» »

Avto sredi vožnje ugasnil, pred tem cukanje

Avto sredi vožnje ugasnil, pred tem cukanje

«
1
2 3

Sheteentz ::

Citroen C5 2008, 2.0 HDi

Sredi vožje mi je avto začel cukati, po sto metrih so obrati padli in avto je ugasnil. Ga probam prižgat, verglam, verglam, nič. Ga le uspem vžgat, in sem moral gas tiščat do polovice, da mi je v leru nekako držal obrate na 2000 obratih. Predivno speljem in med vožnjo mi je po sto metrih spet crknil, obrati kar padli iznenada. Spet verglanje, verglanje, da ga vžgem. Z mukami sem potem v drugi prestavi in z gasom skoraj na pol avto le spravil do doma. V leru sem pred hišo dal po gasu in ene parkrat se je lepo zavrtel do 4000, večinoma pa kar ni hotel čez 2500.

Zaštopan filter goriva?
Senzor obratov?

kapsula ::

Ena od moznosti je tudi EGR ventil. Jaz bi zacel s tem.

Scorpy84 ::

Ce ugasa pod 2000 obrati, nad njim ne je egr. 2500 ti ne gre cez, ker ga preklopi v varni nacin. Ce ga bos naslednjic s tezavo uzigal, izklopi kleme pa pusti 10-15min brez. PSA je v tem obdobju bil poseben, ce si imel kaksne tezave, si zacasno resil, da si ga odklopil, dokler spet ni zazanal tezave. Ce pa imas fizicno oviro na ventilu, pac usedline z motorja, se ti ne odpira, zato ti tezko uzge.

Sheteentz ::

Ne more biti varni način, ker mi v roku manj kot ene minut dvakrat gre do 4000, v tretje pa ostane na 2500.

Scorpy84 ::

Sheteentz je izjavil:

Ne more biti varni način, ker mi v roku manj kot ene minut dvakrat gre do 4000, v tretje pa ostane na 2500.


Seveda lahko, ce ti v cetrto ne gre cez 2500, zakaj mislis da ni v varnem nacinu. Priklop na tester vse pove, tukaj ne bos nic resil, tako da lepo v servis in to je to.

Sheteentz ::

Dvomim, da bi preklapljal med navadnim in varnim načinom na deset sekund. Na tester ga bom priklopil še danes, ga imam doma. Pa tudi žvižganje turbine slišim, v varnem načinu pa je ne. To vem, ker sem ta avto že vozil v varnem načinu.

Scorpy84 ::

Seveda lahko preklaplja, ko mu ne vspe vec dobiti normalno delovanje avta, takrat dobis rumeno lucko.

sbawe64 ::

Zaštopan filter goriva?

Kdaj si ga nazadnje menjal ?

Kakšne vožnje imaš ?
Ac ali cijazenje po mestu ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

IL_DIAVOLO ::

Citroen zadeve. Kar ni mozno pri ostalih avtih, se zgodi pri citroenu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

lolipop2 ::

Če je cukal med vožnjo so lahko zamašene šobe vžigalna tuljava

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lolipop2 ()

hojnikb ::

marsikj je lahka, original tester bo prvi namig k resitvi problema.

Al pa preša.
#brezpodpisa

val46 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Citroen zadeve. Kar ni mozno pri ostalih avtih, se zgodi pri citroenu.

In kako si OP pomagal s to izjavo?

Drugače pa, kot so ti že svetovali. Priklop na tester(če ga maš doma kot praviš, vsaj to naredi, oziroma mi ni jasno kako da nisi tega že prej naredil, ne da tu gor sprašuješ), pol pa naprej. Možnih težav je en kup. Lahko injektorji, lahko kak EGR ventil, lahko kak senzor pretoka zraka, lahko pumpa za gorivo oziroma kaj v zvezi s samim gorivom in napeljavo le tega,... Kot pravimo, priklopi na tester in boš videl kaj pokaže.

Sheteentz ::

Scorpy84 je izjavil:

Seveda lahko preklaplja, ko mu ne vspe vec dobiti normalno delovanje avta, takrat dobis rumeno lucko.

Sem ga še enkrat vžgal, nobene rumene lučke ni, turbina tudi lepo žvižga. Če bi bil v safe mode, bi mi vrgel opozorilo, kot to po navadi naredi (vem iz lastne izkušnje).

Da mi je zdaj vžgal, sem ga moral verglat kake 5 sekund, odziv na gas pedalo je pa katastrofa. Verjetno res EGR ali filter goriva. Ženi je prejšnji teden ratalo skoraj do konca spraznit tank, možno, da je kaj svinjarije zaštopalo filter? Filter so mi verjetno menjali na zadnjem rednem servisu pol leta nazaj, bi moral preverit na računu. Vožnje je okoli pol po AC, pol po mestu.

