Forum » Loža » Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič
Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič
Temo vidijo: vsi

IL_DIAVOLO ::
Čudno da v Svico ne upas it.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::
Diktatorskim državam se namerno izogibam.
Čeprav sem tudi tam že bil. In jo odnesel z opominom. Tako da raje ne grem več.
Policaji so pa prijazni in uglajeni, moram priznati.
Čeprav sem tudi tam že bil. In jo odnesel z opominom. Tako da raje ne grem več.
Policaji so pa prijazni in uglajeni, moram priznati.

c23po ::
Plačevanje kazni, kadar delaš prometni prekršek, je inkasantstvo?
Ko v coni 30, kjer ni pretiranih nesreč, kar je glavni razlog za radar (da povečaš varnost) postaviš radar in loviš voznike, kjer jih več kot 90% prekorači hitrost za do 10 km/h, ne moreš drugače reči kot inkastanstvo. To imaš sedaj na zelo kratko in jedernato obrazloženo. ...
No ja, najprej pošta na policijo, potem pošta na lizing, potem pošta na podjetje, potem pošta na grešnika...
Vsega skupaj pa dobrih 30 evrov.
Jaz ne vidim dobička. Še posebej ob dejstvu, da nimajo nobene garancije o uspešnem zaključku. Ker je znesek neizterljiv. Plačilo je odvisno od dobre volje kršitelja.
Feryz je dokazal, da gre za princip in ne inkasantstvo. Amen!
Računalniki nimajo spominov.

predi ::
@kamiKaZaA, tebi vseeno statistika ne leži preveč, ker je nemogoče, da bi takšno sliko, kot so jo orisali članki na temo novega radarja, ustvarili samo brazilci. Prvič jih je malo napram ostali populaciji. Drugič pa, ker slika odraža dejansko stanje na cesti, kjer je ogromno ljudem pod častjo voziti po omejitvi, sploh pri nižjih pragovih. No, lahko, da samo nimajo jajc, da bi se uklonili pritisku agresivnih sovoznikov. Probaj en mesec vozit po omejitvah, brez izjem, pa boš tudi sam prišel do istega zaključka.
Pa, BTW, statistično je za varnost bolj problematična ogromna množica malih prekoračitev, kot pa par ekstremnih primerov tu in tam. Zato se mi vedno zdi glupo, ko v novicah zaslediš onega, ki je bil zasačen pri 200+ na avtocesti, takih člankov, ki pa bi objavljali masovne meritve, pa je bore malo. Pa ti slednji dosti več povedo o kulturi na naših cestah.
Pa, BTW, statistično je za varnost bolj problematična ogromna množica malih prekoračitev, kot pa par ekstremnih primerov tu in tam. Zato se mi vedno zdi glupo, ko v novicah zaslediš onega, ki je bil zasačen pri 200+ na avtocesti, takih člankov, ki pa bi objavljali masovne meritve, pa je bore malo. Pa ti slednji dosti več povedo o kulturi na naših cestah.

kamiKaZaA ::
@kamiKaZaA, tebi vseeno statistika ne leži preveč, ker je nemogoče, da bi takšno sliko, kot so jo orisali članki na temo novega radarja, ustvarili samo brazilci. Prvič jih je malo napram ostali populaciji.
O, pa še kako mi leži statistika. 84.000 voznikov je prekoračilo hitrost v testnem obdobju za 20€ (polovička od 40€). 84.000 x 20€ = 1,6 milijona kazni. Na občini pa pričakujejo letno 150.000€ kazni. Le od kod njim tako nizki izračuni? 1 + 1 (romom ni potrebno plačevati kazni) = ?
V Mariboru pričakujejo na račun kazni za prehitro vožnjo letni prihodek 150 tisoč evrov
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ma...
P.S. v Sloveniji še nimam kazni za prekoračitev hitrosti, ker se držim omejitev. Me pa moti sedaj, ko bodo radarji, da bodo ljudje posrano vozili in bodo tudi tam, kjer je omejitev 40 km/h ali 50 km/h "nekateri" vozili z 20-25 km/h in delali zastoj. Tudi to je posledica radarjev, ker obstajajo vozniki, ki ne znajo voziti po omejitvah in vozijo 10-15 km/h manj in s tem dodatne zastoje in slabšajo pretočnost prometa.

IL_DIAVOLO ::
Kamikaza se lahko pri tebi prej bojimo za kaksen masaker. Ni prvič da si vzpodbujal ljudi k vstaji in sovraštvu.
To je tudi Trump pocel in povzročil skorajsnjo tragedijo.
Na srečo nimas taksnega vpliva. Za neko tako minorno zadevo(radarji) si pripravljen iti do konca in takšni osebki so za druzbo nevarni.
To je tudi Trump pocel in povzročil skorajsnjo tragedijo.
Na srečo nimas taksnega vpliva. Za neko tako minorno zadevo(radarji) si pripravljen iti do konca in takšni osebki so za druzbo nevarni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

c23po ::
... O, pa še kako mi leži statistika. ...
Ne, ti ne leži. Če bi ti, bi vedel, da so v mariborski občini pametno načrtovali tudi upad kršitev, ko bodo kazni dejansko talali.
A KamiKaZaA uporablja to temo samo za trolanje čez aktualno občinsko upravo in Arsenoviče.
Računalniki nimajo spominov.

