» »

Pomik pedal bližje vozniku?

Pomik pedal bližje vozniku?

twom ::

Ali obstaja in kje se dobi nastavek za podaljšanje pedal?

Se pravi, da bi sklopka, zavora, plin bili recimo 2 centimetra bližje vozniku. Predstavljam si da se pritrdi eno plast na pedala. Tako kot tunerji menjajo z bolj "športnimi" nsstavki, razni alu z luknjami in podobno.

Sedeža in volana se ne da pomakniti bolj naprej, zato so noge malo prekratke da bi suvereno dosegle do pedal. Oseba je polnoletna, trenutno vozi z L tablico.

drvo ::

mihor ::

Raje pazi, da bo zadeva homologirana, sicer lahko imaš potencialno težave s policijo in/ali zavarovalnico. Vem, da znajo bit problemi že, če menjaš same pedale z novimi, ki niso original.

bastadu ::

drvo je izjavil:

https://www.temu.com/si/prilagodljivi-a...

Slab nasvet ... Če hočeš podaljševati ali kakorkoli predelovati pedala, moraš to narediti tako kot je treba in da je zadeva homologirana. Namreč neustrezna predelava oz. namontiranje takih čunga-lunga pedal lahko privede do tega, da ko boš v sili rabil na polno pritisnil na zavoro, se bo vse skupaj sesedlo in zavore ne bodo ustrezno zaustavile vozila, kar je lahko smrtno nevarno za potnike ali za tiste zunaj vozila ...

tony1 ::

twom je izjavil:

Ali obstaja in kje se dobi nastavek za podaljšanje pedal?

Se pravi, da bi sklopka, zavora, plin bili recimo 2 centimetra bližje vozniku. Predstavljam si da se pritrdi eno plast na pedala. Tako kot tunerji menjajo z bolj "športnimi" nsstavki, razni alu z luknjami in podobno.

Sedeža in volana se ne da pomakniti bolj naprej, zato so noge malo prekratke da bi suvereno dosegle do pedal. Oseba je polnoletna, trenutno vozi z L tablico.


Tole je skoraj nemogoče... Recimo, da je nekaj možnosti, da je oseba pritlikava (135 cm višine?), preostalo pa ali ne zna sedeža nastaviti (morda bo že samo malo višji naklon sedala rešil problem) ali pa spustiti nižje (ima pokvarjena vodila za sedež in gumb ne dela?) ali pa je avto nekaj čudnega iz leta 1970...

Ampak ja, če gre za prvo možnost, ti v firmi, kjer predelujejo avte za invalide, naredijo pedala kakršna rabiš in to tako da bodo varna, ter homologirana in skladna s predpisi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

fikus_ ::

Tako kot je napisal tony, pojdite do firme, ki predeluje vozila za invalide. Bodo naredili korektno s papirji, da ne bo kakšnih težav kasneje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

tony1 ::

OP: Ne vzeti, da te zafrkavam, iskreno me zanima, za kateri avto gre in koliko je oseba visoka... (Imam bolj majhno sorodnico, pa je v življenju brez težav vozila vse mogoče avte, vse od fičota nprej...)

Scorpy84 ::

Ce je ford obstaja moznost, da je nastavljivo. Americani imajo radi to funkcijo nastavljanja pedal.

delavec44 ::

Čevlji z visokim podplatom. Najceneje.

twom ::

tony1 je izjavil:

Ampak ja, če gre za prvo možnost, ti v firmi, kjer predelujejo avte za invalide, naredijo pedala kakršna rabiš in to tako da bodo varna, ter homologirana in skladna s predpisi.

fikus_ je izjavil:

Tako kot je napisal tony, pojdite do firme, ki predeluje vozila za invalide. Bodo naredili korektno s papirji, da ne bo kakšnih težav kasneje.
Kakšen predlog firme? Na guglu nisem našel nič pametnega. Lahko tudi ZS. Bi pa vsekakor tako predelavo, da bo avto lahko vozil tudi kdo drug (jaz).

fikus_ ::

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

strikeout ::

twom je izjavil:

Ali obstaja in kje se dobi nastavek za podaljšanje pedal?

