Forum » Na cesti » zavijanje v desno pri rdeči na semaforju
zavijanje v desno pri rdeči na semaforju
kow ::
Pa je v tem scenariju dejansko sploh mozno butniti (sekanje v levo)? Tisti, ki seka, bi moral iti ekstremno blizu vozilu, ki zavija desno. Kar pomeni, da je ze po zdravorazumski logiki 100% kriv.
V veliki vecini scenarijev, bi samo po nepotrebnem prestrasil voznika, ki zavija desno. Ta bi lahko pohodil bremzo in dobil v rit od voznika zadaj.
V veliki vecini scenarijev, bi samo po nepotrebnem prestrasil voznika, ki zavija desno. Ta bi lahko pohodil bremzo in dobil v rit od voznika zadaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Torej v tem specifičnem primeru (T-križišče; noben ne more pripeljati z desne; moj semafor rdeč s tablo za zavijanje v desno ob rdeči luči na semaforju), je voznik dejansko peljal že kar po nasprotnem pasu na levi, kar pa si lahko zares videl šele, ko si tudi sam zavil počasi desno. Tokrat se ni zgodilo nič, ker sem jaz zavil dovolj počasi desno, da se je imel nasprotni voznik čas umakniti nazaj na svoj pas za zavijanje na levo, pa tudi jaz sem šel kolikor se se je le dalo desno in bi šel tudi na pločnik, da bi se izognil trku.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ta problem je tudi tam kjer sploh ni semaforja. Imaš samo neko cesto, ki se priključi na glavno, če je vse skupaj ozko, je praktično nemogoče, da bi istočasno oba sfolgala, in takrat bo kriv tist, ki ni na glavni cesti oz. je silil naprej tudi ko je že zmanjkovalo prostora. Recimo, da levo zavija kamion, ki niti teoretično ne more zavit not po neki navidezni črti. Je pa na glavni cesti. In kaj naj potem naredi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Kamion, avtobus ipd. to so izjemni momenti, ko se jim že vnaprej umakneš in jih tudi jasno opaziš že zaradi njihove velikosti in hrupa. Samo še vedno, ti običajno ne štartajo svojega manevra že 10 metrov prej po levem nasprotnem pasu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nejc_nejc ::
Ta problem je tudi tam kjer sploh ni semaforja. Imaš samo neko cesto, ki se priključi na glavno, če je vse skupaj ozko, je praktično nemogoče, da bi istočasno oba sfolgala, in takrat bo kriv tist, ki ni na glavni cesti oz. je silil naprej tudi ko je že zmanjkovalo prostora. Recimo, da levo zavija kamion, ki niti teoretično ne more zavit not po neki navidezni črti. Je pa na glavni cesti. In kaj naj potem naredi?
Tudi v veliko križiščih je situacija enaka, se ne sfolga.
mirator ::
Res je zanimivo, kako bi nekateri radi opravičili zavestno kršenje predpisov. Pa je čisto preprosto. Gre za to, da je pri nekem semaforju nameščena zelena puščica, ki ti pri rdeči luči pod določenimi pogoji (jasno predpisanimi pogoji) omogoča zavijanje v desno. Tistemu, ki zavija iz desne smeri levo, pač ni treba vedeti, da je pri semaforju z rdečo lučjo tudi zelena puščica. Torej ni nobenega izgovora, da tega nisi vedel in da si sekal križišče, ker se ti je neznansko mudilo zaradi 1001 vzroka. Če pride do karambola, si kriv. Saj, če do karambola ne pride, gre karavana dalje, samo tisti, ki je zavijal desno je pač par sekund preklinjal.
Tam tudi zelene puščice ni.
Ta problem je tudi tam kjer sploh ni semaforja. Imaš samo neko cesto, ki se priključi na glavno, če je vse skupaj ozko, je praktično nemogoče, da bi istočasno oba sfolgala, in takrat bo kriv tist, ki ni na glavni cesti oz. je silil naprej tudi ko je že zmanjkovalo prostora. Recimo, da levo zavija kamion, ki niti teoretično ne more zavit not po neki navidezni črti. Je pa na glavni cesti. In kaj naj potem naredi?
Tudi v veliko križiščih je situacija enaka, se ne sfolga.
