» »

Z enim polnjenjem 1200 kilometrov (po hribu navzdol)

1 2
3
4

GenZNPC ::

IMBB je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Podvig tipa "Z Golfom prevozil 1800km po hribu navzdol, s pametno voznjo v lepem vremenu. Golf ima precej velik Tank 90L."
Much wow.


jaz bom zelo impresioniran, če se ti bo 1800 km ratalo peljat po hribu navzdol, ker to mora jebeno velik pa dolg hrib bit. Ne glede na energent. Ti dam 100 €, če ti to uspe. In seveda, če mi skopljejo rove do tvojega cilja, da ti lahko prinesem. Lahko z everesta štartaš.

Zakaj ne? Saj je samo prepisano iz novice. Dokler je B nizje od A, se peljemo navzdol ane.
skibidi

IMBB ::

Novica je malo clickbaity, jasno. Tak povprečni naklon poti, da ga še na vaservagi verjetno ne bi zaznal, se ravno ne kvalificira za hrib.

socialec ::

feryz je izjavil:

Zato ker niso vsi ljudje mezdni delavci, ki delajo od 6 00 do 14 00.
Ampak začnejo ko jim paše in končajo ko jim paše. In, načeloma, vsakemu drugače paše.

Topshit strokovnjaki ali socialci, obstaja še kakšna podobna abominacija? Aja, pardon, poklicni dediči. Verjetnost za eno ali drugo ali tretjo? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

MadMen ::

bm1973 je izjavil:

Jaz kupim avto za 15 jurjev namesto za 50.

Imam 35 jurjev rezerve za bencin/dizel, preden se bom dražje vozil kot z EV >:D.

Kot ponavadi, ROI pač ni jasen folku tukaj, Eko fašistom pa še najmanj...

Za začetek ukiniti subvencije in jih celo zahtevati nazaj...

A tud za toplotne?
Se strinjam 8-)

socialec ::

Pa zakaj, pač davkoplačevalci še to plačajo poleg ostalega, saj se nihče konkretno ne pritožuje, nič ni videti v MSM, nek AM kot slo-tech.com je kar nekaj.

hojnikb ::

bm1973 je izjavil:

Jaz kupim avto za 15 jurjev namesto za 50.

Imam 35 jurjev rezerve za bencin/dizel, preden se bom dražje vozil kot z EV >:D.

Kot ponavadi, ROI pač ni jasen folku tukaj, Eko fašistom pa še najmanj...

Za začetek ukiniti subvencije in jih celo zahtevati nazaj...


Kupiš EV za 15 jurjov in maš 35 jurjov rezerve za kurbe, droge in osebno terapevtko. Ker v tem primeru prhraniš tako na nakupni ceni kot na operativnih stroških 8-)
#brezpodpisa

GenZNPC ::

IMBB je izjavil:

Novica je malo clickbaity, jasno. Tak povprečni naklon poti, da ga še na vaservagi verjetno ne bi zaznal, se ravno ne kvalificira za hrib.

Izkoristili 1300 metrov negativne višinske razlike. To se pr porabi kr pozna. Vsak kilometer 1 meter nizje, teoreticno bi se s pravimi gumami z malo trenja avto teh 1200km sam odkotalil dol.
skibidi

hojnikb ::

"to se kar poza".

Ne na pamet. Točno se da izračunat, kolik je blo koristi od visinske razlike, kar sem tudi naredil par strani nazaj.

hojnikb je izjavil:

tolk enga usajanja okol višinske razlike... pri taki razdalji predstavlja višinska razlika cca 9kWh vsega gaina... Nekaj ze, ampak nič o čemer bi se dal pisat. Če bi bil dvig/spust elevacije 0m, bi avto teoretično še vedn lahko prefural ~1100k.

Btw, pr 118kWh neto kapacitete, kolker ma tazadna long range verzija lucida, to pomeni porabo cca 9.8kWh/100km. Mam filing, da je bla povprečna hitrost dokaj nizka, pomoje pod 80km/h...
#brezpodpisa

endelin ::

Vam žene kaj gnjavijo ko greste z EV na dopust in potem po možnosti čakate 2,3 avte pred sabo na polnilnici in potem še slabo uro polnjenja?:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

codeMonkey ::

Vse prazno. Sel 2x v dveh tednih zdaj dol in nazaj. V AT na Ionityu en avto. V MB niti enega v obe smeri. V KP tudi, niti enega avtomobila.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Same here. No priznam, včeraj je bil ionity poln. Cela drama. Grem kilometer naprej, alternativna polnilnca fraj.

