Forum » Loža » Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
2dark ::
Če nasje VW kaj naučil je to,da je idiot. Tipično obnašanje hohštaplerja.
Mislim, da se niso. Lahko pa ukinejo cel kup neprofitabilnih modelov.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
pegasus ::
2dark ::
Generacije se menjavajo.. danes 18 letnik nima v mislih, da bo kupil vw@ja , razen ce je po miselnosti iz zaostalih drzav ( bosna, stajerska.. )
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
c3p0 ::
Cene rabljenih zelo zmerne, ker velika ponudba, šraufat ga zna vsak kozolčar, delov obilica. Res, kaj razmišljajo...
bm1973 ::
Jaz sem tudi prvo ptičjo hiško zbil v drugem razredu. Pa danes ne delam prav dobrih montažnih hiš zarad tega.
Point je bil, da je tudi EV muzejska tehnika. In ne mi bluzit, da je EV toliko napredoval, da ni muzejska tehnika. Tudi ICE je napredoval v 100 letih. Obe tehnologiji sta po letih obstoja muzejska tehnika
Ha, ha, sam res.
Električni avto je bil prej narejen kot bencinski in še prej kot dizelski...
EV tehnologija je še starejša...
Utk ::
Najstarejša tehnologija je jedrska. Dokler ni bilo sonca, ni bilo niti nas.
Da mi je bit pol ure v vaših možganih, to se bi spočil...
Da mi je bit pol ure v vaših možganih, to se bi spočil...
bm1973 ::
tikitoki ::
WizzardOfOZ ::
Obudit TAM, pa delat golfe. Bo Maribor prosperiral.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
dronyx ::
ginekk ::
Verjetno morajo pokazati perspektivo, ker če začnejo bežati investitorji je megasranje.
Drugače pa seveda VW na Kitajskem zelo trpi zaradi nevertikalne proizvodnje, ker mora dosti uvažati.
Zakaj mega sranje? Kaj pa naredijo investitorji? Kupijo delež podjetja (delnice) in potem čakajo na kapitalski donos. Nič drugega. No ja, komot tudi negativno vplivajo na poslovanje pred nadzornih odborov izsiljujejo večje dividende. Slab donos obrne vrednost delnice navzdol, to je to. Ne vpliva na prodajo. Kupci ne kupujejo proizvodov na podlagi vrednosti delnice.
Mnogo hujši problem je, če začne padat promet in nimajo več komu prodajat.
Magic1 ::
Ker zakaj bi menjal, ce se deluje? Folk ni neumen.
Očitno je potem neumna avtomobilska industrija, ker dela predobre avte.
Avtoindustrija ima konkurenco. Toyota je z razlogom najbolj prodajan avto. Ne morejo ostali delat veliko slabša jajca in hkrati upat na dobro prodajo.
Magic
sbawe64 ::
Na spodnji sliki povprečna starost avtomobilov po državah.
To se meni zdi kar star vozni park.
Ker zakaj bi menjal, ce se deluje? Folk ni neumen.
Cene so podivjale, zato se novih ne kupuje.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
kriptobog ::
Na spodnji sliki povprečna starost avtomobilov po državah.
To se meni zdi kar star vozni park.
Ker zakaj bi menjal, ce se deluje? Folk ni neumen.
Cene so podivjale, zato se novih ne kupuje.
So bile tudi nizje pred nekaj leti pa se ocitno ni tako kupovalo, da bi se povprecna starost zmanjsala. Folk itak kupuje na 7 letne lizinge in 7 let placujejo. ce avto po izteku leasinga se ne dela tezav ga furajo dalje, da par let uzivajo brez obroka. Pa tudi neumno je metati za nov avto, ce 10 let stari dela cisto ok z minimalnim vzdrzevanjem. Jaz svoje avte prakticno zgonim do 400-500k km. Zakaj menjati prej, ce dela
Blinder ::
Pejdi nekomu, ki je ravnokar kupil novega BMW ponudit, da ga zamenja s tvojim 10 let starim "ki dela". Po tvoji logiki bi on moral menjat, itak sta enakovredna, oba delata
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
c3p0 ::
Nakup novega je tako metanje denarja stran, 2 leti star se mi zdi nekako sweet spot, ker cena tu najbolj pade (cca. 50%).
Če ni preveč kkm za nek avto (200kkm na mečki je nič, Clio pa že lahko malo sopiha), pa še kako leto garancije dobiš (CarGarantie ipd.).