predi ::
Verjamem, da kazni pri nas še nisi dobil. Ampak ne, ker se držiš omejitev vedno in povsod, pač pa zato, ker pri nas ni praktično nobenega nadzora. V bistvu se niti ne zavedaš, kako očitno je to iz tvojih zapisov.
P.S. v Sloveniji še nimam kazni za prekoračitev hitrosti, ker se držim omejitev. Me pa moti sedaj, ko bodo radarji, da bodo ljudje posrano vozili in bodo tudi tam, kjer je omejitev 40 km/h ali 50 km/h "nekateri" vozili z 20-25 km/h in delali zastoj. Tudi to je posledica radarjev, ker obstajajo vozniki, ki ne znajo voziti po omejitvah in vozijo 10-15 km/h manj in s tem dodatne zastoje in slabšajo pretočnost prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: predi ()

kamiKaZaA ::
Hvala
Obljubim, da se več ne bom spuščal na osebni nivo, ampak če bo kdo žalil bom na to opozoril v primerni temi.


feryz ::
Pri nas ne dobiti kazni, je pa res velika umetnost.
Jaz nimam ne pik, ne po zdravju me niso vprašali policaji že par let.
Pa imam prilik za odvzem izpita dnevno ničkolikokrat. Da o tem da nikoli, ampak res nikoli, ne vozim po omejitvi, če je prosto pred mano, niti ne govorim.
Ampak ok, dopuščam možnost, da me niti ne ustavijo, niti nič ne pošljejo, če ni vsaj še pik zraven. Da se jim preprosto ne da.
Sem šel prejšnji teden iz Karlovca proti Zagrebu. Malo čez 160 km/h je šlo, pred mano sta bila še dva z enakimi tempom.
Malo sem bil zamišljen, zato sem spregledal avto za sabo, dokler ni poblendal. Pogledam v špegu, za mano policija. Brez lučk ali karkoli.
Sem bil ziher, da bodo pozdravi, ampak sta le počakala da pasam kamion, se umaknem in odbrzela mimo.
Na podoben način sta potem zrinila še ostala dva, ki sta bila pred mano.
Očitno se jima je nekam mudilo. Še posebej je to verjetno zato, ker so še trije policijski avti malo kasneje ponovili manever. Niti enega ni motilo, da se "divja" po avtocesti.
Jaz nimam ne pik, ne po zdravju me niso vprašali policaji že par let.
Pa imam prilik za odvzem izpita dnevno ničkolikokrat. Da o tem da nikoli, ampak res nikoli, ne vozim po omejitvi, če je prosto pred mano, niti ne govorim.
Ampak ok, dopuščam možnost, da me niti ne ustavijo, niti nič ne pošljejo, če ni vsaj še pik zraven. Da se jim preprosto ne da.
Sem šel prejšnji teden iz Karlovca proti Zagrebu. Malo čez 160 km/h je šlo, pred mano sta bila še dva z enakimi tempom.
Malo sem bil zamišljen, zato sem spregledal avto za sabo, dokler ni poblendal. Pogledam v špegu, za mano policija. Brez lučk ali karkoli.
Sem bil ziher, da bodo pozdravi, ampak sta le počakala da pasam kamion, se umaknem in odbrzela mimo.
Na podoben način sta potem zrinila še ostala dva, ki sta bila pred mano.
Očitno se jima je nekam mudilo. Še posebej je to verjetno zato, ker so še trije policijski avti malo kasneje ponovili manever. Niti enega ni motilo, da se "divja" po avtocesti.

c3p0 ::
Jaz sem tam 2005 brzel cca 170km/h s 523i v okolici Zadra. Za sabo vidim črnega, skoraj enakega bemfla, a s še višjo hitrostjo. Se umaknem na desni pas. Gre mimo in posveti z modrimi lučkami, že mislim da me bo ustavljal. Ugasne lučke in pospeši dalje. Ni se mu dalo ukvarjat "sa ludim Slovencom", ali pa mu je bil všeč avto.

IL_DIAVOLO ::
Eni resnicno mislite, da se svet vrti okoli vas lol
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::
Sem se pa vozil tudi po jadranski magistrali. V kakšno greznico so to cesto spremenili, to meji na neverjetno. Tistega, ki tam znake postavlja, bi bilo treba dati pred strelski vod. O tem ni nobenega dvoma.
To, da so postavili še radar na vsak kilometer ali dva, niti ni potrebno omeniti.
Cesta pa je, to najbrž veste, ultra široka in predvsem strašljivo prazna.
Namesto da bi imeli točno dve omejitve, 50 km/h in 90 km/h, imajo tam dve na sto metrov. Na enem kilometru pa deset.
To, da so postavili še radar na vsak kilometer ali dva, niti ni potrebno omeniti.
Cesta pa je, to najbrž veste, ultra široka in predvsem strašljivo prazna.
Namesto da bi imeli točno dve omejitve, 50 km/h in 90 km/h, imajo tam dve na sto metrov. Na enem kilometru pa deset.

