Novice » Ostale najave » Z enim polnjenjem 1200 kilometrov (po hribu navzdol)

energetik ::
EV lahko znizaš moč na 1.5kW ali celo ugasneš. TČ nemorš glih ugasnet pr -15C...Seveda lahko. -15° ni nikoli več kot par ur v kosu, in v tem času se to sploh ne bo poznalo v bajti.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()

stara mama ::
Mamca pejte raje kuhat žganje, tole vam ne gre najbolje...
Sej se pogovarjamo o teoretičnih možnostih, ane?
Ker z realnostjo ta celoten eksperiment nima popolnoma nobene veze.
Ekologija™ in Trajnost™

starfotr ::

stara mama ::
Ponavad se rabita dva avta, ker vsak od partnerjev gre na svoj konc :)
Ekologija™ in Trajnost™

Snajper_ ::

kronik ::
Vsi ignorirate tole: 611 kW, 1200 Nm navora
Moj diesel tega nima, je pa res, da tudi stane 10x manj.
Moj diesel tega nima, je pa res, da tudi stane 10x manj.

Jebomir ::
Zgoraj prilepljen G80 z S58 motorjem ima primerljive številke in ceno, lahko bi se pa celo kosal s kakim priusom, ko začnemo božat gas.
V bistvu bi to moral bit zgled in normativ za ICE svet, če nebi VAG grupa v takih masah proizvajala tak šrot kot ga, hkrati pa ljudi prepričala da je 50-80 jurjev popolnoma normalna cena za 2.0 dizla.
Že 20 let prepakiravajo eno in isto sranje. Masters of marketing!
Zdaj pa jok, ko kitajci prehitevajo po desni.
V bistvu bi to moral bit zgled in normativ za ICE svet, če nebi VAG grupa v takih masah proizvajala tak šrot kot ga, hkrati pa ljudi prepričala da je 50-80 jurjev popolnoma normalna cena za 2.0 dizla.
Že 20 let prepakiravajo eno in isto sranje. Masters of marketing!
Zdaj pa jok, ko kitajci prehitevajo po desni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jebomir ()

MrStein ::
Obožujem ko ti fosilni debil razlaga da so EV-i zeleni nateg??? A to pomeni da je potem vse na elektriko zeleni nateg, a doma vsi nabijate agregat za proizvodnjo elektrike ker ne bo vas zelena banda nategovala???
Ne vem zakaj so EV tako velik problem, a so tudi električni vlaki problem, avtobusi, električne klime, tv..... ne razmem zakaj je tolk negativizma okrog EV-a ker je je dobesedno v vsem boljši kot ICE, razen v hitrosti polnjenja, ampak tudi tam so kitajci naredili že ogromen premik.
Jaz ga bom kupil ko bom lahko z neko normalno vožnjo naredil 600-700km, ker 1000km dosega iskreno ne rabim - ne pada mi na pamet v enem kosu furat avto 10 ur. Ko bom lahko dobil nek EV za 40 čukov s takim dosegom ga kupim takoj, do takrat pa bom žal nabijal fosilca...
Fosilci so debili, a si tudi sam to?
priceless :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hojnikb ::
In koga briga to? SI v temi z EVji.
https://www.facebook.com/groups/5975540...
In koga briga to? SI v temi z EVji.
#brezpodpisa

G0zdar ::
Zelo poučen članek, ki dobro prikaže kje (šele) so EV trenutno. Da velja za svetovni rekord, če narediš 1200 km z vožnjo kot po jajcih v idealnem vremenu, s 1300 m spustom z avtom, ki stane več kot 100 kEur.
10 let star Superb ali Passat, cena 10X (!!) manjša, še zmeraj odličen v vseh pogledih, naredi 1200 km z enim tankom pri hitrostih 140 kmh po avtocesti v vsakem vremenu. Čas polnjenja - 2 minuti, v vsaki vasi (razen v Črnem vrhu nad Idrijo in v Solčavi :)).
No malo manj bučke kotalit. 10x manj od 100k je 10k. Za ta denar ne dobiš nobenega novega superba ali passata. 1200km je tudi bučka. Realno nekje 900-1000, pa še to če imaš nekoga pred sabo za manjši zračni upor - been there, done that. In elektriko ima vsaka hiša, ki živi v 21. stoletju. Benzin/dizel boš pa težko doma naredu...
Če kdo naklada si to ti - napisal sem 10 let star superb ne pa nov. Faktor 0.1 pri ceni pa velja, ker tudi opisani avto stane več kot 100keur.
1200 kilometrov z enim tankom (65 l) sem realno večkrat naredil, s čisto normalno (130-140 kmh, nobenih jajcanj za kamioni ali kaj podobnega) vožnjo po avtocesti. S šparovno vožnjo sem prišel na 1400. Elektriko doma že imaš, vendar tudi če imaš wallbox boš filal z 11kW, kar pomeni 2 uri za 100 km dosega. Pri dizlu za 100 km dosega natankaš v 10 sekundah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: G0zdar ()

