» »

ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih

1
2
»

bm1973 ::

Nič novega, samo pač nek cikel...

Zahod je zdaj zgleda v propadu, Kitajska v rasti, čez 10, 20, 50 let bo mogoče drugače...

Poldi112 ::

Strel455 je izjavil:

Kitajsko se bo vrglo iz vsepovsod kjer bo le možno, potem pa naj Kitajc razmišlja kaj bo s stotinimi miljoni delovnih mest v prihodnosti, ki zdaj producirajo za cel svet. Služb za njih ne bo, če bo Kitajska producirala samo za sebe.


Boš ti začel šivati poceni majice?

Ter kako planiraš prepričati ostali svet, da se odpove kvalitetni poceni robi? Jih bomo bombardirali, da bodo še oni nabili 100% tarife, da bodo zahodni izdelki "konkurenčni"?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

damirj79 ::

zee je izjavil:

gozdar1 je izjavil:

Kitajska podjetja imajo toliko subvencij, da komot cenovno nesejo evropska,..seveda bo zabave takoj konec ko enkrat konkurenca propade.


Evropska avtomobilska industrija je tudi mocno subvencionirana s strani maticnih drzav in EU. Da kljub temu niso sposobni konkurirati Kitajcem, kaze na nesposobnost vodstva teh firm in zgresene “to big to fail” mentalitete.

V Dubaju in ZAE je kitajskih avtomobilov kot listja in trave. Tako elektricnih kot taksnih na dinozavrsko zupo.


Hm, bil tam pred kratkim in... Sicer res ne poznam vsakega avta na svetu, ampak večinoma so v Dubaju Toyote, GM, Infiniti, Ford, Mercedes, Audi, Lamborghini, Ferrari, potem se pa že neha. Vsaj kar je videt na cesti, lahko da kje na obrobju mesta še obstaja kaj.

Poldi112 je izjavil:

Strel455 je izjavil:

Kitajsko se bo vrglo iz vsepovsod kjer bo le možno, potem pa naj Kitajc razmišlja kaj bo s stotinimi miljoni delovnih mest v prihodnosti, ki zdaj producirajo za cel svet. Služb za njih ne bo, če bo Kitajska producirala samo za sebe.


Boš ti začel šivati poceni majice?

Ter kako planiraš prepričati ostali svet, da se odpove kvalitetni poceni robi? Jih bomo bombardirali, da bodo še oni nabili 100% tarife, da bodo zahodni izdelki "konkurenčni"?


Majic že zdavnaj več ne šivajo kitajci. Bangladeš, Pakistan, mogoče še Vietnam so zdaj v tem specialisti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

FastWIND ::

WizzardOfOZ je izjavil:

111111111111 je izjavil:

Mercedes je imel finančne probleme zaradi dobre izdelave:
https://www.voxnews.al/english/lifestyl....

Teh W123 je v Maroku polno. To dela.

In ta bo še dolgo delal... Nova elektronska jajca pa samo tako dolgo A: dokler bo čipovje vzdržalo B: dokler bo nekdo rihtal software...

Strel455 ::

Poldi112 je izjavil:

Boš ti začel šivati poceni majice?

Ne, Vietnamci jih bodo.

kvalitetni poceni robi

Ziher to ni kitajska roba, ki je sinonim za poceni zanič robo.

Konkurenčni?

Kako boš konkurenčen, če se ti kitajc hvali da proizvaja EVje z 10 dolarskimi jurji izgube. Pa še vesel je, da je samo toliko. Koliko kitajskih EV firm pa je finančno sploh nad nulo? 5%?

zavajon ::

Glugy je izjavil:

Kitajskih električnih avtomobilov se vsi na zahodu bojijo ker so sami lagodno dremal na tem področju namest da bi dal vse od sebe pa fejst investiral. Je pa že bolje biti na elektriki kot pa na nafti. Elektrika nima naftnega lobija.

