Forum » Pomoč in nasveti » Problem ASUS TUF Gaming A15 (2022)
Problem ASUS TUF Gaming A15 (2022)

freaky_h2o ::
Imam cudno napako na prenosniku ASUS TUF Gaming A15 (2022), on se normalno prizge, prides in normalno skaces po nastavitvah BIOSa (slika je vidna normalno), logotip Asus se tudi normalno prikaze na ekranu,to dvoje je pa tudi vse,od logotipa naprej je crna slika,racunalnik pride v Windowse (zloglasni zvok Windows 11 zazveni skozi zvocnike) ampak ni slike na ekran. Ko priklopis Hdmi kabel na Hdmi izhod,tudi ni slike,zgolj crnina. Ima kdo kaksen predlog kaj narediti z dokaj novim prenosnikom v doticnem primeru (garancija je izgubljena z trenutkem,ko sem v njega na svojo roko vgradil SSD dodatni disk),je pa uradno se vedno v garanciji,ceprav znajo zagrenit meni dan,ce jim nesem prenosnik na servis. Ce obstaja kaksna resitev,da lahko sam resim,sem odprt za predloge,ce ne prosim za nasvet kam v Ljubljani ali njeni bliznji okolici lahko nesem prenosnik na servis h komu,ki je frik in se bo z veseljem lotil resevanja problema na mojem prenosniku in ne samo racunal in si potem pozabljem,cetudi bi bilo naslednji dan ponovno vse isto.
Kaj sem probal:
-Bios optimalne nastavitve,
-Bios ponastavitev z izklopom baterije iz maticne plosce,
-menjava dveh RAMov v vseh moznih kombinacijah 1+1 in zgolj samo en RAM v enem od vlozisc,
-Probal z drugim diskom,...
V racunalniku je AMD procesor,bakreni vodi do dveh ventilatorjev so na dotik,vsaj meni malo prevroci od normalnega delovanja. Baterija pa se tudi za moj obcutek prehitro prazni ze samo,ce si v BIOSu,v cirka pol ure izgubi cca 35-40%.
Kaj sem probal:
-Bios optimalne nastavitve,
-Bios ponastavitev z izklopom baterije iz maticne plosce,
-menjava dveh RAMov v vseh moznih kombinacijah 1+1 in zgolj samo en RAM v enem od vlozisc,
-Probal z drugim diskom,...
V racunalniku je AMD procesor,bakreni vodi do dveh ventilatorjev so na dotik,vsaj meni malo prevroci od normalnega delovanja. Baterija pa se tudi za moj obcutek prehitro prazni ze samo,ce si v BIOSu,v cirka pol ure izgubi cca 35-40%.
ZX-Spectrum je zakon:-)

kloko ::
Dve stvari:
- garancija bi načeloma morala še vedno biti veljavna, če nisi ravno prežagal pol prenosnika ob svojih "posegih"
- ni slike ob zagonu Win, čeprav navidez vse ostalo deluje pravilno. Popolnoma enak simptom je imel znanec na svojem stroju; pri njem se je izkazalo, da je kriv Windows update. Ko sva vrnila restore point na čas pred updatom, je vse čudežno ponovno delovalo OK, tudi ponovni update ni ponovno naredil "sranja".
- garancija bi načeloma morala še vedno biti veljavna, če nisi ravno prežagal pol prenosnika ob svojih "posegih"
- ni slike ob zagonu Win, čeprav navidez vse ostalo deluje pravilno. Popolnoma enak simptom je imel znanec na svojem stroju; pri njem se je izkazalo, da je kriv Windows update. Ko sva vrnila restore point na čas pred updatom, je vse čudežno ponovno delovalo OK, tudi ponovni update ni ponovno naredil "sranja".

freaky_h2o ::
Problem je,ker tudi,ce bi zelel karkoli (probal verzije Windows 10 in 11 in tudi eno od distribucij Linux, tudi verzijo.Linux "live",nic od tega ni obrodilo sadov,da.bi pokazal ekran kaj vec od BIOSa in logotipa Asus,ne zeli mi nic zagnati iz USB kljuca,oziroma mi tudi v slednjem primeru pokazati sliko na ekranu). Ne obupam tako hitro pri resevanju racunalniskih problemov,ampak to je ze drugi problem,z z drugim prenosnikom, v zadnjem mesecu,ki se zdi neresljiv.
ZX-Spectrum je zakon:-)

