» »

Centriranje koles na avtu - A to še kdo dela?

Centriranje koles na avtu - A to še kdo dela?

Boky ::

Zanima me, če poznate kakega vulkanizerja, ki še zna centrirat kolesa med tem ko so ta na avtu?

bastadu ::

Kaj bi naj bila prednost takšnega početja?

Boky ::

Imam mondea letnik 2014. Pri okrog 130km/h trosi volan. Noben ne zna ugotoviti vzroka. Bil sem pri različnih vulanizerjih, vsi so potrdili da z gumami in platišči ni nič narobe. Zimske(Dunlop winter contact 5) in letne (Continenetal premium contact 7) gume imam na različnih platiščih. Menjal sem prednjo polosovino, volansko letev, prednje amortizerje, prednje diske, prednje kolesne ležaje. Nič ni pomagalo. Med drugim se bil tudi pri dveh pooblaščenih Fordovih servisih v Ljubljani, pa niso našli vzroka. Pri Summitu so sicer kao ugotovili, da z jeklena platiči od Smax-a baje ni trosilo. Danes sem mel priliko dati gor čist en tretji set gume+platišča, pa je enako trosili tako, da.... Zato iščem vulkanizerja, ki bi znal scentrirati kolesa na avtu, ker druge ideje nimam več, sem pa kar nekaj denarja vrgel v avto in bi ga želel še nekaj časa obdržati.

bemfa ::

Ko da bi šau mašino čez auspuh razstavljat.

Če si menjal 3 sete, pa še kr trese, pol ni v gumah/platiščih. Maš orginal diske?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bemfa ()

Boky ::

Diski so od Zimmermana-a. Ko sem jih menjal ni bilo razlike.

LiquidAI ::

Jaz sem centriral gume na AMZS na dunajski v Ljubljani.
65001

Boky ::

Gume so mi med drugim centrirali v Španu na Brezovici, Pestator, Jerala v Škofji loki....

mihi666 ::

Kot so ti že povedali je problem na avtu. Nobena utež na felgi ne bo odpravila tresenja

mat xxl ::

Pestator Brod pri Ljubljani to obvlada, težavo na drugi način, pa bi rešil tudi B@S na Dolenjski cesti za Petrolovo pumpo.

fikus_ ::

Lahko da imaš polosovino skrivljeno in opleta.

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

bastadu ::

Saj je napisal, da jo je menjal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

fikus_ ::

Nekaj, kar se vrti opleta in to se "pri okrog 130km/h" opazi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Ris90 ::

Potrebuješ optiko podvozja

hojnikb ::

več kot očitno maš probleme na podvozju ali z zavorami...Tko da iskat problem v felgah je sizifovo delo.
#brezpodpisa

eventyrer ::

Čisto možno je tudi da mu feltne ne pašejo lepo na avto, da so malenkost "postrani" prišraufane.

A avto trese ne glede na obrate motorja in ne glede na to ali imaš menjalnik v prestavi ali ven iz prestave?

Morda je zanimiva ideja it preverit stanje podvozja na tehnične preglede kjer ti kolesa premikajo sem in tja in gledajo če se na podvozju kaj narobe premika.

Boky je izjavil:

Imam mondea letnik 2014. Pri okrog 130km/h trosi volan. Noben ne zna ugotoviti vzroka. Bil sem pri različnih vulanizerjih, vsi so potrdili da z gumami in platišči ni nič narobe. Zimske(Dunlop winter contact 5) in letne (Continenetal premium contact 7) gume imam na različnih platiščih. Menjal sem prednjo polosovino, volansko letev, prednje amortizerje, prednje diske, prednje kolesne ležaje. Nič ni pomagalo. Med drugim se bil tudi pri dveh pooblaščenih Fordovih servisih v Ljubljani, pa niso našli vzroka. Pri Summitu so sicer kao ugotovili, da z jeklena platiči od Smax-a baje ni trosilo. Danes sem mel priliko dati gor čist en tretji set gume+platišča, pa je enako trosili tako, da.... Zato iščem vulkanizerja, ki bi znal scentrirati kolesa na avtu, ker druge ideje nimam več, sem pa kar nekaj denarja vrgel v avto in bi ga želel še nekaj časa obdržati.


dej no, en ford pa res ni vreden tolk popravil. Kolk dnarja si že zmetal v avto za to neumnost?



Kaj TOČNO pomeni da "trosi volan"? A ga trese, torej trza levo in desno ali pa cel prednji del avta trese?

