Forum » Na cesti » Centriranje koles na avtu - A to še kdo dela?
Centriranje koles na avtu - A to še kdo dela?
Boky ::
Zanima me, če poznate kakega vulkanizerja, ki še zna centrirat kolesa med tem ko so ta na avtu?
Boky ::
Imam mondea letnik 2014. Pri okrog 130km/h trosi volan. Noben ne zna ugotoviti vzroka. Bil sem pri različnih vulanizerjih, vsi so potrdili da z gumami in platišči ni nič narobe. Zimske(Dunlop winter contact 5) in letne (Continenetal premium contact 7) gume imam na različnih platiščih. Menjal sem prednjo polosovino, volansko letev, prednje amortizerje, prednje diske, prednje kolesne ležaje. Nič ni pomagalo. Med drugim se bil tudi pri dveh pooblaščenih Fordovih servisih v Ljubljani, pa niso našli vzroka. Pri Summitu so sicer kao ugotovili, da z jeklena platiči od Smax-a baje ni trosilo. Danes sem mel priliko dati gor čist en tretji set gume+platišča, pa je enako trosili tako, da.... Zato iščem vulkanizerja, ki bi znal scentrirati kolesa na avtu, ker druge ideje nimam več, sem pa kar nekaj denarja vrgel v avto in bi ga želel še nekaj časa obdržati.
bemfa ::
Ko da bi šau mašino čez auspuh razstavljat.
Če si menjal 3 sete, pa še kr trese, pol ni v gumah/platiščih. Maš orginal diske?
Če si menjal 3 sete, pa še kr trese, pol ni v gumah/platiščih. Maš orginal diske?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bemfa ()
mat xxl ::
Pestator Brod pri Ljubljani to obvlada, težavo na drugi način, pa bi rešil tudi B@S na Dolenjski cesti za Petrolovo pumpo.
fikus_ ::
Nekaj, kar se vrti opleta in to se "pri okrog 130km/h" opazi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
hojnikb ::
več kot očitno maš probleme na podvozju ali z zavorami...Tko da iskat problem v felgah je sizifovo delo.
#brezpodpisa
eventyrer ::
Čisto možno je tudi da mu feltne ne pašejo lepo na avto, da so malenkost "postrani" prišraufane.
A avto trese ne glede na obrate motorja in ne glede na to ali imaš menjalnik v prestavi ali ven iz prestave?
Morda je zanimiva ideja it preverit stanje podvozja na tehnične preglede kjer ti kolesa premikajo sem in tja in gledajo če se na podvozju kaj narobe premika.
dej no, en ford pa res ni vreden tolk popravil. Kolk dnarja si že zmetal v avto za to neumnost?
Kaj TOČNO pomeni da "trosi volan"? A ga trese, torej trza levo in desno ali pa cel prednji del avta trese?
A avto trese ne glede na obrate motorja in ne glede na to ali imaš menjalnik v prestavi ali ven iz prestave?
Morda je zanimiva ideja it preverit stanje podvozja na tehnične preglede kjer ti kolesa premikajo sem in tja in gledajo če se na podvozju kaj narobe premika.
Imam mondea letnik 2014. Pri okrog 130km/h trosi volan. Noben ne zna ugotoviti vzroka. Bil sem pri različnih vulanizerjih, vsi so potrdili da z gumami in platišči ni nič narobe. Zimske(Dunlop winter contact 5) in letne (Continenetal premium contact 7) gume imam na različnih platiščih. Menjal sem prednjo polosovino, volansko letev, prednje amortizerje, prednje diske, prednje kolesne ležaje. Nič ni pomagalo. Med drugim se bil tudi pri dveh pooblaščenih Fordovih servisih v Ljubljani, pa niso našli vzroka. Pri Summitu so sicer kao ugotovili, da z jeklena platiči od Smax-a baje ni trosilo. Danes sem mel priliko dati gor čist en tretji set gume+platišča, pa je enako trosili tako, da.... Zato iščem vulkanizerja, ki bi znal scentrirati kolesa na avtu, ker druge ideje nimam več, sem pa kar nekaj denarja vrgel v avto in bi ga želel še nekaj časa obdržati.
dej no, en ford pa res ni vreden tolk popravil. Kolk dnarja si že zmetal v avto za to neumnost?
