Novice » Ostale najave » Z enim polnjenjem 1200 kilometrov (po hribu navzdol)

IMBB ::
stara mama je izjavil:
Sigurno se najdejo primeri, da te hočejo olupit, ker je na EV manj za servisirat in bolj redko treba, oni hočejo pa še vedno isto zaslužit na servisih. Koliko se pač pustiš.
Ja se popolnoma strinjam, EV praktično nima kej bit pri mehaniku!
To gruntam vsakič, ko mi mehanik menjuje batne obročke, ojnične ležaje, teflone, hona cilindre, nastavlja ventile.....
če bi se le spomnil kdaj sem že to nazadnje delal....
Se pa prekleto velikrat spomnim, da sem servisiral vse drugo kar ni motor...
Kaj pa olje, filtre, jermene, auspuh, črpalke, svečke, dpf, egr, katalizator, štarter? Dobro, da si pozabil, to je najboljše pozabit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IMBB ()

codeMonkey ::
Ionity z naročnino stane 0,49eur
Če nek običen EV avto porabi po avtocestni hitrosti 130kmh ene 22kwh je to 10.78 eur.
To je 7,5 litrov goriva. + naročnina.
Bi rekel da je precej dražje kot smrdljivec za AC
Ce lahko polniš je super. Ampak za na poti do dunaja in nazaj boš moral tako polniti vsaj 500km
Ni ravno za trgovske potnike
Na tej poti bos imel tezko cez nekih 105 km/h povprecne, ce se bos priblizno drzal omejitev (v plus). Zato je realna poraba bistveno nizja. Ce pa imas se limuzino v stilu Tesla model 3, pa si ze precej nizje. Pa ce res potujes pogosto tako, lahko vzmes narocnino za 0,39 eur/kWh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Utk ::
stara mama je izjavil:
Sigurno se najdejo primeri, da te hočejo olupit, ker je na EV manj za servisirat in bolj redko treba, oni hočejo pa še vedno isto zaslužit na servisih. Koliko se pač pustiš.
Ja se popolnoma strinjam, EV praktično nima kej bit pri mehaniku!
To gruntam vsakič, ko mi mehanik menjuje batne obročke, ojnične ležaje, teflone, hona cilindre, nastavlja ventile.....
če bi se le spomnil kdaj sem že to nazadnje delal....
Se pa prekleto velikrat spomnim, da sem servisiral vse drugo kar ni motor...
Kaj pa olje, filtre, jermene, auspuh, črpalke, svečke, dpf, egr, katalizator, štarter? Dobro, da si pozabil, to je najboljše pozabit.
Na tem forumu se disk ploščice na ice menjajo na 150 kkm, kakšen egr, termostat, auspuh, to nikoli.
Imamo več trgovin z avtodeli kot pekarn, ampak verjetno vse živijo od prodaje 400V baterij za 6 let stare električne avte...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

starfotr ::
Vsak stroj zahteva redno in tudi izredno vzdrževanje.
Problem, ki ga vidim pri lastnikih EV je ta, da govorijo o tem da praktično ni vzdrževanja in ni okvar. Tesla nima servisnih delavnic. Klasične znamke pa nategujejo s tem da brez potrebe menjujejo zavorno tekočino na vsakem servisu, ki ga predpišejo.
Samo hiter pogled na EV kliniko pove, da EV še zdaleč niso imuni na težave in da so servisi (tudi neuradni - pri njih) kar precej dragi. V tem pogledu niso EV nič drugačni od ICE. Še več, ko gre kaj narobe zna biti prekleto boleča glava, saj za malenosti verjetno nihče ne gre k njim.
Problem, ki ga vidim pri lastnikih EV je ta, da govorijo o tem da praktično ni vzdrževanja in ni okvar. Tesla nima servisnih delavnic. Klasične znamke pa nategujejo s tem da brez potrebe menjujejo zavorno tekočino na vsakem servisu, ki ga predpišejo.
Samo hiter pogled na EV kliniko pove, da EV še zdaleč niso imuni na težave in da so servisi (tudi neuradni - pri njih) kar precej dragi. V tem pogledu niso EV nič drugačni od ICE. Še več, ko gre kaj narobe zna biti prekleto boleča glava, saj za malenosti verjetno nihče ne gre k njim.

