Forum » Na cesti » zavijanje v desno pri rdeči na semaforju
zavijanje v desno pri rdeči na semaforju
LeQuack ::
Ja nič, očitno bodo to prakticiral dokler ne bo vedno več nesreč, potem pa bodo iskali krivce.
Quack !
Bizkit45 ::
Problem je, da tisti ki vozijo pravokotno imajo zeleno luč in se sploh ne zavedajo, da imajo te drugi ta znak,ki jim dovoli v rdečo. Tako večina vidi zeleno in upravičeno pričakuje da jim nobene ne bo uletel čez rdečo, sedaj pa jim lahko komot. Se pravi po novem zelena luč ne pomeni več da se lahko brezskrbno zapelješ čez, ampak da moraš skozi gledati kdo ti bo čez rdečo uletel in izsilil.
Bolano razmišljanje. Upam da takšnih, ki tako razmišljajo, ni veliko na cesti - pa varno vožnjo.
Invictus ::
To pravilo je butasto in nič ne pripomore k večji pretočnosti.
Samo malo več nesreč in povoženih kolesarjev ter pešcev bo...
Pač realnost gledena kvaliteto slovenskih šoferjev.
Skratka, brez veze in nepomembno... Predvolilno sranje kot večina zadev.
Samo malo več nesreč in povoženih kolesarjev ter pešcev bo...
Pač realnost gledena kvaliteto slovenskih šoferjev.
Skratka, brez veze in nepomembno... Predvolilno sranje kot večina zadev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Tidule ::
Ko bo mnenje dejasnko imelo podporo v statistiki, bo pa možno imet konstruktivno debato. Kot izpostavljeno zgoraj, taka mnenja pridejo vsakič, ko je kakšna sprememba prometnih predpisov in so se dosedaj še vedno pokazala za zgrešena. Ko so ukinili utripajočo zeleno luč, je bilo kup nabijanja o tem koliko bo sedaj proemtnih nesreč ker bo folk vozil v rdečo ali pa sunkovito zaviral tik pred križiščem, pa s eni zgodilo nič. Ko so postavili turborondo v Tomačevem je bilo kup naibjanja o tem kako bo nepretočno in kako se ljudje ne bodo znali razvrstit in bo cel kaos. Zgodilo se je ravno obratno.
mertseger ::
Jaz vidim da jih veliko sploh ne ve kaj ta puščica pomeni, včeraj v Ljubljani stojimi, glavna cesta prazna model v bemflu pa na telefonu. Ni pomagalo da so trobili, očitno še ni prišel do novic. Bolj so problem idioti ki jih je na slovenskih cestah polno ki sedaj ka po defaultu skozi rdečo kot da ima on prednost. Take bi morala pač policija pojebat.
OneYellow ::
Tisti semafor pri tunelu pod gradom je lep primer križišča, kjer je puščica za desno v nekaterih primerih popolnoma varna stvar. Ko imajo vozniki, ki pridejo iz tunela zeleno na semaforju, ti pri zavijanju desno v tunel ne bo nihče pripeljal iz nobene smeri, ker je pač takšno križišče. Ampak ja, če nisi za v avto je pa pač butasto in čakaš.
cvalsr ::
OneYellow - Če je res, da ti nihče ne bo pripeljal, bi pač morala biti na semaforju poleg rdeče luči prižgana zelena puščica za zavijanje v desno, ne pa prišravfana ta komaj vidna tablica ... ali pa ni tako, kot si napisal. Kako je pa s pešci in kolesarji? Si ziher, da je pač butasto? No, saj pogosto res je; tega križišča pa ne poznam, samo logično razmišljam.