Kaj TOČNO pomeni da "trosi volan"? A ga trese, torej trza levo in desno ali pa cel prednji del avta trese?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
eventyrer ::
Pomojem imaš nek vijak odšraufan na volanski letvi, na delu kjer se volanski drog pritrdi na volansko letev.
Tu maš debato na to temo, sicer za starejši model Mondeota:
https://www.talkford.com/threads/steeri...
Bejž k mehaniku in mu plačaj da ti volansko letev in volanski drog in vse vijake med njima pregleda.
Holly shit, resno...koliko denarja si ti v enga bednega forda zmetal? Kar si naštel je z delom najbrž vredno 1000-2000 EUR? Brez dela pa nekje okoli 800 EUR?
Tu maš debato na to temo, sicer za starejši model Mondeota:
https://www.talkford.com/threads/steeri...
Bejž k mehaniku in mu plačaj da ti volansko letev in volanski drog in vse vijake med njima pregleda.
Menjal sem prednjo polosovino, volansko letev, prednje amortizerje, prednje diske, prednje kolesne ležaje.
Holly shit, resno...koliko denarja si ti v enga bednega forda zmetal? Kar si naštel je z delom najbrž vredno 1000-2000 EUR? Brez dela pa nekje okoli 800 EUR?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
stara mama ::
Pač ford mu trosi dnar okrog, tako kot bojo kmetje začel marca trosit kej drugega po njivah. Nič novga za to znamko.
Očitno pa ne strosi dost denarja za "sposobnega" mehanika, torej ne najboj skomercializiranega ampak najbolj izkušenega (in specializiranega).
So dražji ja, ampak dolgoročno niti ne.
Očitno pa ne strosi dost denarja za "sposobnega" mehanika, torej ne najboj skomercializiranega ampak najbolj izkušenega (in specializiranega).
So dražji ja, ampak dolgoročno niti ne.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
eventyrer ::
Ma ja, na koncu pa bo imel problem v distančnikih ki jih morda rabi da lahko kakšne aftermarket platišča montira na avto in so distančniki morda postrani prišraufani (so bili narobe vijačeni in so se zaradi napetosti postrani prišraufali).
Medtem pa je zmetal vsaj 1000 EUR v popravila za avto ki je vreden 4000-7000 EUR. Torej 1/4 do 1/7 vrednosti avta je že zmetal v popravilo tega tresenja.
Medtem pa je zmetal vsaj 1000 EUR v popravila za avto ki je vreden 4000-7000 EUR. Torej 1/4 do 1/7 vrednosti avta je že zmetal v popravilo tega tresenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Matevz96 ::
Ma ja, na koncu pa bo imel problem v distančnikih ki jih morda rabi da lahko kakšne aftermarket platišča montira na avto in so distančniki morda postrani prišraufani (so bili narobe vijačeni in so se zaradi napetosti postrani prišraufali).
Medtem pa je zmetal vsaj 1000 EUR v popravila za avto ki je vreden 4000-7000 EUR. Torej 1/4 do 1/7 vrednosti avta je že zmetal v popravilo tega tresenja.
Tak problem je imel kolega na avtu, tresel ves čas, poskušali vse mogoče na koncu pa je bila rešitev v originalnih platiščih ki niso potrebovali distančnikov. Res da ne izgleda tako kul, dela pa.
#hooldthedoor
Boky ::
@mat xxl tudi pri Pesator-ju sem že bil. Ni rešil problema
@fikus_ vem....