Zgodovina sprememb…

bm1973 ::

Včasih je dovolj, da se pravilno napolni gume. Na kar dosti folka pozabi...

eventyrer ::

Pomojem imaš nek vijak odšraufan na volanski letvi, na delu kjer se volanski drog pritrdi na volansko letev.

Tu maš debato na to temo, sicer za starejši model Mondeota:
https://www.talkford.com/threads/steeri...


Bejž k mehaniku in mu plačaj da ti volansko letev in volanski drog in vse vijake med njima pregleda.

Boky je izjavil:

Menjal sem prednjo polosovino, volansko letev, prednje amortizerje, prednje diske, prednje kolesne ležaje.



Holly shit, resno...koliko denarja si ti v enga bednega forda zmetal? Kar si naštel je z delom najbrž vredno 1000-2000 EUR? Brez dela pa nekje okoli 800 EUR?

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

Boky je izjavil:

ni trosilo



še enkrat...what the fuck pomeni "trosilo"?

stara mama ::

Pač ford mu trosi dnar okrog, tako kot bojo kmetje začel marca trosit kej drugega po njivah. Nič novga za to znamko.
Očitno pa ne strosi dost denarja za "sposobnega" mehanika, torej ne najboj skomercializiranega ampak najbolj izkušenega (in specializiranega).
So dražji ja, ampak dolgoročno niti ne.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

Ma ja, na koncu pa bo imel problem v distančnikih ki jih morda rabi da lahko kakšne aftermarket platišča montira na avto in so distančniki morda postrani prišraufani (so bili narobe vijačeni in so se zaradi napetosti postrani prišraufali).

Medtem pa je zmetal vsaj 1000 EUR v popravila za avto ki je vreden 4000-7000 EUR. Torej 1/4 do 1/7 vrednosti avta je že zmetal v popravilo tega tresenja.

Zgodovina sprememb…

Matevz96 ::

eventyrer je izjavil:

Ma ja, na koncu pa bo imel problem v distančnikih ki jih morda rabi da lahko kakšne aftermarket platišča montira na avto in so distančniki morda postrani prišraufani (so bili narobe vijačeni in so se zaradi napetosti postrani prišraufali).

Medtem pa je zmetal vsaj 1000 EUR v popravila za avto ki je vreden 4000-7000 EUR. Torej 1/4 do 1/7 vrednosti avta je že zmetal v popravilo tega tresenja.


Tak problem je imel kolega na avtu, tresel ves čas, poskušali vse mogoče na koncu pa je bila rešitev v originalnih platiščih ki niso potrebovali distančnikov. Res da ne izgleda tako kul, dela pa.
#hooldthedoor

Boky ::

@mat xxl tudi pri Pesator-ju sem že bil. Ni rešil problema

@fikus_ vem....

@Ris90 optika je bila večkrat narejena

@eventyrer nisem prišel sem polušat moraliziranja glede metanja denarja v "bednega forda", vsakič upaš, da bo mejava določenega dela rešila problem...na strošek sploh ne upam pomisliti.....če bi vedel v naprej kaj me čaka, bi se ga že prej znebil.
Volan trese toliko, da se ga čuti v rokah in če pozorno opazuješ, opaziš tresenje tudi optično. Da se živeti, vendar me moti. Feltne so original Fordove, 17'' - lite, oba kompleta. Vmes ni nobenih distančnikov.

Trese tudi če pri 130 km/h na avtocesti dam avto v prosti tek, stisnem sklopo in ugasnem motor.
Je pa zanimovo še to, da če je avto mrzel (recimo stoji 24ur), je prvih nekaj minut skoraj čisto miren, pol pa začne tresti. Še posebej lepo se čuti, ko rahlo vijugaš pri tej hitrosti.
Še en podatek, na setu letnih gum trosi manj. Ko sem lansko leto menjal kolesne matice se je tresenje zmanjšalo, ni se pa čisto odpravilo. Na zimskem setu zdaj spet malce bolj trosi.

@stara mama ..... očitno si z razlogom "persona rud", prosim odstrani se in trosi svojo gnojnico kje drugje.... :(

eventyrer ::

Boky je izjavil:


@eventyrer nisem prišel sem polušat moraliziranja glede metanja denarja v "bednega forda", vsakič upaš, da bo mejava določenega dela rešila problem..


na neki točki moraš rečt "zadost je bilo metanja denarja v brezno". Nekdo ti mora to rečt.

