» »

Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

GenZNPC ::

Ena zimska zadaj, damn: https://www.reifendirekt.de/rshop/Reife...

oz.:

skibidi

fikus_ ::

To pravi ADAC
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

Kaže, da je dovolj pravi hitrostni razred in nosilnost.
Ce pa gledate originalne pnevmatike na EV, imajo pa nekateri bolj poln profil oz. minimalno (eno ali več) prekinjeno špuro na sredini.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

stara mama ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne vem zakaj bi bolj zrlo gume na električarjih, če pa je voznja praviloma bolj umirjena, brez nenadnih pospesevanj in zaviranj, v ovinkih se pa tudi manj nagiba.

LOL, ravno to izstopa pri štromarjih (zarad flat karakteristike seveda).
Hondo vtec morš naganjat da se začne zabava (je pa poznej bolj zabavno)
Ekologija™ in Trajnost™

Zvezdica27 ::

dobro, a zdaj imamo kak konsenz, kateri karavan je best buy trenutno nov in kateri rabljen - benz ali diesel je vseeno...

Ali to octavia, superb, passat, mondeo...?

zz

Tody ::

Seveda, da ne :) Odvisno vse koliko km delaš in kak budget imaš :D

iKst_ ::

Zvezdica27 je izjavil:

dobro, a zdaj imamo kak konsenz, kateri karavan je best buy trenutno nov in kateri rabljen - benz ali diesel je vseeno...

Ali to octavia, superb, passat, mondeo...?

zz


MG5 v rangu do cca. 20-25 jurjev
ID7 v rangu do cca. 40-45 jurjev

Razen v izjemnih primerih, kjer vozniki redno (večkrat na teden) vozijo po 500-600km ali več naenkrat.

feryz ::

V prvem postu piše "avto predvsem za dolge relacije".
Ampak ja, štromar naj bo.

Tody ::

Mislim, kitajci so tukaj začeli dobro premešavat karte, samo pač večina nismo feryz k po 5 letih zapelje avto v jark pa kupi novega ... tko da pojma nimam kaka bo resell value tega avta, ampak z opremo in ceno so kar tam tam.

iKst_ ::

feryz je izjavil:

V prvem postu piše "avto predvsem za dolge relacije".
Ampak ja, štromar naj bo.


Res je. Ampak OP še vedno ni uspel pojasniti kaj so zanj "dolge relacije", poleg tega pa sam meša EVje v debato.

stara mama ::

Si na ST, kaj drugega pa pričakuješ od favorizacije elektro-mlinčkov?
Petrolheade in tunerje?
Ekologija™ in Trajnost™

fikus_ ::

Ikst, ti se drži EV teme.... :D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iKst_ ::

Jaz sem drugače takoj na prvi strani napisal, da nima smisla gledati EVjev :) Pa jih on vztrajno vlači v temo.

GenZNPC ::

Danes bil na testni voznji Elroq RS.
Plusi:
Je res tiho, priznam, zvocna izolacija je super. Mopeda, ki je stal zravn mene sem komaj slisal.
Minus te tisine je, da bolj slisis vse ostalo v avtu. Ventilator, neki je neka plastika zaskrtala v ovinku take stvari recimo.

Minusi za mene:
Poraba se mi je zdela OK, teral sem ga kot ponavadi teram in sem porabil 15% v 50km poti. To pomeni, da poleti 350km nebi smelo biti problem bolj dinamicno po AC. Pozimi nevem. Verjetno bolj proti 250.
Podvozje je super, ampak meni je ogromno feedbacka s cesto manjkalo, tudi v sportnem nacinu. To je res super podvozje za ljudi, ki preferirajo udobje in jih ne zanima v katero smer vlece cestisce oz. nagiba.
Zaviranje, se mi zdi da bi bila to ta stvar, ki bi se je najtezje navadil. Enostavno premehko ali kako naj recem, treba je stopiti kr mocno, da se tile dve toni konkretno ustavita. To je bolj za lagano sportski, enako sem zacutil to tezo v kroznem, skozi katera sem vajen malo bolj dinamicno speljati, tu sem se pa malo prestrasil, ko se je teh 2000kg nagnilo v desno in so gume za sekundo zacvilile.