Če ni preveč kkm za nek avto (200kkm na mečki je nič, Clio pa že lahko malo sopiha), pa še kako leto garancije dobiš (CarGarantie ipd.).
Magic1 ::
Nakup novega je tako metanje denarja stran, 2 leti star se mi zdi nekako sweet spot, ker cena tu najbolj pade (cca. 50%).
Če ni preveč kkm za nek avto (200kkm na mečki je nič, Clio pa že lahko malo sopiha), pa še kako leto garancije dobiš (CarGarantie ipd.).
A to se je že popravilo? Ker zadnja leta avto ni izgubil na vrednost, temveč prej pridobil. Nazadnje ko sem še gledal za avto 2021, so prodajal skoraj deset let stare gajbe za 75% cene novega.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
IL_DIAVOLO ::
Nakup novega je tako metanje denarja stran, 2 leti star se mi zdi nekako sweet spot, ker cena tu najbolj pade (cca. 50%).
Če ni preveč kkm za nek avto (200kkm na mečki je nič, Clio pa že lahko malo sopiha), pa še kako leto garancije dobiš (CarGarantie ipd.).
Se 5 let stari ne izgubijo 50% po novem. Maš to neke stare podatke
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
2dark ::
Na spodnji sliki povprečna starost avtomobilov po državah.
To se meni zdi kar star vozni park.
Ker zakaj bi menjal, ce se deluje? Folk ni neumen.
Folk po vecini nima za nove bmw-je,audije, mercedeze... po 7-8 letih je njihova vrednost več kot prepolovljena.
Nakup novega je tako metanje denarja stran, 2 leti star se mi zdi nekako sweet spot, ker cena tu najbolj pade (cca. 50%).
Če ni preveč kkm za nek avto (200kkm na mečki je nič, Clio pa že lahko malo sopiha), pa še kako leto garancije dobiš (CarGarantie ipd.).
A to se je že popravilo? Ker zadnja leta avto ni izgubil na vrednost, temveč prej pridobil. Nazadnje ko sem še gledal za avto 2021, so prodajal skoraj deset let stare gajbe za 75% cene novega.
So prodajal
Samo prodal jih niso. Ne se delat neumne.
Daj se ti mal used v novejse mercedeze.. vse skripa notri.
Na spodnji sliki povprečna starost avtomobilov po državah.
To se meni zdi kar star vozni park.
Ker zakaj bi menjal, ce se deluje? Folk ni neumen.
Cene so podivjale, zato se novih ne kupuje.
Ocitno ne kupujes novih. Pri bmw-ju dobis brez problema 20% popusta na novo vozilo. Ne mores pa pricakovat, da ti bodo na avto za 25k€ dal 25% popusta.. pri bmw- ju dobis na novega tudi 30%.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
c3p0 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
[
Se 5 let stari ne izgubijo 50% po novem. Maš to neke stare podatke
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Kolko stane nov? Konfigurator pravi: od 35.859,- €
IL_DIAVOLO ::
Moras ti gledat, kolko je prišel 2021, ne koliko pride danes lol
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
c3p0 ::
Ja, pa revalorizacijo, pa relativno ceno nafte, pa kaj še?
Članek iz leta 2020:
Prodaja: Porsche Slovenija
Cena testnega modela: 38.169 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 35.327 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 38.169 EUR €
https://avto-magazin.metropolitan.si/av...
Članek iz leta 2020:
Prodaja: Porsche Slovenija
Cena testnega modela: 38.169 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 35.327 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 38.169 EUR €
https://avto-magazin.metropolitan.si/av...
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Moras ti gledat, kolko je prišel 2021, ne koliko pride danes lol
Ker passat je leta 2021 prisel 25.000€ .. nov .. 2.0 tdi.. highline ..
Mojster odpelji se nazaj v pravljicno dezelo. Ti bos tud popusil na svojem golfu, da se ti bo kadilo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
[
Se 5 let stari ne izgubijo 50% po novem. Maš to neke stare podatke
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Kolko stane nov? Konfigurator pravi: od 35.859,- €
Avto z oglasa ma skoraj 200.000 km. To realno se vsak pameten izogiba. Vsak ve da se pri 200.000 zacnejo resna popravila. Kdor ne ve, bo denarnico odprel na stezaj.
Evropski vozni park se stara: kupna moc stagnira.
