» »

Semaforji se obnašajo drugače. Kako jih razločiti?

Semaforji se obnašajo drugače. Kako jih razločiti?

Sindrom ::

Pozdravljeni,

Imam zanimivo vprašanje glede semaforjev na večjih križiščih, ker sem opazil, da se nekateri obnašajo rahlo drugače. Zaradi tega bi v enem primeru skoraj povzročil prometno nesrečo. V šoli vožnje so nas učili, da na križišču pri zavijanju v levo velja pravilo srečanja. Se pravi, da imajo vozila, ki peljejo nasproti (bodisi naravnost, bodisi zavijajo v isto smer, kot vi), prednost pred vami, razen v primerih, ko je v križiščih prisotna posebna signalizacija (prometni znaki, semafor, policist, ...).

Kljub temu pa sem se po letih vožnje navadil na semaforje Celju, ker tu tudi največ vozim. Npr. na križišču pri CityCenter je semafor, ki usmerja promet iz stranskih cest (Bežigrajska cesta in Dečkova cesta) na Mariborsko cesto. Ko peljem iz Bežigrajske proti križišču in zavijam na Mariborsko v levo proti železniški postaji, dobim na semaforju zeleno luč in lahko peljem naprej, saj imajo tisti avtomobili, ki peljejo nasproti iz Dečkove rdečo luč, tako, da jih ni treba čakati. Nedavno pa se peljem po Zasavski cesti proti Ljubljani (Črnuče) in prispem do križišča na Štajerski cesti (to je tisto križišče iz Ljubljane proti Trzinu). Želim zaviti v levo proti Ljubljani in čakam na zeleno luč (sem prvi v vrsti). Ko dobim zeleno, speljem naprej in pričnem zavijati v levo, kot sem pač navajen. Sledi pa presenečenje, saj so avtomobili, ki so vozili nasproti iz Dunajske ceste pričeli peljati, saj so očitno imeli zeleno luč (za razliko od semaforja v Celju, kjer so imeli rdečo). K sreči sem le obtičal v prometu za nekaj trenutkov, lahko bi pa povzročil nesrečo, ker se nisem držal pravila srečanja.

Sedaj pa vprašanje - kako je z ureditvijo teh semaforjev?
Kdaj imajo nasproti vozeča vozila na semaforju rdečo in kdaj zeleno luč, ko imam jaz zeleno v levo?

lp
"If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy." - Phil Zimmerman

Utk ::

Če imaš ti zeleno, oni pa ne, bi moral ti imet ali zeleno puščico v levo, ali pa rumeno luč na njihovem semaforju. Po defaultu pač imajo tudi oni zeleno, a se celo življenje voziš samo po enem semaforju al kako?

Ghost7 ::

Vsak semafor, vsako križišče moraš jemati kot da lahko nekdo spregleda rdečo luč, oziroma lovi rumeno. In vsako križišče je svoj unikat. Če nisi sposoben prilagoditve na trenutno situacijo v križišču je to zaskrbujoče. Če nisi siguren, greš pač počasi in z očmi skeniraš kaj se dogaja (kot moraš tudi sicer ker "ima svašta budala"). Ampak načeloma je vse predvidljivo, ker vse sledi CPP, torej priporočam kakšen online CPP. Ne moreš vozit na pamet, oziroma nekaj smatrat za sigurno.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

predi ::

Sindrom je izjavil:

Npr. na križišču pri CityCenter je semafor, ki usmerja promet iz stranskih cest (Bežigrajska cesta in Dečkova cesta) na Mariborsko cesto. Ko peljem iz Bežigrajske proti križišču in zavijam na Mariborsko v levo proti železniški postaji, dobim na semaforju zeleno luč in lahko peljem naprej, saj imajo tisti avtomobili, ki peljejo nasproti iz Dečkove rdečo luč, tako, da jih ni treba čakati.
https://maps.app.goo.gl/h2daJ5U8LvuzYPf...

Sindrom je izjavil:

Nedavno pa se peljem po Zasavski cesti proti Ljubljani (Črnuče) in prispem do križišča na Štajerski cesti (to je tisto križišče iz Ljubljane proti Trzinu). Želim zaviti v levo proti Ljubljani in čakam na zeleno luč (sem prvi v vrsti).