@Ris90 optika je bila večkrat narejena
@eventyrer nisem prišel sem polušat moraliziranja glede metanja denarja v "bednega forda", vsakič upaš, da bo mejava določenega dela rešila problem...na strošek sploh ne upam pomisliti.....če bi vedel v naprej kaj me čaka, bi se ga že prej znebil.
Volan trese toliko, da se ga čuti v rokah in če pozorno opazuješ, opaziš tresenje tudi optično. Da se živeti, vendar me moti. Feltne so original Fordove, 17'' - lite, oba kompleta. Vmes ni nobenih distančnikov.
Trese tudi če pri 130 km/h na avtocesti dam avto v prosti tek, stisnem sklopo in ugasnem motor.
Je pa zanimovo še to, da če je avto mrzel (recimo stoji 24ur), je prvih nekaj minut skoraj čisto miren, pol pa začne tresti. Še posebej lepo se čuti, ko rahlo vijugaš pri tej hitrosti.
Še en podatek, na setu letnih gum trosi manj. Ko sem lansko leto menjal kolesne matice se je tresenje zmanjšalo, ni se pa čisto odpravilo. Na zimskem setu zdaj spet malce bolj trosi.
@stara mama ..... očitno si z razlogom "persona rud", prosim odstrani se in trosi svojo gnojnico kje drugje.... :(
@fikus_ vem....
@Ris90 optika je bila večkrat narejena
@eventyrer nisem prišel sem polušat moraliziranja glede metanja denarja v "bednega forda", vsakič upaš, da bo mejava določenega dela rešila problem...na strošek sploh ne upam pomisliti.....če bi vedel v naprej kaj me čaka, bi se ga že prej znebil.
Volan trese toliko, da se ga čuti v rokah in če pozorno opazuješ, opaziš tresenje tudi optično. Da se živeti, vendar me moti. Feltne so original Fordove, 17'' - lite, oba kompleta. Vmes ni nobenih distančnikov.
Trese tudi če pri 130 km/h na avtocesti dam avto v prosti tek, stisnem sklopo in ugasnem motor.
Je pa zanimovo še to, da če je avto mrzel (recimo stoji 24ur), je prvih nekaj minut skoraj čisto miren, pol pa začne tresti. Še posebej lepo se čuti, ko rahlo vijugaš pri tej hitrosti.
Še en podatek, na setu letnih gum trosi manj. Ko sem lansko leto menjal kolesne matice se je tresenje zmanjšalo, ni se pa čisto odpravilo. Na zimskem setu zdaj spet malce bolj trosi.
@stara mama ..... očitno si z razlogom "persona rud", prosim odstrani se in trosi svojo gnojnico kje drugje.... :(
eventyrer ::
@eventyrer nisem prišel sem polušat moraliziranja glede metanja denarja v "bednega forda", vsakič upaš, da bo mejava določenega dela rešila problem..
na neki točki moraš rečt "zadost je bilo metanja denarja v brezno". Nekdo ti mora to rečt.
Glej, nevem kaj povzroča tresenje v tvojem avtu ampak predlagam da si narediš seznam reči ki bi jih še lahko naredil in od njih probaš le še kakšno od idej. Če ne bo uspelo, se nehaj ukvarjat s tem.
1000 € bi lahko vložil v nakup novega avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
eventyrer ::
za 1000EURpa ne bom kupoval avta. Pol se raje s tem vozim naprej tak kot je. :))
Zapelji se naokoli in vprašaj koliko ti avtohiše dajo za tvoj avto. Temu prištej 1000 EUR pa boš izvedel kaj bi lahko kupil.
Madona si smotan. Ni čudno da te mehaniki lupijo kot mandarino.
Glej da ti ne bo kak mehanik rekel da je problem v avtoradiu k ti glasbo tako naglas nažge ko greš 130 kmh da ti basi tresejo volan. Boš moral še avtoradio menjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
eventyrer ::
Forum je javni, res me ne gane kaj rabiš.
