Ali s tem, da boš pri obeh menjal gume na 2 leti?
S tem drugim mogoče, ampak omenjaš pogoste dolge vožnje po avtocesti, športno podvozje itd. Iz tega sem sklepal, da govoriš o letni kilometrini vsaj 40-50kkm. Torej, menjava na 2 leti v vsakem primeru.
Btw, teža avta ni edini faktor pri porabi gum. Elroq ima z 235/55/19 gumo precej večjo kontaktno površino kot Octavia z 225/40/19. Razlika v teži je cca. 450kg. Obremenitev gume je praktično enaka pri obeh.

GenZNPC ::
Zato pravijo vsi EVjasi, da jih menjujejo bolj pogosto kot prej in se vozijo pocasneje?
skibidi

iKst_ ::
Ne vem kaj pravijo. EVji imajo definitivno potencial, da prej uničijo gume. Ampak predvsem v ovinkih, kjer teža pride do izraza in pri hitrejšem speljevanju (instant navor). Pri konstantni vožnji po AC je razlika minimalna.

codeMonkey ::
Jaz bom sigurno prej izrabil gume na Elroqu kot pa sem na Octaviji. Pac vec moci in pospesujem rad hitreje. Po mestu ti ravno veliko ne ostane od veselja kot je pospesevanje od semaforja pa do 50 km/h ali naslednjega semaforja :) Predvsem pa ker ima pogon zadaj, sem zacel izkoriscati da ga namenoma malo zahodim na izhodih iz ovinkov, da ga fino poravna. Vsekakor gume tu trpijo in tega pri Octaviji s pogonom spredaj nisem pocel, ker ta v tem primeru ni sla v ovinek (tudi s kvazi sportnim podvozjem)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

iKst_ ::

WizzardOfOZ ::
Kar se popravil tiče je pa nek povprečen ICE definitivno dražji, bistveno več stvari gre lahko narobe.
Zanimivo je to, da mlajši EV ne naredijo tehničnih, ker so preprosto podvozja in zavore čisto uničene.
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/r...
Električni avtomobili že dolgo niso redkost in so vse pogostejši obiskovalci tehničnih pregledov. Rezultati TÜV ne potrjujejo njihove nadpovprečne zanesljivosti in so v nekaterih primerih celo med najslabšimi v svoji starostni kategoriji. To je nasprotno od razmišljanja, da so električni avtomobili zanesljivejši od tistih, ki jih poganjajo motorji z notranjim zgorevanjem, ker imajo manj gibljivih delov, pa tudi filtrov za trdne delce, ventilov EGR ...
Vendar pa je delovanje električnih avtomobilov drugačno in zahteva redno vzdrževanje. Med tehničnimi pregledi so tehniki največ pomanjkljivosti odkrili pri zavorah, ki se pri električnih avtomobilih zaradi pogostega regenerativnega zaviranja manj uporabljajo in se hkrati ob aktiviranju spopadajo s precej večjo težo kot pri avtomobilih z motorji z notranjim zgorevanjem. Posledica tega je pogosta korozija in precejšnja obraba materiala zavornih kolutov in ploščic. Visoka teža je povezana tudi z obrabo delov podvozja, zlasti amortizerjev in vzmetenja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

iKst_ ::
Ja, dokler boste na žurnalu dobivali informacije bo tako.
Če greš gledat TUV reporte na njihovo stran pravijo, da je e-Golf med najbolj zanesljivimi avtomobili, med top 10 v vseh kategorijah.
Bi znalo biti, da problem ni v elektromotorju, ampak slabem dizajnu sprednjih rok pri Tesli 3?
Če greš gledat TUV reporte na njihovo stran pravijo, da je e-Golf med najbolj zanesljivimi avtomobili, med top 10 v vseh kategorijah.
Bi znalo biti, da problem ni v elektromotorju, ampak slabem dizajnu sprednjih rok pri Tesli 3?

GenZNPC ::
e-Golf ima 2,2 toni?
ID.7 Tourer je recimo res zanimiv, ampak podvozje ni nic kaj drugace od Passatov pred 10 leti. Pol pa daj v Passata dodatnih 500kg pa se vozi znjim naokol po luknjasti in razpokani cesti. Itak da to ne zdrzi enako dolgo, kako pa bi.
ID.7 Tourer je recimo res zanimiv, ampak podvozje ni nic kaj drugace od Passatov pred 10 leti. Pol pa daj v Passata dodatnih 500kg pa se vozi znjim naokol po luknjasti in razpokani cesti. Itak da to ne zdrzi enako dolgo, kako pa bi.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Blinder ::
The Volkswagen e-Golf's unladen (curb) weight varies by model year but is generally around 1,585 kg to 1,615 kg. For example, the 2017-2016 models have an unladen weight of approximately 1,585 kg, while the 2020 models are closer to 1,615 kg.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

iKst_ ::
ampak podvozje ni nic kaj drugace od Passatov pred 10 leti.
Od kje ti črpaš te informacije?

