Forum » Na cesti » Vožnja avtomobila in (ne)primerna obutev
Vožnja avtomobila in (ne)primerna obutev
Dr_M ::
Kar se pa tiče kazni, ne smeš vozit bos, brez majce, v visokih petah ali kakšnih japonkah.
Sej tole je cist pravilno. Je pa tole ze zelo dolgo v veljavi.
Sej tole je cist pravilno. Je pa tole ze zelo dolgo v veljavi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
T0RN4D0 ::
Bosmla, jst ti samo povem, ne bom ti pa po zakonih zdle iskal kje to piše. Zaradi mene niti ni treba, ta z majco mi je resnično bosa, prav tako da moraš biti privezan, s tem pač ogrožaš sebe in nikogar drugega.
Kje to piše pa lahko vprašaš policaja, ko (če) ti bo izročil položnico.
Kje to piše pa lahko vprašaš policaja, ko (če) ti bo izročil položnico.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Marc` ::
TORNADO, če nisi privezan še zdaleč ne ogrožaš le sebe, še posebej če pasu ne uporabljaš zadaj.
Edit: Seveda to velja, če je še kdo zraven.
Edit: Seveda to velja, če je še kdo zraven.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Marc` ()
T0RN4D0 ::
Dobro, zadi (če maš zadnje naslone za glavo) se privežeš oz ne, po voznikovih/sovoznikovi želji. Spredi pač ogrožaš sebe, osebno se vedno privežem pa še vedno zagovarjam da bi to morala bit odločitev posameznika. Sploh ker varnostni pas ni idealna rešitev, samo statistično gledano je v večini primerov bolje da si privezan, kot da nisi. Te lahko pa ravno tako v določenih situacijah ubije, kot te v drugih reši.
Za zdravljenje je pa tako da mamo pač tak sistem kot ga imamo, in nimaš kej praskat. Nesreče se ne dogajajo nalašč in se ne dogajajo samo v prometu. Ko bodo vsi plačevali za svoja zdravljenja, bom tudi jaz. Do takrat maš pa ti ravno tolk pravico težit zarad varnostnega pasu drugim, kot imajo drugi tebi da se voziš s kolesom, igraš košarko, ali režeš čebulo z ostrim nožem namesto da bi jedu celo, ker se z nožem lahko urežeš.
Za zdravljenje je pa tako da mamo pač tak sistem kot ga imamo, in nimaš kej praskat. Nesreče se ne dogajajo nalašč in se ne dogajajo samo v prometu. Ko bodo vsi plačevali za svoja zdravljenja, bom tudi jaz. Do takrat maš pa ti ravno tolk pravico težit zarad varnostnega pasu drugim, kot imajo drugi tebi da se voziš s kolesom, igraš košarko, ali režeš čebulo z ostrim nožem namesto da bi jedu celo, ker se z nožem lahko urežeš.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
T0RN4D0 ::
Če drugega ne, bolj udobno vožnjo, manj potenja, lažje se obračaš, lažje se skloniš naprej.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
c00L3r ::
Če drugega ne, bolj udobno vožnjo, manj potenja, lažje se obračaš, lažje se skloniš naprej.
To je vse samo v glavi. Bolj udobno? Kaj tisti pas, ki je na rahlo napet prek telesa je tak neudoben? Ne moreš se obrnit ko si privezan? Kakšne pase te uporabljaš? Bolj se potiš ko si privezan, preko prsnega koša ali kje? Če nimaš ravno 150kg ali več se lahko z lahkoto naprej skloniš, saj je pas dovolj dolg. To kar si naštel niti približno ne odtehta prednosti, ki jih imaš v primeru prometne nesreče.
