Forum » Šola » nepravično ocenjevanje?
nepravično ocenjevanje?
Grey ::
Dons na tej prekleti šoli in na tem prekletem svetu dobimo nazaj test iz matematike. In kaj dobim!!!!!!! Namesto 4 dobim 2 .
In to zaradi tega razloga ker gospodična profesor ni znala videt kako sm js pršu do tega rezultata(pi... mat...u). Napisala mi je: "Od kod? Ne ugibaj!". Js sm mislu da me bo do Alphe Centauri zabrisal. Rezultati, izračuni in vse to je blo prav ampak sam zarad tega, ker ni vedla kako sm js pršu do teh cifer mi je dala 0 točk!!! Pri eni drugi nalogi pa mi je en rezultat pršu s korenom v imenovalcu. In js sm pač pustu ta koren spod ker ni biu relevanten za končni izračun. Vse mi je pršl prov tut pr tej nalogi in zarad tega korena dobim samo polovico točk tuki WTF. In BTW nism prepisovau ker se mi to zdi čist nečastno delo in sm prepameten za taka LI dejanja...Tok besa sm v seb čutu da bi lahk eksplodiru, kr tok vroče mi je ratal kt da bi šeu v peč(pa rdeč sm biu najbrž tut).
Zdej pa mi povejte dragi moji kako naj se zmenim z njo da mi da tisto oceno, ki mi je bla namenjena...
In to zaradi tega razloga ker gospodična profesor ni znala videt kako sm js pršu do tega rezultata(pi... mat...u). Napisala mi je: "Od kod? Ne ugibaj!". Js sm mislu da me bo do Alphe Centauri zabrisal. Rezultati, izračuni in vse to je blo prav ampak sam zarad tega, ker ni vedla kako sm js pršu do teh cifer mi je dala 0 točk!!! Pri eni drugi nalogi pa mi je en rezultat pršu s korenom v imenovalcu. In js sm pač pustu ta koren spod ker ni biu relevanten za končni izračun. Vse mi je pršl prov tut pr tej nalogi in zarad tega korena dobim samo polovico točk tuki WTF. In BTW nism prepisovau ker se mi to zdi čist nečastno delo in sm prepameten za taka LI dejanja...Tok besa sm v seb čutu da bi lahk eksplodiru, kr tok vroče mi je ratal kt da bi šeu v peč(pa rdeč sm biu najbrž tut).
Zdej pa mi povejte dragi moji kako naj se zmenim z njo da mi da tisto oceno, ki mi je bla namenjena...
- spremenil: Predator ()
kopernik ::
Profesorji/-ice matematike so tudi mene vedno lovili na take neumnosti... posledično sem vedno pazil, da sem računal tako, kot so hoteli oni... in so padale petice
Velikokrat se je zgodilo, da sem imel postopek pravilen, rezultat pa iz raznoraznih razlogov nepravilen (napačno zaokroževanje, premalo okrajšani ulomki, itd..) In zaradi take površnosti zgubljal točke... eh, potrebno se je prilagoditi profesorjem... šole je itak hitro konec.
Velikokrat se je zgodilo, da sem imel postopek pravilen, rezultat pa iz raznoraznih razlogov nepravilen (napačno zaokroževanje, premalo okrajšani ulomki, itd..) In zaradi take površnosti zgubljal točke... eh, potrebno se je prilagoditi profesorjem... šole je itak hitro konec.
Grey ::
Ja sej to me glih razpizdi! Zakaj se moramo vedno nekomu prilagajat? Profesorji so zame oseba, ki posredujejo znanje in gledajo kolk si to znanje osvojiu...ne pa da se bom js zdej njemu/j mogu prilagajat, ker on/a tako hoče. No way sir! Pol so šole zatiranje vsakršnekoli inteligence, ki se pojavi pri posameznikih in jih učijo da bojo stroji t.j. vsi po vrsti napiflani iste enačbe, načine reševanja ipd.
kopernik:
To je znak da te niso spoštovali kot inteligenco. Lovil so te na neke fore, čeprav je biu rezultat pravilen in nisi prepisvau. To pomeni da so oni nesposobni, ker ne znajo pridet do te rešitve tako kokr si ti pršu. That's it and nothing else.
kopernik:
To je znak da te niso spoštovali kot inteligenco. Lovil so te na neke fore, čeprav je biu rezultat pravilen in nisi prepisvau. To pomeni da so oni nesposobni, ker ne znajo pridet do te rešitve tako kokr si ti pršu. That's it and nothing else.
kopernik ::
Samo proti temu ne moreš nič. Na faksu smo npr. imeli nekaj predmetov povezanih z ekonomijo, ki jih je predaval isti profesor. In pri njemu je bilo potrebno ogromno stvari vedeti na pamet. Na ustnem izpitu te je lovil (pazi to) že na vrstnem redu (npr. obrneš definicijo ali kaj podobnega).
