» »

Novi bencinar ali rabljeni dizel

Novi bencinar ali rabljeni dizel

1 2
3
4

Landscapes1 ::

Bellator je izjavil:

Kaj pa discharge?

Polni telefon od 5 do 75%, nikoli ne igraj igric


Ne igram iger, če pa avto napolnim do 75%, potem to pomeni, da lahko naredim precej manj kilometrov naenkrat. Je torej doseg, ki ga proizvajalci navajajo, tudi vi na forumu, za 75% napolnjene baterije ali za 100%?


No vidiš, to je pa še dodatni razlog, zakaj električni ne funkcionirajo.
Ker z 75 posto baterije pa eletrični do 35 jurjev pozimi po 200 tisoč prevoženi niti ne zmorejo LJ-MB.

hojnikb ::

takih k se vsak dan furajo iz LJ-MB je pescica. In ti bojo na račun potnih stroškov (in verjetno bolš plačane sluzbe, ker sicer zakaj se tako daleč vozl) pač kupl teslo3 LR in se s tem nebojo ukvarjal...
#brezpodpisa

Utk ::

Bellator je izjavil:

Kaj pa discharge?

Polni telefon od 5 do 75%, nikoli ne igraj igric


Ne igram iger, če pa avto napolnim do 75%, potem to pomeni, da lahko naredim precej manj kilometrov naenkrat. Je torej doseg, ki ga proizvajalci navajajo, tudi vi na forumu, za 75% napolnjene baterije ali za 100%?

Ne razumeš. Če napolneš avto do 100%, je to napetost kot je pri laptopu pri 75, morda 80. Zato baterija pri avtu manj trpi.

Če se laptop discharga, bi reku da vleče tok. Daj baterijo ven in ne bo discharga praktično nič.

hojnikb ::

Vapire drain je precej pogost pojav pri marsikaterem HPji (pa tudi drugih znamkah) in nima nobene veze z kvaliteto baterij, ampak kako je polnilno krmilje zasnovano (beri: ni dobro, zato je pa drain).
#brezpodpisa

Utk ::

hojnikb je izjavil:

takih k se vsak dan furajo iz LJ-MB je pescica. In ti bojo na račun potnih stroškov (in verjetno bolš plačane sluzbe, ker sicer zakaj se tako daleč vozl) pač kupl teslo3 LR in se s tem nebojo ukvarjal...

250 km na dan, vsaj 15 litrov, dobrih 20 evrov, proti 6 na elektriko.
Oni ne razumejo kako si nekateri lahko privoščijo teslo, jaz ne razumem kako si taki lahko privoščijo karkoli drugega kot teslo (ali ekvavilenta).

hojnikb ::

Stupidity at it's finest.... Tle ni zdravila. Žal.
#brezpodpisa

Landscapes1 ::

hojnikb je izjavil:

takih k se vsak dan furajo iz LJ-MB je pescica. In ti bojo na račun potnih stroškov (in verjetno bolš plačane sluzbe, ker sicer zakaj se tako daleč vozl) pač kupl teslo3 LR in se s tem nebojo ukvarjal...


Vidiš, samo to pa je tipičen arguent zagovornikov električnih, ki me razjezi.
Kako pogosto...?

Ja seveda, ne voziš vsak dan LJ-MB, ne greš vsak dan na morje do Dubrovnika, ne greš vsak teden smučat v francoske alpe.

Vseeno pa, se na letni ravni nabere. Par izletov ob vikendih, 3x na leto smučat v tujino, 2x na morje, 2x na obisk prijateljev ali sorodnikov ipd.
Pa si hitro na tem, da vsaj 1-2x na mesec ne moreš potovat kot bi želel, ampak vmes iskat polnilnice.
In še enkrat, ko bodo cenovni dostopni električarji z 500km dosegi bom med prvimi, ki ga bodo kupili.

To zaenkrat pa še ni praktično.

Utk ::

Pa za to ne rabiš niti LR, tudi SR bi bila dovolj. Če se voziš dnevno lj-mb in nazaj in ne gre čez ekokredit za teh 40, 45 jurčkov, potem bi reku da si nekje zavozu v življenju in se strinjam, da prevozno sredstvo ni največji problem, ki ga imaš.

hojnikb ::

250 km na dan, vsaj 15 litrov, dobrih 20 evrov, proti 6 na elektriko.