Faking garbage, kr prodat pa kupit euro6 dizla /sarcasm
#brezpodpisa

kriptobog ::

endelin je izjavil:

Vam žene kaj gnjavijo ko greste z EV na dopust in potem po možnosti čakate 2,3 avte pred sabo na polnilnici in potem še slabo uro polnjenja?:D


Pustimo od zene EVja doma in gremo z bencinsko mrcino :))

hojnikb ::

In potem spet na nudlce do 18tega?
#brezpodpisa

codeMonkey ::

Pa edini razlog da bi polnil cez 25 minut je, da mulci se niso pojedli ali pa da se obesajo po plezalih. Ionity v Kopru me je presenetil v dobrem smislu. Sem filal ze krepko cez 90%, ker je tamau plezal. Res odlicno mesto za pavzo.

kriptobog je izjavil:

endelin je izjavil:

Vam žene kaj gnjavijo ko greste z EV na dopust in potem po možnosti čakate 2,3 avte pred sabo na polnilnici in potem še slabo uro polnjenja?:D


Pustimo od zene EVja doma in gremo z bencinsko mrcino :))


Torej hisa kjer zena vozi 2x vec konjev ali nekaj takega…

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

zena predvsem vozi enga konja:))
#brezpodpisa

codeMonkey ::

A mas ti twin motor MGja? Pri takem avtu rajsi nisem ta konj.

endelin ::

kriptobog je izjavil:

endelin je izjavil:

Vam žene kaj gnjavijo ko greste z EV na dopust in potem po možnosti čakate 2,3 avte pred sabo na polnilnici in potem še slabo uro polnjenja?:D


Pustimo od zene EVja doma in gremo z bencinsko mrcino :))

Šestaki poleg vikend avtov tudi potovalniki:P

kriptobog ::

codeMonkey je izjavil:

Pa edini razlog da bi polnil cez 25 minut je, da mulci se niso pojedli ali pa da se obesajo po plezalih. Ionity v Kopru me je presenetil v dobrem smislu. Sem filal ze krepko cez 90%, ker je tamau plezal. Res odlicno mesto za pavzo.

kriptobog je izjavil:

endelin je izjavil:

Vam žene kaj gnjavijo ko greste z EV na dopust in potem po možnosti čakate 2,3 avte pred sabo na polnilnici in potem še slabo uro polnjenja?:D


Pustimo od zene EVja doma in gremo z bencinsko mrcino :))


Torej hisa kjer zena vozi 2x vec konjev ali nekaj takega…


Bi si zelel kaj? Zenina Tesla ima mislim da nekaj pod 300 konji (Tesla 3 SR). Urus jih premore 650 ;)

endelin je izjavil:

kriptobog je izjavil:

endelin je izjavil:

Vam žene kaj gnjavijo ko greste z EV na dopust in potem po možnosti čakate 2,3 avte pred sabo na polnilnici in potem še slabo uro polnjenja?:D


Pustimo od zene EVja doma in gremo z bencinsko mrcino :))

Šestaki poleg vikend avtov tudi potovalniki:P


A za vikend se rabi drug avto? :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

stara mama ::

Šestaki so odlični potovalniki, tako kot tudi avti za prosti čas.
Dober šestak ima relacijsko tud nizko porabo.

Vsakodnevno se drajsat v fabriko s šestakom je pa sicer zanimivo samo prvi mesec, potem pa ekonomični nesmisel (tako iz vidika goriva, kot amortizacije avta).
Ekologija™ in Trajnost™

stara mama ::

IMBB je izjavil:

Sigurno se najdejo primeri, da te hočejo olupit, ker je na EV manj za servisirat in bolj redko treba, oni hočejo pa še vedno isto zaslužit na servisih. Koliko se pač pustiš.

Ja se popolnoma strinjam, EV praktično nima kej bit pri mehaniku!
To gruntam vsakič, ko mi mehanik menjuje batne obročke, ojnične ležaje, teflone, hona cilindre, nastavlja ventile.....
če bi se le spomnil kdaj sem že to nazadnje delal....

Se pa prekleto velikrat spomnim, da sem servisiral vse drugo kar ni motor...
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

kriptobog je izjavil:


Bi si zelel kaj? Zenina Tesla ima mislim da nekaj pod 300 konji (Tesla 3 SR). Urus jih premore 650 ;)



Ni slabo takole. Tukaj bi se moral pomatrati tudi pri stromarju ze.