To so stvari, katerim se je potrebno prilagoditi. V bistvu je celo življenje eno samo prilagajanje.
To so stvari, katerim se je potrebno prilagoditi. V bistvu je celo življenje eno samo prilagajanje.
malal ::
Grey..kaj nej ti recem dobrodosel!!
niti priblizno nisi edini, ki se mu je zgodila krivica pri ocenjevanju.
pac sola je sola in tko je..
vsakemu se je to v življenju zgodilo vsaj enkrat. pa verjemi mi, da se zaradi tega ne splaca sekirati. kt je blo ze prejle napisano, vsak je ze dozivel svojo usodo s tem in vsak ima kakega prfoksa ali prfokso k preprosto greni zivljenje. tak je lajf.
sama ti za samo letosnje leto lahko povem vsaj tri primere, kjer bi lahko imela visjo oceno, pa bi si jo tudi zasluzila..ampak iz principa prfoksa je nimam. je eno dejstvo, za katerega ti predlagam, da se z njim sprijaznis cimprej..ker ti bo potem toliko lazje, to je namrec to, da ce se profesor ali profesorica odloci, da te bo imel/a na piki nimas kaj dosti izbire, razen ce se proti njej boris z znanjem. vsaj take so moje izkusnje..imam enega profesorja, ki isce samo neznanje...pa izkusnje se z kakim...ki je bil se hujsi.tu ni diskusije.delaj in zadeve bojo kul..
ce stvari opravis tako kot je treba ti nimajo kej najedat.
poleg tega pa moras priznat, da ce bi pac naredil tisti koren ne bi bilo problema..
kar se tice pa dogovarjanja s profesorico samo..je pa stvar taka..
najprej presodi ce se ti sploh splaca.lahko se namrec posteno zafrknes in naslednjic res ne bo upostevala stvari.poskus se pogovort z njo..ce pa mislis, da si res zasluzis tisto stir se se vedno lahko pritozis in mora iti zadeva v ponovno ocenjevanje.to je odvisno od pravilnika sole.
vedi pa..ena slaba ocena ne pomeni nic..
vse se da popravit.
ne obupaj.
lp.
m.
niti priblizno nisi edini, ki se mu je zgodila krivica pri ocenjevanju.
pac sola je sola in tko je..
vsakemu se je to v življenju zgodilo vsaj enkrat. pa verjemi mi, da se zaradi tega ne splaca sekirati. kt je blo ze prejle napisano, vsak je ze dozivel svojo usodo s tem in vsak ima kakega prfoksa ali prfokso k preprosto greni zivljenje. tak je lajf.
sama ti za samo letosnje leto lahko povem vsaj tri primere, kjer bi lahko imela visjo oceno, pa bi si jo tudi zasluzila..ampak iz principa prfoksa je nimam. je eno dejstvo, za katerega ti predlagam, da se z njim sprijaznis cimprej..ker ti bo potem toliko lazje, to je namrec to, da ce se profesor ali profesorica odloci, da te bo imel/a na piki nimas kaj dosti izbire, razen ce se proti njej boris z znanjem. vsaj take so moje izkusnje..imam enega profesorja, ki isce samo neznanje...pa izkusnje se z kakim...ki je bil se hujsi.tu ni diskusije.delaj in zadeve bojo kul..
ce stvari opravis tako kot je treba ti nimajo kej najedat.
poleg tega pa moras priznat, da ce bi pac naredil tisti koren ne bi bilo problema..
kar se tice pa dogovarjanja s profesorico samo..je pa stvar taka..
najprej presodi ce se ti sploh splaca.lahko se namrec posteno zafrknes in naslednjic res ne bo upostevala stvari.poskus se pogovort z njo..ce pa mislis, da si res zasluzis tisto stir se se vedno lahko pritozis in mora iti zadeva v ponovno ocenjevanje.to je odvisno od pravilnika sole.
vedi pa..ena slaba ocena ne pomeni nic..
vse se da popravit.
ne obupaj.
lp.
m.
