Forum » Loža » Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Utk ::
Enkrat sem racunal (pred korono) koliko v praksi prisparam z rabljenim oz. starejsim avtomobilom in sem prisel na cirka 30%. Cim si visji srednji razred, se ti v Sloveniji ne splaca zajebavati s starimi vozili. Skoda casa.
Sej, jaz sem tudi nekaj takega naračunal. S tem da teh 30% pomeni da prišparaš na ceno avta, če bi zraven prištel gorivo in ostalo kar rabiš pri novem in starem, tudi teh 30% zelo razvodeni. In pri starem ne boš nikoli imel vse opreme kot pri novejšem.
WizzardOfOZ ::
Sej lahko rečemo, da kupiš rabljenega in vse tisto zamenjaš, če je treba ali ne. Ampak na avto, ki stane par jurjev, pač ne boš vrgel še par jurjev just because.
Zakaj ne?
Kupiš star avto, ki ti je všeč. Ga poservisiraš konkretno in imaš potem mir dolgo časa.
Problem je tudi kvaliteta. Današnji avtomobili so zelo nekvalitetno narejeni (ne čisto vsi, večina pa), poleg tega se zraven še na vsakem vgrajenem delu tudi špara. En malo starejši avto je bil lahko veliko bolj kvalitetno izdelan. In če ga je lastnik redno servisiral, bo lahko še dolgo časa delal brez problemov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
Itak da je novo vedno boljše in je jasno da se kompromise z nakupom rabljenih dela le zaradi omejenega budgeta.
Seveda je, ce je budget. Tudi ce delas malo km. Kupis in vozis dokler ne zgnije oz. dokler ne dela vecjih tezav. Sosedov oce je kupil zadnji avto 25 let nazaj, bencinarja, navaden atmosferc, valda pleh prej crkne ko masina, pa se pleh mu drzi, ker avto redno pere pa parkiran je v garazi. Ima pa 320k km.
Utk ::
Če smo realni, nobenmu normalnemu ni všeč stara krama, dejmo se ne slepit.
To so floskule, ki jih poslušamo že vsaj 30 let. Pa vseeno so se časih delale generalke na 100 kkm, danes je pa problem, če je treba zamenjat svečke pri teh km.
Današnji avtomobili so zelo nekvalitetno narejeni
To so floskule, ki jih poslušamo že vsaj 30 let. Pa vseeno so se časih delale generalke na 100 kkm, danes je pa problem, če je treba zamenjat svečke pri teh km.
karafeka ::
Itak da je novo vedno boljše in je jasno da se kompromise z nakupom rabljenih dela le zaradi omejenega budgeta.
Seveda je, ce je budget. Tudi ce delas malo km. Kupis in vozis dokler ne zgnije oz. dokler ne dela vecjih tezav. Sosedov oce je kupil zadnji avto 25 let nazaj, bencinarja, navaden atmosferc, valda pleh prej crkne ko masina, pa se pleh mu drzi, ker avto redno pere pa parkiran je v garazi. Ima pa 320k km.
Pri komu ga pa servisira? Sam ali ima kakega znanca?
c3p0 ::
Če je klima prazna, je to zelo zelo enostavno ugotovit pred nakupom.
A da je? Kako? Sej hladi. Sploh če ga ne kupiš pri 35 stopinjah.
. Če auspuh gre h koncu, ploščice, diski in ostali potrošni deli, to ugotovi vsak.
To pričakuješ pri nekih km in ni problem. Problem je če je to, pa še vse drugo.
Kako ugotoviš, da so bli sicer menjani jermeni, vodna črpalka pa ne?
Sej lahko rečemo, da kupiš rabljenega in vse tisto zamenjaš, če je treba ali ne. Ampak na avto, ki stane par jurjev, pač ne boš vrgel še par jurjev just because.
Če smo sredi zime, bo težja, drži. Večino leta pa lahko bp sprobaš. Če te filanje klime za 50 EUR tako skrbi, pač ne kupuješ avta pozimi :).
Za vodno črpalko bo težje, sploh če ob nakupu deluje in se nisi kam dlje peljal. To so pa riziki rabljanih avtomobilov.