Utk ::
Mislim da vsak tu, ki ima EV, je imel tudi ICE. Tako da pravljice da je enako lahko prodajaš tistim, ki niso EV nikoli imeli.
En nov ICE stane do 10 leta servisiranje na uradnem servisu toliko da ni več prav veliko razlike proti menjavi baterije na električnem.
Pa se baterij bolj malo zamenja, da ne bo pomote.
En nov ICE stane do 10 leta servisiranje na uradnem servisu toliko da ni več prav veliko razlike proti menjavi baterije na električnem.
Pa se baterij bolj malo zamenja, da ne bo pomote.

starfotr ::
Ravno ti si govoril o tem, koliko je prodajalcev rezervnih delov na vsakem koraku.
Vsi te prodajalci prodajajo izključno neuradnim servisom in fušarjem. Torej spet nabijaš o tem, koliko nekaj stane na uradnih servisih, pa si tudi ti sam ugotovil, da glavnina servise opravlja izven uradnih servisov.
Vsi te prodajalci prodajajo izključno neuradnim servisom in fušarjem. Torej spet nabijaš o tem, koliko nekaj stane na uradnih servisih, pa si tudi ti sam ugotovil, da glavnina servise opravlja izven uradnih servisov.

MrStein ::
Resno, ti se bi s svojim renojem po servisih rad primerjal z električnim? So ti že popravili kar je bilo že z novim vse narobe?
Kater bedak na rednem, se pravi uradnem, servisu menja zavore? Serjete denar?
Zmanjkalo argumentov?
Napisal si:
Novodobni bencinarji rabijo servis še zmeraj vsako leto.
In še zmeraj imajo katalizatorje, lamdasonde, 100 drugih senzorjev, ki slej ko prej začnejo kazat vsak svojo vrednost, ki nikakor ne gre skup. Da ne govorimo o menjalnikih, vztrajnikih, sklopkah, turbinah, in ja, tudi zavorah. Moj ima 140,000 km in je še na original ploščicah, kaj šele diskih. Do 200,000 bojo ploščice ziher še dobre.
Moj bencinar je imel preko 200 000 km in od tega sem menjal le zavore.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

endelin ::
Mislim da vsak tu, ki ima EV, je imel tudi ICE. Tako da pravljice da je enako lahko prodajaš tistim, ki niso EV nikoli imeli.
En nov ICE stane do 10 leta servisiranje na uradnem servisu toliko da ni več prav veliko razlike proti menjavi baterije na električnem.
Pa se baterij bolj malo zamenja, da ne bo pomote.
Do 10 let ice me je stal približno 300eur letno povprečno servisiranje (morda sem še preveč rekel)

Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

MrStein ::
Kakšen veliki servis? A smo leta 1980?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

stara mama ::
Še vedno krožijo okrog legende o "velikih" in "malih" servisih

Ekologija™ in Trajnost™

Jebomir ::
Velike in male delajo VAGovci, ki imajo pri mehanikih odprt trajnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jebomir ()

starfotr ::
Tukaj je vsaj trajnik.
Lahko bi moral imeti hipoteko za redno vzdrževanje. Dobesedno prevedeno.
https://evclinic.eu/category/hybrid_cra...
Lahko bi moral imeti hipoteko za redno vzdrževanje. Dobesedno prevedeno.
https://evclinic.eu/category/hybrid_cra...

Utk ::
Ravno ti si govoril o tem, koliko je prodajalcev rezervnih delov na vsakem koraku.
Vsi te prodajalci prodajajo izključno neuradnim servisom in fušarjem. Torej spet nabijaš o tem, koliko nekaj stane na uradnih servisih, pa si tudi ti sam ugotovil, da glavnina servise opravlja izven uradnih servisov.
Danes imajo avti 7, tudi 10 let, garancije. Do takrat grejo bolj ali manj na uradne servise. Več kot pol avtov je pa starejših od 10. In vse trgovine z deli živijo v glavnem od teh.
Mislim da vsak tu, ki ima EV, je imel tudi ICE. Tako da pravljice da je enako lahko prodajaš tistim, ki niso EV nikoli imeli.
En nov ICE stane do 10 leta servisiranje na uradnem servisu toliko da ni več prav veliko razlike proti menjavi baterije na električnem.
Pa se baterij bolj malo zamenja, da ne bo pomote.
Do 10 let ice me je stal približno 300eur letno povprečno servisiranje (morda sem še preveč rekel)![]()
Je, 15 let nazaj.
Kakšen veliki servis? A smo leta 1980?
Renoja imaš. Tu nikoli ne veš ali boš imel mali ali veliki servis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