Utk ::

To je samo zato, ker se ti menjava olja, filtrov, svečk takih in drugačnih, zdi nekaj normalnega.
Takoj ko sem ga dobil sem zamenjal 12v akumulator in olje v prenosu, preventivno zarad starosti 6 let, ni obvezno obvezno, stane manj kot menjava olja pri ice, in je dobro za naslednjih 100,000 km.
V 55,000 km sem potem zamenjal 3 kabinske filtre, in nič ne kaže da bi še naslednjih 50,000 moral karkoli drugega. Morda bom dal napolnit klimo in podobno. Bolj zarad slabega občutka, ker pri ice vsako leto vržem 350 evrov v luft, tu bo pa tolk v 100,000 km. Pa še tolk ne bi bilo nujno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Svečke na novodobnih bencinarjih menjaš na 100k. 15 minut dela rabiš za menjavo svečk. Svečke stanejo 50€.
Ja, večina mora res peljat na servis, kjer je to cena krat 3. Meni je pa servisiranje avta recimo sprostitev po delu za računalnikom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Novodobni bencinarji rabijo servis še zmeraj vsako leto.
In še zmeraj imajo katalizatorje, lamdasonde, 100 drugih senzorjev, ki slej ko prej začnejo kazat vsak svojo vrednost, ki nikakor ne gre skup. Da ne govorimo o menjalnikih, vztrajnikih, sklopkah, turbinah, in ja, tudi zavorah. Moj ima 140,000 km in je še na original ploščicah, kaj šele diskih. Do 200,000 bojo ploščice ziher še dobre.

WizzardOfOZ ::

Tudi na bencinarju so lahko, če znaš vozit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

a_borlak ::

johnnyyy je izjavil:


Sam furam evidenco za svojega dizla. Gorivo me nekako stane med 6-8€/100km, na leto prevozim slabih 10kkm, kar pomeni slabih 600-800€. Da bi se mi splačal nakup električnega, bi moral polnit doma (te opcije zaenkrat še nimam), ter da bi delal precej km. Kolega fura na štrom že 10+ let in nazadnje naju je hitra polnilnica prišla 0.40€/kwh - pri porabi 15kwh/100km to pomeni - 6€/100km, če bi polnil doma - potem cca 3€/100km.


Doma te pride ceneje, ponoči je cena max 0,13€/kWh z davkom in omrežnino, kar je slaba 2€. Razlike pri tebi je potem cca 5€ na 100km, kar je malo na letni ravni, je pa odvisno, za kaj uporabljaš avto. Samo za v službo in nazaj ali za daljša potovanja. V prvem primeru je EV odličen, kaj rabljenega dobiš za 7k brez težav, v drugem se finančno res ne splača.

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tudi na bencinarju so lahko, če znaš vozit.

Ja, na avtu, kjer se zavira samo na diske, se obrabijo enako kot na tistem, kjer se skoraj da ne.
Samo v tvoji glavi.

. V prvem primeru je EV odličen, kaj rabljenega dobiš za 7k brez težav, v drugem se finančno res ne splača.

Finančno ni strašne razlike, ampak vsakih 10,000 km vozit na servis je pa zoprnija. Tudi če bi bilo to zastonj. Jaz sem že zarad tega z ice opravil, kar imam bom zvozil, s čim manj servisi, nov ice pa k bajti več ne pride.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Tudi na bencinarju so lahko, če znaš vozit.

Ja, na avtu, kjer se zavira samo na diske, se obrabijo enako kot na tistem, kjer se skoraj da ne.
Samo v tvoji glavi.


S takim razmišljanjem in vožnjo res ne bodo zdržali prav dolgo. Očitno ne znaš ICE avta vozit, če ne zaviraš tudi z motorjem. Pri novejših avtomobilih še avtomatiki znajo bremzat z motorjem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

stara mama ::

Utk je izjavil:

Da ne govorimo o menjalnikih, vztrajnikih, sklopkah, turbinah, in ja, tudi zavorah.

Ja seveda! In to na kok, vsake 2 leti al kako si vse to prej menjaval?
Mislim, eni se pogovarjate ko da še vedno živimo v času jugotov in stoenk, ko je bla potrebna generalka na vsake 5 let....
Jezus Marija no!!!
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Ne rabi bit vsake dve leti sklopka, ampak če imaš 10 takih kosov v avtu, ko se enkrat začne, je vsako leto nekaj.

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Tudi na bencinarju so lahko, če znaš vozit.

Ja, na avtu, kjer se zavira samo na diske, se obrabijo enako kot na tistem, kjer se skoraj da ne.
Samo v tvoji glavi.


S takim razmišljanjem in vožnjo res ne bodo zdržali prav dolgo. Očitno ne znaš ICE avta vozit, če ne zaviraš tudi z motorjem. Pri novejših avtomobilih še avtomatiki znajo bremzat z motorjem.