Utk ::
Ja, sej nobena posamezna stvar ni problem pri rabljenem. Vse je normalno. Je pa problem, če se ti 15 stvari skoncentrira v pol leta. Mislim da se nobenmu normalnemu enostavno ne da ukvarjat tolk z avtom, pustimo strošek tega.
Če imaš svoj avto od novega, boš tudi vse to zamenjal, ampak ne naenkrat, ker boš sproti menjal kar je treba. Tako da jaz veliko raje kupim novega, ali pa vsaj novejšega, in ga potem držim malo dlje.
Bolje kot kupit 8-10 let starega, se mučit z njim 2 leti, potem pa folk itak popizdi, ravno ko je "vse" zamenjal, in spet gre kot muha na drek na isto foro...
Če imaš svoj avto od novega, boš tudi vse to zamenjal, ampak ne naenkrat, ker boš sproti menjal kar je treba. Tako da jaz veliko raje kupim novega, ali pa vsaj novejšega, in ga potem držim malo dlje.
Bolje kot kupit 8-10 let starega, se mučit z njim 2 leti, potem pa folk itak popizdi, ravno ko je "vse" zamenjal, in spet gre kot muha na drek na isto foro...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
aviator ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mercedes je že odpustil 46.000 ljudi. Še VW jih bo moral ene 2x tok.
Potem pa pridejo podizvajalci na vrsto.
V Sloveniji je kar nekaj firm, ki delajo za nemške in francoske firme kot podizvajalci. Tudi ti bodo počasi izgubili delo. Mislim da je okoli 20.000 odvisnih popolnoma od avtomobilskih firm in še nekih 80.000 ljudi posredno odvisnih od nemške industrije.
To za Slovenijo lahko pomeni totalno štalo na zelo veliko področjih.
Vsi zgubljen, ko ne bo več za koga delat.
Nič bat. Kitajc se bo zmenil za poceni plin in nafto, mi bomo veselo delali, Kitajci pa bodo presaltali na penzjon socializem. Gospodar se bo zamenjal. Namesto japonskih in ameriških penzjon skladov, bodo pač vladali kitajski.
karafeka ::
Mimogrede, berem, da bo VW zmanjšal proizvodnjo, FIAT pravtako, verjetno sledijo tudi drugi, mercedes je bil omenjen v tej temi.
Kaj to pomeni? Da bo spet manjko novih avtov in bodo posledično spet dražji za par 10 %? Bodo potem spet rabljeni zaradi tega dražji?
Kaj to pomeni? Da bo spet manjko novih avtov in bodo posledično spet dražji za par 10 %? Bodo potem spet rabljeni zaradi tega dražji?
WizzardOfOZ ::
Če smo realni, nobenmu normalnemu ni všeč stara krama, dejmo se ne slepit.
Tukaj si pa konkretno v zmoti. Mnogo je takih, ki so jim všeč stare oblike avtov.
Tudi jaz bi, če bi živel v kaki "življenski" državi, kjer bi to lahko počel, staro kišto opremil z novodobno tehnologijo in se z njo vozil naokoli.
Današnji avtomobili so zelo nekvalitetno narejeni
To so floskule, ki jih poslušamo že vsaj 30 let. Pa vseeno so se časih delale generalke na 100 kkm, danes je pa problem, če je treba zamenjat svečke pri teh km.
Pa niso generalke tiste, na kar sem mislil. Generalke so se delale 30 in več let nazaj na 100k. Pa še to samo ne pri vseh znamkah. Moj obnovljeni oldtimer ima 870k kilometrov, pa še prvo mašino in brez problema dela še pri teh kilometrih. Mašine ni bilo treba obnavljat, pleh je bil pa bogi (pač japonc). Je pa letnik 1985.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
paradajzos ::
Generacije se menjavajo.. danes 18 letnik nima v mislih, da bo kupil vw@ja , razen ce je po miselnosti iz zaostalih drzav ( bosna, stajerska.. )
LOL, torej Ljubljana, Štajerska…
Levakarski forum. Moderiranje prolevakarsko.