Očitno je električni lobi precej bolj agresiven od naftnega, sicer nas ne bi tako posiljevali z električnimi avti po visokih cenah.

sbawe64 ::

Medtem Trump napoveduje 200% carine za vse, ki bi selili proizvodnjo v Mehiko
https://www.reuters.com/world/us/trump-...
2020 is new 1984
Corona World order

nejc_nejc ::

Kitajske hitre železnice imajo že preko tisoč dolarskih miljard dolga Z ZELO MALO profitabilnimi linijami.


To je potrebno dopovedati brezkompromisnim zagovornikom javnega prevoza.....

WizzardOfOZ ::

Strel455 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Kitajci naredijo več high speed tirov v enem letu, kot jih imamo mi še od časov avstroogrske.
Železniška mreža v Republiki Sloveniji obsega 1.208 km železniških prog, od tega je 325 km dvotirnih, 605 km pa jih je elektrificiranih.


Kitajske hitre železnice imajo že preko tisoč dolarskih miljard dolga Z ZELO MALO profitabilnimi linijami.


Pri nas bomo pa 10 let gradili drugi tir v dolžini celih 27km, pa bomo tudi na več kot milijardni izgubi. Kitajska verjetno toliko proge zgradi na en sam slab dan.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Strel455 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Pri nas bomo pa 10 let gradili drugi tir v dolžini celih 27km, pa bomo tudi na več kot milijardni izgubi.


Drugi tir je predvsem tovorni tir in ta bo vedno poln. Tako da ne sanjaj o neki izgubi.

WizzardOfOZ ::

Izguba je že, ker če bi dali to kitajcem gradit, bi do sedaj imeli že po 4 tire na vsaki progi za verjetno enako ceno. Ne pa celih 27km.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

nejcek74 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Izguba je že, ker če bi dali to kitajcem gradit, bi do sedaj imeli že po 4 tire na vsaki progi za verjetno enako ceno. Ne pa celih 27km.

ja, pa tretjino prebivalcev na trasi proge v prevzgojnih taboriščih. Učinkovitost ima svojo ceno.

fikus_ ::

nejcek74 je izjavil:


ja, pa tretjino prebivalcev na trasi proge v prevzgojnih taboriščih. Učinkovitost ima svojo ceno.


Imaš kakšen dokaz, ali kar tako na pamet nabijaš, ker ti Kitajci niso všeč?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

sbawe64 ::

Drugi tir se ustavlja
https://necenzurirano.si/clanek/aktualn...

za nejčka
Izbruh afere zaradi izkoriščanja delavcev
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Gregor P ::

Da, težko je delati tako na "kitajski " način, če imajo delavci dejansko delavske oz. kar človekove pravice (ker ne kršijo samo delavskih).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Očitno je električni lobi precej bolj agresiven od naftnega, sicer nas ne bi tako posiljevali z električnimi avti po visokih cenah.

Če te kdo posiljuje, ga nekam prijavi. Nihče te ne bi smel silit v električni avto.
Jaz sem po salonih dobil kvečjemu obraten občutek, ampak ok, najbrž jim nisem bil dovolj všeč...

sbawe64 ::

Gregor P je izjavil:

Da, težko je delati tako na "kitajski " način, če imajo delavci dejansko delavske oz. kar človekove pravice (ker ne kršijo samo delavskih).

Vljudno vabljen kdaj na Norveško/Uk naftno ploščad v severnem Atlantiku.

Ali na farme južnih zveznih državah zda, kjer 99% delovne sile predstavljajo ilegalni migranti iz juga.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Gregor P ::

A pol lahko al kaj hočeš povedati/napisati?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Poldi112 ::

Strel455 je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Boš ti začel šivati poceni majice?

Ne, Vietnamci jih bodo.


Google pravi, da ima Vietnam 5% tržni delež, kitajci pa 30%. Kako jim boš čez noč povečal delež svetovne proizvodnje iz 5 na 35 procentov?:

The top 10 textile exporting nations in the year 2022 are:

China: $303 billion (32.2%) ...
Bangladesh: $57.7 billion (6.13%) ...
Vietnam: $48.8 billion (5.18%) ...
India: $41.1 billion (4.36%) ...
Germany: $40 billion (4.25%) ...
Italy: $36.71 billion (3.9%) ...
Turkey: $36.7 billion (3.89%) ...
US: $29.8 billion (3.17%)

Strel455 je izjavil:


kvalitetni poceni robi

Ziher to ni kitajska roba, ki je sinonim za poceni zanič robo.