codeMonkey ::
Hrvatom se ne da dosledno znakov postavljat. Pri nas so premaknili tablo za vas, in zdaj se moras nekih 500 m po pregledni ravnini zaradi tega voziti 50 km/h, da bi na koncu imel ovinek, kjer se hitrost nato poveca na 60 km/h. Ostalo od prej tako, ker pred znakom za vas velja 80 km/h in je zmanjsanje na 60 imelo smisel. Ko pa gres v drugo smer, pa je znak za konec vasi se vedno na istem mestu, pred ovinkom, in se lahko po tej ravnini peljes normalno 90 km/h naprej. Nobenega smisla. Pa tudi tako, ko se peljes po obali, vidis da so nekaj spreminjali, ampak vmes ostane kaksen znak od prej, kar tako, in na koncu imas spremembo omejitve vsaj dvakrat v nekaj metrih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

feryz ::
Kar za jebene birokrate ni problem. Da imaš greznico namesto urejenega sistema.
Za novodobne avtomobile pa je.
Sicer pri nas sistem ne deluje, verjetno ravno zaradi stanja, ki ga imamo, zunaj pa avto, recimo, začne počasi že pred ovinkom bremzati, ker je za ovinkom tabla z oznako kraja, rondo ali kaj podobnega, recimo temu nevarnega.
Prej avto ve kaj te čaka, kot ti vidiš. Sicer je zadeva zoprna, ker non stop nekaj bremza, jaz pa non stop gas tiščim, ampak nekaterim šoferjem bi ziher znalo prav priti. Predvidevanje se da, jasno, tudi izklopiti.
Za novodobne avtomobile pa je.
Sicer pri nas sistem ne deluje, verjetno ravno zaradi stanja, ki ga imamo, zunaj pa avto, recimo, začne počasi že pred ovinkom bremzati, ker je za ovinkom tabla z oznako kraja, rondo ali kaj podobnega, recimo temu nevarnega.
Prej avto ve kaj te čaka, kot ti vidiš. Sicer je zadeva zoprna, ker non stop nekaj bremza, jaz pa non stop gas tiščim, ampak nekaterim šoferjem bi ziher znalo prav priti. Predvidevanje se da, jasno, tudi izklopiti.

c3p0 ::
>> Predvidevanje se da, jasno, tudi izklopiti.
Dokler se enkrat ne bo dalo. Zadnji EV, ki sem ga vozil, je bremzal pred malce bolj ostrimi ovinki, kljub omejitvi. Pa če si oči dal malo stran od ceste, je že piskalo. Efekt je bolj kontra, ker potem gledaš kaj ga spet muči.
Dokler se enkrat ne bo dalo. Zadnji EV, ki sem ga vozil, je bremzal pred malce bolj ostrimi ovinki, kljub omejitvi. Pa če si oči dal malo stran od ceste, je že piskalo. Efekt je bolj kontra, ker potem gledaš kaj ga spet muči.

MrStein ::
OutOfTheBox je izjavil:
Ni da se kasira. Naučite se že vozit trezni in po pravilih in ne bo prav nobene položnice.
Promet se umirja tudi zaradi hrupa, (fantomskih) zastojev in podobno. Ne samo zaradi nesreč.
Samo res. Živim v mestu, blizu križišča in to kar folk dela z mašinami je noro.
Enako. S tem da nikoli nobenih problemov nisem videl.
Podobno kot pri moji OŠ. Vsaj 8 let je bila omejitev 50 (en čas 60) pa nič problemov. Zdaj je tam 30 in ležeči policaj.
Lahko pa kdo poda statistike prej/potem, če že ni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

starfotr ::
Spet smo tam, da če problema ti ne vidiš in ne zaznaš, potem ne obstaja.
Na srečo obstajajo tudi taki, ki vidijo širšo sliko.
Na srečo obstajajo tudi taki, ki vidijo širšo sliko.