Nasvet je na mestu. Nehaj metati denar v 10 let staro zarjaveto tresočo kanto. Začni šparat in menjaj avto.
Nasvet je na mestu. Nehaj metati denar v 10 let staro zarjaveto tresočo kanto. Začni šparat in menjaj avto.
IL_DIAVOLO ::
Pravis da si zamenjal diske, ne pa tudi zavornih ploscic. Tega se ne dela.
Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.
Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Boky ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pravis da si zamenjal diske, ne pa tudi zavornih ploscic. Tega se ne dela.
Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.
Tudi ploščice so bile seveda menjane.
Blinder ::
Zapelji se naokoli in vprašaj koliko ti avtohiše dajo za tvoj avto.
rešitev je po tvoje da naj nategne neko avtohišo?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
eventyrer ::
Zapelji se naokoli in vprašaj koliko ti avtohiše dajo za tvoj avto.
rešitev je po tvoje da naj nategne neko avtohišo?
Vse napake je seveda dolžan razkriti ko avto prodaja.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pravis da si zamenjal diske, ne pa tudi zavornih ploscic. Tega se ne dela.
Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.
Tudi ploščice so bile seveda menjane.
Kdaj točno je začelo avto tresti? Kaj si naredil oziroma kaj se je zgodilo preden je začel avto tresti?
Ali avto pri 130 kmh trese tudi če pritisneš sklopko in pustiš da se motor umiri na "štant gas" obrate? Možno je da motor prekomerno opleta pod havbo zaradi obrabljenih nosilcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
hojnikb ::
Cut ur losses.. Prej k ti je to jasno, lepše ti je v zivljenju. Tko si pa v textbook sunk cost fallacy in zdej se tega avta neboš nikol znebil...
#brezpodpisa
cvalsr ::
Malo zares, malo za hec še par možnosti:
Zamenjal si eno polos; kaj pa druga?
Možno je celo, da je zvita prirobnica / flanša, na katero je privit disk?
Kompletna "optika" je narejena brezhibno? (stekanje, previs, ...)
Že omenjeno - gume prav napumpane; so mogoče kaj bulaste?
Silent bloki?
Malo verjetno - luknja v feltni/feltnah za malenkost prevelika in zato ta ni centrično privijačena na pesto??
Sprijazni se in vozi, ja, ampak problem je, da ti žre živce. Ne sama napaka, ampak to, da je ne najdeš! Te razumem.
Zamenjal si eno polos; kaj pa druga?
Možno je celo, da je zvita prirobnica / flanša, na katero je privit disk?
Kompletna "optika" je narejena brezhibno? (stekanje, previs, ...)
Že omenjeno - gume prav napumpane; so mogoče kaj bulaste?
Silent bloki?
Malo verjetno - luknja v feltni/feltnah za malenkost prevelika in zato ta ni centrično privijačena na pesto??
Sprijazni se in vozi, ja, ampak problem je, da ti žre živce. Ne sama napaka, ampak to, da je ne najdeš! Te razumem.
Lowink ::
Možno, da je feltna zvita po aksi, mašina vseeno to scentrira, če majstr ne opazuje ne bo videl da je kaj "narobe". Ta "narobe" je pogojno narobe po besedah majstra.
Boky ::
Zapelji se naokoli in vprašaj koliko ti avtohiše dajo za tvoj avto.
rešitev je po tvoje da naj nategne neko avtohišo?
Vse napake je seveda dolžan razkriti ko avto prodaja.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pravis da si zamenjal diske, ne pa tudi zavornih ploscic. Tega se ne dela.
Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.
Tudi ploščice so bile seveda menjane.
Kdaj točno je začelo avto tresti? Kaj si naredil oziroma kaj se je zgodilo preden je začel avto tresti?
Ali avto pri 130 kmh trese tudi če pritisneš sklopko in pustiš da se motor umiri na "štant gas" obrate? Možno je da motor prekomerno opleta pod havbo zaradi obrabljenih nosilcev.
