» »

Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič

Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič

Temo vidijo: vsi
««
8 / 8
»
»»

kamiKaZaA ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kamikaza zaklenjen iz teme in 3,2,1 :D

Zakaj? Kaj kršim? Lepim članke z dejstvi. Kaj ti zdaj ne paše? To, da sem dokazal, da se motiš glede zaprtja starega mosta?

Zgodovina sprememb…

Legon ::

kamiKaZaA je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kamikaza zaklenjen iz teme in 3,2,1 :D

Zakaj? Kaj kršim? Lepim članke z dejstvi. Kaj ti zdaj ne paše?

Ker lažeš in zavajaš. Slaboumno hočeš prikazat novo ureditev kot nevarno kolesarjem tako, da nalepiš članek o dogodku, ki se je zgodil dve leti pred novo prometno ureditvijo.

ROFL, lepo da sedaj popravljaš poste, ko te dobimo pri laganju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

starfotr ::

To je doseg desničarjev in slabo izobraženih ter vzgojenih ljudi.

kamiKaZaA ::

starfotr je izjavil:

To je doseg desničarjev in slabo izobraženih ter vzgojenih ljudi.

Dovolj je le kmečka pamet po kateri je vožnja za kolesarja na visokem pločniku kolesarske steze varnejša od vožnje po cestišču z avti, kjer te avto lažje zbije kot na visokem pločniku. Pa lahko sedaj eni tu salte delate, da temu ni tako.

kamiKaZaA ::

So pa Avstrijci spet bolj pametni od naših in kakšnih 100 let pred nami. V naselju omejitev 70 km/h, pločnik s kolesarji pa ob cesti. Problem rešen tako za avte kot kolesarje, ker so obojni ločeni. To je pot. Pri nas pa bi naredili kolesarsko ob cesti in dali v naselju omejitev 50 km/h ali pa kar cono 30. Avstrijci pa lepo 70 km/h (stara cest Šentilj-Leibnitz). Še slika kot dokaz:

c23po ::

kamiKaZaA je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kamikaza zaklenjen iz teme in 3,2,1 :D

Zakaj? Kaj kršim? Lepim članke z dejstvi. Kaj ti zdaj ne paše? To, da sem dokazal, da se motiš glede zaprtja starega mosta?

Kršiš osnovna pravila kulturne debate. Prilagajaš vire svoji agendi, nočeš pa sprejeti dejstev, ki govorijo proti. Postavil si svojo lestvico vrednot, ki ne ustreza splošno sprejetim in na osnovi tega dokazuješ svojo resnico, ki se očitno razlikuje od realnosti. Za vso to godljo so krivi neki imaginarni podkupljenci in ves ostali svet (na slotechu), ki noče razumeti tvojih argumentov. Na Balkanu temu rečejo: "Svi su ludi, samo ja nisam!"

Če želiš narediti samorevizijo (kar ne bi bilo slabo) predlagam, da najprej poiščeš vire, ki dokazujejo, da je v naseljih edina in za vse pogoje pravilna hitrost 50 km/h. Jaz trdim, da teh virov ni.
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::

c23po je izjavil:

Če želiš narediti samorevizijo (kar ne bi bilo slabo) predlagam, da najprej poiščeš vire, ki dokazujejo, da je v naseljih edina in za vse pogoje pravilna hitrost 50 km/h. Jaz trdim, da teh virov ni.