Zheegec ::
Bedaaa! Ravno mato smo nazaj dobil.
V navodilih sem spregledal en kvadrat in sem enačbo na polo prepisal brez tega kvadrata ter tako naprej računal.
S tem sem izgubil 2.5 točke (od 20), do zd(2) mi je pa manjkala ena točka.
Super!
V navodilih sem spregledal en kvadrat in sem enačbo na polo prepisal brez tega kvadrata ter tako naprej računal.
S tem sem izgubil 2.5 točke (od 20), do zd(2) mi je pa manjkala ena točka.
Super!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
mare_ ::
Grey, ne se iti kregat, to je po moje še najslabše.
Tvoj primer še niti ni tako grozen - lej to:
Letos sem prišel iz OŠ na gimnazijo. Ok, prva kontrolka - nemščina - kao narek. Sem si rekel, to bo sigurno 5, nemko pa ja obladam. No ta narek je bil tak, da smo dobili na listu besedilo, in so v besedah manjkale črke in smo morali dopolniti (npr I__ bes____e ein G______ium.). Nekje na sredini nekdo vpraša profesorico, če je nujno, da so črke povezane z že napisanimi (razumete? če je treba pisati tako npr: Ich ali je vredu npr: I ch, kajti če pišeš pisano, je malo čudno to povezovati). Profesorica pravi, da je čisto vseeno kako delamo, važno, da je vsebina prav.
OK, dobimo kontrolko nazaj - komaj 2. Kaaaaaj??? Pogledam, ni bilo "v redu" povezano... Drugače je bilo VSE prav, razumete, ČISTO VSE je bilo PRAV, in vsak normalen učitelj bi mi dal 5!!! Mislim, tako sem bil jezen....
No, zdej so moje ocene 2,5,5:)
Razumete, VSE sem imel PRAV, pa sem dobil 2!
Upam, da ne bere profesorca ST-ja.
Tvoj primer še niti ni tako grozen - lej to:
Letos sem prišel iz OŠ na gimnazijo. Ok, prva kontrolka - nemščina - kao narek. Sem si rekel, to bo sigurno 5, nemko pa ja obladam. No ta narek je bil tak, da smo dobili na listu besedilo, in so v besedah manjkale črke in smo morali dopolniti (npr I__ bes____e ein G______ium.). Nekje na sredini nekdo vpraša profesorico, če je nujno, da so črke povezane z že napisanimi (razumete? če je treba pisati tako npr: Ich ali je vredu npr: I ch, kajti če pišeš pisano, je malo čudno to povezovati). Profesorica pravi, da je čisto vseeno kako delamo, važno, da je vsebina prav.
OK, dobimo kontrolko nazaj - komaj 2. Kaaaaaj??? Pogledam, ni bilo "v redu" povezano... Drugače je bilo VSE prav, razumete, ČISTO VSE je bilo PRAV, in vsak normalen učitelj bi mi dal 5!!! Mislim, tako sem bil jezen....
No, zdej so moje ocene 2,5,5:)
Razumete, VSE sem imel PRAV, pa sem dobil 2!
Upam, da ne bere profesorca ST-ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mare_ ()
Grey ::
malal:
ja razlika je npr. v končni oceni na koncu leta. Zdej to konfo bom meu 3 pa 2(namesto 4). In konferenca ti kr dost pol za naprej pokvar.
Je pa res da če se pritožim da me bo mela na piki in se bom mogu non-stop drkat naloge da ji bom kos...to bi bla pa slaba stran pritožbe. No pa da vam opišem kako je blo s tole nalogo:
Imaš valj in podan So(ploščina osnega preseka) in P(površina valja). moru sm dobit višino in radij da bi lahko naprej računu. Ker mi taka naloga ne diši(mi nikol ni šlo v glavo s tistimi forami da premetavaš variable sm ter tja) sm ubrau drugo pot in ta je: ploščino osnega preseka sm razdelu na d*v in prišli so trije možni odgovori 6*5, 2*15 in 3*10. Iz površine sm izloču pi in dobiu r^2*v...prava rešitev je bla seveda d=3 in v=5 v navezi na površino, ker druge cifre preprosto ni bilo možno dobit. To je to...če to ni logični postopek in matematični(iznajdljivi) pol sm pa papež.
ja razlika je npr. v končni oceni na koncu leta. Zdej to konfo bom meu 3 pa 2(namesto 4). In konferenca ti kr dost pol za naprej pokvar.