Gregor P ::
Na to prej nisem bil toliko pozoren, ker pač tega znaka še ni bilo, ampak sedaj opažam, da vozniki z desne radi kar sekajo "ovinek"/križišče pri zavijanju v levo proti meni in se mi je že parkrat zgodilo, da bi lahko prišlo do trka; ker vozniki dobesedno vozijo po mojem pasu pri zavijanju na levo. Očitno so se tako navadili, ker so vedeli oz. bolje rečeno zanašali na to, da ne bo noben zavijal na desno pri rdeči
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
hipertija ::
Ne razumem kaj želiš povedati, vozniki z desne zavijajo levo na križišču, kjer je pri rdeči luči dovoljeno zavijanje desno. WTF
Prekle za kurnk
GupeM ::
hipertija ::
Fukjeno, kakšna obrazložitev. Torej on zavija pri rdeči desno in zaloti voznike, ki ob zeleni luči zavijajo levo in mu sekajo pot. Očitno bo treba tudi v desno gledati in paziti, ne samo v levo, čeprav je krivda na vozniku z rdečo puščico :)
Prekle za kurnk
mirator ::
Vedno je treba biti pozoren. Puščica za avijanje desno ti samo daje možnost, da greš lahko v rdečo, če si se prej prepričal, da je vse varno. V opisanem primeru gre verjetno za to, da hoče voznik, ki zavija levo, prehiteti nasproti vozeče vozilo, ki gre naravnost.In v tem primeru tudi ti ne bi smel zavijati desno, saj bi verjetno oviral voznika z leve.
zavajon ::
energetik ::
Vedno je treba biti pozoren. Puščica za avijanje desno ti samo daje možnost, da greš lahko v rdečo, če si se prej prepričal, da je vse varno. V opisanem primeru gre verjetno za to, da hoče voznik, ki zavija levo, prehiteti nasproti vozeče vozilo, ki gre naravnost.In v tem primeru tudi ti ne bi smel zavijati desno, saj bi verjetno oviral voznika z leve.Kaj? Kako se prehiti nasproti vozeče vozilo?
Ja, rumeni mora preverit, če lahko varno zavije desno, ampak kriv bi bil pa un na rdeči črti, če vozi kar nekam povprek.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
GupeM ::
Vedno je treba biti pozoren. Puščica za avijanje desno ti samo daje možnost, da greš lahko v rdečo, če si se prej prepričal, da je vse varno. V opisanem primeru gre verjetno za to, da hoče voznik, ki zavija levo, prehiteti nasproti vozeče vozilo, ki gre naravnost.In v tem primeru tudi ti ne bi smel zavijati desno, saj bi verjetno oviral voznika z leve.
Ni nujno, da hoče prehiteti kogarkoli. Nekateri sekajo zato, ker pač lahko. Ali pa zato, ker ne bi upočasnili na normalno hitrost in če bi peljali ob vodilni črti, ne bi speljali ovinka. Če to narediš na izpitni vožnji, zaključiš takoj in greš domov brez izpita. Tudi, če nisi prehiter.
Kaj? Kako se prehiti nasproti vozeče vozilo?
Prehiteti je mislil v smislu, da bo pred njim zavil (bolj pravilno, ga bo izsilil).
Ja, star gorenjski pregovor pravi: "Šugavom kurcu i dlaka smeta."
Star bosanski pregovor pa pravi: "Če ne moreš voziti po pravilih, vrni izpit." Tudi meni grejo na živce ti sekači. Zapeljejo tako kot ta zgoraj, ne opazijo pa, da je na cesti, na katero zapeljejo, stoječa kolona, kolesar ali pešec. Zato (skoraj) ubijejo kolesarja ali pešca, ali pa blokirajo križišče. To se dogaja tudi v nesemaforiziranih križiščih, kjer ni semaforja in ni piščice za zavijanje desno ob rdeči luči.
Ja, rumeni mora preverit, če lahko varno zavije desno, ampak kriv bi bil pa un na rdeči črti, če vozi kar nekam povprek.
Vprašanje, kdo bi bil kriv. Verjetno kar deljena krivda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
hipertija ::
Vedno je treba biti pozoren. Puščica za avijanje desno ti samo daje možnost, da greš lahko v rdečo, če si se prej prepričal, da je vse varno. V opisanem primeru gre verjetno za to, da hoče voznik, ki zavija levo, prehiteti nasproti vozeče vozilo, ki gre naravnost.In v tem primeru tudi ti ne bi smel zavijati desno, saj bi verjetno oviral voznika z leve.
Ni nujno, da hoče prehiteti kogarkoli. Nekateri sekajo zato, ker pač lahko. Ali pa zato, ker ne bi upočasnili na normalno hitrost in če bi peljali ob vodilni črti, ne bi speljali ovinka. Če to narediš na izpitni vožnji, zaključiš takoj in greš domov brez izpita. Tudi, če nisi prehiter.