To je 62,5kkm na leto (raje 70-75, ker se ti ljudje sigurno vozijo se kam drugam k na siht)... To je vsaj 5 servisov na leto (če hočeš bit dosledn), velik servis vsako drugo leto.... Visokotlačna vsake 3-4 leta (če hočeš bit ziher) potem je pa tko ze počas podvozje utrujeno in vse ostalo....


Ja seveda, ne voziš vsak dan LJ-MB, ne greš vsak dan na morje do Dubrovnika, ne greš vsak teden smučat v francoske alpe.

Vseeno pa, se na letni ravni nabere. Par izletov ob vikendih, 3x na leto smučat v tujino, 2x na morje, 2x na obisk prijateljev ali sorodnikov ipd.
Pa si hitro na tem, da vsaj 1-2x na mesec ne moreš potovat kot bi želel, ampak vmes iskat polnilnice.
In še enkrat, ko bodo cenovni dostopni električarji z 500km dosegi bom med prvimi, ki ga bodo kupili.


In zakaj je tak problem najdet polnilnico? A če greš do dubrovnika, nikjer ne počakaš, da gre žena scat? Ali pa mulo začne tezit, k ma poln kurac fotra.

Pri spodobnem EVju je polnjenje med potovanjem še najmanjši problem, razn seveda če boš ob 20-30 minutnem postanku (če bo pot tko dolga) dobu bozjasten napad. Potem pa res bols da ostanes na dizlu.

In ne, polnilnice nebo treba "iskat". V navigacijo boš napisal destinacijo in bo avto povedal kje boš stal in koliko časa. Če mas spodoben avto (beri tesla) bo to naredil sam, seamless, z veliko natančnostjo, če maš pa kakšn cenejši avto, si pač pomagaš z ABetterRoutePlanner, ki naredi isto.

Nobena bojazen....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

Tudi pri poceni kitajcih 1000km pot ni noben problem. Granted je tole testirano na severu, ampak tudi pri nas nebo problema, če glih vsak teden ne rines globoko proti jugu

#brezpodpisa

Bellator ::

Pa supercharging vpliva na življensko dobo baterije, podobno kot pri telefonu hitro polnjenje?

Prej si omenil 6 eur proti 18 eur, koliko pa porabi v zimskih mesecih, ko so temperature pod ničlo?

Ali je za dobro baterije bolje imeti ogrevano garažo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellator ()

hojnikb ::

Pa supercharging vpliva na življensko dobo baterije, podobno kot pri telefonu hitro polnjenje?


Vpliva, ampak bistveno manj kot pri telefonu. Ker tam mas thermal managment, pri telefonu ga pa ni.

Prej si omenil 6 eur proti 18 eur, koliko pa porabi v zimskih mesecih, ko so temperature pod ničlo?


Se vedno bistveno manj kot 18EUR...

Ali je za dobro baterije bolje imeti ogrevano garažo?


Ne, bateriji bo dokaj vseeno (če jo ne polnis/praznis) ampak bo pa bistveno manjsa poraba za ogrevanje. Ker pri toplem avtu potem samo dogrevas med voznjo, če ga mas pa uzun, je pa treba najprej iz -10C al whatever ogret na 20C nekaj... Ampak tle je pač bistvena prednost pred običnim ICE, ker mas tovarniski webasto in bo zjutraj avto vedno topu, če tako nastavis.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Ne rabiš ogrevane garaže, bateriji je vseeno. Razen če imate redno minus 30, ampak tega v Sloveniji menda ni.
Pozimi porabi morda 20% več, odvisno, če voziš po celcu lahko tudi več.
Če si na tesno z baterijo pozimi, mu nastaviš polnjenje da je zjutraj tik pred odhodom čim bolj napolnjen, magari proti 100%, in segreta kabina. Če bo topla baterija in kabina, bo razlika v porabi minimalna. Za nazaj bo pa pač malo več porabil.
Če ga poleti polneš na 80 in ti je dovolj, ti bo tudi pozimi 95 dovolj.