IL_DIAVOLO ::
Ne vem zakaj bi bolj zrlo gume na električarjih, če pa je voznja praviloma bolj umirjena, brez nenadnih pospesevanj in zaviranj, v ovinkih se pa tudi manj nagiba.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GenZNPC ::
ampak podvozje ni nic kaj drugace od Passatov pred 10 leti.
Od kje ti črpaš te informacije?
Dvignes z dvigalko in pogledas od spodaj, se stevilke dolocenih delov so iste, se vedno.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne vem zakaj bi bolj zrlo gume na električarjih, če pa je voznja praviloma bolj umirjena, brez nenadnih pospesevanj in zaviranj, v ovinkih se pa tudi manj nagiba.
Pravijo da se z EVji dirka, predvsem v naselju, ker na AC prevec porabijo in se je treba peljat 120.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Gambino ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne vem zakaj bi bolj zrlo gume na električarjih, če pa je voznja praviloma bolj umirjena, brez nenadnih pospesevanj in zaviranj, v ovinkih se pa tudi manj nagiba.
V povprečju se gume na električnih vozilih (EV) obrabljajo hitreje kot na klasičnih vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem (ICE), a razlogi so večplastni:
Teža vozila
EV imajo zaradi baterij pogosto 300–500 kg večjo maso od primerljivih ICE vozil.
Višja masa pomeni večjo obremenitev na pnevmatike → več trenja, več toplote → hitrejša obraba.
Navor in pospeševanje
Elektromotor zagotavlja poln navor takoj (instant torque).
Močni pospeški → več zdrsov in večji prenos sil na cesto → hitrejše obrabljanje tekalne plasti.
Regenerativno zaviranje
Pri EV se pogosto uporablja rekuperacija namesto mehanskega zaviranja.
To pomeni, da se obremenitev pri zaviranju bolj prenaša na pogonsko os (spredaj ali zadaj), kar vodi do neenakomerne obrabe gum.
Tišja vožnja → večja opaznost obrabe
Ker so EV tišji, proizvajalci gum uporabljajo mehkejše zmesi, da zmanjšajo hrup.
Mehkejša guma = boljši oprijem, manj hrupa, a tudi krajša življenjska doba.
Testi (npr. TireRack, ADAC, Continental) kažejo, da se gume na EV obrabijo 20–30 % hitreje kot na ICE pri enakem načinu vožnje.
Povprečna življenjska doba gum na EV je okoli 30.000–40.000 km, medtem ko pri ICE vozilih lahko dosežejo 40.000–60.000 km (odvisno od modela, sloga vožnje in pnevmatik).
Tesla Model 3/Y lastniki pogosto poročajo o menjavi gum že po 25.000–35.000 km.

GenZNPC ::
Evo 30% vecja obraba in 2-3x visja cena. 20 zoll EV vs. 18 Zoll ICE.
Konkretno je to za zimski in letni komplet pri Elroq tri menjave 5000€
Octavia dve menjavi 1600€
Pa imas zadnji pogon in 2 toni, hoces v dezju in pozimi ta najboljse gume za vsak slucaj
Konkretno je to za zimski in letni komplet pri Elroq tri menjave 5000€
Octavia dve menjavi 1600€
Pa imas zadnji pogon in 2 toni, hoces v dezju in pozimi ta najboljse gume za vsak slucaj
skibidi

karafeka ::
Haha, pa kolk je bilo ene propagande, da je servisiranje evjev cenejše. Da višjega kasko zavarovanja sploh ne omenjam.

Utk ::
Glede na to da vsi z EV pravijo obratno kot tisti, ki ga sploh nimajo, se je res za vprašat kaj je tu propaganda. Jaz imam gor navadne gume v najcenejši dimenziji, in zdaj pred zimo letijo po treh letih in 50,000 v koš, čeprav imajo sigurno še tiste 3 ali 4 mm. Še na nobenem avtu nisem znucal gum do čelovstonk, pa jih ne bom niti z električnim. Guma postane veliko prej zanič kot pa zmanjka profila, tako da je o tem brez veze govorit.
Jaz komaj čakam da se bo dobilo kakega malo boljšega EV izven garancije za "drobiž". Zaenkrat je edini boljši in starejši EV tesla, te so pa tako drage da je res bolje kupit novo.
Jaz komaj čakam da se bo dobilo kakega malo boljšega EV izven garancije za "drobiž". Zaenkrat je edini boljši in starejši EV tesla, te so pa tako drage da je res bolje kupit novo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

iKst_ ::

codeMonkey ::
Jaz placam manj za zavarovanje, pa se vec pokriva. Gume pa imajo slabih 10k sele, tako da tezko komentiram.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

fikus_ ::
Glede pnevmatik za EV, sem na ST že spraseval, če vozniki EV res kupujejo namenske (sem linkal tudi nek clanek) za EV, pa ni bilo pravega odgovora.
Namenske za EV naj bi imele manjši kotalni upor, bolj poln profil,...
Namenske za EV naj bi imele manjši kotalni upor, bolj poln profil,...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 97903 (37488) | FiReFTW |
» | Izbira pogonsekga agretata v letu 2022 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18081 (14054) | Ghost7 |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29118 (25653) | WizzardOfOZ |
» | Stari model/novi model avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12274 (9983) | matobeli |
» | Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 43847 (39629) | Mufasa |