Ni razlike tudi če dam v prosti tek, stisnem sklopko in pri 130 ugasnem motor.
Boky ::
Malo zares, malo za hec še par možnosti:
Zamenjal si eno polos; kaj pa druga?
Možno je celo, da je zvita prirobnica / flanša, na katero je privit disk?
Kompletna "optika" je narejena brezhibno? (stekanje, previs, ...)
Že omenjeno - gume prav napumpane; so mogoče kaj bulaste?
Silent bloki?
Malo verjetno - luknja v feltni/feltnah za malenkost prevelika in zato ta ni centrično privijačena na pesto??
Sprijazni se in vozi, ja, ampak problem je, da ti žre živce. Ne sama napaka, ampak to, da je ne najdeš! Te razumem.
Menjani sta obe polosi.
Razen diskov so menjani tudi kolesni ležaji in prirobnica.
Gume so nove.
Hvala za sočutje. :)
globoko grlo ::
Najprej nehi uporabljat besedo trosi za trEsenje! Ti lohka mene trosiš kokr čš, jest te bom pa enkrat strEsu, pa bova primerjala rezultate :) Evo mal heca.
Ne razumem čist iz tvojega opisa a volan trese, al sam čist mal vibrira? Lohka da gume/felge sploh niso problem in preveri še ostale zadeve, tko kot so ti že rekl.
Ne vem pa kakšn talent mošr bit, da pr 130 ugšaš avto.
Aja, možno, da pridejo vibracije od motorja?
Aja 2, a trEse v ovinku in po ravnem? Je razlika v trEsenju pri pospeševanju/bremzanju?
Ne razumem čist iz tvojega opisa a volan trese, al sam čist mal vibrira? Lohka da gume/felge sploh niso problem in preveri še ostale zadeve, tko kot so ti že rekl.
Ne vem pa kakšn talent mošr bit, da pr 130 ugšaš avto.
Aja, možno, da pridejo vibracije od motorja?
Aja 2, a trEse v ovinku in po ravnem? Je razlika v trEsenju pri pospeševanju/bremzanju?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
muffliato ::
Nekdo je omenjal Span-a... se je že pisalo o podobnih problemih.
Vrsto let sem menjal gume pri njemu in vedno je treslo nad 130kmh. Zakaj ne vem. Enkrat pa sem ga zaradi pomanjkanja časa peljal k random privatniku blizu šihta in what-do-you-know: problem solved.
Aja, zgodba se je ponovila letos, spet pri spanu.
Vrsto let sem menjal gume pri njemu in vedno je treslo nad 130kmh. Zakaj ne vem. Enkrat pa sem ga zaradi pomanjkanja časa peljal k random privatniku blizu šihta in what-do-you-know: problem solved.
Aja, zgodba se je ponovila letos, spet pri spanu.
Boky ::
globoko grlo je izjavil:
Najprej nehi uporabljat besedo trosi za trEsenje! Ti lohka mene trosiš kokr čš, jest te bom pa enkrat strEsu, pa bova primerjala rezultate :) Evo mal heca.
Hvala za opozorilo.
Ne razumem čist iz tvojega opisa a volan trese, al sam čist mal vibrira? Lohka da gume/felge sploh niso problem in preveri še ostale zadeve, tko kot so ti že rekl.
Sem že, pri večih mojstrih ali "mojstri"
Ne vem pa kakšn talent mošr bit, da pr 130 ugšaš avto.
Aja, možno, da pridejo vibracije od motorja?
Takšen talent, da če uporabiš malce kroglo, ki je zrasla nad vratom, lahko sklepaš da sem s tem eliminiral vibracije iz oz. zaradi motorj. (še malo heca z moje strani :) )
Aja 2, a trEse v ovinku in po ravnem? Je razlika v trEsenju pri pospeševanju/bremzanju?
