» »

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

««
15 / 16
»»

bm1973 ::

Utk je izjavil:

Ker so zarukani gorenjci?

Ker nočejo podirati svojih bajt?

Če bi šla železnica ob avtocesti, bi morali od Ljubljane do Jesenic podreti kar nekaj bajt... Kot so jih za avtocesto...

DamijanD ::

Italijanska avtomobilska industrija tako malo vozil kot lani ni izdelala vse od leta 1956
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/ital...

codeMonkey ::

Kaj spodobnega sploh delajo trenutno? Da ni supersportnik seveda. Giulia je meni zelo vsec, ampak spodobna stane itak kot kaksen i4 ali pa boljsi model 3, medtem ko elektricne se vedno niso spacali. Kaj preostane? Fiat 500 je sminka za ljudi s prevec denarja, kar spet ne bo resilo industrije.

Zgodovina sprememb…

Bud_Bundy ::

Glede na to, da spada večino pod Stellantis, sklepam, da je tam glavno bolj rezanje stroškov, kot kaj drugega.

jecok ::

codeMonkey je izjavil:

Kaj spodobnega sploh delajo trenutno? Da ni supersportnik seveda. Giulia je meni zelo vsec, ampak spodobna stane itak kot kaksen i4 ali pa boljsi model 3, medtem ko elektricne se vedno niso spacali. Kaj preostane? Fiat 500 je sminka za ljudi s prevec denarja, kar spet ne bo resilo industrije.



Pozabite na avtomobilsko industrijo, to bo v EU vse propadlo, Kitajci so tako nascali kompletno EU industrijo in njeno spanje na lovorikah, da se ne bo nikoli več pobrala.

Tole je še začetek konca, kako hitro pa se bo zgodil je odvisno samo od tega, kako hitro bodo prevladali električni avtomobili in od carin. S katerimi se pa EU tako ali tako ne bo mogla dolgo zajebavati, ker bo preostanek izvoza v Kitajsko trpel.

Naslednji avto bo zagotovo Kitajec, bom počakal, da se uvoz sprosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jecok ()

kow ::

Pricakoval bi, da so Italijani v evropi dalec najbolj zainteresirani za proizvodnjo malih elektricnih avtomobilov.
Kaj tocno so poceli zadnjih 10 let, mi ni jasno.

Kessler ::

Dogaja se tudi tole:

https://www.finance.si/avto/kako-je-tes...

Evropski proizvajalci bodo samo drugo leto plačali Tesli 2,3milijarde€ za emisijske kupone. Stellantis:
zgolj Stellantis pa naj bi po poročanju ameriškega CNBC in Reutersa maja 2021 za nakup kuponov med letoma 2019 in 2021 Tesli odštel 2,43 milijarde dolarjev

jecok ::

Edina zadeva, ki lahko še reši EU avtomobilsko industrijo je revolucija v vozilih na vodik, ki se sicer bliža ampak izgleda, po slovenceljnih sodeč, da smo preveč radi "moderni", da bi se odpovedali električnim vozilom, za dobro celotnega avtomobilskega sektorja. Tako, da... slabo kaže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jecok ()

mikhaair ::

Kako naj bi vodik premagal BEV?
Vodik zaenkrat služi le BMWju in Toyoti za pobiranje miljonov subvencij za razvoj. Medtem ko BEV vozila prihajajo v miljonskih količinah na tržišče. Baterijski hranilniki ravno tako. Nikjar ni govora o vodiku, torej je tehnološko minoren napram baterijam.

J.McLane ::

Ko omenjate vodik sem se spomnil na Trumpa, sem mislil, da bom crknil od smeha, kakšne to seka, pa da ostane smrtno resen:



They show you blood, is this your husband? :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jecok ::

mikhaair je izjavil:

Kako naj bi vodik premagal BEV?
Vodik zaenkrat služi le BMWju in Toyoti za pobiranje miljonov subvencij za razvoj. Medtem ko BEV vozila prihajajo v miljonskih količinah na tržišče. Baterijski hranilniki ravno tako. Nikjar ni govora o vodiku, torej je tehnološko minoren napram baterijam.


Saj je jasno, da ste izdajalci Evrope. Potem boste pa jokali, ko bomo imeli še malo manj industrije, kitajci pa bodo navili ceno baterij. Da sploh ne omenjamo, ko bo zaradi vsesplošne uporabe cena, litija šla v nebo. In bo šla.




