» »

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

««
13 / 15
»»

WizzardOfOZ ::

bciciban_ je izjavil:

Ni nobenega razloga za 2 tonske krave na cesti.
Samo ti misliš da je ker maš manjko v hlačah.


Torej Tesle prepovedat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

bm1973 ::

Saj Tesla CyberTruck je že. Težji od 3500 kg, pa ga z B kategorijo ne moreš vozit...

DamijanD ::

WallSreet je izjavil:


Težave imajo izključno tiste avtomobilske znamke ki niso preklopile na EV in se držijo dizelskih avtomobilov kot pijanec ploda...

Problem je predvsem v tem ker ima Tesla ogromno prednost v programski opremi ki jo nobeno Evropsko avtomobilsko podjetje ni sposobno izdelati.


Torej ti trdiš, da v Nemčiji Tesla prodaja mirno naprej in da ni doživela padca prodaje, ko/ker se je ukinilo subvencije?

O kakšni programski opremi to govoriš? Infotaiment na splošno, ali self driving ali govoriš o elektroniki za nadzor pogonskega sklopa'

WizzardOfOZ ::

bm1973 je izjavil:

Saj Tesla CyberTruck je že. Težji od 3500 kg, pa ga z B kategorijo ne moreš vozit...


Sej bodo sedaj prestavili B kategorijo na 4300kg zarad tega. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Sajbr trak ima tudi druge lastnosti zaradi katerih v Evropi ni dovoljeno prodajat in vozit teh smeti.

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

Sajbr trak ima tudi druge lastnosti zaradi katerih v Evropi ni dovoljeno prodajat in vozit teh smeti.


Ena izmed lastnosti je tudi ta, da je podoben kanti za smeti in zato rakuni probajo vdirat vanj, ker ga zamenjajo za kanto.




https://www.reddit.com/r/EnoughMuskSpam...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Kako pa na subaruju rešuješ ta problem?:)

WizzardOfOZ ::

Pa ti na toyoti?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

link_up ::

skrajni cas za zbiranje teh podatkov. Ne mores dat 200kW masin folku, ki se svoje glave ne obvlada.
In and Out

J.McLane ::

Imam občutek da počasi prihaja naslednji val prodora EV, do sedaj je šlo nekako takole:
1. premium Tesla Model S era, budget konkurenca na 20-30 kWh
2. Srednji rang vozil ~50 kWh za 30-40k € - to smo imeli zadnjih 5 let
3. Nižji rang vozil s 40 kWh - to sedaj prihaja

S tem, da seveda tudi tisto pod 2. še danes raste, ampak ni več tistega buma kot na začetku (2019-2023). Prihod nižjega ranga vozil bo zelo zanimiv za vse, ki imajo slabo mnenje o dosegu in polnjejnu EV, kupili ga bodo kot drug avto. Ta rang je zanimiv predvsem iz vidika cenejšega lastništva, saj nimajo komplicirane opreme in tehnike, to bo čez čas znal popravljat vsak lokalni mehanik. Res da imamo že danes nekaj kandidatov, ampak ponujajo premalo (baterija/cena). Bum se bo zgodil nekje 2026, če bo seveda gospodarstvu šlo kolikor toliko OK, če bo kakšna hujša recesija gre seveda vse k vragu.

Napovedani modeli oz. kaj že imamo danes:
- Citroen e-C3
- Fiat Panda
- Opel Frontera
- Renault 5/4
- Hyundai INSTER
- Tesla Model 2
- LeapMotor
- Donfeng

VW ID.2 - ne vem novice so zamrle, če so ta model odrezali so se še enkrat ustrelili v koleno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

njyngs ::

A niso preimenovali VW ID.2 v VW ID.golf (kot naslednjika e-Golfa)?

Drugače govoriš o nižjem rangu 40kWh - saj imamo že zelo dolgo na trgu to - lep primer je Renault Zoe (ne vem pa če se še prodaja).