Dej ne bluzi. Meni so ploščice na ice zdržale dobrih 100,000 km, kolk so tebi največ? Normalne vožnje, tudi po mestu, ne 90 za kamioni kot se voziš ti do Maroka.
Še zmeraj je to daleč od električnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Snajper_ ::

Utk je izjavil:

ne 90 za kamioni kot se voziš ti do Maroka.

Kej drugače se v teh časih niti ne da več vozit.

WizzardOfOZ ::

Največ so mi zdržale okoli 170k normalne vožnje. Tašči sem recimo po 13 letih letos menjal komplet vseh zavor. So bile še prve gor. Pa naredi okol 12k na leto. Komplet diskov in ploščic je bil 238€ (kupil sem ji Textar tako diske kot ploščice). Ni to nek strošek.

Za kamioni se ne vozim. Ko pridem za njih, jih prehitim kakor hitro se da. Vozim pa 110km/h po desnem pasu, ker je to zame nekak optimalno, da na cilj ne pridem zmatran. Ker loop: bremza - gas, mi ne odgovarja. V končni fazi si pa na cilju mogoče samo 5 minut pred mano, pa izžet ko cunja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

To ti doma 5 letniku razlagaj.

feryz ::

Meni so ploščice zdržale 25 do 30 kkm, diski pa 50 do 60 kkm.
Torej niti pod razno ne znam avta voziti. To je edini možen zaključek.
Ok, mogoče bi, glede na slog vožnje, zaključili tudi to, da sem že davno mrtev. Ker je praktično nemogoče, da bi tako vozil in ostal živ. Vsaj če verjameš tukajšnjim super strokovnjakom.

MrStein ::

hojnikb je izjavil:

"to se kar poza".

Ne na pamet. Točno se da izračunat, kolik je blo koristi od visinske razlike, kar sem tudi naredil par strani nazaj.

hojnikb je izjavil:

tolk enga usajanja okol višinske razlike... pri taki razdalji predstavlja višinska razlika cca 9kWh vsega gaina... Nekaj ze, ampak nič o čemer bi se dal pisat. Če bi bil dvig/spust elevacije 0m, bi avto teoretično še vedn lahko prefural ~1100k.

Btw, pr 118kWh neto kapacitete, kolker ma tazadna long range verzija lucida, to pomeni porabo cca 9.8kWh/100km. Mam filing, da je bla povprečna hitrost dokaj nizka, pomoje pod 80km/h...

Se pozna tam 10% mogoče več, odvisno od detajlov.

Že pot iz Maribora v Lendavo in nazaj se pozna tistih 100m višinske razlike (bencinar).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

feryz ::

Meni je, če sem bil priden, prejšnja zafira takole napisala, 1007 km na voljo.
Ampak pozor, moja verzija pridnosti. Kar pomeni, da bi lucidnjaki naredili s tako vožnjo kakih 1000 km ali da bi jaz z njihovo naredil okrog 1300 km.
In še vedno govorimo o zafiri, ki je imela 2 tone in 100 kil in 350 konjev.
In je po jurja prevoženih kilometrov in petih minutah, lahko naredila naslednjega jurja kilometrov.

MrStein ::

Utk je izjavil:

Ne rabi bit vsake dve leti sklopka, ampak če imaš 10 takih kosov v avtu, ko se enkrat začne, je vsako leto nekaj.

Na primer kaj?
Disk in pakne res tu in tam menjaš, ampak to je del servisa. Ni da bi si moral ekstra dopust vzeti ali podobno.

Ali pa se nekateri avti toliko kvarijo/obrabijo.
Ne vem.
Recimo na BMW kot vidim se žmigavci ful kvarijo/obrabijo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Resno, ti se bi s svojim renojem po servisih rad primerjal z električnim? So ti že popravili kar je bilo že z novim vse narobe?

Kater bedak na rednem, se pravi uradnem, servisu menja zavore? Serjete denar?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Vedno menjam zavore na uradnem servisu.
Tudi če bi jih drugje, ne bi bilo nič drugače.
Ploščice imam točno ene na voljo. S kopijami vred. Ki ne obstajajo.
Diske takisto, ene in nobenih drugih.

Sicer pa se z bremzami ni za igrati. Vsaj za tiste to velja, ki jih res rabijo.
Je preveč življenj odvisnih od njih.

bm1973 ::

Fak no, a 3/4 folka tukaj kupi eno stvar da z njo špara?!?!?!

Bremze, ploščice, diski, to je potrošni material.