Fraunhofer, ker vem, da bodo nepodučeni narcisi spet pametovali: Fraunhofer Society @ Wikipedia

J.McLane je izjavil:

Ko omenjate vodik sem se spomnil na Trumpa, sem mislil, da bom crknil od smeha, kakšne to seka, pa da ostane smrtno resen:

They show you blood, is this your husband? :))


Neupravičeno, jaz se ne bi smejal svoji nerazgledanosti, tako kot se ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jecok ()

bm1973 ::

jecok je izjavil:

Edina zadeva, ki lahko še reši EU avtomobilsko industrijo je revolucija v vozilih na vodik, ki se sicer bliža ampak izgleda, po slovenceljnih sodeč, da smo preveč radi "moderni", da bi se odpovedali električnim vozilom, za dobro celotnega avtomobilskega sektorja. Tako, da... slabo kaže.

EV z 20kWH baterijo plus generator za elektriko.

Nihče več ne bi kupil nič drugega, pa še naftarji bi bili srečni...

Pač Evropa je zajebala svojo strateško prednost pri razvoju dobrih ICE motorjev...

Padli so pač na ameriško Tesla foro, da so polnilnice nekaj trivialnega...

In si zatiskale oči pred očitnimi pomanjkljivostmi EV ter lagale folku in sprejemale butaste direktive...

Če bi Evropa šla v EV plus generator zgodbo, danes nihče več ne bi imel navadnega ICE avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

jecok ::

bm1973 je izjavil:

jecok je izjavil:

Edina zadeva, ki lahko še reši EU avtomobilsko industrijo je revolucija v vozilih na vodik, ki se sicer bliža ampak izgleda, po slovenceljnih sodeč, da smo preveč radi "moderni", da bi se odpovedali električnim vozilom, za dobro celotnega avtomobilskega sektorja. Tako, da... slabo kaže.

EV z 20kWH baterijo plus generator za elektriko.

Nihče več ne bi kupil nič drugega, pa še naftarji bi bili srečni...

Pač Evropa je zajebala svojo strateško prednost pri razvoju dobrih ICE motorjev...

Padli so pač na ameriško Tesla foro, da so polnilnice nekaj trivialnega...

In si zatiskale oči pred očitnimi pomanjkljivostmi EV ter lagale folku in sprejemale butaste direktive...

Če bi Evropa šla v EV plus generator zgodbo, danes nihče več ne bi imel navadnega ICE avta.


Pozabi baterije, pri resitvi zgoraj jih ne rabiš, gorilne celice proizvajo elektriko, avto pa lahko tankaš na pumpi ali pa kupiš dozo v trafiki. Pa še vsi patenti so evropski, magnezija imaš pa za cele Dolomite.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jecok ()

kow ::

jecok je izjavil:

Edina zadeva, ki lahko še reši EU avtomobilsko industrijo je revolucija v vozilih na vodik, ki se sicer bliža ampak izgleda, po slovenceljnih sodeč, da smo preveč radi "moderni", da bi se odpovedali električnim vozilom, za dobro celotnega avtomobilskega sektorja. Tako, da... slabo kaže.


Nehaj se smesiti. Kje tocno bom tankal vodik in kje ga bos sproduciral?

bm1973 ::

kow je izjavil:


Nehaj se smesiti. Kje tocno bom tankal vodik in kje ga bos sproduciral?

Za gorivne celice lahko uporabiš tudi bencin in druga goriva, ni samo vodik...

https://www.golea.si/wp-content/uploads...

Nehaj se smešit, ker nimaš pojma... Dokazano večkrat...

jecok ::

kow je izjavil:

jecok je izjavil:

Edina zadeva, ki lahko še reši EU avtomobilsko industrijo je revolucija v vozilih na vodik, ki se sicer bliža ampak izgleda, po slovenceljnih sodeč, da smo preveč radi "moderni", da bi se odpovedali električnim vozilom, za dobro celotnega avtomobilskega sektorja. Tako, da... slabo kaže.


Nehaj se smesiti. Kje tocno bom tankal vodik in kje ga bos sproduciral?


Poglej si video, precenjeni monter fotopanelov. Potem bos kaj vec razumel. Sproduciral ga boš pa z uvozom iz Rusije... šalim se... z elektrolizo ali kot stranski produkt industrije. Glavno je, da ga lahko hraniš pri atmosferskem pritisku in ni reaktiven, dokler tega ne rabiš. In to so nemci rešili, zdaj je samo še vprašanje, ali bodo človeške opice izbrale boljšo tehnologijo ali raje drkale na baterije, za katere nimamo ne surovin in ne patentov, skratka, sami se bomo vdinjali za sužnje kitajcem.

bm1973 je izjavil:

kow je izjavil:


Nehaj se smesiti. Kje tocno bom tankal vodik in kje ga bos sproduciral?