Pri konstantni vožnji. Če pa pa med vožnjo malce zavijaš levo desno se pa še malenkst bolj čuti trEsenje.
Boky ::
globoko grlo je izjavil:
Najprej nehi uporabljat besedo trosi za trEsenje! Ti lohka mene trosiš kokr čš, jest te bom pa enkrat strEsu, pa bova primerjala rezultate :) Evo mal heca.)
Hvala za opozorilo.
Ne razumem čist iz tvojega opisa a volan trese, al sam čist mal vibrira? Lohka da gume/felge sploh niso problem in preveri še ostale zadeve, tko kot so ti že rekl.
Sem že, pri večih mojstrih ali "mojstri"
Ne vem pa kakšn talent mošr bit, da pr 130 ugšaš avto.
Aja, možno, da pridejo vibracije od motorja?
Takšen talent, da če uporabiš malce kroglo, ki je zrasla nad vratom, lahko sklepaš da sem s tem eliminiral vibracije iz oz. zaradi motorj. (še malo heca z moje strani :) )
Aja 2, a trEse v ovinku in po ravnem? Je razlika v trEsenju pri pospeševanju/bremzanju?
Pri konstantni vožnji. Če pa pa med vožnjo malce zavijaš levo desno se pa še malenkst bolj čuti trEsenje.
Blinder ::
Če bi avto brezhiben vreden 1000 € bi se lahko razmišljalo za ga prodat za dele. Tako, ki je vreden 4000-7000 pa se ga splača popravit.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
tony1 ::
Najprej vse pohvale za vztrajnost in znanstveno radovednost. Čeprav se taka raziskava na starem avtu finančno ne izplača, držim pesti, da boš lahko pogruntal, kaj je narobe že samo zato, da boš pridobil nekaj novega znanja.
Ker, kot lahko vidiš, pri večini mehanikov z malo bolj kompleksnim problemom, žal ostaneš sam...
"Ni razlike tudi če dam v prosti tek, stisnem sklopko in pri 130 ugasnem motor."
Vsa čast!!! Zelo analitično, tehnično razmišljanje!
"Je pa zanimovo še to, da če je avto mrzel (recimo stoji 24ur), je prvih nekaj minut skoraj čisto miren, pol pa začne tresti."
Tole je zelo zanimivo, ampak pojma nimam, kaj je vzrok. Ima avto še hidravlični servo volan, je olja v tem sistemu dovolj? Ga ni preveč?
Sam sem imel 2 avta s podobnim problemom s tresenjem (pri enem je bila fuč 1 zgornja sprednja roka (avto je malo tresel od 80/h dalje, tisti avto je imel spredaj 4 roke), pri enem pa 2 vžigalni tuljavi (od šestih, cel avto se je tresel od 85/h dalje).
Prav tako mi je nekoč nekdo prodal feltne s preveliko sredinsko luknjo (avto je že pri 70/h tresel ko nor). Imel sem tudi avto s čisto fuč sprednjo zgornjo roko (ta je tresel že pri 70 na uro) in napako je videl že VULKANIZER ob menjavi gum.
Mi verjameš na besedo, da nihče od mehanikov, ki sem jih obiskal niti slučajno ni dal nasveta, da naj med vožnjo ugasnem avto - ker bi pri tem pogruntal, da je pri fuč vžigalnih tuljavah bil vzrok težav motor...
"Če pa pa med vožnjo malce zavijaš levo desno se pa še malenkst bolj čuti trEsenje."
Tole je zelo zanimivo. Zelo analitično razmišljaš, zakaj se nisem nikoli sam tega probal stestirati? Po mojem sicer tole ni posebej pomembno za diagnozo, najbrž se tresenje malo bolj čuti ker v sistem vnašaš še dodatno dinamično spremembo.
