Forum » Na cesti » Ali še obstaja kak normalen avto za normalno ceno?
Ali še obstaja kak normalen avto za normalno ceno?

bhfg ::
Pozdravljeni!
Razmišljam o menjavi avta, saj trenutne potrebe počasi presegajo tisto, kar mi lahko moj 15 let star Clio ponudi.
Res bi potreboval vaša mnenja, ker sem trenutno že malo preplavljen z informacijami in ponudbo na trgu, ne pomaga pa tudi to, da se mi zdijo cene izredno zasoljene. Najbolj osnovi malo rabljeni modeli so vsi po 20 do 25k eurov. Rabljenih avtov v sweet spotu izgubljanja vrednosti, tam med 3-5 let pa skoraj da ni na trgu. Večinoma se prodaja samo novo in pa 5+ let staro rabljeno, kar je lahko nakup mačka v žaklju.
Kaj potrebujem?
* iščem “upgrade” - v smislu varnostnih sistemov, udobnosti sedežev, vožnje, prostora (z mislijo o družini v prihodnje), večji prtljažnik, presenetljivo je bil Clio kar zanesljiv tako da iščem nekaj vsaj enako zanesljivega, z ne previsoko ceno vzdrževanja
* budget je tam do 25,000 eurov, ampak glede na to kar sem trenutno gledal, se mi zdi ponudba katastrofalna, nič pametnega, vse precenjeno, bi lahko recesija ali pa Trumpove tarife v prihdonje zbile cene za 10-20%?
* živim v mestu, vendar kar pogosto (nekajkrat na teden) opravljam daljše relacije, 50k+ km, tako da je kar dosti vožnje tudi po AC, bi cenil, če bi avto na AC dejansko bil zmožen prehitevati
* sovražim SUV-je in crossoverje, tale trend more it čimprej stran, všeč so mi limuzine, karavani, coupeji (razumem, da je to vse premium), tudi kombilimuzine so okej, vendar se mi ne zdi upgrade šaltanje iz ene kombilimuzine (pa naj bo to stara) na drugo (pa čeprav je nova)
* načeloma mi je bolj pomembna uporabnost, udobje vožnje in praktičnost kot pa luksuz oz. športen izgled
* gledam novejše ali malo rabljene avte, saj bo to nakup na daljši rok
* verjetno pride glede na smer EU v poštev le bencinar, polnilnice nimam, dizel mi je všeč, vendar me skrbijo regulacije
Kaj sem gledal do zdaj?
* Opel Astra karavan (Stellantis mi je red flag)
* KIA XCeed (vem da je križanec ampak je še na meji)
* Peugeot 308 SW (Stellantis)
* Toyota Corolla (dragi servisi, žal grd izgled)
* Citroen C5X (Stellantis, me pa mika zaradi udobja)
Dileme:
1. Kaj je trenutno najboljši value for money avto za moje potrebe (glede na kilometre, relacije, anti-SUV željo)?
2. Katere znamke oz. motorji so zanesljivi in ne jajce, da jih bom vozil po servisih vsak mesec?
3. Se glede na trenutno stanje splača čakati (glede na govore o recesiji ali novih tarifah, ki bi lahko zbile cene)?
4. Kaj bi priporočili: gotovina, kredit, standardni lizing ali balonski lizing?
Hvaležen bom za vse nasvete in komentarje.
Razmišljam o menjavi avta, saj trenutne potrebe počasi presegajo tisto, kar mi lahko moj 15 let star Clio ponudi.
Res bi potreboval vaša mnenja, ker sem trenutno že malo preplavljen z informacijami in ponudbo na trgu, ne pomaga pa tudi to, da se mi zdijo cene izredno zasoljene. Najbolj osnovi malo rabljeni modeli so vsi po 20 do 25k eurov. Rabljenih avtov v sweet spotu izgubljanja vrednosti, tam med 3-5 let pa skoraj da ni na trgu. Večinoma se prodaja samo novo in pa 5+ let staro rabljeno, kar je lahko nakup mačka v žaklju.
Kaj potrebujem?
* iščem “upgrade” - v smislu varnostnih sistemov, udobnosti sedežev, vožnje, prostora (z mislijo o družini v prihodnje), večji prtljažnik, presenetljivo je bil Clio kar zanesljiv tako da iščem nekaj vsaj enako zanesljivega, z ne previsoko ceno vzdrževanja
* budget je tam do 25,000 eurov, ampak glede na to kar sem trenutno gledal, se mi zdi ponudba katastrofalna, nič pametnega, vse precenjeno, bi lahko recesija ali pa Trumpove tarife v prihdonje zbile cene za 10-20%?
* živim v mestu, vendar kar pogosto (nekajkrat na teden) opravljam daljše relacije, 50k+ km, tako da je kar dosti vožnje tudi po AC, bi cenil, če bi avto na AC dejansko bil zmožen prehitevati
* sovražim SUV-je in crossoverje, tale trend more it čimprej stran, všeč so mi limuzine, karavani, coupeji (razumem, da je to vse premium), tudi kombilimuzine so okej, vendar se mi ne zdi upgrade šaltanje iz ene kombilimuzine (pa naj bo to stara) na drugo (pa čeprav je nova)
* načeloma mi je bolj pomembna uporabnost, udobje vožnje in praktičnost kot pa luksuz oz. športen izgled
* gledam novejše ali malo rabljene avte, saj bo to nakup na daljši rok
* verjetno pride glede na smer EU v poštev le bencinar, polnilnice nimam, dizel mi je všeč, vendar me skrbijo regulacije
Kaj sem gledal do zdaj?
* Opel Astra karavan (Stellantis mi je red flag)
* KIA XCeed (vem da je križanec ampak je še na meji)
* Peugeot 308 SW (Stellantis)
* Toyota Corolla (dragi servisi, žal grd izgled)
* Citroen C5X (Stellantis, me pa mika zaradi udobja)
Dileme:
1. Kaj je trenutno najboljši value for money avto za moje potrebe (glede na kilometre, relacije, anti-SUV željo)?
2. Katere znamke oz. motorji so zanesljivi in ne jajce, da jih bom vozil po servisih vsak mesec?
3. Se glede na trenutno stanje splača čakati (glede na govore o recesiji ali novih tarifah, ki bi lahko zbile cene)?
4. Kaj bi priporočili: gotovina, kredit, standardni lizing ali balonski lizing?
Hvaležen bom za vse nasvete in komentarje.


