» »

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

Utk ::

On ni omenjal švabov, ampak saj vsi vemo kaj je standard pri nas...

kriptobog ::

Utk je izjavil:

On ni omenjal švabov, ampak saj vsi vemo kaj je standard pri nas...


Ce si napisal, da je vulkanizer tako rekel :))

Briga mene za standard, jaz kupim avto, ki mi je vsec in prakticen. Za ostalo se mi jebe. Niti ne hvalim svaba cez ostale znamke. To ti pocnes ko imas neke predsodke da so svabi za en drek. Nikjer ne trdim, da so najboljsi, danes je itak vse isto sranje. Se kak liter olja vec dolijem pred servisom kot pri avtih iz drugih koncernov, ampak boli me. Avto dela, izrednih servisov pri 220k km se nisem imel, je udoben, dovolj mocen, prostoren in meni lep. Lepsi mi je mogoce edino peugeot 508 karavan, tudi prostornino ima enako kot a6, ampak mi je bil premehak za vozit. Svabi so pac trsi in mi je to ljubse. Pa quattro odtehta nekaj zadovoljstva ;)

bm1973 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

bm1973 je izjavil:

Nekaterim je avto še vedno fetiš. Se mi je ravno zdanjič kolega hvalil, da ima avto za 80k, in avtodom za 115k.

Pa nisem imel srca, da bi mu rekel, da bi za ta denar lahko kupil dve garsonjeri in z najemnino na puf kupil oboje...


Mogoče eno garsonjero ali pa eno in pol sobno stanovanje, kaj več pa za ta denar ne dobiš v osrednji sloveniji. Nekje daleč na obrobju pa mogoče.

Danes ne, takrat ko pa je on avte kupoval, pa bi šlo...

krucymucy ::

Herbert Diess je imel vsaj imel vizijo.
Zal je moral oditi in sedaj se dogaja kar se.

Tale je zadnja od genialnih idej VW https://www.carscoops.com/2024/09/vw-ti...
Rezultati so slabi, zaprimo par tovarn in dvignimo cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

To je bolj stvar znamke kot pa pogona. Na primer, na japoncu imam senzorje za tlak v gumah. Grem k vulkanizerju in rečem naj samo premontira spredaj-zadaj, začne jamrat, da mi bo sigurno lučko vrglo, itd., sem reku, ti kar zamenjaj, če bo, pa pridem nazaj. Nisem rabil it nazaj. Pri nemcih baje to niti slučajno ne bi šlo čez. Ne vem, ampak vulkanizer je tako reku...
Ali pa akumulator. Daš ven, novega not, vozi. Pri nekaterih je pa to cela procedura, ali pa celo servis, priklop na računalnik, itd.


Ne moreš japonca pa nemca primerjat. Razlika je prevelika.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

wechta ::

Ganon je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Čuti se sinergija sankcij, odpoved trgu, Rusiji, dragih energentov, kitajskega napredka, ki jo zaj Rusija alaga z pocen plinom, (ki ni nikogar skrbel ko so uničili evropsko tekstilno industrijo, recimo), pregrešno dragih električnih avtov......na pomankljivosti smo opozarjali na tem forumu, pa bili hvala bogu brisani. Ceno, doseg in še kaj.


Zdaj boš še tukaj širil svoje rusofilske zablode? Tema o Ukrajini ni dovolj?


Kakšne rusofilske zablode? Mario Draghi je v svojem reportu zapisal:

At the core of Europe’s economic woes, the report argues, is the cost of energy for industry, which is currently forced to pay 158 percent more for electricity than in the U.S., and 345 percent more for natural gas.
vir: https://www.politico.eu/article/mario-d...

Pa še par sličic, ne gre se samo za avtomobilsko industrijo, temveč za kar celotno industrijo: https://x.com/DanielKral1/status/183452...

Zadnji žebel v krsto pa je Kitajska, ki ji gre več kot odlično (prevdsem po zaslugi električnih avtomobilov, kjer so prevzeli primat)
 izvoz avtomobilov

izvoz avtomobilov

Eduardo ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

To je bolj stvar znamke kot pa pogona. Na primer, na japoncu imam senzorje za tlak v gumah. Grem k vulkanizerju in rečem naj samo premontira spredaj-zadaj, začne jamrat, da mi bo sigurno lučko vrglo, itd., sem reku, ti kar zamenjaj, če bo, pa pridem nazaj. Nisem rabil it nazaj. Pri nemcih baje to niti slučajno ne bi šlo čez. Ne vem, ampak vulkanizer je tako reku...
Ali pa akumulator. Daš ven, novega not, vozi. Pri nekaterih je pa to cela procedura, ali pa celo servis, priklop na računalnik, itd.