a_borlak ::
Kajpavem, sodelavci mi govorijo o menjavah verig in to pri BMWjih, VWjih (ni tam polni in pelji?), celo pri Citroenu, tako da očitno veliki servis še obstaja. Tista zadeva niti ni tako poceni, original je konkretno čez tisočaka, če ni celo dva, delo, pa še vse ostalo ...

MrStein ::
Kakšen veliki servis? A smo leta 1980?
Renoja imaš. Tu nikoli ne veš ali boš imel mali ali veliki servis.
Aha, torej fantaziraš.
OK...
Nekje v predalih imam račune za celotno zgodovino avta.
Čeprav je možno, da sem jih pri prodaji dal zraven ali vrgel stran.
Razen rednih servisov sem imel še:
- menjavo motorčka za centralno zaklepanje - 50 EUR
- menjavo pumpice za pranje šip - 50 EUR
- menjavo notranje kljuke vrat - 100 EUR
- nove metlice za brisalce - nek drobiž, pišem, da ni preveč prazen spisek.
Ter nisem imel: menjava zunanje kljuke, ker sem ga prej prodal. Tudi nekje ranga 100 EUR.
Torej v skoraj 20 letih sem imel "ful visoke stroške popravil" v višini par tankov goriva, pardon, nekaj polnjenj na hitro polnilnici.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

Alexius Heristalski ::
RobertMavric je izjavil:
Regeneracija ne prinese nekega velikega prihranka. V bistvu je bolj pljunek v morje.
Meni kolikor gledam cca. 20% - skoraj ne zaviram z zavoro razen v križiščih![]()
20% se mi zdi zelo dobro. Je tudi odvisno od moči motorja. Dacia Spring s 33kW je bolj skrajni primer, kjer zaradi nizke moči motorja tudi regeneracija nima velike moči, pa tudi nastavljivih stopenj nima. Moji podatki po 33000 km:
Total battery usage: 4143 kWh
Total energy from regenerative braking: 312 kWh
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Utk ::
Kakšen veliki servis? A smo leta 1980?
Renoja imaš. Tu nikoli ne veš ali boš imel mali ali veliki servis.
Aha, torej fantaziraš.
OK...
Nekje v predalih imam račune za celotno zgodovino avta.
Čeprav je možno, da sem jih pri prodaji dal zraven ali vrgel stran.
Razen rednih servisov sem imel še:
- menjavo motorčka za centralno zaklepanje - 50 EUR
- menjavo pumpice za pranje šip - 50 EUR
- menjavo notranje kljuke vrat - 100 EUR
- nove metlice za brisalce - nek drobiž, pišem, da ni preveč prazen spisek.
Ter nisem imel: menjava zunanje kljuke, ker sem ga prej prodal. Tudi nekje ranga 100 EUR.
Torej v skoraj 20 letih sem imel "ful visoke stroške popravil" v višini par tankov goriva, pardon, nekaj polnjenj na hitro polnilnici.
Kolk te pa kaj servis toyote stane? Pa menjava olja v menjalniku?
Zakaj zanemarjaš "redne" servise. Sej že redni (beri kot ko zamenjajo samo olje in nič drugega) danes stanejo 250, 300 evrov.
Alexius Heristalski je izjavil:
RobertMavric je izjavil:
Regeneracija ne prinese nekega velikega prihranka. V bistvu je bolj pljunek v morje.
Meni kolikor gledam cca. 20% - skoraj ne zaviram z zavoro razen v križiščih![]()
20% se mi zdi zelo dobro. Je tudi odvisno od moči motorja. Dacia Spring s 33kW je bolj skrajni primer, kjer zaradi nizke moči motorja tudi regeneracija nima velike moči, pa tudi nastavljivih stopenj nima. Moji podatki po 33000 km:
Total battery usage: 4143 kWh
Total energy from regenerative braking: 312 kWh
Nekdo, ki se veliko vozi v hrib, lahko regenerira veliko, nekdo v Prekmurju pa ne bo skoraj nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