OutOfTheBox ::
3. Se glede na trenutno stanje splača čakati (glede na govore o recesiji ali novih tarifah, ki bi lahko zbile cene)?
4. Kaj bi priporočili: gotovina, kredit, standardni lizing ali balonski lizing?
To sti dve vprašanji na katere boš moral sam odgovorit, ker noben ne pozna tvoje situacije in noben ni v tvoji koži.
Dokler ne dobiš odgovorov, si poglej sosednjo aktualno temo.
Pomoč pri iskanju rabljenega avta do 22.000€

bhfg ::
OutOfTheBox je izjavil:
3. Se glede na trenutno stanje splača čakati (glede na govore o recesiji ali novih tarifah, ki bi lahko zbile cene)?
4. Kaj bi priporočili: gotovina, kredit, standardni lizing ali balonski lizing?
To sti dve vprašanji na katere boš moral sam odgovorit, ker noben ne pozna tvoje situacije in noben ni v tvoji koži.
Dokler ne dobiš odgovorov, si poglej sosednjo aktualno temo.
Pomoč pri iskanju rabljenega avta do 22.000€
To razumem, hvala, vprašanje je bilo mišljeno bolj v smislu tega, če uporabniki pričakujejo padec cen avtomobilov zaradi zgoraj navedenih razlogov ali ne.
Tisto nitko sem pa tudi videl, vendar imava precej drugačne potrebe, zato nisem hotel preusmerjati pozornosti njegove nitke s svojo objavo.
Hvala!

OutOfTheBox ::
2. Katere znamke oz. motorji so zanesljivi in ne jajce, da jih bom vozil po servisih vsak mesec?
Jaz bi se izogibal vse kar je prenapihnjeno. Majhna kubatura in velika moč, npr 1.0 120 konjev in podobno. Bi ti rekel da si poglej nove dacie sandero, sam ko sem pogledal da majo večinoma vse 1.0 motorje, sem skoraj začel bruhat.
To razumem, hvala, vprašanje je bilo mišljeno bolj v smislu tega, če uporabniki pričakujejo padec cen avtomobilov zaradi zgoraj navedenih razlogov ali ne.
Tega ti noben ne bo povedal z gotovostjo. Trgi so tako nestabilni da niti ne veš kaj bo jutri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Utk ::
Ne vem pod katerim kamnom ti spiš zadnjih 10 let, ampak 1,0 motorje imajo tudi golfi, kaj šele dacie, 1,2 pa tudi kar veliki suvi.