Zakaj ima Avstrija v večini naselij potem omejitev 70 km/h? Ker imajo rešitev. Kolesarji (in pešci) imajo skupen prostor ob cesti. Tako ne pride do bližnjih srečanj med njimi razen, ko se cesta prečka na prehodu za pešce. Zapelji se enkrat po stari cesti od Šentilja do Lipnice in si poglej to čudo (omejitev 70 km/h in nobenega kolesarja na cesti za motorna vozila).

codeMonkey ::

kamiKaZaA je izjavil:

So pa Avstrijci spet bolj pametni od naših in kakšnih 100 let pred nami. V naselju omejitev 70 km/h, pločnik s kolesarji pa ob cesti. Problem rešen tako za avte kot kolesarje, ker so obojni ločeni. To je pot. Pri nas pa bi naredili kolesarsko ob cesti in dali v naselju omejitev 50 km/h ali pa kar cono 30. Avstrijci pa lepo 70 km/h (stara cest Šentilj-Leibnitz). Še slika kot dokaz:



To si nasel zdaj en primer in potem posplosil da Avstrijci tako pocnejo. Imas locene kolesarske poti tudi v Sloveniji.

c23po ::

kamiKaZaA je izjavil:

c23po je izjavil:

Če želiš narediti samorevizijo (kar ne bi bilo slabo) predlagam, da najprej poiščeš vire, ki dokazujejo, da je v naseljih edina in za vse pogoje pravilna hitrost 50 km/h. Jaz trdim, da teh virov ni.

Zakaj ima Avstrija v večini naselij potem omejitev 70 km/h? Ker imajo rešitev. Kolesarji (in pešci) imajo skupen prostor ob cesti. Tako ne pride do bližnjih srečanj med njimi razen, ko se cesta prečka na prehodu za pešce. Zapelji se enkrat po stari cesti od Šentilja do Lipnice in si poglej to čudo (omejitev 70 km/h in nobenega kolesarja na cesti za motorna vozila).


Lep primer zdrsa s teme, ko se najdeš v škripcih, pa vseeno, ni bilo težko:


še link
A, če dobro premislimo, s to avstrijsko sliko si samo dokazal, kako je tvoja teorija o sveti hitrosti 50 km/h napačna. Hvala!
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::

Napačno je, da so na starem mostu dali kolesarje na cesto in posledično znižali omejitev na 30 km/h. V Avstriji in tudi to kar si ti postal se lepo vidi, da kolesarji ne vozijo po cesti. In to je edino pravilno, če je le možno. Če ni možno, pa naj vozijo po cesti. Ampak na starem mostu je bilo vedno na pločniku (kolesarska steza), dokler ni Lista kolesarjev (mestni svetniki) zlobirala, da se jih prestavi na cesto, da sedaj lahko ti isti mestni svetniki dirkajo čez stari most. O tem pišem in sem tudi napisal dejstva zakaj so šli iz pločnika na cesto (da lahko hitreje vozijo). Hkrati pa je sedaj dosti bolj nevarno za njih kot pa prej, ko so bili na pločniku. Večja verjetnost, da ga zbije avto ali avtobus kot prej, ko so vozili po pločniku kolesarske steze. S tem dejanjem so zmanjšali varnost kolesarjev pri vožnji čez stari most.

Maribor - Streliška. Nikjer hiše, posebej cesta za pešce in kolesarje. Omejitev hitrosti pa le 50 km/h. Avstrija ima na takšnih območjih 70 km/h ali več (če ni hiš v okolici).

Zgodovina sprememb…

Legon ::

kamiKaZaA je izjavil:

starfotr je izjavil:

To je doseg desničarjev in slabo izobraženih ter vzgojenih ljudi.

Dovolj je le kmečka pamet po kateri je vožnja za kolesarja na visokem pločniku kolesarske steze varnejša od vožnje po cestišču z avti, kjer te avto lažje zbije kot na visokem pločniku. Pa lahko sedaj eni tu salte delate, da temu ni tako.

Novica, ki so jo sam linkal, skupaj z kupom statisticnih podatkov celega zahodnega sveta, pravi da spet lazes in zavajas.

starfotr ::

kamiKaZaA je izjavil:

starfotr je izjavil:

To je doseg desničarjev in slabo izobraženih ter vzgojenih ljudi.

Dovolj je le kmečka pamet po kateri je vožnja za kolesarja na visokem pločniku kolesarske steze varnejša od vožnje po cestišču z avti, kjer te avto lažje zbije kot na visokem pločniku. Pa lahko sedaj eni tu salte delate, da temu ni tako.