Ne moreš japonca pa nemca primerjat. Razlika je prevelika.


Kar se tiče teh senzorjev ni težko. Nemci imajo UNECE. Japonci imajo UNECE + TPMS.

In ja, nemci znajo imeti specifično za gumo, japonci pa ne. Vprašanje kaj je boljše.

RedDrake ::

Ponavljam, kar sem že pred leti napisal v neko temo (verjetno o EV-jih).
V 70-ih in 80-ih je bilo "Ahh, japonski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."
V 90-ih in 00-ih je bilo "Ahh, korejski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."
v 10-ih in 20-ih je "Ahh, kitajski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."

Nekam znana mi deluje ta zgodba, sploh če gledamo kje so bili japonci konec 80-ih začetek 90-ih, kje so bili korejci v prejšnjem desetletju. Vsakemu z malo soli v buči je jasno, da zna biti prej kot v roku 10 let najmanj vsak tretji nov avto kitajc. Mogoče celo več. Mogoče celo tako kot na področju električnega orodja, kjer praktično vse delajo oni.

pegasus ::

Kaj danes NI povečini kitajsko, kar primeš v roke?

RedDrake ::

Marsikaj. Samo poglej koliko naše industrije je odvisne od nemške avtoindustrije. To so vse stvari, ki se delajo tu. Poglej industrijske cone. Poglej tole recimo: KRAH group. Gardena cevni navijalci. Slovenski produkt. Nikoli ne bi rekel. Delajo tudi uporovne elemente. Potem recimo iz glave kakšna HELLA. pa Kovinoplastika LOŽ, pa še in još.
Je pa res, da je v consumer marketu izjemno velik delež kitajske produkcije. Verjetno več kot 75%. Sploh v consumer elektroniki.

Eduardo ::

pegasus je izjavil:

Kaj danes NI povečini kitajsko, kar primeš v roke?


Vedno manj. Dosti Indija in kjer štima proces zna biti, da je od tu.

IL_DIAVOLO ::

Ce ne bi bilo made in china, bi živeli precej dražje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Malidelničar ::

Zgoraj ste nekaj pisali o vertikalni integriranosti proizvodnje baje pri Tesli in Kitajcih...
Mislite, da bo to dolgoročni trend tudi pri ostalih Zahodnih proizvajalcih? Ali so (predvsem začetni, up-front) stroški vertikalne integracije prehudi in se proizvajalci tega ne bodo posluževali?
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

pangro ::

RedDrake je izjavil:

Ponavljam, kar sem že pred leti napisal v neko temo (verjetno o EV-jih).
V 70-ih in 80-ih je bilo "Ahh, japonski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."
V 90-ih in 00-ih je bilo "Ahh, korejski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."
v 10-ih in 20-ih je "Ahh, kitajski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."

Nekam znana mi deluje ta zgodba, sploh če gledamo kje so bili japonci konec 80-ih začetek 90-ih, kje so bili korejci v prejšnjem desetletju. Vsakemu z malo soli v buči je jasno, da zna biti prej kot v roku 10 let najmanj vsak tretji nov avto kitajc. Mogoče celo več. Mogoče celo tako kot na področju električnega orodja, kjer praktično vse delajo oni.


ena bistvena razlika je. korejc pa japonc sta tesna zaveznika z zahodam pa tudi podoben sistem furata. kitajc je pa geopolitična kanta ki je v nenehnem tveganju da ga sankcionirajo do amena. kitajc če bo hotel telovadit se bo moral počasi evolvirat v demokracijo s nekim spodobnim kapitalskim trgom.

mikhaair ::

Kitajci so štartali z vlaganjem v BEV že pred letom 2010. Niso izgubljali resursov z ICE. Useph Tesle in Gigafactory v Šanghaju so samo potrdile pravilnost odločitve in dale pospešek industriji. EU avtomobilska industrija bo izgubila velik del kitajske pogače.

jan_g ::

RedDrake je izjavil:

Ponavljam, kar sem že pred leti napisal v neko temo (verjetno o EV-jih).
V 70-ih in 80-ih je bilo "Ahh, japonski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."
V 90-ih in 00-ih je bilo "Ahh, korejski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."
v 10-ih in 20-ih je "Ahh, kitajski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."

