» »

Garancija vs. jamstvo

Garancija vs. jamstvo

River0123 ::

Večina znamk daje zelo skromne garancije, potem seveda dobiš še par let jamstva, ki pa ima veliko drobnega tiska.

Kia recimo ponuja 7 let tovarniške garancije, medtem ko Škoda, Audi, Volvo samo 2.

Ima kdo izkušnje z uveljavljanjem jamstva? Da ti uturijo servisiranje pri pooblaščencu mi je jasno.
Ampak nagibam se k nakupi Škode ali Audija. Racionalno pa bi bilo vzeti Kio, maš 7 let miru...

Kako je kaj z jamstvom, še posebej lastniki Škod in Audijev?

hojnikb ::

poglej si drobni tisk konkretnega modela..
#brezpodpisa

Kalibri ::

River0123 je izjavil:

Racionalno pa bi bilo vzeti Kio, maš 7 let miru...

Kaj pa če je dolga garancija zaradi tega, ker drugače ne bi nihče kupoval šrota? Z nećim te morajo privabiti in ti podtakniti idejo o neki racionalnosti in večina kaj dosti ne razmišlja pri nakupu.

Daj raje kakšen primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

borut_p ::

Kaj spada pod jamstvo je potrebno dobro pogledati. Plus kdo ga daje? Recimo (ni cisto isti primer) bmw premium selection sploh ni jamstvo bmw ampak zavarovalnice. Torej se ubadas z zavarovalnico in ne z bmw in njihovim pooblascenim servisom. Zna biti frustrurajoce

Vw grupa ima zelo jasno opredeljeno kaj je v jamstvu - dobi knjizico ponudnika in se odloci

River0123 ::

Zdaj berem pogoje za Škodo, je opisano, ampak kot laiku mi to kaj veliko ne pove.

Npr. za avtomatika:

Sklopka
Deli sklopke, vključno z večlamelno sklopko
pri menjalnikih DSG.
Izključitve: obrabljena ali pregreta (zažgana)
sklopka, potezne žice in hidravlične cevi.

Kaj za njih pomeni obrabljena sklopka, se mi niti sanja ne.
Vejretno je vsaka sklopka obrabljena, če ckrne... :):)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: River0123 ()

mugen999 ::

Kakor vem pri vw jamstvo ne zajema ce ti recimo crkne mehatronika na dsg-ju, pa skoraj na vsakem crkne.

7 letna garancija pa pri kiji ni zastonj. Namreč je v tem primeru potrebno plačevati teh 7 let njihove zlatarske servise oziroma preglede. Verjetno jih ni sram za ta čas računat liter olja od 30 do 50 eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

mugen999 ::

River0123 je izjavil:



Kaj za njih pomeni obrabljena sklopka, se mi niti sanja ne.
Vejretno je vsaka sklopka obrabljena, če ckrne... :):)

Če se izživljaš nad avtomobilom se to na sklopki vidi.

LeQuack ::

mugen999 je izjavil:

Kakor vem pri vw jamstvo ne zajema ce ti recimo crkne mehatronika na dsg-ju, pa skoraj na vsakem crkne.

7 letna garancija pa pri kiji ni zastonj. Namreč je v tem primeru potrebno plačevati teh 7 let njihove zlatarske servise oziroma preglede. Verjetno jih ni sram za ta čas računat liter olja od 30 do 50 eur.


Sem imel Kio Ceed dolgo časa, od novega. In v primerjavi z VW so bili servisi bolj zmerni, tam nekje slabih 200€ letno, tudi cena olja zmerna, čeprav še vedno draga, pooblaščenec pač. So pa tudi oni zadnje par let začeli dvigovati cene, predvsem urna postavka je divja v Lj, tako da so bili potem servisi bližje 250€. Včasih so za starejše letnike imel popuste, recimo za dele in urno postavko so dali od Service Maxx, ki je tudi njihov nek budget servis. Ampak so zgleda to potem opustili.