Za gorivne celice lahko uporabiš tudi bencin in druga goriva, ni samo vodik...

https://www.golea.si/wp-content/uploads...

Nehaj se smešit, ker nimaš pojma... Dokazano večkrat...

Lahko, samo katera točno lahko dobiš tako preprosto, kot vodik ali je za njih surovin na pretek v EU? Toliko o tvojem smešenju... jaz bom pa še kar stal na ramenih ljudi, ki so to razvili (poleg mp3ja) in gledal dol na tvojo neumno glavo, ki misli, da ve več.

Kakšen fucking vase zaverovan narcis, niti ne pogleda, kaj sem nalimal, samo nabija nekaj v 3 krasne... kaj, si preprodajalec baterij?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jecok ()

DamijanD ::

Kessler je izjavil:

Dogaja se tudi tole:

https://www.finance.si/avto/kako-je-tes...

Evropski proizvajalci bodo samo drugo leto plačali Tesli 2,3milijarde€ za emisijske kupone. Stellantis:
zgolj Stellantis pa naj bi po poročanju ameriškega CNBC in Reutersa maja 2021 za nakup kuponov med letoma 2019 in 2021 Tesli odštel 2,43 milijarde dolarjev


A pa jim je to na dolgi rok ceneje, kot da bi recimo delali EVje s konkretno izgubo, tako da bi EVji šli v promet in bi s tem
- zmanjšali delež Tesle
- zmanjšali plačevanje za kupone
- povečali svojo prodajo
- mogoče negativno vplivali na svojo ICE prodajo

jecok ::

DamijanD je izjavil:

Kessler je izjavil:

Dogaja se tudi tole:

https://www.finance.si/avto/kako-je-tes...

Evropski proizvajalci bodo samo drugo leto plačali Tesli 2,3milijardeEUR za emisijske kupone. Stellantis:
zgolj Stellantis pa naj bi po poročanju ameriškega CNBC in Reutersa maja 2021 za nakup kuponov med letoma 2019 in 2021 Tesli odštel 2,43 milijarde dolarjev


A pa jim je to na dolgi rok ceneje, kot da bi recimo delali EVje s konkretno izgubo, tako da bi EVji šli v promet in bi s tem
- zmanjšali delež Tesle
- zmanjšali plačevanje za kupone
- povečali svojo prodajo
- mogoče negativno vplivali na svojo ICE prodajo


Očitno, sicer tega ne bi počeli. In v kapitalizmu ni dolgih rokov, so samo managerske nagrade, na 1-4 leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jecok ()

bm1973 ::

Nimate pojma, metrika so 3 mesečna poročila delničarjem...

nejc_nejc ::

dajte prosim meni razložiti:
ali je res v EU zakonodaji, obvezno, da pri vozilih ne moreš stalno izključiti stop/start ter sledenje črt?

Kaj se zgodi, če z nalepko prelepim senzorje?

mihagr ::

Prelepiš senzor in avto bi vozil cik-cak, zadeval bi se enkrat v levo odbojno ograjo, enkrat v desno, ali pa v jarek.

DamijanD ::

A potem kršiš EU zakonodajo, če je akumulator samo malo preslab, da ne dela stop/start?

Utk ::

mihagr je izjavil:

Prelepiš senzor in avto bi vozil cik-cak, zadeval bi se enkrat v levo odbojno ograjo, enkrat v desno, ali pa v jarek.

Joj človek, če že nimaš pojma, vsaj ne govori neumnosti. Ne rabijo vsi vedet, da nimaš pojma.

Miki N ::

nejc_nejc je izjavil:

dajte prosim meni razložiti:
ali je res v EU zakonodaji, obvezno, da pri vozilih ne moreš stalno izključiti stop/start ter sledenje črt?

Kaj se zgodi, če z nalepko prelepim senzorje?


Sledenje črti definitivno bi se moralo dati izklopiti, ponavadi je bolj problem bedne fora proizvajalca, da sploh prideš do nastavitev. A la korejci ipd.