IMBB ::
Tukaj je vsaj trajnik.
Lahko bi moral imeti hipoteko za redno vzdrževanje. Dobesedno prevedeno.
https://evclinic.eu/category/hybrid_cra...
Na tej isti strani imaš tudi dejanske širše podatke namesto anekdotičnih, ki jih selektivno prodajaš
https://evclinic.eu/2025/01/19/ultimate...

IMBB ::
Problem, ki ga vidim pri lastnikih EV je ta, da govorijo o tem da praktično ni vzdrževanja in ni okvar. Tesla nima servisnih delavnic. Klasične znamke pa nategujejo s tem da brez potrebe menjujejo zavorno tekočino na vsakem servisu, ki ga predpišejo.
Samo hiter pogled na EV kliniko pove, da EV še zdaleč niso imuni na težave in da so servisi (tudi neuradni - pri njih) kar precej dragi. V tem pogledu niso EV nič drugačni od ICE. Še več, ko gre kaj narobe zna biti prekleto boleča glava, saj za malenosti verjetno nihče ne gre k njim.
Malo bolj temeljit pogled na EV kliniko pa pove, da EV so drugačni od ICE in približno koliko (glej moj prejšnji post). Okvare so. Rutinskega menjavanja npr. olja na 10000 ali 20000 km, kot pri ICE, pač ni. Pa še maričesa, kar je treba menjavat na malo več km (zgoraj našteto).
Vsak stroj zahteva redno in tudi izredno vzdrževanje.
Ja, tu se skriva poanta. EV je pač malo manj stroj, pa malo bolj "mobitel". Zato je tudi vzdrževanja ustrezno manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IMBB ()

Utk ::
Nekateri bi rekli tudi da se elektrarna ne splača, ker imaš še zmeraj račun za elektriko. Tistih 10 evrov.
Ali pa moj 5 letnik, ki pravi da se naj raje vozimo na bencin, ker elektrike imamo premalo.
Tu nekje so nekateri s pametjo.
Ali pa moj 5 letnik, ki pravi da se naj raje vozimo na bencin, ker elektrike imamo premalo.
Tu nekje so nekateri s pametjo.

stara mama ::
Kajpavem, sodelavci mi govorijo o menjavah verig in to pri BMWjih, VWjih (ni tam polni in pelji?), celo pri Citroenu, tako da očitno veliki servis še obstaja. Tista zadeva niti ni tako poceni, original je konkretno čez tisočaka, če ni celo dva, delo, pa še vse ostalo ...
Iz prve roke ti povem, da menjava na N47 (BMW) je material pod 400EUR (Febi), z dobrim privat mehanikom nisi prek 500/600EUR.
Zamenjaš jo pa enkrat na 250kkm (če imaš srečo da si lastnik ravno takrat).
Razen če si kupil zgonjeno jajco, hladno tiščano z oljem menjanim na 30k in vklopljenim start/stop. Pa še prevrtenimi km, da se pol čudiš kako je pri 200k vse narobe...
Zarad takih so res na slabem glasu.
VWjih (ni tam polni in pelji?)To je mišljeno napolni in odpelji, da ga ne vidim več

Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

DamijanD ::
Veliki mali: različne stvari se menja z različno periodo:
- olje ~ 20k
- filter goriva ~ 30-60k
- vodna črpalka ~100k
- jermen 100-150k
Kakšni avti ali pa serije imajo potem še razne posebnosti kot ojnični ležaji, ali pa veriga...
A je servis veliki ali mali je pa odvisno od zneska na koncu
Ostale stvari so pa potem bolj ali manj glede na uporabo/iztrošenost...
- olje ~ 20k
- filter goriva ~ 30-60k
- vodna črpalka ~100k
- jermen 100-150k
Kakšni avti ali pa serije imajo potem še razne posebnosti kot ojnični ležaji, ali pa veriga...
A je servis veliki ali mali je pa odvisno od zneska na koncu

Ostale stvari so pa potem bolj ali manj glede na uporabo/iztrošenost...