Ljudje delajo z rabljenimi leafi za 12 jurjev 100, 130 km na dan, tudi pozimi, tu pa celo dramo delate, in to pri mg4, ki ima še 40% večjo baterijo od rabljenega leafa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Bellator ::

Ne delam drame :)), zgolj kalkuliram, koliko se mi splača EV, ter skušam predvideti morebitne nevšečnosti. Sem pa iz Radol'ce in imamo nekoliko nižje temperature in zime so nekoliko daljše. Morda kdo ve, koliko stane nova LR baterija za Teslo?

Tisti, ki ste se julija in avgusta peljali na Hrvaško, kakšne so čakalne dobe na polnilce v tem času? Kako je s tem naprimer v Nemčiji, Avstriji, Italiji?

Predvidevam, da se strošek električne energije ne more podražiti za takšen procent, kot se je v zadnjih petih letih. Se motim?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellator ()

Utk ::

Zakaj te zanima kolk stane baterija?
Ne boš je menjal za svoj denar 100%. Ali stane 10 ali 30 jurjev je popolnoma vseeno.
Tudi če, pomembno bi bilo kolk bo to stalo čez 8 let, ne danes. Pa baterije se ne kar menja, menja se posamezen modul, ki stane par jurjev. Res da v garanciji tesla in ostali zamenjajo vse v kompletu, ampak potem v ozadju tisto popravijo in zmontirajo naslednjemu, ki rabi menjavo pod garancijo. Če si izven garancije, ti bojo pač zamenjali modul ali kar je potrebno na tvoji bateriji.

hojnikb ::

Predvidevam, da se strošek električne energije ne more podražiti za takšen procent, kot se je v zadnjih petih letih. Se motim?


se lahko, ampak tudi bencin se lahko.. in to precej drastično, če gledamo preteklost.
#brezpodpisa

__Devil__ ::

Če hočeš šparat na dolgi rok kupiš Golf 4 1.9 SDI, ali pa Golf 5 1.9 TDI, pa si dober za naslednjih 350k km :D

Bellator ::

Utk je izjavil:

Zakaj te zanima kolk stane baterija?
Ne boš je menjal za svoj denar 100%. Ali stane 10 ali 30 jurjev je popolnoma vseeno.
Tudi če, pomembno bi bilo kolk bo to stalo čez 8 let, ne danes. Pa baterije se ne kar menja, menja se posamezen modul, ki stane par jurjev. Res da v garanciji tesla in ostali zamenjajo vse v kompletu, ampak potem v ozadju tisto popravijo in zmontirajo naslednjemu, ki rabi menjavo pod garancijo. Če si izven garancije, ti bojo pač zamenjali modul ali kar je potrebno na tvoji bateriji.


Zakaj 100% ne bom menjal? Ker je predraga ali ker ima toliko garancije? Koliko let velja garancija na baterijo? Pojma nimamo, koliko bo baterija stala čez 8 let, vemo kvečjemu to, koliko stane danes.

Utk ::

Ker ima garancijo, ker je predraga in ker se to ne dela in ker kot sem napisal, menja se en modul, ne kar cele baterije.
Če ti pa že tolk degradira, da ti je avto neuporaben, to ni pri 160,000 km ampak bolj proti 400, ti menjava modula ne pomaga, se pa bolj splača zamenjat avto kot baterijo. Avto je takrat že itak amortiziran. Če te ne moti rabljen, zamenjaš za rabljenega z manj km, bo sigurno manj doplačila kot nova baterija, tvoj avto, ki bo imel še zmeraj 200, 300 km dosega, če ima nov 400, bo pa še zmeraj imel svojo vrednost, ker tudi takrat bojo obstajali novi, ki ne bojo imeli kaj dost več.
Jaz še zmeraj čakam, da mi nekdo ponudi ničvredno degradirano teslo za 8 jurjev, ki jih bi moralo bit po njihovo cele kupe, ker baterije tako izgubljajo, pa ni nič od tega. Pa imajo nekatere debelo čez 300 kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mugen999 ::

Upam da se zavedate da ima el. motor pač dva ležaja, katera sta tovarniško namazana z mastjo, naknadno se pa teh ležajev v teh motorjih ne da mazat. Kaj vam to pove, to vam pove da ležaji prej ali slej ratajo suhi. Torej tega ne morete imeti pod kontrolo, medtem ko pri navadnem avtu pač menjate olje v mašini in je to v nulo pod kontrolo. Za renault zoe so recimo poročali da so jim ležaji šli na motorjih, menjava ležajev stane pa za ta jajček baje 5k eur. Nevem zakaj ne naredijo, da bi lahko mazal ležaje motorjev preko nipljev z mazalico s kako specijalno mastjo, s tem bi življensko dobo podaljšal za juhuhu.