Prtljaznik. Kdor isce prtljaznik z relativno veliko ploscino, to ni to. Podane mere na internetu malo zavajajo. Dolzina 88cm je tocno in samo na sredini, spodaj. Ob strani in 15cm visje od dna, je to ze 10cm manj. Dal sem notr otroski vozicek in je bil prtljaznik enako poln, kot pri i30N. Nic vec nebi spravil njega vecje prtljage.
Ko sedis v njem daje obcutek, da sedis v velikem avtu, ampak po drugi strani pa daje obcutek utesnjenosti. Manjsa okna, vecja konzola, dno pod nogami je visje, kot recimo pri octaviji.
Zadaj sem nameril visino od tal do klopce 30cm, ko sedis in se spuzva spusti. V oktaviji je to dobrih 35cm. Nisem velik, ampak sedenje zadaj je za mene pomenilo imeti dvignjena kolena.
Infotainment in prijaznost nastavljanja klime ipd. pa ne bom omenjal, to je problem vseh novih avtov, pain in the ass.
Z avtom kot je Touran pa tu ni nobene primerjave. V touranu sedis kot na odprti terasi.

Jutri sledi testna voznja z ID.7 Tourer.
skibidi

Kripto mesi ::

Molnar si ga pa lepo bluzi.

codeMonkey ::

Na koncu je to vseeno Skoda. Pac ni dirkalnik. Octavia tudi ni nic posebnega, ampak je pa vsaj nizja in lazja. Pri zavorah se strinjam, stopalka deluje mehko, ampak Skoda ima zdruzen sistem z regeneracijo in pri EV hoces imeti moznost izkoriscanja maksimalne regeneracije, zato stopalka pac ni narejena da grabi takoj, ko jo malo pritisnes, ampak da nekako cutis kje pri zaviranju aktiviras mehansko zavoro.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Me pa res zanima kako se razlikuje od ID.7. Tega jaz nisem vozil, ker je prevelik za naso garazo.

Zgodovina sprememb…

GenZNPC ::

Bom jutri javil. Ko sem sel direkt iz Elroqa 2000kg, vsedel v Polota (keramicne ploscice, sportno podvozje) 1150kg, stopil na bremzo, me je skor katapultiralo skozi okno, haha.
skibidi

stara mama ::

...toliko o novih 2-tonskih SUVjih in križancih.
Ekologija™ in Trajnost™

Zvezdica27 ::

hm.

MG5 je cena kao 35k osnovna. Je to cena s subvencijo ali brez nje?

Hvala,

zz

codeMonkey ::

Meni zgleda na avto.net, da je to cena brez akcije in subvencije za "comfort" razlicico. Drugace pa dobis "luxury" za okoli 25k brez subvencije.

EDIT: Tudi comfort so nekateri po 25k. Zanimivo. Cudne so cene ker so dejanske razlike po 10k, za novo vozilo, pa je videti kot enak avtomobil. Nisem pa v detajle gledal opreme. Torej je razlika v prodajalcih?

Zgodovina sprememb…

Zvezdica27 ::

hm. Če je to res, to sploh ni slaba cena...

zz

gile ::

Mal višje je bla debata o gumah na EV...na Enyaqu z letnimi prevoženih cca 30k km, sprednje majo še ful profila, zadnje pa je kar občutno pobralo, do zime bodo še zdržale, se prav rečmo nekih 35k km do menjave. Not great, not terible. Tle mi gre edin na q, k so različne dimenzije spredaj/zadaj in jih ne morem rotirat, drgač bi se jim dal še mal podaljšat dobo. Gre pa po moje velik delež obrabe zadnjih gum na račun zaviranja z regeneracijo, praktično ne stopim na zavoro.

GenZNPC ::

Ok, danes se vozil ID.7 Tourer, res prijeten avto za vozit, tudi upravljanje je malenkost bolj intuitivno oz. lazje, kot pri skodi.
Najvecji plus, pedal za plin in bremzo, sta po obcutku bolj "podobna" iceju oz. bolj direktna, kot pri skodi. Pri skodi je obcutek zakasnitve, ce pa pohodis plin pa te katapultira, pri ID.7 je to doziranje bolj prefinjeno. Zaviranje je tudi bolj direktno, kot pri Elroqu.

Zdaj pa najvecji minus, ID.7 nima akustična stranska stekla! Tudi Enyaq ne. Niti ni mozno skonfigurirati zraven.