Glej, nevem kaj povzroča tresenje v tvojem avtu ampak predlagam da si narediš seznam reči ki bi jih še lahko naredil in od njih probaš le še kakšno od idej. Če ne bo uspelo, se nehaj ukvarjat s tem.

1000 € bi lahko vložil v nakup novega avta.

Zgodovina sprememb…

Boky ::

:) za 1000€pa ne bom kupoval avta. Pol se raje s tem vozim naprej tak kot je. :))

eventyrer ::

Boky je izjavil:

:) za 1000EURpa ne bom kupoval avta. Pol se raje s tem vozim naprej tak kot je. :))


Zapelji se naokoli in vprašaj koliko ti avtohiše dajo za tvoj avto. Temu prištej 1000 EUR pa boš izvedel kaj bi lahko kupil.

Madona si smotan. Ni čudno da te mehaniki lupijo kot mandarino.

Glej da ti ne bo kak mehanik rekel da je problem v avtoradiu k ti glasbo tako naglas nažge ko greš 130 kmh da ti basi tresejo volan. Boš moral še avtoradio menjat.

Zgodovina sprememb…

Boky ::

eventyer: hvala, ampak ne rabim tvojega moraliziranja...

eventyrer ::

Forum je javni, res me ne gane kaj rabiš.

Nasvet je na mestu. Nehaj metati denar v 10 let staro zarjaveto tresočo kanto. Začni šparat in menjaj avto.

IL_DIAVOLO ::

Pravis da si zamenjal diske, ne pa tudi zavornih ploscic. Tega se ne dela.

Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boky ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pravis da si zamenjal diske, ne pa tudi zavornih ploscic. Tega se ne dela.

Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.


Tudi ploščice so bile seveda menjane.

Blinder ::

eventyrer je izjavil:



Zapelji se naokoli in vprašaj koliko ti avtohiše dajo za tvoj avto.


rešitev je po tvoje da naj nategne neko avtohišo?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

eventyrer ::

Blinder je izjavil:

eventyrer je izjavil:



Zapelji se naokoli in vprašaj koliko ti avtohiše dajo za tvoj avto.


rešitev je po tvoje da naj nategne neko avtohišo?



Vse napake je seveda dolžan razkriti ko avto prodaja.

Boky je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pravis da si zamenjal diske, ne pa tudi zavornih ploscic. Tega se ne dela.

Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.


Tudi ploščice so bile seveda menjane.



Kdaj točno je začelo avto tresti? Kaj si naredil oziroma kaj se je zgodilo preden je začel avto tresti?

Ali avto pri 130 kmh trese tudi če pritisneš sklopko in pustiš da se motor umiri na "štant gas" obrate? Možno je da motor prekomerno opleta pod havbo zaradi obrabljenih nosilcev.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Cut ur losses.. Prej k ti je to jasno, lepše ti je v zivljenju. Tko si pa v textbook sunk cost fallacy in zdej se tega avta neboš nikol znebil...
#brezpodpisa

cvalsr ::

Malo zares, malo za hec še par možnosti:
Zamenjal si eno polos; kaj pa druga?
Možno je celo, da je zvita prirobnica / flanša, na katero je privit disk?
Kompletna "optika" je narejena brezhibno? (stekanje, previs, ...)
Že omenjeno - gume prav napumpane; so mogoče kaj bulaste?
Silent bloki?
Malo verjetno - luknja v feltni/feltnah za malenkost prevelika in zato ta ni centrično privijačena na pesto??

Sprijazni se in vozi, ja, ampak problem je, da ti žre živce. Ne sama napaka, ampak to, da je ne najdeš! Te razumem. ;((

Lowink ::

Možno, da je feltna zvita po aksi, mašina vseeno to scentrira, če majstr ne opazuje ne bo videl da je kaj "narobe". Ta "narobe" je pogojno narobe po besedah majstra.

Boky ::

eventyrer je izjavil:

Blinder je izjavil:

eventyrer je izjavil:



Zapelji se naokoli in vprašaj koliko ti avtohiše dajo za tvoj avto.


rešitev je po tvoje da naj nategne neko avtohišo?



Vse napake je seveda dolžan razkriti ko avto prodaja.

Boky je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pravis da si zamenjal diske, ne pa tudi zavornih ploscic. Tega se ne dela.

Kdo ti je to delal, je verjetno tudi slabo ocistil nalezno površino oz. je sploh ni.



Tudi ploščice so bile seveda menjane.



Kdaj točno je začelo avto tresti? Kaj si naredil oziroma kaj se je zgodilo preden je začel avto tresti?