Sedaj pa vprašanje - kako je z ureditvijo teh semaforjev?
Kdaj imajo nasproti vozeča vozila na semaforju rdečo in kdaj zeleno luč, ko imam jaz zeleno v levo?

lp
https://maps.app.goo.gl/sXzG1939yEyga45...

Razlika v prometni signalizaciji bi morala biti očitna, razen če Street View ne odraža dejanske situacije. Pri zeleni puščici (levo), lahko pričakuješ promet zgolj iz desne. Podobno lahko rdečo na nasprotnem pasu signalizira rumena puščica v križišču. Pri običajnem semaforju (zelena) pa lahko pričakuješ promet čelno.

feryz ::

Ok, tale je res malo bosa.

Ni pa vse tako jasno, kot izgleda na prvi pogled.
Če greš iz Ljubljane po Peruzzijevi imaš specifičen problem. Ker imajo oni, ki pridejo iz AC proti Dolenjski zeleno puščico za zavijanje desno in hkrati rdečo luč na semaforju, ti pa imaš rumeno, se pravi zeleno, za zavijanje levo.
Iz nekega meni neznanega razloga, ti puščičarji mislijo, da imajo prednost, ker zavijajo desno, ti pa levo.

Ampak kot pravite, avtošola pomaga.

Aha, vidim da sva dva, ki sta to opazila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

gruntfürmich ::

Sindrom je izjavil:

Sedaj pa vprašanje - kako je z ureditvijo teh semaforjev?

normalna.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

mirator ::

Sindrom je izjavil:

Pozdravljeni,

Imam zanimivo vprašanje glede semaforjev na večjih križiščih, ker sem opazil, da se nekateri obnašajo rahlo drugače. Zaradi tega bi v enem primeru skoraj povzročil prometno nesrečo. V šoli vožnje so nas učili, da na križišču pri zavijanju v levo velja pravilo srečanja. Se pravi, da imajo vozila, ki peljejo nasproti (bodisi naravnost, bodisi zavijajo v isto smer, kot vi), prednost pred vami, razen v primerih, ko je v križiščih prisotna posebna signalizacija (prometni znaki, semafor, policist, ...).

Kljub temu pa sem se po letih vožnje navadil na semaforje Celju, ker tu tudi največ vozim. Npr. na križišču pri CityCenter je semafor, ki usmerja promet iz stranskih cest (Bežigrajska cesta in Dečkova cesta) na Mariborsko cesto. Ko peljem iz Bežigrajske proti križišču in zavijam na Mariborsko v levo proti železniški postaji, dobim na semaforju zeleno luč in lahko peljem naprej, saj imajo tisti avtomobili, ki peljejo nasproti iz Dečkove rdečo luč, tako, da jih ni treba čakati. Nedavno pa se peljem po Zasavski cesti proti Ljubljani (Črnuče) in prispem do križišča na Štajerski cesti (to je tisto križišče iz Ljubljane proti Trzinu). Želim zaviti v levo proti Ljubljani in čakam na zeleno luč (sem prvi v vrsti). Ko dobim zeleno, speljem naprej in pričnem zavijati v levo, kot sem pač navajen. Sledi pa presenečenje, saj so avtomobili, ki so vozili nasproti iz Dunajske ceste pričeli peljati, saj so očitno imeli zeleno luč (za razliko od semaforja v Celju, kjer so imeli rdečo). K sreči sem le obtičal v prometu za nekaj trenutkov, lahko bi pa povzročil nesrečo, ker se nisem držal pravila srečanja.

Sedaj pa vprašanje - kako je z ureditvijo teh semaforjev?
Kdaj imajo nasproti vozeča vozila na semaforju rdečo in kdaj zeleno luč, ko imam jaz zeleno v levo?

lp

Treba je poznati križišča. To, ki ga ti omenjaš v Ljubljani, je nekoliko specifično.
Zasavska proti Dunajski v smeri Ljubljane se križa s Štajersko vpadnico. Ko ti iz zasavske zavijaš levo na Štajersko imaš prižgano zeleno luč, enako kot tisti, ki peljejo od Dunajske proti Zasavski ali iz Dunajske zavijajo desno na Štajersko (s temi se križaš). Rdečo luč pa ima Štajerska na obeh straneh. Tebe je mogoče zmotil ločeni pas za zavijanje levo.