Je pa res da če se pritožim da me bo mela na piki in se bom mogu non-stop drkat naloge da ji bom kos...to bi bla pa slaba stran pritožbe. No pa da vam opišem kako je blo s tole nalogo:
Imaš valj in podan So(ploščina osnega preseka) in P(površina valja). moru sm dobit višino in radij da bi lahko naprej računu. Ker mi taka naloga ne diši(mi nikol ni šlo v glavo s tistimi forami da premetavaš variable sm ter tja) sm ubrau drugo pot in ta je: ploščino osnega preseka sm razdelu na d*v in prišli so trije možni odgovori 6*5, 2*15 in 3*10. Iz površine sm izloču pi in dobiu r^2*v...prava rešitev je bla seveda d=3 in v=5 v navezi na površino, ker druge cifre preprosto ni bilo možno dobit. To je to...če to ni logični postopek in matematični(iznajdljivi) pol sm pa papež.
MaFijec ::
Nono, napaka je tudi na tvoji strani.
Ti si upošteval kot, da veš da so rešitve cela (naravna) števila.
Če sem prav razumel.
Potem pa si uganil rešitev.
Če rešitev uganeš, pa bi strogo gledano moral dokazati, da je to edina.
To pa najlažje narediš, tako da zares rešiš sistem.
Pri tako lahkih nalogah je težko ocenjevati. Pomemben je vsak korak postopka..
Recimo, če bi bila naloga vredna 5 točk, bi ti jaz dal največ 2 točki.
Take naloge niso preveč preverjanje za razumevanje snovi.
Vendar si po moje ne želiš takih nalog, kjer bi tvoje napake bile nepomembne.
Miselni in teoretični del naloge, pa bi bil vreden večino.
Če pa si takih nalog želiš, potem si res pravi matematik in si upravičeno jezen na način ocenjevanja.
Ne pritožuj se preveč
Ti si upošteval kot, da veš da so rešitve cela (naravna) števila.
Če sem prav razumel.
Potem pa si uganil rešitev.
Če rešitev uganeš, pa bi strogo gledano moral dokazati, da je to edina.
To pa najlažje narediš, tako da zares rešiš sistem.
Pri tako lahkih nalogah je težko ocenjevati. Pomemben je vsak korak postopka..
Recimo, če bi bila naloga vredna 5 točk, bi ti jaz dal največ 2 točki.
Take naloge niso preveč preverjanje za razumevanje snovi.
Vendar si po moje ne želiš takih nalog, kjer bi tvoje napake bile nepomembne.
Miselni in teoretični del naloge, pa bi bil vreden večino.
Če pa si takih nalog želiš, potem si res pravi matematik in si upravičeno jezen na način ocenjevanja.
Ne pritožuj se preveč
Azrael ::
Grey, ja poznam te učiteljske finte. Najbolje se jim je prilagoditi, odcene bodo krasne, vprašanje pa je, koliko potem znanja v resnici odneseš od takega učitelja, najhujše pa je, da lahko povsem zasovražiš njegov predmet, kot sem jaz kemijo v OŠ.
Imel sem učiteljico kemije, biologije in gospodinjstva (vse v eni osebi, grrr) v OŠ in kar je ona rekla je bilo sveto tudi če je bilo narobe in bog ne daj, da bi kdo poskusil njej kaj oporekati, najbolj pomembno pa je bilo vse se naučiti na pamet, kot kakšno butasto pesmico, drugače ni štelo, v 8 razredu sem se tako, za las izognil popravcem, sam si si kriv, nič se ne učiš, jz pa vse dni gulil samo bukve od kemije in biologije, gospodinjstvo pa je bil že itak mu samo tam ni bilo popravcev.
Bolje sem pa prišel skozi v SŠ: pri meritvah smo imeli profesorja, ki je vedno zahteval naj se vse meritve izvedejo tako, da se določi faktor skale in potem izračuna izmerjena veličina, torej nisi smel reči inštrument kaže napetost 220V, ampak je bilo najprej treba merilni obseg inštrumenta (npr250V) deliti s številom razdelkov na skali inštrumenta (npr 50) in tako dobiti dobil faktor skale, v tem primeru 5V / razdelek. potem si preštel koliko razdelkov kaže inštrument in potem, če ji je bilo razdelkov 44, si lahko rekel, da je izmerjena napetost 5V x 44 razdelkov = 220V. Dokler nisi delal tako, si lahko kar pozabil na pozitivno odceno. Potem sem na dnevnike pisal tako: pogledal na inštrument, koliko kaže in potem na dnevnik napisal še ostalo, šlo je v obratnem vrstnem redu, kot je bi moral delati, ampak, volk je bil sit, koza pa cela. BTW. Sicer ta metoda pri meritvah pride prav, če imaš kakšen nepoznan inštrument, ampak v praksi z malo logike dobiš rezultat takoj, brez štetja razdelkov itd.