Aha, kmečka pamet. S kmečko pametjo ne moreš nič delat v mestu.

c23po ::

Glede Lakoša: jaz se bom nehal delati neumnega in ne videti razlike med razporeditvijo stavb okoli ceste tukaj in pri Avstrijcih. Dejstvo: ni samo v Avstriji, je tudi pri nas tam, kjer lahko. Nikjer ne piše, da ob naslednji rekonstrukciji ne bodo šli na standard kolesarskih stez v nivoju vozišča.
Pod "prej je bilo varneje na mostu" sodijo tudi tisti primeri, ko so kolesarji padli čez robnik na vozišče? Res verjameš, da verjamemo, kako jim je "uspelo zlobirati le z argumentom hitrosti"' Vir? Ali je to le tvoja domneva? Po SKP ali po Solatkovo?
Maribor, Streliška: tudi tukaj se bom nehal delati neumnega in ne videti, da so zaradi varnosti, kolesarje ločili, zato zožali pasova za vozila in ustrezno znižali hitrost. Samo zato, ker tam nekje v lobističnih standardih na zgornjem linku tako piše.
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::

c23po je izjavil:

Res verjameš, da verjamemo, kako jim je "uspelo zlobirati le z argumentom hitrosti"' Vir? Ali je to le tvoja domneva?

To si si pa totalno napačno tolmačil. Oni so šli lobirati na račun varnosti (ker drugače jih ne bi niti uslišali), da znižajo hitrost vozil na 30 km/h in jih prestavijo iz pločnika na cesto. V zameno, pa so podprli neko stvar, kjer Arsenovič ni imel večine v mestnem svetu in so potem to prevesili svetniki Liste kolesarjev. Dejansko pa jaz menim (torej moje mišljenje), da so šli iz pločnika na cesto, ker po pločniku niso mogli peljati 30 km/h, 40 km/h ali več. In sedaj lahko, ker so ločeni od pešcev.

So si pa morali neki banalni razlog izmisliti in to je "varnost" in da bodo varni na cesti, če bodo ostali vozili 30 km/h (in zato je cona 30 po novem čez stari most, zaradi teh kolesarjev od katerih pa se tudi kateri pelje čez 40 km/h čez stari most). Moje mišljenje, da ne bo pomote. Ker debatiramo in vsak pove svoje. A ni tako mišljeno debatirati na forumu?

kamiKaZaA ::

c23po je izjavil:

Pod "prej je bilo varneje na mostu" sodijo tudi tisti primeri, ko so kolesarji padli čez robnik na vozišče?

A zdaj, ko pa vozijo po cesti pa ne morejo pasti po cestišču? ;((



c23po je izjavil:

Maribor, Streliška: tudi tukaj se bom nehal delati neumnega in ne videti, da so zaradi varnosti, kolesarje ločili, zato zožali pasova za vozila in ustrezno znižali hitrost.

Spet pišeš na pamet. Ta cesta je že kakšnih 30 let enako široka. Pred 25. leti in več nazaj, ko še niso idioti prišli na oblast je bila točna na tem mestu omejitev 90 km/h do Razvanja ali Bohove ali vpadnice na obvoznico MB. V mestu (par 10 metrov nižje ot te točke proti centru MB) pa 60 km/h.

fikus_ ::

Legon je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Zagovedenih malikovalcev jeklenega konjička ne boš prepričal, da so še drugi udeleženci v prometu, vidijo samo sebe in "svoje pravice", beri privilegije, ki jih želijo imeti.

there, fixed it for you.


Ne popravljaj za mano, lahko pa napišeš svoje mnenje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

c23po ::

... Oni so šli lobirati na račun varnosti (ker drugače jih ne bi niti uslišali), da znižajo hitrost vozil na 30 km/h in jih prestavijo iz pločnika na cesto. V zameno, pa so podprli neko stvar, kjer Arsenovič ni imel večine v mestnem svetu ...
Vir?