Mogoče, če si obtičal v prejšnjem tisočletju. V sedanjosti pa zahod nabija vse možne tarife, ker potrošniki raje kupujejo kitajsko robo z drugega konca sveta, kot lokalno. Verjetno, ker je zanič ...

Strel455 je izjavil:


Konkurenčni?

Kako boš konkurenčen, če se ti kitajc hvali da proizvaja EVje z 10 dolarskimi jurji izgube. Pa še vesel je, da je samo toliko. Koliko kitajskih EV firm pa je finančno sploh nad nulo? 5%?


Link?

Večina kitajskih EV firm je pa, kot mi je znano, že propadlo, zmagovalci pa dominirajo svet (zaradi česar američani potrebujejo 100% tarife...).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

sbawe64 ::

Tarife, carine, ekonomske sankcije in podobno so mehka oblika vojne.
Dinozavrom na zahodu je to bolj ali manj edino, kar še lahko naredijo, da upočasnijo svoj neizbežen propad, če nekaj hitro ne spremenijo pri sebi.


Gregor P
Ker si bolj počasne pameti bom pojasnil.

Kitajci so ti nogo-go, Turki so isti, demokratična No/UK/ZDA v tem primeru tudi ne zaostajajo veliko.
Tudi sveti Eskimi obravnavajo Palestince na podoben nacin.

Ampak Kitajci so problem.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

PovemVfaco ::

Strel455 je izjavil:


Kako boš konkurenčen, če se ti kitajc hvali da proizvaja EVje z 10 dolarskimi jurji izgube. Pa še vesel je, da je samo toliko. Koliko kitajskih EV firm pa je finančno sploh nad nulo? 5%?


Potrošnikov to ne zanima. Če je menda z minusom narejen, j to samo dokaz, da je dobr deal za potrošnika, odlična reklama. P š potem vprašanje, č je dolgoročno res minus al samo po pojmovanju kratkogledih zahodnih požrešnih kapitalističnih vampirjev. Pač človek ne pita nekih delničarjev zraven maksimalno, btk

Zgodovina sprememb…

Strel455 ::

Poldi112 je izjavil:

Google pravi, da ima Vietnam 5% tržni delež, kitajci pa 30%. Kako jim boš čez noč povečal delež svetovne proizvodnje iz 5 na 35 procentov?:


Turbopotrošnja, kjer se vsako leto zavrže ogromno oblačil (in vsega drugega), se mora končat.

Mogoče, če si obtičal v prejšnjem tisočletju. V sedanjosti pa zahod nabija vse možne tarife, ker potrošniki raje kupujejo kitajsko robo z drugega konca sveta, kot lokalno. Verjetno, ker je zanič ...


Ne telebani. Ogromna večina kitajske robe je nizkokvalitetna. Poleg tega pa so stroški poštnine izjemno nizki, ker se Kitajska šteje kot država v razvoju in poštnino krijejo prav mi, Zahod.

https://medium.com/@contact_53404/why-i...
China is still considered a “transitional” country by the UPU, which means it enjoys a lower rate for sending mail to a developed nation like the US.

Tudi to se mora končat.

Večina kitajskih EV firm je pa, kot mi je znano, že propadlo, zmagovalci pa dominirajo svet (zaradi česar američani potrebujejo 100% tarife...).


Po moje ne bi biksnil mimo, če bi rekel, da je imela Grupa VW lani Z LAHKOTO večji dobiček kot pa VSA KITAJSKA EV PROIZVODNJA SKUPAJ.

Results of operations of the Group
https://annualreport2023.volkswagen-gro...

The Volkswagen Group generated 81.5 (82.6)% of its sales revenue abroad. Gross profit increased by €8.8 billion to €61.0 billion. The gross margin was 18.9 (18.7)%.

blay44 ::

Zdej, če bodo Kitajci žagal električne, bo nam še en čas dovoljeno žgati 6.x bencinarje.
Naj se mal nazaj držijo, če so že vse skopiral.