Utk ::

Renault po 100 letih ne zna naredit bencinarja. Da ne zna električnega ne more bit neko presenečenje.
Ja, niso vsi električni dobri.
Imaš električne motorje za razne uporabe, ki delajo 10x dlje časa kot bo katerikoli delal v avtu, ni to tak problem, če hočeš naredit prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

V laboratoriju ja, zdaj pa daj zraven idiota ki bo nasponal ta elektromotor z nule kolko gre.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

mugen999 je izjavil:

Upam da se zavedate da ima el. motor pač dva ležaja, katera sta tovarniško namazana z mastjo, naknadno se pa teh ležajev v teh motorjih ne da mazat. Kaj vam to pove, to vam pove da ležaji prej ali slej ratajo suhi. Torej tega ne morete imeti pod kontrolo, medtem ko pri navadnem avtu pač menjate olje v mašini in je to v nulo pod kontrolo. Za renault zoe so recimo poročali da so jim ležaji šli na motorjih, menjava ležajev stane pa za ta jajček baje 5k eur. Nevem zakaj ne naredijo, da bi lahko mazal ležaje motorjev preko nipljev z mazalico s kako specijalno mastjo, s tem bi življensko dobo podaljšal za juhuhu.


a ni zanimivo, da samo renault ne znaa nardit dobrga lezaja na elektromotorju, drugi pa začuda niti po 1m kilometrov nimajo s tme problemov... Sj mast v lezaju ni nekaj, kar bi kr ven izpuhtel, za razliko od olja v masini...

IL_DIAVOLO je izjavil:

V laboratoriju ja, zdaj pa daj zraven idiota ki bo nasponal ta elektromotor z nule kolko gre.

Say you know nothing about things, without saying you know nothing about things...

__Devil__ je izjavil:

Če hočeš šparat na dolgi rok kupiš Golf 4 1.9 SDI, ali pa Golf 5 1.9 TDI, pa si dober za naslednjih 350k km :D

iz prve roke lahk povem, da to NI način, kako šparat pr TCO...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Ti se raje za svoj citroen sekiraj:
https://www.aircrossforums.co.uk/viewto...

Just been informed that my c5 aircross 2019 1.2 pure tech needs a new engine due to carbon deposits and build up in the oil pump and oil filter which has seriously damaged the engine anyone had similar issues ?
Car just out of warranty this year car has full service history and only 26thousand miles on it , garage where it's at are contacting Citroen to see if they'll help with cost does anyone have any experience of Citroen helping them out with it being a newish car

Invictus ::

Kupiš poceni bencinarja/dizla za tam 5k EUR. Kar ti je pač všeč...

Daš še 1k EUR za servis, kjer zamenjaš potrošne dele, ne glede na stanje.

Voziš, redno servisiraš, dokler ne crkne.

Kupovati avto na dolgi rok in računati, da bo poceni, je utopija...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Landscapes1 ::

Invictus je izjavil:

Kupiš poceni bencinarja/dizla za tam 5k EUR. Kar ti je pač všeč...

Daš še 1k EUR za servis, kjer zamenjaš potrošne dele, ne glede na stanje.

Voziš, redno servisiraš, dokler ne crkne.

Kupovati avto na dolgi rok in računati, da bo poceni, je utopija...