G0zdar ::
Zakaj pa bi moral bencin/dizel doma narediti oziroma imeti? Avto ni motorka, ki jo imaš v glavnem doma. Funkcija avta je, da se z njim nekam pelješ, in ko se pelješ, vsake toliko greš ziher tudi mimo kakšne črpalke.
Zelo poučen članek, ki dobro prikaže kje (šele) so EV trenutno. Da velja za svetovni rekord, če narediš 1200 km z vožnjo kot po jajcih v idealnem vremenu, s 1300 m spustom z avtom, ki stane več kot 100 kEur.
10 let star Superb ali Passat, cena 10X (!!) manjša, še zmeraj odličen v vseh pogledih, naredi 1200 km z enim tankom pri hitrostih 140 kmh po avtocesti v vsakem vremenu. Čas polnjenja - 2 minuti, v vsaki vasi (razen v Črnem vrhu nad Idrijo in v Solčavi :)).
No malo manj bučke kotalit. 10x manj od 100k je 10k. Za ta denar ne dobiš nobenega novega superba ali passata. 1200km je tudi bučka. Realno nekje 900-1000, pa še to če imaš nekoga pred sabo za manjši zračni upor - been there, done that. In elektriko ima vsaka hiša, ki živi v 21. stoletju. Benzin/dizel boš pa težko doma naredu...

PluribusUnum ::
Ok kot rekord, pravi benchmark bi bil odsek 130khm, odsek 90kmh, odsek 50 kmh (mesto) in poraba energije po posameznih odsekih. Kapaciteta baterije je tukaj nekaj. Če se omeji porabo in polnjenje na 1C (117 kW moči, kar je vrh glave za umerjeno vožnjo), bo vse prej odpovedalo kot baterija (LiFePo4).

BlaY0 ::

m314 ::
Kot je že a_borlak napisal, je 500 km realnega dosega dovolj. Potem je potrebno upoštevati še, da bencinarji in dizli precej bolj onesnažujejo okolje - ne sako količinsko, ampak nam strupene pline spuščajo neposredno pod nos. Potem je pa tu še cena - za opisano pot pod 20 EUR za elektriko iz omrežja proti okoli 90 EUR pri porabi 5l/100km + večji stroški vzdrževanja.
Članek je pa vreden objave zato, ker kaže kakšen napredek so el. avtomobili naredili v zadnjih 10-15 letih. Avtomobili so več kot primerni za uporabo, šepa pa polnilna infastruktura, predvsem južno od Alp.
Članek je pa vreden objave zato, ker kaže kakšen napredek so el. avtomobili naredili v zadnjih 10-15 letih. Avtomobili so več kot primerni za uporabo, šepa pa polnilna infastruktura, predvsem južno od Alp.

-Nevsky- ::
Potem jim pa predlagam, da zdaj avto vržejo še z letala - in lahko se bodo hvalili, da ima avto tudi hitrostni rekord...