OutOfTheBox ::
Vem da majo. Torej danes delajo sam še jajca.
Nekaj let nazaj si mel vsaj še izbiro, danes je vse 1.0? Raje hodim peš lol.
Nekaj let nazaj si mel vsaj še izbiro, danes je vse 1.0? Raje hodim peš lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Utk ::
vprašanje je bilo mišljeno bolj v smislu tega, če uporabniki pričakujejo padec cen avtomobilov zaradi zgoraj navedenih razlogov ali ne.
Zakaj bi šle cene dol? Bojo šle plače dol? Se bo nehalo tiskat denar? Za 10% gre zmeraj lahko dol, da boš še kdaj dobil osnovnega golfa za 16 jurjev pa res dvomim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

bhfg ::
vprašanje je bilo mišljeno bolj v smislu tega, če uporabniki pričakujejo padec cen avtomobilov zaradi zgoraj navedenih razlogov ali ne.
Zakaj bi šle cene dol? Bojo šle plače dol? Se bo nehalo tiskat denar?
Carine na EU avte v ZDA kamor je največji izvoz -> padec povprašavanja po EU avtih -> manjša proizvodnja v EU -> odpuščanja (kar se že dogaja) -> padec cen rabljenih avtov na trgu ipd.
Drugo je pa recesija, ki je v tem letu zelo verjetna...
Edit: denar pa se že dolgo ne tiska... Trenutno je faza kvantitativnega zategovanja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bhfg ()

Utk ::
Iz Evrope se v ZDA izvozi kakih 5% avtov. Še to ne takih, ki tebe zanimajo, ampak bolj večji audiji, mercedesi in podobno.
Med korono se je izkazalo da v krizi proizvajalci sploh ne rabijo kupcev. Se pač zmanjša proizvodnjo, denar se natisne in vrže v podjetja, ta pa dvigne cene, da z nižjo proizvodnjo isto zasluži, delavce pa isto plačuje tudi če čakajo doma.
Med korono se je izkazalo da v krizi proizvajalci sploh ne rabijo kupcev. Se pač zmanjša proizvodnjo, denar se natisne in vrže v podjetja, ta pa dvigne cene, da z nižjo proizvodnjo isto zasluži, delavce pa isto plačuje tudi če čakajo doma.

bhfg ::
Iz Evrope se v ZDA izvozi kakih 5% avtov. Še to ne takih, ki tebe zanimajo, ampak bolj večji audiji, mercedesi in podobno.
Med korono se je izkazalo da v krizi proizvajalci sploh ne rabijo kupcev. Se pač zmanjša proizvodnjo, denar se natisne in vrže v podjetja, ta pa dvigne cene, da z nižjo proizvodnjo isto zasluži, delavce pa isto plačuje tudi če čakajo doma.
Okej, pustimo to debato.
Imaš kakšen konkreten nasvet glede izbire avta?


c0ck4m0u53 ::
Poglej, če ti je oblikovno všeč, Volvo v60 oz s60, ali večjega brata v/s90
If citizens cannot trust that laws will be enforced in an evenhanded
and honest fashion, they cannot be said to live under the rule of law.
Instead, they live under the rule of men corrupted by the law. - Dale Carpenter
and honest fashion, they cannot be said to live under the rule of law.
Instead, they live under the rule of men corrupted by the law. - Dale Carpenter

Utk ::
Imaš kakšen konkreten nasvet glede izbire avta?
Eh, sej načeloma so vsi "isti", za nek denar boš pri vseh dobil približno enako, plus minus nekaj glede na znamko, tako da je vse isti šmorn.
En dan si vzami čas, sprobaj par teh, ki te zanimajo, da vidiš kako se vozijo, potem boš vsaj vedel katerga definitivno nočeš, in greš morda sprobat še par podobnih tistim, ki ti je pa v redu. Potem pa pač kupiš nekaj kar ti je všeč.
Dokler govorimo o novih.
Pri rabljenih je pa pač jeba, ker je spet odvisno kaj se zares v realnosti dobi, in da ni zjebano itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

bhfg ::
c0ck4m0u53 je izjavil:
Poglej, če ti je oblikovno všeč, Volvo v60 oz s60, ali večjega brata v/s90
Super avto, ampak žal predrag

donvito ::
Iz Evrope se v ZDA izvozi kakih 5% avtov. Še to ne takih, ki tebe zanimajo, ampak bolj večji audiji, mercedesi in podobno.
Med korono se je izkazalo da v krizi proizvajalci sploh ne rabijo kupcev. Se pač zmanjša proizvodnjo, denar se natisne in vrže v podjetja, ta pa dvigne cene, da z nižjo proizvodnjo isto zasluži, delavce pa isto plačuje tudi če čakajo doma.
Okej, pustimo to debato.
Imaš kakšen konkreten nasvet glede izbire avta?![]()
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

