» »

Sanjski oldtimer

Sanjski oldtimer

«
1
2

Okapi ::

Recimo da bi na loteriji zadel oldtimer po želji - katerikoli. Ampak z enim pogojem - da ga lahko uporabljate, ne smete pa ga prodati. Da ne bi sedaj začeli guglati za najdražjim starim avtomobilom. Skratka, nekaj, s čimer bi se z užitkom vozili naokoli.

Jaz bi recimo gledal v smeri DeLoreana in Mercedeza 300 SLR (ki bi ga izbral, če bi ga lahko nekoč prodal ;) ), ampak ta hip bi se verjetno odločil za Kaiser Darin.

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

traktor55 ::

Če ne sme bit traktor, potem Fiat topolino

Buggy ::

Ampak z enim pogojem - da ga lahko uporabljate, ne smete pa ga prodati.

predvidevam da vzdrzevanje pade name in ni krito?

v tem primeru vsekakor Type 2 VW BUS po moznosti Westalia ;)

PersonaRuda ::

Jaguar XJS.

Cene se začnejo pri nekje 7k. Spodobno ohranjen pa od 20k naprej. Moj sanjski avto, kjer pa me vzdrževanje odbija in plac (ne živim v hiši) od nakupa. Sem ga pa videl parkrat v živo in si ga tudi natančno ogledal na enem od parkirišč na prostem od nakupovalnega centra v Avstriji. Na splošno so mi stari Jaguarji zelo všeč predvsem stare limuzine XJ, medtem, ko novejši so mi izgubili tisto staro njihovo dušo in mi niso tako všeč (so premalo škatlasti in nimajo več tisti tipičnih Jaguar luči).

hotig ::

Avto za gospoda Aston Martin DB5

 null

null

pegasus ::

Ravno včeraj videl na avto.netu 1988 suabru justy 1.2. Very cool car.

hotig ::

hotig je izjavil:

Avto za gospoda Aston Martin DB5

 null

null



PS: mi ne rata slike vstavit, hm.

Invictus ::

PersonaRuda je izjavil:

Jaguar XJS.

Cene se začnejo pri nekje 7k. Spodobno ohranjen pa od 20k naprej. Moj sanjski avto, kjer pa me vzdrževanje odbija in plac (ne živim v hiši) od nakupa. Sem ga pa videl parkrat v živo in si ga tudi natančno ogledal na enem od parkirišč na prostem od nakupovalnega centra v Avstriji. Na splošno so mi stari Jaguarji zelo všeč predvsem stare limuzine XJ, medtem, ko novejši so mi izgubili tisto staro njihovo dušo in mi niso tako všeč (so premalo škatlasti in nimajo več tisti tipičnih Jaguar luči).


Novejši XJL sploh ni slab :).

Je pa vprašanje koliko zaupaš Indijcem :).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MTB4life ::

Uh, težko se je odločiti samo za enega oldtimerja :)

Recimo, če zadanem na lotu in obdržim trenutno zbirko, bi si kupil še nekaj preko luže. Recimo Plymouth Fury 65 coupe, to bi uporabljal čez poletje za daily, če pa samo za dušo je že dolgo časa želja o flathead motorju, v tem primeru pa Ford 18 ali 48.

V primeru samo enega oldtimerja, v tem takem brez razmisleka BMW e28 M5. Obvezno v rdeči barvi
 null

null

stara mama ::

^ ali pa


Vse drugo je glede vožnje obsolete
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

donvito ::

hotig je izjavil:

hotig je izjavil:

Avto za gospoda Aston Martin DB5

 null

null



PS: mi ne rata slike vstavit, hm.



kopiraš in prilepiš direktna povezava.
https://postimg.cc/XrfgpqHV/89e9cd9c

m0LN4r ::



Prevec je izbire, kak shelby al delorean itak ikona pa countach.

Ampak kar mi je vsec pri starih avtih nasplosno je da ne zgleda, kot nek 3d model iz printerja kot novi avti


Se lepo vidi kdaj so nekoc risali s svicnikom na papir in oblikovali s strastjo.

Danes pa kot da jih neki studenti v 3D modelirnikih tak dolgo vlacijo tiste stranice, dokler ni good enough, pa pocen za "sestavlat"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

OutOfTheBox ::

Danes pa kot da jih neki studenti v 3D modelirnikih tak dolgo vlacijo tiste stranice, dokler ni good enough, pa pocen za "sestavlat"


V bistvu ni samo oblika ampak aerodinamika šteje pomembno vlogo tukaj.

no comment ::

Jaz sem skromen. Izbral bi si...