Ales ::
freaky_h2o je izjavil:
... Ima kdo kaksen predlog kaj narediti z dokaj novim prenosnikom v doticnem primeru (garancija je izgubljena z trenutkem,ko sem v njega na svojo roko vgradil SSD dodatni disk),je pa uradno se vedno v garanciji, ...
Sodeč po opisu napake, bi za ta prenosnik uveljavljal garancijo.
Z vgradnjo diska ali menjavami RAM-a ne verjamem, da si svojo pravico do garancije izgubil.

Samael ::
Pred dobrim mesecem in še nekaj sem na Mimovrste uveljavljal neskladnost (tako se po novem imenuje uveljavljanje stvarne napake) za prenosnik Acer. Servis je potrdil neskladnost in zamenjal matično ploščo.
To, da sem prej zamenjal disk za večjega in dodal ploščico RAM-a, ni vplivalo na postopek. Res pa je, da sem RAM pred oddajo prenosnika odstranil, ker nisem vedel, katera treh možnosti (vračilo kupnine, menjava za novega, popravilo) bo ob ugotovljeni neskladnosti sprejeta.
Skratka, tudi jaz ne verjamem, da si izgubil pravico do uveljavljanja garancije.
Mimogrede, če imaš prenosnik manj kot dve leti, lahko neskladnost (prej znano kot stvarna napaka) uveljavljaš v trgovini in ne na servisu.
Če se trgovina oziroma servis, kamor pošljejo prenosnik zaradi neskladnosti, z neskladnostjo ne strinja, je v prvem letu dokazno breme na njih, torej morajo oni dokazati, da neskladnost ne obstaja. V drugem letu pa je dokazno breme na tebi, kar pomeni, da bi potreboval izvedenca.
Zato bi lahko bilo najbrž vsaj prvo leto uveljavljanje neskladnosti pri trgovcu zate ugodnejše kot uveljavljanje garancije na servisu.
Edit.
Spregledal sem, da si napisal letnico 2022. My bad.
To, da sem prej zamenjal disk za večjega in dodal ploščico RAM-a, ni vplivalo na postopek. Res pa je, da sem RAM pred oddajo prenosnika odstranil, ker nisem vedel, katera treh možnosti (vračilo kupnine, menjava za novega, popravilo) bo ob ugotovljeni neskladnosti sprejeta.
Skratka, tudi jaz ne verjamem, da si izgubil pravico do uveljavljanja garancije.
Mimogrede, če imaš prenosnik manj kot dve leti, lahko neskladnost (prej znano kot stvarna napaka) uveljavljaš v trgovini in ne na servisu.
Če se trgovina oziroma servis, kamor pošljejo prenosnik zaradi neskladnosti, z neskladnostjo ne strinja, je v prvem letu dokazno breme na njih, torej morajo oni dokazati, da neskladnost ne obstaja. V drugem letu pa je dokazno breme na tebi, kar pomeni, da bi potreboval izvedenca.
Zato bi lahko bilo najbrž vsaj prvo leto uveljavljanje neskladnosti pri trgovcu zate ugodnejše kot uveljavljanje garancije na servisu.
Edit.
Spregledal sem, da si napisal letnico 2022. My bad.
Samael != Samuel
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Samael ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prodajalec ne želi popraviti telefonOddelek: Mobilne tehnologije | 1315 (645) | Han |
» | SONY OLED - Big Bang vračilo kupnineOddelek: Pomoč in nasveti | 3867 (1502) | ginekk |
» | Nategovanje potrošnikov pri nakupu nedelujočih izdelkovOddelek: Loža | 2013 (1182) | k4vz0024 |
» | Lenovo Yoga skurjena plosca - zavrnjena garancija? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 8161 (5184) | misek |
» | Tožba ram2 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 167308 (140931) | markezii |