c23po ::
OutOfTheBox je izjavil:
Ni da se kasira. Naučite se že vozit trezni in po pravilih in ne bo prav nobene položnice.
Promet se umirja tudi zaradi hrupa, (fantomskih) zastojev in podobno. Ne samo zaradi nesreč.
Samo res. Živim v mestu, blizu križišča in to kar folk dela z mašinami je noro.
Enako. S tem da nikoli nobenih problemov nisem videl.
Podobno kot pri moji OŠ. Vsaj 8 let je bila omejitev 50 (en čas 60) pa nič problemov. Zdaj je tam 30 in ležeči policaj.
Lahko pa kdo poda statistike prej/potem, če že ni.
Jebenti, vse za pravico do prehitre vožnje.Moraš pa res biti talent, če zahtevaš statistiko za nekaj, kar je že vrabcem na vejah jasno. Pa vseeno, ponovimo: število mrtvih v prometnih nesrečah v Sloveniji dolgoročno upada tudi zaradi takšnih ukrepov.
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::
Pa vseeno, ponovimo: število mrtvih v prometnih nesrečah v Sloveniji dolgoročno upada tudi zaradi takšnih ukrepov.
Se ne strinjam. Hitrost 50 km/h za po mestu je čisto v redu in če jo zmanjšaš na 30 km/h nič manj ljudi ne umre, ker že prej niso pretirano umirali na teh območjih. Največ jih umre izven naselja, kjer so omejitve med 70-90 km/h in ljudje buljijo v telefon namesto na cesto in iz neznanega vzroka zavijejo na nasprotno stran vozišča (najpogostejša smrt na naših cestah).
Razumne hitrosti je potrebno dati, da se nekam pride. Po mestu 50 km/h, na 4-pasovnicah po mestu 70 km/h, na obvoznicah 80-100 km/h. Avtoceste 130-150 km/h (Čehi gredo preizkusit pilotni projekt z 150 km/h na določenih odsekih avtoceste). Tuneli na avtocestah 100-110 km/h. Strogo pa sankcionirat uporabo telefona med vožnjo za namene instagrama, fb, branje novic... (z več letnim odvzemom vozniške). Če tu naredimo red lahko prepolovimo smrtne žrtve na cestah.
Pa vseeno, ponovimo: število mrtvih v prometnih nesrečah v Sloveniji dolgoročno upada zaradi večjih, varnejših in z naprednimi asisteničnimi sistemi opremljenimi vozili (samodejno zaviranje v sili, opozorilo za mrtvi kot, lane assist, radarski tempomat, ABS, ESP, Airbag, izpopoljnjene zmečljive cone v samem avtu, da čimveč kintečine energije absorbira na sebe in posledično manj prenese na potnike...).
Evropska država bo dvignila omejitev hitrosti na avtocestah na 150 km/h
https://n1info.si/novice/svet/evropska-...

Legon ::
Dejstva ne rabijo tebe z njimi da se strinjaš. In dejstvo, je da se stanje prometne varnosti v Sloveniji konstantno izboljšuje. Število mrtvih ni edini kazalec tega. Ravno tako pešci niso razvili zmečkljivih con in se niso opremili z Airbagi. Tudi sistemi za samodejno zaviranje v sili so najbolj učinkoviti, le kje? Pri 30 km/h. In ja, za pisemene je bil točno v tej temi dana statitstika o tem kakšne so posledice za peščca pri 30 km/h in 50 km/h. Tako, da edina stvar, ki je odvisna od tvojega strinjanja so pravljice, ki jih prodjaš. Dejstva tega ne rabijo. Zato seveda bodo ostale tako omejitve 30 km/h kakor radaji. Postavljanje pred mladoletnicami gor ali dol.

predi ::
Poleg tega je cilj nič smrti in nič težjih poškodb v cestnem prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: predi ()

feryz ::
Dejstvo je samo eno.
Ločevati je treba prometne površine.
V tem glupem svetu se pa ravno obratno dela. Čim več se poskuša stlačiti na isto cesto.
In potem imamo kvadriljon znakov in porisane ceste z oznakami, katere niso jasne niti tistim, ki so jih narisali.
Ločevati je treba prometne površine.
V tem glupem svetu se pa ravno obratno dela. Čim več se poskuša stlačiti na isto cesto.
In potem imamo kvadriljon znakov in porisane ceste z oznakami, katere niso jasne niti tistim, ki so jih narisali.

kamiKaZaA ::

predi ::
Nope. Ukrepi so jasni in zastavljeni na podlagi strokovnih študij. Je pa potreben čas, denar in premik v glavah ljudi, ki so zasvojeni s pločevino.

kamiKaZaA ::
Dejstvo je samo eno.
Ločevati je treba prometne površine.
V tem glupem svetu se pa ravno obratno dela. Čim več se poskuša stlačiti na isto cesto.
In potem imamo kvadriljon znakov in porisane ceste z oznakami, katere niso jasne niti tistim, ki so jih narisali.
Bingo. Idiotski kolesarji so prišli v mestni svet Maribora (bili izvoljeni za par stolčkov mestnega sveta). In prej si lepo peljal čez Stari most v MB, kjer je bilo cestišče ločeno od pešcev/koleasarjev. Sedaj so pa ti bumbarji dali sebe (kolesarje) na cesto in posledično znižali hitrost iz 50 km/h na 30 km/h, ker je prenevarno za kolesarje kateri vozijo na istem cestišču kot avti. S tem da redkokateri kolesar gre 30 km/h, ampak več in prehiteva sedaj avto čez Stari most.