Za 5 jurjev ne dobiš zanesljivega avta za 35k km na leto.
Razen če maš 40 dni dopusta pa še budget za nadomestne rent a car-je.
Vsak avto bo ogromen strošek z takimi km v vsakem primeru, to je dejstvo.
Vprašanje je samo, če je dizel z 100k km cenejši za vzdrževanje na dolgi rok kot novi bencinar.
Oz. če bo novi bencinar dočakal tako stanje km na števcu, kot dizel.
Problem je predvsem v tem, ker za vse te lepe par let stare mercedese in audije za 20k ne moreš vedet,
če nimajo še par 10 ali 100 tisoč prevertnih km in če avto nikoli ni bil na strehi pa potem sestavljen iz dveh v enega...

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Hec je, da z gorivom potrošiš 4-5x vrednost avta v njegovi življenski dobi. Torej te 20k vreden avto zares košta okrog 100k. Sam nihče ne zna tega poračunat ...

Utk ::

Tako je. Folk se pa sekira, če bo električni avto 2 jurja dražji od "enakega" bencinarja, ki ima porabo zlahka 7-8 litrov.
Cenejši bo tudi od starega cliota za 500 evrov, ne samo od "enakega" bencinarja...

ginekk ::

pegasus je izjavil:

Hec je, da z gorivom potrošiš 4-5x vrednost avta v njegovi življenski dobi. Torej te 20k vreden avto zares košta okrog 100k. Sam nihče ne zna tega poračunat ...


Sej ni treba tko pretiravat

10 litrov porabe/100km, 300000km prevoženih, pomeni 30.000 litrov goriva, kar stane okol 50.000 EUR

Torej, da bi porabil za 80k eur bencina moraš z avtom za 20k bit trgovski potnik, pol pa itak ni panike glede stroškov.

Landscapes1 ::

Ok, vidim da kar odtavamo iz teme.

Torej bom direktno zapisal glavni pomislek:
Če se kupi dizla z cca. 150 tisoč prevoženimi, se bojim,
da te (lahko) čaka kup stroškov.
Lahko je za zamenjat turbina, sklopka, ketna, ipd. Lahko da avto rabi nove diske, zavorne čeljustii ipd.
in da te v kratkem čaka 2 jurja za servisirat....

Ni ceneje vzet novega bencinarja, pa veš, da 100k km ne boš rabil menjavat nobene sklopke, diskov, pumpe ipd.?

Machete ::

Stvar percepcije. Če ti je ok se vozit v brezveznem, dolgočasnem mlinčku, ja, če si vsaj malo car guy, boš pa raje vozil malo boljši rabljen avto in imel tistih par k na lagerju za morebitne servise.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

jan_g ::

pegasus je izjavil:

Hec je, da z gorivom potrošiš 4-5x vrednost avta v njegovi življenski dobi. Torej te 20k vreden avto zares košta okrog 100k. Sam nihče ne zna tega poračunat ...


Ljudje znajo še kako preračunati, ne boj se. Če kje, potem matematika dela pri denarju. Razlog, da niso vsi penasti za EVje mora biti nekje drugje. Konkretno za primere, kjer se dela veliko kilometrov: če jim to kilometrino krije nekdo drugi (firma?), potem je vprašanje, če ima smisel z EVjem iti korak nazaj. Če se pa ne dela veliko kilometrov, potem strošek goriva ni bistven in smo spet pri vprašanju, zakaj iti nazaj z dragim EVjem? To seveda velja za tiste izmed nas, ki smatramo EV za korak nazaj. Tisti, ki ga ne, so verjetno že naredili prehod (ali bojo ob naslednji menjavi).

Invictus ::

Dostikrat so stari, ležerni, močni dizli, za vožnjo bolj udobni od novodobnih bencinskih mlinčkov.

V vsakem primeru je pa avto strošek, ki ga mora OP vzeti v račun, pa naj kupi karkoli...

Računati pa na to, da bo novodobni bencinski mlinček delal b.p., brez problemov, je tudi mala naivnost.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://carbuzz.com/news/why-tesla-rema...