bemfa ::
Kup protislovij je v tvojem razmišljanju, predlagam da si najprej razčistiš stvari, potem se bo lažje odločit:
1. voziš 15 let starega cliota, pri izbiri pa kompliciraš kot da si do zdaj vozil mečke za 50k eur
2. prevoziš 50k+ km pa bi raje bencinarja
3. prevoziš 50k+ km: tvoj 15+ let star clio ma pol že miljon na števcu al kaj?
4. rabiš ful placa, a zdaj ti je 15 let star clio ok
5. jamraš nad cenami, pa vseeno bi odkartal 25k celo za rabljen avto
6. nebi suva, pa gldaš suve
7. nebi stellantis, pa gledaš stellantis
8. nebi francoza, a s 15 let starim cliotom si zadovoljen
9. kupuješ avto, pa se ukvarjaš s politiko
Drugače pa da še probam odgovorit glede na napisano:
1. Best value for money bo verjetno kaka nova Dacia. Ampak bi rekel da ti je imiđ pomemben, tako da prej kaka nova Octavia. Lahko tudi uvoziš par let starega bemfla ali passata.
2. Zanesljivost ti nič ne pomeni, ko kupuješ 1 avto. Z vsakim lahko imaš srečo ali smolo. Če te res skrbi, potem pač išči nove namesto rabljenih, bo večja razlika v % sreče kot med različnimi znamkami.
3. Finančno se ti sigurno splača čakat in cliota zvozit dokler bo šel. Ampak nakup pa verjetno ne bo nič kaj cenejši, vrečt 25k v avto se pač ne more splačat.
4. Gotovina če imaš možnost. Vsaka oblika posojila nekaj stane in zakaj bi plačeval obresti, če tega ne rabiš.
1. voziš 15 let starega cliota, pri izbiri pa kompliciraš kot da si do zdaj vozil mečke za 50k eur
2. prevoziš 50k+ km pa bi raje bencinarja
3. prevoziš 50k+ km: tvoj 15+ let star clio ma pol že miljon na števcu al kaj?
4. rabiš ful placa, a zdaj ti je 15 let star clio ok
5. jamraš nad cenami, pa vseeno bi odkartal 25k celo za rabljen avto
6. nebi suva, pa gldaš suve
7. nebi stellantis, pa gledaš stellantis
8. nebi francoza, a s 15 let starim cliotom si zadovoljen
9. kupuješ avto, pa se ukvarjaš s politiko
Drugače pa da še probam odgovorit glede na napisano:
1. Best value for money bo verjetno kaka nova Dacia. Ampak bi rekel da ti je imiđ pomemben, tako da prej kaka nova Octavia. Lahko tudi uvoziš par let starega bemfla ali passata.
2. Zanesljivost ti nič ne pomeni, ko kupuješ 1 avto. Z vsakim lahko imaš srečo ali smolo. Če te res skrbi, potem pač išči nove namesto rabljenih, bo večja razlika v % sreče kot med različnimi znamkami.
3. Finančno se ti sigurno splača čakat in cliota zvozit dokler bo šel. Ampak nakup pa verjetno ne bo nič kaj cenejši, vrečt 25k v avto se pač ne more splačat.
4. Gotovina če imaš možnost. Vsaka oblika posojila nekaj stane in zakaj bi plačeval obresti, če tega ne rabiš.

bhfg ::
Kup protislovij je v tvojem razmišljanju, predlagam da si najprej razčistiš stvari, potem se bo lažje odločit:
1. voziš 15 let starega cliota, pri izbiri pa kompliciraš kot da si do zdaj vozil mečke za 50k eur
2. prevoziš 50k+ km pa bi raje bencinarja
3. prevoziš 50k+ km: tvoj 15+ let star clio ma pol že miljon na števcu al kaj?
4. rabiš ful placa, a zdaj ti je 15 let star clio ok
5. jamraš nad cenami, pa vseeno bi odkartal 25k celo za rabljen avto
6. nebi suva, pa gldaš suve
7. nebi stellantis, pa gledaš stellantis
8. nebi francoza, a s 15 let starim cliotom si zadovoljen
9. kupuješ avto, pa se ukvarjaš s politiko
Drugače pa da še probam odgovorit glede na napisano:
1. Best value for money bo verjetno kaka nova Dacia. Ampak bi rekel da ti je imiđ pomemben, tako da prej kaka nova Octavia. Lahko tudi uvoziš par let starega bemfla ali passata.
2. Zanesljivost ti nič ne pomeni, ko kupuješ 1 avto. Z vsakim lahko imaš srečo ali smolo. Če te res skrbi, potem pač išči nove namesto rabljenih, bo večja razlika v % sreče kot med različnimi znamkami.
3. Finančno se ti sigurno splača čakat in cliota zvozit dokler bo šel. Ampak nakup pa verjetno ne bo nič kaj cenejši, vrečt 25k v avto se pač ne more splačat.
4. Gotovina če imaš možnost. Vsaka oblika posojila nekaj stane in zakaj bi plačeval obresti, če tega ne rabiš.
Cliota imam še od študentskih let, potrebe se spreminjajo...
Sicer pa hvala za nasvet!