Gregor P ::

sbawe64 je izjavil:


Gregor P
Ker si bolj počasne pameti bom pojasnil.

Kitajci so ti nogo-go, Turki so isti, demokratična No/UK/ZDA v tem primeru tudi ne zaostajajo veliko.
Tudi sveti Eskimi obravnavajo Palestince na podoben nacin.

Ampak Kitajci so problem.
Kaj, mar niso? Torej Kitajci oz. kitajski komunistični režim je problem in ga ne moreš kar opravičevati z drugimi problemi. Klasičen "whataboutism".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

zavajon ::

nejc_nejc je izjavil:

Kitajske hitre železnice imajo že preko tisoč dolarskih miljard dolga Z ZELO MALO profitabilnimi linijami.


To je potrebno dopovedati brezkompromisnim zagovornikom javnega prevoza.....

Ne, ampak je treba nasprotnikom javnega prevoza dopovedati, da ni nujno, da je javni prevoz profitabilen.
Dobiček se izkaže z boljšo kvaliteto življenja domačinov zaradi manj avtov na cestah in manj onesnaženega zraka.

bm1973 ::

zavajon je izjavil:


Ne, ampak je treba nasprotnikom javnega prevoza dopovedati, da ni nujno, da je javni prevoz profitabilen.

Vse kar je javno, tako ne bi smelo biti profitablno.

Ker to pomeni, da javne storitve uporabniki preplačujejo...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

zavajon ::

A kljub temu bi bilo zaželjeno, da bi javne storitve poslovale z 0. A tudi če imajo izgubo, to ni vedno kritično, odvisno od pomembnosti javne storitve.

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Očitno je električni lobi precej bolj agresiven od naftnega, sicer nas ne bi tako posiljevali z električnimi avti po visokih cenah.

Če te kdo posiljuje, ga nekam prijavi. Nihče te ne bi smel silit v električni avto.
Jaz sem po salonih dobil kvečjemu obraten občutek, ampak ok, najbrž jim nisem bil dovolj všeč...

Pa dobr kdo govori o trgovcih avtomobilov. Matr....

Miki N ::

zavajon je izjavil:

Dobiček se izkaže z boljšo kvaliteto življenja ...


.. čeprav treba je biti realen: čas prebit v javnem prevozu pogosto težko šteješ med kvalitetne trenutke življenja. Sploh kak LPP. Še jaz sem kdaj komu prdnil pod nos v nabasanem busu z zjebanimi amortizerji - pač to so scene kjer je težko furati neke življenske presežke. In medtem ko se gremo reboot "Ko to tamo peva" nekdo v svojem oblazinjenem dizelašu posluša Vivaldija ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

nejc_nejc ::

zavajon je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Kitajske hitre železnice imajo že preko tisoč dolarskih miljard dolga Z ZELO MALO profitabilnimi linijami.


To je potrebno dopovedati brezkompromisnim zagovornikom javnega prevoza.....

Ne, ampak je treba nasprotnikom javnega prevoza dopovedati, da ni nujno, da je javni prevoz profitabilen.
Dobiček se izkaže z boljšo kvaliteto življenja domačinov zaradi manj avtov na cestah in manj onesnaženega zraka.


NE zagovorniki javnega prevoza NE dojamejo, da v normalni količini NI profatibilen.

Zimonem ::

Pa koga res zanima kaj hočejo murice. Naj se vozijo na kolm. Saj drugega ne znajo.

111111111111 ::

Strel455 je izjavil:


Kako boš konkurenčen, če se ti kitajc hvali da proizvaja EVje z 10 dolarskimi jurji izgube. Pa še vesel je, da je samo toliko. Koliko kitajskih EV firm pa je finančno sploh nad nulo? 5%?

Kitajc lepo ustvarja plus z avtomobili. Državne subvencije so zelo "nagajivo" plasirane v ta sektor.

BYD je vreden 100 miljard naredi 3 miljone vozil na leto.

Kitajc dela na količini, zakaj misliš, da uvajajo carine?