Snajper_ ::
Ko enkrat voziš električni avto, motorično tako nazaduješ, da ne znaš več niti pravilno uporabljat citatov.
Dokaz: hojnikb
Dokaz: hojnikb

Geho ::
Dajmo te številke malo drugače obrnit, Lucid Air ima pri 130 porabo cca 16kWh/100km, zna biti še manj, ampak recimo toliko imajo tudi nove Tesle. Skratka, pri tej porabi z enim polnjenjem narediš dobrih 700km, ampak vsaj jaz ne zdržim več 6 ur neprekinjenega sedenja. Očitno ste tu večinoma manijaki z urin flaškami, skratka po cca 4 urah ali okoli 500km vožnje bi se zagotovo ustavil za cca pol ure. WC, kava, morda še kakšen sendvič/normalna malica. V tem času bi se avto glede na velikost baterije tudi na 150kW polnilnici napolnil za 70kWh, kar bi zadoščalo za nadaljnih 500km, kar pomeni čas za naslednji počitek in preden bi res spraznil baterijo, bi naredil še cca 400km. V istem času, kot z bencinarjem ali dizlom. Bencinarja na AC pri 130 recimo da spraviš na 7, dizel je med 5 in 6. Skratka, jaz ne vidim nekih blaznih težav razen da avto stane 100k, po drugi plati pa so kakšne nemške limuzine tudi tu nekje pri tej velikosti in opremljenosti. Lucid pač ni v Renault klasi.
Sej to, povprečen voznik rabi vsake 200-300km pavzo. Sem šel z EV na Nizozemsko, pa smo imel vmes en postanek za prespat in na vsaki etapi po ene 5-6 postankov za kavo, WC, polnenje, hrano, quick nap,... Prišli smo varno tja in nazaj. Edini minus je, da so hitre polnilnice precej drage v Nemčiji in na Nizozemskem, vse ostalo pa nimam pripomb. Še lepo kartica ChargeMap, ki je delal povsod (pri nas bolj redko še), pa ni bilo skoraj nobenega problema. Še v appih ti kaže zasedenost polnilnic in real time. EV so super.
Zakaj pa bi moral bencin/dizel doma narediti oziroma imeti? Avto ni motorka, ki jo imaš v glavnem doma. Funkcija avta je, da se z njim nekam pelješ, in ko se pelješ, vsake toliko greš ziher tudi mimo kakšne črpalke.
Zelo poučen članek, ki dobro prikaže kje (šele) so EV trenutno. Da velja za svetovni rekord, če narediš 1200 km z vožnjo kot po jajcih v idealnem vremenu, s 1300 m spustom z avtom, ki stane več kot 100 kEur.
10 let star Superb ali Passat, cena 10X (!!) manjša, še zmeraj odličen v vseh pogledih, naredi 1200 km z enim tankom pri hitrostih 140 kmh po avtocesti v vsakem vremenu. Čas polnjenja - 2 minuti, v vsaki vasi (razen v Črnem vrhu nad Idrijo in v Solčavi :)).
No malo manj bučke kotalit. 10x manj od 100k je 10k. Za ta denar ne dobiš nobenega novega superba ali passata. 1200km je tudi bučka. Realno nekje 900-1000, pa še to če imaš nekoga pred sabo za manjši zračni upor - been there, done that. In elektriko ima vsaka hiša, ki živi v 21. stoletju. Benzin/dizel boš pa težko doma naredu...
Gre se za praktičnost. Če ima vsaka hiša lektriko, pomeni, da lahko napolniš avto povsod. Nisi odvisen od črpalk in logistike. Dajmo no malo logiko...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Geho ()

shock ::
Meni je fantastično brati te komentarje, ko dajo primer kako napolnijo avto v 10s za 100km.
A telefon tudi polniš ko pride na 1-3%? Ko prideš domov pač ga daš polnit, kje je problem?
2x na leto ko narediš več kot 500km je tak problem da je joj. Kaj pa tistih ostalih 20k km z domače vtičnice?
A telefon tudi polniš ko pride na 1-3%? Ko prideš domov pač ga daš polnit, kje je problem?
2x na leto ko narediš več kot 500km je tak problem da je joj. Kaj pa tistih ostalih 20k km z domače vtičnice?

starfotr ::
Edini minus je, da so hitre polnilnice precej drage v Nemčiji in na Nizozemskem, vse ostalo pa nimam pripomb.
Saj EV nisi kupil, da bi varčeval. Če bi hotel varčevat denar, bi se vozil s 15 let starim avtom.
Če bi ti bilo mar za okolje bi pa uporabil vlak.

