» »

Zamenjava gonilke na mestnem kolesu

Zamenjava gonilke na mestnem kolesu

pygmalion ::

Imam kakšnih 15 let staro Milesovo mestno kolo (blatniki, ščitnik za verigo), 3 x 7 prestav, ki ga večjidel popravljam sam.

Po tolikih letih pa se zelo zrabil sprednji verižnik, popravilo česar pa sem raje prepustil servisu. Ker so bili verižniki zanetani, je bilo potrebno zamenjati celotno gonilko.

Zelo pa me je razžalostilo, da so na servisu odstranili ščitnik za verigo in porezali vse nastavke za njegovo montažo. Zdaj bom si bom pri vožnji umazal hlače, saj kolo uporabljam za vsakodnevno vožnjo v službo.

Jasno mi je, da je nova gonilka bila prevelika, da bi šla pod ščitnik za verigo. Ampak, ali ni bilo mogoče najti neko manjšo gonilko?

Zanima me, ali je odstranitev ščitnika za verigo pri zamenjavi gonilke standardna praksa, ali pa je servis slab? (O tem, da ne bom mogel zadržati ščitnika za verigo me niso vnaprej obvestili.)

steev ::

Wtf, itak da ni standardna praksa. Kar hočeš na mestnem kolesu je prav ta zaščita in strešice za dež.

Se pravi so tudi pofleksali stran te nastvake? Jao, šalabajzerija. Vrni se in zahtevaj ponovno montažo ščitnika. Kako vejo in znajo.
:|

Miki N ::

Zjebali so ti kolo - oziroma eno od njegovih lastnosti. Klasičen "pa jebemti, zakaj me niste vprašali?" primer. Ker če bi te saj prej poklicali (v ozadju se že sliši fleksarica, lol) bi imel saj priložnost prekiniti zadevo in iti h kakemu čičotu, ki še ceni stvari in jih ne uničuje.

Invictus ::

Šalabajzerski servis, ki so ponucali neko staro gonilko iz nekega starega kolesa.

Kar ni nič narobe, vsak kolesarski servis ima to na zalogi od starih koles, sam vseeno bi lahko vprašali.

Upam, da jim nisi plačal?

Kateri servis je to?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pygmalion ::

Točno tako. Imeli so mojo številko in niso nič vprašali.

Pleh, ki drži ščitnik na os gonilke so porezali s fleksarco, nastavek na okvirju kolesa pa so pustili.

Gonilka je nova in zamenjavo sem plačal 70 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Miki N ::

Jao OP ... a vidiš, to je to, ker si predober. Namesto da bi jim jebal mamico in vse po spisku si tiho ostal brez kolesa na katerega si bil sentimentalno navezan (jebi ga, ni več tak, kot ti je bil všeč vsa ta leta, ) pa še keš so ti pobrali. Na nak način so izvedli "obratno kurbo" - nabrisali so te pa še plačal si.

Pa sploh ... jebemti kaj se to pravi fleksati strankam delujoče stvari brez dovoljenja?? ;( S ščitnikom ni bilo nič narobe!

Ma zatlačil bi jim uno fleksarco gupo v tazadnjo pa vklopil, banda! Dejansko predrzno. ;(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

pygmalion ::

Kar se tiče sentimentalnosti... točno je, da sem malce navezan na kolo, posebno zato, ker ga večinoma sam popravljam - recimo sam sem iz pleha naredil držala za blatnik, ki so zrjavela in popokala, naredil novo električno napeljavo, zamenjal vse vijake in matice z inox, zamenjal zajle, verige, zadnji verižnik, popokane špice...

Najbolj me pa moti, da kolo vsak dan uporabljam, predvsem za vožnjo v službo in nazaj. Tudi po dežju in snegu, tudi v nakupe (imam kolesarski pončo, prikolico...), saj sploh nimam avta. In seveda ne želim, da mi se pri tem zamažejo hlače. Preprosto kolo ne morem več uporabljati kot prej.