EDIT: preveril - se več ne prodaja, ampak so pa na avtonetu rabljeni. Sem vozil tole zadevščino in je za po mestu odlična.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

KobayashiM ::

Kolkr berem Wallsreeta je očitno Rimac najbolj daleč z robotaxiji. Je imel event že pred meseci, Tesla ga bo imela šele oktobra (če ga ne bo spet prestavila)...

njyngs ::

To misliš tisti event, kjer so robotaxi hoteli na oder pripeljat z daljincem, pa niti tistega niso uspeli usposobit? Pa jim je Plenko vseeno dal davkoplačevalske miljončke, celo 180?
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Utk ::

njyngs je izjavil:

A niso preimenovali VW ID.2 v VW ID.golf (kot naslednjika e-Golfa)?

Drugače govoriš o nižjem rangu 40kWh - saj imamo že zelo dolgo na trgu to - lep primer je Renault Zoe (ne vem pa če se še prodaja).

EDIT: preveril - se več ne prodaja, ampak so pa na avtonetu rabljeni. Sem vozil tole zadevščino in je za po mestu odlična.

Ne, id2 je "polo". Id3 je "golf".

Zoe je bistveno predrag. Ne vem ali ga res niso mogli pocenit ali kaj, ampak stvar je koštala več kot cupra born recimo.

KobayashiM je izjavil:

Kolkr berem Wallsreeta je očitno Rimac najbolj daleč z robotaxiji. Je imel event že pred meseci, Tesla ga bo imela šele oktobra (če ga ne bo spet prestavila)...

Rimac je vozil z daljincem, pa še to ni delovalo, sicer pa on niti v teoriji ne razvija nobenga robotaxija, ampak naj bi uporabil komponente, ki so na trgu. Če jih ne bo, pa pač ne bo naredil ničesar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

njyngs ::

Zakaj ti vedno napamet govoriš??

Uradna stran o info https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...

Piše "Range of up to 450 km, as spacious as a Golf, as affordable as a Polo"
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

KobayashiM ::

njyngs je izjavil:

To misliš tisti event, kjer so robotaxi hoteli na oder pripeljat z daljincem, pa niti tistega niso uspeli usposobit? Pa jim je Plenko vseeno dal davkoplačevalske miljončke, celo 180?


Sarkazma ti nisi sposoben detektirati? Sicer je letelo tudi na Teslo, ker eventi, izjaze, blabla o robotaxijih že poslušamo ene 4 leta minimalno.

Malidelničar ::

J.McLane je izjavil:

Imam občutek da počasi prihaja naslednji val prodora EV, do sedaj je šlo nekako takole:
1. premium Tesla Model S era, budget konkurenca na 20-30 kWh
2. Srednji rang vozil ~50 kWh za 30-40k € - to smo imeli zadnjih 5 let
3. Nižji rang vozil s 40 kWh - to sedaj prihaja

S tem, da seveda tudi tisto pod 2. še danes raste, ampak ni več tistega buma kot na začetku (2019-2023). Prihod nižjega ranga vozil bo zelo zanimiv za vse, ki imajo slabo mnenje o dosegu in polnjejnu EV, kupili ga bodo kot drug avto. Ta rang je zanimiv predvsem iz vidika cenejšega lastništva, saj nimajo komplicirane opreme in tehnike, to bo čez čas znal popravljat vsak lokalni mehanik. Res da imamo že danes nekaj kandidatov, ampak ponujajo premalo (baterija/cena). Bum se bo zgodil nekje 2026, če bo seveda gospodarstvu šlo kolikor toliko OK, če bo kakšna hujša recesija gre seveda vse k vragu.

Napovedani modeli oz. kaj že imamo danes:
- Citroen e-C3
- Fiat Panda
- Opel Frontera
- Renault 5/4
- Hyundai INSTER
- Tesla Model 2
- LeapMotor
- Donfeng

VW ID.2 - ne vem novice so zamrle, če so ta model odrezali so se še enkrat ustrelili v koleno.


A sem jaz edini, ki je veliko potenciala videl v res poceni EV-jih, kot je bila Dacia Spring. NA Kitajskem je to v bistvu Dongfeng. Ampak v Evropi teh električnih Dacij ni, to mi je čudno, ker bi z nekim cenovnim undercuttingom verjetno lahko osvojili velik del trga ....
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

njyngs ::

KobayashiM je izjavil:

njyngs je izjavil:

To misliš tisti event, kjer so robotaxi hoteli na oder pripeljat z daljincem, pa niti tistega niso uspeli usposobit? Pa jim je Plenko vseeno dal davkoplačevalske miljončke, celo 180?