Start in stop gre tudi meni na koorac. Dobra stran je, da je tipično zelo občutljiv na voltažo in pogosto sami nehajo, ko je akumulator še čisto ok in blizu 100%. Saj ironija je, da po novem kao rabiš "sposobnejši" (beri dražji) akumulator samo zaradi tega startstop sranjka - jasno ker ga s stalnim drkanjem zjebeš prej. V bistvu so običajni čisto ok. Še ena zarota industrije, da ti uturijo nekaj na temo lažnega reševanja Planeta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Miki N ()

gruntfürmich ::

morda pa bo nemcem uspelo narediti baterije na natrij... vsekakor pa še niti avtov nimajo pripravljenih za masovno izdelavo. tako da ne da smo zadaj pri razvoju in izdelavi baterij, niti jih nimamo kam vgraditi.

vodik je ok za skladiščenje ogromnih viškov štroma, ampak po mojem je tudi tu potrebno celotno mrežo na novo vzpostaviti, pa gorivne celice (ne predstavljam si da bi vodik kurili v ottovem motorju) začeti proizvajati masovno in avte z elektromotorji prav tako.

gorivne celice na ogljikovodike so privlačna ideja (lahko uporabljamo sitetične ogljikovodike, proizvedene iz odpadne plastike ali pa alkohol, ali pa metan iz smetišč...), ampak tu pa smo po mojem zadaj za vsaj 20 let razvoja...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Miki N je izjavil:


Sledenje črti definitivno bi se moralo dati izklopiti, ponavadi je bolj problem bedne fora proizvajalca, da sploh prideš do nastavitev. A la korejci ipd.


1 tipka stran, pr korejcu.

J.McLane ::

Kar evropejci ne dojamemo je tehnologija masovne proizvodnje, samo tehnologijo recimo da obvladamo, na nekem majhnem obsegu, ko je pa treba sprejeti neko odločitev kjer deluje samo all-in, pa pogorimo in bi delali malo tega malo onega, vsak samo svoj vrtiček. Rezultat je potem jasen, nekonkurenčnost.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Miki N ::

deco16 je izjavil:

Miki N je izjavil:


Sledenje črti definitivno bi se moralo dati izklopiti, ponavadi je bolj problem bedne fora proizvajalca, da sploh prideš do nastavitev. A la korejci ipd.


1 tipka stran, pr korejcu.


A ok, poitem v redu. Poanta je, da te asistence se sigurno dajo uporabniško izklopiti. No saj start stop tudi, samo če ne drugega razviješ avtomatizem, da ga izklopiš, jaz imam neposredno tipko, tako da sploh več ne zaznavam, ko jo vedno uporabim. Sori Planet! :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Miki N ()

Hudobec82 ::

driving 4 answers je mel nekej pametih o vodiku. Ne spomnim se točn, ampak nakonc pod črto, po vseh pretvorbah in izgubah je nek 5% izkoristek?

nejc_nejc ::

Govorim o izklopu binarno. Al je 0 ali pa 1, kakor hočem, ne vsakič ponovi vajo.

Senzor bi prelepil tudi zaradi tempomata, ker hocem klasiko, pa me "jebejo", s paketi....

WizzardOfOZ ::

Imam radarski tempomat in če izklopim radar (kamere) s pritiskom na gumb, ostane samo še tempomat (ki drži na isti hitrosti, ne glede na to kaj je pred tabo).

Tako da ne verjamem, da pri tebi nebi bilo enako in da se nebi dalo tempomata uporabljat kot klasičnega.

Lane assist pa nima nobene veze s klasičnim ali radarskim tempomatom. To sta 2 različni zadevi programsko. (uporabljata pa isti senzor verjetno - ali pa še to ne). Lane assist se mora dat izklopit s pritiskom na gumb ali nastavitvijo v settingsih.

Predlagam pa da si orenk prebereš navodila tvojega avta, kaj in kako je s tema dvema sistemoma in kako se izključita.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Imam radarski tempomat in če izklopim radar (kamere) s pritiskom na gumb, ostane samo še tempomat (ki drži na isti hitrosti, ne glede na to kaj je pred tabo).

Tako da ne verjamem, da pri tebi nebi bilo enako in da se nebi dalo tempomata uporabljat kot klasičnega.

Lane assist pa nima nobene veze s klasičnim ali radarskim tempomatom. To sta 2 različni zadevi programsko. (uporabljata pa isti senzor verjetno - ali pa še to ne). Lane assist se mora dat izklopit s pritiskom na gumb ali nastavitvijo v settingsih.

Predlagam pa da si orenk prebereš navodila tvojega avta, kaj in kako je s tema dvema sistemoma in kako se izključita.