Nekoč s 50 km/h in kolesarsko stezo na pločniku ločeno z visokim robnikom od ceste zaradi večje varnosti:
Danes s 30 km/h in kolesarji ob cesti (znižajo hitrost za večjo varnost, a hkrati je bilo prej bolj varno, ko je bila kolesarska na pločniku z visokim robnikom, ampak takrat ti hepani niso mogli divjati s 30+ km/h po kolesarski. Danes pa:

predi ::
Še eno sliko si pozabil. Tisto, kjer je čez Glavni most prepovedan promet motornih vozil, razen za JPP.

fikus_ ::
Poleg tega je cilj nič smrti in nič težjih poškodb v cestnem prometu.
Cilj je čisto OK, ampak nerealen! Še vedno se delajo ocena tveganja, vsaj za nove projekte cest oz. pri temeljitih obnovah. V teh ocenah se sprejema odločitve tudi na račun še sprejemljivih poškodb pri udeležencih v prometu.
Te razne občinske zadeve, še posebej v manjših občinah so pa pogosto na osnovi subjektivnih preferenc, tudi na predlog "pravih" ljudi, ne na osnovi ocene tveganja, ker niti nimajo usposobljenih ljudi za to.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

starfotr ::
Glede na to, da imajo trenuno Čehi ekvivalent JJ na oblasti, mi taki predlogi nisi nič neobičajenga za take sorte ljudi.

kamiKaZaA ::
Nope. Ukrepi so jasni in zastavljeni na podlagi strokovnih študij. Je pa potreben čas, denar in premik v glavah ljudi, ki so zasvojeni s pločevino.
30 km/h nima kaj delati po mestih. Lahko je edino pred šolami/vtrci v času šole čez teden med 6h in 17h kot je to praksa na Zahodu. Če želiš umiriti promet daš 40 km/h ali pa kar pustiš 50 km/h, ker je že samo po sebi dovolj umirjena in varna vožnja. In to je prvi idiotizem (uvedba cone 30, kjer ni šol/vrtcev), katerega so sprejeli samooklicani strokovnjaki, kateri pa so v resnici idiotu. Kateri bo naslednji ukrep teh idiotov? Cona 20 km/h čez 10 let. Naslednji? Cona 10 km/h čez 20 let. Eni pa boste ploskali zraven tem ukrepom.


kamiKaZaA ::
Še eno sliko si pozabil. Tisto, kjer je čez Glavni most prepovedan promet motornih vozil, razen za JPP.
Če nimaš alternative ne moreš zapirati prometa. Ampak ja, te pa gremo vse prepovedati. Še kolesa, ker lahko pri hitrosti 30 km/h padeš in se ubiješ. Pa prepovemo še teči, ker tudi lahko padeš in se težje poškoduješ ali umreš. Prepovemo avte, tovornjake, vlake, ladje, letala. Ja najboljše, da gremo nazaj v gozd živet, da bo enim kapnilo, da to ni pot.

Legon ::
Dejstvo je samo eno.
Ločevati je treba prometne površine.
V tem glupem svetu se pa ravno obratno dela. Čim več se poskuša stlačiti na isto cesto.
In potem imamo kvadriljon znakov in porisane ceste z oznakami, katere niso jasne niti tistim, ki so jih narisali.
Ja, logičen sklep nekoga, z nezdravim fetišem na avtomobile, ki ne vidi dlje od svojega nosu in ga zanima samo lastno udobje. Ker to kar ti opisuješ v prvi vrsti pomeni, da moramo prepovedat avtomobile izven avtocest, ker obstaja desetine drugih udeležencev v prometu za katere je potrebno uredit ločeno infrastrukturo in posledično jo za avtomobile ne bo. Razen seveda, če kot vsak zgleden egoist pričakuješ, da se bo cel promet prilagodil tvojim indivudualnim potrebam.
Dejstvo je samo eno.
Ločevati je treba prometne površine.
V tem glupem svetu se pa ravno obratno dela. Čim več se poskuša stlačiti na isto cesto.
In potem imamo kvadriljon znakov in porisane ceste z oznakami, katere niso jasne niti tistim, ki so jih narisali.
Bingo. Idiotski kolesarji so prišli v mestni svet Maribora (bili izvoljeni za par stolčkov mestnega sveta). In prej si lepo peljal čez Stari most v MB, kjer je bilo cestišče ločeno od pešcev/koleasarjev. Sedaj so pa ti bumbarji dali sebe (kolesarje) na cesto in posledično znižali hitrost iz 50 km/h na 30 km/h, ker je prenevarno za kolesarje kateri vozijo na istem cestišču kot avti. S tem da redkokateri kolesar gre 30 km/h, ampak več in prehiteva sedaj avto čez Stari most.
Nekoč s 50 km/h in kolesarsko stezo na pločniku ločeno z visokim robnikom od ceste zaradi večje varnosti:
Danes s 30 km/h in kolesarji ob cesti (znižajo hitrost za večjo varnost, a hkrati je bilo prej bolj varno, ko je bila kolesarska na pločniku z visokim robnikom, ampak takrat ti hepani niso mogli divjati s 30+ km/h po kolesarski. Danes pa:
Alternativa temu kar si slikal je prepoved vožnje za motorna vozila. Pač tipično egoistično razmišljanje, da je avto edino sveto prevozno sredstvo in da je treba celotno infrastrukturo prilagajat temu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

starfotr ::
Sploh pa ne kažeš istih mostov in slik, kot hočeš prikazat prej/potem.
Dejstvo je, da so dvignjeni nivoji (pločniki) neumost. Je bolje imeti koledarsko v istih nivojih, kot je cesta in še bolje ločeno od motornega prometa.
Dejstvo je, da so dvignjeni nivoji (pločniki) neumost. Je bolje imeti koledarsko v istih nivojih, kot je cesta in še bolje ločeno od motornega prometa.

