» »

AdBlue je NATEG tega desetletja !!!

AdBlue je NATEG tega desetletja !!!

1 2
3
»

Ahim ::

borut_p je izjavil:

Se pravi je se slabše - niti nimas 'reverse engeneringa' ampak ti dajo vse nacrte in dovoljenje da kopiras.
Se en argument več, da juga ni imela razvoja - vsaj na tem podrocju.

No, bil je Soko, pa npr. Iskra/Fotona, pa Iskra Delta, Elan, ipd. s svojimi ali reverse engineeranimi izdelki. Zdaj imas pa nebroj mini proizvajalcev sraufov in pokrovckov po najugodnejsi ceni v regiji, buticnega izdelovalca auspuhov, buticnega izdelovalca ultralahkih letalc in montazno linijo za avte, od cesar 2/3 itak ni vec v slovenski lasti.

Npr. o proizvajalcu pregresno dragih elektricnih avtov cez mejo lahko trenutno pri nas samo sanjamo.

Utk ::

Saj tudi oni samo sanjajo.

borut_p ::

Ahim je izjavil:

borut_p je izjavil:

Se pravi je se slabše - niti nimas 'reverse engeneringa' ampak ti dajo vse nacrte in dovoljenje da kopiras.
Se en argument več, da juga ni imela razvoja - vsaj na tem podrocju.

No, bil je Soko, pa npr. Iskra/Fotona, pa Iskra Delta, Elan, ipd. s svojimi ali reverse engineeranimi izdelki. Zdaj imas pa nebroj mini proizvajalcev sraufov in pokrovckov po najugodnejsi ceni v regiji, buticnega izdelovalca auspuhov, buticnega izdelovalca ultralahkih letalc in montazno linijo za avte, od cesar 2/3 itak ni vec v slovenski lasti.

Npr. o proizvajalcu pregresno dragih elektricnih avtov cez mejo lahko trenutno pri nas samo sanjamo.


Govora je bilo o avtoindustriji ne elektroniki in ostalih zadevah.
Govora je o tem, da kao diesel ni za v avte, da je samo za v traktorje in kamione. Ker v jugi niso nic drugega znali delati in potem to kao drzi. Moj odgovor je pa pac, da v jugi v avtoindustriji niso znali nic delati - najvecji domet jugo z bencinskim motorjem pa se ta se mi zdi je po fiatovi licenci.

stara mama ::

Yugo je socialistični Fiat Uno
Ekologija™ in Trajnost™

Machete ::

Ahim je izjavil:

borut_p je izjavil:

Machete je izjavil:

Zakaj se sploh mučite z dizel avtom in njegovim ropotanjem?


Bmw 7er v kabini nic ne ropota. 300km dizlaskih je prav super

X4 tudi ne, podobno Volvo XC60. Je pa res da zunaj se slisi razlika z bencinarjem.


Ne ropota, ampak benz ropota še manj. Glede na to, da je en kup omenjenih avtov v familiji, me D ne prepriča več. Naveličan sem D in tresenja in brnenja. Traktor imam ločeno vozilo, ki je dejasnko traktor.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

feryz ::

Ne vem sicer koliko imaš ti tega doma, jaz imam to vsak dan pod ritjo. In 6 valjni dizel je bil bolj miren in bolj tih, kot je 6 valjni bencinar.
Ok, če smo pošteni, niti enega niti drugega kaj dosti ne čutiš. Ampak razlika pa je vseeno.

Machete ::

Vem kaj imaš. Pozabljaš, da imaš ti še umeten zvok preko zvočnika, da ti penis še dodatno vibrira, česar dizel ni imel, plus normiji nimajo takih mašin in je primerjava malo izkrivljena, ker gre vseeno za specifično zadevo, dejansko že zadnjo stopničko pred superšprtnimi mašinami.
Nimam obeh trenutno, sem pa obe mašini že vozil skozi leta v različnih letnikih, tudi najnovejših.
Primerjaj raje mlinčke, ki jih folk večinoma ima, nehaj svojo 120k eur (čudovito) kareto tlačit v vsako primerjavo o avtih.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

tony1 ::

feryz je izjavil:

Ne vem sicer koliko imaš ti tega doma, jaz imam to vsak dan pod ritjo. In 6 valjni dizel je bil bolj miren in bolj tih, kot je 6 valjni bencinar.


Fasaderji in asfalterji nas na InternetihTM učijo motoroznanstva.

Pogrešam čase, ko so namesto na tehničnem forumu to počeli v lokalni oštariji.

Daniel ::

Ti še zmeraj lahko vse voziš na pooblaščenca, ker oni so edini, ki obvladajo.

stara mama ::

Machete je izjavil:

Vem kaj imaš. Pozabljaš, da imaš ti še umeten zvok preko zvočnika, da ti penis še dodatno vibrira, česar dizel ni imel, plus normiji nimajo takih mašin in je primerjava malo izkrivljena, ker gre vseeno za specifično zadevo, dejansko že zadnjo stopničko pred superšprtnimi mašinami.
Nimam obeh trenutno, sem pa obe mašini že vozil skozi leta v različnih letnikih, tudi najnovejših.
Primerjaj raje mlinčke, ki jih folk večinoma ima, nehaj svojo 120k eur (čudovito) kareto tlačit v vsako primerjavo o avtih.