Tam tudi zelene puščice ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
Gregor P ::
Ta problem je tudi tam kjer sploh ni semaforja. Imaš samo neko cesto, ki se priključi na glavno, če je vse skupaj ozko, je praktično nemogoče, da bi istočasno oba sfolgala, in takrat bo kriv tist, ki ni na glavni cesti oz. je silil naprej tudi ko je že zmanjkovalo prostora. Recimo, da levo zavija kamion, ki niti teoretično ne more zavit not po neki navidezni črti. Je pa na glavni cesti. In kaj naj potem naredi?
Tudi v veliko križiščih je situacija enaka, se ne sfolga.
Ravno danes sem opazoval voznike tovornjakov pri zavijanju na levo; na teh normalnih križiščih v Ljubljani, se oni dejansko trudijo odpeljati cel polkrog oz. v velikem loku na levo in pri zavijanju z desnim delom tovornjaka nacilja povsem desni del pločnika, da ja ne bi sekal križišča. Kjer pa jim to uspeva v manjši meri, je npr. na izvozih v levo na ljubljansko izvoznico, kjer običajno vsaj delno zaprejo pot desnemu kolegu, ki prav tako zavija na levo (samo tam torej ni težava za nasprotna vozila z leve, ker jih tam pač ni - sem pa videl enkrat hrvaško vozilo, ki je iz Aleje zapeljal nasproti na Celovško).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
energetik ::
Mnogo cest v SLO je povsem neprimernih za šleparje, pa se tam vseeno gradijo firme, kamor ti dostavljajo robo. Primer je recimo Cesta 2 cesarjev in potem križišče s Cesto v Gorice, LJ-vič. Tam so enostavno nore razmere, šleparji, kiparji, hruške en za drugim vozijo skozi izredno ozko križišče, kjer vsake par minut povsem ustavijo promet, da sploh lahko zavijejo. Ko se srečajo z LPP, morajo oboji dobesedno ustavit na ravni cesti. Asfalt je povsem uničen, makadami so lepši. Ampak ne naredi se nič. Še kakšno dodatno firmo se odpre. Samo da Županković dobi provizije.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
kajtimara ::
Si predstavljate voznike avtobusov, tovornjakov, ki se takole vključujejo v promet. Vedo, da ne bo enostavni in da ne bo šlo vse po CPP-ju ali PS-u.
Jim ne bi pomagali?
Poznam primer, kjer je motorist vozil ob sredinski črti po svoji strani. Zaradi zakonov fizike, je z zgornjim telesom prešel sredinsko črto. Do tovornjaka, ki je prav tako - nasproti - vozil za las ob črti, vendar vseeno pravilno. Pravilneje!
Motorist je dobil trdo nogo in še 60 000EUR.
Res, eni tu samo iščete izgovore, da opravičite neznanje tehnike vožnje, nepoznavanja COO in svojo nesramnost.
Jim ne bi pomagali?
Poznam primer, kjer je motorist vozil ob sredinski črti po svoji strani. Zaradi zakonov fizike, je z zgornjim telesom prešel sredinsko črto. Do tovornjaka, ki je prav tako - nasproti - vozil za las ob črti, vendar vseeno pravilno. Pravilneje!
Motorist je dobil trdo nogo in še 60 000EUR.
Res, eni tu samo iščete izgovore, da opravičite neznanje tehnike vožnje, nepoznavanja COO in svojo nesramnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kajtimara ()
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
energetik ::
Za motoriste sedaj uvajajo posebno cestno signalizacijoTole je na cesti na Rakitno že vsaj 10 let, če ne več.
vires in numeris
Gregor P ::
Da, piše v članku, da so jih tam izvedli pilotno:
Nenavadne črte na asfaltu so tudi na cesti Podpeč-Rakitna. Posebne talne označbe so na direkciji za infrastrukturo (DRSI) izvedli v okviru pilotnega projekta, ki je namenjen motoristom.
...
Posebne talne označbe, ki so jih namestili pred sedmimi leti, so namenjene izboljšanju prometne varnosti motoristov in vseh ostalih udeležencev v prometu.
...
Talne označbe imajo v načrtu tudi na cesti Prebold-Trbovlje (t. i. Marija Reka) in Preddvor-Jezersko. Trenutno je v pripravi vloga za pridobitev soglasja ministrstva za infrastrukturo.
V prihodnosti je predvidena še izvedba na odseku ceste med Planino in Ravbarkomando (t. i. Kačje ride).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
klemenSLO ::
Za motoriste sedaj uvajajo posebno cestno signalizacijoTole je na cesti na Rakitno že vsaj 10 let, če ne več.