Kaj? Kako se prehiti nasproti vozeče vozilo?
Prehiteti je mislil v smislu, da bo pred njim zavil (bolj pravilno, ga bo izsilil).
Ja, star gorenjski pregovor pravi: "Šugavom kurcu i dlaka smeta."
Star bosanski pregovor pa pravi: "Če ne moreš voziti po pravilih, vrni izpit." Tudi meni grejo na živce ti sekači. Zapeljejo tako kot ta zgoraj, ne opazijo pa, da je na cesti, na katero zapeljejo, stoječa kolona, kolesar ali pešec. Zato (skoraj) ubijejo kolesarja ali pešca, ali pa blokirajo križišče. To se dogaja tudi v nesemaforiziranih križiščih, kjer ni semaforja in ni piščice za zavijanje desno ob rdeči luči.
Ja, rumeni mora preverit, če lahko varno zavije desno, ampak kriv bi bil pa un na rdeči črti, če vozi kar nekam povprek.
Vprašanje, kdo bi bil kriv. Verjetno kar deljena krivda.
vse lepo napisano, razen zadnje. Nobene deljene krivde ne bi bilo v tem primeru. Smo imeli tak primer že. Res je, da bi se tisti, ki zavija v desno moral prepričati, da je prosto z obeh strani - vendar pa NI MOGEL predvideti, da bo voznik, ki se je približeval križišču z njegove desne in že zapeljal vanj, sekal pot pri zavijanju v levo, kot kaže shema zgoraj. Dejansko se je voznik, ki je sekal pot zabil v tega, ki je pravilno zavijal v desno + voznik ki je sekal pot ni predvidel, da bi z njegove leve utegnilo vozilo zavijati desno ob rdeči luči. Nobene deljene krivde.
Podoben primer, na ravnem delu ceste se prepričaš da ni spredaj in zadaj nobenega vozila in začneš pravilno prehitevati pred sabo vozečega, na enkrat na cesto spredaj zavije novo vozilo in ti zapre pot. Tega nisi mogel predvideti.
LP
Prekle za kurnk
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hipertija ()
zavajon ::
mirator ::
energetik je danes ob 13:45:58 izjavil:
Kaj? Kako se prehiti nasproti vozeče vozilo?
Prehiteti je mislil v smislu, da bo pred njim zavil (bolj pravilno, ga bo izsilil).
To sem mislil ja, pa sem se nerodno izrazil.
Sicer pa mislim, da se kazni ne razpolavljajo, ampak je vsak voznik kaznovan za prekršek, ki ga je storil.
zavajon ::
Se mi je zdelo, da se policaji ne bi bili pripravljeni odreči delu dohodka
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
hipertija ::
Se mi je zdelo, da se policaji ne bi bili pripravljeni odreči delu dohodka
Ja res je, tisti dotični, ki obravnava nesrečo, si potem od obeh pobasa kazen v žep ja.
Prekle za kurnk
Gregor P ::
To ga moti, da voznik na desni pelje tam, kejr je rdeča puščica, namesto da bi tam, kjer je zelena.
Hvala za skico; tako sem želel napisati in se opravičujem, če ni bilo dovolj razumljivo.
In zadnjič je bilo še huje in sicer na križišču Podutiške ceste in Ulice bratov Babnik (namreč tudi tam je zdaj po novem tabla za zavijanje na desno), ko je v bistvu iz Podutiške v desno še manjši ovinek, in je rdeči zapeljal na levi pas že veliko prej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
fikus_ ::
Tole zeleno puščico za zavijanje na desno skozi rdečo bi prebarval v rumeno, bi avtomatsko marsikdo bolj pazil (ali pa tudi ne, ker je vožnja v rumeno kar slovenski šport).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
hipertija ::
V osnovi je to bedarija, na regionalkah nimamo tako hudih zastojev, razen problematike proti LJ, kar pa niso krive regionalke oz. tudi s temi semaforji nič ne bo rešeno. Zapomnite si, ta zadeva bo še enkrat ukinjena, ker bo več stroškov kot koristi. Prav pride v velemestih, ko lahko npr. par kvartalov (tako rečejo ulicam npr. v južni ameriki) "pretentaš" z zavijanjem v desno, dokler ne prideš v želeno ulico. Za nas je brez veze in neuporabno. AC so povsem solidne, rešitev tranzita ni v 3 pasu, vsega so krive ceste, ne centralizacija itd. Rabili bi več glavnih oz. regionalnih cest z izven-nivojskimi križanji in ločenim smernim voziščem, npr. kot ima švedska ali pa vsaj s klemfixi, tam kjer je hrib (pri nas jih ne zmanjka) pa dvopasovnico, tako težka vozila lahko lahka prehitijo, na ravnih predelih pa imajo težka omejitev max 90kmh, kar pa enako velja za avtomobile, torej je prehitevanje tako ali tako nedovoljeno in s klemfixi še dodatno onemogočeno. Ampak pri nas takšnih tipov cest ne poznamo, v Skandinaviji pa je redna praksa, ki več kot deluje.