Kakorkol obrneš, bencinarji postanejo glasni na avtocesti in hitrostih 120+
Tu so zarad tišine dizli dost bolj udobni.

Če te pa moti kako dizel ropota pod štangasom na dvorišču zunaj, potem pa vrjetno ne potrebuješ avta.
Ekologija™ in Trajnost™

Blinder ::

Machete je izjavil:


Ne ropota, ampak benz ropota še manj. Glede na to, da je en kup omenjenih avtov v familiji, me D ne prepriča več. Naveličan sem D in tresenja in brnenja. Traktor imam ločeno vozilo, ki je dejasnko traktor.


Po novem kar ropota so 3 cilindrski, ki so vsi bencinski. Bil vožen v Toyoti Yaris 1.0 3 cyl, je kar dosti vibrirala pri minimumu. Med vožnjo pa itak glasna zaradi švoh motorja.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Machete ::

3. cilindri so zločin.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

stara mama ::

Ne v varianti Yaris GR 8-)
Ekologija™ in Trajnost™

Blinder ::

Predvsem v varianti GR.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

D3m ::

EA211, 3 cilinder so zelo dobri.
|HP EliteBook|R5 6650U|

stara mama ::

Blinder je izjavil:

Predvsem v varianti GR.

Do koga, do Grete?
Ekologija™ in Trajnost™

d4vid ::

V teh časih, ko se ubija vse, kar je bilo nekoč dobrega imena - GTI pri VW, RS oddelek renoja, itd itd... je Yaris GR med zadnjimi, ki se še drži. Zato bodimo veseli, da dajo vsaj 3 cilindre, lahko bi nam podtaknili elektriko. Saj elektrika naj bo, a tlačit jo povsod pač ne gre.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

starfotr ::

Machete je izjavil:

3. cilindri so zločin.


Dajmo bit pošteni. Vse pod 6 je zločin.

Utk ::

Vse kar ima cilinder v osebnem avtu je zločin.

stara mama ::

starfotr je izjavil:

Machete je izjavil:

3. cilindri so zločin.

Dajmo bit pošteni. Vse pod 6 je zločin.

Linijski 6 je itak kralj med gospodi, ga imam raje kot V8 in podobne fore, ki so že konstrukcijsko postavljene tako, da povzročajo tresljaje.
Ni bolj uravnoteženega motorja od tega!

Imel I6, še zdaj jokam za njim
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Jebomir ::

Utk je izjavil:

Vse kar ima cilinder v osebnem avtu je zločin.

Pejd rajš vejpat, in pust staro šolo pri miru.

pegasus ::

stara mama je izjavil:

Ni bolj uravnoteženega motorja od tega!
Probaj kdaj subaru boxerje.

OK.d ::

Scorpy84 je izjavil:

mugen999 je izjavil:

Z adblujem kot takim ni nič narobe. Je odlična pogruntancija za dizle da manj onesnazujejo. To je problem francozov ki očitno ne znajo tega dobro naredit. Ampak predvidevam da gre pri vas za novejse berlingote in proacerje s 1.5 hdi 130 adbluji. Ker pri bajti mamo citroena 1.6 hdi 100 konjev z adblujem letnik 2016 in avto dela do danes brez napake.


Imam isti letnik, po štirih letih menjali komplet posodo, ker se samo črpalko ne da zamenjati. Ta druga šla po enem letu, avto vedno servisiran pri pooblaščenem, oni so tudi dolivali, ker meni ni nikoli zmanjkalo. Avto se pa vozi relacijsko. No odkar sem ga izklopil, so dali novo mapo motorja, predvidevam da so se konji povečali, čeprav pravijo da nebi smelo, avto potegne dosti boljše, sploh pa s kamp prikolico in tudi na splošno veliko lepše teče motor in tišje. Grosupeljski klanec bp gre 100Km/h s prikolico, prej 80 v četrti. Res da so nox plini več, ampak 700-800€ s popustom, ne mislim dajati, kar ne bo trajalo niti dve leti.

Kje so ti to izklopili, če ni skrivnost, tnx?
LPOK.d

EVlover ::

Nemci, Avstrijci,... pa še nekatere druge države, naj bi bile zelo stroge do teh zadev. Ok EGR pa Adblue. Tudi brez DPF se veselo vozijo po teh državah, če že kar malo pogledaš po FB skupinah raznorazne predelave. Ne razumem, kako jim to uspe, če pa te policija lahko pelje na izredni tehnični in tam ugotovijo te pomanljivosti. Že jaz kot tujec se peljem v te države 3x letno in ne bi imel jajc, da grem gor brez DPF.