Bellzmet ::

Ne NI potrebno poznati križišča. Povsod velja isto pravilo.

Če imaš zeleno luč in zavijaš levo imajo tisti na nasprotni strani, ki peljejo "proti tebi" VEDNO zeleno luč in imajo VEDNO prednost.

Rdečo luč majo samo takrat, ko se tebi prižge oranžna za levo (če jo križišče ima).

Če ima semafor zeleno puščico za zavijanje levo pa imajo oni rdečo in lahko pelješ.

Netrunner ::

Bellzmet je izjavil:

Ne NI potrebno poznati križišča. Povsod velja isto pravilo.


Točno tako, vsa križišča delujejo po enakem principu. Je treba ločevati zeleno luč od zelene puščice. Pa dobro je vedeti kaj pomeni rumena barva v prometu in predvsem rdeča.. samo gled na mentaliteto voznikov je še dobro tako kot je.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

mancini ::

Vsako krizisce je svoj svet. Ne mores zaradi tega vozit po nekem naucenem kopitu, ampak spremljas kako je oznaceno s semaforji, tablami in talnimi oznakami, ...

Enako velja za rondoje, no mores vozit v krozisca vedno po nekem splosnem nacelu, ampak po tablah ki te pravilno razvrstijo, pa ceprav je v vecini krozisc drugace.
Zato pa so problemi, ker ljudje ne gledajo ampak vozijo na pamet

sbawe64 ::

gruntfürmich je izjavil:

Sindrom je izjavil:

Sedaj pa vprašanje - kako je z ureditvijo teh semaforjev?

normalna.

A že imate odštevalnike (za zeleno in rdečo) na semaforjih, tako kot jih imajo npr. v Velenju in Slovenj Gradcu ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Invictus ::

Vau, cela teorija zarote iz semaforiziranih križišč...

A je res tako težko razumeti, da pelješ samo ob zeleni in samo takrat, ko se počutiš varno?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

starfotr ::

V križišče moraš zapeljat, če je vse varno. Če zapelješ samo zato, ker imaš zeleno in potem obstojiš v križišču, potem pojdi na upravno enoto in vrni vozniško dovoljenje.

McAjvar ::

Primer izven Slovenije

Tule recimo imajo informacijo za voznika, kakšno barvo imajo nasproti vozeči. Glej zelen + na nasprotni strani križišča. Pa imajo lahko na pasu za zavijanje levo (fizično ločen pas) zeleno luč, ki sveti v drugačnem intervalu, kot sicer zelena luč za naravnost ali zavijanje desno. Se pravi, nekako kot slovenska luč za zavijanje levo, ki pa ne pomeni, da to lahko brezglavo tudi storiš.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: McAjvar ()

eventyrer ::

predi je izjavil:

Sindrom je izjavil:

Npr. na križišču pri CityCenter je semafor, ki usmerja promet iz stranskih cest (Bežigrajska cesta in Dečkova cesta) na Mariborsko cesto. Ko peljem iz Bežigrajske proti križišču in zavijam na Mariborsko v levo proti železniški postaji, dobim na semaforju zeleno luč in lahko peljem naprej, saj imajo tisti avtomobili, ki peljejo nasproti iz Dečkove rdečo luč, tako, da jih ni treba čakati.
https://maps.app.goo.gl/h2daJ5U8LvuzYPf...

Sindrom je izjavil:

Nedavno pa se peljem po Zasavski cesti proti Ljubljani (Črnuče) in prispem do križišča na Štajerski cesti (to je tisto križišče iz Ljubljane proti Trzinu). Želim zaviti v levo proti Ljubljani in čakam na zeleno luč (sem prvi v vrsti).

Sedaj pa vprašanje - kako je z ureditvijo teh semaforjev?
Kdaj imajo nasproti vozeča vozila na semaforju rdečo in kdaj zeleno luč, ko imam jaz zeleno v levo?

lp
https://maps.app.goo.gl/sXzG1939yEyga45...