kamiKaZaA ::
Alternativa temu kar si slikal je prepoved vožnje za motorna vozila. Pač tipično egoistično razmišljanje, da je avto edino sveto prevozno sredstvo in da je treba celotno infrastrukturo prilagajat temu.
S tabo več ne debatiram. Toliko da ti javim, da ne pričakuj kakršnihkoli odgovorov na te tvoje umotvore.

kamiKaZaA ::
Sploh pa ne kažeš istih mostov in slik, kot hočeš prikazat prej/potem.
What?

Seveda gre za isti most prej (50 km/h in kolesarska ob pločniku) in potem (30 km/h in kolesarska ob cesti, da lahko biciklisti divjajo po cestišču, ker prej zaradi peščev niso mogli in je prihajalo do trkov). Živiš v Mariboru slučajno ali po čem sklepaš, da ne gre za isti most prej/potem? Od kod si tako pameten?


Evo še par slikic (prej) s 50 km/h:
In 30 km/h (potem):

paradajzos ::

starfotr ::
Sploh pa ne kažeš istih mostov in slik, kot hočeš prikazat prej/potem.
What?
Seveda gre za isti most prej (50 km/h in kolesarska ob pločniku) in potem (30 km/h in kolesarska ob cesti, da lahko biciklisti divjajo po cestišču, ker prej zaradi peščev niso mogli in je prihajalo do trkov). Živiš v Mariboru slučajno ali po čem sklepaš, da ne gre za isti most prej/potem? Od kod si tako pameten?
Evo še par slikic (prej) s 50 km/h:
In 30 km/h (potem):
Uh, potem še dobro da so tako naredili. Prav preselil bi se v MB, da bi imel priliko glasovat za Arsenenoviča ponovo. Glede prometa ima potencial za spravit MB na višjo raven.

Legon ::
Alternativa temu kar si slikal je prepoved vožnje za motorna vozila. Pač tipično egoistično razmišljanje, da je avto edino sveto prevozno sredstvo in da je treba celotno infrastrukturo prilagajat temu.
S tabo več ne debatiram. Toliko da ti javim, da ne pričakuj kakršnihkoli odgovorov na te tvoje umotvore.
Bogi revček, se mi res smiliš... Žal si na javnem forumu, tako da ko boš prodajal nebuloze (torej bolj kot ne vedno) bom na to opozoril.
Sploh pa ne kažeš istih mostov in slik, kot hočeš prikazat prej/potem.
What?
Seveda gre za isti most prej (50 km/h in kolesarska ob pločniku) in potem (30 km/h in kolesarska ob cesti, da lahko biciklisti divjajo po cestišču, ker prej zaradi peščev niso mogli in je prihajalo do trkov). Živiš v Mariboru slučajno ali po čem sklepaš, da ne gre za isti most prej/potem? Od kod si tako pameten?
Evo še par slikic (prej) s 50 km/h:
In 30 km/h (potem):
Uh, potem še dobro da so tako naredili. Prav preselil bi se v MB, da bi imel priliko glasovat za Arsenenoviča ponovo. Glede prometa ima potencial za spravit MB na višjo raven.
Edini, ki v tej prometni ureditvi trpijo so pač revčki, ki si domišljajo, da je avto svetinja in bi moral bit cel svet prilagojen njihovim potrebam. Sprembe, ki so predstavljene jasno kažejo, da je nova prometna ureditev bistveno bolj varna za vse udeležence in omogoča višja pretočnost za vse. Če pa si seveda zahojen egoist, ki vse vidi samo skozi vetrobransko steklo pa pride potem, do umotvorov, kot jih tukaj beremo. V bistvu ločene prometne površine za take reveže pomenijo posvečeno površino za avtomobile, ostali udeleženci naj se pa j****.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

kamiKaZaA ::
Uh, potem še dobro da so tako naredili. Prav preselil bi se v MB, da bi imel priliko glasovat za Arsenenoviča ponovo. Glede prometa ima potencial za spravit MB na višjo raven.
Nima Arsenovič toliko s tem kot "Lista kolesarjev in pešcev". Po domače, Arsenovič je njim vse to ugodil (cona 30 po centru in kolesarske steze) v zameno, da so potem ti kolesarji podprli njegove projekte. Roka roko umije.
Josip Rotar, dolgoletni mestni svetnik Liste kolesarjev in pešcev, je minuli petek uradno odstopil z mesta svetnika pri Mestni občini Maribor.
https://mariborinfo.com/novica/politika...

