Forum » Na cesti » Centriranje koles na avtu - A to še kdo dela?
Centriranje koles na avtu - A to še kdo dela?
Blinder ::
Jaaa gremo prodat avto in zajebat naslednjega
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
tony1 ::
"oh daj no. tu gre za mladostno naivnost in zaljubljenost v velik avto, ki izgleda "dober"."
Spet nekdo, ki v življenju ni rešil enega kompleksnega tehničnega problema.
Se tako reševanje problema na avtu, ki zagotovo ni več nov, finančno splača? Ne.
Ampak, saj se tudi imeti avto ne splača. Počakaš, da si v penziji in imaš zastonj karto za ves javni prevoz.
Spet nekdo, ki v življenju ni rešil enega kompleksnega tehničnega problema.
Se tako reševanje problema na avtu, ki zagotovo ni več nov, finančno splača? Ne.
Ampak, saj se tudi imeti avto ne splača. Počakaš, da si v penziji in imaš zastonj karto za ves javni prevoz.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tony1 ::
Roke so menjane. Res pa je da se noben ni poglabljal v zadnjo premo. Volan je še hidravličen.
Če lahko kdo priporoča kakega dobrega mehanika, po možnosti iz okolice Ljubljane, ki bi se bil pripravljen poglobiti v problem, bom zelo vesel. Večina, ko mo povem celotno zgodbo, si avta sploh noče pogledati.
Tole so resni ljudje:
https://trz.si/
Megleno se mi zdi (dolgo je že tega, tudi sam sem obupal nad starimi avti...), da je pri diagnostiki tresenja avta ob zaviranju veljalo pravilo, da do določene hitrosti tresenje prihaja iz prednjih od neke naprej pa iz zadnjih zavor. Tako, da je zelo smiselno pregledati še zadnjo premo.
Najpomembnejšega te pa še nismo vprašali: ali je bil avto kdaj zaleten? Če ja, bi bil to lahko močan namig, da se problema ali ne bo dalo rešiti, ali pa, če vztrajaš, rabiš kompetentnega kleparja, ki bo avto pogledal na dvigalu in ocenil, če ga je treba dati na ravnalno mizo...
fur80 ::
To si sprobal, nisem vsega bral, mogoče imaš malo lufta tam pri kolesih ali kaj zvito:
https://race-shop.si/za-dolocen-model/2...
https://race-shop.si/3899-distancni-obr...
Distančniki (ali "spacerji") pri avtomobilih se uporabljajo iz več razlogov, odvisno od potreb voznika in vozila. Glavni razlogi za uporabo distančnikov so:
1. Izboljšana stabilnost in vodljivost
Distančniki povečajo širino koloteka vozila, kar zmanjša nagibanje v ovinkih in izboljša oprijem cestišča.
Boljša razporeditev teže pripomore k večji stabilnosti pri hitri vožnji ali vožnji skozi ovinke.
2. Estetika in bolj agresiven videz
S pomočjo distančnikov se kolesa pomaknejo bolj ven izpod blatnikov, kar lahko da vozilu športnejši in širši videz.
To še posebej pride do izraza pri širših gumah ali pri uporabi večjih platišč.
3. Prilagoditev platišč in pnevmatik
Če platišča nimajo pravega ET (odmik platišča), lahko distančniki pomagajo doseči pravilno lego koles.
Omogočajo uporabo platišč, ki bi se sicer dotikala zavornih čeljusti ali drugih delov podvozja.
4. Povečanje prostora za zavorni sistem
Pri namestitvi večjih zavornih kolutov in čeljusti lahko pride do težav s prostorom med platiščem in zavorami. Distančniki zagotovijo dovolj prostora za pravilno delovanje zavor.
5. Korekcija težav pri podvozju
Pri nekaterih vozilih lahko distančniki pomagajo popraviti težave s stabilnostjo, zlasti pri dvignjenih terenskih vozilih (SUV, off-road vozila).
https://race-shop.si/za-dolocen-model/2...
https://race-shop.si/3899-distancni-obr...
Distančniki (ali "spacerji") pri avtomobilih se uporabljajo iz več razlogov, odvisno od potreb voznika in vozila. Glavni razlogi za uporabo distančnikov so:
1. Izboljšana stabilnost in vodljivost
Distančniki povečajo širino koloteka vozila, kar zmanjša nagibanje v ovinkih in izboljša oprijem cestišča.
Boljša razporeditev teže pripomore k večji stabilnosti pri hitri vožnji ali vožnji skozi ovinke.
2. Estetika in bolj agresiven videz
S pomočjo distančnikov se kolesa pomaknejo bolj ven izpod blatnikov, kar lahko da vozilu športnejši in širši videz.
To še posebej pride do izraza pri širših gumah ali pri uporabi večjih platišč.
3. Prilagoditev platišč in pnevmatik
Če platišča nimajo pravega ET (odmik platišča), lahko distančniki pomagajo doseči pravilno lego koles.
Omogočajo uporabo platišč, ki bi se sicer dotikala zavornih čeljusti ali drugih delov podvozja.
4. Povečanje prostora za zavorni sistem
Pri namestitvi večjih zavornih kolutov in čeljusti lahko pride do težav s prostorom med platiščem in zavorami. Distančniki zagotovijo dovolj prostora za pravilno delovanje zavor.
5. Korekcija težav pri podvozju
Pri nekaterih vozilih lahko distančniki pomagajo popraviti težave s stabilnostjo, zlasti pri dvignjenih terenskih vozilih (SUV, off-road vozila).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fur80 ()
stara mama ::
Trese tudi če pri 130 km/h na avtocesti dam avto v prosti tek, stisnem sklopo in ugasnem motor.