"Ironično" je to, da sta se od uvedbe teh talnih označb že zgodili 2 nesreči s smrtnim izidom na teh odsekih proti Rakitni , pred tem pa nobene...
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
WizzardOfOZ ::
pred tem jih je bilo parkrat več
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
nejc_nejc ::
Ravno danes sem opazoval voznike tovornjakov pri zavijanju na levo; na teh normalnih križiščih v Ljubljani, se oni dejansko trudijo odpeljati cel polkrog oz. v velikem loku na levo in pri zavijanju z desnim delom tovornjaka nacilja povsem desni del pločnika, da ja ne bi sekal križišča.
Fučka se šleperistu za sekanje križišča.
Enostavno drugače ne more speljati, da nebi posnel vozil na njegovi levi, ki čakajo pred semaforjem oziroma pred prehodom za pešce.
nejc_nejc ::
Predpogoj za polkrozno obracanje je da s tem NIKOGAR ne oviras. Torej odpade po celi crti.
Kako naj v tem primeru "črkobralsko" ob svoji zeleni, po tvoje odpade, polkrožno obrnem, kar z lahkoto, če mi vozilo z rdečega semaforja zavije desno.
Tukaj, je krivda popolnoma jasna, zavijal je desno, preko rdeče_dovoljeno, samo ni upošteval vseh udeležencev....po možnosti, sem pa še na prednostni cesti.
Zelo podobno je s blažjim sekanjem.
Problem, je, da veliko voznikov, jemlje desno zavijanje ob rdeči, kot prednostno...
Koliko križišč sploh ima črtkane črete za nakazovanje smeri pri zavijanju?
Tidule ::
ja ja, smo že davno razumeli da pojma nimaš o vožnji in prometnih predpisih. In ne, polkrožno ne smeš obrnit, četudi si na prednostni cesti, če s tem oviraš vozila na neprednostni cesti.
Problem je da precej forumskih nakladačev tvojega foruma o prometu sanja samo s prstom na zemljevidu.
Zaenkrat vsa, ki sem jih videl, da so imela tudi možnost zavijanja pri rdeči luči.
Daj razloži kaj točno ima prednostna cesta s čemerkoli, če je križišče semaforizirano?
On je upošteval vse udeležence, edina njegova napaka je bila, da je skladno z zakonom predvideval, da ostali udeleženci spoštujejo prometne predpise. Za razliko od rdečega, ki je evidentno naredil prometni prekršek in sekal križišče. Temu primerno bo ovrednotena odgovornost enega in drugega.
Problem je da precej forumskih nakladačev tvojega foruma o prometu sanja samo s prstom na zemljevidu.
Koliko križišč sploh ima črtkane črete za nakazovanje smeri pri zavijanju?
Zaenkrat vsa, ki sem jih videl, da so imela tudi možnost zavijanja pri rdeči luči.
.po možnosti, sem pa še na prednostni cesti.
Daj razloži kaj točno ima prednostna cesta s čemerkoli, če je križišče semaforizirano?
Tukaj, je krivda popolnoma jasna, zavijal je desno, preko rdeče_dovoljeno, samo ni upošteval vseh udeležencev....
On je upošteval vse udeležence, edina njegova napaka je bila, da je skladno z zakonom predvideval, da ostali udeleženci spoštujejo prometne predpise. Za razliko od rdečega, ki je evidentno naredil prometni prekršek in sekal križišče. Temu primerno bo ovrednotena odgovornost enega in drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
GupeM ::
Tukaj, je krivda popolnoma jasna, zavijal je desno, preko rdeče_dovoljeno, samo ni upošteval vseh udeležencev
Zdaj pa poglej, kako se bere ista poved za voznika, ki zavija levo in seka križišče (obdržal bom tvoje pravopisne, slovnične in stilistične napake):
Tukaj, je krivda popolnima jasna, zavijal je levo, preko vodilne črte_prepovedano.
Tukaj lahko pridem ved zaključimo, ker je krivda jasna.
c23po ::
1. odstavek 42. člena ZPrCP:
"Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje."
"Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje."
Dennis88 ::
V križišču se ne seka in pika. Imaš črtice na tleh in tistih se je treba držat. Vsako sekanje je prekršek ker prevoziš nasprotni pas.
c23po ::
Gupe, Mirator: Če prav razumem: šele ko narediš vozniškega lahko sekaš skozi križišče. Nasproti pravilno vozeči norci morajo predvideti, da imaš izpit za sekanje.