Prekle za kurnk
delavec44 ::
Sem nehal brat, ko sem prišel do AC so povsem solidne. So kurac. Mogoče bodo enkrat, ko ali (ali vse našteto):
- spravijo ves tranzit drugam in sprostijo desni pas
- na kritičnih odsekih naredijo 3. pas
- nekako za vraga rešijo pojav fantomskih zastojev in vsakodnevnih nesreč ter prepogostih voženj v nasprotno smer
- spravijo ves tranzit drugam in sprostijo desni pas
- na kritičnih odsekih naredijo 3. pas
- nekako za vraga rešijo pojav fantomskih zastojev in vsakodnevnih nesreč ter prepogostih voženj v nasprotno smer
hipertija ::
Me veseli, da te je del tega prepričal. V 3. pasu pa ni rešitve, to so povedali že vsi strokovnjaki in kaže tudi praksa iz tujine. Država bi zadevo enostavno rešila, če bi del javne uprave selila v Maribor in del v Gorico/Koper, NM in KR, saj to je tudi Slovenija ;), pa še potne stroške bi lahko rezali in morda kaj prihranili. Seveda se to ne bo zgodilo, ampak za to ni kriv 3. pas. Kritični odseki imajo 3. pas oz. so v izgradnji planirani še vsi glavni deli pred LJ ringom, kar pa ti zagotavljam, da ne bo rešilo problemov - če ne drugače, že zdaj na delu kjer so 3 pasovi, Slovenci nimajo pojma glede razvrstitvije. Fantomski zastoj je rak ceste, ne moreš ga rešiti, drugače kot da popraviš (obsevaš) prejšnji dve točki.
Lp
Lp
Prekle za kurnk
LeQuack ::
Jaz sem tudi za to da se celoten javni sektor premakne izven Ljubljane. Niti ne v Mb, ker potem bodo tam gužvo delali. Nekam na pol vmes, kjer je trenutno neposeljeno območje.
Quack !
mirator ::
Se strinjam, pa naj se potem tam gužvajo. V Ljubjani, Mariboru in še v nekaterh večjih mestih pa se začnemo ukvarjati z igralništvom in termalnim turizmom. Vsi smo zmagali...no ja, razen tam, bogu za hrbtom, kamor smo preusmerili gužvo.
hipertija ::
Se strinjam, pa naj se potem tam gužvajo. V Ljubjani, Mariboru in še v nekaterh večjih mestih pa se začnemo ukvarjati z igralništvom in termalnim turizmom. Vsi smo zmagali...no ja, razen tam, bogu za hrbtom, kamor smo preusmerili gužvo.
razločiš ti centralizacijo in decentralizacijo? Trenutno se vse glavne zadeve migrirajo v LJ, če se zadeva PRERAZPOREDI, pomeni da nikjer ne bo pretirane gneče!
Prekle za kurnk
mirator ::
Jaz že razumem centralzacijo in decentralizacijo, samo ti v mojem postu nisi zaznal sarkazma kot odgovor na post @LeQuacka. On bi vse prestavil kar na neko neposeljeno območje.
Gregor P ::
V času popolne digitalizacije oz. digitalne preobrazbe vsega, tehnično gledano ne bi smel biti več noben problem, kje se nahaja neka državna ustanova; a praktično gledano žal še nismo tam, ker je vse še narejeno na pol, tako da je kar dobro, da so vse vladne ipd. zadeve lepo fizično na eni lokaciji, da ti ni treba krožiti po celi Sloveniji, da lahko nekaj urediš.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
cvalsr ::
Vam malo opišem decentralizacijo?