Avti so kvalitetnejsi kot so bili 25 leta nazaj. Avto letnik 2014 po nicemer ne zaostaja realno od letnika 2024.
bmw seije 5 let letnik 2014 je se vedno vrhnska zadeva. Zakaj bi kupoval novega ..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
kriptobog ::
Kriptobog dela 500kkm. Jebš pa tak mining, a to po cesti minaš?
Kdo je rekel, da delam 500k km? Takrat menjam avto. Prejsnjega sem kupil z 260k km, pri 570k km sem ga prodal. Na trenutnem daily ride imam pa 220k. Ko bo cel slo-tech na stromu, bom ravno prilezel do 500k. Kake 15 let mi dajte
bm1973 ::
Kriptobog dela 500kkm. Jebš pa tak mining, a to po cesti minaš?
Pač ne zapravlja za avte.
Nekaterim je avto še vedno fetiš. Se mi je ravno zdanjič kolega hvalil, da ima avto za 80k, in avtodom za 115k.
Pa nisem imel srca, da bi mu rekel, da bi za ta denar lahko kupil dve garsonjeri in z najemnino na puf kupil oboje...
Sam vozim 10 let stare avte, vržem noter ponavadi nekih 500 EUR in furam dokler ne crkne... Dobesedno... Trenutno imam čerti avto, vsi prejšnji so mi "umrli" .
LeQuack ::
Krivi ste vi, ki ne kupujete dosti VW-jev in Audijev in podobno. Ali pa kupite rabljene in servisirate pod kozolcem, od tega tudi VW nima nič.
Quack !
WizzardOfOZ ::
Nekaterim je avto še vedno fetiš. Se mi je ravno zdanjič kolega hvalil, da ima avto za 80k, in avtodom za 115k.
Pa nisem imel srca, da bi mu rekel, da bi za ta denar lahko kupil dve garsonjeri in z najemnino na puf kupil oboje...
Mogoče eno garsonjero ali pa eno in pol sobno stanovanje, kaj več pa za ta denar ne dobiš v osrednji sloveniji. Nekje daleč na obrobju pa mogoče.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
v glavnem da boste imeli za 24 karatne zlato truge na koncu, ko vsi tak šparate....
Bolje 24 karatna truga kot pa cel lajf placevati leasinge, samo zato da imas "nov" avto Pa niti ne sparam, samo neumno se mi zdi menjati avto ce mi ne povzroca tezav. Urus bo pa itak prej pregnil kot pa naklepal 500k km
Telbanc ::
Sam vozim 10 let stare avte, vržem noter ponavadi nekih 500 EUR in furam dokler ne crkne... Dobesedno... Trenutno imam čerti avto, vsi prejšnji so mi "umrli" .
In potem se folk čudi, ko hoče WW narest konc. Ob takih "zapravljivcih" nič čudnega. No, če priznam, mam tud sam tako " taktiko. " Sam sem enkrat ali dvakrat kupil nov avto, pa mi je kapnalo. Da je to "najbolja " naložba na svetu. Sploh zaj električni.
Poleg tega so električni zlasti uni z več ko 200 konji prava "zelena naložba."
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
twom ::
mojsterleo je izjavil:
Kaj se dogaja? Predvsem uspeh ameriške zunanje politike. Deindustrializacija Evrope, vojaška in gospodarska slabitev Rusije, slabitev Bližnjega vzhoda (na čelu z Iranom) z neomajno podporo Izraelu. Edini ki se trenutno še uspešno upirajo so Kitajci.+1
gruntfürmich ::
mladi dosti mislijo, ampak ker so jim stari vse zasrali nimajo veliko izbire.Generacije se menjavajo.. danes 18 letnik nima v mislih, da bo kupil vw@ja , razen ce je po miselnosti iz zaostalih drzav ( bosna, stajerska.. )
Danes 18 letnik sploh nima misli...
Oz. jim ima, tisto kar dobi preko app-ov...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
c3p0 ::
Avto z oglasa ma skoraj 200.000 km. To realno se vsak pameten izogiba. Vsak ve da se pri 200.000 zacnejo resna popravila. Kdor ne ve, bo denarnico odprel na stezaj.
A to velja za kar vsak avto? No, pa daj še tista 2k€ več za takega s 110kkm. Smo še vedno blizu -50% glede na novega.
WizzardOfOZ ::
Avto z oglasa ma skoraj 200.000 km. To realno se vsak pameten izogiba. Vsak ve da se pri 200.000 zacnejo resna popravila. Kdor ne ve, bo denarnico odprel na stezaj.