Se mi pa ena reč ponavlja že par let. Med 2000 in 2500 obrati pri blagem gasu, ko gredo obrati počasi od 2000 do 2500, pogosto cukne, kot da bi v teh pogojih nekaj odvzelo gorivo. Če orng pospešujem, tega ni.

znoritis ::

Na AC začne cukat in hitrost pade
komaj pridem na počivališče
diza

val46 ::

Kaka diza? Pa sej nima karburatorja!

Če je res vozila žena skoraj s praznim rezervarjem, je čisto mogoče, da je povleklo kakšno svinjarijo v cevi za gorivo in posledično zabilo filter goriva. Če je sam to, si še poceni odnesel. Drugače pa, če nisi izrecno naročil mehaniku na prejšnem servisu da ti menja filtr goriva, tega ponavadi ne počnejo. Vsaj moj ne. Je pa tudi odvisno od avta do avta. Ker pri enih moraš razdreti cel zadnji konec, da do njega prideš in se jim povečini to ne ljubi počet. A na tester si ga priklopil?

blay44 ::

Jaz bi stavil na nizkotlačno črpalko goriva?
Še par kilometrov in boš ostal na cesti.

IL_DIAVOLO ::

val46 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Citroen zadeve. Kar ni mozno pri ostalih avtih, se zgodi pri citroenu.

In kako si OP pomagal s to izjavo?

Drugače pa, kot so ti že svetovali. Priklop na tester(če ga maš doma kot praviš, vsaj to naredi, oziroma mi ni jasno kako da nisi tega že prej naredil, ne da tu gor sprašuješ), pol pa naprej. Možnih težav je en kup. Lahko injektorji, lahko kak EGR ventil, lahko kak senzor pretoka zraka, lahko pumpa za gorivo oziroma kaj v zvezi s samim gorivom in napeljavo le tega,... Kot pravimo, priklopi na tester in boš videl kaj pokaže.


Da se ga naj čimprej losa. Ze itak je zadel na loteriji, da ima tako malo težav z njim.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nejc_nejc ::

koliko km ima avto...
stavim na senzor vrtljajev

karafeka ::

Stavim da ti tester ne bo nič pokazal.

ginekk ::

A si prej tankal slučajno?

Ta simptom je zlo tipičen in isti, ko natankaš bencin v dizel avto.

val46 ::

Kaj zdaj OP? Si kaj ugotovil kaj bi bilo? Tester je pokazal kaj?

IL_DIAVOLO ::

Sheteentz je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Seveda lahko preklaplja, ko mu ne vspe vec dobiti normalno delovanje avta, takrat dobis rumeno lucko.

Sem ga še enkrat vžgal, nobene rumene lučke ni, turbina tudi lepo žvižga. Če bi bil v safe mode, bi mi vrgel opozorilo, kot to po navadi naredi (vem iz lastne izkušnje).

Da mi je zdaj vžgal, sem ga moral verglat kake 5 sekund, odziv na gas pedalo je pa katastrofa. Verjetno res EGR ali filter goriva. Ženi je prejšnji teden ratalo skoraj do konca spraznit tank, možno, da je kaj svinjarije zaštopalo filter? Filter so mi verjetno menjali na zadnjem rednem servisu pol leta nazaj, bi moral preverit na računu. Vožnje je okoli pol po AC, pol po mestu.

Se mi pa ena reč ponavlja že par let. Med 2000 in 2500 obrati pri blagem gasu, ko gredo obrati počasi od 2000 do 2500, pogosto cukne, kot da bi v teh pogojih nekaj odvzelo gorivo. Če orng pospešujem, tega ni.


Sem skoraj ziher, da imas zanic najmanj eno dizo. In ce je par let tako, bogve kaj je se drugega narobe.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

jeremenen ::

Nazadnje, ko mi je avto cukal je bila črpalka za gorivo. Mimogrede, ChatGPT je presenetljivo dober za debagiranje takih in drugačnih problemov, se splača tud tam vprašat :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jeremenen ()

primoz4p ::

Lahko je tudi kakšna žička preveč zacvikana in takoj citiram Šarca: "Tisti, ki se razumejo na tehniko, so razumeli,".

krho ::

Ko je bila pri meni (ne na citroenu) črpalka za gorivo je samo 2x pocukal in ugasnil, potem je samo še verglal.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Sheteentz ::

Na servisu so danes naredili diagnostiko in krivec je senzor odmične gredi. Bodo pa zamenjali še senzor obratov motorja, vse skupaj z delom cca 250€. Kaj naj rečem, not great, not terrible.