Sarkazma ti nisi sposoben detektirati? Sicer je letelo tudi na Teslo, ker eventi, izjaze, blabla o robotaxijih že poslušamo ene 4 leta minimalno.

Musku ni za verjet, tip je lažnjivec prve klase, pa še na drogah.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Utk ::

njyngs je izjavil:

Zakaj ti vedno napamet govoriš??

Uradna stran o info https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...

Piše "Range of up to 450 km, as spacious as a Golf, as affordable as a Polo"

Poglej si še stare napovedi za id3. Pisalo je, da je prostoren kot passat. Če kdo govori na pamet, si to ti...vsedi se v tega id3 pa potem še v passata.
Id2 bo dolg 4,05m, to je pač dolžina pola, ne golfa, naj tam piše kar hoče.

njyngs ::

V zadnjih mesecih se že zelo dolgo govori da bo ID.2 predstavljen kot ID.golf. Lahko si narediš opomnik za takrat, ko bo prišel ven.

Ti pa kar govori kar hočeš ;)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Utk ::

The ID.3 is an all-rounder that is suitable for everyday use. It is compact, as such offering the maneuverability of a small car with the interior space of a mid-range vehicle.

V zadnjih mesecih se že zelo dolgo govori da bo ID.2 predstavljen kot ID.golf. Lahko si narediš opomnik za takrat, ko bo prišel ven.

Ti pa kar govori kar hočeš ;)

Zarad mene ga lahko poimenujejo tudi transporter, to mu ne bo spremenilo mer niti razreda.

njyngs ::

Lahko se pa tudi greš prepirat z novinarji, ki zagotovo vedo več kot pa ti:
https://www.avto-fokus.si/Novice/volksw...
https://www.wardsauto.com/volkswagen/vo...
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Utk ::

njyngs je izjavil:

Lahko se pa tudi greš prepirat z novinarji, ki zagotovo vedo več kot pa ti:
https://www.avto-fokus.si/Novice/volksw...
https://www.wardsauto.com/volkswagen/vo...

Hvala, na tvojem linku dobesedno piše, da sem imel prav:
Nova kombilimuzina bo v dolžino merila 4.250 milimetrov, kar pomeni, da se bo zelo približala modelu ID.3 (4.261 mm), obenem pa bo nekoliko krajša od golfa osme generacije (4.284 mm).

Za id2 iz tvojega linka pa:
Technical data of the ID. 2all
Length 4,050 mm

starfotr ::

Malidelničar je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Imam občutek da počasi prihaja naslednji val prodora EV, do sedaj je šlo nekako takole:
1. premium Tesla Model S era, budget konkurenca na 20-30 kWh
2. Srednji rang vozil ~50 kWh za 30-40k € - to smo imeli zadnjih 5 let
3. Nižji rang vozil s 40 kWh - to sedaj prihaja

S tem, da seveda tudi tisto pod 2. še danes raste, ampak ni več tistega buma kot na začetku (2019-2023). Prihod nižjega ranga vozil bo zelo zanimiv za vse, ki imajo slabo mnenje o dosegu in polnjejnu EV, kupili ga bodo kot drug avto. Ta rang je zanimiv predvsem iz vidika cenejšega lastništva, saj nimajo komplicirane opreme in tehnike, to bo čez čas znal popravljat vsak lokalni mehanik. Res da imamo že danes nekaj kandidatov, ampak ponujajo premalo (baterija/cena). Bum se bo zgodil nekje 2026, če bo seveda gospodarstvu šlo kolikor toliko OK, če bo kakšna hujša recesija gre seveda vse k vragu.

Napovedani modeli oz. kaj že imamo danes:
- Citroen e-C3
- Fiat Panda
- Opel Frontera
- Renault 5/4
- Hyundai INSTER
- Tesla Model 2
- LeapMotor
- Donfeng

VW ID.2 - ne vem novice so zamrle, če so ta model odrezali so se še enkrat ustrelili v koleno.