Razlika v prometni signalizaciji bi morala biti očitna, razen če Street View ne odraža dejanske situacije. Pri zeleni puščici (levo), lahko pričakuješ promet zgolj iz desne. Podobno lahko rdečo na nasprotnem pasu signalizira rumena puščica v križišču. Pri običajnem semaforju (zelena) pa lahko pričakuješ promet čelno.


V CPP zakonodaji to ni opisano.

https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/99-c...

Debata na to temo je že obstajala. Pametnih ugotovitev ni bilo:
Semafor-puščica v levo

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

Sindrom je izjavil:


Sedaj pa vprašanje - kako je z ureditvijo teh semaforjev?
Kdaj imajo nasproti vozeča vozila na semaforju rdečo in kdaj zeleno luč, ko imam jaz zeleno v levo?

lp



Načeloma se vsi vozniki obnašamo tako da če je semaforizirana puščica zelena to pomeni da ti nihče ne bo vozil čelno.
Ne znam ti najti informacije zakaj je tako.

Ampak preden spelješ se pač vedno prepričaš da nasproti vozeči to upošteva.

Če semaforizirano križišče nima svetlobnih puščic pa se obnašaš po klasičnem pravilu prednosti (nasproti vozeči imajo prednost pred tabo ko ti zavijaš levo, če prihajajo iz enakovredne ceste kot ti) saj moraš vedno pričakovati da ima nasproti vozeči istočasno zeleno luč kot ti.

eventyrer je izjavil:


V CPP zakonodaji to ni opisano.

https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/99-c...



edit.: ja je opisano. Da se razbrati iz celega besedila:


https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAK...
5. zelena luč v obliki puščice pomeni:
- na luči semaforja – voznik sme voziti le v smeri puščice;
- kot dopolnilni znak na semaforju – kljub rdeči ali rumeni luči na semaforju sme voznik voziti v smeri puščice, pri tem pa ne sme ovirati vozil, ki vozijo po cesti, na katero se vključuje;
6. rdeča in rumena luč, ki gorita hkrati – prepovedana vožnja in napoved, da se bo prižgala zelena luč;
7. rumena utripajoča luč – vozi posebno previdno. Enak pomen ima rumena utripajoča luč, ki se uporablja kot samostojni svetlobni znak.
(2) Rumena luč v obliki puščice, ki je postavljena pri izhodu s križišča, obvešča voznike, ki so na križišču in zavijajo levo, da se je za vozila, ki prihajajo z nasprotne strani, na semaforju že prižgala rdeča luč in da lahko nadaljujejo vožnjo in zapustijo križišče.






Skratka fant, PROSIM PREBERI ZNOVA KNJIGO O CPP

Zgodovina sprememb…

toro69 ::

Od danes naprej bom v semaforizirana križišča zapeljal še posebej previdno, oz. se bom prej raje kar ustavil, četudi ob zeleni.
Ob prebiranju vprašanja OP in odgovorov spodaj me je začelo resno skrbeti za svojo in varnost svoje družine.

eventyrer ::

toro69 je izjavil:

Od danes naprej bom v semaforizirana križišča zapeljal še posebej previdno, oz. se bom prej raje kar ustavil, četudi ob zeleni.
Ob prebiranju vprašanja OP in odgovorov spodaj me je začelo resno skrbeti za svojo in varnost svoje družine.


to ni odgovor.

Odgovor je tak da človeku dejansko odgovoriš, četudi vidiš da ne zna nič.

paradajzos ::

Sindrom je izjavil:

Pozdravljeni,

Imam zanimivo vprašanje glede semaforjev na večjih križiščih, ker sem opazil, da se nekateri obnašajo rahlo drugače. Zaradi tega bi v enem primeru skoraj povzročil prometno nesrečo. V šoli vožnje so nas učili, da na križišču pri zavijanju v levo velja pravilo srečanja. Se pravi, da imajo vozila, ki peljejo nasproti (bodisi naravnost, bodisi zavijajo v isto smer, kot vi), prednost pred vami, razen v primerih, ko je v križiščih prisotna posebna signalizacija (prometni znaki, semafor, policist, ...).