Kakorkoli že, sem šel nazaj na servis. Je rekel serviser, da se "nisva dobro razumela" in da je on mislil, da je okrogla zaščita na samem verižniku dovolj. Je rekel, da bo popravil - naročil novo gonilko in montiral drug ščitnik. Baje da pleh, ki ga je porezal, ni problem, saj pride ščitnik z novim plehom.

Sicer več ne bom imel originalnega ščitnika, ampak kot sem povedal zgoraj, je to manjši problem.

Gre se za pravi kolesarski servis v Mariboru - če bodo porihtali, ne bom navedel imena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

NekdoPach ::

> Gre se za pravi kolesarski servis v Mariboru
Moj vtis je, da so teli popularni mainstream servisi najslabši, ker so navajeni rihtat bicikle za 5k €, majo ogromno prometa in se jim ne da popravljat nek star low-end biikel zato posežejo po fleksarci... boljše serviserje najdeš v manjših prodajalnah ki se ukvarjajo z starimi, rabljenimi kolesi

pygmalion ::

NekdoPach je izjavil:

> Gre se za pravi kolesarski servis v Mariboru
Moj vtis je, da so teli popularni mainstream servisi najslabši, ker so navajeni rihtat bicikle za 5k €, majo ogromno prometa in se jim ne da popravljat nek star low-end biikel zato posežejo po fleksarci... boljše serviserje najdeš v manjših prodajalnah ki se ukvarjajo z starimi, rabljenimi kolesi


Ko sem govoril o tem, da se gre za "pravi kolesarski servis", sem mislil na to, da ne gre za neki garažni servis in/ali delo na črno. V Mariboru je približno pol ducata takšnih servisov; v večini primerov je to trgovina s kolesi, ki ponuja tudi servis, katerega pokrivata vsaj dva serviserja in vsi ti servisi obratujejo že vsaj 10 let.

Kar se tiče kolesa, gre za 15 let staro Milesovo kolo z aluminijastim okvirjem. Da, izgleda precej "znucano", saj ga vozim vsak dan 15 let, ampak je popolnoma funkcionalno - vse deluje brezhibno, kolesa so poravnana. Naj povem, da ko sem se pri servisih zanimal za ceno zamenjave gonilke, sem jih vprašal "Ali je smiselno tako staro kolo popravljati ali pa si kupim novo?" - novo mesto kolo z aluminijastim okvirjem namreč lahko dobiš tudi za cca. 300 EUR. In vsi po vrsti so rekli, da je to čisto moja odločitev; samo pri tistem servisu, ki nima prodaje koles, mi je svetovali, da vsekakor popravim :). Vaše mnenje?

In ja, tudi jaz sem prepričan, da je starost kolesa igrala vlogo pri popravilu. Serviser verjetno ni imel primerne gonilke na zalogi (ko sem pripeljal kolo, sem ga vprašal, če ima na zalogi primerno gonilko, pa je dejal "Ena od tistih, ki jih imamo, bo že prava." In ko ni bila nobena primerna, si je verjetno mislil, da bo za tako kolo tudi drugačna, ki ne podpira ščitnika za verigo, dovolj dobra...

fikus_ ::

"In vsi po vrsti so rekli, da je to čisto moja odločitev; samo pri tistem servisu, ki nima prodaje koles, mi je svetovali, da vsekakor popravim... "

1+1=2

Trgovec in serviser ti bo popravil ali prodal kolo, serviser pa samo popravil in za to navijal.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

energetik ::

pygmalion je izjavil:

NekdoPach je izjavil:

> Gre se za pravi kolesarski servis v Mariboru
Moj vtis je, da so teli popularni mainstream servisi najslabši, ker so navajeni rihtat bicikle za 5k €, majo ogromno prometa in se jim ne da popravljat nek star low-end biikel zato posežejo po fleksarci... boljše serviserje najdeš v manjših prodajalnah ki se ukvarjajo z starimi, rabljenimi kolesi


Ko sem govoril o tem, da se gre za "pravi kolesarski servis", sem mislil na to, da ne gre za neki garažni servis in/ali delo na črno. V Mariboru je približno pol ducata takšnih servisov; v večini primerov je to trgovina s kolesi, ki ponuja tudi servis, katerega pokrivata vsaj dva serviserja in vsi ti servisi obratujejo že vsaj 10 let.