Prikrito so proruski, tako kot naša oblast.
Še malo in komunajz ban ;-)
Prikrito so proruski, tako kot naša oblast.
Še malo in komunajz ban ;-)
kriptobog ::
Itak da je novo vedno boljše in je jasno da se kompromise z nakupom rabljenih dela le zaradi omejenega budgeta.
Seveda je, ce je budget. Tudi ce delas malo km. Kupis in vozis dokler ne zgnije oz. dokler ne dela vecjih tezav. Sosedov oce je kupil zadnji avto 25 let nazaj, bencinarja, navaden atmosferc, valda pleh prej crkne ko masina, pa se pleh mu drzi, ker avto redno pere pa parkiran je v garazi. Ima pa 320k km.
Pri komu ga pa servisira? Sam ali ima kakega znanca?
Vozi na servis, ki je v vasi. Ze od novega.
Twixz ::
Mimogrede, berem, da bo VW zmanjšal proizvodnjo, FIAT pravtako, verjetno sledijo tudi drugi, mercedes je bil omenjen v tej temi.
Kaj to pomeni? Da bo spet manjko novih avtov in bodo posledično spet dražji za par 10 %? Bodo potem spet rabljeni zaradi tega dražji?
Pomeni da so se začeli zavedat da so (pre)dragi za trg in da folk s takimi plačami ne more še avta "vrednega" 30 jurjev na obroke odplačevat 5+ let, če dobi kitajca za 15k 1 leto starega s podobno opremo.
Mercedez je začel tišat na kitajski trg z razlogom. VW je pa vezan na Evropo in podizvajalce, plus tega še miljonske plače funkcionarjev za to ker je pač to "ljudski vagon".
Dražji pomoje ne morejo bit, kolega je npr. kupil 6 let nazaj SEAT Leon 2014 letnik za 14k€, jutri ga proda za 11k€. Men je to nenormalno.
Utk ::
Pomeni da so se začeli zavedat da so (pre)dragi za trg i
Zgleda da si včeraj prespal:
Večini avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem so zvišali ceno. Različne modele bodo doletela različna zvišanja, ki bodo segala od 2,1 do 4,2 odstotka.
https://www.avtomanija.com/2024/09/1118...
Telbanc ::
https://live.finance.si/fiat-je-danes-z...
"Fiat je v tovarni Mirafiori v Torinu zaustavil tekoče trakove iz katerih prihajajo električni fiati 500e. Zaustavitev je sprva načrtovana za štiri tedne, razlog zanjo pa je upad prodaje"
https://live.finance.si/volkswagen-prip...
"Volkswagen pripravlja teren za odpuščanje v šestih tovarnah v Nemčiji
Volkswagen v Nemčiji, kjer je proizvodnja od leta 2019 upadla za obseg dveh tovarn (500 tisoč enot), spreminja pogodbe s sindikati šestih tovarn"
"Fiat je v tovarni Mirafiori v Torinu zaustavil tekoče trakove iz katerih prihajajo električni fiati 500e. Zaustavitev je sprva načrtovana za štiri tedne, razlog zanjo pa je upad prodaje"
https://live.finance.si/volkswagen-prip...
"Volkswagen pripravlja teren za odpuščanje v šestih tovarnah v Nemčiji
Volkswagen v Nemčiji, kjer je proizvodnja od leta 2019 upadla za obseg dveh tovarn (500 tisoč enot), spreminja pogodbe s sindikati šestih tovarn"
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Utk ::
Sej smo že dali link. Tega električnega fičkota prodajajo za 35 jurjev. Škoda da so sploh kdaj zagnali to tovarno.
Telbanc ::
Edini spas jim je not dat atmosferca. Mislim na fiata.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Utk ::
Če ga bojo prodajali za 25 jurjev, kar bi bila še zmeraj pretirana razlika proti električnemu, mu tudi bencinar ne bo pomagal.
Za 12 jurjev pa sigurno prodajo kakšnega.
Za 12 jurjev pa sigurno prodajo kakšnega.
aviator ::
v glavnem da boste imeli za 24 karatne zlato truge na koncu, ko vsi tak šparate....