GupeM ::
Pa od kje ti to? Jaz sem že zdavnaj napisal, da je takšno sekanje prekršek in ga ostro obsojam. Napisal sem tudi, da izpitno vožnjo zaključiš v momentu, ko takole sekaš križišče. In prav je tako. Še izpit bi morali vzeti, če te dobijo tako sekat križišče.
Samo ni mi jasno, kaj ima odstavek o tem, da se moraš ob vožnji na drug prometni pas ali pred vsako spremembo smeri prepričati, da lahko to varno storiš, s to debato. Križišča namreč ne smeš sekati, pa če si se 1000 x prepričal, da lahko to "varno" storiš.
Samo ni mi jasno, kaj ima odstavek o tem, da se moraš ob vožnji na drug prometni pas ali pred vsako spremembo smeri prepričati, da lahko to varno storiš, s to debato. Križišča namreč ne smeš sekati, pa če si se 1000 x prepričal, da lahko to "varno" storiš.
nejc_nejc ::
Torej v tem specifičnem primeru (T-križišče; noben ne more pripeljati z desne; moj semafor rdeč s tablo za zavijanje v desno ob rdeči luči na semaforju), je voznik dejansko peljal že kar po nasprotnem pasu na levi, kar pa si lahko zares videl šele, ko si tudi sam zavil počasi desno. Tokrat se ni zgodilo nič, ker sem jaz zavil dovolj počasi desno, da se je imel nasprotni voznik čas umakniti nazaj na svoj pas za zavijanje na levo, pa tudi jaz sem šel kolikor se se je le dalo desno in bi šel tudi na pločnik, da bi se izognil trku.
Zato, ne podpiram te mešanice. Ali komplet zavijanje desno ob rdeči ali pa nič.
So ukinili žmigajočo rumeno.
Še nikoli nisem upošteval te zelene puščice in ne vem če jo kdaj bom.
Kar se sekanja tiče, vsi, ki ste pametni in se niti slučajno ne postavite bolj levo oziroma že pregloboko naprej, s tem blokirate vse za seboj, ki čakajo kot telički in ne morejo ne naravnost in ne na desno. Rezultat je, da gresta dva avomobila čez semafor.
GupeM ::
Kar se sekanja tiče, vsi, ki ste pametni in se niti slučajno ne postavite bolj levo oziroma že pregloboko naprej, s tem blokirate vse za seboj, ki čakajo kot telički in ne morejo ne naravnost in ne na desno. Rezultat je, da gresta dva avomobila čez semafor.
Ti nimaš razjasnenih pojmov. Eno je, kako globoko v križišče zapelješ, drugo pa sekanje. In s tem, da zapelješ globoko v križišče, ne blokiraš ne tistih, ki pridejo nasproti, ne tistih za tabo. Potencialno bi lahko blokiral tiste, ki pridejo nasproti in zavijajo levo. Če greš pregloboko.
donvito ::
mirator ::
No tole je pa že kar težko razumeti.
Pri zavijanju levo vedno zapelješ do sredine križišča, kar naredi enako tudi nasprotno vozeči voznik, ki zavija v svojo levo (če sta za zavijanje v levo ločena pasova, se v sredini krišča levo zavijajoča nasprotna voznika postavita vzporedno). Tako nihče nikogar ne ovira in gre svojo pot, ko se prepriča, da je varno.
Tisti, ki pa se pri zavijanju levo ustavijo takoj ko prevozijo semafor pa naredijo 1. zastoj in 2. prekršek s sekanjem križišča.
Pri zavijanju levo vedno zapelješ do sredine križišča, kar naredi enako tudi nasprotno vozeči voznik, ki zavija v svojo levo (če sta za zavijanje v levo ločena pasova, se v sredini krišča levo zavijajoča nasprotna voznika postavita vzporedno). Tako nihče nikogar ne ovira in gre svojo pot, ko se prepriča, da je varno.
Tisti, ki pa se pri zavijanju levo ustavijo takoj ko prevozijo semafor pa naredijo 1. zastoj in 2. prekršek s sekanjem križišča.
hipertija ::
Očitno eni ne morejo in ne morejo dojeti, kako se zavija v levo. Težki pacienti ste eni, če vam še "slikanice" ne pomagajo in je kriv ves svet okoli.