Davkarija Furs ima izpostave v Grosuplju, Domžalah in na Vrhniki, povsod si lahko uredil vse.
Potem pa so 'decentralizirali': V vsakem kraju so se specializirali samo za 1/3 dejavnosti, tako da se morajo za ostali 2/3 Grosupeljčani vozit v Domžale in Vrhniko, Vrhničani v Grosuplje in Domžale, Domžalčani pa v Grosuplje in Vrhniko!
Genialno. Tudi to povečuje nepotrebni promet na 'ringu'.
In zdaj naj bo eno ministrstvo v MB,drugo v KP, tretje na Jesenicah itd, vsa pa imajo en kup medsebojnih poslov in sodelovanja?
Ko boš rabil naprimer gradbeno, ne boš šel na svojo upravno enoto, ampak na 11 'decentraliziranih' naslovov po celi sloveniji?
Še bolj nazorno: Namesto 1 hipermarketa bi imeli prodajo zelenjave v sosednji vasi, testenin v drugi vasi, mesnin v tretji, pralnih praškov v četrti - in na ta način bo manj prometa, 'decentralizirani pametnjakoviči?
Davkarija Furs ima izpostave v Grosuplju, Domžalah in na Vrhniki, povsod si lahko uredil vse.
Potem pa so 'decentralizirali': V vsakem kraju so se specializirali samo za 1/3 dejavnosti, tako da se morajo za ostali 2/3 Grosupeljčani vozit v Domžale in Vrhniko, Vrhničani v Grosuplje in Domžale, Domžalčani pa v Grosuplje in Vrhniko!
Genialno. Tudi to povečuje nepotrebni promet na 'ringu'.
In zdaj naj bo eno ministrstvo v MB,drugo v KP, tretje na Jesenicah itd, vsa pa imajo en kup medsebojnih poslov in sodelovanja?
Ko boš rabil naprimer gradbeno, ne boš šel na svojo upravno enoto, ampak na 11 'decentraliziranih' naslovov po celi sloveniji?
Še bolj nazorno: Namesto 1 hipermarketa bi imeli prodajo zelenjave v sosednji vasi, testenin v drugi vasi, mesnin v tretji, pralnih praškov v četrti - in na ta način bo manj prometa, 'decentralizirani pametnjakoviči?
nejc_nejc ::
To ga moti, da voznik na desni pelje tam, kejr je rdeča puščica, namesto da bi tam, kjer je zelena.
Hvala za skico; tako sem želel napisati in se opravičujem, če ni bilo dovolj razumljivo.
In zadnjič je bilo še huje in sicer na križišču Podutiške ceste in Ulice bratov Babnik (namreč tudi tam je zdaj po novem tabla za zavijanje na desno), ko je v bistvu iz Podutiške v desno še manjši ovinek, in je rdeči zapeljal na levi pas že veliko prej.
Po moje je kriv ta, ki zavija desno.
Sem nehal brat, ko sem prišel do AC so povsem solidne. So kurac. Mogoče bodo enkrat, ko ali (ali vse našteto):
- spravijo ves tranzit drugam in sprostijo desni pas
- na kritičnih odsekih naredijo 3. pas
- nekako za vraga rešijo pojav fantomskih zastojev in vsakodnevnih nesreč ter prepogostih voženj v nasprotno smer
Kako pa boš rešil fantomsku zastoj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
Tidule ::
Po moje je kriv ta, ki zavija desno.
Bo treba mal cpp ponovit, da ne bos neumnoati govoril. Daj stran semaforje pa se enkrat poglej.
mirator ::
Po moje je kriv ta, ki zavija desno.
Seveda obstaja možnost, da ti izpita nikoli nisi delal. Če bi ga, potem bi vedel, kako se zavija levo.
Da ti osvežim spomin, z avtom greš v smeri svojega voznega pasu, do središča križišča in potem, če iz nasprotne smeri ni prometa, zaviješ levo.
Če pa zaviješ levo, kot je z rdečo črto prikazano na skici pa si v križišču menjal vozni pas, kar je prepovedano in kaznivo.