Kljub temu pa sem se po letih vožnje navadil na semaforje Celju, ker tu tudi največ vozim. Npr. na križišču pri CityCenter je semafor, ki usmerja promet iz stranskih cest (Bežigrajska cesta in Dečkova cesta) na Mariborsko cesto. Ko peljem iz Bežigrajske proti križišču in zavijam na Mariborsko v levo proti železniški postaji, dobim na semaforju zeleno luč in lahko peljem naprej, saj imajo tisti avtomobili, ki peljejo nasproti iz Dečkove rdečo luč, tako, da jih ni treba čakati. Nedavno pa se peljem po Zasavski cesti proti Ljubljani (Črnuče) in prispem do križišča na Štajerski cesti (to je tisto križišče iz Ljubljane proti Trzinu). Želim zaviti v levo proti Ljubljani in čakam na zeleno luč (sem prvi v vrsti). Ko dobim zeleno, speljem naprej in pričnem zavijati v levo, kot sem pač navajen. Sledi pa presenečenje, saj so avtomobili, ki so vozili nasproti iz Dunajske ceste pričeli peljati, saj so očitno imeli zeleno luč (za razliko od semaforja v Celju, kjer so imeli rdečo). K sreči sem le obtičal v prometu za nekaj trenutkov, lahko bi pa povzročil nesrečo, ker se nisem držal pravila srečanja.

Sedaj pa vprašanje - kako je z ureditvijo teh semaforjev?
Kdaj imajo nasproti vozeča vozila na semaforju rdečo in kdaj zeleno luč, ko imam jaz zeleno v levo?

lp


Tole je zelo zaskrbljujoče. A so se kriteriji za opravljanje vozniškega izpita tako zelo znižali?
Levakarski forum. Moderiranje prolevakarsko.
Prikrito so proruski, tako kot naša oblast.
Še malo in komunajz ban ;-)

gusto ::

Kot je nekdo napisal, po defaultu moraš gledati, kot da imajo tudi iz nasprotne strani zeleno. V idealnem svetu bi imeli na nasprotni strani vsepovsod rumeno puščico, ne vem pa zakaj tega ni vsepovsod. To sem se že jaz spraševal. Se strinjam, da je bedno, če si prvič v nekem križišču in dejansko ne moreš vedeti, ali imajo nasproti avti zeleno ali rdečo. V tem primeru samo butasto gledaš, ali se bo začel kdo od njih premikat. In ravno potem, ko se ti zdi, da stojijo, se mamca na nasprotni strani odloči speljat.:))
Have you tried turning it off and on again?

toro69 ::

gusto je izjavil:

Kot je nekdo napisal, po defaultu moraš gledati, kot da imajo tudi iz nasprotne strani zeleno. V idealnem svetu bi imeli na nasprotni strani vsepovsod rumeno puščico, ne vem pa zakaj tega ni vsepovsod. To sem se že jaz spraševal. Se strinjam, da je bedno, če si prvič v nekem križišču in dejansko ne moreš vedeti, ali imajo nasproti avti zeleno ali rdečo. V tem primeru samo butasto gledaš, ali se bo začel kdo od njih premikat. In ravno potem, ko se ti zdi, da stojijo, se mamca na nasprotni strani odloči speljat.:))


????

Če imaš ti zeleno (polno) imajo vedno z nasprotne strani zeleno (polno).
Če imaš ti zeleno PUŠČICO, te niti ne briga kaj je na drugi strani, ker imajo v tvojo smer prepoved zavijanja.

delavec44 ::

Lahko imaš pa ti zeleno (polno) dlje kot jo imajo z nasprotne strani. Tu je potem koristna rumena oz. oranžna puščica, še posebej če stojiš v križišču in svojega semaforja sploh več ne vidiš.

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

delavec44 je izjavil:

Lahko imaš pa ti zeleno (polno) dlje kot jo imajo z nasprotne strani. Tu je potem koristna rumena oz. oranžna puščica, še posebej če stojiš v križišču in svojega semaforja sploh več ne vidiš.