Je pa zanimovo še to, da če je avto mrzel (recimo stoji 24ur), je prvih nekaj minut skoraj čisto miren, pol pa začne tresti. Še posebej lepo se čuti, ko rahlo vijugaš pri tej hitrosti.
Še en podatek, na setu letnih gum trosi manj. Ko sem lansko leto menjal kolesne matice se je tresenje zmanjšalo, ni se pa čisto odpravilo. Na zimskem setu zdaj spet malce bolj trosi.
To kar ti opisuješ, je normalno dogajanje na avtih, ki imajo gnana kolesa, na katerih je hkrati tudi volan.
Če te to tako nervira, boš moral zamenjat avto za takega, ki ima pogon drugje (ali pa višji rang, da je v osnovi boljše zbalansirano in manj zaznavno)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
IL_DIAVOLO ::
Ce si vajen vozit zjebane avte, potem drzi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
bbbbbb2024 ::
Imam mondea letnik 2014. Pri okrog 130km/h trosi volan. Noben ne zna ugotoviti vzroka. Bil sem pri različnih vulanizerjih, vsi so potrdili da z gumami in platišči ni nič narobe. Zimske(Dunlop winter contact 5) in letne (Continenetal premium contact 7) gume imam na različnih platiščih. Menjal sem prednjo polosovino, volansko letev, prednje amortizerje, prednje diske, prednje kolesne ležaje. Nič ni pomagalo. Med drugim se bil tudi pri dveh pooblaščenih Fordovih servisih v Ljubljani, pa niso našli vzroka. Pri Summitu so sicer kao ugotovili, da z jeklena platiči od Smax-a baje ni trosilo. Danes sem mel priliko dati gor čist en tretji set gume+platišča, pa je enako trosili tako, da.... Zato iščem vulkanizerja, ki bi znal scentrirati kolesa na avtu, ker druge ideje nimam več, sem pa kar nekaj denarja vrgel v avto in bi ga želel še nekaj časa obdržati.
Zdaj nisi točno povedal, če frekvenca tresenja narašča/pada s hitrostjo avta ali je boljkone fiksna.
Tudi nisi povedal, če se tresenje čuti predvsem na volanskem obroču ali recimo sopotnik tudi čuti tresenje na recimu predalu. Ker če ga spotonik čuti, trese cel avto, ne samo volan.
Tudi nisi povedal, če avto trese v vsaki prestavi ali recimo samo v višjih. To sicer govorim za Renaulte, cel avto je treslo v 6. prestavi, če je bil ležaj v menjalniku strošen. V 5. ne, v 6. pa.
Tudi nisi povedal, če recimo ostro zaviješ (brez bremzanja) pri večji hitrosti (to poskušaj na praznem parkirišču), če tresenje preneha recimo pri 70 km/h ali se nasprotno poveča.
Vsi avti imajo ponavadi gumijaste distančnike pri vpetju motorja, eni pa še na vzmeteh, ki pobirajo tresljaje, da se ne prenašajo na karoserijo. Ti distančniki postanejo trdi/napokajo/odpadejo in avto trese.
To je delo za mehanika, ne vulkanizerja.
Meni je na enem Renaultu avto malo treslo, ker se je izpušna cev ne snela, ampak je vpetje počilo in je v bistvu treslo celo izpušno cev, ker so se vibracije prenašale na blok motorja, od tam pa na avto.
Imeli smo sicer tudi en služben Megane, ki smo mu menjali motor 2x, drugič je avto treslo tam med 100 in 130km/h. Mehanik je rekel, da je težava v ležaju sklopke, da pač je tudi to strošeno. Samo avta še nismo tretjič odpirali, ampak ga po pol leta prodali.
Je še neprijetna možnost, da je bil avto v preteklosti karamboliran, ter je ostal malo zvit. Čim montiraš boljše/novejše gume, se to tresenje pojavi.
Dosti stvari je še za pogledati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2024 ()
eventyrer ::
"oh daj no. tu gre za mladostno naivnost in zaljubljenost v velik avto, ki izgleda "dober"."
Spet nekdo, ki v življenju ni rešil enega kompleksnega tehničnega problema.
za popravila je plačal vsaj približno 1000 EUR. Na avtu vrednem 4000 EUR (če je delujoč, njegov je najbrž vreden manj ker ima vgrajen vibrator zapestja). Ničesar še ni popravil.
Vse svoje avte sem popravil (mnogokrat šraufal tudi povsem sam). Ampak ko je problem finančno nesprejemljiv za popravljanje moraš požret izgubo in kupit drugo, ne popravljat v nedogled in potem avto še vedno prodat z izgubo ker je pokvarjen in še sam si zapravil ogromno za popravila in nič popravil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Blinder ::
Ampak, ko je on prvič šel popravljat avto ni imel krogle kugle ki bi mu povedala, da bo porabil 1000++ € brez, da bi popravil problem. Je pa z vsemi temi popravili bližje rešitvi. Ne ve, v čem je problem ve pa, v čem ni problem.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
eventyrer ::
Ampak, ko je on prvič šel popravljat avto ni imel krogle kugle ki bi mu povedala, da bo porabil 1000++ EUR brez, da bi popravil problem. Je pa z vsemi temi popravili bližje rešitvi. Ne ve, v čem je problem ve pa, v čem ni problem.
V vsem tem času avta ni dvignil z dvigalom in pogonska kolesa pognal na 130 km/h medtem ko bi mehanik pod avto gledal če se kaj trese ali ne (da bi videl če je problem v pogonskem sklopu ali podvozju).
V vsem tem času ni vozil 130 km/h in dal prestave v nevtralno in pustil da se motor umiri na 500 obratih, da bi videl če se s tem situacija kaj spremeni.
V vsem tem času ni opazil ali tresenje prihaja zgolj skozi volan ali pa morda skozi karoserijo (se pravi se čuti tudi v voznikovem sedežu).