Za težave pa niso krivi ležaji (če je fuč, ga mora mehanik takoj slišati) in ne optika (pri orenk razštelani optiki bo šel avto v ovinek kot lojtrni voz in dejansko te bo postalo strah zaradi slabe lege na cesti). Zelo verjetno tudi zavore ne.
Sam bi stavil še na druge komponente podvozja, ki imajo gumijaste zglobe, ki se lahko izrabijo, kot so: vse roke spredaj (pregledati jih mora mehanik, ki ve kaj dela), nosilci stabilizatorja spredaj, nosilci motorja (manj verjetno, tudi enostavno jih je preveriti).
Končnike pa si že zamenjal. Si zamenjal oba končnika v celoti (ima notranji in zunanji del - ta je v obliki črke L)?
Si vse dele zamenjal s Ford originalnimi? Če ne, lahko z računov prepišeš, kateri proizvajalci so to bili?
Ker, kot lahko vidiš, pri večini mehanikov z malo bolj kompleksnim problemom, žal ostaneš sam...
"Ni razlike tudi če dam v prosti tek, stisnem sklopko in pri 130 ugasnem motor."
Vsa čast!!! Zelo analitično, tehnično razmišljanje!
"Je pa zanimovo še to, da če je avto mrzel (recimo stoji 24ur), je prvih nekaj minut skoraj čisto miren, pol pa začne tresti."
Tole je zelo zanimivo, ampak pojma nimam, kaj je vzrok. Ima avto še hidravlični servo volan, je olja v tem sistemu dovolj? Ga ni preveč?
Sam sem imel 2 avta s podobnim problemom s tresenjem (pri enem je bila fuč 1 zgornja sprednja roka (avto je malo tresel od 80/h dalje, tisti avto je imel spredaj 4 roke), pri enem pa 2 vžigalni tuljavi (od šestih, cel avto se je tresel od 85/h dalje).
Prav tako mi je nekoč nekdo prodal feltne s preveliko sredinsko luknjo (avto je že pri 70/h tresel ko nor). Imel sem tudi avto s čisto fuč sprednjo zgornjo roko (ta je tresel že pri 70 na uro) in napako je videl že VULKANIZER ob menjavi gum.
Mi verjameš na besedo, da nihče od mehanikov, ki sem jih obiskal niti slučajno ni dal nasveta, da naj med vožnjo ugasnem avto - ker bi pri tem pogruntal, da je pri fuč vžigalnih tuljavah bil vzrok težav motor...
"Če pa pa med vožnjo malce zavijaš levo desno se pa še malenkst bolj čuti trEsenje."
Tole je zelo zanimivo. Zelo analitično razmišljaš, zakaj se nisem nikoli sam tega probal stestirati? Po mojem sicer tole ni posebej pomembno za diagnozo, najbrž se tresenje malo bolj čuti ker v sistem vnašaš še dodatno dinamično spremembo.
Za težave pa niso krivi ležaji (če je fuč, ga mora mehanik takoj slišati) in ne optika (pri orenk razštelani optiki bo šel avto v ovinek kot lojtrni voz in dejansko te bo postalo strah zaradi slabe lege na cesti). Zelo verjetno tudi zavore ne.
Sam bi stavil še na druge komponente podvozja, ki imajo gumijaste zglobe, ki se lahko izrabijo, kot so: vse roke spredaj (pregledati jih mora mehanik, ki ve kaj dela), nosilci stabilizatorja spredaj, nosilci motorja (manj verjetno, tudi enostavno jih je preveriti).
Končnike pa si že zamenjal. Si zamenjal oba končnika v celoti (ima notranji in zunanji del - ta je v obliki črke L)?
Si vse dele zamenjal s Ford originalnimi? Če ne, lahko z računov prepišeš, kateri proizvajalci so to bili?
tony1 ::
Res je, to je tudi za pogledat, absolutno.