So pa res nevarni tisti starejši sredinski pasi zadaj, kjer si pripet samo preko trebuha.
solatko ::
Poglej - varnostni pas so prvi množično pričeli uporabljat dirkači. Čemu le, če ne nudi razen statističnih podatkov, nikakršne varnosti. Res je, da so imeli dirkači že skoz višje zice, tako da jih je varnostni pas dejansko zaščitil. Ko so ugotovili, da si veliko poškodovanih zlomi tilnik, so z analiziranjem nesreč, ugotovili, da mora imeti avto tudi dober vzglavnik in od takrat pas dejansko rešuje življenja in manjša posledice prometnih nesreč. V Nemčiji, zavarovalnice odklonijo plačilo za poškodbe, udeležencem, ki niso bili privezani, pa je avto pasove imel. Zelo redke so situacije, pri katerih bi ti pas povečal tveganje. Morda ena na 100k ali miljon primerov nesreč. Potem si daj odmontirat tudi varnostne vreče, saj se lahko zadušiš. Tudi za adrenalinske športe, je zdravstvena zavarovalnica predlagala plačilo storitev iz osebnega zavarovanja (tako ima večina razvitih zdravstvenih sistemov), pa je šlo pol države v zrak, ja izzivanje bi morali doplačati. Tudi iz švicarskih alp te ne bo nihče reševal, če ni plačnika storitve, pa se nihče ne razburja. Nekje kadilci plačujejo višjo dodatno premijo....... Zdravljenje za prometne poškodbe, gre po novem (se mi zdi da od lani) iz avtomobilskega zavarovanja in ne več iz obveznega, tako da se lahko zgodi, da bodo zavarovalnice nehale plačevati neprivezanim, saj pijanim in drogiranim že ne krijejo stroškov.
Keyser Soze ::
Vožnja v sandalih je problematična predvsem zato, ker se ti lahko zataknejo za stopalko pri premikanju iz plina na zavoro. Malo poglejte "globino" pedalov, pa vam bo jasno.
Preden iztakneš nogo je lahko že prepozno.
Da se pa ne da vozit v natikačih je pa en običajen BS. Sam poleti vozim z sandali, ki imajo zaprt prednji del (kot cokle) samo z normalnim podplatom. Še v nobeni kritični situaciji (izsiljevanje, pešeč izza parkiraega kombija, ipd.) moja obutev ni zatajila in se je izkazala enako kot normalni zaprti čevlji.
Si pa ne predstavljam situacije, ko pride med vašo boso nogo in stopalko oster tujek. Vi pa na vso moč pritisnete na zavoro. Boste držali stopalko pritisnjeno navkljub neznosni bolečini? O_o
Preden iztakneš nogo je lahko že prepozno.
Da se pa ne da vozit v natikačih je pa en običajen BS. Sam poleti vozim z sandali, ki imajo zaprt prednji del (kot cokle) samo z normalnim podplatom. Še v nobeni kritični situaciji (izsiljevanje, pešeč izza parkiraega kombija, ipd.) moja obutev ni zatajila in se je izkazala enako kot normalni zaprti čevlji.
Si pa ne predstavljam situacije, ko pride med vašo boso nogo in stopalko oster tujek. Vi pa na vso moč pritisnete na zavoro. Boste držali stopalko pritisnjeno navkljub neznosni bolečini? O_o
OM, F, G!
PacificBlue ::
Jaz brez primerne obutve zelo težko vozim. Se zgodi, da se kdaj zapeljem kam blizu z natikači, ampak to je zaenkrat vse. Da pa bi se peljal kam daleč ali dlje z takšno obutvijo pa no way..se ti še lahko prehitr zgodi da se kam zatakneš kot je omenil Keyser Soze.
Mal offtopic, ampak ravn zdaj mi je prišlo na misel. Sem se enkrat vozil iz trgovine in sem imel na zadnjem sedežu naložene breskve. Ob enem mal močnejšem zaviranju mi je ena breskva ušla iz zadnjega sedeža in se skotalila pod mojim sedežem naravnost pod stopalko za bremzo..jaz pa ravno prišel do križišča, kjer sem presenečeno ugotovil kaj se mi je zgodilo, še sreča da sem hitro odreagiral in s kar spretnim manevrom rešil situacijo..razen mal adrenalina in zmečkane breskve ni bilo druge škode.