Utk ::
Če bi ti nameraval napisat kaj pametnega, bi napisal kolk je ura, ker drugega ne znaš nič. No, niti za uro nisem čist ziher.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

GenZNPC ::
Podvig tipa "Z Golfom prevozil 1800km po hribu navzdol, s pametno voznjo v lepem vremenu. Golf ima precej velik Tank 90L."
Much wow.
Zbudite me, ko naredijo baterijo manjso, cenejso in prevozijo vec.
Much wow.
Zbudite me, ko naredijo baterijo manjso, cenejso in prevozijo vec.
skibidi

feryz ::
Sej to, povprečen voznik rabi vsake 200-300km pavzo. Sem šel z EV na Nizozemsko, pa smo imel vmes en postanek za prespat in na vsaki etapi po ene 5-6 postankov za kavo, WC, polnenje, hrano, quick nap,... Prišli smo varno tja in nazaj. Edini minus je, da so hitre polnilnice precej drage v Nemčiji in na Nizozemskem, vse ostalo pa nimam pripomb. Še lepo kartica ChargeMap, ki je delal povsod (pri nas bolj redko še), pa ni bilo skoraj nobenega problema. Še v appih ti kaže zasedenost polnilnic in real time. EV so super.Prejšnja sobota, 930 km prevoženih, 4 minute postanka. Bi jih bilo še več, ampak sem se moral v Ljubljani ustaviti. Pa se nimam za nadpovprečnega človeka, ampak čisto navadnega.
Frej polnilnice ali njih zasedenost in ceno štroma na polnilnici, kaže tudi moj avto, pa je daleč od ev. Nič posebnega ni to kazanje.
Ne kaže pa zasedenosti ročk za bencin, ampak se da preživeti brez te funkcije.

bm1973 ::
Sej to, povprečen voznik rabi vsake 200-300km pavzo. Sem šel z EV na Nizozemsko, pa smo imel vmes en postanek za prespat in na vsaki etapi po ene 5-6 postankov za kavo, WC, polnenje, hrano, quick nap,...
Daj ne seri...
200-300km pavzo? Zakaj bi se ustavljal vsake 2 uri?
Bruselj v eni pavzi, eno tankanje, B.P. Zakaj bi se tolikokrat ustavljal ?!?!?!
Danes so avti tako udobni, da ni panike, razen če ti mulc sitnari. Moj zaspi, 500km v šusu...

IMBB ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Po tej cesti s hitrostjo pod 90km/h večina bencinarjev pride na porabo pod 4 litre, dizli pa še nižje, pa klimo in radio bi imel lahko vklopljeno, kar tile niso, da ni preveč elektrike porabilo. Tako da je to en velik BS.
Malo morgen, z metrom višinske razlike na kilometer poti bodo bencinarji šli pod 4 l/100, ker je to tako hud klanec povprečno

Malo so pogoljufali za rekord podret, ampak to je pljunek v morje. Eni take pokate, kot da so pot zaključili 100 km pod zemljo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IMBB ()

IMBB ::
Podvig tipa "Z Golfom prevozil 1800km po hribu navzdol, s pametno voznjo v lepem vremenu. Golf ima precej velik Tank 90L."
Much wow.
jaz bom zelo impresioniran, če se ti bo 1800 km ratalo peljat po hribu navzdol, ker to mora jebeno velik pa dolg hrib bit. Ne glede na energent. Ti dam 100 €, če ti to uspe. In seveda, če mi skopljejo rove do tvojega cilja, da ti lahko prinesem. Lahko z everesta štartaš.

WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Po tej cesti s hitrostjo pod 90km/h večina bencinarjev pride na porabo pod 4 litre, dizli pa še nižje, pa klimo in radio bi imel lahko vklopljeno, kar tile niso, da ni preveč elektrike porabilo. Tako da je to en velik BS.
Malo morgen, z metrom višinske razlike na kilometer poti bodo bencinarji šli pod 4 l/100, ker je to tako hud klanec povprečno
Malo so pogoljufali za rekord podret, ampak to je pljunek v morje. Eni take pokate, kot da so pot zaključili 100 km pod zemljo
Moj gre.