Utk ::
Tu se primerja vse po spisku. Uradni servis novega avta za 50 jurjev, nekdo je prilepil celo avto za 300 jurjev, z (ne)vzdrževanjem starih jajc uvoženih iz njemačke z neznano zgodovino.
Na ta način res lahko dobiš rezultat kakršnega kdo želi.
Primerjajte enako.
Na ta način res lahko dobiš rezultat kakršnega kdo želi.
Primerjajte enako.

GenZNPC ::
Meni so ploščice zdržale 25 do 30 kkm, diski pa 50 do 60 kkm.
Torej niti pod razno ne znam avta voziti. To je edini možen zaključek.
Ok, mogoče bi, glede na slog vožnje, zaključili tudi to, da sem že davno mrtev. Ker je praktično nemogoče, da bi tako vozil in ostal živ. Vsaj če verjameš tukajšnjim super strokovnjakom.
Ja nekako tako, jaz sem jih tudi vrgel dol pri 25.000 in nadgradil z EBC Yellow, da vidimo.
Ne rabi bit vsake dve leti sklopka, ampak če imaš 10 takih kosov v avtu, ko se enkrat začne, je vsako leto nekaj.
Na primer kaj?
Disk in pakne res tu in tam menjaš, ampak to je del servisa. Ni da bi si moral ekstra dopust vzeti ali podobno.
Ali pa se nekateri avti toliko kvarijo/obrabijo.
Ne vem.
Recimo na BMW kot vidim se žmigavci ful kvarijo/obrabijo...
Tu in tam glih ne, ampak ko jih porabis. Na obojih so oznake, za ploscice pise recimo MIN TH, zmeris in menjas.
Za EVje pa je bolj pomembno, da pogledas kako so zrjavele z notranje strani, ker ce ni zaviranja in temperatur, pol se vec vlage zadrzuje in hitreje zrjavi vseskup. Bolj nevarno, kot ponucan disk.
Novodobni bencinarji rabijo servis še zmeraj vsako leto.
In še zmeraj imajo katalizatorje, lamdasonde, 100 drugih senzorjev, ki slej ko prej začnejo kazat vsak svojo vrednost, ki nikakor ne gre skup. Da ne govorimo o menjalnikih, vztrajnikih, sklopkah, turbinah, in ja, tudi zavorah. Moj ima 140,000 km in je še na original ploščicah, kaj šele diskih. Do 200,000 bojo ploščice ziher še dobre.
To bi blo ze fajn menjat, verjetno je ze vseskup kot listnato testo z notranje strani.
Kakorkoli ze, ce si clovek kupi avto za vec kot 20k pa ima vec kot 150 konjev, zakaj bi ga sparal in vozil znjim, kot po jajcih.
Problem, ki ga vidim pri lastnikih EV je ta, da govorijo o tem da praktično ni vzdrževanja in ni okvar. Tesla nima servisnih delavnic. Klasične znamke pa nategujejo s tem da brez potrebe menjujejo zavorno tekočino na vsakem servisu, ki ga predpišejo.
Samo hiter pogled na EV kliniko pove, da EV še zdaleč niso imuni na težave in da so servisi (tudi neuradni - pri njih) kar precej dragi. V tem pogledu niso EV nič drugačni od ICE. Še več, ko gre kaj narobe zna biti prekleto boleča glava, saj za malenosti verjetno nihče ne gre k njim.
Malo bolj temeljit pogled na EV kliniko pa pove, da EV so drugačni od ICE in približno koliko (glej moj prejšnji post). Okvare so. Rutinskega menjavanja npr. olja na 10000 ali 20000 km, kot pri ICE, pač ni. Pa še maričesa, kar je treba menjavat na malo več km (zgoraj našteto).
Vsak stroj zahteva redno in tudi izredno vzdrževanje.
Ja, tu se skriva poanta. EV je pač malo manj stroj, pa malo bolj "mobitel". Zato je tudi vzdrževanja ustrezno manj.
Pocakajmo, ko leta naredijo svoje, nekam veliko dolgorocnih izkusenj glih ni za te 2 tonske zverine, ki imajo mehansko podvozje avtov z 1300-1500 kilami.
Vedno vec vidim posnetkov o pokanju volana, lezajev, spokanih fedrov, unicenih amortizerjev.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