Stavim da pol folka niti ne registrira te luči, kaj šele da bi vedla kaj je. Ma kaj luč, pol voznikov sploh ne zna dovolj globoko v križišče zapeljat, ko zavija v levo.

Glugy ::

pa sej ni nč narobe da človek vpraša ko je v dvomih. boljš to k pa da se tok stigmatizira taka vprašanja da človek ne vpraša pa da pride do kakšne neumnosti - nesreče.

Legon ::

toro69 je izjavil:

gusto je izjavil:

Kot je nekdo napisal, po defaultu moraš gledati, kot da imajo tudi iz nasprotne strani zeleno. V idealnem svetu bi imeli na nasprotni strani vsepovsod rumeno puščico, ne vem pa zakaj tega ni vsepovsod. To sem se že jaz spraševal. Se strinjam, da je bedno, če si prvič v nekem križišču in dejansko ne moreš vedeti, ali imajo nasproti avti zeleno ali rdečo. V tem primeru samo butasto gledaš, ali se bo začel kdo od njih premikat. In ravno potem, ko se ti zdi, da stojijo, se mamca na nasprotni strani odloči speljat.:))


????

Če imaš ti zeleno (polno) imajo vedno z nasprotne strani zeleno (polno).
Če imaš ti zeleno PUŠČICO, te niti ne briga kaj je na drugi strani, ker imajo v tvojo smer prepoved zavijanja.


Dvakrat narobe.

Prvo drži 99% časa, vendar ne vedno. Tole je primer križišča, kjer se prižge polna zelena luč, nasproti vozečim pa še ca 90 sekund sveti rdeča, preden preklopi. Idiotska rešitev, ampak obstaja: Primer
Drugo ne drži nikoli, ker če si sposoben voznik vedno spremljaš kaj delajo drugi, ne glede na to ali imaš v teoriji prednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

Meiniken2 ::

Zapelješ do približno sredine tako, da nasproti vozeči še vedno lahko normalno peljejo naravnost. Seveda moraš tudi pazit, da ne oviraš tistih, ki zavijajo levo.



Previdno na cesti, glavo imaš samo eno :)

IL_DIAVOLO ::

Kaj pri zavijanju v desno(ob zeleni puščici) tudi brezglavo vzames prednost tistemu ki gre naravnost?

Resno me skrbi ob poplavi xxl avtov in nesposobnosti hitrega razmišljanja za varnost v prometu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj pri zavijanju v desno(ob zeleni puščici) tudi brezglavo vzames prednost tistemu ki gre naravnost?

Če imaš zeleno puščico v smeri v katero zavijaš to pomeni, da imaš ti absolutno prednost in kvečjemu drugi lahko tebi vzamejo prednost.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

mertseger ::

Za voznike v ljubljani je najbolj problematična rumena puščica ker jih več kot pol misli da lahko takrat še vedno zapelje v križišče čeprav imajo rdečo na semaforju in to se redno počne vsak interval v križiščih.

˙janezvalva ::

@OP: v križišču s semaforji vozi previdno in upoštevaj signalizacijo, ne kar na pamet nekam zavijat. srečno!

gusto ::

toro69 je izjavil:

gusto je izjavil:

Kot je nekdo napisal, po defaultu moraš gledati, kot da imajo tudi iz nasprotne strani zeleno. V idealnem svetu bi imeli na nasprotni strani vsepovsod rumeno puščico, ne vem pa zakaj tega ni vsepovsod. To sem se že jaz spraševal. Se strinjam, da je bedno, če si prvič v nekem križišču in dejansko ne moreš vedeti, ali imajo nasproti avti zeleno ali rdečo. V tem primeru samo butasto gledaš, ali se bo začel kdo od njih premikat. In ravno potem, ko se ti zdi, da stojijo, se mamca na nasprotni strani odloči speljat.:))


????

Če imaš ti zeleno (polno) imajo vedno z nasprotne strani zeleno (polno).
Če imaš ti zeleno PUŠČICO, te niti ne briga kaj je na drugi strani, ker imajo v tvojo smer prepoved zavijanja.


O kakšni zeleni puščici ti sanjaš? Najprej preveri kaj pomeni rumena puščica, pa še enkrat preberi, kaj je vprašal OP, preden pišeš vprašaje.
Have you tried turning it off and on again?