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::
Da ti dam enako BS odgovor, kot je dosežek teh 1200km s tem EV.
Avtoplin: 0.849 EUR/L
Bencin: 1.437 EUR/L
Poraba mojega avta pri vožnji do 90km/h je pod 6 litrov goriva na 100km. Če se vozim na plin je to pod ceno štirih litrov bencina.
Avtoplin: 0.849 EUR/L
Bencin: 1.437 EUR/L
Poraba mojega avta pri vožnji do 90km/h je pod 6 litrov goriva na 100km. Če se vozim na plin je to pod ceno štirih litrov bencina.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

IMBB ::
Prejšnja sobota, 930 km prevoženih, 4 minute postanka. Bi jih bilo še več, ampak sem se moral v Ljubljani ustaviti. Pa se nimam za nadpovprečnega človeka, ampak čisto navadnega.
Ti nisi navaden človek, ampak posebna podvrsta, homo zafira autobahnus nomadus z raznimi evolucijskimi prilagoditvami za bolj efektivno vožnjo, avtomatsko kofeinsko žlezo, 5x večji mehur, pa desno nogo 10 centi daljšo od leve, da lažje gas tiščiš

Kalibri ::
Preračunajte kWH v EUR, je bolj zanimivo, ko vidiš, da ob boljši učinkovitosti plačuješ vsaj toliko kot za en star dizel

IMBB ::
Deklarirana poraba tega avta + naše trenutne cene elektrike z davki in prispevki = 3,2 € / 100 km. 2,15 l dizla dobiš za ta dnar
Za tako vožnjo kot na tem testu pride pod 2,2 € / 100
Za tako vožnjo kot na tem testu pride pod 2,2 € / 100

WizzardOfOZ ::
Deklarirana poraba tega avta + naše trenutne cene elektrike z davki in prispevki = 3,2 € / 100 km. 2,15 l dizla dobiš za ta dnar
Za tako vožnjo kot na tem testu pride pod 2,2 € / 100
Če filaš doma!!! Če nimaš te možnosti (živiš v bloku in filaš na pumpi), je najvišja cena 77 centov (0,77€ za kWh), v tujini pa še dražje.
https://www.petrol.si/mobilnost/zasebni...
In pri nas, kadar se vozimo (ker za ostalo je bicikl), smo vedno daleč stran od domačih polnilnic, kar za nas pomeni, da je treba plačevat po tej tržni ceni. To pa ni več poceni glede na to, da so pri normalni vožnji porabe med 17 in 25kwh na 100km prevoženih, pa še majhen doseg imajo te kište. Ne bom se pa jajcal za kamioni, da bi šparal (včeraj so bile spet ovire na avtocesti, ko se je vsaj ene 5 EV-jev vozilo 80km/h. Očitno je treba fino šparat, da se kam pripelješ).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

Utk ::
Na 11 kw lahko polneš za 22 centov. Za hitre polnilnice si zakupiš kak paket in imaš tudi bistveno ceneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::
Ja, zdele gremo recimo z avtomobili na Islandijo. Kje se zakupi hitre polnilnice po tej ceni v tujini? 1600km je samo do trajekta, pa računaj še nazaj in še kakih par tisoč kilometrov po Islandiji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IMBB ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Deklarirana poraba tega avta + naše trenutne cene elektrike z davki in prispevki = 3,2 EUR / 100 km. 2,15 l dizla dobiš za ta dnar
Za tako vožnjo kot na tem testu pride pod 2,2 EUR / 100
Če filaš doma!!! Če nimaš te možnosti (živiš v bloku in filaš na pumpi), je najvišja cena 77 centov (0,77EUR za kWh), v tujini pa še dražje.
Kar je v veliki večini primerov. Če si v bloku doma pa se voziš na islandijo v službo, potem ni najbolj praktično zate, sožalje, se moraš pač dražje vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IMBB ()