kamiKaZaA ::
Glede prometa ima potencial za spravit MB na višjo raven.
Sedaj je dosti večja verjetnost, da te zbije avtobus kot pa prej, ko so vozili po pločniku na kolesarski stezi. Torej je ta ukrep povečal nevarnost namesto varnost. In sedaj je tudi dosti večja verjetnost, da kolesar zbije kolesarja (počasnejšega), ker po novem dirkajo kolesarji na tem predelu s 30+ km/h (prej niso mogli, ker so se bali pešcev in srečanja z njimi). Spet je ukrep povečal nevarnost namesto varnost, ko so jih dali iz visokega pločnika (kolesarske steze) na cesto.
V prometni nesreči udeležena dva kolesarja, ena oseba hudo poškodovana: Očividce pozivajo za več informacij
https://mariborinfo.com/novica/kronika/...
In sicer po zdaj znanih podatkih se je nesreča zgodila danes, 18. marca, ob 11.50 na starem mostu v Mariboru. V nesreči sta bila po trenutnih informacijah udeležena dva kolesarja.
Bo potreben dodatni ukrep in sicer registerske tablice na kolesa in dirkačem pošiljati slike, če se v coni 30 vozi 36 km/h ali več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

bm1973 ::
Kolesarske ne smejo biti v višina pločnika, ker so potem zasedene s pešci...
Naj pač šoferji avtov buljijo na cesto in ne v telefone...
Naj pač šoferji avtov buljijo na cesto in ne v telefone...

IL_DIAVOLO ::
Jaz bi sicer to cesto kar zaprl za dvosledna motorna vozila. Po slikah sodec bi marsikateri Mariborcan bil zelo zadovoljen, ce bi se lahko peljali s kolesom ne da bi jim primitivci plozali.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kamiKaZaA ::
Kolesarske ne smejo biti v višina pločnika, ker so potem zasedene s pešci...
Naj pač šoferji avtov buljijo na cesto in ne v telefone...
Kolesar prilagodi hitrost pešcem in uporablja zvonec. Problem rešen. Dosti bolj varno kot pa, da se po cesti vozijo (dirkajo) in pride do trčenja dveh kolesarjev. Na cesti se to dogaja pogosteje kot na pločniku, pa še poškodbe so težje, ker so na cesti višje hitrosti kolesarjev kot pa na pločniku (kolesarski stezi). Seveda pa kolesarjem ne paše voziti po pločniku na kolesarski stezi, ker ne morejo/smejo razviti takšne hitrosti kot jo razvijejo na cesti.
Omejit hitrost kolesarjev lepo na 5 km/h in ne bo prihajalo do nevarnih trčenj. Če lahko dajo za avte 30 km/h, ne vidim problema, da dajo za kolesarje po celem mestu 5 km/h in jih dajo lepo na pločnik (kolesarsko stezo). Pa registrske tablice na kolesa in sankcionirat divjake na biciklih.

fikus_ ::
Hard kolesarjev ne boš prepričal, da so še drugi udeleženci v prometu, vidijo samo sebe in "svoje pravice", beri privilegije, ki jih želijo imeti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

kamiKaZaA ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Jaz bi sicer to cesto kar zaprl za dvosledna motorna vozila. Po slikah sodec bi marsikateri Mariborcan bil zelo zadovoljen, ce bi se lahko peljali s kolesom ne da bi jim primitivci plozali.
Motiš se. Bili so protesti, ko se je cesta zaprla in je Arsenovič podlegel pritiskom in nazaj odprl cesto. Ne nekaj na pamet za kraje, kjer ne živiš.

Ko se je ta cesta zaprla si potreboval iz UKC Maribor (konec služb v UKC) dobro uro, ker ni bilo alternative in se je vse zabasalo. Bili so protesti ravno zaradi tega. Odprlo se je nazaj in sedaj potrebuješ za isto pot nekje 3-4 minute. Razlika je očitna.

Legon ::
Glede prometa ima potencial za spravit MB na višjo raven.
Sedaj je dosti večja verjetnost, da te zbije avtobus kot pa prej, ko so vozili po pločniku na kolesarski stezi. Torej je ta ukrep povečal nevarnost namesto varnost. In sedaj je tudi dosti večja verjetnost, da kolesar zbije kolesarja (počasnejšega), ker po novem dirkajo kolesarji na tem predelu s 30+ km/h (prej niso mogli, ker so se bali pešcev in srečanja z njimi). Spet je ukrep povečal nevarnost namesto varnost, ko so jih dali iz visokega pločnika (kolesarske steze) na cesto.
V prometni nesreči udeležena dva kolesarja, ena oseba hudo poškodovana: Očividce pozivajo za več informacij
https://mariborinfo.com/novica/kronika/...
In sicer po zdaj znanih podatkih se je nesreča zgodila danes, 18. marca, ob 11.50 na starem mostu v Mariboru. V nesreči sta bila po trenutnih informacijah udeležena dva kolesarja.
Bo potreben dodatni ukrep in sicer registerske tablice na kolesa in dirkačem pošiljati slike, če se v coni 30 vozi 36 km/h ali več.
Samo in le pomilovanja vredno: 18. Marec 2022 18:12
Kdaj so spremenili prometno ureditev?? Dve leti PO tej prometni nesreči? Tolk, da bo kristalno jasno kako veselo lažeš in zavajaš.
Kolesarske ne smejo biti v višina pločnika, ker so potem zasedene s pešci...
Naj pač šoferji avtov buljijo na cesto in ne v telefone...
Kolesar prilagodi hitrost pešcem in uporablja zvonec. Problem rešen. Dosti bolj varno kot pa, da se po cesti vozijo (dirkajo) in pride do trčenja dveh kolesarjev. Na cesti se to dogaja pogosteje kot na pločniku, pa še poškodbe so težje, ker so na cesti višje hitrosti kolesarjev kot pa na pločniku (kolesarski stezi). Seveda pa kolesarjem ne paše voziti po pločniku na kolesarski stezi, ker ne morejo/smejo razviti takšne hitrosti kot jo razvijejo na cesti.
Omejit hitrost kolesarjev lepo na 5 km/h in ne bo prihajalo do nevarnih trčenj. Če lahko dajo za avte 30 km/h, ne vidim problema, da dajo za kolesarje po celem mestu 5 km/h in jih dajo lepo na pločnik (kolesarsko stezo). Pa registrske tablice na kolesa in sankcionirat divjake na biciklih.
Še lažje: omejiš hitrost motornih vozil na 30 km/h in odpadejo vse blodnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