P.S.: pri reševanju takih težav sem se nekaj naučil: če mehanik A težave ne najde prvič ali drugič, je tudi v deseto ne bo. Se mu žal ne da, nima časa ali pa nima kapacitet. Skratka, to se ne bo rešilo drugače kot tako, da avto pelješ k drugemu mehaniku. In nato še tretjemu itn.
P.S.: pri reševanju takih težav sem se nekaj naučil: če mehanik A težave ne najde prvič ali drugič, je tudi v deseto ne bo. Se mu žal ne da, nima časa ali pa nima kapacitet. Skratka, to se ne bo rešilo drugače kot tako, da avto pelješ k drugemu mehaniku. In nato še tretjemu itn.
Boky ::
Roke so menjane. Res pa je da se noben ni poglabljal v zadnjo premo. Volan je še hidravličen.
Če lahko kdo priporoča kakega dobrega mehanika, po možnosti iz okolice Ljubljane, ki bi se bil pripravljen poglobiti v problem, bom zelo vesel. Večina, ko mo povem celotno zgodbo, si avta sploh noče pogledati.
Če lahko kdo priporoča kakega dobrega mehanika, po možnosti iz okolice Ljubljane, ki bi se bil pripravljen poglobiti v problem, bom zelo vesel. Večina, ko mo povem celotno zgodbo, si avta sploh noče pogledati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boky ()
delavec44 ::
Jaz jim niti ne zamerim. Je kar zajebana situacija. Računaj, da tisti strokovnjak, ki ti bo, ne bo poceni.
eventyrer ::
Najprej vse pohvale za vztrajnost in znanstveno radovednost.
oh daj no. tu gre za mladostno naivnost in zaljubljenost v velik avto, ki izgleda "dober".
Večina, ko mo povem celotno zgodbo, si avta sploh noče pogledati.
Večina mehanikov je torej poštenih in te noče nategovat in ti izdajat račune za nekaj kar vedo da ne bodo zmogli popravit in jih boš samo kurcal po forumih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Boky ::
Najprej vse pohvale za vztrajnost in znanstveno radovednost.
oh daj no. tu gre za mladostno naivnost in zaljubljenost v velik avto, ki izgleda "dober".
Večina, ko mo povem celotno zgodbo, si avta sploh noče pogledati.
Večina mehanikov je torej poštenih in te noče nategovat in ti izdajat račune za nekaj kar vedo da ne bodo zmogli popravit in jih boš samo kurcal po forumih.
ne sklepaj po sebi.....glede na tvoj nadutost in napihnjenost pa sem skoraj siguren, da sem starejši od tebe....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boky ()
eventyrer ::
Najprej vse pohvale za vztrajnost in znanstveno radovednost.
oh daj no. tu gre za mladostno naivnost in zaljubljenost v velik avto, ki izgleda "dober".
Večina, ko mo povem celotno zgodbo, si avta sploh noče pogledati.
Večina mehanikov je torej poštenih in te noče nategovat in ti izdajat račune za nekaj kar vedo da ne bodo zmogli popravit in jih boš samo kurcal po forumih.
ne sklepaj po sebi.....glede na tvoj nadutost in napihnjenost pa sem skoraj siguren, da sem starejši od tebe....
Ja, sklepam po tem kako so moje starše mehaniki nategovali ko je bilo treba popravljat avte. Jaz se s tem sranjem ne ubadam. Prodaš, kupiš drugo (nikoli Forda).
Če bi ti takoj prodal avto preden si 1000 EUR zmetal vanj bi takrat lahko teh 1000 EUR dal zraven nakupa drugega avta (drugega rabljenega mondeota) in danes te debate ne bi bilo.
Tako pa nameravaš še 1000 EUR zapravit.
Zdaj si rekel da si še roke menjal. Kaj si še vse zamenjal? Kje se bo končalo preden zamenjaš avto?
mah ne da se mi. Bom raje kar odprl mehanično delavnico, lahko pripelješ k meni. Vidim da za 1 dobro plačo bom že na tvojem avtu zaslužil.
Srečno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()