Kar se tiče popravil v garanciji v teh 7 letih:
- menjana oba žarometa, ker so dnevne LED luči crknile po par letih. Prvič so rabili 45dni da so menjali, drugič so hitreje.
- napenjalec varnostnega pasu
- tipke na volanu so se luščile, tudi menjali
- malo rje na mehanizmu prtljažnika, tudi menjali
- klima je spustila ravno pred potekom garancije, menjali evaporator (so mogli odstraniti celo armaturko itd.)
- senzor odmične gradi, ker včasih avto ni hotel vžgati

Tako da kar nekaj stvari, za katere je prišla prav garancija. Sploh za žaromete, ker sicer je nov 700-800€, ni več tako kot včasih ko si samo žarnico zamenjal. Poleg tega sem pa od večjih zadev menjal samo zavore+diske, nekje 250€ za sprednje in enako za zadnje. In pa moral bi menjati tudi gibljivo cev izpuha, ampak so mi rekli da je skupaj z delom cca dobrih 500€, tako da potem nisem, sploh ker veš da je gibljiva cev dosti poceni del, če ti ga menja nek auspuh majstr.
Quack !

dunda ::

Običajno je tako, da garancijo daje proizvajalec, jamstvo pa prodajalec/zavarovalnica/krovno_podjetje.
Eno najboljših jamstev naj bi imela Toyota (10-letni Toyota Relax, ki res krije precej stvari). Pri nas jo krije Toyota Adria, imajo pa to zadevo tudi drugod po svetu.
Pri nekaterih znamkah pa je slišati, da je v jamstvu kar nekaj sivih con. Ampak ok, podarjenemu konju se ne gleda pod zobe. Ker pa so popravila avtomobilov postala izredno draga, so ta jamstva vsekakor dobrodošla.
https://www.kacnje.eu

LeQuack ::

Ja Toyota ima kar dobro to 10 letno jamstvo, sicer ima baje tudi servise drage tam 300+€ za redni servis. Ampak je pa prednost, da lahko tudi rabljen avto vključiš v to njihovo 10 letno jamstvo, vsaj dokler ni star 10 let in več seveda. Ampak moraš pa pred tem pri njih naresti servis in vse ti morajo menjati z njihovimi originalnimi deli samo, tako da če je veliko stvari je lahko kar drago. Lani sem jih spraševal glede tega servisa, če vključuje žaromete/LED luči, ker mi je to že na Kia crknilo, pa mi niso znali povedati, oziroma iz tiste knjižice ni bilo razvidno, da bi bilo to krito.
Quack !

mugen999 ::

LeQuack je izjavil:



Sem imel Sploh za žaromete, ker sicer je nov 700-800€, ni več tako kot včasih ko si samo žarnico zamenjal. .

Ja toliko hočejo za njega zlatarji na uradnem + montaža, medtem ko ga na autodocu dobiš za 300 eur... še vedno je drago, ampak če dela recimo 8 let je znosno.

LeQuack ::

mugen999 je izjavil:

LeQuack je izjavil:



Sem imel Sploh za žaromete, ker sicer je nov 700-800€, ni več tako kot včasih ko si samo žarnico zamenjal. .

Ja toliko hočejo za njega zlatarji na uradnem + montaža, medtem ko ga na autodocu dobiš za 300 eur... še vedno je drago, ampak če dela recimo 8 let je znosno.


Še zmer preveč, plus ni nujno da nadomestni sveti isto kot originalno, tako da mogoče moraš potem oba menjati. Žarnice pa so v rangu par evrov, pa še sam si jih lahko menjal. Sploh ni primerjave in ne vem zakaj EU regulacije ne naredijo nekaj tu, včasih je bilo pravilo da mora biti tako narejeno da lahko porabnik sam zamenja.