Ali avto pri 130 kmh trese tudi če pritisneš sklopko in pustiš da se motor umiri na "štant gas" obrate? Možno je da motor prekomerno opleta pod havbo zaradi obrabljenih nosilcev.


Ni razlike tudi če dam v prosti tek, stisnem sklopko in pri 130 ugasnem motor.

Boky ::

cvalsr je izjavil:

Malo zares, malo za hec še par možnosti:
Zamenjal si eno polos; kaj pa druga?
Možno je celo, da je zvita prirobnica / flanša, na katero je privit disk?
Kompletna "optika" je narejena brezhibno? (stekanje, previs, ...)
Že omenjeno - gume prav napumpane; so mogoče kaj bulaste?
Silent bloki?
Malo verjetno - luknja v feltni/feltnah za malenkost prevelika in zato ta ni centrično privijačena na pesto??

Sprijazni se in vozi, ja, ampak problem je, da ti žre živce. Ne sama napaka, ampak to, da je ne najdeš! Te razumem. ;((



Menjani sta obe polosi.
Razen diskov so menjani tudi kolesni ležaji in prirobnica.
Gume so nove.

Hvala za sočutje. :)

globoko grlo ::

Najprej nehi uporabljat besedo trosi za trEsenje! Ti lohka mene trosiš kokr čš, jest te bom pa enkrat strEsu, pa bova primerjala rezultate :) Evo mal heca.

Ne razumem čist iz tvojega opisa a volan trese, al sam čist mal vibrira? Lohka da gume/felge sploh niso problem in preveri še ostale zadeve, tko kot so ti že rekl.

Ne vem pa kakšn talent mošr bit, da pr 130 ugšaš avto.
Aja, možno, da pridejo vibracije od motorja?
Aja 2, a trEse v ovinku in po ravnem? Je razlika v trEsenju pri pospeševanju/bremzanju?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

muffliato ::

Nekdo je omenjal Span-a... se je že pisalo o podobnih problemih.

Vrsto let sem menjal gume pri njemu in vedno je treslo nad 130kmh. Zakaj ne vem. Enkrat pa sem ga zaradi pomanjkanja časa peljal k random privatniku blizu šihta in what-do-you-know: problem solved.

Aja, zgodba se je ponovila letos, spet pri spanu.

Boky ::

globoko grlo je izjavil:

Najprej nehi uporabljat besedo trosi za trEsenje! Ti lohka mene trosiš kokr čš, jest te bom pa enkrat strEsu, pa bova primerjala rezultate :) Evo mal heca.

Hvala za opozorilo.

Ne razumem čist iz tvojega opisa a volan trese, al sam čist mal vibrira? Lohka da gume/felge sploh niso problem in preveri še ostale zadeve, tko kot so ti že rekl.

Sem že, pri večih mojstrih ali "mojstri"


Ne vem pa kakšn talent mošr bit, da pr 130 ugšaš avto.
Aja, možno, da pridejo vibracije od motorja?

Takšen talent, da če uporabiš malce kroglo, ki je zrasla nad vratom, lahko sklepaš da sem s tem eliminiral vibracije iz oz. zaradi motorj. (še malo heca z moje strani :) )


Aja 2, a trEse v ovinku in po ravnem? Je razlika v trEsenju pri pospeševanju/bremzanju?


Pri konstantni vožnji. Če pa pa med vožnjo malce zavijaš levo desno se pa še malenkst bolj čuti trEsenje.

Boky ::

Boky je izjavil:

globoko grlo je izjavil:

Najprej nehi uporabljat besedo trosi za trEsenje! Ti lohka mene trosiš kokr čš, jest te bom pa enkrat strEsu, pa bova primerjala rezultate :) Evo mal heca.
)

Hvala za opozorilo.

Ne razumem čist iz tvojega opisa a volan trese, al sam čist mal vibrira? Lohka da gume/felge sploh niso problem in preveri še ostale zadeve, tko kot so ti že rekl.

Sem že, pri večih mojstrih ali "mojstri"


Ne vem pa kakšn talent mošr bit, da pr 130 ugšaš avto.
Aja, možno, da pridejo vibracije od motorja?

Takšen talent, da če uporabiš malce kroglo, ki je zrasla nad vratom, lahko sklepaš da sem s tem eliminiral vibracije iz oz. zaradi motorj. (še malo heca z moje strani :) )


Aja 2, a trEse v ovinku in po ravnem? Je razlika v trEsenju pri pospeševanju/bremzanju?


Pri konstantni vožnji. Če pa pa med vožnjo malce zavijaš levo desno se pa še malenkst bolj čuti trEsenje.