Me prepričujejo trgovci, trije, firme veze nimajo, ko se malo vozim z njihovimi avti okoli.
Zaradi kamere_radarja, če je enak za obe stvari ni OK, ne vem, jih še nisem vprašal....itak trgovčiči ne bodo vedel, bom moral gor nalepko dat:D
Govorim o permanentnem izklopu Lane assista, ne da ko ugasnem avto spet ponavljam vajo.....

JBG sem od tukaj:


Te čunga lunga rešitve me ne zanimajo 8-)

link_up ::

sproti si se na mobitel montirajte led matrix, ker kurc...kdo rabi 4K graficni zaslon....pa salterje po bajti zamenjajte s polickami za svece...

ker lane assist grd...

pa ga sploh opazis ne...verjetno imate par deset 360 oviknov na poti..
In and Out

denabiker ::

Narod je postal tako reven, da si še sodobnega fičeka ne morejo kupit. Samo čuješ joj kako je drag?

nejc_nejc ::

link_up je izjavil:


...ker lane assist grd...
pa ga sploh opazis ne...verjetno imate par deset 360 oviknov na poti..


očitno se voziš kot po jajcih, da ga ne opaziš
nikjer nisem napisal, da se ga ne rabi, samo rad bi imel izbiro, nič drugega.

link_up ::

ja normalno, da se ne premetavam kot vreca krompirja, res ne.

eni se pa skos guncajo v avtu...majo verjetno neke krce, malo na gas, malo na bremzo...pa krcevito zategnes volan....daj no, taka voznja ni za nikamor...saj nisi testni pilot, da bos iz skornjev pol litra vode zlil ob pristanku.

nimas izbire, kot tudi nimas izbire, da bos dve kolesi odsraufal in se vozil nagnjen na eno stran po avtocesti.
In and Out

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: link_up ()

J.McLane ::

nejc_nejc je izjavil:

Govorim o izklopu binarno. Al je 0 ali pa 1, kakor hočem, ne vsakič ponovi vajo.

Senzor bi prelepil tudi zaradi tempomata, ker hocem klasiko, pa me "jebejo", s paketi....


Pri Toyoti držiš gumb za vklop tempomata 3s in ti vkolpi klasičnega brez radarja.

Od pomladi 2024 dalje ti pa avti po EU regulativi še piskajo ob prekoračitvi hitrosti, vedno ob zagonu avta se vklopi, edino kar ti olajša zadevo je hitro dostopen gumb za izklop, žal pri Toyoti moraš globoko v menu, da to vedno znova izklopiš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nejc_nejc ::

link_up je izjavil:

...
nimas izbire, kot tudi nimas izbire, da bos dve kolesi odsraufal in se vozil nagnjen na eno stran po avtocesti.

mislim, da ni prepovedano


tlele, bi te edino zaradi hitrosti jebal :)

J.McLane je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Govorim o izklopu binarno. Al je 0 ali pa 1, kakor hočem, ne vsakič ponovi vajo.

Senzor bi prelepil tudi zaradi tempomata, ker hocem klasiko, pa me "jebejo", s paketi....


Pri Toyoti držiš gumb za vklop tempomata 3s in ti vkolpi klasičnega brez radarja.

Od pomladi 2024 dalje ti pa avti po EU regulativi še piskajo ob prekoračitvi hitrosti, vedno ob zagonu avta se vklopi, edino kar ti olajša zadevo je hitro dostopen gumb za izklop, žal pri Toyoti moraš globoko v menu, da to vedno znova izklopiš.


Da je veliko variacij glede na znamke vozil ter vse debilne in vsiljajoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

fujtajksel ::

bm1973 je izjavil:

kow je izjavil:


Nehaj se smesiti. Kje tocno bom tankal vodik in kje ga bos sproduciral?

Za gorivne celice lahko uporabiš tudi bencin in druga goriva, ni samo vodik...
https://www.golea.si/wp-content/uploads...
Nehaj se smešit, ker nimaš pojma... Dokazano večkrat...