Je pa razlika pri voznji ze opazna takoj od 70km/h naprej. Ze ko sem speljal ven iz naselja, sem takoj opazil, da tu neki ne stima. Sem sel do prodajalca in vprasal ce nima teh stekel, ker je kao ful opremljen in mi je potrdil da tega ni oz. ni mozno dobit pri ID.7 in Enyaqu.

Kdor o tem razmislja, razlika je ogromna, za moje pojme ze pri 100km/h - Elroq je dooosti tisji. Tak na oko bom rekel, Elroq je pri 140 tako tih, kot ID.7 pri 90-100. Tam se veter ful slisi. Skoda.

Prednost ID.7 pa je se preglednost. Ogledala so vecja, povecajo pogled nazaj, tako da avto ne deluje tako dolg, kot v resnici je. Obracalni krog je majka.

Res skoda, pa bi res bil za ID.7 ampak, kar se tice glasnosti v kabini ga Elroq z stranskimi akusticnimi zelo prekasa.
skibidi

IL_DIAVOLO ::

GenZNPC je izjavil:

Bom jutri javil. Ko sem sel direkt iz Elroqa 2000kg, vsedel v Polota (keramicne ploscice, sportno podvozje) 1150kg, stopil na bremzo, me je skor katapultiralo skozi okno, haha.


Torej od dolgočasnega dizla in se bolj dolgočasnega elektricarja smo prisli do tega, da dejansko zelis trdega gti-ja z nizkoprofilnimi gumami in sportnim podvozjem.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Slopek ::

codeMonkey je izjavil:

Meni zgleda na avto.net, da je to cena brez akcije in subvencije za "comfort" razlicico. Drugace pa dobis "luxury" za okoli 25k brez subvencije.

EDIT: Tudi comfort so nekateri po 25k. Zanimivo. Cudne so cene ker so dejanske razlike po 10k, za novo vozilo, pa je videti kot enak avtomobil. Nisem pa v detajle gledal opreme. Torej je razlika v prodajalcih?

Včeraj sem bil na testni z Mg S5. Nisem velik poznavalec avtomobilov, a vseeno sem jih že kar nekaj vozil in lahko rečem, da se novi mg pelje odlično. Sem vozil z enim pedalom in dela super. En dan prej na testu z e Kono. Vzel bom Mg

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

endelin ::

Genz: Samo to je potem kar hardpass, če je 5 metrska limo/karavan ID7 tako glasen na AC, ker nima aktustičnih stekel. Bi pričakoval, da je elroq glasnejši avto.

Zgleda moraš potem vzet audi a6 da ma vse :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

UkrFTW!! ::

Saj iskst pravi, da so EV-ji tihi. Od kje sedaj ta hrup?

BTW na cesti, ko greš s kolesom, ne ločiš tesle od ice vozil. Vse je enako glasno. Gume, pa to. Motorjev itak pravilnoma ne slišiš, če so stok.

codeMonkey ::

Smesno kako omejujejo to opremo. V AT imas pri ID.7 lahko akustiscna stekla spredaj in zadaj. Ga pa res ne dobis za tak denar.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

UkrFTW!! je izjavil:

Saj iskst pravi, da so EV-ji tihi. Od kje sedaj ta hrup?

BTW na cesti, ko greš s kolesom, ne ločiš tesle od ice vozil. Vse je enako glasno. Gume, pa to. Motorjev itak pravilnoma ne slišiš, če so stok.


Ti se delaš neumnega ali samo slabo bereš?

endelin je izjavil:

Genz: Samo to je potem kar hardpass, če je 5 metrska limo/karavan ID7 tako glasen na AC, ker nima aktustičnih stekel. Bi pričakoval, da je elroq glasnejši avto.

Zgleda moraš potem vzet audi a6 da ma vse :D


Na Bjornovem testu je ID7 npr. tišji od Audi A6 Avant e-tron.

Audi:
80kmh 61,9
100kmh 64,7
120kmh 66,6
Average 64,81

ID7
80kmh 61,4
100kmh 63,6
120kmh 65,5
Average 63,81

S tem, da je bil Audi na letnih gumah, ID7 pa na zimskih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

UkrFTW!! ::

Priznam, ponavadi se delaš ti neumnega.
Pisal si, da so tihi. Kar jaz slišim, so enako tihi, torej nič posebnega in odstopajočega.

iKst_ ::

Dokler poslušaš ugasnjene avtomobile na parkingu je logično, da so vsi enako tihi. Poskusi se enkrat zapeljat s kakšnim.