A sem jaz edini, ki je veliko potenciala videl v res poceni EV-jih, kot je bila Dacia Spring. NA Kitajskem je to v bistvu Dongfeng. Ampak v Evropi teh električnih Dacij ni, to mi je čudno, ker bi z nekim cenovnim undercuttingom verjetno lahko osvojili velik del trga ....


Dacia je konkretno spustila ceno springa.

https://www.carscoops.com/2024/01/dacia...

njyngs ::

Utk je izjavil:

njyngs je izjavil:

Lahko se pa tudi greš prepirat z novinarji, ki zagotovo vedo več kot pa ti:
https://www.avto-fokus.si/Novice/volksw...
https://www.wardsauto.com/volkswagen/vo...

Hvala, na tvojem linku dobesedno piše, da sem imel prav:
Nova kombilimuzina bo v dolžino merila 4.250 milimetrov, kar pomeni, da se bo zelo približala modelu ID.3 (4.261 mm), obenem pa bo nekoliko krajša od golfa osme generacije (4.284 mm).

Za id2 iz tvojega linka pa:
Technical data of the ID. 2all
Length 4,050 mm


Saj to sploh ni pomembno. Če bo VW rekel da je to ID.golf, se lahko ti kotališ po tleh in jokaš da je to Polo, pa še vedno ne bo Polo. Lahko tudi v Wolfsburg greš in protestiraš pred ograjo. Tvoje mnenje NE šteje.

Pa če maš fetiš na mere (vidim da so ti predvsem takratke mere domače), lahko greš mere primerjat še Golf1. A tudi tisto ni golf? Ga bomo preimenovali v Polo? ;)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Utk ::

Zaenkrat je uradno predstavljen id2 velikosti pola, 4,05 metra. Poglej si datum, 15.3.2023. Takrat so avto lahko pogledali, pretipali, poslikali.
Ostala 2 članka sta en mesec starejša in so stare špekulacije, z nekimi brezveznimi slikami, ki so jih sami narisali oz. povezali z id2.
Jaz ne vem kaj bo z id2, od takrat so prestavili za eno leto, čist možno, da ga tudi spremenijo, ukinejo, povečajo, pomanjšajo. Ampak zaenkrat je uradno id2 pač id2 in je v velikosti pola.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

No kakorkoli, kar nekaj zanimivh EV-jev se obeta naslendje leto, bomo videli kako agresivno bodo prišli na trg in temu primerna bo tudi prodaja. Ime Golf velja za ljudski voz, zato verjetno te špekulacije, ampak bodo morali to tudi realizirati s konkretno masovno proizvodnjo, ne pa da bo sedaj Golf postal nek nišni model s prodajo par tisoč enot. LAhko pa da točno to čakajo preden se odločijo omedaževati ime Golf :))

Do sedaj v tem rangu so bili predstavniki ali bistveno predragi (Zoe, Fiat 500, Mini SE) ali pa so ponujali premalo (Dacia Spring, Twingo).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

njyngs ::

Ma jaz čakam, da se ena brihtna glava spomni karavanskega golfa naredit v EV obliki. Pa še več prostora bo za baterijo 8-)

EDIT: ah sem pozabil, da imajo fetiš samo še na SUV. RIP karavani.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Utk ::

Pežo 308.

roCkY ::

njyngs je izjavil:

Ma jaz čakam, da se ena brihtna glava spomni karavanskega golfa naredit v EV obliki. Pa še več prostora bo za baterijo 8-)

EDIT: ah sem pozabil, da imajo fetiš samo še na SUV. RIP karavani.

SUV oblika za EV je precej logična. Baterija v dnu vzame kar nekaj centimetrov. ... Koliko je nad njo dejansko prostora v primerjavi z ICE in je to dejansku SUV po uporabniški izkušnji pa ???

WizzardOfOZ ::

V ameriki je recimo SUV segment kompletno povozil segment karavanov. Celo toliko, da so jih skoraj kompletno nehali izdelovat. Karavanov dobiš samo še par modelov od amriških proizvajalcev. Večinoma pa prevladujejo japonski in par primerkov evropskih (ampak so večinoma predragi).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

Zato sem kupil čist novega ICE karavana letos. Zdaj imam ene 10 let časa, da spremljam ta clusterfuck in se odločim kaj se bo kupilo tam okrog 2034-2035. Upam da ne bodo samo SUV na izbiro.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

starfotr ::

njyngs je izjavil:

Ma jaz čakam, da se ena brihtna glava spomni karavanskega golfa naredit v EV obliki. Pa še več prostora bo za baterijo 8-)

EDIT: ah sem pozabil, da imajo fetiš samo še na SUV. RIP karavani.