Nekam znana mi deluje ta zgodba, sploh če gledamo kje so bili japonci konec 80-ih začetek 90-ih, kje so bili korejci v prejšnjem desetletju. Vsakemu z malo soli v buči je jasno, da zna biti prej kot v roku 10 let najmanj vsak tretji nov avto kitajc. Mogoče celo več. Mogoče celo tako kot na področju električnega orodja, kjer praktično vse delajo oni.


Ja, ampak eno ne sledi iz drugega. Ali je bil pri nas v 90-ih vsak tretji avto japonski? v 10-ih korejski?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

blay44 ::

Pravjo starci, da so Japonci začeli zmagovati z lučkami, gumbki, avtordiji, ind... in v času naftne krize, s porabo. Ponavadi pa korejca in japonca kupiš samo enkrat.

Telbanc ::

Ko prideš na servis, ti je jasno, da ni vse lepo kar se sveti. Mislim na Japonce...:D
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

RedDrake ::

pangro je izjavil:


ena bistvena razlika je. korejc pa japonc sta tesna zaveznika z zahodam pa tudi podoben sistem furata. kitajc je pa geopolitična kanta ki je v nenehnem tveganju da ga sankcionirajo do amena. kitajc če bo hotel telovadit se bo moral počasi evolvirat v demokracijo s nekim spodobnim kapitalskim trgom.

Morda. Čeprav ekonomsko so kitajci skoraj bolj liberalni od praktično vsake zahodne države. Sankcioniranje deluje v obe strani. Kitajska drži roko nad mnogo zadevami, kar se je lepo videlo na začetku 'ronce leta '20.

jan_g je izjavil:


Ja, ampak eno ne sledi iz drugega. Ali je bil pri nas v 90-ih vsak tretji avto japonski? v 10-ih korejski?

Kitajske zmogljivosti, tako razvojne, kot tudi proizvodne, so velikostni razred večje od japonskih ali korejskih. Nižja cena (economy of scale) boljša prodaja. Večja raznolikost (velik razvojni potencial zaradi N firm), večja skupna prodaja, četudi posamezno nekonkurenčna veliki nemški trojici. Dovolj je da imaš na trgu 50+ kitajskih znamk, od ultra low budget do ultra premium, pa bodo skupaj gladko prodali več kot naziwagni.

blay44 je izjavil:

Pravjo starci, da so Japonci začeli zmagovati z lučkami, gumbki, avtordiji, ind... in v času naftne krize, s porabo. Ponavadi pa korejca in japonca kupiš samo enkrat.

Itak, in vsako leto kupi korejca in japonca "samo enkrat" novih 20M suckerjev, a ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

LeQuack ::

Zakaj ne naredijo v Sloveniji svojo znamko avta, tako ne bodo več odvisno od Nemcev. V stilu Jugoslavije, ko smo imeli Yugo in Zastavo. Še Luka Mesec bo pripravljen davkoplačevalski denar vložiti.
Quack !

WizzardOfOZ ::

blay44 je izjavil:

Pravjo starci, da so Japonci začeli zmagovati z lučkami, gumbki, avtordiji, ind... in v času naftne krize, s porabo. Ponavadi pa korejca in japonca kupiš samo enkrat.

Ravno obratno. Ko enkrat kupiš japonca, ne kupiš več evropskega sranja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Machete ::

Mogoče po nakupu Lexusa, definitivno pa ne po nakupu Subarjuja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

pegasus ::

Once Subaru, always Subaru :D

Utk ::

Normalno, komu ga boš pa prodal...

a_borlak ::

LeQuack je izjavil:

Zakaj ne naredijo v Sloveniji svojo znamko avta, tako ne bodo več odvisno od Nemcev. V stilu Jugoslavije, ko smo imeli Yugo in Zastavo. Še Luka Mesec bo pripravljen davkoplačevalski denar vložiti.


https://www.zurnal24.si/avto/slovenski-...