Bolje 24 karatna truga kot pa cel lajf placevati leasinge, samo zato da imas "nov" avto Pa niti ne sparam, samo neumno se mi zdi menjati avto ce mi ne povzroca tezav. Urus bo pa itak prej pregnil kot pa naklepal 500k km
Bogastvo je čas, in biti mlad, to ti bo povedal ali med vrsticami dal vedet vsak ostarel lastnik gliserja, avtodoma ali penzijskega terenca, ki se z svojo mehko C...obremenjuje in skuša kompenzirati zadeve.
link_up ::
za hrano na mesec familija daje jurja...a zdej bo pa avto 15 mesecev hrane vreden? :) Ti casi so mimo...
In and Out
Twixz ::
Enkrat sem racunal (pred korono) koliko v praksi prisparam z rabljenim oz. starejsim avtomobilom in sem prisel na cirka 30%. Cim si visji srednji razred, se ti v Sloveniji ne splaca zajebavati s starimi vozili. Skoda casa.
Sej, jaz sem tudi nekaj takega naračunal. S tem da teh 30% pomeni da prišparaš na ceno avta, če bi zraven prištel gorivo in ostalo kar rabiš pri novem in starem, tudi teh 30% zelo razvodeni. In pri starem ne boš nikoli imel vse opreme kot pri novejšem.
Kaj pa, če ti oprema ne pomeni dosti in voziš 20 let starega švaba, ki laufa kot urica, porabi 5,5 litra na 100 km, ima povrhu še 4x4 pogon in ne več kot 220.000 prevoženih?
Zavarovanje 280€, servis 100€, ostalo pa potrošni material kot pri novem ali pa mlado rabljenem.
Turbina cenej od senzorja za neki kar sploh ne veš da rabiš na 5 let starem.
Ni računice. Vsaj za mene ne. Pa sem vedno govoril da bom imel nek 3 leta staro mrcino. Pa me je minil, čist iz finančnega vidika. Kolega je plačeval delni kasko je dal 600€ na leto za 4 leta starega passata, ga je zaneslo v robnik, šla guma, felga, polosovina, zavarovalnica pa.... nč ne krije. Ker od vseh možnih kombinacij in paketov je imel takega da to ne krije.
Polni kasko bi bil čez 1000€, pa ga je prišlo cenej popravilo pri pooblaščenem serviserju, kot pa če bi razliko do polnega kaska plačeval 4 leta.
Utk ::
Kaj pa, če ti oprema ne pomeni dosti in voziš 20 let starega švaba, ki laufa kot urica, porabi 5,5 litra na 100 km, ima povrhu še 4x4 pogon in ne več kot 220.000 prevoženih?
Nič, pomeni, da voziš staro kramo in prišparaš 30% cene proti novemu.
kriptobog ::
v glavnem da boste imeli za 24 karatne zlato truge na koncu, ko vsi tak šparate....
Bolje 24 karatna truga kot pa cel lajf placevati leasinge, samo zato da imas "nov" avto Pa niti ne sparam, samo neumno se mi zdi menjati avto ce mi ne povzroca tezav. Urus bo pa itak prej pregnil kot pa naklepal 500k km
Bogastvo je čas, in biti mlad, to ti bo povedal ali med vrsticami dal vedet vsak ostarel lastnik gliserja, avtodoma ali penzijskega terenca, ki se z svojo mehko C...obremenjuje in skuša kompenzirati zadeve.
Zdravje si se pozabil. Predvsem je pa bogastvo cas. Zato ga pa ne zabijam 8ur na dan za nekoga drugega.
Magic1 ::
Kaj pa, če ti oprema ne pomeni dosti in voziš 20 let starega švaba, ki laufa kot urica, porabi 5,5 litra na 100 km, ima povrhu še 4x4 pogon in ne več kot 220.000 prevoženih?
Nič, pomeni, da voziš staro kramo in prišparaš 30% cene proti novemu.