Voziš kot ti paše, in menjaš ko je smiselno.

Zakaj bi EV šoferji sploh uporabljali zavore? Saj tako drekaško vozijo, da prihranijo Wh, da zaviranje niti ni potebno.

Utk ::

Mater si čuden, če nimam niti za bencin, od kod naj bi imel za zavore.

starfotr ::

Vozi se s kolesom in javnim prevozom, če nimaš denarja za avto in njegovo vzdrževanje kot je treba.

Utk ::

S kolesom se, z javnim prevozom se bom pa ko ga bom imel zastonj kot ti.

Sicer bi pa tudi pri tvojemu avtu iz 90ih najbrž našli kako napako pri vzdrževanju...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Jaz imam sredstva za vzdrževanje in tudi za gorivo. Ti trdiš, da ti primanjkuje sredstev za te namene.

Utk ::

Normalno, zakaj bi se vozil zastonj na elektriko, če bi imel denar za bencin. Samo slej ko prej bom moral kupit kaj boljšega za 40 jurjev. Da bom še več prišparal.
Elektrarno in toplotno črpalko sem tudi kupil, ker nisem imel za drva in štrom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IMBB ::

MrStein je izjavil:


Se pozna tam 10% mogoče več, odvisno od detajlov.

Že pot iz Maribora v Lendavo in nazaj se pozna tistih 100m višinske razlike (bencinar).


Jaz sem dokaj redno z bencinarjem vozil 20 km relacijo v dve smeri, od tega 10 km ovinkastega klanca (600 m višinske, dol je šlo ob prazni cesti teh 10 km čisto brez gasa z moje strani in tudi z relativno malo bremzanja, večina z motorjem). Lahko rečemo od oka 10 "brezplačnih" kilometrov (BC je kazal 1 liter/100 ta odsek večkrat izmerjeno, ampak zanemarimo), pri 1300 m višinske ekstrapoliramo na od oka malo čez 20 brezplačnih kilometrov (Švica verjeno ima tudi dosti primerljivih serpentin). Težko bi to naneslo celo preko 10 % pri 1200 km. Meni v eno smer je kazal BC ponavadi 8l/100, v drugo pa 3l/100, ampak kot rečeno, to je na "pljunku" od 20 km relacije in 600 m višinske, na 1000+ km razpotegnit te 600m ali pa 1300m višinske, good luck.

Bo sicer EV bistveno več profitiral od klanca kot bencinar, ker po bregu navzdol polni baterije, bencinar pa bencina ne proizvaja. Ampak vseeno relativno malo glede na dolgo pot

Prevozil sem z bencincem tudi preko 200x eno in isto položno relacijo 20 km s 30 m višinske razlike in skoraj vsakič meril z BC porabo v eno in drugo smer, kar bo nekje podoben naklon tvoji relaciji (in nenazadnje bolj strmo od povprečnega naklona iz novice) in večinoma je bila poraba enaka v obe smeri, redko 1-2 deci razlike pri povprečni porabi, pa še takrat tudi nič kaj konstantno v prid eni smeri. Tudi rekordna najnižja v obe smeri enaka. Niti približno, da bi bila očitna razlika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: IMBB ()

starfotr ::

Regeneracija ne prinese nekega velikega prihranka. V bistvu je bolj pljunek v morje.

IMBB ::

starfotr je izjavil:

Regeneracija ne prinese nekega velikega prihranka. V bistvu je bolj pljunek v morje.


Mogoče, ne vem, več pač gotovo kot pri bencincu, ki to energijo vrže čisto proč.

RobertMavric ::

starfotr je izjavil:

Regeneracija ne prinese nekega velikega prihranka. V bistvu je bolj pljunek v morje.

Meni kolikor gledam cca. 20% - skoraj ne zaviram z zavoro razen v križiščih ;)

endelin ::

Ionity z naročnino stane 0,49eur
Če nek običen EV avto porabi po avtocestni hitrosti 130kmh ene 22kwh je to 10.78 eur.

To je 7,5 litrov goriva. + naročnina.

Bi rekel da je precej dražje kot smrdljivec za AC :D

Ce lahko polniš je super. Ampak za na poti do dunaja in nazaj boš moral tako polniti vsaj 500km

Ni ravno za trgovske potnike

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Z enim polnjenjem 1200 kilometrov (po hribu navzdol) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
1988866 (718) Utk
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36365393 (16070) hojnikb
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68182799 (62639) gruntfürmich
»

Savdijci vlagajo v Teslo .... in v konkurenco

Oddelek: Novice / Ostale najave
74560 (3609) ttzavod

Več podobnih tem