Dej prosm tole s smešenjem...
Elektrolizerji in polnilnice za vodik se postavljajo as we speak, glede na to da je tudi pri nas že naročenih nekaj deset vodikovih busov in kamionov (zaenkrat seveda na subvencije).
Tehnično se res da tudi na druga goriva. Je pa problem kaj ekonomsko lahko pride skozi, ker je povsod potrebna še dražja oprema in ker so round-trip izkoristki energije ubogi v primerjavi z baterijami in nižji kot pri vodiku. Vodik izgleda najbližje, še ta zaenkrat le za neke specifične niše (npr. kamioni/busi za daljše relacije kjer je problem cena in teža baterije ali čas polnjenja). Neugodno posebej pri vodiku je velik volumen rezervoarjev oz. visok tlak, zato se ga tudi ne splača hranit velike količine/na daljši čas. Zaradi dragih elektrolizerjev pa tudi ne moreš računat da bi delal na poceni elektriko iz kratkotrajnih poceni konic. Oprema za pretvarjat elektriko v kakšno drugo gorivo pa je le še dražja. Medtem ko iz dizla ali plina ne šteje za defosilizacijo.

fikus_ ::

Dokler bodo subvencije za vodikovo norijo, do tedaj bo trajala ob današnji tehnologiji, sicer se finančno ne izzide.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

sbawe64 ::

Vodik se je poslovil pri Hindenburgu, nehajte sanjati da bo Janez tankal vodik kot danes bencin/dizel (ena iskrica je dovolj).

Vse skupaj spominja na pretepanje mrtvega konja, naj se premakne naprej.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

gruntfürmich ::

nejc_nejc je izjavil:

Govorim o permanentnem izklopu Lane assista, ne da ko ugasnem avto spet ponavljam vajo...
mislim da to zakonsko ni dovoljeno... tako kot ostali bombomčki, ki so kao nujni za sodobne avte.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

nejc_nejc ::

gruntfürmich je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Govorim o permanentnem izklopu Lane assista, ne da ko ugasnem avto spet ponavljam vajo...
mislim da to zakonsko ni dovoljeno... tako kot ostali bombomčki, ki so kao nujni za sodobne avte.


sem se bal, zato ideja o nalepki...pa upam, da sta dva "senzorja"

WizzardOfOZ ::

nejc_nejc je izjavil:

Govorim o permanentnem izklopu Lane assista, ne da ko ugasnem avto spet ponavljam vajo.....


Permanentno se izklopi lane assist s 5 sekundnim pritiskom na gumb za vklop in izklop lane assista. Za vklop nazaj pa ponoviš postopek - držiš 5 sekund tipko.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

dober trik, probam

aviator ::

mikhaair je izjavil:

Kako naj bi vodik premagal BEV?
Vodik zaenkrat služi le BMWju in Toyoti za pobiranje miljonov subvencij za razvoj. Medtem ko BEV vozila prihajajo v miljonskih količinah na tržišče. Baterijski hranilniki ravno tako. Nikjar ni govora o vodiku, torej je tehnološko minoren napram baterijam.


Verjamem cist v vse aspekte glede ucinkovitosti vodika, edino nvm varnost vozit eno jeklenko pod tlakom s sabo mi je vprasljiva.

V amersikih filmih radi pretiravajo ko nekdo strelja v avto in je kaboom, ampak vodik pa dejansko je taka zadeva, kjer bi bil fejst kaboom.

delavec44 ::

Isto so bili skeptični pri avtoplinu in bateriji.

a_borlak ::

Kajpavem, če pogledaš, koliko vodikovih pump je že zletelo v zrak ... jaz bi prej stavil na to, da bodo delali naprej ali metan ali nafto, čeprav bo to še znižalo izkoristek, a je zadeva veliko bolj varna. Prvi, ki mu bo uspelo narediti napravo velikosti večjega hladilnika, ki bo proizvajala iz vode in zraka ogljikovodike, pa čeprav z zelo slabim izkoristkom bo zmagal na celi črti.

klemenSLO ::

DamijanD je izjavil:

A potem kršiš EU zakonodajo, če je akumulator samo malo preslab, da ne dela stop/start?

To sem pa zadnjič slučajno pogrunztal ker sem moral zamenjati akumulator in se je spet začelo tole start/stop sranje :D Prej sm mel pa par mesecov mir.
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

m0LN4r ::

Ta tema bo naslednje leto praznovala 20 let. Kot zanimivost
https://slo-tech.com/forum/t237521/0

Elonu se CO2 bilanca popravi z elektricnimi avti, da ima potem cisto vest ko se zaveda, da je s svojimi raketami na fosilna goriva ze pokuril 250 miljonov litrov.

Verjetno je zracunal, da ce misli se do penzije rakete streljat v luft do marsa, moramo mi it na elektricna vozila, da bo ostalo fosilnih goriv za streljanje raket.

:))
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
15 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19912488 (3049) J.McLane
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26332437 (19225) m0LN4r
»

Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponov

Oddelek: Novice / Rezultati
4415928 (9461) nekikr

Več podobnih tem