kamiKaZaA ::
Prometni kolaps po zapori Glavnega mostu: eno uro za izvoz iz garažne hiše
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
Si predstavljate, da imate v avtu hudo bolnega svojca, a tik pred bolnišnico obstanete v gneči? Ali pa se želite ob koncu delavnika čim prej odpeljati domov, a že po nekaj prevoženih metrih obstanete v zastoju tudi za eno uro? S takšnimi težavami se zadnji mesec soočajo v Mariboru. Delavcem v UKC Maribor je prekipelo: odkar je občina zaprla Glavni most, za izvoz iz garažnih hiš v času popoldanske prometne konice porabijo tudi uro in več, saj promet po Ljubljanski ulici v vse smeri dobesedno stoji. Zamujamo povsod, tudi po otroke v vrtec in šolo, so ogorčeni, zato od občine pričakujejo rešitve. In to hitro.
Priporočam ogled 2 videov v zgornjem članku, da vidite na lastne oči ta povzročen kaos zaprtja starega (Glavnega) mosta.
Po prometnem kaosu v Mariboru ponovno odprli stari most
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
Zaprtje starega mostu v Mariboru je ob predhodnem zaprtju Lenta in Koroške ceste povzročilo pravi prometni kaos. Sploh okoli univerzitetnega kliničnega centra, kjer so vozniki za izstop iz garažne hiše čakali tudi uro in več. Župan Arsenovič je moral priznati, da ideja očitno ni bila dobra, zato se z jutrišnjim dnem promet na most vrača. Na njem pa bo po novem stal tudi stacionarni radar.
@IL_DIAVOLO - ne prosim naslednjič nekaj na pamet pisat, da si večina živečih v Mariboru želi zaprtja starega mosta.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
Si predstavljate, da imate v avtu hudo bolnega svojca, a tik pred bolnišnico obstanete v gneči? Ali pa se želite ob koncu delavnika čim prej odpeljati domov, a že po nekaj prevoženih metrih obstanete v zastoju tudi za eno uro? S takšnimi težavami se zadnji mesec soočajo v Mariboru. Delavcem v UKC Maribor je prekipelo: odkar je občina zaprla Glavni most, za izvoz iz garažnih hiš v času popoldanske prometne konice porabijo tudi uro in več, saj promet po Ljubljanski ulici v vse smeri dobesedno stoji. Zamujamo povsod, tudi po otroke v vrtec in šolo, so ogorčeni, zato od občine pričakujejo rešitve. In to hitro.
Priporočam ogled 2 videov v zgornjem članku, da vidite na lastne oči ta povzročen kaos zaprtja starega (Glavnega) mosta.
Po prometnem kaosu v Mariboru ponovno odprli stari most
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
Zaprtje starega mostu v Mariboru je ob predhodnem zaprtju Lenta in Koroške ceste povzročilo pravi prometni kaos. Sploh okoli univerzitetnega kliničnega centra, kjer so vozniki za izstop iz garažne hiše čakali tudi uro in več. Župan Arsenovič je moral priznati, da ideja očitno ni bila dobra, zato se z jutrišnjim dnem promet na most vrača. Na njem pa bo po novem stal tudi stacionarni radar.
@IL_DIAVOLO - ne prosim naslednjič nekaj na pamet pisat, da si večina živečih v Mariboru želi zaprtja starega mosta.

Legon ::

IL_DIAVOLO ::
Kamikaza zaklenjen iz teme in 3,2,1

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitev 40 km/h v naseljih? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 13096 (2870) | D3m |
» | Teror ležečih policajev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 13843 (3581) | bm1973 |
» | So vas kdaj ujeli na radar?Oddelek: Na cesti | 4005 (2546) | Argonavt |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56196 (50816) | BlueRunner |