GenZNPC ::

Saj, zato pa rajsi octavio z akusticnimi stekli in 8 jurjev vec v zepu.

codeMonkey je izjavil:

Smesno kako omejujejo to opremo. V AT imas pri ID.7 lahko akustiscna stekla spredaj in zadaj. Ga pa res ne dobis za tak denar.

Zihr? Jaz govorim o stranskih steklih. Kokr sem gledal ima to samo Elroq.
Ostali imajo samo spredaj.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

codeMonkey ::


1.552,80 EUR
Exterieur-Paket "Plus"
Adaptive Fahrwerksregelung DCC inkl. Fahrprofilauswahl inkl. Dämpfung vorn und hinten
Progressivlenkung
Verbundsicherheitsglas geräuschdämmend für Seitenscheiben vorne und hinten; Heckscheibe und Seitenscheiben hinten abgedunkelt (Serie Busines u. GTX)


Kakor vem ima Elroq samo spredaj.

Zgodovina sprememb…

GenZNPC ::

To si pri GTX gledal ali pri navadnem Pro? Mogoce pa je odvisno kateri model izberes ze na zacetku.

Elroq ma celo v Sloveniji to:


Ah pod Exterieur, ne pod comfort
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

Cosmo ::

codeMonkey je izjavil:

Smesno kako omejujejo to opremo. V AT imas pri ID.7 lahko akustiscna stekla spredaj in zadaj. Ga pa res ne dobis za tak denar.


Jaz sem ga kupil v Sloveniji, pa imam akustična stekla spredaj in zadaj.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

codeMonkey ::

Cosmo je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Smesno kako omejujejo to opremo. V AT imas pri ID.7 lahko akustiscna stekla spredaj in zadaj. Ga pa res ne dobis za tak denar.


Jaz sem ga kupil v Sloveniji, pa imam akustična stekla spredaj in zadaj.


Ocitno prodajalec ni imel pojma :D

Mislim da je tale CLEVER paket nujen, glede na to kaj ponuja. Ne samo hrup, ki je najpomembnejsi, ampak tudi keyless in brezzicno filanje telefona je nekaj kar bi danes res pogresal.

Zgodovina sprememb…

GenZNPC ::

Ja, spredaj zadaj sploh ni debate, pogovarjamo se ob strani. Sem jih nasel tudi pri vw.si - Premaknili so iz Komfort v Zunanji Paket:
Zunanji paket Plus 1.411,37 €
dinamično uravnavanje podvozja DCC z izbiro voznega profila
progresivno krmiljenje
večslojno varnostno steklo, protihrupna in toplotna izolacijo za stranska stekla
skibidi

Cosmo ::

GenZNPC je izjavil:

Ja, spredaj zadaj sploh ni debate, pogovarjamo se ob strani. Sem jih nasel tudi pri vw.si - Premaknili so iz Komfort v Zunanji Paket:
Zunanji paket Plus 1.411,37 EUR
dinamično uravnavanje podvozja DCC z izbiro voznega profila
progresivno krmiljenje
večslojno varnostno steklo, protihrupna in toplotna izolacijo za stranska stekla


Ja, na stranskih steklih spredaj in stranskih steklih zadaj. Imam pa zunanji paket plus.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cosmo ()

codeMonkey ::

Jap, o stranskih govorimo. In Elroq ima samo na sprednjih stranskih to moznost, medtem ko ID.7 tudi na zadnjih.

GenZNPC ::

Cosmo je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Smesno kako omejujejo to opremo. V AT imas pri ID.7 lahko akustiscna stekla spredaj in zadaj. Ga pa res ne dobis za tak denar.


Jaz sem ga kupil v Sloveniji, pa imam akustična stekla spredaj in zadaj.

Ojla kok so kej Servisi in kako pogosto? Baje ni zraven vec knjigice.
Google pravi 200-400€ vsako leto odvisno od kilometrov ali vsake dve leti, z toplotno crpalko pa drugi servis lahkp tudi okol 1000€
skibidi

gile ::

Verjetno servisi isto kot pri Enyaqu: na vsake dve leti, brez omejitve km. Za info, na našmu enyaqu prejšnji mesec opravljen drugi servis pri 98000km. Sem poslal mal ponudb naokol, v Ljubljani so mel cene čez 500€, Trebnje 350€, Berus, ki mi je tudi najbližji, 250€. Postavke na predračunih praktično iste. Ima pa tudi TČ.