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj pri zavijanju v desno(ob zeleni puščici) tudi brezglavo vzames prednost tistemu ki gre naravnost?

Resno me skrbi ob poplavi xxl avtov in nesposobnosti hitrega razmišljanja za varnost v prometu.

Zato je bil pa to eden bolj debilno sprejetih pravil, ki ne bo v ničemer izboljšal pretočnosti prometa.

Tudi sedaj je to pravilo implementirano samo v križiščih, kjer tako ali tako ni skoraj nobenega prometa...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

c3p0 ::

Človek je iz Celja. Prosim prilagodite debato regiji primerno.

delavec44 ::

Po moje morate tu razlikovati znak z zeleno puščico in semafor kjer se prižge zelena puščica.

Badwolff ::

c3p0 je izjavil:

Človek je iz Celja. Prosim prilagodite debato regiji primerno.




Še enkrat preberte, kaj ga bega. V bistvu ga ne bi smeli spustit na cesto.

eEdbM ::

Op, malo so si te privoščili, dobro, da vprašaš, čeprav skoraj prepozno...

Drugič postavi kakšno vprašanje s kakšnim drugim računom, tale je preveč prestižen :D

tony1 ::

Vsekakor je dobro, modro in koristno, da je OP vprašal. To je edini način, da gre kaj na bolje.

Kritizirati pa gre AŠ, ki je tako neprimerna, da ga pri pouku teorije in vožnje tega niso naučili. Celje (kljub znani specifiki voznikov, ki so največji divjaki v državi :D) le ni neka vas, kjer imajo ene 2 semaforja. Če pa takih semforjev tam res ni, bi morala AŠ biti na to še toliko bolj pozorna, in to kandidate še bolj pozorno naučiti...

IgorCardanof ::

feryz je izjavil:

Ok, tale je res malo bosa.

Ni pa vse tako jasno, kot izgleda na prvi pogled.
Če greš iz Ljubljane po Peruzzijevi imaš specifičen problem. Ker imajo oni, ki pridejo iz AC proti Dolenjski zeleno puščico za zavijanje desno in hkrati rdečo luč na semaforju, ti pa imaš rumeno, se pravi zeleno, za zavijanje levo.
Iz nekega meni neznanega razloga, ti puščičarji mislijo, da imajo prednost, ker zavijajo desno, ti pa levo.

Ampak kot pravite, avtošola pomaga.

Aha, vidim da sva dva, ki sta to opazila.


Tole je kar aktualno. Si tu ubistvu kar vzemajo prednost, ker imajo puščico in mislijo da lahko kar grejo.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

blay44 ::

Rumena luč v obliki puščice, ki je postavljena pri izhodu s križišča, obvešča voznike, ki so na križišču in zavijajo levo, da se je za vozila, ki prihajajo z nasprotne strani, na semaforju že prižgala rdeča luč in da lahko nadaljujejo vožnjo in zapustijo križišče.
Tko se mene učil.

delavec44 ::

Če imajo sami še zeleno, lahko tudi vstopijo v križišče vedoč, da imajo prosto pot, če rumena puščica gori. V Lj je veliko križišč kjer se v nasprotni smeri prej prižge rdeča, drugače bi lahko vsak interval levo zavili le trije, ki stojijo v križišču.

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Torej kaj smo ugotovili glede OPja.

Ima tisto križiče v Mariboru res napačno signalizacijo, ali le on ne zna ločiti osnovne zadeve, torej semafor s puščico in tak brez? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

blay44 ::

delavec44 je izjavil:

Če imajo sami še zeleno, lahko tudi vstopijo v križišče vedoč,

Naj nebi. To je za čiščenje križišča. Je pa res veliko stihije pri prometni signalizaciji.
Že samo intervali(danes ko so radarski moduli pa 5€), pol sem zadnjič peljal po stari cesti proti Vrhniki, pa litijski. Ej fak, vsakih 50m sprememba hitrosti. Idiotsko, res. Ni čudno, da vozijo vsi po lastni pameti in presoji. Pol se pa najde en "pravičnik" in evo škarje, itd....

delavec44 ::

Intervale lahko spreminjajo iz centrale glede na trenutno obremenjenost ali pa so v najprej sprogramirani glede na uro v dnevu. Tam, ko so nad semaforji odštevalniki se lepo vidi.