Le še serijska proizvodnja manjka :). BTW, niso nekaj na Ravnah delali malo bolj resnega, ne najdem več videov in spletne strani ...

a_borlak ::

pegasus ::

Utk je izjavil:

Normalno, komu ga boš pa prodal...

Subijev se ne prodaja, subije se deduje :D

kriptobog ::

pegasus je izjavil:

Utk je izjavil:

Normalno, komu ga boš pa prodal...

Subijev se ne prodaja, subije se deduje :D


Prej zgnije

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Normalno, komu ga boš pa prodal...

To se lastniki toyot sprašujete, pri subaruju to ni problem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

kriptobog je izjavil:

pegasus je izjavil:

Utk je izjavil:

Normalno, komu ga boš pa prodal...

Subijev se ne prodaja, subije se deduje :D


Prej zgnije


Ja, stari so res imeli ta problem, da je prej pleh zgnil, kot tehnika crknila. Danes ni več tega. Pleh je poštiman tam od 2002 leta naprej. Sedaj gnijejo nemci. Vidiš novejše od 2010 pa gnile.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

aviator ::

pangro je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Ponavljam, kar sem že pred leti napisal v neko temo (verjetno o EV-jih).
V 70-ih in 80-ih je bilo "Ahh, japonski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."
V 90-ih in 00-ih je bilo "Ahh, korejski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."
v 10-ih in 20-ih je "Ahh, kitajski avti, ceneni krš, same kopije, ni servisov, ..."

Nekam znana mi deluje ta zgodba, sploh če gledamo kje so bili japonci konec 80-ih začetek 90-ih, kje so bili korejci v prejšnjem desetletju. Vsakemu z malo soli v buči je jasno, da zna biti prej kot v roku 10 let najmanj vsak tretji nov avto kitajc. Mogoče celo več. Mogoče celo tako kot na področju električnega orodja, kjer praktično vse delajo oni.


ena bistvena razlika je. korejc pa japonc sta tesna zaveznika z zahodam pa tudi podoben sistem furata. kitajc je pa geopolitična kanta ki je v nenehnem tveganju da ga sankcionirajo do amena. kitajc če bo hotel telovadit se bo moral počasi evolvirat v demokracijo s nekim spodobnim kapitalskim trgom.


Čakaj da vsi odkurijo v penzijo. Potem bo ritobrisalni davek nabil cene produktov v nebo.

Seveda si lahko poceni, dokler nebo politična volja mlajših upokojencev naredila socialno državo.

IL_DIAVOLO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

kriptobog je izjavil:

pegasus je izjavil:

Utk je izjavil:

Normalno, komu ga boš pa prodal...

Subijev se ne prodaja, subije se deduje :D


Prej zgnije


Ja, stari so res imeli ta problem, da je prej pleh zgnil, kot tehnika crknila. Danes ni več tega. Pleh je poštiman tam od 2002 leta naprej. Sedaj gnijejo nemci. Vidiš novejše od 2010 pa gnile.


Ko bi vsaj rekel kaksno kasnejse desetletje... recimo 2015, tako pa vem da samo svoja stara zgonjena jajca zagovarjas.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

TezkoDihanje ::

IL_DIAVOLO ::

Ubogi zaposleni, ki mislijo da pomenijo VW-ju kaj vec od Kitajca, ki so ga se nedolgo nazaj izkoriščali za lastne profite.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Hudobec82 ::

VW-gni so se v Sloveniji zadnih 30let prodajal točno istemu folku, k je v bivši državi kupval Yugece in 101ke ter hodu Dvojico TASa slinast gledat skozi šipo salona. Večina Slovencev si na srečo dons lahko, in tut si, privoši kej boljšga kot je VW.

Blinder ::

In kaj bi bilo boljsega kot VW? :))
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krucymucy ::

Blinder je izjavil:

In kaj bi bilo boljsega kot VW? :))

Izven stelantisa prakticno vse.

fikus_ ::

Malidelničar je izjavil:

Zgoraj ste nekaj pisali o vertikalni integriranosti proizvodnje baje pri Tesli in Kitajcih...
Mislite, da bo to dolgoročni trend tudi pri ostalih Zahodnih proizvajalcih? Ali so (predvsem začetni, up-front) stroški vertikalne integracije prehudi in se proizvajalci tega ne bodo posluževali?