Je rekel samo Renault 8-)

Ja, ampak tle ni problem z ležaji, kot eni sanjajo, ampak z semeringi. In tudi za to je rešitev, ker to je pr LDU znan problem..
#brezpodpisa

Blinder ::

Landscapes1 je izjavil:


Če se kupi dizla z cca. 150 tisoč prevoženimi, se bojim,
da te (lahko) čaka kup stroškov.

kako se lahko bojiš avta s 150 tisoč km? Jaz še nisem imel avta s tako malo km

Landscapes1 je izjavil:


Lahko je za zamenjat turbina, sklopka, ketna, ipd. Lahko da avto rabi nove diske, zavorne čeljustii ipd.
in da te v kratkem čaka 2 jurja za servisirat....

moj avto ima točno to, ne vem, kdaj bo ketna za zamenjat oz. vem, da v povprečju trajajo ene 200.000 km, podobna zgodba je z vztrajnikom, pa sem presrečen svojega avta. Še frendica, ki ga je vozila, se zanima za kupit enak avto. 170 kmh potovalne hitrosti po števcu in na koncu imaš porabo šest litrov, ker je povprečje v resnici dosti manjše ampak razumeš point, hitro se premikaš in na koncu imaš kljub temu nizko porabo.

Ne vem niti, kaj za ene avte vozite vi. Jaz sem samo enkrat potreboval avtovleko. Govorite, kot da je treba kupit dva avta in imet enega (novega) v rezervi za takrat, ko bo imel avto za bit pri mehaniku.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

undertacker ::

Sem bil na enakem mestu kot OP, služba v tujini vsak dan se vozil 110km In to skoraj 5 let, kupil nov avto dizel, sedaj po 10 letih avto ima 310k km. Po 5 letih se preselil v tujino, ker vsak dan na cesti in toliko km na leto na dolgi rok ni primerjave, tako da OP naj dobro premisli če se na dolgi rok splača delat oz. Še vozit 65km v tujino, pa še pri dohodnini privarčuješ.

stara mama ::

Utk je izjavil:

Renault po 100 letih ne zna naredit bencinarja.

Povej to sodelavcu z meganom 2 bencinarjem in 400k na števcu.
Ekologija™ in Trajnost™

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:


a ni zanimivo, da samo renault ne znaa nardit dobrga lezaja na elektromotorju, drugi pa začuda niti po 1m kilometrov nimajo s tme problemov... Sj mast v lezaju ni nekaj, kar bi kr ven izpuhtel, za razliko od olja v masini...


Očitno tudi drugi ne znajo:
Hansjorg Gemmingen is somewhat of a legend in EV circles, having driven his Tesla Model S more than one million miles. While that's impressive, the electric sedan has required plenty of maintenance under Gemmingen's ownership. In that time, it required three new battery packs and thirteen electric motor replacements.


Torej za milijon kilometrov so mu 13x menjal elektromotor in 3x nove baterije.

Moj oldtimer ima 870.000 kilometrov in še vedno prvo mašino. Ne vem če bo dosegel milijon kilometrov pod mojim lastništvom, ker ga ne vozim toliko, ampak sem pa prepričan da teh 130k prevozi brez problemov še s prvim motorjem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Fizikalko ::

Moj oldtimer ima 870.000 kilometrov in še vedno prvo mašino. Ne vem če bo dosegel milijon kilometrov pod mojim lastništvom, ker ga ne vozim toliko, ampak sem pa prepričan da teh 130k prevozi brez problemov še s prvim motorjem.


Za kateri avto, letnik in model pa gre?

stara mama ::

Če se kdo spomni, so včasih dajali na avte te značke.
Takrat ko ni blo pomembno kolk USBjev ma avto, kake nepotrebne informacije ti daje, če ma masažo za mednožje in holder za vejp.
Takrat se je dejansko delalo (in hvalilo) z vzdržljivostjo motorjev.

Noben električar temu ne konkurira, niti tesla (na 13-em motorju, LOL)



Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Torej za milijon kilometrov so mu 13x menjal elektromotor in 3x nove baterije.

Ne. Za milijon (1,1 mio) milj, kilometrov. 600,000 km na baterijo je približno 3x več kot pravite vi, da zdrži. Original motor je zamenjal po 300,000 km, ostali so (slabo) obnovljeni.

hojnikb ::

Ni treba metat stare tesle S pred nos, ker se ve da so znani problemi z LDU (large drive unit = elektormotor). Raje povejte, kolk defektov majo na mašinah/menjalnikih nemci zadnjih 10 let...
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

O tem bomo govorili, ko bo električnih vozil dovolj, da bomo lahko primerjali, kdo dela vecji klump.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

To, da največji klump delajo evropejci, je tko ze znano dolg časa..
#brezpodpisa

denabiker ::

kupci bi radi imeli čim cenejši avto, proizvajalci bi tudi radi kaj zaslužili in z nižjo ceno pač pride klumpast avto...saj lahko narediš kvaliteto, samo nimate denarja za njo....

hojnikb ::

ne proizvajalci bi radi prodajal 15k€vredn avto za 40k€+... kvaliteteta pa v rangu 10k€...