Recimo nemški VW dela na kitajskem ID3 za 16k, pri nas je kurčev ID3 27k. Kako?
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

roCkY ::

Zato ker ga nekdo plača! No očitno takih zmanjkuje. S tem, ko ga plača plača tudi vse kaprice vedno manj funkcionalne EU politike.

Koliko je na Kitajskem sploh davkov na delo, kako so obdavčeni?

bm1973 ::

zavajon je izjavil:

A kljub temu bi bilo zaželjeno, da bi javne storitve poslovale z 0. A tudi če imajo izgubo, to ni vedno kritično, odvisno od pomembnosti javne storitve.

Javne storitve so financirane s strani občin in države. Zato naj bi poslovale z nulo in bile brezplačne...

Ker so davkoplačevalci že plačali za njih, večinoma preko dohodnine.

Sam javna podjetja so dostikrat odlagališče "zaslužnih" in pralnice denarja...

Grem stavit, če bi naredili korelacijo med državnimi/občinskimi direktorčki in lastniki podjetji, ki delajo za ta javna podjetja, bi bilo vsaj 50% družinsko/šolsko ujemanje...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

Markoff ::

Ne vem, kaj so Ameri čakali 30 let, glede na to, kako brezsramno Kitajci kradejo tehnologijo vsem po spisku brez posledic in aktivno otežujejo vstop in poslovanje tujih digitalnih velikanov na kitajski trg.

Izraelci so, mimogrede, love'em or hate'em, pokazali, česa so sposobni narediti z nekimi brezveznimi pagerji v Libanonu, kaj bi šele lahko naredila sposobna specialna skupina v primeru daljinskega upravljanja avtomobilov. Ali TOVORNJAKOV?!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

Ashrack je izjavil:

To je v nasprotju s kapitalizmom.

Eh, povej to Kitajcem, ki to počnejo že 30+ let.

Ashrack je izjavil:

Edini razlog da to delajo je ker so Kitajci postali prehuda konkurenca.
Isti problem je v EU. Volkswagen ima skorajda monopol nad trgom. Clio danes 20.000, pred korono pa 10.000. A razlike v tehnologiji nobene.

Volkswagen Clio? 'Scuse me?
Ali morda hočeš reči, da ima Volkswagen tak monopol, da je eden od modelov konkurenta (primerjati podjetje vs. brand drugega podjetja je abotno) kar podvojil prodajo v 5 letih? Je s tabo res vse v redu, da pišeš smešnice?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

3p ::

Markoff je izjavil:

Ne vem, kaj so Ameri čakali 30 let, glede na to, kako brezsramno Kitajci kradejo tehnologijo vsem po spisku brez posledic in aktivno otežujejo vstop in poslovanje tujih digitalnih velikanov na kitajski trg.

Izraelci so, mimogrede, love'em or hate'em, pokazali, česa so sposobni narediti z nekimi brezveznimi pagerji v Libanonu, kaj bi šele lahko naredila sposobna specialna skupina v primeru daljinskega upravljanja avtomobilov. Ali TOVORNJAKOV?!


Glej, ne seri. Seveda kradejo tehnologijo. Oziroma so jo kradli. Počasi jo bomo morali mi začeti krasti od njih.

Ampak to jim je bilo implicitno dovoljeno. Nihče pri zdravi pameti ni mogel verjeti, da bo pri modelu "odpustimo domače zaposlene, vso proizvodnjo preselimo na kitajsko, in profitiramo na polno", znanje ostalo doma. Dejanski model je bil "dajmo 'odprodat' naše znanje za dobiček na polno, in ko bo priletel drek v ventilator, bomo že tako bogati, da nam bo vseeno".

Lahko na reč gledaš tudi drugače. Pri globalizirani ekonomiji pač ne more dolgoročno ostati znanje in denar na enem delu planeta. Ta model neizbežno vodi v približno isto razvitost in približno enake plače povsod. Kar je seveda fino, za tiste, ki so delali za pest riža, ker jim standard hitro raste, absolutno in v primerjavi z drugimi ( https://www.nytimes.com/interactive/201... ), tisti ki so bili na vrhu, pa standard relativno, v primerjavi z drugimi pada. Mogoče pa tudi absolutno. In to boli. Zato pa ljudje pizdakajo na "zahodu".