LP, Azrael
Imel sem učiteljico kemije, biologije in gospodinjstva (vse v eni osebi, grrr) v OŠ in kar je ona rekla je bilo sveto tudi če je bilo narobe in bog ne daj, da bi kdo poskusil njej kaj oporekati, najbolj pomembno pa je bilo vse se naučiti na pamet, kot kakšno butasto pesmico, drugače ni štelo, v 8 razredu sem se tako, za las izognil popravcem, sam si si kriv, nič se ne učiš, jz pa vse dni gulil samo bukve od kemije in biologije, gospodinjstvo pa je bil že itak mu samo tam ni bilo popravcev.
Bolje sem pa prišel skozi v SŠ: pri meritvah smo imeli profesorja, ki je vedno zahteval naj se vse meritve izvedejo tako, da se določi faktor skale in potem izračuna izmerjena veličina, torej nisi smel reči inštrument kaže napetost 220V, ampak je bilo najprej treba merilni obseg inštrumenta (npr250V) deliti s številom razdelkov na skali inštrumenta (npr 50) in tako dobiti dobil faktor skale, v tem primeru 5V / razdelek. potem si preštel koliko razdelkov kaže inštrument in potem, če ji je bilo razdelkov 44, si lahko rekel, da je izmerjena napetost 5V x 44 razdelkov = 220V. Dokler nisi delal tako, si lahko kar pozabil na pozitivno odceno. Potem sem na dnevnike pisal tako: pogledal na inštrument, koliko kaže in potem na dnevnik napisal še ostalo, šlo je v obratnem vrstnem redu, kot je bi moral delati, ampak, volk je bil sit, koza pa cela. BTW. Sicer ta metoda pri meritvah pride prav, če imaš kakšen nepoznan inštrument, ampak v praksi z malo logike dobiš rezultat takoj, brez štetja razdelkov itd.
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
trpo ::
Vsak prfoks ma svoje finte. U mojmu klasu pišemo prbližen tok: tretina cveku, tretina dvojk, nekaj 3 in 4 in skoraj vsakič en ali dva okrog 115%. pa to ni zato ke bi tok dobr znal (sej znajo za 5) tud jest sm že tok pisu. problem je u tem, da mamo po 400 točk in vsa so drugače vrednotena. tako lahko dve nalogi zaj*** in maš cvek. Po drugi strani pa rešiš tako nalogo na dva načina (kar ti uzame velik cajta) in dobiš dvojne pike -> tu ni logike.
pa še to: če zamusiš recimo 10 min, ti bo v 100% upošteval le 35/45 vseh točk.
Vsi majo svoje muhe!!
pa še to: če zamusiš recimo 10 min, ti bo v 100% upošteval le 35/45 vseh točk.
Vsi majo svoje muhe!!
www.LOST-serija.net
Grey ::
MaFijec:
A pol ti pravš da je vsaj še ena možna rešitev? Ker če tko praviš pol se motiš. Podatki za valj so bli P=48pi dm^2 in So(ploščina preseka..pravokotnik)=30dm^2...Kakšno vrednost boš dobil iz teh podatkov za r in za v?
PS: uporabi takšen način kot jaz...poskušaj najti pravo kombinacijo iz različnih kombinacij d in v...
A pol ti pravš da je vsaj še ena možna rešitev? Ker če tko praviš pol se motiš. Podatki za valj so bli P=48pi dm^2 in So(ploščina preseka..pravokotnik)=30dm^2...Kakšno vrednost boš dobil iz teh podatkov za r in za v?
PS: uporabi takšen način kot jaz...poskušaj najti pravo kombinacijo iz različnih kombinacij d in v...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
MaFijec ::
Ne.
Trdim le, da ti nisi pokazal da je to edina rešitev.
Za primer (sistem ):
x*x= 9
x + y = 2
resitve x1 = 3 , y1 = 1
x2 = -3, y2 = 5
Če rešitev uganeš, kot si jo ti. Moraš nujno pokazati, da je to edina rešitev!!