MG5 si poglej.

deco16 ::

Nekateri kar pozabljajo da EV Golfa smo že imeli, tudi sam sem si ga lastil. Sicer glede baterije polizdelek in ja, karavan opcija ni obstajala ...

J.McLane ::

Sem malo pregledal novice kaj VW sedaj misli s tem ID.2, tole je sveže:

https://electrek.co/2024/09/20/vw-polo-...
https://www.electrive.com/2024/06/12/vw...
https://www.autoexpress.co.uk/volkswage...

Nikjer ni več omenjeno ime Golf, tako da vsaj zaenkrat ostaja ID.2 oziroma ID.2ALL
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

njyngs ::

e-Golf je imel težavo z range, ja. Sicer so pozneje izdali posodobitev z večjo baterijo, ampak vseno še premalo. Karavanski bi lahko z lahkoto še povečal kapaciteto. Seveda pa, če ljudje silijo na SUV, nimajo ekonomske računice za to delat.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Sparkxl ::

Malidelničar je izjavil:


A sem jaz edini, ki je veliko potenciala videl v res poceni EV-jih, kot je bila Dacia Spring. NA Kitajskem je to v bistvu Dongfeng. Ampak v Evropi teh električnih Dacij ni, to mi je čudno, ker bi z nekim cenovnim undercuttingom verjetno lahko osvojili velik del trga ....


Sem bil letos nekaj dni v bukarešti...vsak drugi avto na cesti je dacia. V 3 dneh sem videl točno enega springa. Rabljeni evji imajo nekateri že smešno nizke cene. Ne ti rabljeni, ne novi springi se ne prodajajo. Zakaj? Zato ker raja preprosto noče EVjev. To je preprosta resnica. Zato ne rabiš interneta, vprašajte 20 random ljudi kako gledajo na to stvar. Odgovori so: ne da se mi ubadat s polnjenjem, lahko mi zagori, nimam ga kje filat, zavarovanje je drago, slišal sem da 1 praska na bateriji naredi totalko, 5x moram filat da pridem do Paga, po AC je doseg mizeren, pernati me bo z omrežnino nategnil,...

Poceni Evjev pa ne bomo dočakali nikoli. Na to lahko pozabite. Če ni več poceni icejev, od kje ideja da bodo EVji poceni?

Opažam pa eno zanimivost...EV apostoli so strahotno obremenjeni z dizli. Ni ga odgovora tukaj, ki se ne obesi na dizl. Ti isti imajo prodajne številke EVjev naštudirane v nulo od nemčije do mozambika. Ne opazijo pa, da prodaja dizlov pikira proti 0. King je bencin in z dodatnim elektro motorjem, aka hibrid. Svet se postavlja nazaj v tirnice iz 20 stoletja. Že takrat smo EVje izločili kot falirano tehnologijo, zdaj samo ponavljamo vajo 100 let kasneje.

njyngs je izjavil:

Zato sem kupil čist novega ICE karavana letos. Zdaj imam ene 10 let časa, da spremljam ta clusterfuck in se odločim kaj se bo kupilo tam okrog 2034-2035. Upam da ne bodo samo SUV na izbiro.


Jaz isto. Sem pa kupil toyoto z razlogom, ker ciljam na 20 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

J.McLane ::

Nikoli...je rekel dežurni pridigar in vernik :D

Dacia Spring je majhna kanta s 25 kWh in pičlimi 45 konji. To je čista Yugo Koral 45 nostalgija, ja res čudno da jih folk ne kupuje.