WizzardOfOZ ::
bralno razumevanje ti je na nivoju prvošolca, ampak pri ... smo to navajeni.
na šiht se ne rabim vozit z avtom. Za potovanja je pa EV neprimeren. Avto uporabljamo pa primarno za potovanja blizu in daleč. In ja, če bi z normalno vožnjo EV prevozil 1200km, potem bi celo bil uporaben. Ampak zaenkrat še niso niti blizu temu.
P.S. ja 66% ljudi živi v hišah, kjer bi načeloma lahko polnili EV, 33% jih pa ne bo nikoli imelo te možnosti, ker živijo v blokih.
na šiht se ne rabim vozit z avtom. Za potovanja je pa EV neprimeren. Avto uporabljamo pa primarno za potovanja blizu in daleč. In ja, če bi z normalno vožnjo EV prevozil 1200km, potem bi celo bil uporaben. Ampak zaenkrat še niso niti blizu temu.
P.S. ja 66% ljudi živi v hišah, kjer bi načeloma lahko polnili EV, 33% jih pa ne bo nikoli imelo te možnosti, ker živijo v blokih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IMBB ::
Večina ljudi se največ vozi na šiht, na potovanja pa dost redko, tvoje nenavadne potrebe me pretirano ne zanimajo.

a_borlak ::
Kamionarji imajo z razlogom predpisane postanke in dnevno dovoljeno obremenitev, ampak kot smo že večkrat ugotovili, ste tukaj superljudje, ki zmorete vse in še več, posebej v trajanju vožnje. Potem pa beremo zaspal za volanom, prebil zaščitno ograjo, se zaletel ... skratka tega niti ni tako malo. Menisetonebozgodilo mentaliteta tu odpade, ne glede na udobje, itd. V novejših avtih te morda reši kamera, ki spremlja voznika, kaj pa v malo starejšem?

bm1973 ::
Jaz kupim avto za 15 jurjev namesto za 50.
Imam 35 jurjev rezerve za bencin/dizel, preden se bom dražje vozil kot z EV
.
Kot ponavadi, ROI pač ni jasen folku tukaj, Eko fašistom pa še najmanj...
Za začetek ukiniti subvencije in jih celo zahtevati nazaj...
Imam 35 jurjev rezerve za bencin/dizel, preden se bom dražje vozil kot z EV

Kot ponavadi, ROI pač ni jasen folku tukaj, Eko fašistom pa še najmanj...
Za začetek ukiniti subvencije in jih celo zahtevati nazaj...

a_borlak ::
Jaz sem tudi kupil avto za 17k namesto za 50k, na letni ravni, ker se sedaj ne vozim prav veliko imam še vedno 1500€ plusa pri gorivu. 5 do 8 let, kolikor računam, da bom avto še imel bo to cca 10k, se pravi če ga prodam takrat za več kot 5k, sem naredil vse. Baterija bi morala biti še vedno cca 80% ali več, se pravi 300km dosega ali pa bo ostal doma kot drugi avto, ker prvi bo verjetno takrat imel 80kWh ali večjo baterijo, več pa ne rabim in tudi sem mnenja, da bo takrat polnilna infrastruktura še bolj razvita. Skratka, ROI, kot praviš.

codeMonkey ::
Jaz traktorjev ne morem vec vozit. Zadnjic sem vozil po mesecu in pol spet ICE, in je bil neverjetno beden obcutek. Ce ni govora o neki Giuliji Quadrifoglio, 911 S/T ipd., me ne gane. Nisem kupil zaradi ROI, niti s subvencijo. Tudi ce bi placal vec z voznjo po AC, pa itak ne, vseeno.

WizzardOfOZ ::
Večina ljudi se največ vozi na šiht, na potovanja pa dost redko, tvoje nenavadne potrebe me pretirano ne zanimajo.
Avto mora služiti meni ne jaz avtu. Kaj dela večina ljudi in zakaj so sužnji lastnega avtomobila, me ne zanima. Meni je važno kako lahko EV meni služi. In trenutno še ne more. Za potovanja ni dober, za vozit se v službo ga pa ne rabim.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

deco16 ::
Nevem zakaj pol delaš servise, velike male. Kaj to rabiš? Naj avto služi tebi ne ti njemu...

stara mama ::
Zato ker brez olja in filtra avto pač ne bo dolg služu.
Tud ti boš mogu vsake tolk zamenjat hladilno za baterijo, in to po 110EUR na kantico
Aja, tud podvozje EVjev ni imuno na okvare, bremze na rustanje, toplotna/klima na ne-polnjenje, ...
Tud ti boš mogu vsake tolk zamenjat hladilno za baterijo, in to po 110EUR na kantico

Aja, tud podvozje EVjev ni imuno na okvare, bremze na rustanje, toplotna/klima na ne-polnjenje, ...
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