Tako da kotaleče se sadje ne puščat na zadnjih sedežih.:)
Mal offtopic, ampak ravn zdaj mi je prišlo na misel. Sem se enkrat vozil iz trgovine in sem imel na zadnjem sedežu naložene breskve. Ob enem mal močnejšem zaviranju mi je ena breskva ušla iz zadnjega sedeža in se skotalila pod mojim sedežem naravnost pod stopalko za bremzo..jaz pa ravno prišel do križišča, kjer sem presenečeno ugotovil kaj se mi je zgodilo, še sreča da sem hitro odreagiral in s kar spretnim manevrom rešil situacijo..razen mal adrenalina in zmečkane breskve ni bilo druge škode.
Tako da kotaleče se sadje ne puščat na zadnjih sedežih.:)
I’m out.
:3
:3
T0RN4D0 ::
Dejansko če je situacija kritična bo tist kamenček na stopalki (ma pa sej ostri predmeti ne pridejo kar iz lufta tja, kaj sploh debatiramo o tem) zadnja stvar o kateri boš razmišljal. Vsaj po mojem, čeprav nikoli ne vozim bos.
c00l3r, ja sej celo udobje je stvar ki jo maš definirano v glavi, kaj trebljaš neumnosti. Udobno ti je, kadar se počutiš udobno, ne kadar sediš v statistično gledano udobnem stolu. Nisem reku da se ne moreš obrnit, ampak če se hočeš ozret nazaj, se definitivno lažje obrneš če nisi privezan, če to zanikaš potem je škoda da debatirama naprej. Naprej se hitro sklonit in pogledat ne moreš, ker te pas zablokira (poleg tega te včasih še nerodno stisne spodaj, kar ti spet onemogoča gibanje)... Skratka pas te varuje ravno s tem da ti omejuje gibanje, zato ne bluzi preden ne prideš do zaključka da se je najbolj udobno vozit z dvojnim pasom in čelado, če jih pa ja dirkači nosijo.
In ja, bolj se potiš, ker srajca/majca ni več ohlapna ampak ti jo nalepi na prsni koš. Vsaj jaz se, zate ne vem. In ne, tega nimam samo v glavi.
c00l3r, ja sej celo udobje je stvar ki jo maš definirano v glavi, kaj trebljaš neumnosti. Udobno ti je, kadar se počutiš udobno, ne kadar sediš v statistično gledano udobnem stolu. Nisem reku da se ne moreš obrnit, ampak če se hočeš ozret nazaj, se definitivno lažje obrneš če nisi privezan, če to zanikaš potem je škoda da debatirama naprej. Naprej se hitro sklonit in pogledat ne moreš, ker te pas zablokira (poleg tega te včasih še nerodno stisne spodaj, kar ti spet onemogoča gibanje)... Skratka pas te varuje ravno s tem da ti omejuje gibanje, zato ne bluzi preden ne prideš do zaključka da se je najbolj udobno vozit z dvojnim pasom in čelado, če jih pa ja dirkači nosijo.
In ja, bolj se potiš, ker srajca/majca ni več ohlapna ampak ti jo nalepi na prsni koš. Vsaj jaz se, zate ne vem. In ne, tega nimam samo v glavi.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
echo ::
Če bi ti res ratalo na kamenček stopt, bi refleksno odmaknil nogo. Ko bi se zavedel in še enkat prtisno bi blo verjetno že prepozno.
Kar se pa pasov tiče - pri manjšem trku ti nardi več škode kot koristi, še posebej vrat in ključnica. Pri večjem trku ti pa življenje reš. Čeprav obstajajo situacije, ko te nasrečo vrže iz avta zaradi neprivezanega pasu. Recimo voznik pri tej zadnji nesreči pri Krškem.
Kar se pa pasov tiče - pri manjšem trku ti nardi več škode kot koristi, še posebej vrat in ključnica. Pri večjem trku ti pa življenje reš. Čeprav obstajajo situacije, ko te nasrečo vrže iz avta zaradi neprivezanega pasu. Recimo voznik pri tej zadnji nesreči pri Krškem.