... Moje mišljenje, da ne bo pomote. Ker debatiramo in vsak pove svoje. A ni tako mišljeno debatirati na forumu? ...
OK. Se pa ne strinjam z vsem, kar je tvoje mišljenje. In se ravno tako ne strinjam z neskončnim vsiljevanjem svojega mišljenja. To je moje mišljenje.

Moje mnenje je tudi, da je neodgovorno vztrajati pri kritiki neke prometne rešitve preden preberemo sogovornikove argumente (link na predpis, ki sem ti ga posredoval) in to ne sodi v kulturno debato.

Ravno tako mislim, da kulturna debata ne more temeljiti na predpostavkah postavljenih po Solatkovo.
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::

c23po je izjavil:

... Oni so šli lobirati na račun varnosti (ker drugače jih ne bi niti uslišali), da znižajo hitrost vozil na 30 km/h in jih prestavijo iz pločnika na cesto. V zameno, pa so podprli neko stvar, kjer Arsenovič ni imel večine v mestnem svetu ...
Vir?

Si funkcionalno nepismen? Če sem napisal lepo, da gre za moje mnenje (mišljenje). In teče debata na podlagi tega vpis:

feryz je izjavil:

Dejstvo je samo eno.
Ločevati je treba prometne površine.
V tem glupem svetu se pa ravno obratno dela. Čim več se poskuša stlačiti na isto cesto.
In potem imamo kvadriljon znakov in porisane ceste z oznakami, katere niso jasne niti tistim, ki so jih narisali.


In sem samo potrdil, da so v Mariboru idioti šli iz pločnika (kolesarske steze) na cesto s kolesarji. In da je to največja napaka.

Legon ::

Ko voziš v napačno smer po avtocesti niso idioti tisti, ki ti pripeljejo nasproti. To kar ti imenuješ z idioti je splošen trend pri urejanju urbanega prometa v razvitih državah, ki beležijo konstatno izboljševanje prometne varnosti.

Zdaj naj se pa vsak vsam vpraša ali bolj zaupa preverjenim statističnim podatkom, opravljenim študijam in raznolikem naboru ekspertov iz več deset držav ali pa naključnemu revežu, ki je užaljen, ker se več ne more postavljat pred osnovnošolkami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

feryz ::

Seveda je to trend. Da se vse tlači na prostor, ki je bil narejen z avtomobile, z davki od avtomobilov (vsaj načeloma).
Vsi ostali rinejo na to površino.
Nikoli pa ni obratnega problema, da bi avtomobile rinili na pločnike in kolesarke in bi se uporabniki teh morali prilagajati avtomobilom. Pa čeprav so bili tudi ti, v veliki večini, zgrajeni z davki od avtomobilov.

Legon ::

ja, smo že razumeli da je edini problem v tem, ker cel svet noče malikovat avtomobilov, kot jih ti.

feryz ::

Če jih kdo ne, sem to jaz.
Tako da niste razumeli popolnoma nič.

starfotr ::

feryz je izjavil:

Seveda je to trend. Da se vse tlači na prostor, ki je bil narejen z avtomobile, z davki od avtomobilov (vsaj načeloma).
Vsi ostali rinejo na to površino.
Nikoli pa ni obratnega problema, da bi avtomobile rinili na pločnike in kolesarke in bi se uporabniki teh morali prilagajati avtomobilom. Pa čeprav so bili tudi ti, v veliki večini, zgrajeni z davki od avtomobilov.



Prostor je bil namenjen ljudem in so ga avtomobili zasedli.