Blinder ::

Ni interesa za čist zrak. Lahko bi se pritisnilo na proizvajalce, da naredijo, da je menjava DPF brez tistih tisoč procentov marže na material. Ali da je EGR lažji za zamenjat, brez, da je treba pol avta razkopat za poservisirat en tak kos, ki prej al slej bo rabil vzdrževanje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Invictus ::

Meizu je izjavil:

Sem tudi jaz pred nekaj meseci gledal nekaj dokumentarcev na temo "zakaj je v EU delež dizel vozil tako visok napram vsem ostalim svetovnim trgom". Nora zgodba in če je vse to res, ena velika sramota.

To je simple...

Evropa je imela v 60tih več rafinerij za dizel, kot za bencin.

In se je odločila forsirati dizel. Je bil na to temo 1x članek par let nazaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

starfotr ::

EVlover je izjavil:

Nemci, Avstrijci,... pa še nekatere druge države, naj bi bile zelo stroge do teh zadev. Ok EGR pa Adblue. Tudi brez DPF se veselo vozijo po teh državah, če že kar malo pogledaš po FB skupinah raznorazne predelave. Ne razumem, kako jim to uspe, če pa te policija lahko pelje na izredni tehnični in tam ugotovijo te pomanljivosti. Že jaz kot tujec se peljem v te države 3x letno in ne bi imel jajc, da grem gor brez DPF.


A čištem zraku govorimo?



https://env-health.org/IMG/pdf/dark_clo...

fikus_ ::

EVlover je izjavil:

Nemci, Avstrijci,... pa še nekatere druge države, naj bi bile zelo stroge do teh zadev. Ok EGR pa Adblue. Tudi brez DPF se veselo vozijo po teh državah, če že kar malo pogledaš po FB skupinah raznorazne predelave. Ne razumem, kako jim to uspe, če pa te policija lahko pelje na izredni tehnični in tam ugotovijo te pomanljivosti. Že jaz kot tujec se peljem v te države 3x letno in ne bi imel jajc, da grem gor brez DPF.


Kaj si ti inženir?!

Pri meritvah plinov na tehničnih se ne merijo trdni delci, mislim da nikjer v EU.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

BigSexy ::

To pa ne bo držalo. Nizozemska, Belgija, Švica in Nemčija to že izvajajo.

https://postimg.cc/s1xZV5d2

Več o tem pa na spodnji povezavi.

https://dieselnet.com/standards/eu/pti....
To Infinity And Beyond !

fikus_ ::

Poglej od kdaj velja, to pomeni za vozila dana na trg po tem datumu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

BigSexy ::

Ne drži, navedene so tudi vse EURO kategorije emisij vozil, pri katerih se meritve izvajajo. Datum, ki je naveden je datum pričetka izvajanja meritev. Vsekakor je le vprašanje časa (in interesa politike), kdaj se bodo te meritve pričele izvajati tudi pri nas.

https://www.egea-association.eu/netherl....
To Infinity And Beyond !

stara mama ::

Invictus je izjavil:

Meizu je izjavil:

Sem tudi jaz pred nekaj meseci gledal nekaj dokumentarcev na temo "zakaj je v EU delež dizel vozil tako visok napram vsem ostalim svetovnim trgom". Nora zgodba in če je vse to res, ena velika sramota.

To je simple...

Evropa je imela v 60tih več rafinerij za dizel, kot za bencin.

In se je odločila forsirati dizel. Je bil na to temo 1x članek par let nazaj...

Še bolj simpl je:
Dizel (transport, delovni stroji) lažje skriješ pod stroške kot bencin.
Zato jih vsi privatniki in ostali "biznismeni" vozijo.
Ekologija™ in Trajnost™

tony1 ::

starfotr je izjavil:

EVlover je izjavil:

Nemci, Avstrijci,... pa še nekatere druge države, naj bi bile zelo stroge do teh zadev. Ok EGR pa Adblue. Tudi brez DPF se veselo vozijo po teh državah, če že kar malo pogledaš po FB skupinah raznorazne predelave. Ne razumem, kako jim to uspe, če pa te policija lahko pelje na izredni tehnični in tam ugotovijo te pomanljivosti. Že jaz kot tujec se peljem v te države 3x letno in ne bi imel jajc, da grem gor brez DPF.


A čištem zraku govorimo?



https://env-health.org/IMG/pdf/dark_clo...


Nemogoče. Je v temi o Trumpu nekdo skočil v luft, da premoga vsako leto manj porabimo!

Invictus ::

tony1 je izjavil:


Nemogoče. Je v temi o Trumpu nekdo skočil v luft, da premoga vsako leto manj porabimo!

Ne v Nemčiji...

Tam se poraba premoga povečuje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

tony1 ::

Seveda se, ampak kdor čaka, da bo v Slo pomagal izvoliti Trumpa, že v štartu ne more biti razsoden...
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinar v dizel km (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10710565 (7222) WizzardOfOZ
»

avto v rangu 5k€

Oddelek: Na cesti
433531 (1283) matobeli
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13625555 (19457) krneki0001
»

Prodajalec tomaz gole s.p. trebnje-pošten (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7019003 (13958) krneki0001
»

Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6616939 (13664) zmaugy

Več podobnih tem