Ali tebi malo matematika peša?!? Avto izgubi na vrednosti niti 500EUR na leto, stroškov ima tudi pod jurjom. Zdaj pa to primerji s novim avtom s 1000EUR kaskom, padec kakšnih 5000EUR vrednosti avta, 300EUR+ servis,... 30% , prej 90%+.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Twixz ::
Kaj pa, če ti oprema ne pomeni dosti in voziš 20 let starega švaba, ki laufa kot urica, porabi 5,5 litra na 100 km, ima povrhu še 4x4 pogon in ne več kot 220.000 prevoženih?
Nič, pomeni, da voziš staro kramo in prišparaš 30% cene proti novemu.
30% samo pri servisu.
Bolj 50%. Če ne več.
J.McLane ::
Evo še tule objavim v kakšnem balončku živimo evropjeci, medtem ko ostali svet gre dalje:
Snapshot electric vehicle sales in Jan - Aug 2024 vs Jan - Aug 2023:
- Global: 9.8 million, +20%
- China: 6.0 million, +33%
- EU & EFTA & UK: 1.9 million, -4%
- USA & Canada: 1.1 million, +9%
- Rest of World: 0.8 million, +29%
https://www.greencarcongress.com/2024/0...
To so BEV + PHEV in to od oka predstavlja že blizu 20% vse prodaje vozil.
Snapshot electric vehicle sales in Jan - Aug 2024 vs Jan - Aug 2023:
- Global: 9.8 million, +20%
- China: 6.0 million, +33%
- EU & EFTA & UK: 1.9 million, -4%
- USA & Canada: 1.1 million, +9%
- Rest of World: 0.8 million, +29%
https://www.greencarcongress.com/2024/0...
To so BEV + PHEV in to od oka predstavlja že blizu 20% vse prodaje vozil.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
30% samo pri servisu.
Bolj 50%. Če ne več.
Logično, znano in dokazano je, da je servisiranje starih kram cenejše od servisiranja novih avtov.
Ali tebi malo matematika peša?!
Mislim da tebi peša. Tudi tist avto je bil enkrat novejši, in enkrat ga je kupil, in slej ko prej bo moral kupit novejšega.
To je problem slabih matematikov, računat znate samo v nekem trenutku. Malo razširite obdobje.
Po takih matematiki se tudi paneli nikakor ne splačajo, kaj šele električni avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
karafeka ::
Utk ::
Novega EV ti v Sloveniji lahko "servisira" vsak, dobesedno vsak, vaški mehanik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Magic1 ::
30% samo pri servisu.
Bolj 50%. Če ne več.
Logično, znano in dokazano je, da je servisiranje starih kram cenejše od servisiranja novih avtov.
Ali tebi malo matematika peša?!
Mislim da tebi peša. Tudi tist avto je bil enkrat novejši, in enkrat ga je kupil, in slej ko prej bo moral kupit novejšega.
To je problem slabih matematikov, računat znate samo v nekem trenutku. Malo razširite obdobje.
Po takih matematiki se tudi paneli nikakor ne splačajo, kaj šele električni avto.
Dej dej nehi bluzit. Pri novih avtih višjega srednjega razreda izgubiš 10-20kEUR v parih letih ko keks. V desetih letih po treh menjavah je to potem koliko? S starejšim avtom ne prideš blizu, da ne govorimo o zavarovanju.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
kriptobog ::
Novega EV ti v Sloveniji lahko "servisira" vsak, dobesedno vsak, vaški mehanik.
Zakaj ganz nov EV sploh rabi servis? Tisi kabinski filter bos pa ze sam zamenjal. Bolj je problem ko kaj crkne. Tam ti vaski mehanik ne bo kaj dosti pomagal. Se uradni servis, ce je ne pomaga velikrat in potem folk vozi EVje v Zagreb na servis
Utk ::
V desetih letih po treh menjavah je to potem koliko?
Zakaj bi v 10 letih 3x menjal nov avto? Če primerjamo strošek, moramo vseeno neke stvari izenačit, če ne je to popolnoma idiotsko. Seveda, 20 let stari clio je cenejši kot če vsake 2 leti zamenjaš GLE za novega GLE. Ampak, bi lahko bli zdaj malo manj butasti?