Drugače je tvoj rezultat le malo vreden.
Trdim le, da ti nisi pokazal da je to edina rešitev.
Za primer (sistem ):
x*x= 9
x + y = 2
resitve x1 = 3 , y1 = 1
x2 = -3, y2 = 5
Če rešitev uganeš, kot si jo ti. Moraš nujno pokazati, da je to edina rešitev!!
Drugače je tvoj rezultat le malo vreden.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaFijec ()
Grey ::
MaFijec:
Že res da nism dokazu....kok sovražm tale empiristični svet. Uam v geometriji,mislm telesih ki so odraz resničnosti ne obstajajo negativne dolžine. Sej zdej sm se že pomiru in prav bmk(ampak ne preveč, ker moram za faks točke zbirat) za to oceno. Kar je bilo je bilo, preteklosti se ne da spremenit.
Vsi mi govorijo da sm ugibu grrrh. Pa če bi biu jasnoviden al pa super genijalc bi napisu rešitve brez računov v 5 minutah in bi še vedno zabou kljub pravilnim rezultatom...kok je svet krivičen.
Že res da nism dokazu....kok sovražm tale empiristični svet. Uam v geometriji,mislm telesih ki so odraz resničnosti ne obstajajo negativne dolžine. Sej zdej sm se že pomiru in prav bmk(ampak ne preveč, ker moram za faks točke zbirat) za to oceno. Kar je bilo je bilo, preteklosti se ne da spremenit.
Vsi mi govorijo da sm ugibu grrrh. Pa če bi biu jasnoviden al pa super genijalc bi napisu rešitve brez računov v 5 minutah in bi še vedno zabou kljub pravilnim rezultatom...kok je svet krivičen.
boom-bar ::
Jst sm pr fizki pr nalogi kjer je bilo možnih 5 točk dobil nič točk ker:
Naloga:
XY se pelje z določeno hitrostjo in pride na cilj v 60Min
Koliko časa porabi do četrtine poti če se pelje trikrat hitreje.
Jst sm pozabu delit s štiri in sm dubu nič točk, čeprav sm mu lepo napisu zakaj je bilo deljeno 3. Je pa res da smo ponavlal in sm itak pisu dve (z eno točko več 3) prej sm mel pa štiri.
Naloga:
XY se pelje z določeno hitrostjo in pride na cilj v 60Min
Koliko časa porabi do četrtine poti če se pelje trikrat hitreje.
Jst sm pozabu delit s štiri in sm dubu nič točk, čeprav sm mu lepo napisu zakaj je bilo deljeno 3. Je pa res da smo ponavlal in sm itak pisu dve (z eno točko več 3) prej sm mel pa štiri.
Legalizirajte mehke droge!!!
Ziga Dolhar ::
Na maturi nikar biti genijalci.
Tam je jasen postopek _zahtevan_. "Saj se vidi", "Saj je logično" odgovor ne pali ;-).
p.s.: Grey, je profesorica pri vas kdaj omenila, da zahteva postopek, ne le rešitve? Vsi profesorji, ki sem jih imel, so to do sedaj kar precej redno ponavljali ... Le da smo "mi" to vztrajno pozabljali.
p.s.: iz opravljenega postopka se o učenčevem znanju in sposobnostih lahko sklepa mnogo več kot le od pravilnosti rezultata.
Tam je jasen postopek _zahtevan_. "Saj se vidi", "Saj je logično" odgovor ne pali ;-).
p.s.: Grey, je profesorica pri vas kdaj omenila, da zahteva postopek, ne le rešitve? Vsi profesorji, ki sem jih imel, so to do sedaj kar precej redno ponavljali ... Le da smo "mi" to vztrajno pozabljali.
p.s.: iz opravljenega postopka se o učenčevem znanju in sposobnostih lahko sklepa mnogo več kot le od pravilnosti rezultata.
https://dolhar.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilno resena naloga tockovana z 0 tockami (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 12337 (9247) | prenasalec |
» | Eseji v srednjih šolah?Oddelek: Šola | 9801 (8682) | [D]emon |
» | Problem v šoli. Zaplet s profesorico. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Šola | 17789 (3632) | Sodck |
» | Dobil popravca pri MA (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 8083 (6050) | klemen22 |
» | Pravilnik v srendnji šoli!!!Oddelek: Loža | 2879 (2073) | strictom |