Prekle za kurnk
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hipertija ()
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
hipertija ::
Težko je ilustrirati neumnost komentatorjev na tem forumu, res težko - morda ste jim pa vi dali idejo?
Prekle za kurnk
LeQuack ::
Na Peruzzijevi so sedaj naredili dvoumno situacijo. Po novem lahko avtomobili ki pridejo iz smeri Črne vasi preko mosta zavijejo desno pri rdeči. Hkrati pa imajo tisti ki zavijajo iz druge strani levo oranžen semafor, ki je do sedaj pomenil prednost, oz. da imajo nasprotni rdečo luč in je varno zaviti levo. Ampak sedaj ni več varno zaviti levo seveda. Že nekajkrat je bila situacija kjer bi lahko prišlo do nesreče. Torej kaj je fora, a hočejo tukaj narediti nesrečo ali kaj?
Quack !
Lonsarg ::
Ne vidim dileme, tisti ki uporabi pravilo zavijanja desno ob rdeci mora pac vse pocakati, tudi tega ki zavija levo seveda.
GupeM ::
Tole je pa res grd primer. Predvsem zato, ker tisti, ki zavija desno pri rdeči, ne ve, da imajo nasproti vozeči še vedno zeleno in (bolj ali manj upravičeno) pričakuje, da imajo tudi oni rdečo. Tukaj bi namesto fiksne zelene puščice moral semafor z zeleno puščico, ki se prižge, ko imajo nasproti vozeči rdečo.
Utk ::
Sem videl tak primer v nekem drugem križišču in stvar je pač enostavna. Desno lahko zaviješ, če lahko zaviješ. Nimaš kaj predvidevat, če vidiš, da gre nekdo proti križišču čakaš dokler se ne ustavi ali gre kam drugam.
LeQuack ::
Ne vidim dileme, tisti ki uporabi pravilo zavijanja desno ob rdeci mora pac vse pocakati, tudi tega ki zavija levo seveda.
Ja, samo v praksi te ki zavijajo desno ob rdeči hočejo iti prvi, ker so tako navajeni zaradi desnega pravila. Za njih puščica pomeni da je sedaj tudi rdeča zelena.
Tole je pa res grd primer. Predvsem zato, ker tisti, ki zavija desno pri rdeči, ne ve, da imajo nasproti vozeči še vedno zeleno in (bolj ali manj upravičeno) pričakuje, da imajo tudi oni rdečo. Tukaj bi namesto fiksne zelene puščice moral semafor z zeleno puščico, ki se prižge, ko imajo nasproti vozeči rdečo.
Ja zelo slabo situacijo so naredili tu, ne vem kaj so razmišljali, če sploh so.
Quack !
feryz ::
Ne, odlično so naredili.
Da pa obstajajo bebci, ki bi zavili desno pri rdeči kljub temu, da ni varno, pa tako ali tako vemo.
Če greš skozi rdečo, puščica gor ali dol, se dvakratno prepričaš, da je varno. Ker boš drugače avtomatsko kriv.
Lahko pa, namesto da se prepričaš, na forumu parlamentiraš. Kot v tej temi.
Da pa obstajajo bebci, ki bi zavili desno pri rdeči kljub temu, da ni varno, pa tako ali tako vemo.
Če greš skozi rdečo, puščica gor ali dol, se dvakratno prepričaš, da je varno. Ker boš drugače avtomatsko kriv.
Lahko pa, namesto da se prepričaš, na forumu parlamentiraš. Kot v tej temi.
GupeM ::
Sem videl tak primer v nekem drugem križišču in stvar je pač enostavna. Desno lahko zaviješ, če lahko zaviješ. Nimaš kaj predvidevat, če vidiš, da gre nekdo proti križišču čakaš dokler se ne ustavi ali gre kam drugam.
Ja, ja, ja. Saj v teoriji je povsem jasno. Tebi, meni, vsem. Samo ni mi jasno, zakaj potem sploh prihaja do nesreč.
Za bolj varno križišče, na takšno mesto namestiš semafor v obliki zelene puščice, ki jih poznamo že dolgo časa. Fiksno zeleno puščico pa daš v križišče, kjer v določeni smeri ni veliko prometa, pa da ni potrebno gledati 16 cest, s katerih lahko kdo pripelje. V nasprotnem primeru bo prej ali slej prišlo do nesreče, ali pa ljudje ne bojo koristili zelene puščice, ker se bojo bali.