Blinder ::

Če bi avto brezhiben vreden 1000 € bi se lahko razmišljalo za ga prodat za dele. Tako, ki je vreden 4000-7000 pa se ga splača popravit.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

tony1 ::

Najprej vse pohvale za vztrajnost in znanstveno radovednost. Čeprav se taka raziskava na starem avtu finančno ne izplača, držim pesti, da boš lahko pogruntal, kaj je narobe že samo zato, da boš pridobil nekaj novega znanja.

Ker, kot lahko vidiš, pri večini mehanikov z malo bolj kompleksnim problemom, žal ostaneš sam...

"Ni razlike tudi če dam v prosti tek, stisnem sklopko in pri 130 ugasnem motor."

Vsa čast!!! Zelo analitično, tehnično razmišljanje!

"Je pa zanimovo še to, da če je avto mrzel (recimo stoji 24ur), je prvih nekaj minut skoraj čisto miren, pol pa začne tresti."

Tole je zelo zanimivo, ampak pojma nimam, kaj je vzrok. Ima avto še hidravlični servo volan, je olja v tem sistemu dovolj? Ga ni preveč?

Sam sem imel 2 avta s podobnim problemom s tresenjem (pri enem je bila fuč 1 zgornja sprednja roka (avto je malo tresel od 80/h dalje, tisti avto je imel spredaj 4 roke), pri enem pa 2 vžigalni tuljavi (od šestih, cel avto se je tresel od 85/h dalje).

Prav tako mi je nekoč nekdo prodal feltne s preveliko sredinsko luknjo (avto je že pri 70/h tresel ko nor). Imel sem tudi avto s čisto fuč sprednjo zgornjo roko (ta je tresel že pri 70 na uro) in napako je videl že VULKANIZER ob menjavi gum.

Mi verjameš na besedo, da nihče od mehanikov, ki sem jih obiskal niti slučajno ni dal nasveta, da naj med vožnjo ugasnem avto - ker bi pri tem pogruntal, da je pri fuč vžigalnih tuljavah bil vzrok težav motor...

"Če pa pa med vožnjo malce zavijaš levo desno se pa še malenkst bolj čuti trEsenje."

Tole je zelo zanimivo. Zelo analitično razmišljaš, zakaj se nisem nikoli sam tega probal stestirati? Po mojem sicer tole ni posebej pomembno za diagnozo, najbrž se tresenje malo bolj čuti ker v sistem vnašaš še dodatno dinamično spremembo.

Za težave pa niso krivi ležaji (če je fuč, ga mora mehanik takoj slišati) in ne optika (pri orenk razštelani optiki bo šel avto v ovinek kot lojtrni voz in dejansko te bo postalo strah zaradi slabe lege na cesti). Zelo verjetno tudi zavore ne.

Sam bi stavil še na druge komponente podvozja, ki imajo gumijaste zglobe, ki se lahko izrabijo, kot so: vse roke spredaj (pregledati jih mora mehanik, ki ve kaj dela), nosilci stabilizatorja spredaj, nosilci motorja (manj verjetno, tudi enostavno jih je preveriti).

Končnike pa si že zamenjal. Si zamenjal oba končnika v celoti (ima notranji in zunanji del - ta je v obliki črke L)?

Si vse dele zamenjal s Ford originalnimi? Če ne, lahko z računov prepišeš, kateri proizvajalci so to bili?

shmandi ::

A zadnjo premo si tudi kaj rihtal ali samo prednjo?

tony1 ::

Res je, to je tudi za pogledat, absolutno.

P.S.: pri reševanju takih težav sem se nekaj naučil: če mehanik A težave ne najde prvič ali drugič, je tudi v deseto ne bo. Se mu žal ne da, nima časa ali pa nima kapacitet. Skratka, to se ne bo rešilo drugače kot tako, da avto pelješ k drugemu mehaniku. In nato še tretjemu itn.

Boky ::

Roke so menjane. Res pa je da se noben ni poglabljal v zadnjo premo. Volan je še hidravličen.

Če lahko kdo priporoča kakega dobrega mehanika, po možnosti iz okolice Ljubljane, ki bi se bil pripravljen poglobiti v problem, bom zelo vesel. Večina, ko mo povem celotno zgodbo, si avta sploh noče pogledati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boky ()

delavec44 ::

Jaz jim niti ne zamerim. Je kar zajebana situacija. Računaj, da tisti strokovnjak, ki ti bo, ne bo poceni.