Zakaj ganz nov EV sploh rabi servis? Tisi kabinski filter bos pa ze sam zamenjal.
Najbrž nisi opazil narekovajev.
Bolj je problem ko kaj crkne. Tam ti vaski mehanik ne bo kaj dosti pomagal. Se uradni servis, ce je ne pomaga velikrat in potem folk vozi EVje v Zagreb na servis
Sigurno ga nihče ne vozi v Zagreb dokler je v garanciji. Zakaj niso neki 4 leta stari mercedesi več v garanciji, da jih popravljajo potem v Zagrebu, je pa vprašanje zase. Na katerga sicer vsi vemo odgovor. Ker so sranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kriptobog ::
V desetih letih po treh menjavah je to potem koliko?
Zakaj bi v 10 letih 3x menjal nov avto? Če primerjamo strošek, moramo vseeno neke stvari izenačit, če ne je to popolnoma idiotsko. Seveda, 20 let stari clio je cenejši kot če vsake 2 leti zamenjaš GLE za novega GLE. Ampak, bi lahko bli zdaj malo manj butasti?
Zakaj ganz nov EV sploh rabi servis? Tisi kabinski filter bos pa ze sam zamenjal.
Najbrž nisi opazil narekovajev.
Bolj je problem ko kaj crkne. Tam ti vaski mehanik ne bo kaj dosti pomagal. Se uradni servis, ce je ne pomaga velikrat in potem folk vozi EVje v Zagreb na servis
Sigurno ga nihče ne vozi v Zagreb dokler je v garanciji. Zakaj niso neki 4 leta stari mercedesi več v garanciji, da jih popravljajo potem v Zagrebu, je pa vprašanje zase. Na katerga sicer vsi vemo odgovor. Ker so sranje.
Popravljajo tudi kaj drugega kot mercedese. Koliko je pa garancije na tvoj ljubljen MG? "7" let. V narekovajih, ker za nekoga, ki dela veliko km ne bo 7 let, ker bo 150k km naklepal prej. Jaz sem vcasih delal 50k letno. Kaj mi potem nuca 7 letna garancija, ce je omejena s tevilom prevozenih km?
kriptobog ::
WizzardOfOZ ::
V desetih letih po treh menjavah je to potem koliko?
Zakaj bi v 10 letih 3x menjal nov avto? Če primerjamo strošek, moramo vseeno neke stvari izenačit, če ne je to popolnoma idiotsko. Seveda, 20 let stari clio je cenejši kot če vsake 2 leti zamenjaš GLE za novega GLE. Ampak, bi lahko bli zdaj malo manj butasti?
Zakaj ganz nov EV sploh rabi servis? Tisi kabinski filter bos pa ze sam zamenjal.
Najbrž nisi opazil narekovajev.
Bolj je problem ko kaj crkne. Tam ti vaski mehanik ne bo kaj dosti pomagal. Se uradni servis, ce je ne pomaga velikrat in potem folk vozi EVje v Zagreb na servis
Sigurno ga nihče ne vozi v Zagreb dokler je v garanciji. Zakaj niso neki 4 leta stari mercedesi več v garanciji, da jih popravljajo potem v Zagrebu, je pa vprašanje zase. Na katerga sicer vsi vemo odgovor. Ker so sranje.
Popravljajo tudi kaj drugega kot mercedese. Koliko je pa garancije na tvoj ljubljen MG? "7" let. V narekovajih, ker za nekoga, ki dela veliko km ne bo 7 let, ker bo 150k km naklepal prej. Jaz sem vcasih delal 50k letno. Kaj mi potem nuca 7 letna garancija, ce je omejena s tevilom prevozenih km?
Kupiš znamko, kjer imaš več garancije. Toyota recimo daje 10 let garancije in do 200k kilometrov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Drugi tam niso 4 leta stari. 8 let starega pač ne boš vozil na uradni servis če ni nujno.
Tudi 4 leta starega MGja ne, ce bos imel prek 150k km ane.
Če ima 7 let in 150,000 km garancije, je verjetnost da bo crknil pri 160,000 km pač veliko manjša kot če ima 2 leti kot nek švab. Tudi če zanemarimo, da je že itak verjetnost pri švabu večja.