Veliko sreče pri 20 letnem lastništvu hibridne Toyote, tko po 12-13 letih boš menjal, ali pa se jebal s hibridno baterijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

stara mama ::

Če bi vsaj hibridi delovali tudi ob okvari baterije (magar v zasilnem načinu),
bi še morda imeli več odobravanja med kupci, tako pa imaš lahko samo en (pre)drag kup železja in plastike doma na dvorišču, dokler se (spet) ne skeširaš.
Ekologija™ in Trajnost™

KobayashiM ::

Meni je načeloma kar logično da bodo z ekonomijo obsega in z napredkom pri baterijah EVji ceneje od ICE. Bolj enostavna izdelava, manj delov, pa kitajska delovna sila.

bm1973 ::

Jaz ostajam zaenkrat pri starih dizlih, vsaj 2.0, dokler še bodo... Po možnosti brez DPF, AD Blue sranja...

Potem pa bencinar, potencialno hibrid.

Par mojih kolegom/znancev sprobalo EV, pa so ugotovitve sledeče:

- Zafrknjeno polnenje, ki so še slabše ko jih bo več. Avto za ceno 80k čez noč pustiti na javni polnilnici ni najbolj varno.
- Daljša potovanje časovno nepredvidljiva. Saj se da, ampak če loviš letalo, trajekt, nikoli ne veš kdaj boš moral narediti postanek za pol ure polnjenja.
- Polnilna infrastruktura nezdružljiva. Milijon accountov za milijon ponudnikov.
- Ne moreš ravno voziti hitro, ker se baterija sprazni 2x hitreje. Pač EV (vsaj velika večina) nima menjalnika.
- Investicija doma, posledična draga omrežnina
- Avto ni pripravljen za vožnjo, ko potrebuješ
- Strah, ali boš z 10% baterije prišel domov ali ne. Pri ICE pokličeš kolega in pride s kantico.
- Draga popravila, vse je 5k plus... Pri Mercedezu je baterijski sklop 15k...
- Mehaniki nimajo pojma o EV. Se bo samo menjalo, kar je strošek nekaj 1000 EUR vsakič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

Magic1 ::

J.McLane je izjavil:

Nikoli...je rekel dežurni pridigar in vernik :D

Dacia Spring je majhna kanta s 25 kWh in pičlimi 45 konji. To je čista Yugo Koral 45 nostalgija, ja res čudno da jih folk ne kupuje.

Veliko sreče pri 20 letnem lastništvu hibridne Toyote, tko po 12-13 letih boš menjal, ali pa se jebal s hibridno baterijo.

In kaj se boš jebal? Hibrid Toyot bo okoli kot pečka. Samo vprašanje bo, kdaj se bo nekdo spravil popravljat te baterije za čist normalen denar. Ta baterija ima glih za par sto evrov komponent. Ti plačaš v enem letu samo zavarovanje toliko višje za EV, kolikor te bo to popravilo stalo.
Magic

J.McLane ::

stara mama je izjavil:

Če bi vsaj hibridi delovali tudi ob okvari baterije (magar v zasilnem načinu),
bi še morda imeli več odobravanja med kupci, tako pa imaš lahko samo en (pre)drag kup železja in plastike doma na dvorišču, dokler se (spet) ne skeširaš.


Ponavadi baterija ne crkne kar tako brez opozorila, ampak to voznik vidi in čuti kake pol leta prej preden je božična armatura. Brez pa ne more delovati, ker je pri Toyoti sistem zansovan na principu motor-generator-el.motor in brez hipne moči baterije enostavno avto ni vozen, tudi če bi to programsko nekako omogočili.

Magic1 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Nikoli...je rekel dežurni pridigar in vernik :D

Dacia Spring je majhna kanta s 25 kWh in pičlimi 45 konji. To je čista Yugo Koral 45 nostalgija, ja res čudno da jih folk ne kupuje.

Veliko sreče pri 20 letnem lastništvu hibridne Toyote, tko po 12-13 letih boš menjal, ali pa se jebal s hibridno baterijo.

In kaj se boš jebal? Hibrid Toyot bo okoli kot pečka. Samo vprašanje bo, kdaj se bo nekdo spravil popravljat te baterije za čist normalen denar. Ta baterija ima glih za par sto evrov komponent. Ti plačaš v enem letu samo zavarovanje toliko višje za EV, kolikor te bo to popravilo stalo.