Samo pri tistih, ki imajo še dodatno podlago z 200 do 300k.
Avto pri realnih 200k nebi smel imeti nobenih resnih problemov. Redni servisi in kaka iztrošena zadeva, prav dosti pa ne.
Problem je da teh z realnimi 200k skoraj ni, ker vsi prevrtavajo kilometre.
Če bi resno zastavili neko novo svetovno aplikacijo na temelju blockchaina in bi se iz vsakega avta vsak mesec pošiljali podatki v ta blockchain do katerega bi imel vsak vpogled, nebi bilo goljufij s kilometri. Potem bi se pokazalo, da večina avtov zdrži te in še mnogo več kilometrov.
Dokler pa imaš sliko avta v prodaji v nemčiji s 750k kilometri, pri nas se je pa ta isti avto 2 tedna kasneje prodajal z magičnih 130k kilometrov, bodo pa ljudje imeli probleme z avti že pri 200k magičnih kilometrov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Ne dolgo nazaj je kolega kupil avto s slabimi 200 jurji, narejen veliki servis, vsi servisi, računi, ni da ni. V teoriji.
V praksi je bila klima prazna, je bilo treba napolnit, pa niti ne veš, če bo to res držalo. Ker zakaj bi polnil klimo, če ga boš itak kmalu prodal.
Jermeni so bili zamenjani nedolgo nazaj, bojda, ampak vodna črpalka očitno ne, je crknila, avto zakuhal na drugem koncu Slovenije, cela kolobocija.
Čez 2 tedna začel delat po treh cilindrih, cinšpula fuč.
Podvozje polno lufta, treba kar nekaj stvari zamenjat.
Kakšen nosilec za motor verjetno fuč, ker nekaj trese.
Auspuh bo kmalu.
Zavore tako tako.
Potem so pa še "redne" stvari, akumulator, svečke ene ali druge, itd, itd.
Zakaj bi prejšni lastnik to menjal, če je vedel, da ga bo v letu ali dveh prodal?
Mislim, sej če vse skupaj sešteješ, daleč od tega, da je to dražje od novega avta in nič od tega ne bi bilo, če bi bil avto normalno servisiran. Imaš pa kar en čas lahko vsaka 2 tedna obisk pri mehaniku, niti nikoli ne veš kje boš obstal. In nazadnje lahko še zmeraj kaj crkne, ko boš prišel do konca z vsem, boš pa lahko začel znova. Če kupiš novega (ali pa vsaj dovolj novega), sploh če ne kupiš največjega sranja, ne boš imel nobenga takega opravka vsaj 6 ali pa morda celo 10 let, če se ne voziš pretirano.
V praksi je bila klima prazna, je bilo treba napolnit, pa niti ne veš, če bo to res držalo. Ker zakaj bi polnil klimo, če ga boš itak kmalu prodal.
Jermeni so bili zamenjani nedolgo nazaj, bojda, ampak vodna črpalka očitno ne, je crknila, avto zakuhal na drugem koncu Slovenije, cela kolobocija.
Čez 2 tedna začel delat po treh cilindrih, cinšpula fuč.
Podvozje polno lufta, treba kar nekaj stvari zamenjat.
Kakšen nosilec za motor verjetno fuč, ker nekaj trese.
Auspuh bo kmalu.
Zavore tako tako.
Potem so pa še "redne" stvari, akumulator, svečke ene ali druge, itd, itd.
Zakaj bi prejšni lastnik to menjal, če je vedel, da ga bo v letu ali dveh prodal?
Mislim, sej če vse skupaj sešteješ, daleč od tega, da je to dražje od novega avta in nič od tega ne bi bilo, če bi bil avto normalno servisiran. Imaš pa kar en čas lahko vsaka 2 tedna obisk pri mehaniku, niti nikoli ne veš kje boš obstal. In nazadnje lahko še zmeraj kaj crkne, ko boš prišel do konca z vsem, boš pa lahko začel znova. Če kupiš novega (ali pa vsaj dovolj novega), sploh če ne kupiš največjega sranja, ne boš imel nobenga takega opravka vsaj 6 ali pa morda celo 10 let, če se ne voziš pretirano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Enkrat sem racunal (pred korono) koliko v praksi prisparam z rabljenim oz. starejsim avtomobilom in sem prisel na cirka 30%. Cim si visji srednji razred, se ti v Sloveniji ne splaca zajebavati s starimi vozili. Skoda casa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
tikitoki ::
WizzardOfOZ ::
Kakšna bi bila realna posledica za trg, če bi vsi avti imeli realne kilometre?
odpadli bi vsi nateguni, ki sedaj kupijo star zguncan avto, naredijo poliranje in orenk očistijo avto, pa zbijejo kilometre in ga prodajo za par jurjev dražje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
c3p0 ::
Če je klima prazna, je to zelo zelo enostavno ugotovit pred nakupom. Znanec je očitno analfabet in kupuje po načelu "ta je lepe barve, dajte mi tega".