Tidule ::
Da ne govorimo, da so v konkretnem kriziscu celo talne oznacbe, ki to vsakemu, ki je vsaj pol pismen to jasno pokazejo.
nejc_nejc ::
Močno dvomim, da bi policaj pri zavijanju desno preko rdeče, kljub puščici, zezal voznika, ki gre skozi zeleno in nato levo.
Mirator, v križišču lahko polkrožno obrneš, če ni specialno prepovedano.
Mirator, v križišču lahko polkrožno obrneš, če ni specialno prepovedano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
Tidule ::
Mocno dvomim da si naredil vozniski, glede na to kake klatis. Potek zavijanja levo je jasno predpisan in pri tem seveda ne mores jadrat po kriziscu kot ti pase. Talne oznacbe jasno dolocajo kje je treba peljat in posledicno je neupostevanje tega prometni prekrsek. Nenazadnje bi lahko tisti, ki zavija desno, imel povsem normalno zeleno luc za zavijanje desno.
Tako da ja, policaj bo se kako zezal voznika,ki seka krizisce in povzroci prometno nesreco.
Predpogoj za polkrozno obracanje je da s tem NIKOGAR ne oviras. Torej odpade po celi crti.
Tako da ja, policaj bo se kako zezal voznika,ki seka krizisce in povzroci prometno nesreco.
Predpogoj za polkrozno obracanje je da s tem NIKOGAR ne oviras. Torej odpade po celi crti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
mRhcPf ::
na čem zapravljate čas? kdo je kriv v primeru nesreče rdeče 'trajektorije'? pa tisti, ki zavija levo. rumeno zavijajoči žal ni helikopter, da bi se lahko izognil po Z osi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mRhcPf ()
Lonsarg ::
Močno dvomim, da bi policaj pri zavijanju desno preko rdeče, kljub puščici, zezal voznika, ki gre skozi zeleno in nato levo.Tisti ki gre levo ga nima kaj zanimat, niti NE VE ali ima drugi rdečo ali zeleno ali "rdečo z dovoljenjem iti desno"! Zato vsekakor mora voziti po svojem pasu ne pa sekat, ker ne ve kaj ima drugi na semaforju! To je lahko jasno že iz kmečke logike, brez da sploh greš pravila brat.
Mirator, v križišču lahko polkrožno obrneš, če ni specialno prepovedano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
kow ::
Mogoce. Ampak sekanje je pac "naravna optimizacija", ki je smiselna, ker/ce voznik pozna krizisce. Z novim pravilom (oz. znakom), ta optimizacija pac ni vec mogoca in se je bo potrebno hitro odvaditi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Tidule ::
Bullshit, da glava pece, sekanje ovinkov je krsitev prometnih predpisov in pika. Pa si lahko te bozje komplekse o optimizaciji in nadnaravnih sposobnostih mirno vtaknete kamor sonce ne posije.
Vedno sem fasciniran kako dalec ste debili sposobni it, da zagovarjate nesposobnost za volanom.
Btw, ce res tako dobro pozna krizisce potem tudi ve da je v njem dovoljno zavijanje desno pri rdeci.
Vedno sem fasciniran kako dalec ste debili sposobni it, da zagovarjate nesposobnost za volanom.
Btw, ce res tako dobro pozna krizisce potem tudi ve da je v njem dovoljno zavijanje desno pri rdeci.
GupeM ::
Zgoraj narisan primer je lahko kar kompleksen. Po eni strani kar velik prekršek dela rdeči, ker seka križišče. Po drugi strani prekršek dela tudi rumeni, ker zavija desno, čeprav se ni prepričal, da to lahko varno stori. Če bi bil jaz policaj, bi pisal deljeno krivdo. Več procentov krivde bi dal rdečemu. Če bi se moral odločiti samo za enega, bi zagotovo izbral rdečega.
Shegevara ::
tu je deljena krivda in to sploh ni dileme, razen če je rumeni zavijal desno po predpisih. če je rumeni smel prečkati križišče je potem seveda kriv le ta ki zavija levo čez črto.
mirator ::
Povsem dovolj je za dano prometno situacijo prebrati in razumeti prve tri alineje 4. člena Zakona o pravilih cestnega prometa.
Glede na ta člen, ne more biti kaznovan voznik, ki pri rdeči luči in zeleni puščici zavija desno, če je imel prost prehod za pešče in kolesarje ter z leve strani nobenega vozila, ki bi ga lahko izsilil.