Zdaj samo še čakam, da končno pride gospodarska kriza, da kupim poceni kakšen fajn ohranjen rabljen karavan, ali pa Sharana, ki mi je dejansko grd, se pa ženi dopade.

kloko ::

Nič ne čakaj, kar kupi. Če res pride gospodarska kriza, ne bo nihče kupoval novih avtomobilov, ampak "fajn ohranjene rabljene karavane", ki kar naenkrat ne bodo prav nič poceni...

Sheteentz ::

Jao, po enem tednu spet problemi. Ne vžge, če ne dam po gasu. Potem pa prosti tek neenakomeren, vsake par sekund malo pade in se spet pobere, po kaki minuti pa kar sam od sebe crkne.

Diagnostika mi je v ponedeljek pokazala tole, zraven je še kratek opis:

- P0087 nizek tlak goriva v senzorju tlaka goriva. https://club.autodoc.si/obd-codes/p0087

- P0088 Previsok tlak sistema goriva/voda goriva.

- P1207 Fuel pressure regulator short circuit. a solenoid with a plunger which opens and closes in the fuel line. If it fails the engine will not start.

Sem poklical osmi dan po prejetju vozila in uveljavljal reklamacijo. V ponedeljek spet peljem na servis. Če ti pooblaščeni servis ne zna popravit avta, potem pa tudi ne vem, kaj naj si mislim.

wcpapir ::

Poglej na vijaku - senzorju pri cp3 pumpi še so opilki noter.

bbbbbb2015 ::

Sheteentz je izjavil:

Jao, po enem tednu spet problemi. Ne vžge, če ne dam po gasu. Potem pa prosti tek neenakomeren, vsake par sekund malo pade in se spet pobere, po kaki minuti pa kar sam od sebe crkne.

Diagnostika mi je v ponedeljek pokazala tole, zraven je še kratek opis:

- P0087 nizek tlak goriva v senzorju tlaka goriva. https://club.autodoc.si/obd-codes/p0087

- P0088 Previsok tlak sistema goriva/voda goriva.

- P1207 Fuel pressure regulator short circuit. a solenoid with a plunger which opens and closes in the fuel line. If it fails the engine will not start.

Sem poklical osmi dan po prejetju vozila in uveljavljal reklamacijo. V ponedeljek spet peljem na servis. Če ti pooblaščeni servis ne zna popravit avta, potem pa tudi ne vem, kaj naj si mislim.


Zelo neugodna napaka. Ne se jeziti na servis.
To so lahko smeti v gorivu, oddušek na rezervoarju ne dela, pumpa za gorivo v defektu, napaka na instalaciji dovoda goriva, zabit ali neprepusten filter za gorivo, nečistoče v gorivu v smislu da je gorivo zmešano z vodo. Lahko je šla pumpa za gorivo, ter poslala opilke po celem sistemu.
Pravilen pristop bi bil, da se celotna pot goriva prečisti, črpalka za gorivo zamenja, samo, brez zajebancije, eni raje avto prodajo.

Imel sem priliko voziti avto, ki je bil prodan, ker je šla pumpa za gorivo, lastnik avto prodal, servis ga je vzel noter kot nadomestni avto, ter prečistil celotno pot in vse. Avto občasno še vedno cuka. Čisto malo, a vendar. Šef prodaje pravi, da se bo to z rabo verjetno umirilo.

IL_DIAVOLO ::

P0087

https://www.ziptuning.com/blog/p0087-fu...

P088

https://www.ziptuning.com/blog/p0088-fu...

Znebi se avta, po moznosti nekam v tujino, da te kupec ne bo mogel tozit. Jaz sem isto naredo. Al pa daj 2 jurja v popravila in bo morda dober, dokler ne bo crknilo se kaj podobno dragega.

Sama diagnostika je ze sama po sebi draga, potem pa se drazji deli na tem avionu od avta. Te kode pac ne pomenijo nic dobrega.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

Stara dizlska kanta bo rabla neki vlozka... who could have seen that coming... Zneb se ga, čimprej
#brezpodpisa

darkolord ::

Ja, namesto 500-1000 eur za popravilo naj raje zapravi 40-50 jurjev, da bo dobil vsaj približno enakovreden nov avto.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Bo dal 1000€za popravilo 1000€ vredne kante, zato da bo čez 1 mesec spet tle jokal, da je nekaj druga crknal. Gotta cut ur losses some day..
#brezpodpisa

Bellzmet ::

Ja samo še vedno je 1.000 EUR proti 40.000 EUR.

hojnikb ::

Kdo je reku, da je treba kupit novega za 40 jurjov?