matobeli ::
Če ne maraš SUVjev in ne rabiš večjega avta je Mazda 3 (sedan), bencinar, 2.5 MHEV dobra izbira.

Switch ::
Tole bi lahko poskusil dobiti - nujno prenovljeno verzijo - pri vsakem avtu pa se da za kakšnega jurja spogajati.
https://www.porscheinterauto.net/volksw...
https://www.porscheinterauto.net/volksw...

bhfg ::
Če ne maraš SUVjev in ne rabiš večjega avta je Mazda 3 (sedan), bencinar, 2.5 MHEV dobra izbira.
Hvala, edino kar je na avto.net so nove 3ke po 27,000 EUR.
Tole bi lahko poskusil dobiti - nujno prenovljeno verzijo - pri vsakem avtu pa se da za kakšnega jurja spogajati.
https://www.porscheinterauto.net/volksw...
Golfe tudi gledam ja, novi 2.0 TDI 150 konjev so okoli 30,000 EUR, novi 2.0 TDI 116 konjev pa okoli 25,000 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bhfg ()

matobeli ::
Nove Mazda3 so ravno zunaj z novim motorjem (G140), možno da bi kje lahko dobil kaj v odprodaji z G122 motorjem. Ali pa če boš dovolj časa kupoval se znajo mal cene spustit oziroma se bo dalo dobit kakšne popuste.
Nisem zasledil če obvezno nov avto iščeš, mogoče kaj takega pride v upoštev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Starost sicer že 6 let, ampak z precej malo kilometri in znano servisno zgodovino. Opreme ima pa polno in je zadnja modelna posodobitev. Motor ni ravno izjemno močen, ampak tudi 1.0 ni.
Ampak vsaj počutil se boš kot da si dal dost več kot 21.6k
Nisem zasledil če obvezno nov avto iščeš, mogoče kaj takega pride v upoštev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Starost sicer že 6 let, ampak z precej malo kilometri in znano servisno zgodovino. Opreme ima pa polno in je zadnja modelna posodobitev. Motor ni ravno izjemno močen, ampak tudi 1.0 ni.
Ampak vsaj počutil se boš kot da si dal dost več kot 21.6k
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()

ginekk ::
OutOfTheBox je izjavil:
Jaz bi se izogibal vse kar je prenapihnjeno. Majhna kubatura in velika moč, npr 1.0 120 konjev in podobno. Bi ti rekel da si poglej nove dacie sandero, sam ko sem pogledal da majo večinoma vse 1.0 motorje, sem skoraj začel bruhat.
Izgleda si malo za časom. Kaj je problem 1.0 trivaljnika, če dajo zraven ful tovarniške garancije in dejansko deluje brez problema, motor ima precej navora in se pelje super? Toyota ponuja 10 let garancije, slabih 300 konjev iz 1.6l prostornine trivaljnika, pa še zdaleč da je motor na limitu.
Jasno, so motorji z napakami v tehničnem dizajnu (recimo PSA Puretech 1.2 je čist shit), ampak take problematične najdeš tudi v 5.0 V8 iz preteklosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()

bm1973 ::
Problem trivaljnika 1.0 je, da je to za na motor, ne pa za v družinski avto...
Mašina navita, dodatna turbina, ki lahko crkne, preteran motor...
Niti Zastava in Yugo nista imela 1.0 mašine...
Mašina navita, dodatna turbina, ki lahko crkne, preteran motor...
Niti Zastava in Yugo nista imela 1.0 mašine...

matobeli ::
Ja kaj pa je mel yugo 45 če ne 1.0?
edit: mel je 0.9 če smo natančni.
edit: mel je 0.9 če smo natančni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()