IMBB ::
Se strinjam, da je velik izziv zmetat par 100 dolarjev več v železje in kavčuk, da se ojača podvozje, to so zmogli samo vedno bolj težki ICE, pri EV je pa konc. Čez 30 let bodo EVjaši mogoče spoznali svojo zmoto in bodo vsi spet na nafti, tako kot se danes večina vrača na 800-kilske avte.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IMBB ()

GenZNPC ::
Se strinjam, da je velik izziv zmetat par 100 dolarjev več v železje in kavčuk, da se ojača podvozje, to so zmogli samo vedno bolj težki ICE, pri EV je pa konc. Čez 30 let bodo EVjaši mogoče spoznali svojo zmoto in bodo vsi spet na nafti, tako kot se danes večina vrača na 800-kilske avte.
Cost reduction je bitch, morajo nekje sparat pri proizvodnji, v bistvu vsak evro steje, da zadeva z baterijo ne bo predraga pa sajbe pretanke in votla vrata. Razen, ce kdo sanja da bo 2 tonska Skoda imela podvozje 2 tonskega M3 Touringa.
skibidi

IMBB ::
Proizvajalcev ICE avtov zmanjševanje stroškov na podvozju nikoli ni in nikoli ne bo zanimalo, njih bolj kot profit zanima, da je končni kupec varen in da nima stroškov po 150000 km, tud v minus gredo zavestno, da to dosežejo. Za razliko od EV proizvajalcev. Potem se pa zbudiš
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IMBB ()

IMBB ::
morajo nekje sparat pri proizvodnji, v bistvu vsak evro steje, da zadeva z baterijo ne bo predraga.
V bistvu lahko rečemo, da morajo proizvajalci ICE avtov bolj šparat na podvozju, če hočejo bit konkurenčni, ker ponujajo paket z dražjim in bolj kompliciranim pogoskim sklopom:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IMBB ()

codeMonkey ::
Model primerja Skodo z M3.... RS Elroq ima 340 KM medtem ko M3 se 200 vec. En je malo kvazi sportni model racionalnega/druzinskega avtomobila, drug prakticno ponos znamke in nekaj kar naj bi clovek zapeljal tudi na dirkalisce. Cena pa dvakratnik. Vsaj. Zakaj bi morala imeti enako podvozje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

GenZNPC ::
Po kilazi ane, ker je mal bedno da ima elroq iste dele kot karoq
Ocitno sem se motil, jaz sem bil skor ziher da baterija veliko stane, pa zvocna izolacija in debelejsa stekla itn.
morajo nekje sparat pri proizvodnji, v bistvu vsak evro steje, da zadeva z baterijo ne bo predraga.
V bistvu lahko rečemo, da morajo proizvajalci ICE avtov bolj šparat na podvozju, če hočejo bit konkurenčni, ker ponujajo paket z dražjim in bolj kompliciranim pogoskim sklopom:
Ocitno sem se motil, jaz sem bil skor ziher da baterija veliko stane, pa zvocna izolacija in debelejsa stekla itn.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

DamijanD ::
Dajte primerjat ICE krompir z EV krompirjem: torej elroq z kamiq/karoq in enyaq z kodiaq

stara mama ::
Pri čehih res ne gre brez q-jev, ane?
Kot pri volksgrabnu brez T-jev.
Kot pri volksgrabnu brez T-jev.
Ekologija™ in Trajnost™

codeMonkey ::