Tudi par let rabljen bo bolje, kot tole kanto popravljat..
#brezpodpisa

Bellzmet ::

Ja sam tudi par let star rabljen je lahko kaj narobe.

hojnikb ::

bistveno manjša šansa kot pri 16 let starem dizlskem francozu...
#brezpodpisa

fikus_ ::

OP sožalje, lahko je marsikaj narobe, težava je lahko samo z eno majhno stvarjo, ima precej elektronike in senzorjev, tako da boš lahko še kar nekaj časa na "blef" menjaval senzorje, pa še ni zagotovilo, da bo ok. Mehaniki pa bodo služili.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

darkolord ::

hojnikb je izjavil:

Kdo je reku, da je treba kupit novega za 40 jurjov?

Tudi par let rabljen bo bolje, kot tole kanto popravljat..
Ne, ne bo bolje. Ta kanta je še zmeraj boljša od vsega, kar imaš v mislih

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Še en boomer, k misli, da stari avti = boljši avti.

Če bi to držal, te teme nebi blo...
#brezpodpisa

Ganon ::

hojnikb je izjavil:

bistveno manjša šansa kot pri 16 let starem dizlskem francozu...


Te neumnosti prihrani za gostilno.

Utk ::

darkolord je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Kdo je reku, da je treba kupit novega za 40 jurjov?

Tudi par let rabljen bo bolje, kot tole kanto popravljat..
Ne, ne bo bolje. Ta kanta je še zmeraj boljša od vsega, kar imaš v mislih

Prosim? Kanta, ki ti crkuje med vožnjo oz. niti ne vžge, je po definiciji slabša od vsakega bicikla, da ne govorimo o neki rabljeni daciji za 7 jurjev recimo (ki dela).
Razen če imaš avto zarad sosedov, ne vem kako ta kanta zgleda, morda je čemu podobna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Ganon je izjavil:

hojnikb je izjavil:

bistveno manjša šansa kot pri 16 let starem dizlskem francozu...


Te neumnosti prihrani za gostilno.

še en k vozi starga francoza in ma udarjen ego..
#brezpodpisa

Ganon ::

hojnikb je izjavil:

Ganon je izjavil:

hojnikb je izjavil:

bistveno manjša šansa kot pri 16 let starem dizlskem francozu...


Te neumnosti prihrani za gostilno.

še en k vozi starga francoza in ma udarjen ego..


Meni je, za razliko od tebe, popolnoma vseeno za poreklo. Avto je zanesljiv, varčen in brez okvar. Redni servisi in gorivo. Pa ni edini "dizlski francoz", s katerim imamo izkušnje. Zgolj pozitivne.

Vse ostalo so traparije iz lokalnih beznic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

hojnikb ::

Sepravi, najbolje da zmeče se par jurjev v crkajokečega konja, da bo potem profitiral kaj točno?

Dejmo si ze enkrat zabit v glavo, da se v stare kante NE splača vlagat. Porihtas minimum, ampak k se enkrat začnejo vrstit problemi in te stvar pusca na cesti, ti je glasn indikator, da se mors avta znebit in ne SE več vlagat v njega. Govorim seveda za dailya, ne neko eksotiko za vikend, k je celo neki vredna.
#brezpodpisa

bm1973 ::

Kakih par jurjev, ne seri...

Dober mehanik porihta vse. En dober je v okolici Cerkelj.

Če avto ni gnil, rjav, se splača urediti.

IL_DIAVOLO ::

Avto s takšnimi tezavami je vreden max jurja. Ga bo zrihtal za manj kot 500€? Ne bo ga, torej se ne splaca.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

fikus_ ::

Lahko da ga nekdo urihta za nekaj 100-200 € , lahko pa da bo 1000€ premalo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

darkolord ::

hojnikb je izjavil:

Sepravi, najbolje da zmeče se par jurjev v crkajokečega konja, da bo potem profitiral kaj točno?
Ga porihta in bo imel še naprej odličen avto.

Ti pa lahko voziš Dacio.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto s takšnimi tezavami je vreden max jurja. Ga bo zrihtal za manj kot 500EUR? Ne bo ga, torej se ne splaca.
Kaj se pa "splača"? Da kupi novega?

Vrednost popravila se primerja s ceno novega, ne starega.

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dizl izguba moči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8822637 (2659) IL_DIAVOLO
»

Passat B8 2.0TDI (150hp) - ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
546304 (3952) ravend123
»

Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597728 (5695) p3ro
»

Berlingo cuka vsako zimo (še v garanciji)

Oddelek: Na cesti
4411227 (7379) jobers2
»

Problem z avtom

Oddelek: Na cesti
4115758 (14544) Scylla

Več podobnih tem