Likalnik ::
Nove Mazda3 so ravno zunaj z novim motorjem (G140), možno da bi kje lahko dobil kaj v odprodaji z G122 motorjem. Ali pa če boš dovolj časa kupoval se znajo mal cene spustit oziroma se bo dalo dobit kakšne popuste.
Nisem zasledil če obvezno nov avto iščeš, mogoče kaj takega pride v upoštev:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Starost sicer že 6 let, ampak z precej malo kilometri in znano servisno zgodovino. Opreme ima pa polno in je zadnja modelna posodobitev. Motor ni ravno izjemno močen, ampak tudi 1.0 ni.
Ampak vsaj počutil se boš kot da si dal dost več kot 21.6k
definitivno bi šel gledat na tvojem mestu tole Mazdo...slabih 50k km z praktično vso opremo, servisna knjižica poštemplana....zelo dober avto za soliden denar...
oziroma tisti novi Golf za 25k sicer brez opreme ampak je nov.

bm1973 ::

red_baron ::
Jugo 45 je imel 903 ccm se mi zdi
Jugo 55 je imel 1100 ccm
Jugo 60 1100 ccm in dvojni vplinjač (frgazer)
Jugo 65 aka GVX 1300 ccm raketa :)
Sam sem imel jugota 45, 55, zastavo 850 (fičko) 32 konj in zastavo 128, podobno kot zastava 101 samo zadek je bi bolj " minimalističen".
Na svetu je bilo malo podjetij ki so delala hkrati vozila in orožje. Nekje so morali narediti kompromis pri zastavi. Pri orožju ga niso :)
Jugo 55 je imel 1100 ccm
Jugo 60 1100 ccm in dvojni vplinjač (frgazer)
Jugo 65 aka GVX 1300 ccm raketa :)
Sam sem imel jugota 45, 55, zastavo 850 (fičko) 32 konj in zastavo 128, podobno kot zastava 101 samo zadek je bi bolj " minimalističen".
Na svetu je bilo malo podjetij ki so delala hkrati vozila in orožje. Nekje so morali narediti kompromis pri zastavi. Pri orožju ga niso :)

fikus_ ::
To je bila 4 cilindrska mašina za 750 kg avtomobila, brez turbine,.... 44 HP
sedanje so 3 cil., turbina, veliko več konjev
sedanje so 3 cil., turbina, veliko več konjev
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Hitri ::
Problem trivaljnika 1.0 je, da je to za na motor, ne pa za v družinski avto...
Mašina navita, dodatna turbina, ki lahko crkne, preteran motor...
Niti Zastava in Yugo nista imela 1.0 mašine...
Ne razumem tega strahu pred turbopolnilniki. Kot da gre za neko ezoterično napravo, ki redoma povzroča probleme in velike stroške.

mr_chai ::

KAVINSKY ::
Problem trivaljnika 1.0 je, da je to za na motor, ne pa za v družinski avto...
Mašina navita, dodatna turbina, ki lahko crkne, preteran motor...
Oprosti, kakšna je razlika, če imaš 3 ali 4 cilindraša z tubrino na 1.2 bara? Enega razgoni, drugega pa ne? En je pri 115 konjih navit, drugi pri 150 konjih pa ne? Ali moraš enega voziti stalno na rev limiterju, drugega ne? Že 20 let vgrajujejo turbine v avte "katere lahko crknejo".
Najbole da vzameš Hyundai i30 1.4 100 konjev... ali Cliota 65 konjev - čeprav tisto je menda spet na 3 cilindre.
PS: Mazde imajo tudi kompresor, tako da tisto lahko tudi crkne.

BCSman ::
Sodelavec mi je ponudil sodoben hyundai ix20 1.6 125 konjev z zelo malo kilometri, atmosferc, za isto ceno kod bi ga diler kupil. To je bil tak počasen, neodziven jajc da bog pomagi, pa še žrl bencina dosti. Te stvari mi je tudi povedal, in na testni vožnji sem tudi sam izkusil. Potem ga je diler odkupil za 6k in čez 2 dni ga dal na avto.net za 8.5k eur. Jaz ne bi kupoval sodobnih avtov brez turbine, ker če so take neodzivne žejne počasnele, je škoda denarja.