Ali zaviranje/pospeševanje vplivata na tresenje?
Ali zavijanje (seveda blago zavijanje, da ne zleti s ceste) vpliva na tresenje?
Ali se pozna če je vklopljena klima ali ne (da s tem obremeni jermene) ?
Ali se problem spremeni glede na pritisk v pnevmatikah? kako trese pri 2 barih in kako pri 2.8 barih?
Ali je on prvi lastnik avta?
Ali se motor normalno obnaša pri 130 km/h ali pa se obnaša čudno?
Ali tresenje spremlja kak globok, vibriranju podoben zvok?
Ali volan trese odkar je avto kupil ali pa je en dan začelo tresti? Kaj se je zgodilo preden je začelo tresti? najbrž ni kar en dan naključno opazil da volan trese...nekaj je naredil preden je začelo tresti (najbrž je bil avto karamboliran ali pa je vsaj prevozil neko nagnusno grdo luknjo na cesti?).
Vse to bi pomagalo razvozlat v čem je problem. On k reševanju problema ni pristopil analitično ampak kar menja vse kar mu mehaniki predlagajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Boky ::
Prosim, da vsi ki žalite in sproščate svoje frustracije, greste to počet kam drugam. Če nimate nič pametnega za povedat se prosim odstranite.
@eventyrer Vidim, da sploh nisi prebral vsega kar sem napisal. Hvala ampak ne rabim tvojih "pametnih" nasvetov. Prosim da se odstraniš in nehaš smetiti.
@eventyrer Vidim, da sploh nisi prebral vsega kar sem napisal. Hvala ampak ne rabim tvojih "pametnih" nasvetov. Prosim da se odstraniš in nehaš smetiti.
tony1 ::
stara mama je izjavil:
Trese tudi če pri 130 km/h na avtocesti dam avto v prosti tek, stisnem sklopo in ugasnem motor.
Je pa zanimovo še to, da če je avto mrzel (recimo stoji 24ur), je prvih nekaj minut skoraj čisto miren, pol pa začne tresti. Še posebej lepo se čuti, ko rahlo vijugaš pri tej hitrosti.
Še en podatek, na setu letnih gum trosi manj. Ko sem lansko leto menjal kolesne matice se je tresenje zmanjšalo, ni se pa čisto odpravilo. Na zimskem setu zdaj spet malce bolj trosi.
To kar ti opisuješ, je normalno dogajanje na avtih, ki imajo gnana kolesa, na katerih je hkrati tudi volan.
Če te to tako nervira, boš moral zamenjat avto za takega, ki ima pogon drugje (ali pa višji rang, da je v osnovi boljše zbalansirano in manj zaznavno)
Tole bi bilo zanimivo preizkusiti. OP, poskusi najti focusa iste generacije in se zapelji en krog po AC. Takoj boš videl, če bo tudi ta tresel.
Če je nekaj normalno na volanu ali ne, bi moral znati presoditi tudi vsak mehanik.
bbbbbb2024 ::
"oh daj no. tu gre za mladostno naivnost in zaljubljenost v velik avto, ki izgleda "dober"."
Spet nekdo, ki v življenju ni rešil enega kompleksnega tehničnega problema.
za popravila je plačal vsaj približno 1000 EUR. Na avtu vrednem 4000 EUR (če je delujoč, njegov je najbrž vreden manj ker ima vgrajen vibrator zapestja). Ničesar še ni popravil.
Vse svoje avte sem popravil (mnogokrat šraufal tudi povsem sam). Ampak ko je problem finančno nesprejemljiv za popravljanje moraš požret izgubo in kupit drugo, ne popravljat v nedogled in potem avto še vedno prodat z izgubo ker je pokvarjen in še sam si zapravil ogromno za popravila in nič popravil.
Najmanj dvakrat smo v avto, vreden 1000EUR (Megane s prevoženimi 293.000km s prvim in še potem 150.000km) vložili še 2000EUR, da smo motor 9K9 zamenjali. Ko je motor drugič šel, smo motor še enkrat zamenjali in ga prodali.
Šlo se je za to, da je avto imel preveč km, ter ni več zmogel 60.000km letno. Avto je bil amortiziran, iztrošen.
Smo pa zamenjali motor (že drugič), ter ga prodali za 500EUR, ter vzeli novo Dacio Duster s tem istim 9K9 motorjem. Do konmca leta je potem Dacia dobila 35.000km. Megan po moje ne bi zdržal še teh 35.000km v 6 mesecih.
Ne gledaš vedno na to, koliko si dal v avto. Avto je prevozno sredstvo in ga rabiš. Trajalo je mesec dni, da sem našel drug avto, da je bila cena v redu, da je imel 9K9 motor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2024 ()
tony1 ::
" Najpomembnejšega te pa še nismo vprašali: ali je bil avto kdaj zaleten? Če ja, bi bil to lahko močan namig, da se problema ali ne bo dalo rešiti, ali pa, če vztrajaš, rabiš kompetentnega kleparja, ki bo avto pogledal na dvigalu in ocenil, če ga je treba dati na ravnalno mizo..."
OP: še tole: kako dolgo si lastnik avta (si kupil rabljenega?), je ta problem s tresnjem prisoten že od nakupa?
OP: še tole: kako dolgo si lastnik avta (si kupil rabljenega?), je ta problem s tresnjem prisoten že od nakupa?
stara mama ::
bbbbbb2024 je izjavil:
Najmanj dvakrat smo v avto, vreden 1000EUR (Megane s prevoženimi 293.000km s prvim in še potem 150.000km) vložili še 2000EUR, da smo motor 9K9 zamenjali. Ko je motor drugič šel, smo motor še enkrat zamenjali in ga prodali.
Šlo se je za to, da je avto imel preveč km, ter ni več zmogel 60.000km letno. Avto je bil amortiziran, iztrošen.