Če bo pri 200,000 za jurja ali 2 stroška, potem ko si do tam menjal samo kabinski filter in parkrat bremz olje, tudi ni neka tragedija.
kriptobog ::
Drugi tam niso 4 leta stari. 8 let starega pač ne boš vozil na uradni servis če ni nujno.
Tudi 4 leta starega MGja ne, ce bos imel prek 150k km ane.
Če ima 7 let in 150,000 km garancije, je verjetnost da bo crknil pri 160,000 km pač veliko manjša kot če ima 2 leti kot nek švab. Tudi če zanemarimo, da je že itak verjetnost pri švabu večja.
Če bo pri 200,000 za jurja ali 2 stroška, potem ko si do tam menjal samo kabinski filter in parkrat bremz olje, tudi ni neka tragedija.
In zakaj bi bila pri svabu vecja verjetnost da crkne? Ker si se ti tak oodlocil, da ne maras svabov?
RedDrake ::
Moj skoraj 5 let star ICE je zaenkrat videl samo menjave tekočin in filtrov.
Je pa bil na servisu, ker se je poškodovala polosovina, ko je avto v brozgi/snegu zdrsnil v robnik.
Da ne omenjam, kaj se zgodi, če ti kamenček prebije luč, potem pa voda zoksidira CANBUS notri in imaš novoletno jelko na armaturi. To ziher vsak v vasi pošraufa mim grede po šihtu. Barely an inconvenience.
Je pa bil na servisu, ker se je poškodovala polosovina, ko je avto v brozgi/snegu zdrsnil v robnik.
Da ne omenjam, kaj se zgodi, če ti kamenček prebije luč, potem pa voda zoksidira CANBUS notri in imaš novoletno jelko na armaturi. To ziher vsak v vasi pošraufa mim grede po šihtu. Barely an inconvenience.
RedDrake ::
Dokler niso kosi "sparjeni" z vozilom čisto nič. Če pa so, si pa na Apple varianti.
Da bo počasi vse šlo v to smer sploh ne dvomim.
Da bo počasi vse šlo v to smer sploh ne dvomim.
Utk ::
To je bolj stvar znamke kot pa pogona. Na primer, na japoncu imam senzorje za tlak v gumah. Grem k vulkanizerju in rečem naj samo premontira spredaj-zadaj, začne jamrat, da mi bo sigurno lučko vrglo, itd., sem reku, ti kar zamenjaj, če bo, pa pridem nazaj. Nisem rabil it nazaj. Pri nemcih baje to niti slučajno ne bi šlo čez. Ne vem, ampak vulkanizer je tako reku...
Ali pa akumulator. Daš ven, novega not, vozi. Pri nekaterih je pa to cela procedura, ali pa celo servis, priklop na računalnik, itd.
Ali pa akumulator. Daš ven, novega not, vozi. Pri nekaterih je pa to cela procedura, ali pa celo servis, priklop na računalnik, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kriptobog ::
To je bolj stvar znamke kot pa pogona. Na primer, na japoncu imam senzorje za tlak v gumah. Grem k vulkanizerju in rečem naj samo premontira spredaj-zadaj, začne jamrat, da mi bo sigurno lučko vrglo, itd., sem reku, ti kar zamenjaj, če bo, pa pridem nazaj. Nisem rabil it nazaj. Pri nemcih baje to niti slučajno ne bi šlo čez. Ne vem, ampak vulkanizer je tako reku...
Jebali te svabi. Zamenjas spredaj zadaj in peljes. Nobene lucke. Drugace bi pa vulkanizer itak preveriti senzorje ob menjavi/presravfanju itd, drugace ni pol kurca vreden.
RedDrake ::
Nič. Samo naušraufa in ti voziš dokler ne voziš več. Potem je pa itak tvoj problem in ne njegov.
Jasno.
Jasno.
kriptobog ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11766 (2327) | J.McLane |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 30373 (17161) | m0LN4r |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 35464 (30686) | kow |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36536 (31246) | nevone |