Gambino ::

gile je izjavil:

Verjetno servisi isto kot pri Enyaqu: na vsake dve leti, brez omejitve km. Za info, na našmu enyaqu prejšnji mesec opravljen drugi servis pri 98000km. Sem poslal mal ponudb naokol, v Ljubljani so mel cene čez 500€, Trebnje 350€, Berus, ki mi je tudi najbližji, 250€. Postavke na predračunih praktično iste. Ima pa tudi TČ.


Kaj pa delajo oni za ta denar na servisu. Kaj pa imajo za zamenjat, razen kakšen filter, da so take cene?

GenZNPC ::

CoPilot pravi:
Kaj se pregleda pri električnem vozilu, pri servisnem pregledu?
Ker električni avtomobili nimajo motorja z notranjim izgorevanjem, ni potrebe po menjavi olja ali zamenjavi svečk. Namesto tega se pri rednem servisu običajno opravi:
? Kaj vključuje servis električnega vozila:
- Pregled visokonapetostne baterije in inverterja
- Posodobitve programske opreme (pogosto na daljavo - OTA)
- Pregled zavornega sistema (zaradi regenerativnega zaviranja se obraba zmanjša)
- Pregled pnevmatik, vzmetenja in podvozja
- Menjava kabinskega filtra in pregled klimatske naprave
- Pregled polnilnih kablov in priključkov
skibidi

IL_DIAVOLO ::

Dokler ne bo servis elektricnega vozila v skladu z normalno urno postavka mehanika, ki je 20-50€, naj kar lepo spizdijo lupit koga drugega.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Gambino ::

GenZNPC je izjavil:

CoPilot pravi:
Kaj se pregleda pri električnem vozilu, pri servisnem pregledu?
Ker električni avtomobili nimajo motorja z notranjim izgorevanjem, ni potrebe po menjavi olja ali zamenjavi svečk. Namesto tega se pri rednem servisu običajno opravi:
? Kaj vključuje servis električnega vozila:
- Pregled visokonapetostne baterije in inverterja
- Posodobitve programske opreme (pogosto na daljavo - OTA)
- Pregled zavornega sistema (zaradi regenerativnega zaviranja se obraba zmanjša)
- Pregled pnevmatik, vzmetenja in podvozja
- Menjava kabinskega filtra in pregled klimatske naprave
- Pregled polnilnih kablov in priključkov


In to je 250 do 500E. Kraja, čista!

GenZNPC ::

Ko sem rekel 20.000km letno za id.7 je rekel 1x letno ca. 200€ za mali pregled in 400€ za veliki, ker je ta mehanik za visokonapetost drag.
skibidi

Goran's Blog ::

Sej neke razlike med elektriko in dizlom ni glede uradnih servisov.
Je pa tako, da dizla ali bencinarja lahko pelješ na nek xy servis ali pa sam doma poservisiraš po poteku garancije ali pa še prej če te ne briga zanjo, kako je z električnimi pa ne vem.

IL_DIAVOLO ::

Saj sam veš kako je, kot pri vseh elektronskih napravah. Lahko ga peljes na odpad ali zamenjaš polovico avta- baterija in elektromotor.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

bm1973 ::

Da ne govorim o tem, da te tista enosmerna napetost iz baterije lahko konkretno strese ali celo ubije, če kaj sam šraufaš...

GenZNPC ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj sam veš kako je, kot pri vseh elektronskih napravah. Lahko ga peljes na odpad ali zamenjaš polovico avta- baterija in elektromotor.

To je prodajalec celo uporabil kot argument, da naj podaljsam maximalno garancijo, ker je itak vse elektronsko in ce se kaj pokvari in je treba menjat, je to takoj stirimestna cifra. Rekel, naprimer obracanje ventilatorjev, display, touch, veste, to je tak kot telefon, po treh letih mogoce vse dela, mogoce ze kaj zajebava.
skibidi


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Z enim polnjenjem 1200 kilometrov (po hribu navzdol) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
19810286 (2138) Utk
»

Renault Captur - FHEV ali MHEV? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14812825 (4261) lubej1
»

Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
64798111 (37696) FiReFTW
»

Avto za dolge razdalje - omejen budget (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12510188 (6367) delavec44

Več podobnih tem