Se pravi, da bi sklopka, zavora, plin bili recimo 2 centimetra bližje vozniku. Predstavljam si da se pritrdi eno plast na pedala. Tako kot tunerji menjajo z bolj "športnimi" nsstavki, razni alu z luknjami in podobno.

Sedeža in volana se ne da pomakniti bolj naprej, zato so noge malo prekratke da bi suvereno dosegle do pedal. Oseba je polnoletna, trenutno vozi z L tablico.

zacolaš šohe kot japonci:

eventyrer ::

twom je izjavil:

Ali obstaja in kje se dobi nastavek za podaljšanje pedal?

Se pravi, da bi sklopka, zavora, plin bili recimo 2 centimetra bližje vozniku. Predstavljam si da se pritrdi eno plast na pedala. Tako kot tunerji menjajo z bolj "športnimi" nsstavki, razni alu z luknjami in podobno.

Sedeža in volana se ne da pomakniti bolj naprej, zato so noge malo prekratke da bi suvereno dosegle do pedal. Oseba je polnoletna, trenutno vozi z L tablico.


kupi avto, katerega bo ta oseba sposobna vozit.

celje ::

kupis nastavke, katere se montira/pritrdi na obeh straneh. samo, da imajo malo več "mesa" zgoraj.
in ja, čisto normalno bo avto zaviral in pospeševal.
homologacija je potrebna v primeru da ima avto spremenjene vozne lastnosti. kar te nastavki sigurno ne spremenijo.

kriptobog ::

d4vid ::

celje je izjavil:

kupis nastavke, katere se montira/pritrdi na obeh straneh. samo, da imajo malo več "mesa" zgoraj.
in ja, čisto normalno bo avto zaviral in pospeševal.
homologacija je potrebna v primeru da ima avto spremenjene vozne lastnosti. kar te nastavki sigurno ne spremenijo.


In ko bo enkrat ta nastavek se snel in padel pod pedal zavore, voznik pa povzročil nesrečo, bo problem homologacija. Hudirja, saj ne menja radia, ampak "popravlja" ključne funkcije vozila. Seveda je potrebna strokovna vgradnja in homogacija...
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

IL_DIAVOLO ::

Avta se mora navaditi, to pa je tudi vse.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

twom ::

eventyrer je izjavil:

kupi avto, katerega bo ta oseba sposobna vozit.
Ni problema. Pa še en vidend ali dva zraven...

celje ::

d4vid je izjavil:

celje je izjavil:

kupis nastavke, katere se montira/pritrdi na obeh straneh. samo, da imajo malo več "mesa" zgoraj.
in ja, čisto normalno bo avto zaviral in pospeševal.
homologacija je potrebna v primeru da ima avto spremenjene vozne lastnosti. kar te nastavki sigurno ne spremenijo.


In ko bo enkrat ta nastavek se snel in padel pod pedal zavore, voznik pa povzročil nesrečo, bo problem homologacija. Hudirja, saj ne menja radia, ampak "popravlja" ključne funkcije vozila. Seveda je potrebna strokovna vgradnja in homogacija...



med tem v resničnem svetu…..

DamijanD ::

tony1 je izjavil:

OP: Ne vzeti, da te zafrkavam, iskreno me zanima, za kateri avto gre in koliko je oseba visoka... (Imam bolj majhno sorodnico, pa je v življenju brez težav vozila vse mogoče avte, vse od fičota nprej...)

Še vedno čakamo OPa


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15022403 (2416) aborko
»

Iskanje rabljenega avta do 1500 evrov in nateguni (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7314605 (9642) zobnik
»

Avto do 3000 EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508678 (6113) hojnikb
»

Previsok pedal za gas?

Oddelek: Na cesti
419149 (7987) MxxW5
»

nižji srednji razred - 3 vrata - dizel... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35891731 (77495) GrimReaper

Več podobnih tem