Glede Tesle, Kitajcev in baterij, CATL je velik proizvajalec baterij za Teslo, ne dela vse sama.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Siso ::

fikus_ ::

a_borlak je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Zakaj ne naredijo v Sloveniji svojo znamko avta, tako ne bodo več odvisno od Nemcev. V stilu Jugoslavije, ko smo imeli Yugo in Zastavo. Še Luka Mesec bo pripravljen davkoplačevalski denar vložiti.


https://www.zurnal24.si/avto/slovenski-...

Le še serijska proizvodnja manjka :). BTW, niso nekaj na Ravnah delali malo bolj resnega, ne najdem več videov in spletne strani ...


Verjetno mislis tole
https://www.opremaravne.si/en/Engineeri...
https://m.youtube.com/watch?v=9R8KH2mlv...

Bil je EU projekt, za kaj več pa naj bi zmanjkalo financ oz. ni bilo partnerja s financami za postavitev na cesto.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko bi vsaj rekel kaksno kasnejse desetletje... recimo 2015, tako pa vem da samo svoja stara zgonjena jajca zagovarjas.


Spet se motiš. Nima še 10k kilometrov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

Siso je izjavil:

https://m.youtube.com/watch?v=FIxT6rK02...

Haha, Toyota je postala kot Musk. Velike napovedi vsake toliko, uresničeno še nič. Vse kar delajo je to, da imajo izpopolnjen hibridni pogon, od tega naprej se niso še priguncali.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

WizzardOfOZ ::

njyngs je izjavil:

Siso je izjavil:

https://m.youtube.com/watch?v=FIxT6rK02...

Haha, Toyota je postala kot Musk. Velike napovedi vsake toliko, uresničeno še nič. Vse kar delajo je to, da imajo izpopolnjen hibridni pogon, od tega naprej se niso še priguncali.


Kako ne? BZX4 je pa?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

Nič posebnega? Kaj je pa tako posebnega na tem jajčku?
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

WizzardOfOZ ::

Napisal si, da naprej od hibrida niso priguncali. BZX4 te postavlja na laž.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

Ja se niso. Nič novega se niso spomnili. En povprečen EV ni nič novega. To še vsaj Renault in Ford znata skup zložit. Obljubljajo pa revolucije že desetletje (na vodik, na vodo lol, kje je kaj v praksi in masovno producirano?)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

IL_DIAVOLO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko bi vsaj rekel kaksno kasnejse desetletje... recimo 2015, tako pa vem da samo svoja stara zgonjena jajca zagovarjas.


Spet se motiš. Nima še 10k kilometrov.


A tisto staro sajtrgo za v ukrajinske jarke pa ne bos omenil?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

njyngs je izjavil:

Ja se niso. Nič novega se niso spomnili. En povprečen EV ni nič novega. To še vsaj Renault in Ford znata skup zložit. Obljubljajo pa revolucije že desetletje (na vodik, na vodo lol, kje je kaj v praksi in masovno producirano?)


Če primerjam BZX4 s teslo, je tesla ko jugo proti mercedesu.

IL_DIAVOLO je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko bi vsaj rekel kaksno kasnejse desetletje... recimo 2015, tako pa vem da samo svoja stara zgonjena jajca zagovarjas.


Spet se motiš. Nima še 10k kilometrov.


A tisto staro sajtrgo za v ukrajinske jarke pa ne bos omenil?


Tista šajtrga vsaj ni bila gnila kot tvoj zeljar.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če primerjam BZX4 s teslo, je tesla ko jugo proti mercedesu.

Igračke na baterije, lahko jima daješ imena kakršne hočeš. Ob prvem 2 dnevnem izpadu elektrike boš šel do prvega soseda z ICE motorjem fehtat, če te lahko pelje po špecarijo v najbližni Spar.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

KobayashiM ::

Si tolk star da se spomniš 2 dnevnega izpada elektrike v večjem mestu v Sloveniji? Sam se ga ne, pa nisem ravno rosno mlad.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volvo opustil idejo o zgolj električnih vozilih po letu 2030 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
1096935 (1705) J.McLane
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26325178 (11966) m0LN4r

Prepoved prodaje avtomobilov na dizel/bencin od leta 2035 (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
917600 (5322) BigWhale
»

EU bo vložila 43 milijard evrov v neodvisnost pri proizvodnji čipov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7616224 (12969) nirburu

Več podobnih tem