Legon ::

feryz je izjavil:

Če jih kdo ne, sem to jaz.
Tako da niste razumeli popolnoma nič.


seveda je to trend. Da se vse tlači na prostor, ki je bil narejen z avtomobile, z davki od avtomobilov (vsaj načeloma).


cool story bro

predi ::

Pločnik, ki gre čez Glavni most, ni dovolj širok za kolesarje in pešce hkrati. Sploh pa ne na levem bregu. Si se kdaj tukaj čez peljal s kolesom po prejšnji ureditvi, kamiKaZaA? Sam se praktično vsak dan med tednom. Gre za eno najbolj (kolesarsko) obremenjenih poti v Mariboru. Zato je čisto prav, da je na tem mestu več poudarka namenjenega pešcem in kolesarjem, kot pa pločevini. Meni sicer trenutna ureditev ne paše. Folk misli, da te stranske črtkane črte pomenijo, da lahko kolesarja prehitiš s par cm bočne razdalje (saj ma svoj pas press). Pa v rondoju je tudi totalen zmazek prometne signalizacije. Razloži neki babici na peciklu, kako se tu prek prav pelje. Policijskega nadzora tukaj še nikoli nisem doživel. Razen, ko dobijo vijolice koga v goste. Ampak takrat iščejo kretene, ne voznikov.

feryz ::

Legon je izjavil:

feryz je izjavil:

Če jih kdo ne, sem to jaz.
Tako da niste razumeli popolnoma nič.


seveda je to trend. Da se vse tlači na prostor, ki je bil narejen z avtomobile, z davki od avtomobilov (vsaj načeloma).


cool story bro
Kako točno je to dvoje povezano?
Ti imaš lahko avto parkiran v spalnici, kjer ga glancaš, hodiš pa peš, zame pa je samo delovni stroj, sredstvo za opravljanje dela in premikanje. In za to opravilo potrebuje prostor.

starfotr ::

Delovni stroji so počasni na cesti. Tudi delovni avti.

kamiKaZaA ::

predi je izjavil:

Pločnik, ki gre čez Glavni most, ni dovolj širok za kolesarje in pešce hkrati. Sploh pa ne na levem bregu. Si se kdaj tukaj čez peljal s kolesom po prejšnji ureditvi, kamiKaZaA?

Ogromno krat. Celo SŠ, vsak dan. Placa je dovolj tako za kolo kot pešce. Je pa nekaj res. Nikoli se ne smeš peljati mimo pešca s 30 km/h kot to počnejo ti mestni svetniki (dirkači) iz Liste kolesarjev, ker ti lahko pešec preseka pot in moreš hitrost (tako kot tudi v avtu) prilagoditi razmeram na vozišču, da se lahko čimprej ustaviš. In mene sedaj moti, ker je bilo prostora dovolj za pešce in kolesarje na tem pločniku, pa so sedaj kolesarje preselili na cesto in posledično znižali hitrost iz 50 km/h na 30 km/h.

Slika iz levega brega (pločnik + kolesarska) placa več kot dovolj - tu ko je sedaj pešec narisan je prej bila kolesarska steza in ni bilo tega znaka za omejitev 30 km/h, zraven ogromno placa za pešce - ne vem o kod tebi, da ni bilo dovolj prostora iz levega brega za pešce in kolesarje? Celo SŠ sem vsak dan prečkal ta most s kolesom v obe smeri:



Slika iz desnega brega (pločnik + kolesarska):



Še malo arhivskih slik:

Slika iz 1958:



Slika iz 1960 (modernizacija in so narisali črte, kasneje so tu ko so bile te črte raztegnili pločnik in naredili kolesarsko stezo v višini pločnika - prostora več kot dovolj):



@predi - koliko širine ti potrebuješ: 2 metra za kolesarsko stezo in 2 metra za pešce?

Še ena arhivska, ko si prišel iz starega (Glavnega) mosta na Glavni trg:

c23po ::

Dobro, potem ko smo si ogledali arhivske fotografije se vrnimo našim mnenjem. KamiKaZaA meni, da je enonivojska ureditev kolesarske steze in voznih površin nevarna. Kolesarji menijo drugače.. Po njihovem je valovanje vozne površine nadležno in se želijo voziti po ravnem. Čigavo mnenje upoštevati?
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::

c23po je izjavil:

Po njihovem je valovanje vozne površine nadležno in se želijo voziti po ravnem.