PovemVfaco ::

Markoff je izjavil:

Ne vem, kaj so Ameri čakali 30 let, glede na to, kako brezsramno Kitajci kradejo tehnologijo vsem po spisku brez posledic in aktivno otežujejo vstop in poslovanje tujih digitalnih velikanov na kitajski trg.


30 let nazaj ni blo gugla, še manj frisbuka, 31 let nazaj jih je Clinton pod komando profiterskih lobijev komi dobro angažiral za štancanje ameriške robe, pol bi nej pa par mesecev kasneje že pizdil? Kolk ameriške shizofrenije še hočeš, pismo?

Strel455 ::

111111111111 je izjavil:

Strel455 je izjavil:


Kako boš konkurenčen, če se ti kitajc hvali da proizvaja EVje z 10 dolarskimi jurji izgube. Pa še vesel je, da je samo toliko. Koliko kitajskih EV firm pa je finančno sploh nad nulo? 5%?

Kitajc lepo ustvarja plus z avtomobili. Državne subvencije so zelo "nagajivo" plasirane v ta sektor.

BYD je vreden 100 miljard naredi 3 miljone vozil na leto.

Kitajc dela na količini, zakaj misliš, da uvajajo carine?

Recimo nemški VW dela na kitajskem ID3 za 16k, pri nas je kurčev ID3 27k. Kako?


Eno so uradni podatki, drugo so pa kitajske uradne laži.

Chinese official says only 1 Chinese EV brand makes a profit selling EVs

Markoff ::

sbawe64 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Da, težko je delati tako na "kitajski " način, če imajo delavci dejansko delavske oz. kar človekove pravice (ker ne kršijo samo delavskih).

Vljudno vabljen kdaj na Norveško/Uk naftno ploščad v severnem Atlantiku.

Povprečja za NO, UK, CN:
https://www.reuters.com/article/world/a... (100k USD)
https://www.totaljobs.com/advice/oil-ri... (50 - 100k GBP)
https://www.salaryexpert.com/salary/job... (24k EUR)

AUS/NZ zmagujejo, 140k USD.

Poldi112 je izjavil:

Google pravi, da ima Vietnam 5% tržni delež, kitajci pa 30%. Kako jim boš čez noč povečal delež svetovne proizvodnje iz 5 na 35 procentov?:

The top 10 textile exporting nations in the year 2022 are:
China: $303 billion (32.2%) ...
Bangladesh: $57.7 billion (6.13%) ...
Vietnam: $48.8 billion (5.18%) ...

Delež svetovne populacije:
CN 17,4 %
Bangladeš 2,13%
Vietnam 1,24%

Mimogrede: CN je v 2023 izgubila 2 milijona populacije, v 2024 in naprej kaže na pospeševanja padca. TFR drugih dveh je malce nižja od 2, vendar se populacija povečuje zaradi podaljševanja življenjske dobe.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Invictus ::

Seveda Kitajska izgublja populacijo, sploh zaradi politike enega otroka.

Takrat so deklice pobijali, ker je vsak hotel imeti dečka, zdaj imajo pa neravnovesje v populaciji.

Cel kup moških, ki na Kitajskem ne bodo dobili žene. Idealni vojaki...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Strel455 ::

A edinci naj bi bili idealni vojaki??? HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

Zimonem ::

Še zmeraj jih je 4x več od z mehičani oplemeniteno Ameriko. Avte pa tudi edini rabijo.

111111111111 ::

Strel455 je izjavil:


Eno so uradni podatki, drugo so pa kitajske uradne laži.

Chinese official says only 1 Chinese EV brand makes a profit selling EVs

OK, očitno se nisva razumela. Tesla je "uradno" obrnila pozitivo šele 2020, a to pomeni, da je začela delat profit šele 2020?