IMBB ::
stara mama je izjavil:
Tud ti boš mogu vsake tolk zamenjat hladilno za baterijo, in to po 110EUR na kantico
Samo če si taka ovca, da boš za bolj ali manj isti glikol mix dal x krat več, ker piše EV gor. Poleg tega, da se zadeva kuha na dosti manjših temperaturah kot pri ICE in mora držat dlje po vsej logiki. Sigurno se najdejo primeri, da te hočejo olupit, ker je na EV manj za servisirat in bolj redko treba, oni hočejo pa še vedno isto zaslužit na servisih. Koliko se pač pustiš.

hojnikb ::
Če Tesla nima nekega predpisanga intervala za menjavo antifriza, pol je le ta dobr vsaj za 8 let, kolker ma avto garancije...
Ko že celo zivljenje voziš dizla brez emisijske opreme, itk ne dojameš kaj ti drugi razlagajo...
Ko enkrat voziš električni avto, motorično tako nazaduješ, da ne znaš več niti pravilno uporabljat citatov.
Dokaz: hojnikb
Ko že celo zivljenje voziš dizla brez emisijske opreme, itk ne dojameš kaj ti drugi razlagajo...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

johnnyyy ::
Deklarirana poraba tega avta + naše trenutne cene elektrike z davki in prispevki = 3,2 € / 100 km. 2,15 l dizla dobiš za ta dnar
Za tako vožnjo kot na tem testu pride pod 2,2 € / 100
Sam furam evidenco za svojega dizla. Gorivo me nekako stane med 6-8€/100km, na leto prevozim slabih 10kkm, kar pomeni slabih 600-800€. Da bi se mi splačal nakup električnega, bi moral polnit doma (te opcije zaenkrat še nimam), ter da bi delal precej km. Kolega fura na štrom že 10+ let in nazadnje naju je hitra polnilnica prišla 0.40€/kwh - pri porabi 15kwh/100km to pomeni - 6€/100km, če bi polnil doma - potem cca 3€/100km.
Je pa tudi odvisno od namena vožnje. Moja uporablja avto za službene namene in se fura po sloveniji od stranke do stranke, pa bi raje imela električnega, saj v električnim lahko imaš klimo/gretje tudi če stoji. Drugače je poleti/pozimi precej naporno - pride do stranke je 15min tam, potem pa 10min čaka da se avto shladi. Pozimi pa je obratna situacija.
Pa da se vrnem na temo. Lahko bi še malce drugače pofejkali porabo ... recimo, sam se veliko vozim na relaciji LJ NG ali obala. In ko je burja letim proti primorski kot raketa. In zadnjič sem šel gor ob nekem močnem JZ vetru in se pozna konkretno pri porabi in tudi občutku vožnje. Tako, da lahko bi naščli neko takšno traso in vremenski dogodek, kjer bi lahko to izkoristili ...


starfotr ::

feryz ::
Zato ker niso vsi ljudje mezdni delavci, ki delajo od 6 00 do 14 00.
Ampak začnejo ko jim paše in končajo ko jim paše. In, načeloma, vsakemu drugače paše.
Ampak začnejo ko jim paše in končajo ko jim paše. In, načeloma, vsakemu drugače paše.

starfotr ::
Temu zelo očitno ni tako. Že zaradi vsega jokanja, ko bo ukinitev premika kazalcev vsako leto, da bodo "izgubili" 1 h.
Ljudje delajo večinoma od 7h-15h +/- 1h-2h. Nekateri delajo tudi v raznih izmenah. Še zdaleč pa ni to neka svoboda, kot jo opisuješ in je vse zelo predvidljivo.
Ljudje delajo večinoma od 7h-15h +/- 1h-2h. Nekateri delajo tudi v raznih izmenah. Še zdaleč pa ni to neka svoboda, kot jo opisuješ in je vse zelo predvidljivo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Z enim polnjenjem 1200 kilometrov (po hribu navzdol) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 8787 (639) | Utk |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 65352 (16029) | hojnikb |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 82647 (62487) | gruntfürmich |
» | Savdijci vlagajo v Teslo .... in v konkurencoOddelek: Novice / Ostale najave | 4556 (3605) | ttzavod |