Kar se tiče kolesa, gre za 15 let staro Milesovo kolo z aluminijastim okvirjem. Da, izgleda precej "znucano", saj ga vozim vsak dan 15 let, ampak je popolnoma funkcionalno - vse deluje brezhibno, kolesa so poravnana. Naj povem, da ko sem se pri servisih zanimal za ceno zamenjave gonilke, sem jih vprašal "Ali je smiselno tako staro kolo popravljati ali pa si kupim novo?" - novo mesto kolo z aluminijastim okvirjem namreč lahko dobiš tudi za cca. 300 EUR. In vsi po vrsti so rekli, da je to čisto moja odločitev; samo pri tistem servisu, ki nima prodaje koles, mi je svetovali, da vsekakor popravim :). Vaše mnenje?

In ja, tudi jaz sem prepričan, da je starost kolesa igrala vlogo pri popravilu. Serviser verjetno ni imel primerne gonilke na zalogi (ko sem pripeljal kolo, sem ga vprašal, če ima na zalogi primerno gonilko, pa je dejal "Ena od tistih, ki jih imamo, bo že prava." In ko ni bila nobena primerna, si je verjetno mislil, da bo za tako kolo tudi drugačna, ki ne podpira ščitnika za verigo, dovolj dobra...

Pri tako enostavni stvari, kot je kolo, je edina pametna rešitev, da si nabaviš potrebno orodje (praktično vse kar rabiš dobiš za skupno pod 100€) in servisiraš sam. V določenih nemških spletnih štacunah dobiš praktično vse mogoče komponente in dele za bicikle.
vires in numeris

one too many ::

@energetik: Katere nemške spletne trgovine?
Bike discount, Bike24, Bike components, Bike Mail Order,... Vse prodajajo standardno "drago" opremo (Shimano, Sram in podobno).

Hočem reči, te trgovine nimajo robe za mestne kripe. Mogoče dobiš v omenjenih trgovinah Shimano Tourney kot najcenejšo opcijo.
Včasih je bil v redu www.internet-bikes.com, ampak mislim, da so se podražili. Poleg tega so, ko sem pred petimi leti tam nazadnje kupoval, imeli prevarantske cene in si moral biti previden (npr. Shimano 105 veriga zelo ugodno znižana s 40 evrov na 22 evrov, medtem ko si jo lahko vsepovsod drugje kupil za 20).
Nazadnje sem tako robo kupoval pri ridewill.com, ampak imajo pa drago poštnino. Primer triple gonilke.

energetik ::

Kupujem v prvih dveh omenjenih. Drago opremo? Svojega 30-letnega roga sem skoraj komplet prenovil (pogonski sklop) s Shimano tourney opremo, vse skupaj okoli 50€ (gonilke, gonilni ležaj, kaseta, menjalnik, ketna). Meni se zdi to skoraj zastonj.
vires in numeris

one too many ::

Ampak toliko izbire pa le nimata. Npr. pred leti hotel sem novo kompakt gonilko za mojega starega roga. Najcenejša pri bike24 je Shimano Claris za 45 evrov. Na ridewill imaš veliko lepšo in 12 evrov cenejšo. Vintage menjalnik? Jeklena sedežna opora?. Shimano Tourney je poceni, ampak tu so res smešne cene.

Ne pišem pa, da bi se prepiral, ampak samo v vednost, oziroma da bi odkril novo trgovino. Tudi sam večinoma nakupujem pri Bike24.

one too many ::

Aja, mojega Rog Maraton sem kupil leta 2009, seveda rabljenega in v dobrem stanju. Od takrat sem zamenjal: krmilo, krmilno oporo, okvir, sedežno oporo, dva sedeže, set koles, zadnjo pesto, napere na zadnjem kolesu, gonilne ležaje, gonilko, zobnike na gonilki, 2x kaseto, zavore, zavorne ročke, blatnike, 2x dinamo, luči, 3x gume, zadnji menjalnik, n-krat verigo, m-krat bovdne in zajle ter k-krat zračnice.
Od prvotnega kolesa imam samo še zvonček, zadnji prtljažnik, prestavne ročice in sprednji menjalnik. Verjetno še kak vijak kje...