Pa o tem ravno pišem. Želijo voziti bolje rečeno dirkati po ravnem. Vsak vzpon pri 30 km/h, 40 km/h ali 50 km/h na klančino poločnika predstavlja nevarnost. Potem pa še druga nevarnost, pešci mimo katerih je nevarno voziti (dirkati) s 30+ km/h. In valovanje je ravno zaradi varnosti kolesarjev. Kot prvo, da ne morejo dirkati in kot drugo, da so varno ločeni (na pločniku kolesarske steze) od avtomobilov, tovornjakov in avtobusov, katerim ni potrebno prehitevati in hkrati tvegati trk z nasproti vozečim vozilom ali trk s kolesarjem, če ga preblizu prehiteva. In zato so najbolj varne za kolesarje kolesarske steze na pločnikih.

Ampak potem se ti dirkači jočejo in želijo kolesarsko ob cesti, da lahko dirkajo. In v Mariboru so uspeli. Sedaj lahko dirkajo čez stari most, prej pa so imeli klančino na pločnik in pešce ob kolesarski stezi. Zdaj jih lahko zbije avto za šalo malo, prej pa malo težje, ko so bili na kolesarski stezi pločnika. Sedaj je torej bolj nevarno za njih same, a hkrati lahko dirkajo s 30+ km/h in prehitevajo avte v coni 30.

Vse to je moje mnenje, da ne bo spet pomote in želje po raznih študijah in virih.

Legon ::

z drugmi besedami, ti si edina sveta krava in ker trenutno uporabljaš avto se mora cel svet vrtit okrog tega kako tebi čim omogočit čim enostavnejšo in hitrejšo vožnjo ne glede na vse ostale udeležence v prometu.

Zanimivo pa da spet blodiš o tem kako je nova ureditev bolj nevarna, hkrati pa linkaš prometne nesreče iz stare ureditve. Malo šizofreno kaj?

Drugače pa ja, opinions are like assholes, everybody has one. Zato pa prometa ne urejamo na podlagi mnenj posameznik voznikov, ki jim trpi ego, ker se ne morejo postavljat pred osnovnošolkami, ampak se delajo ustrezne študije in primerjajo dobre prakse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

codeMonkey ::

Tiste kolesarske cisto ob strani tudi niso vedno idealne, pa ne zaradi neravnin, ampak ker ti zna precej hitro iz stranskih ulic ven pogledati avto in lepo letis cez pokrov.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Legon je izjavil:

Dejstva ne rabijo tebe z njimi da se strinjaš.

Točno tak.
Če bi imel dejstva, ne bi rabil
pisat nebuloz, ki jih niti citiral ne bom.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

kamiKaZaA ::

codeMonkey je izjavil:

Tiste kolesarske cisto ob strani tudi niso vedno idealne, pa ne zaradi neravnin, ampak ker ti zna precej hitro iz stranskih ulic ven pogledati avto in lepo letis cez pokrov.

Prilagodiš hitrost razmeram na cesti. STOP znak tudi ne prevoziš z avtom s 100 km/h na uro, ampak se ustaviš in prepričaš, če lahko prečkaš pot. Zakaj bi kolesar moral non stop voziti med 30-45 km/h in se vsi njemu prilagajati? Se pa te ni na avtocesti za kolesarje, če so še drugi udeležneci zmes pešči ali avti z glavnih/stranskih cest, katerim je dovoljeno prečkati to pot, če so tam doma ali na poti domov.

codeMonkey ::

kamiKaZaA je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Tiste kolesarske cisto ob strani tudi niso vedno idealne, pa ne zaradi neravnin, ampak ker ti zna precej hitro iz stranskih ulic ven pogledati avto in lepo letis cez pokrov.