Vseeno pa je priporočljivo vržti oko tudi na vozila, ki prihajajo iz desne smeri. Tukaj pač previdnost ni nikoli od več.
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
Glede na ta člen, ne more biti kaznovan voznik, ki pri rdeči luči in zeleni puščici zavija desno, če je imel prost prehod za pešče in kolesarje ter z leve strani nobenega vozila, ki bi ga lahko izsilil.
Vseeno pa je priporočljivo vržti oko tudi na vozila, ki prihajajo iz desne smeri. Tukaj pač previdnost ni nikoli od več.
Tidule ::
Prvo kot prvo deljena krivda je primarno stvar zavarovalnic, ne policije. Policija se z deljeno krivdo ukvarja zgolj v obsegu koliko je posamezno ravnanje vplivalo na nastanek nesrece. Z vidika policije je vsak udelezenec odgovoren za svoje prekrske. Tako z vidika nepravilnega zavijanja ne bo nikakrsne deljene krivde.
Kot drugo udelezenci imajo pravico domnevat in pricakovat da se bodo ostali udelezenci ravnali skladno s prometnimi prepdisi. Tako je domneva da je rumeni kakorkoli nepravilno zavil precej na trhlih tleh, razen ce je tisti ki zavija levo ze pred kriziscrm peljal po napacnem pasu. V nasprotnen primeru je rumeni cisto ustrezno ocebil da lahko varno zavije desno. Brez te domneve bi bil promet prakticno nemogoc, ker bi tudi pri zeleni luci moral prakticno ustavit, ce bo slucajno kdo peljal v rdeco.
Kot drugo udelezenci imajo pravico domnevat in pricakovat da se bodo ostali udelezenci ravnali skladno s prometnimi prepdisi. Tako je domneva da je rumeni kakorkoli nepravilno zavil precej na trhlih tleh, razen ce je tisti ki zavija levo ze pred kriziscrm peljal po napacnem pasu. V nasprotnen primeru je rumeni cisto ustrezno ocebil da lahko varno zavije desno. Brez te domneve bi bil promet prakticno nemogoc, ker bi tudi pri zeleni luci moral prakticno ustavit, ce bo slucajno kdo peljal v rdeco.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
kow ::
Bullshit, da glava pece, sekanje ovinkov je krsitev prometnih predpisov in pika. Pa si lahko te bozje komplekse o optimizaciji in nadnaravnih sposobnostih mirno vtaknete kamor sonce ne posije.
Vedno sem fasciniran kako dalec ste debili sposobni it, da zagovarjate nesposobnost za volanom.
Btw, ce res tako dobro pozna krizisce potem tudi ve da je v njem dovoljno zavijanje desno pri rdeci.
Debil si ti. Ker se ocitno vedno drzis zakonodaje. Odrasel clovek pac to enkrat preraste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Shegevara ::
alo dajta se umirit no.
če je rumeni zavijal in mel zeleno luč je debata brezvezna, ker je edini kriv voznik ki zavije na nasprotni pas.
bolj zanimivo za debato bi bilo v primeru da rumeni zavija pri rdeči in ne bi smel tudi če je prazno križišče, drugi pa mu preseka pot.
tukaj krivda ni tako jasna in tudi če sodišče presodi deljeno krivdo ni samoumevno ali bo to 50:50 ali 70:30.
če je rumeni zavijal in mel zeleno luč je debata brezvezna, ker je edini kriv voznik ki zavije na nasprotni pas.
bolj zanimivo za debato bi bilo v primeru da rumeni zavija pri rdeči in ne bi smel tudi če je prazno križišče, drugi pa mu preseka pot.
tukaj krivda ni tako jasna in tudi če sodišče presodi deljeno krivdo ni samoumevno ali bo to 50:50 ali 70:30.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Shegevara ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako se obravnavajo primeri ko bi nekdo lahko preprečil nesrečo pa je ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13267 (10939) | koyotee |
» | Semafor-puščica v levoOddelek: Na cesti | 5314 (4603) | googleg1 |
» | [VIDEO] Kateri so novi prometni znaki, ki se jih morate naučiti?Oddelek: Na cesti | 5184 (4465) | ahac |
» | Kako so sprogramirani semaforji?Oddelek: Na cesti | 4318 (3304) | luksorzi |