Smo pa zamenjali motor (že drugič), ter ga prodali za 500EUR, ter vzeli novo Dacio Duster s tem istim 9K9 motorjem. Do konmca leta je potem Dacia dobila 35.000km. Megan po moje ne bi zdržal še teh 35.000km v 6 mesecih.
Ne gledaš vedno na to, koliko si dal v avto. Avto je prevozno sredstvo in ga rabiš. Trajalo je mesec dni, da sem našel drug avto, da je bila cena v redu, da je imel 9K9 motor.
Problem K9K motorja je predolg servisni interval (30k)
Če si delal 60k na leto, dvomim da si menjal 4x letno.
Moji dragi še vedno služi, za menjavo skrbim jaz, seveda na max 15k!
(Šobe pa imajo življenjsko dobo 150k, karkoli čez je bonus)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
tony1 ::
Tega motorja ne poznam... Če se z avtom dela 60k relacijskih km na leto (to je 136 km v eno smer, na dan torej dvakrat več; kar so idealni pogoji za delo motorja), potem daljši servisni interval verjetno ni tako problematičen. Morda bi ga dal na 20k, pa bi se servise delalo na 4 mesece. Če se z avtom tako veliko vozi, je že delati servise težko, ker avto rabiš vsak dan in ga z vsako službeno kripo ne moreš nadomestiti (ali pa rabiš nadomestni avto).
Seveda pa ni nič narobe, če ga delaš na 15k. Če delaš doma je strošek minimalen.
Seveda pa ni nič narobe, če ga delaš na 15k. Če delaš doma je strošek minimalen.
bm1973 ::
Mislim, a res nimate nekega znanca/kolega, ki je popoldanski mehanik, pa greš tja in zamenjaš osnovne zadeve?
In da danes folk špara pri tako osnovni zadeve, kot so olje in filtri?
Olje jaz menjam 1x na leto, včasih 2x, če naredim več km. Jebeš 30k intervale, potem ti pa notri nalijejo 4x dražje mineralno olje, ki kao zdrži...
In da danes folk špara pri tako osnovni zadeve, kot so olje in filtri?
Olje jaz menjam 1x na leto, včasih 2x, če naredim več km. Jebeš 30k intervale, potem ti pa notri nalijejo 4x dražje mineralno olje, ki kao zdrži...
bbbbbb2024 ::
stara mama je izjavil:
bbbbbb2024 je izjavil:
Najmanj dvakrat smo v avto, vreden 1000EUR (Megane s prevoženimi 293.000km s prvim in še potem 150.000km) vložili še 2000EUR, da smo motor 9K9 zamenjali. Ko je motor drugič šel, smo motor še enkrat zamenjali in ga prodali.
Šlo se je za to, da je avto imel preveč km, ter ni več zmogel 60.000km letno. Avto je bil amortiziran, iztrošen.
Smo pa zamenjali motor (že drugič), ter ga prodali za 500EUR, ter vzeli novo Dacio Duster s tem istim 9K9 motorjem. Do konmca leta je potem Dacia dobila 35.000km. Megan po moje ne bi zdržal še teh 35.000km v 6 mesecih.
Ne gledaš vedno na to, koliko si dal v avto. Avto je prevozno sredstvo in ga rabiš. Trajalo je mesec dni, da sem našel drug avto, da je bila cena v redu, da je imel 9K9 motor.
Problem K9K motorja je predolg servisni interval (30k)
Če si delal 60k na leto, dvomim da si menjal 4x letno.
Moji dragi še vedno služi, za menjavo skrbim jaz, seveda na max 15k!
(Šobe pa imajo življenjsko dobo 150k, karkoli čez je bonus)
Ja, zatipkal sem se. K9K. Saj zdaj teh avtov nimamo več, samo še eden je in to ta Dacia Duster.
Itak jih ne delajo več, oziroma se jih ne da dobiti. Menda jih še eden luksuzni Clio ima, samo to smo mi rabili za službeno rabo.
Od cca 15 motorjev K9K (Megane, Clio, Duster) je samo v enem motor odletel 2x.
Servisni interval je res predolg, samo 14 jih je preživelo, eden pa nekako pač jebiga, ni.
Vse samo jih prodali tam po 350.000km ali tam nekje. Vsi servisirani by the book, samo ne pa over the book. Ko se je lučka za servis prižgala, smo ga dali iz rabe, ter je bil servisiran tako, kot je to Renault predpisal.
Nismo menjavali šob, čeprav - no za tistimi z EURO 4 se je znalo ekstremno grdo pokaditi. Samo so se peljali, moči niso zgubili, poterm pa nimamo kaj. Vozili smo ga naprej.
Mi avtov ne pokrivamo z odejico za ponoči, tudi BMWjev ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2024 ()
fur80 ::
Mislim, a res nimate nekega znanca/kolega, ki je popoldanski mehanik, pa greš tja in zamenjaš osnovne zadeve?
In da danes folk špara pri tako osnovni zadeve, kot so olje in filtri?
Olje jaz menjam 1x na leto, včasih 2x, če naredim več km. Jebeš 30k intervale, potem ti pa notri nalijejo 4x dražje mineralno olje, ki kao zdrži...
To potem pride z leti! :D ko te dovoljkrat nateg*** prideš k pameti. Kdo pri 20-ih dela redne servise in špara svojo staro kripo in gleda na napake?! :D Jaz nisem dokler avto ni razpadel ali obstal in potem bil natgnjen iz leve in desne, ter preplačeval stvari, dokler prijatelji niso postali dovolj dobri mehaniki, sedaj je vse lažje. :D Jaz imam tolko zgodb, da ko sedaj pomislim, se sam sebi smejim! :D haha, mladost je norost, tudi pri avtih
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fur80 ()
tony1 ::
Mislim, a res nimate nekega znanca/kolega, ki je popoldanski mehanik, pa greš tja in zamenjaš osnovne zadeve?