Prilagodiš hitrost razmeram na cesti. STOP znak tudi ne prevoziš z avtom s 100 km/h na uro, ampak se ustaviš in prepričaš, če lahko prečkaš pot. Zakaj bi kolesar moral non stop voziti med 30-45 km/h in se vsi njemu prilagajati? Se pa te ni na avtocesti za kolesarje, če so še drugi udeležneci zmes pešči ali avti z glavnih/stranskih cest, katerim je dovoljeno prečkati to pot, če so tam doma ali na poti domov.


V vecini primerov mora pac tisti z avtom paziti, pa pac ne. STOP znaka seveda ne prevozis, ampak tvoj argument je bolj v stilu, da se moras ustavljati tudi ce imas prednost, ker drugi vedno vozijo mimo STOP znaka.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Pri 30 km/h se zna precej dobro predvidet, ce je kakšna ovira na cesti.

Ce pa mislis, da to ni mozno, pa je to se en super razlog, da se voziš skladno s predpisi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kamiKaZaA ::

codeMonkey je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Tiste kolesarske cisto ob strani tudi niso vedno idealne, pa ne zaradi neravnin, ampak ker ti zna precej hitro iz stranskih ulic ven pogledati avto in lepo letis cez pokrov.

Prilagodiš hitrost razmeram na cesti. STOP znak tudi ne prevoziš z avtom s 100 km/h na uro, ampak se ustaviš in prepričaš, če lahko prečkaš pot. Zakaj bi kolesar moral non stop voziti med 30-45 km/h in se vsi njemu prilagajati? Se pa te ni na avtocesti za kolesarje, če so še drugi udeležneci zmes pešči ali avti z glavnih/stranskih cest, katerim je dovoljeno prečkati to pot, če so tam doma ali na poti domov.


V vecini primerov mora pac tisti z avtom paziti, pa pac ne. STOP znaka seveda ne prevozis, ampak tvoj argument je bolj v stilu, da se moras ustavljati tudi ce imas prednost, ker drugi vedno vozijo mimo STOP znaka.

Seveda. Vedno se gleda kdo ima prednost. In kolesar na teh odsekih nima absolutne prednosti. Glej sliko:



In tu se on more ustaviti in prepričati, če lahko varno prečka. Ne more kar s 30+ km/h skozi zapoeljati. Isto pešec. In tudi na tej stezi nima kolesar absolutne prednosti, ampak more upoštevati še gibanje pešcev. Zato pa se pri nas teh obcestnih stez izogibajo in dajejo kolesarje na cesto, kjer imajo enako prednost na glavni cesti kot avtomobili, da lahko dirkajo konstantno s 30-45 km/h. Ampak to je tudi bolj nevarno, ker avti morejo prehitevat te kolesarje, lahko trčijo v njih ali nasproti vozeče vozilo. In zato so te obcestne kolesarske v Avstriji dosti bolj varne za kolesarje. Kjer pa se seveda avto pri vožnji iz dvorišča more prepričati, če lahko zapelje brez da povozi pešca ali kolesarja, ko jima preseka pot kot se tudi pešec ali kolesar more prepričat, če lahko prečka pot ko naleti na ta znak:

IL_DIAVOLO ::

Ce ni voznik popoln bedak, se bo vozil za kolesom tako dolgo, dokler nima proste poti. Če pa ga bo med prehitevanjem zadel, pa je itak opravilno nesposoben.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

codeMonkey ::

Pac si nasel primer, ko je vecja stranska cesta, ni pa tako povsod. Sploh pa ko je teh prikljuckov ogromno. Drugace pa na Hrvaskem vidim na kolesarski pogosto ovire, da kolesarje upocasnijo. To je tudi kul resitev, ampak spet, ne mores tega imeti na 10m. Ko je tega toliko, das pac kolesarje nekoliko stran, na cesto.