Sj se lepo vidi na kitajskem, kjer je močna konkurenca in nizke marze, za kaksno ceno morejo prodajat evropejci tam avte... pa se še vseen slabo prodajajo.
#brezpodpisa

iso2000 ::

Če je na voljo možnost polnjenja doma in po možnosti še na delovnem mestu, je že omenjeni električni avto zanimiva opcija. Na gorivu se bi dalo veliko prihranit. S 50kWh baterijo se prevažam dnevno 100 km daleč z gorenjske v LJ in nimam problemov z dosegom. Se je pa seveda potrebno malo prilagodit in pozimi, ko je konkreten minus moram malo razmišljat kdaj bom avto polnil. Saj je polnjenje popolnoma mrzlega avtomobila zelo počasno, ker sistem mrzle baterije ne more polniti s polno/normalno močjo. Ampak tudi ob najhujšem mrazu bi naredil preko 200 km z enim polnjenjem. Gre za T3 SR 2021.

Ne vem ali sem spregledal, a kakšna mazda z atmosferskim 2.0 motorjem pa ne bi bila zanimiva? Verjetno bi bil takšen bencinski motor na dolgi rok zanimiva izbira? Kako je s porabo pa ne vem...

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

O tem bomo govorili, ko bo električnih vozil dovolj, da bomo lahko primerjali, kdo dela vecji klump.

Saj je že dovolj kritična mase EV, da stvari začenjajo crkovati.

Vprašanje je samo ali bodo podatke objavili...

hojnikb je izjavil:

ne proizvajalci bi radi prodajal 15k€vredn avto za 40k€+... kvaliteteta pa v rangu 10k€...

Sj se lepo vidi na kitajskem, kjer je močna konkurenca in nizke marze, za kaksno ceno morejo prodajat evropejci tam avte... pa se še vseen slabo prodajajo.

Kitajska pač lahko dela dumping, če ga hoče. Sploh pri izvozu...

Ravno tako bi ga lahko tudi EU, pa je preveč zlizana z lastniki kapitala in daleč premalo inovativna ter učinkovita da bi še kaj naredila za nizko ceno.

EU praktično cel svet drži za jajca, kar se tiče surovin.

Če ostali svet prekine izvoz v EU, bomo v parih letih pocrkali od lakote.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

hojnikb ::

iso2000 je izjavil:

Če je na voljo možnost polnjenja doma in po možnosti še na delovnem mestu, je že omenjeni električni avto zanimiva opcija. Na gorivu se bi dalo veliko prihranit. S 50kWh baterijo se prevažam dnevno 100 km daleč z gorenjske v LJ in nimam problemov z dosegom. Se je pa seveda potrebno malo prilagodit in pozimi, ko je konkreten minus moram malo razmišljat kdaj bom avto polnil. Saj je polnjenje popolnoma mrzlega avtomobila zelo počasno, ker sistem mrzle baterije ne more polniti s polno/normalno močjo. Ampak tudi ob najhujšem mrazu bi naredil preko 200 km z enim polnjenjem. Gre za T3 SR 2021.

Ne vem ali sem spregledal, a kakšna mazda z atmosferskim 2.0 motorjem pa ne bi bila zanimiva? Verjetno bi bil takšen bencinski motor na dolgi rok zanimiva izbira? Kako je s porabo pa ne vem...


Taksna mazda je zanimiva zgolj in samo, k ma eno tono in 2 sedeza. Vse ostalo je brezveze...
#brezpodpisa
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 451 52 53 54 )

Oddelek: Na cesti
2690235937 (5991) solv
»

Avto za dolge razdalje - omejen budget (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1256328 (2507) delavec44

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17223067 (20950) hojnikb

Več podobnih tem