Pyr0Beast ::
Na kakršenkoli objekt na pedalu še vedno deluje gravitacija.
Sicer ti lahko kakšen oster objekt pride tudi v tenisko, čevelj. Kaj boš pa pol ? [:D]
Sicer ti lahko kakšen oster objekt pride tudi v tenisko, čevelj. Kaj boš pa pol ? [:D]
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Utk ::
Zarad mene lahko vozite tudi z glavo pri stopalkah, samo morte se zavedat, da če vas bo kaj piknilo, boste vi krivi za nesrečo. Jaz tako ne bi vozil, že zarad sebe.
solatko ::
Tisti pri Krškem, bi bili danes verjetno še živi, če ne bi bili tako pametni, da so mel pas pod ritjo, voznika je pa srečno ven zabrisal, bo imel pa itak travme celo življenje, če odmislimo koliko časa bo sedel. Ne vem kakšne breskve si kupil, sam normalne bi se ob pritisku na zavoro zmečkale (nobeno stvar ni dobro vozit tko, da lahko prileti naprej).
Nesta ::
msjr ::
Zakon ne prepoveduje, lahko pa si prebereš tole na finance.si
Članek je v toliko zastarel, da (naj me kdo popravi) to zdaj ureja Zakon o pravilih cestnega prometa (35. člen ZPrCP) in da je kazen 40EUR.
Članek je v toliko zastarel, da (naj me kdo popravi) to zdaj ureja Zakon o pravilih cestnega prometa (35. člen ZPrCP) in da je kazen 40EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
St235 ::
Zakon eksplicitno ne določa kako moraš bit obut (da, o tistih idiotizmih z majico sploh ne govorimo :)).
Zakon zgolj pravi:
Torej ali vožnja brez majice, gat in še ne vem česa pade v to kategoriji? Niti pod razno.
Ali vožnja s pancerji pade sem noter? Nedvomno.
Glede vsega vmes, pa so moje izkušnje takšne, da policija opozarja na natikače in coklje. Za boso nogo še nisem slišal, da bi težil.
Zakon zgolj pravi:
(1) Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.).
Torej ali vožnja brez majice, gat in še ne vem česa pade v to kategoriji? Niti pod razno.
Ali vožnja s pancerji pade sem noter? Nedvomno.
Glede vsega vmes, pa so moje izkušnje takšne, da policija opozarja na natikače in coklje. Za boso nogo še nisem slišal, da bi težil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Z boso nogo ni priporočljivo vozit zaradi tega, ker prineseš z obuvali kak droben kamenček in bi lahko prišel med podplat in pedalo. Podzavestna reakcija je dvig noge, kar bi v kritični situaciji lahko pomenilo karambol. Sicer pa neizkušene voznike moti že menjava obuval, ki so sicer čisto primerna za vožnjo, izkušene voznike pa praktično, vrsta obuval ne moti.
Gre predvsem za občutke pri pritiskanju pedal in nič drugega.
Gre predvsem za občutke pri pritiskanju pedal in nič drugega.
Delo krepa človeka
SkipEU ::
Ali vožnja s pancerji pade sem noter? Nedvomno.
Glede vsega vmes, pa so moje izkušnje takšne, da policija opozarja na natikače in coklje. Za boso nogo še nisem slišal, da bi težil.
Pancerji niso ne oprema in ne naprava. Povrhu vsega ni nobenih dokazov, da bi obutev vplivala na pogostost povzročitve prometnih nesreč. Ostalo so ljudski miti.
kixs ::
Razlika v obcutku na pedalih je cisto razlicna med normalno, ki jo nosimo vsak dan in potem med kaksnimi natikaci in pohodnimi cevlji s trdim podplatom.
St235 ::
Ali vožnja s pancerji pade sem noter? Nedvomno.
Glede vsega vmes, pa so moje izkušnje takšne, da policija opozarja na natikače in coklje. Za boso nogo še nisem slišal, da bi težil.