Nimamo ga. Ali pa ne delajo v redu, ali pa imajo vrsto do neba ali pa komplicirajo, če jim prineseš svoj material ali pa še kaj četrtega. (Ko bom zidal bajto, si bom dal v garažo eno žepno izvedbo dvigala samo zato, da se bom teh miljonarjev, od katerih sem sicer odvisen z vsakim avtom bolj, losal .)
bm1973 ::
Jaz ga na srečo imam.
Kar naredi, je dobro. Včasih bi rad malo samoinciative, ampak dobi te taske potem od mene...
Recimo, menjavo olja v menjalniku, kar bo na naslednjem servisu. Njemu se to ni zdelo potrebno... Čeprav je potem priznal, da se bistveno lepše prestavlja.
Ampak, ker ima cel kup šparovnih strank, včasih na kaj malo pozabi. Kot to, da folk menja olje brez menjave filtra. Cel kup ljudi to počne.
Kar naredi, je dobro. Včasih bi rad malo samoinciative, ampak dobi te taske potem od mene...
Recimo, menjavo olja v menjalniku, kar bo na naslednjem servisu. Njemu se to ni zdelo potrebno... Čeprav je potem priznal, da se bistveno lepše prestavlja.
Ampak, ker ima cel kup šparovnih strank, včasih na kaj malo pozabi. Kot to, da folk menja olje brez menjave filtra. Cel kup ljudi to počne.
fur80 ::
Jaz ga na srečo imam.
Kar naredi, je dobro. Včasih bi rad malo samoinciative, ampak dobi te taske potem od mene...
Recimo, menjavo olja v menjalniku, kar bo na naslednjem servisu. Njemu se to ni zdelo potrebno... Čeprav je potem priznal, da se bistveno lepše prestavlja.
Ampak, ker ima cel kup šparovnih strank, včasih na kaj malo pozabi. Kot to, da folk menja olje brez menjave filtra. Cel kup ljudi to počne.
Kdo pa bo to peljal na uradni servis, če nima koga in ga bo olupil za okoli 500EUR, samo zato, da se lepše prestavlja. :D Drugače je, če maš prijatle, prineseš pir in pice, ter v delavnici šraufate in se zabavate! :D Če nimaš ok svojega poceni dobrega mehanika, te stari avto dražje pride kot novi. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fur80 ()
Boky ::
Oprosti, da nisem prej odpisal. Imel sem manjšo nesrečo - z levim prednjim kolesom sem zadel železni količek. Takrat je bilo potrebno popravit blatnik, verjetno pa je udarec utrpelo tudi kolo, kar bi lahko bil vzrok. To je bilo pred cca 2. leti.
fur80 ::
Oprosti, da nisem prej odpisal. Imel sem manjšo nesrečo - z levim prednjim kolesom sem zadel železni količek. Takrat je bilo potrebno popravit blatnik, verjetno pa je udarec utrpelo tudi kolo, kar bi lahko bil vzrok. To je bilo pred cca 2. leti.
To se ti zajebavaš ane! :D haha A trese pa že 3 leta? :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fur80 ()
tony1 ::
Oprosti, da nisem prej odpisal. Imel sem manjšo nesrečo - z levim prednjim kolesom sem zadel železni količek. Takrat je bilo potrebno popravit blatnik, verjetno pa je udarec utrpelo tudi kolo, kar bi lahko bil vzrok. To je bilo pred cca 2. leti.
Jasno napiši, prosim: težav pred nesrečo ni bilo?
Če jih prej ni bilo, je vzrok težav jasnen, iskati ga je treba v podvozju spredaj levo.
globoko grlo ::
Eh boki je zgleda en trol.
Zdej me niti ne cudi, da vsi mehankarji bezijo stran od takih, eh ja.
Zdej me niti ne cudi, da vsi mehankarji bezijo stran od takih, eh ja.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
m0LN4r ::
Trol gor al dol, ce se mu trese zadeva na razlicnih felgah in gumah pri 130, potem lahko iz tega zaklucimo, da bo tezava na vozilo.
Kaj pravijo meritve, kok ti plese sem pa tja?
Kaj pravijo meritve, kok ti plese sem pa tja?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
globoko grlo ::
Ja če ga je v količek prtegnu, pa to "pozabu" povedat, je trol.
Verjetn ga bo mogu k na mizo dat.
Verjetn ga bo mogu k na mizo dat.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
m0LN4r ::
Tako al se pa pac naj vozi 120 al 140, ce pri 130 trese
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Oprosti, da nisem prej odpisal. Imel sem manjšo nesrečo - z levim prednjim kolesom sem zadel železni količek. Takrat je bilo potrebno popravit blatnik, verjetno pa je udarec utrpelo tudi kolo, kar bi lahko bil vzrok. To je bilo pred cca 2. leti.
Oprosti, ampak ti si bumbar.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
cvalsr ::
a) Tole:
b) Ruknil količek?! Sem te vprašal, če je bila narejena dobra optika podvozja! (Ki je sicer "strokovnjaki" nisMo veliko omenjali - zanimivo, pa bi jo pri tresenju volana morali...) Madona. Tudi vsem 'mehankarjem' si zamolčal rukanje količka?? Se za(je)bavaš?
je normalno dogajanje na avtih, ki imajo gnana kolesa, na katerih je hkrati tudi volan.je debela neumnost! (Sicer na Slotech forumu popolnoma pričakovana.) Takih je večina današnjih avtomobilov - pogon spredaj. (Posebej zate: Volan tudi!)
b) Ruknil količek?! Sem te vprašal, če je bila narejena dobra optika podvozja! (Ki je sicer "strokovnjaki" nisMo veliko omenjali - zanimivo, pa bi jo pri tresenju volana morali...) Madona. Tudi vsem 'mehankarjem' si zamolčal rukanje količka?? Se za(je)bavaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cvalsr ()
sreda ::
Imel mondeo l2009 in imel podobne probleme od 200000 km
Začelo s tresenjem volana ob zaviranju
- menjal diske in zav. ploščice
- v roku pol leta ponovno začelo tresti
- menjali diske in ploščice v sklopu garancije
- ČEz čas začelo pojavljati tresenje na avtocesti nad 100 km/h. Tresenje se je pojavilo bilo nekaj časa prisotno prenehalo.