Vozim Toyotine hibride že 13 let, delovanje poznam do večjih potankostih kot marsikateri mehanik. Ko baterija začne pešati (~10 let) avto prodam, enostavno nimam veselja se zajebavati s tem, pa čeprav se dobi razne aftermaket zadeve za 1k€.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WizzardOfOZ ::

Edina baterija v avtu je Optima gelni akumulator, ki preživi globoka praznenja, mraz, vročino,... (in mu je tudi vseeno, kako je obrnjen). Ostalo elektriko pa dela 130A alternator. Deluje vse brez problemov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

J.McLane ::

NA Hiluxu mi je dobesedno zgnil alternatror in je pač avto delal kolikor je bilo še v bateriji, tako da noben sestavni del v avtu ni imun na staranje ali okvare.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

J.McLane je izjavil:

Nikoli...je rekel dežurni pridigar in vernik :D



...je rekel dežurni eko sanjač. Namesto blesavega smajlija,< mi daj odgovor na preprosto vprašanje: če več nimamo poceni icejev, od kot ideja da bomo imeli poceni evje?

bciciban_ ::

WizzardOfOZ je izjavil:

bciciban_ je izjavil:

Ni nobenega razloga za 2 tonske krave na cesti.
Samo ti misliš da je ker maš manjko v hlačah.


Torej Tesle prepovedat.


S in X sta definitivno povsem nepotrebni in neprimerni vozili. 5 metrov in 2.5 toni za transport ene osebe.

J.McLane ::

Sparkxl je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Nikoli...je rekel dežurni pridigar in vernik :D



...je rekel dežurni eko sanjač. Namesto blesavega smajlija,< mi daj odgovor na preprosto vprašanje: če več nimamo poceni icejev, od kot ideja da bomo imeli poceni evje?


Tvoj problem je da iščeš neke črno bele odgovore, odgovori so vedno v nekih odtenkih sive, ampak ja za vernike (za eno ali drugo stran) je sivina hudič.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WizzardOfOZ ::

J.McLane je izjavil:

NA Hiluxu mi je dobesedno zgnil alternatror in je pač avto delal kolikor je bilo še v bateriji, tako da noben sestavni del v avtu ni imun na staranje ali okvare.


A nima hilux alternatorja bolj pri spodnjem delu motorja? In tam je dost pod vplivom svinjarije iz asfalta. Podobno kot pajero. Tam tudi alternatorji dost crkujejo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

3p ::

WallSreet je izjavil:

bciciban_ je izjavil:

Zapisal si kaj Tesla pravi

Jaz pa pravim da jim ne verjamem. Podlaga za moje mnenje je avtopilot ki dela danes ravno tako shity kot je delal pred tremi leti.

Če pa jim uspe pa tudi prav, bom pa služil s svojo teslo.
Samo ne računam ravno na to.


"Če pa jim uspe"...napačno razmišljanje saj je samo vprašanje časa kdaj jim bo uspelo saj je vse jasno na podlagi česa izpopolnjujejo FSD in sicer kilometrine. Ali se proizvodnja tesel povečuje ali zmanjšuje? Ali se kilometrina povečuje ali zmanjšuje? Samo vprašanje kdaj bo FSD bolj zanesljiv od človeka.

Drugače je pa to dobra debata te teme kajti ravno to je glavna razlika med BMW-jem ter ostalimi oldtimerji in Teslo. Tako kot sem rekel sam EV je lahko sestaviti skupaj, problem je ker podjetja kot so MBW, VW in podobni nimajo pojma na področju SW-ja, niti nimajo usposobljenih delavcev za te stvari.


Nekomu, ki pravi, da je FSD takoj za ovinkom, že zadnjih 10 let, in s tem pumpa delnice, ne verjamem pač več nič.
Pa tudi edini ne bodo, in niso več prvi: https://www.theverge.com/2023/9/27/2389...

Avtonomno vožnjo razvija kar nekaj podjetij. In nekatera izmed njih ne delajo avtomobilov.
Self-driving car @ Wikipedia

Ima pa Tesla to prednost, da imajo dosti uporabnikov, ki jim brezplačno prispevajo podatke za učenje.
««
13 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19912035 (2596) J.McLane
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26331123 (17911) m0LN4r
»

Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
14736788 (31498) nevone

Več podobnih tem