matobeli ::
Ja, če hočeš met atmosferca si bolj ali manj na Mazdo obsojen.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

hojnikb ::
Če more bit nov
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Verjetn najboljši value ta moment za 21kEUR po poračunani subvenciji.
Če je lahko malo rabljen pa ~2021/2022 model3 long range, se tudi ze najde marsikaj okoli tvojga budgeta.
Razn če si en izmed teh, k zivijo v starem bloku z 75% penziči in na noben način nemorš postavit polnilnice oz. filat na šuko....
Pol si pač obstojen na ICE kante... tko da... kakršna kol hibridna toyota al pa dizlsla škoda, take ur poison.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Verjetn najboljši value ta moment za 21kEUR po poračunani subvenciji.
Če je lahko malo rabljen pa ~2021/2022 model3 long range, se tudi ze najde marsikaj okoli tvojga budgeta.
Razn če si en izmed teh, k zivijo v starem bloku z 75% penziči in na noben način nemorš postavit polnilnice oz. filat na šuko....
Pol si pač obstojen na ICE kante... tko da... kakršna kol hibridna toyota al pa dizlsla škoda, take ur poison.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

Webmojster ::
Ja, če hočeš met atmosferca si bolj ali manj na Mazdo obsojen.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Mazdo 3 bi mu jaz tud svetoval
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
za 25.660 €
Ali pa daš jurja več za 2.5 mašino s 140 konji.
Mogoče tudi Suzuki Vitara za 22.700€ (če te ne moti oblika)

IL_DIAVOLO ::
Nekaj za 10-15k. Povprečen voznik clia ne rabi drugega. Ce pa ze mora biti nov, pa imaš Hyundai-a i10. Okrog 16k.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

denabiker ::
Problem trivaljnika 1.0 je, da je to za na motor, ne pa za v družinski avto...
Mašina navita, dodatna turbina, ki lahko crkne, preteran motor...
Niti Zastava in Yugo nista imela 1.0 mašine...
Ne razumem tega strahu pred turbopolnilniki. Kot da gre za neko ezoterično napravo, ki redoma povzroča probleme in velike stroške.
Ja hehe, ne razumem tega tudi jaz.
Najbolje, da gredo na stare avte, klasični fergazer, brez elektronskega vbrizga, tam pa res skoraj nima kaj crknit

issak ::
Škoda Scala, Hyundai i30
Sicer pa priporočam Mazdo tudi jaz https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Mazda je noter čisto drugi nivo kot Škoda, Hyundaji, čeprav lahko tudi Scalo sestaviš za 30k, noter bo enako plastična kot osnovna.
Sicer pa priporočam Mazdo tudi jaz https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Mazda je noter čisto drugi nivo kot Škoda, Hyundaji, čeprav lahko tudi Scalo sestaviš za 30k, noter bo enako plastična kot osnovna.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

hojnikb ::
26 jurjov za 6 let star dizajn z ročnim menjanikom in podpovrečno porabo? Ni čudno da propadajo...
#brezpodpisa

OutOfTheBox ::
Problem trivaljnika 1.0 je, da je to za na motor, ne pa za v družinski avto...
Mašina navita, dodatna turbina, ki lahko crkne, preteran motor...
Niti Zastava in Yugo nista imela 1.0 mašine...
Ne razumem tega strahu pred turbopolnilniki. Kot da gre za neko ezoterično napravo, ki redoma povzroča probleme in velike stroške.
Ja hehe, ne razumem tega tudi jaz.
Najbolje, da gredo na stare avte, klasični fergazer, brez elektronskega vbrizga, tam pa res skoraj nima kaj crknit
Če hočeš gvišno zadevo vzameš atmosferca, ker je mašina preprosta in je manj komponent ki lahko crknejo v primerjavi s turboti. Kar se tiče majhne kubature in večje moči, je motor bolj obremenjen kar pomeni hitrejšo obrabo komponent (bati, ventili, turbina).
Zakaj je obremenitev hitrejša?
Ker delujejo z višjo specifično močjo (na enoto prostornine), kar pomeni da morajo za enako izhodno moč proizvest večjo obremenitev na posamezne dele. To je preprosta fizika, in tak avto ne bo nikoli zdržal dlje, niti enako kot atmosferc.
In vsa ta 1.0 sranja s turboti, .. živimo v dobi konzumerstva.. oni ti bojo naredil za par deset jurjev, mogoče slabih 100k km, in pol boš moral nabavit novo mašino alpa to skoz šraufat. Niso to 80 leta ko so avte laufal po 1 leto na dinotu in vozili po antarktiti in puščavi, sam da se nebi kot brand osmešili.
Dans ti prodajo jajca, in k crkne greš po novo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