Zgodovina sprememb…

pygmalion ::

energetik je izjavil:


Pri tako enostavni stvari, kot je kolo, je edina pametna rešitev, da si nabaviš potrebno orodje (praktično vse kar rabiš dobiš za skupno pod 100€) in servisiraš sam. V določenih nemških spletnih štacunah dobiš praktično vse mogoče komponente in dele za bicikle.


Če bi se zainatil, bi se verjetno priučil popraviti vse. Ampak sem se odločil, da najbolj kompleksne zadeve, npr. vse, kar je povezano s gonilno osjo, prepustim servisom. Znal bi pa zamenjati peste, ampak nimam časa za ročno napenjanje vsake špice... Sploh če kompletno novo sprednje kolo dobiš že za cca. 20 EUR...

Po moje je največja vrednost kolesa alu okvir. Tudi ta več ni čisto originalen, ker se je držalo za nogico na dnu kolesa odlomilo. In v celem Mariborju nisem uspel najti mojstra, ki bi znal to zavariti nazaj. Vsi, ki so se sploh upali začeti, so nekaj pocali, na koncu pa je takoj odpadlo. Aluminij je pač za lokalne varilce kvantna fizika.

NekdoPach ::

>Aluminij je pač za lokalne varilce kvantna fizika.
Alu okvirjev se ne švasa ker se ne splača, je kompleksen proces. Ceneje je kupit novi okvir. Drugač Alu okvir goniš 15, 20 let potem ga pa vržeš v smeti ko je izgonjen do amena (začne pokat, korozija ipd). Če bi rad "bike for life" si kupi jeklen okvir.

Drugač pa nove komponente kupovat in dajat na stare bicikle je drag šport. Raje na bolhi/fb kupiš en podoben bajk za mali denar in maš rezervne dele.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Ne vem no, jaz imam vintage MTB iz Al, ki je zdaj star 25 let, pa izgleda okvir točno tak kot nov, razen prask in odrgnin na barvi. Nobenega pokanja ali korozije.
vires in numeris

pygmalion ::

NekdoPach je izjavil:

Alu okvirjev se ne švasa ker se ne splača, je kompleksen proces. Ceneje je kupit novi okvir. Drugač Alu okvir goniš 15, 20 let potem ga pa vržeš v smeti ko je izgonjen do amena (začne pokat, korozija ipd). Če bi rad "bike for life" si kupi jeklen okvir.


Jaz uporabljam alu okvir, ker je lažji. Recimo, če treba kolo nositi po stopnicah. V mestnem okolju se mi to zdi pomembno.

energetik je izjavil:

Ne vem no, jaz imam vintage MTB iz Al, ki je zdaj star 25 let, pa izgleda okvir točno tak kot nov, razen prask in odrgnin na barvi. Nobenega pokanja ali korozije.


Moj okvir je tudi spraskan, brez razpok. Tisti nosilec za nogice je počil na varu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Invictus ::

energetik je izjavil:

Ne vem no, jaz imam vintage MTB iz Al, ki je zdaj star 25 let, pa izgleda okvir točno tak kot nov, razen prask in odrgnin na barvi. Nobenega pokanja ali korozije.

Jaz imam specialko iz 1992 leta, pa je lažja kot marsikatera nova :D. Plus, ima kable speljane po ceveh...

Gor je še vse original, razen sedeža, ampak jo bo treba 1x malo obnovit, ker so se določene komponente izrabile, plus praske, seveda...

Predvsem bi rad dal noter kake nove ležaje v pesto kolesa, ker se mi zdi, da ne teče ravno najbolje... Kar predlog, mogoče keramične kroglice?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

energetik ::

Zakaj keramične, navadne jeklene so povsem ok. Moraš pa najprej preveriti, če so ok tudi ležišča, ponavadi so zglodana tudi ta.
vires in numeris

NekdoPach ::

Invictus je izjavil:

Jaz imam specialko iz 1992 leta, pa je lažja kot marsikatera nova :D. Plus, ima kable speljane po ceveh...