MrStein ::
Kolk te pa kaj servis toyote stane? Pa menjava olja v menjalniku?
Zakaj zanemarjaš "redne" servise. Sej že redni (beri kot ko zamenjajo samo olje in nič drugega) danes stanejo 250, 300 evrov.
Kje vidiš, da jih zanemarjam???
Stanejo nekje kot si napisal. (za reno manj, okoli 100 je bilo enkrat, bom pogledal...)
Pa še en strošek sem pozabil: pleh
Malo toče, pa malo rje na blatnikih.
Nanese 500 EUR mimogrede. Od oka. Sem imel več rund skozi leta.
Poanta je, da je z motorjem minimalno stroškov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::
Tu si zanemaril redne servise:
20 let uradnih servisov stane cca 10 jurjev, če gremo vse po predpisih. V rangu menjave baterije.
Plus vse okvare, seveda.
Razen rednih servisov sem imel še:
...
Torej v skoraj 20 letih sem imel "ful visoke stroške popravil" v višini par tankov goriva, pardon, nekaj polnjenj na hitro polnilnici.
20 let uradnih servisov stane cca 10 jurjev, če gremo vse po predpisih. V rangu menjave baterije.
Plus vse okvare, seveda.

bm1973 ::
Razen motorja in menjalnika, ima EV vse isto kot ICE.
Torej moraš menjati.
Oz., ker se EV vozi precej bolj drekaško kot ICE, malo manj...
Torej moraš menjati.
Oz., ker se EV vozi precej bolj drekaško kot ICE, malo manj...

Utk ::
Ja, razen motorja, menjalnika, auspuha z vsemi filtri in zavor, je vse isto.
Na zadnjem avtu, ki sem ga imel dobrih 10 let in dobrih 200 kkm, sem od "vsega drugega" napolnil klimo za 40 evrov, zamenjal končnik za 50 in 2x zavorno. Recimo da je vse skupaj bilo 200 evrov.
To bi moral tudi na električnem res je.
Na zadnjem avtu, ki sem ga imel dobrih 10 let in dobrih 200 kkm, sem od "vsega drugega" napolnil klimo za 40 evrov, zamenjal končnik za 50 in 2x zavorno. Recimo da je vse skupaj bilo 200 evrov.
To bi moral tudi na električnem res je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

MrStein ::
Če nič ne crkne pri ice, zakaj bi pri EV?
Sem dobesedno dal spisek stvari, ki so crknili.
Tu si zanemaril redne servise:
Razen rednih servisov sem imel še:
...
Dobesedno sem napisal redni servisi, ti pa da sem jih zanemaril?
Hja, ko poskušaš imeti racionalno debato z...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

Utk ::
Če nisi napisal sume rednih servisov, pri vsem drugem pa vsakih 50 evrov, pomeni da si redne servise zanemaril.

MrStein ::
Če bi sledil debati, bi vedel, da je govora o "dodatnih" stroških, torej razen rednih servisov. In take "ogromne dodatne stroške z ice vozilom" sem naštel.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::
Ne, debata je o razliki v vzdrževanju. In razlika je pri olju, filtrih, katalizatorjih, zavorah. itd., se pravi pri "rednem" vzdrževanju. Kljuka se ti enako lahko pokvari na enem in drugem. In teh stvareh praviš da je malo. Kar je čisto res.

MrStein ::
Ne, debata je o razliki v vzdrževanju. In razlika je pri olju, filtrih, katalizatorjih, zavorah. itd., se pravi pri "rednem" vzdrževanju. Kljuka se ti enako lahko pokvari na enem in drugem. In teh stvareh praviš da je malo. Kar je čisto res.
Itak. Poglej nazaj kdo je fantaziral o dodatnih stroških, "velikih" servisih in podobno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::
Kdo bi tebe razumel. Veliki servis, karkoli je v njem, lahko samo svečke in kak filter več, lahko olje v menjalniku, lahko mali jermeni ali zobati, lahko celo veriga, spada k rednemu servisu. Tudi zavore. In nič od tega pri električnem nimaš. Da ne govorimo ko se začne hec s katalizatorji.
Normalno, če prodaš avto pri 150 kkm marsičesa nimaš za naredit, ampak potem itak brez veze govorit o tem kaj se "splača".
Normalno, če prodaš avto pri 150 kkm marsičesa nimaš za naredit, ampak potem itak brez veze govorit o tem kaj se "splača".
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Z enim polnjenjem 1200 kilometrov (po hribu navzdol) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9275 (1127) | Utk |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 65722 (16399) | iloveboobz |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 83754 (63594) | gruntfürmich |
» | Savdijci vlagajo v Teslo .... in v konkurencoOddelek: Novice / Ostale najave | 4571 (3620) | ttzavod |