Vsak ne-nategun ti bo avto tudi posodil, da ga zapelješ na poljubni servis v preverbo. Če auspuh gre h koncu, ploščice, diski in ostali potrošni deli, to ugotovi vsak.
Pri rabljenem pač vzameš v zakup, da boš naredil velik servis takoj po nakupu. No, če kupiš 2-3 leti starega, akku ipd. verjetno ne boš menjaval še nekaj let.
Vsak ne-nategun ti bo avto tudi posodil, da ga zapelješ na poljubni servis v preverbo. Če auspuh gre h koncu, ploščice, diski in ostali potrošni deli, to ugotovi vsak.
Pri rabljenem pač vzameš v zakup, da boš naredil velik servis takoj po nakupu. No, če kupiš 2-3 leti starega, akku ipd. verjetno ne boš menjaval še nekaj let.
Twixz ::
Kakšna bi bila realna posledica za trg, če bi vsi avti imeli realne kilometre?
Pomoje ne bi bilo neke razlike...
Trenutno stanje je po eni strani katastrofalno, še posebej da daš za 5 let star avto 15k za 10 let starega pa 12. Začetna investicija je velika ampak če bi tako držali ceno na dolgi rok bi kot kupec imel minimalno izgubo.
Enkrat sem racunal (pred korono) koliko v praksi prisparam z rabljenim oz. starejsim avtomobilom in sem prisel na cirka 30%. Cim si visji srednji razred, se ti v Sloveniji ne splaca zajebavati s starimi vozili. Skoda casa.
Računal kako? 2.0 TDI, 20k na leto, redno po AC?
Ali pa 1.9 TDI, relacijsko podeželje-mesto v službo?
Jaz imam vedno bolj občutek da veliko ljudi nima neke realne logike za avto kupovat. Za enkrat na morje ne rabiš 2.0 TDI mašine, je čist ok kaj manjšega, npr...
Utk ::
Če je klima prazna, je to zelo zelo enostavno ugotovit pred nakupom.
A da je? Kako? Sej hladi. Sploh če ga ne kupiš pri 35 stopinjah.
. Če auspuh gre h koncu, ploščice, diski in ostali potrošni deli, to ugotovi vsak.
To pričakuješ pri nekih km in ni problem. Problem je če je to, pa še vse drugo.
Kako ugotoviš, da so bli sicer menjani jermeni, vodna črpalka pa ne?
Sej lahko rečemo, da kupiš rabljenega in vse tisto zamenjaš, če je treba ali ne. Ampak na avto, ki stane par jurjev, pač ne boš vrgel še par jurjev just because.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ginekk ::
Itak da je novo vedno boljše in je jasno da se kompromise z nakupom rabljenih dela le zaradi omejenega budgeta.
c3p0 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
odpadli bi vsi nateguni, ki sedaj kupijo star zguncan avto, naredijo poliranje in orenk očistijo avto, pa zbijejo kilometre in ga prodajo za par jurjev dražje.
Trenutno gledam enega rabljenega, prodajalec mi je dal link na hišo, ki preverja avtomobile pred avkcijami (MACADAM). Pišejo km in dodane so tudi vse fotografije poškodb pred sanacijami (praske na odbijačih, chip na windshieldu) in tip sanacije (menjava, barvanje...). Torej, velika firma kupi fleet teh avtov, zvozi in po 2 letih jih proda na dražbi, prej jih sanira, da več iztrži iz avta, ki zgleda "kot nov". Misliš, da so šli sami vrtet km nazaj? Korporacija?
Seveda pa raznih nategunov mrgoli, ampak ti ne bodo tako ustrežljivi. En mi je pomahal z nekimi slabimi kopijami servisnih nalogov, nato pa jih skril. Hvala lepa in nasvidenje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11612 (2173) | J.McLane |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 29661 (16449) | m0LN4r |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 34982 (30204) | kow |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36325 (31035) | nevone |