Pancerji niso ne oprema in ne naprava. Povrhu vsega ni nobenih dokazov, da bi obutev vplivala na pogostost povzročitve prometnih nesreč. Ostalo so ljudski miti.
Nič bolj kot je oprema ali naprava maska, pa paše v enako kategorijo. Če pa resno verjameš, da ni razlike med vožnjo v pancerjih in čevljih potem si avto dosedaj videl samo na TV.
Buggy ::
Pancerji niso ne oprema in ne naprava. Povrhu vsega ni nobenih dokazov, da bi obutev vplivala na pogostost povzročitve prometnih nesreč. Ostalo so ljudski miti.
Ja takle mamo danes. Genijalcem je potrebno zgleda uzakoniti vsako se tako bebasto stvar, saj drugace, ce ni izrecno prepovedana je po njihovo dovoljena in se bodo tega pac posluzevali. Zdrava pamet je zgleda na daljsi bolniski odsotnosti.
Daj se pelji po AC se tako, da bos pri -20 stopinj drzal glavo cez okno, to menda tudi (se) ni izrecno prepovedano...bo morda vec koristi
lexios ::
Bolj kot obutev vpliva na način vožnje in pogostost/verjetnost povzročitve prometne nesreče sama sposobnost, starost in izkušenost voznika.
V pancerjih je mal težje vozit, prav tako v bulerjih ali visokih petkah, problem je (ne)gibljivost stopala. Vožnja z boso nogo pa je v kritičnih situacijah lahko vsaj toliko problematična kot vožnja s cokli, v normalnih razmerah je občutek pri pritiskanju pedal (z nekaj prakse) enak, pač vprašanje česa si vajen. Bistvenega pomena ni zgolj flexibilnost in debelina podplata, temveč tudi površina. Včasih sem tolk prevozu s cokli, da sem imel v coklah več občutka na pedalu kot z boso nogo in bi bolje (kot bos) odreagiral tudi v kritični situaciji. Danes pa uporabljam le še Crocse. V primerjavi z supergami mogoče celo boljši, gibljivost in oprijem stopala enak kot pri supergah (nič ne leti z noge) stopalo bolj diha in tudi pri daljši vožnji ni problema. Ni pa to obuvalo za rally in psiho voznike!
V pancerjih je mal težje vozit, prav tako v bulerjih ali visokih petkah, problem je (ne)gibljivost stopala. Vožnja z boso nogo pa je v kritičnih situacijah lahko vsaj toliko problematična kot vožnja s cokli, v normalnih razmerah je občutek pri pritiskanju pedal (z nekaj prakse) enak, pač vprašanje česa si vajen. Bistvenega pomena ni zgolj flexibilnost in debelina podplata, temveč tudi površina. Včasih sem tolk prevozu s cokli, da sem imel v coklah več občutka na pedalu kot z boso nogo in bi bolje (kot bos) odreagiral tudi v kritični situaciji. Danes pa uporabljam le še Crocse. V primerjavi z supergami mogoče celo boljši, gibljivost in oprijem stopala enak kot pri supergah (nič ne leti z noge) stopalo bolj diha in tudi pri daljši vožnji ni problema. Ni pa to obuvalo za rally in psiho voznike!
Spajky ::
Jest vozim že 1/4 stoletja stalno s pregibnimi cokli (z gumo spodaj in zaprto spredaj-Kopitarna Sevnica), pa nikoli problemov (tudi v nevarnih situacijah); mam s čevlji/teniskami slabši občutek in pa s takimi coklami sem tudi po snegu hodil bp (vedno sem v coklih, pa štumfou kolko treba, da ne zebe ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obutev (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21934 (3783) | gruntfürmich |
» | Moški sandaliOddelek: Loža | 4683 (3409) | pierch |
» | najboljše obuvaloOddelek: Loža | 13775 (12534) | destiny |
» | Obutev za na golo nogo? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21047 (18659) | negot |
» | vožnja z cokliOddelek: Loža | 3397 (2371) | Ejsi_Disi |