- Menjam mehanika. Grem skupaj z novim mehanikom in avtom na avtocesto - takrat se tresenje ni pojavilo.
- Centrirali gume - ni pomagalo
- Kupim nove gume - ni pomagalo
- Menjali končnike, ležaje, selene, zadnji most, spodnji nosilec za motor.
Še enkrat menjal mehanika
- menjal še enkrat diske. Problem je bil, da površina pod diskom ni bila dobro očiščena.
Vse skupaj je bilo cca 2000 € z novimi pnevmatikami.
Začelo s tresenjem volana ob zaviranju
- menjal diske in zav. ploščice
- v roku pol leta ponovno začelo tresti
- menjali diske in ploščice v sklopu garancije
- ČEz čas začelo pojavljati tresenje na avtocesti nad 100 km/h. Tresenje se je pojavilo bilo nekaj časa prisotno prenehalo.
- Menjam mehanika. Grem skupaj z novim mehanikom in avtom na avtocesto - takrat se tresenje ni pojavilo.
- Centrirali gume - ni pomagalo
- Kupim nove gume - ni pomagalo
- Menjali končnike, ležaje, selene, zadnji most, spodnji nosilec za motor.
Še enkrat menjal mehanika
- menjal še enkrat diske. Problem je bil, da površina pod diskom ni bila dobro očiščena.
Vse skupaj je bilo cca 2000 € z novimi pnevmatikami.
sreda ::
Saj men je potem, po menjavi diskov čez nekaj časa tudi začelo tresti volan med vožnjo na avtocesti.
Točno tako kot je OP napisal "Volan trese toliko, da se ga čuti v rokah in če pozorno opazuješ, opaziš tresenje tudi optično. Da se živeti, vendar me moti. Feltne so original Fordove, 17'' - lite, oba kompleta. Vmes ni nobenih distančnikov.
Trese tudi če pri 130 km/h na avtocesti dam avto v prosti tek, stisnem sklopo " motorja pa nisem ugašal.
Zimske in letne pnevmatike je bilo tresenje prisotno.
Delal sem tudi optiko, pozabil napisat.
Večino časa na avtocesti je bilo tresenje volana prisotno 50 % časa. Kot da bi levo in desno kolo prihajala v in izven resonance.
Točno tako kot je OP napisal "Volan trese toliko, da se ga čuti v rokah in če pozorno opazuješ, opaziš tresenje tudi optično. Da se živeti, vendar me moti. Feltne so original Fordove, 17'' - lite, oba kompleta. Vmes ni nobenih distančnikov.
Trese tudi če pri 130 km/h na avtocesti dam avto v prosti tek, stisnem sklopo " motorja pa nisem ugašal.
Zimske in letne pnevmatike je bilo tresenje prisotno.
Delal sem tudi optiko, pozabil napisat.
Večino časa na avtocesti je bilo tresenje volana prisotno 50 % časa. Kot da bi levo in desno kolo prihajala v in izven resonance.
stara mama ::
a) Tole:je normalno dogajanje na avtih, ki imajo gnana kolesa, na katerih je hkrati tudi volan.je debela neumnost! (Sicer na Slotech forumu popolnoma pričakovana.) Takih je večina današnjih avtomobilov - pogon spredaj. (Posebej zate: Volan tudi!)
Še nikol vozu bavarca al pa mečke, kajne? (20 let stare zluftane gajbe ne štejejo)
PS: Sprednji pogoni so se pojavli zarad šparanja v proizvodnji na pogonskem sklopu.
In ne zarad tistih dveh dni snega na leto....
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Scorpy84 ::
Za tiste, ki jim trese pa ne gre odpraviti, pa gres lepo k tistemu vulkanizerju, ki ima hunter masino, ta seveda ima obremenilni valj, pa cudezno vsi problemi izginejo.
Littlaman ::
Prebral sem prvo stran teme,...
Meni podobno počne Berlingo, na svete čase, ko pride do AC.
Vzrok? "hauba"
Ker je bil kupljen rabljen in sanirana prednja leva stran imam na sumu, da je bil bolj poškodovan kot so mi povedali.
Uglavnem hauba vibrira pri višjih hitrostih, začne pri 125-135+ pa se malo umiri, dokler ni kakšne luknje na AC. :P
Ko vozim se tudi opazi to na uč, ampak zaenkrat bom pustil pri miru.
Za vsevedneže, preden grem na AC, vedno preverim, da je pravilno zaprto.
LP
Meni podobno počne Berlingo, na svete čase, ko pride do AC.
Vzrok? "hauba"
Ker je bil kupljen rabljen in sanirana prednja leva stran imam na sumu, da je bil bolj poškodovan kot so mi povedali.
Uglavnem hauba vibrira pri višjih hitrostih, začne pri 125-135+ pa se malo umiri, dokler ni kakšne luknje na AC. :P
Ko vozim se tudi opazi to na uč, ampak zaenkrat bom pustil pri miru.
Za vsevedneže, preden grem na AC, vedno preverim, da je pravilno zaprto.
LP
Dionis ::
No, sem šel tudi jaz čez celotno temo. Ja malo je nerodno, da strebiček šele tako pozno omeni. Bi pa napisal vseeno še mojo izkušnjo, če komu prav pride, ker mene bi oz. je takrat tudi motilo tresenje. Sploh če imaš veliko avtoceste za v službo.