hojnikb ::
predn bo 2.0 skyactiv ali 1.0tsi problem, bo OPju ta mazda ze zgnila do tal... tko da tle s fokusirat na motor nima smisla..
#brezpodpisa

nejc_nejc ::
Kupi gare za par jurjev, 2k cm3 dizel, dodaj jurja, dva, za prvi servis in to je to.
Avto proizveden pred 10_15 leti za 35k+, znamka je brezveze.
Dat za novejši rabljen voz 25k+, je za moje pojme mimo.
Sedaj se bodo usuli name....
8
Tak nacin furam že 25 let in se vozim v limotih za male bruto pare, za ego, beri_daljšga, in sosede, mi pa dol visi.
Avto proizveden pred 10_15 leti za 35k+, znamka je brezveze.
Dat za novejši rabljen voz 25k+, je za moje pojme mimo.
Sedaj se bodo usuli name....

Tak nacin furam že 25 let in se vozim v limotih za male bruto pare, za ego, beri_daljšga, in sosede, mi pa dol visi.

hojnikb ::
če si mazohist, pač to počnes... včasih mas celo srečo in ne ujames serijo limon, k so več na vleki, k cesti...
2k€ dizl je v tem času verjetno slabsa poteza k nezasciten sex z prostitutko za 50€...
2k€ dizl je v tem času verjetno slabsa poteza k nezasciten sex z prostitutko za 50€...
#brezpodpisa

OutOfTheBox ::
Zakaj točno? Recimo da kupiš mašino z 300 jurji, v zadnjih 50-100k je pa blo menjano vse kar je blo potreba (kar velikokrat je). Turbo, šobe,..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

hojnikb ::
OutOfTheBox je izjavil:
Zakaj točno? Recimo da kupiš mašino z 300 jurji, v zadnjih 50-100k je pa blo menjano vse kar je blo potreba (kar velikokrat je). Turbo, šobe,..
zakaj? zato kr nekdo k prodaja dizla za 2k€ ne prodaja zato, ker mu je dobr sou in se ga je naveličal, ampak ker je verjetno obupal pr vzdrzevanju al je pa bolj rjast/pobuskan k plocevinka na dezju...
to se posebi velja za kake premijske nemce... probi kupit danes bmw, audi mečko za 2k€ in pridit skozi to zgodbo brez vsaj jurja vlozka po 3 mescih...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

pero50 ::
mazde so super, edino ko sem sedel v njej je bila klavstrofobična. Zelo majhna stekla, slaba vidljivost, visoka armatura in tudi čudno oblikovana pri sovozniku. Atmosferci leni ampak neuničljivi, skyactiv x je pa zgolj malenkost boljši kar se tiče navora. Ročni menjalnik je verjetno med najboljšimi. Rjavijo ne več tako kot so stare. Rabljene trojke imajo navite cene nenormalno. Se odraža tudi pri temu, da jih je rabljene težko prodati. Ko sem gledal rabljene so bile 5 let stare vse ranga 17-25 jurjov z dobro opremo.
corolle naj bi bile zelo zanesljive, so pa rabljene drage, sploh hibridi. atmosferc je len, tako kot mazda.
sicer pa je bilo že parkrat napisano. Poglej za i30 ali kio ceed. Avto se pelje res lepo, tudi opremo dobiš solidno, sploh če gledaš da dobiš ~3 leta star avto za ~11-15k.
Novo ceed brez opreme dobiš za ~16 jurjev. Pol leta nazaj so bile reklame za 18 :D hyundai ima v ceniku 20 jurjov.
corolle naj bi bile zelo zanesljive, so pa rabljene drage, sploh hibridi. atmosferc je len, tako kot mazda.
sicer pa je bilo že parkrat napisano. Poglej za i30 ali kio ceed. Avto se pelje res lepo, tudi opremo dobiš solidno, sploh če gledaš da dobiš ~3 leta star avto za ~11-15k.
Novo ceed brez opreme dobiš za ~16 jurjev. Pol leta nazaj so bile reklame za 18 :D hyundai ima v ceniku 20 jurjov.

hojnikb ::
se vedno jih napda rja.. nemorejo postudirat dobrga plahe if their life depended on it... na ~6 let stari ze vidim kr neki rje na določnih predelih; si ne upam razmisljat ka bo čez 5-10 let... Pa je kr neki delov aluminjastih, tko da kar je pleha predvidevam da bo zginlo
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 30148 (7652) | KTr1sk |
» | Kateri avto za 7000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 18390 (9776) | kixs |
» | Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26742 (21677) | Raindancer |
» | Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 37104 (29805) | IL_DIAVOLO |