Kaj pa danes gledamo na Kitajskem? Kako se znamke razvijajo? Celoten "profit" gre v razvoj in divji marketnig. TO pa gre samo če je zadaj denar in ta priteka.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

bm1973 ::

Strel455 je izjavil:

A edinci naj bi bili idealni vojaki??? HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

Moški brez otrok so idealni vojaki, če jih pravilno napumpaš, ker doma ni familije...

Poldi112 ::

Markoff je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Google pravi, da ima Vietnam 5% tržni delež, kitajci pa 30%. Kako jim boš čez noč povečal delež svetovne proizvodnje iz 5 na 35 procentov?:

The top 10 textile exporting nations in the year 2022 are:
China: $303 billion (32.2%) ...
Bangladesh: $57.7 billion (6.13%) ...
Vietnam: $48.8 billion (5.18%) ...

Delež svetovne populacije:
CN 17,4 %
Bangladeš 2,13%
Vietnam 1,24%

Mimogrede: CN je v 2023 izgubila 2 milijona populacije, v 2024 in naprej kaže na pospeševanja padca. TFR drugih dveh je malce nižja od 2, vendar se populacija povečuje zaradi podaljševanja življenjske dobe.


Seveda je en velik razlog za kitajsko moč tudi velikost populacije. Tisto, kar moraš razložiti je, kako bo Vietnam prevzel njihov delež manufakture, ko bomo rekli ne kitajskim izdelkom.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Markoff ::

Poldi112 je izjavil:

Seveda je en velik razlog za kitajsko moč tudi velikost populacije. Tisto, kar moraš razložiti je, kako bo Vietnam prevzel njihov delež manufakture, ko bomo rekli ne kitajskim izdelkom.

Ničesar mi ni treba razlagati, mimogrede.
Vietnam sam ne bo prevzel njihovega deleža, več držav s skupnim prebivalstvom, bistveno večjim od samo Vietnama, bo. In točno to se dogaja. Potencial afriških držav je ogromen.

Mimogrede: kakovost kitajskih avtomobilov:
Why Chinese EVS are Killing People
Veliko sreče z BYD, ki, priznam, deluje dizajnersko zelo lepo.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

fikus_ ::

Kako vam še ni kapnilo, Kitajci delajo od "čipšita" do kvalitetnih zadev, primerljivih z zahodnimi. Je samo vprašanje, koliko si zmožen oz. koliko hočeš plačati.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Unilseptij ::

Markoff je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Seveda je en velik razlog za kitajsko moč tudi velikost populacije. Tisto, kar moraš razložiti je, kako bo Vietnam prevzel njihov delež manufakture, ko bomo rekli ne kitajskim izdelkom.

Ničesar mi ni treba razlagati, mimogrede.
Vietnam sam ne bo prevzel njihovega deleža, več držav s skupnim prebivalstvom, bistveno večjim od samo Vietnama, bo. In točno to se dogaja. Potencial afriških držav je ogromen.

Ja, res je, ampak da ne bo kaksnega nesporazuma, proizvodnjo bodo v Afriko selili Kitajci, ker Zahod nicesar vec ne proizvaja, zato tudi nima nicesar vec seliti tja. Tako, da za nas ne bo nobene razlike, kupovali bomo, kar pac bo, od kogar koli bo pac mozno. Ce bomo seveda imeli denar, kar bo mozno samo z ohranjanjem trenutnega polkolonialnega svetovnega reda, kot ga imamo danes, ki pa seveda dolgorocno ne more obstati, ker so nas pac vsi prehiteli po levi in po desni in ker bo cez 50 let polovica evropejcev in americanov nebelega izvora...

Zimonem ::

Eh zd se bojijo , da ne bodo mogli več nadzorovati svojih držaavljanov.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
998199 (2997) Zimonem
»

Kitajska v državni upravi prepovedala zahodne procesorje (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
528283 (2751) Mr.B
»

Kitajska vladnim uslužbencem prepovedala uporabo zahodnih pametnih telefonov

Oddelek: Novice / Ostale najave
276363 (3778) Mr.B
»

ZDA grozijo z uvedbo carin tudi EU (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
513108032 (96609) zmaugy
»

Microsoft in človekove pravice

Oddelek: Novice / Zasebnost
293126 (3126) Double_J

Več podobnih tem