Utk ::
Samo ni mi jasno, zakaj potem sploh prihaja do nesreč.
Ker so ljudje neumni.
V mojem primeru sem videl kako je neka ženska zavila desno ko je nekdo nasproti zavijal levo. Ni dost manjkalo. Zakaj bi zarad par bedakov vsi drugi celo življenje čakali tam, ko bi pa lahko šli tudi varno desno?
ali pa ljudje ne bojo koristili zelene puščice, ker se bojo bali.
S tem ni nič narobe. Če nisi ziher, čaki. Zelena puščica ne pomeni, da MORAŠ it.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
starfotr ::
Saj tudi znak stop je za 99 % ljudi neznanka. Pa je z nami že desetletja.
Znak stop je jasno navodilo, da moraš ustavit. Ampak skoraj nihče ne ustavi, pač pa ga tretirajo kot znak za križišče s prednostno cesto.
Tu je pa podobno. Sedaj so znak stop - rdečo luč spremenili v pogojno križ. s pred. cesto in tega ljudje ne razumejo ter rinejo, kot da so malo blesavi.
Znak stop je jasno navodilo, da moraš ustavit. Ampak skoraj nihče ne ustavi, pač pa ga tretirajo kot znak za križišče s prednostno cesto.
Tu je pa podobno. Sedaj so znak stop - rdečo luč spremenili v pogojno križ. s pred. cesto in tega ljudje ne razumejo ter rinejo, kot da so malo blesavi.
predi ::
Pravilnik drugače ne prepoveduje takšne postavitve, pogoj za zavijanje ob rdeči je "v kolikor je smer prosta". Ta znak drugače na splošno poslabšuje varnost semaforiziranih križišč zavoljo pretočnosti.
Mato989 ::
Saj tudi znak stop je za 99 % ljudi neznanka. Pa je z nami že desetletja.
Znak stop je jasno navodilo, da moraš ustavit. Ampak skoraj nihče ne ustavi, pač pa ga tretirajo kot znak za križišče s prednostno cesto.
Tu je pa podobno. Sedaj so znak stop - rdečo luč spremenili v pogojno križ. s pred. cesto in tega ljudje ne razumejo ter rinejo, kot da so malo blesavi.
Saj to zahtevo po ustavi na STOP za 3s je ena izmed najbolj debilnih
Ne pozabimo, CPPji so glavna krivda za povišano onesnaževanje ICEjev... nenehno pospeševanje in bremzanje pa je prva krivda za povišanje izpuhov.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Zahteva ustavi za tri sekunde je gostilniska iznajdba, ki jo sirijo ubogi na duhu.
Pol pa pojdi po gostilnah pa razlozi to inštruktorjem
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Sicer pa ni bistvo sekunde ampak to da moraš ustavit četudi je cesta PRAZNA... to proizvaja NEPOTREBNE izpuhe zaradi pospeševanja kasneje... enako kot je neumno konstantno spreminjanje hitrosti
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Tidule ::
Ni ravno gostinska, ker učijo v avtošoli.
Sure thing... za katerim sankom si to slisal?
Sicer pa ni bistvo sekunde ampak to da moraš ustavit četudi je cesta PRAZNA... to proizvaja NEPOTREBNE izpuhe zaradi pospeševanja kasneje... enako kot je neumno konstantno spreminjanje hitrosti
Ker vsi vemo da bi bilo najbolj varno da vsak tisci kolikor mu pase, pred kriziscem pa preprosto zapres oci in upas na najboljse...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
49106 ::
Ni ravno gostinska, ker učijo v avtošoli.
Sure thing... za katerim sankom si to slisal?
Od inštruktorja. Pokliči par avtošol, če mi ne verjameš. Zakaj si tak drek, ki takoj projicira?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako se obravnavajo primeri ko bi nekdo lahko preprečil nesrečo pa je ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13208 (10880) | koyotee |
» | Semafor-puščica v levoOddelek: Na cesti | 5289 (4578) | googleg1 |
» | [VIDEO] Kateri so novi prometni znaki, ki se jih morate naučiti?Oddelek: Na cesti | 5165 (4446) | ahac |
» | Kako so sprogramirani semaforji?Oddelek: Na cesti | 4294 (3280) | luksorzi |