» »

Tretje popravilo...garancija ali stvarna napaka?

Tretje popravilo...garancija ali stvarna napaka?

Sparkxl ::

Torej imam el. pecikl, kupljen okt22. Prvič je crknil feb23, drugič mar24, tretjič včeraj. Predhodna popravila niso nič menjavali. Pri prvem so bili bojda krivi neki kontakti, pri drugem so mi dali nov polnilec. Ampak ista napaka se še naprej pojavlja. Prvo se mu začne kisati ob polnjenju, potem pa enostavno več ne vžge.

Do zdaj so mi ga popravljali skupaj 30 dni. Kolikor sem zasledil, po 45 dnevih, če ni napaka odpravljena, morajo dati novega. Strah me je, da mi ga zdaj na silo popravijo, takoj po garanciji pa spet crkne.

Torej lahko samo čakam in upam da se to ne zgodi, ali lahko zdaj v tem trenutku preko uveljavljanje stvarne napaka ali garancije zahtevam novo kolo, ali pa vsaj menjavo komplet elektronskega sklopa?

Invictus ::

Garancijski dnevi se seštevajo, če se ne motim...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

garancija

Oddelek: Loža
211757 (546) Kumbaja
»

Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5110626 (9225) St235
»

garancija - postopek

Oddelek: Pomoč in nasveti
222457 (1510) grobijan
»

Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5317272 (14978) Wrop
»

Ali je disk nov? (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
646006 (4416) Pyr0Beast

Več podobnih tem