Skratka po vseh centriranjih, menjavi platišč in ne vem kaj še vse, se je na koncu ugotovili, da je bil problem en bat na čeljusti zavor. Ravno toliko je bil zarjavel očitno. Ker je tudi meni samo na določeni hitrosti oz. tistem območju treslo.
Sicer, ko je omenjal, da pri hladnem motorju teh tresljajev ni in da včasih, ko zaviješ, da je sprememba pri tresenju, sem hotel to izločiti. Oz. hladen motor bi lahko rekli, da se na začetku še ni zaviralo in s tem segrelavo zavorni sistem. S tem segrevanjem bi morda bi lahko ravno ta malenkostna razlika, da se je material malenkostno širil.
No skratka, ko so bili batki oz. kar celotna čeljust obnovljena, težave ni bilo več.
Skratka po vseh centriranjih, menjavi platišč in ne vem kaj še vse, se je na koncu ugotovili, da je bil problem en bat na čeljusti zavor. Ravno toliko je bil zarjavel očitno. Ker je tudi meni samo na določeni hitrosti oz. tistem območju treslo.
Sicer, ko je omenjal, da pri hladnem motorju teh tresljajev ni in da včasih, ko zaviješ, da je sprememba pri tresenju, sem hotel to izločiti. Oz. hladen motor bi lahko rekli, da se na začetku še ni zaviralo in s tem segrelavo zavorni sistem. S tem segrevanjem bi morda bi lahko ravno ta malenkostna razlika, da se je material malenkostno širil.
No skratka, ko so bili batki oz. kar celotna čeljust obnovljena, težave ni bilo več.
fikus_ ::
Prebral sem prvo stran teme,...
Meni podobno počne Berlingo, na svete čase, ko pride do AC.
Vzrok? "hauba"
Ker je bil kupljen rabljen in sanirana prednja leva stran imam na sumu, da je bil bolj poškodovan kot so mi povedali.
Uglavnem hauba vibrira pri višjih hitrostih, začne pri 125-135+ pa se malo umiri, dokler ni kakšne luknje na AC. :P
Ko vozim se tudi opazi to na uč, ampak zaenkrat bom pustil pri miru.
Za vsevedneže, preden grem na AC, vedno preverim, da je pravilno zaprto.
LP
Preveri, če imaš vse gumijaste "puferje", na katere se nasloni havba. Lahko da so prenizki in jih je potrebno dvigniti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
eventyrer ::
Oprosti, da nisem prej odpisal. Imel sem manjšo nesrečo - z levim prednjim kolesom sem zadel železni količek. Takrat je bilo potrebno popravit blatnik, verjetno pa je udarec utrpelo tudi kolo, kar bi lahko bil vzrok. To je bilo pred cca 2. leti.
........vafankulo.
to se napiše v prvem postu, ne pa da 2 strani pišeš kaj vse si zamenjal na avtu in kako si zapravil vsaj 1000 EUR za popravila.
Trol gor al dol, ce se mu trese zadeva na razlicnih felgah in gumah pri 130, potem lahko iz tega zaklucimo, da bo tezava na vozilo.
sigurno je nekje v vozilu, samo ne vemo ali je problem med sedežem in volanom ali nekje okoli levega prednjega kolesa.
Prebral sem prvo stran teme,...
Meni podobno počne Berlingo, na svete čase, ko pride do AC.
Vzrok? "hauba"
Ker je bil kupljen rabljen in sanirana prednja leva stran imam na sumu, da je bil bolj poškodovan kot so mi povedali.
Uglavnem hauba vibrira pri višjih hitrostih, začne pri 125-135+ pa se malo umiri, dokler ni kakšne luknje na AC. :P
Ko vozim se tudi opazi to na uč, ampak zaenkrat bom pustil pri miru.
Za vsevedneže, preden grem na AC, vedno preverim, da je pravilno zaprto.
LP
pod havbo spredaj imaš ene take gumice, ki havbo "držijo na mestu in jo napnejo" ko je zaprta. Glih zato da ti ne pleše in vibrira. Malo jih odvij da bodo havbo bolj napele, če ne znaš pa pojdi prosit mehanika da ti to uredi.
Kot eni taki gumijasti distančniki izgledajo, ki se jih da priviti bolj notri ali odviti bolj ven, da se potem havba "vsede" na njih.
Madona kako se hitro reši problem če je človek ki problem javi iskren in takoj poda vse relevantne informacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Boky ::
@vsem, ki se jezite, ker nisem omenil, da je bil avto udarjen - najprej si preberite moj prvi post in naslov teme, preden delate zaključke! Nisem spraševal, kaj bi lahko bil vzrok za tresenje volana, ker iskreno niti nisem pričakoval uporabnih odgovorov. Vseeno hvala vsem za vaš trud. Ampak sam nisem mehanik, nimam niti možnosti niti časa, da bi avto popravljal sam. Zanima me izključno, če kdo pozna vulkanizerja, ki še dela finish. Pred tem avtom sem namreč imel mondea MK2 - letnik 1998, ki ni bil udarjen, vsaj iz moje strani ne, na katerem sem imel podobne probleme s kolesi na neoginalnih platiščih in takrat je finiš pomagal. Pa že takrat sen komaj našel vulkanizerja, ki je imel še delujočo finiširko.