Glede nekonsistence omejitev se povsem strinjam. Pri nas ne bodo avtonomna vozila nikoli znala voziti, razen če 75% znakov vržemo stran.

mirator ::

Poznam rumeno luč na semaforju, ki pomeni izprazni križiče. Za zavijanje levo obstaja na semaforju posebna puščica za zavijanje levo. Kadar ta gori, imajo nasproti vozeči rdečo luč. Tukaj mislim, je vsem jasno (ali mogoče ni?). Po novi uredbi pa so v določenih križičih nameščene zelene puščice, ki na lastno odgovornost dovoljujejo zavijanje desno, tudi ko gori rdeča luč. Ta zelena puščica ne pomeni, da moraš ali da imaš pravico speljati desno, ampak ti samo dopušča po lastni presoji, da to lahko narediš varno in pri tem nisi nikogar izsil. V primeru karambola odgovarjaš, kot da si zapeljal v rdečo luč.

ginekk ::

blay44 je izjavil:

Rumena luč v obliki puščice, ki je postavljena pri izhodu s križišča, obvešča voznike, ki so na križišču in zavijajo levo, da se je za vozila, ki prihajajo z nasprotne strani, na semaforju že prižgala rdeča luč in da lahko nadaljujejo vožnjo in zapustijo križišče.
Tko se mene učil.


Ja, to. V praksi pa še vedno kdo gre skozi na nasprotni stran - ponavadi hitro ker lovi semafor - in je treba bit pozoren. Zaradi tega so recimo redno nesreče v Lj na Celovški v smeri LJ, ko se zavije proti hipermarketu Mercator.

Vedno pridejo vsaj še trije avti nasproti tudi na Litostrojski iz smeri Litostroja, ko zavijaš levo proti LPP. Tam je med semaforjem in rumeno lučjo še železniška proga in za tistega ki zavija levo se rumena luč vedno prižge "prekmalu".

Skratka ta rumena luč zna bit tudi nevarna in kot vedno je treba promet okoli sebe spremljat.

delavec44 ::

Če ti bedak zapelje v rdečo, ni kriv semafor. Vedno je treba spremljati za padalce. Tudi če imaš zeleno luč in greš naravnost.

predi ::

AVP mi bo moral spet pogledat čez prste, ampak ker se s tem izpolnjuje njihovo poslanstvo, jih verjetno ne bo motilo.

kow ::

Lonsarg je izjavil:

Torej kaj smo ugotovili glede OPja.
Ima tisto križiče v Mariboru res napačno signalizacijo, ali le on ne zna ločiti osnovne zadeve, torej semafor s puščico in tak brez? :)


Tudi mene zanima :)

V vsakem primeru pa - kot so nekateri ze omenili, v LJ vedno domnevaj, da bo kdo prevozil rdeco luc tudi sekundo (ali dve), zatem ko se jim zelena ze ugasne. Je kar normalizirano obnasanje v kriziscih.

Legon ::

Definitivno je problem v OP.

Kot je razvidno iz linka ima križišče v celju, ki ga opisuje, ločen semafor za zavijanje levo, torej je normalno, da imajo nasproti vozeči rdečo.

Med tem ko ima križišče pri Ljubljani, klasičen smafor brez ločene signalizacije za zavijanje, kar pomeni da imajo nasproti vozeči seveda zeleno luč in velja pravilo srečanja.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

zavijanje v desno pri rdeči na semaforju (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
31733824 (13445) WizzardOfOZ
»

Kako se obravnavajo primeri ko bi nekdo lahko preprečil nesrečo pa je ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8113249 (10921) koyotee
»

Semafor-puščica v levo

Oddelek: Na cesti
165309 (4598) googleg1
»

Kako so sprogramirani semaforji?

Oddelek: Na cesti
254313 (3299) luksorzi
»

globa za prekršek...mnenje? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9021838 (19958) Roadkill

Več podobnih tem