Zgodovina sprememb…

kamiKaZaA ::

@feryz je danes dal lep pogled na rešitev, da je potrebno ločevati prometne površine in tu se popolnoma strinjam. Naši bedaki, pa še tam ko so ločene že 30 in več let potem gredo to združit. ;(( Primer: stari most v Mariboru in posledično zaradi te združitve še zmanjšajo hitrost avtomobilom, da povečajo varnost te združitve. Debilno da bolj ne more biti. Dajmo še te pešce na cesto in podremo vse pločnike.

feryz je izjavil:

Dejstvo je samo eno.
Ločevati je treba prometne površine.
V tem glupem svetu se pa ravno obratno dela. Čim več se poskuša stlačiti na isto cesto.
In potem imamo kvadriljon znakov in porisane ceste z oznakami, katere niso jasne niti tistim, ki so jih narisali.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Saj to obstaja. Imenuje se območje skupnega prometa. Še znak obstaja, verjamem da ga ne poznaš.

kamiKaZaA ::

starfotr je izjavil:

Saj to obstaja. Imenuje se območje skupnega prometa. Še znak obstaja, verjamem da ga ne poznaš.

Saj to ravno pravim oz. pišem kot sarkazem. Gremo potem vse zmetat na cesto in damo cono 20. Seveda pa je tebi crknil sarkazem detektor, da take pišeš. Malo višje sem tudi že danes postal ta znak. Še enkrat samo za tebe (čisto desni znak):



Pa mimogrede. V Mariboru se že ureja ena takšna ulica.

Tako bo po prenovi videti prometna ulica v Mariboru.
https://mariborinfo.com/novica/lokalno-...



Vedno smo se učili, da cesta ni igrišče. Sam sem tudi že plačal ta davek, da me je avto zbil, ko sem bil na kolesu (in presekal pot avtomobilu). Sedaj pa prihajajo idioti na oblast in delajo iz ceste igrišče (mečejo vse na isto cesto). ;((

starfotr ::

Sam sem tudi že plačal ta davek, da me je avto zbil, ko s...


Verjetno še plačuješ ta davek in ga boš plačeval do konca. Samo zanj ne veš.

kamiKaZaA ::

Tudi v Nemčiji prihajajo počasi k pameti. Boljše pozno kot nikoli. Upam, da bodo tudi ostali začeli slediti in da se dokončno ukinejo cone 30. Pod 40 km/h ne sme biti nikjer. 40 km/h pa pred šolami/vrtci in tam kjer želijo umirjen promet. Cone 30 pa samo za kolesarje na kolesarskih cestah rezervirane za kolesarje. >:D

Berlinski senat bo v torek, 19. avgusta, odločal o odpravi omejitve hitrosti na 30 kilometrov na uro na številnih glavnih prometnicah.

Berlin bo podnevi odpravil omejitev hitrosti na 30 na uro v 41 mestnih odsekih, ker zanje ni več okoljskih razlogov.


Berlin bo omilil omejitve hitrosti, ker zanje ni več okoljskih razlogov
https://www.finance.si/pametna-mesta-in...

omejitev 30 - nadzor onesnaženosti zraka

kamiKaZaA ::

Kot poroča Radio Maribor, so na območju Čufarjeve ceste na Pobrežju, kjer je znameniti mariborski radar začel uradno beležiti kršitelje, samo od ponedeljka do srede zabeležili kar 2250 voznikov, ki so vozili več od dovoljene hitrosti 40 km/h. Kot so pojasnili na Mestni občini Maribor, gre za izmerjene hitrosti brez tolerance, tako da bo kaznovanih kršiteljev manj.

Večina, okrog 85 odstotkov voznikov, je odsek prevozila z manj kot 39 km/h, od tega polovica do 33 km/h. Najvišja zabeležena hitrost je znašala 88 km/h.
««
8 / 8
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitev 40 km/h v naseljih? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26113207 (2981) D3m
»

Teror ležečih policajev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23013884 (3622) bm1973
»

So vas kdaj ujeli na radar?

Oddelek: Na cesti
424015 (2556) Argonavt
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29256242 (50862) BlueRunner

Več podobnih tem