To ti pa ne verjamem... primilaj sliko! :D

Telbanc ::

Jaz mam specijalko ki je še starejša in je za ženske. Veriga je brez zaščite, zgleda da je ena prvih.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Invictus ::

NekdoPach je izjavil:

Invictus je izjavil:

Jaz imam specialko iz 1992 leta, pa je lažja kot marsikatera nova :D. Plus, ima kable speljane po ceveh...


To ti pa ne verjamem... primilaj sliko! :D

Poguglaj Bottecchia Prologo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pygmalion ::

Kot sem že pisal, mi je pred enim tednom serviser rekel, da bo naročil drugo gonilko, ki bo pasala s ščitnikom in mi montiral drugi ščitnik (ker nosilec pride s ščitnikom).

Ker se nič ni zgodilo en teden, sem spet šel na servis. Tokrat je bil drugi serviser, ki je rekel, da gonilke ne bo treba zamenjati, ampak da je samo treba najti pravi ščitnik?!

Bojda je ščitnike težko ohraniti, ker ščitniki in gonilke niso univerzalni in da je treba (včasih) pritrditev "prilagoditi". V glavnem, obljubil je, da me prvi serviser pokliče čez dva dneva.

Sem se pozanimal tudi pri drugem servisu in so mi rekli, da če dobijo kolo s ščitnikom, vrnejo kolo s ščitnikom. Tako kot ste nekateri zapisali zgoraj, so mi rekli, da ni mormalno, da mi pofleksajo ščitnik in mi vrnejo brez ščitnika.

Zdaj več ne vem kaj ne rečem. Če se ti profesionalci toliko "mučijo" z zamenjavo moje gonilke in zadrževanjem ščitnika za verigo, kako lahko nekateri pričakujte, da bi jaz amater lahko naredil to zamenjavo sam?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

HrščPščvnk ::

Morda pa ta servis ki se predstavlja Profesionalen, se ravno zaradi tega muči ker ga opravlja amater.
Hrošč Puščavnik, ogrožena živalska vrsta iz Tivolija.

BlaY0 ::

Deli za mestna kolesa:

https://hollandbikeshop.com/

...ni ravno poceni pošiljanje v SLO, imaš pa vsega boga, ni da ni.

pygmalion ::

Zadeva se je končno rešila, tako da so naročili in mi montirali kompatibilni ščitnik za verigo



Mogoče bo komu prav prišlo, v čem je bil problem: Če povzamem to, kar so mi rekli na servisu: zamenjali so staro gonilko s kvalitetnejšo Shimano gonilko (kar sem seveda plačal). A Shimano gonilka, ki ima svoj lastni ščitnik po obodu, ni kompatibilna s starim ščitnikom, zato so ga preprosto odrezali.

Imeli so dve možnosti:

  1. da naročijo in montirajo cenejšo gonilko, ki je kompatibilna z originalnim ščitnikom (kar bo težko, saj so nosilec starega ščitnika že odrezali) ali

  2. da nabavijo in montirajo novi ščitnik, ki je kompatibilen s Shimano gonilko.



Na koncu so se odločili na slednje, ampak se je zaradi iskanja opcij in naročanja vse skupaj zavleklo en mesec.

Če slučajno bere to kakšen serviser koles: NE REŽITE ŠČITNIKA ZA VERIGO, PREDEN SE POSVETUJETE S STRANKO. Jaz nisem rekreativni, ampak "nizozemski" tip kolesarja. Kolo uporabljam izključno za vožnjo po mestu, poleti in pozimi, ponoči in podnevi, po dežju in snegu, 365 dni na leto. Vsak dan naredim veliko kratkih voženj, ki praviloma skupaj znesejo manj kot 10 km. Zato mi je izjemno pomembno, da so mi vsakodnevna oblačila zaščitena pri vsakem vremenu.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kit za električno kolo (strani: 1 2 3 415 16 17 18 )

Oddelek: Šport
883128235 (873) stratosD
»

Servis za kolo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6111415 (1216) LeQuack
»

Nadležni zvoki pri vožnji kolesa

Oddelek: Na cesti
295018 (4402) OracleDev
»

Mestno kolo

Oddelek: Loža
4214310 (5513) carota

Več podobnih tem