"@vsem maminim sinčkom, ki so jim očkoti kupili hude avte, da jih zdaj vozijo kot podaljšek svojega majhnega lulčija, in vsem, ki trdite, da Ford ni avto - v svojih 30 letih za volanom sem vozil že marsikaj, pa sem se vedno z največjim užitkom vrnil Mondeota. Zame idealno razmerje med udobjem in športnostjo. Odličen družinski avto z ogromnim prtljažnikom, kar pride še kako prav, ko imaš družino. Pa še cenovno so rabljeni precej ugodni. Razen težav z tresenjem volana, za katerega sem verjetno sam kriv, z njim nisem imel problemov. S tresočim volanom sem prevozil že več kot 50.000 km in jih bom še nekaj, tudi če napake ne najdem. Žena recimo vibracij nebi opazila, če jo nanje nebi opozoril. Njo to ne moti, meni pač gredo malce na živce.
@m0LN4r, ko so bili menjani diski so bili menjani tudi kolesni ležaji s pesto, ker naj bi inštrument pokazal preveč odstopanja. Pred tem je trosilo tudi med zaviranjem. Po tem pa še samo med vožnjo.
@cvalsr od kje to tebi??? Vsakemu mehaniku sem natančno razložil celotno zgodovino avta, vključno z udarcem v količek.
@ IL_DIAVOLO možno, sva že 2
@Scorpy84 kolesa so bila na hunter-ju pri Španu in Jerali v Škofiji loki.
@vsi nehajte se ukvarjati z mojim avtom, ker rešitve ne boste našli, jaz pa sam avta ne mislim in ne morem šraufati. Kvečjemu se priporočam za še kak kontak do dobrega mehanika, ki bi hotel temeljito pogledati avto.
"@vsem maminim sinčkom, ki so jim očkoti kupili hude avte, da jih zdaj vozijo kot podaljšek svojega majhnega lulčija, in vsem, ki trdite, da Ford ni avto - v svojih 30 letih za volanom sem vozil že marsikaj, pa sem se vedno z največjim užitkom vrnil Mondeota. Zame idealno razmerje med udobjem in športnostjo. Odličen družinski avto z ogromnim prtljažnikom, kar pride še kako prav, ko imaš družino. Pa še cenovno so rabljeni precej ugodni. Razen težav z tresenjem volana, za katerega sem verjetno sam kriv, z njim nisem imel problemov. S tresočim volanom sem prevozil že več kot 50.000 km in jih bom še nekaj, tudi če napake ne najdem. Žena recimo vibracij nebi opazila, če jo nanje nebi opozoril. Njo to ne moti, meni pač gredo malce na živce.
@m0LN4r, ko so bili menjani diski so bili menjani tudi kolesni ležaji s pesto, ker naj bi inštrument pokazal preveč odstopanja. Pred tem je trosilo tudi med zaviranjem. Po tem pa še samo med vožnjo.
@cvalsr od kje to tebi??? Vsakemu mehaniku sem natančno razložil celotno zgodovino avta, vključno z udarcem v količek.
@ IL_DIAVOLO možno, sva že 2
@Scorpy84 kolesa so bila na hunter-ju pri Španu in Jerali v Škofiji loki.
@vsi nehajte se ukvarjati z mojim avtom, ker rešitve ne boste našli, jaz pa sam avta ne mislim in ne morem šraufati. Kvečjemu se priporočam za še kak kontak do dobrega mehanika, ki bi hotel temeljito pogledati avto.
tony1 ::
OP: Lej, dec, problem je treba iskati v nepravilni sanaciji škode ob trku.
Druga možnost pa je, da imajo vsi podobno stari focusi isti problem, za to smo ti že dali nasvet, da pejt peljat enega focusa iz iste generacije, da boš videl, če bo ta OK. Če se napaka ne pojavi vsakič, pejt enega rentat za en vikend in z njim prevozi 200 km.
Na začetku teme ti je nekdo dal tudi en link iz enega angl. Ford foruma o tem, da je treba preveriti zategnjenost nekih vijakov na volanski letvi, kar je verjetno serijska napaka (in se ti lahko losajo tudi na novi volanski letvi). Daj to preveriti v trz.si.
Centriranje koles problema ne bo rešila. Jerala iz Virmaš je top šit vulkanizer, in s tem je bila zgodba s centrianjem zaključena.
Druga možnost pa je, da imajo vsi podobno stari focusi isti problem, za to smo ti že dali nasvet, da pejt peljat enega focusa iz iste generacije, da boš videl, če bo ta OK. Če se napaka ne pojavi vsakič, pejt enega rentat za en vikend in z njim prevozi 200 km.
Na začetku teme ti je nekdo dal tudi en link iz enega angl. Ford foruma o tem, da je treba preveriti zategnjenost nekih vijakov na volanski letvi, kar je verjetno serijska napaka (in se ti lahko losajo tudi na novi volanski letvi). Daj to preveriti v trz.si.
Centriranje koles problema ne bo rešila. Jerala iz Virmaš je top šit vulkanizer, in s tem je bila zgodba s centrianjem zaključena.
GupeM ::
OP: Lej, dec, problem je treba iskati v nepravilni sanaciji škode ob trku.
Druga možnost pa je, da imajo vsi podobno stari focusi isti problem, za to smo ti že dali nasvet, da pejt peljat enega focusa iz iste generacije, da boš videl, če bo ta OK. Če se napaka ne pojavi vsakič, pejt enega rentat za en vikend in z njim prevozi 200 km.
Od kod ti pa ta ideja? Točno toliko starega (2014) Focusa vozim že 8 let, ima cca 330 k kilometrov, pa ni nikjer nobenega tresenja.
Sicer se moram pa kar strinjat z OP. Nikoli ni vprašal za nasvete, kaj bi lahko bilo narobe. Že v prvem postu je vprašal če kdo pozna kakšnega ki... To je standard na forumih. Vprašaš na primer kje lahko kupiš AGP grafično kartico, pa dobiš odgovore, da vrzi to v smeti, da je ta grafična boljša od tiste, da so predrage za to kar ponujajo, noben pa ne pove, kje jo lahko kupiš...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()