Poleg tega žaromet ni delal 8 let, je crknilo že po ene 3-4 letih. In na netu sem prebral da crkne dejansko nek čip v vezju/regulatorju, ker se konstantno greje na max temperaturo 100C. Torej so planirali tako da crkne. Tudi ponujajo na ebay da pošlješ žaromet tja in ti zamenjajo to vezje, seveda ker žaromet ni narejen da bi se to dalo, morajo to narediti tako da v plastiko izrežejo luknjo in potem nazaj zaflikajo s topljenjem plastike. Dela pa nov čip na 30C, kar bi moral že originalni. In to so težave samo z DRL (dnevne led luči), če imaš še običajne LED in pa zadnje, potem je verjetnost da kaj crkne še veliko večja.
Quack !

borut_p ::

Recimo pri bmw premium selection - nosilci motorja niso stvar jamstva ... edino ce so ti hidravlicni.

River0123 ::

Te LED luči pa so tudi strošek ja.
V teoriji naj bi držale res dolgo, ampak kako pa je kaj v praksi s tem?
Ker recimo če imaš plan avto imeti 15 let in z njim narediti 400k km lahko potem računaš, da boš moral v tem času menjati vsaj vse 4
LED luči...

IL_DIAVOLO ::

Lastniki novih avtov so postali pravi poznavalci tega, katere dele krije tovarniška garancija posamezna znamka. Le zakaj? >:D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ganon ::

River0123 je izjavil:

Te LED luči pa so tudi strošek ja.
V teoriji naj bi držale res dolgo, ampak kako pa je kaj v praksi s tem?
Ker recimo če imaš plan avto imeti 15 let in z njim narediti 400k km lahko potem računaš, da boš moral v tem času menjati vsaj vse 4
LED luči...


To je absurd, EU bi lahko pritisnila na proizvajalce. Zakaj mora biti žaromet hermetično zaprt in se ne da menjati samo določenih delov? Mislim, saj mi je jasno, 800+ evrov za posameznega diši vsem vpletenim, nasrka pa kupec.

Še dobro, da se ukvarjam samo s H7 žarnicami. Milina.

mugen999 ::

Mogoče se pa v bližnji prihodnosti najde kaka firma ki bo popravljala full led žaromete. Ker je res škoda da če ti v takem žarometu crkne samo ena luč, avto ne pride čez tehničnega. Luči so pa v takem žarometu 4.

LeQuack ::

Tudi z domačimi LED žarnicami nimam veliko pozitivnih izkušenj, začenjo utripati ali pa crknejo, veliko preje kot so klasične. Recimo ko sem razlagal da so mi na Kia crknile dnevne LED po par letih, no v vseh 7 letih garancije pa mi klasične H7 niso crknile, niti sprednje niti zadnje.
Quack !

delavec44 ::

LeQuack je izjavil:

Tudi z domačimi LED žarnicami nimam veliko pozitivnih izkušenj, začenjo utripati ali pa crknejo, veliko preje kot so klasične. Recimo ko sem razlagal da so mi na Kia crknile dnevne LED po par letih, no v vseh 7 letih garancije pa mi klasične H7 niso crknile, niti sprednje niti zadnje.


Ker si imel dnevne LED. Če jih ne bi bilo, bi H7 gorele tudi po dnevi in bi sigurno kakšna šla. Se pa strinjam, da mi morale dnevne LED zdržati življenjsko dobo vozila.

mugen999 ::

Ja ampak na servisu te bodo potolažili da ponoči z ledom veliko boljše vidiš in si s tem bolj varen. Pozabijo pa povedat da H7 žarnice ze zadnjih 30 let morajo zagotoviti neke minimalne lumne svetilnosti in jih tudi zagotavljajo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146105025 (38318) Boštjan_Q
»

VW Golf 8 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12617278 (13446) krucymucy
»

kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10414884 (11671) facepalm
»

XENON HID KIT za avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5820274 (18842) Clubraider
»

Nakup rabljenega vozila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15030384 (26948) bambam20

Več podobnih tem