 BMW 3.0 CS

BMW 3.0 CS



Tako bi mi še vedno ostale sanje o...

 901

901

WizzardOfOZ ::

Nekoč sem imel BMW 1800 TISA letnik 1972 (prodan v Italijo za dobre denarje). Zanimiv avto s takratnih 130KM (4x weber frgazer).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Nekoč sem imel BMW 1800 TISA letnik 1972 (prodan v Italijo za dobre denarje). Zanimiv avto s takratnih 130KM (4x weber frgazer).


huh...samo 200 je bilo takih (TI/SA) narejenih (1965), si preprican da je slo res za tega >:D

...ce res je bil pa fail na kvadrat da si ga prodal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

PacificBlue ::

Fiat 124 Spider, mi pa pa vsec tudi Fiat 850 Spider, ima pa motor odzadaj pa manj zmogljiv je. Za kaksen nedeljski izlet bi bil pa tud v redu:)

no comment ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Nekoč sem imel BMW 1800 TISA letnik 1972 (prodan v Italijo za dobre denarje). Zanimiv avto s takratnih 130KM (4x weber frgazer).

A maš kake (svoje) slike od njega?

Buggy je izjavil:


...ce res je bil pa fail na kvadrat da si ga prodal

Sej je povedal, da ga je prodal za dober denar.

Zgodovina sprememb…

lynxslo5 ::

944 turbo

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nekoč sem imel BMW 1800 TISA letnik 1972 (prodan v Italijo za dobre denarje). Zanimiv avto s takratnih 130KM (4x weber frgazer).


huh...samo 200 je bilo takih (TI/SA) narejenih (1965), si preprican da je slo res za tega >:D

...ce res je bil pa fail na kvadrat da si ga prodal


Takrat še nisem vedel, kaj je bila za ena zverina. Pač mulc, ki je kupil staro kišto in jo obnovil, brez da bi vedel kaj dosti o avtu. Je šel pa vseeno za dober denar v Italijo.

SLik ni nič od njega. Mogoče je kolega še kakšno obdržal, ko je pleh obnavljal. Avto je bil pregnit, pa ga je kolega celega pošvasal in poštrihal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Malo dvomim, da je nekdo dirkalni avto pustil pregnit in prodal kot "staro kitšo." 1800 TI kvečjemu, TI/SA pa res dvomim. Pa itak TI/SA ne more biti letnik '72.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Buggy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Buggy je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nekoč sem imel BMW 1800 TISA letnik 1972 (prodan v Italijo za dobre denarje). Zanimiv avto s takratnih 130KM (4x weber frgazer).


huh...samo 200 je bilo takih (TI/SA) narejenih (1965), si preprican da je slo res za tega >:D

...ce res je bil pa fail na kvadrat da si ga prodal


Takrat še nisem vedel, kaj je bila za ena zverina. Pač mulc, ki je kupil staro kišto in jo obnovil, brez da bi vedel kaj dosti o avtu. Je šel pa vseeno za dober denar v Italijo.

SLik ni nič od njega. Mogoče je kolega še kakšno obdržal, ko je pleh obnavljal. Avto je bil pregnit, pa ga je kolega celega pošvasal in poštrihal.


pomoje si spet malo zamesal. Avto so delali samo leta 1965 in ni bil dosegljiv ravno sleherniku ;)

In 1965, in addition to the standard models, the special model BMW 1800 TI/SA (SA=Special Version) was produced in 200 units as a homologation car for motorsport. The vehicle was delivered exclusively to licensed racing and sports drivers in Europe and the USA. Technically, the BMW 1800 TI/SA is characterised by the following changes: Extensive modifications to the engine (larger valves, 300° camshaft, two Weber twin carburettors, compression ratio 10.5:1, crankshaft with 8 counterweights, thus “at least” 130 hp at 6,100 min-1), top speed over 180 km/h (test value ams 24/1964: 192 km/h), front suspension struts with enlarged bearings and hubs as well as enlarged brake discs, stronger stabilisers front and rear, five-speed gearbox and a more direct steering ratio. Visually, the BMW 1800 TI/SA largely resembles the 1800 TI, with only the BMW 1800 TI nameplate adorning it. Inside, the TI/SA can be recognised by special Restall-Masterfit bucket seats, a large protruding rev counter and a special wooden steering wheel.


To da ste navadnemu 1800 dol odbijace pobrali ne steje ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

brett ::

Če cekini niso omejitev...

Za čez teden Mustang GT500 Shelby 1967 (slike mi ne spusti skozi :( )

https://www.maxim.com/wp-content/upload...


Za vikend pa BMW 507 TS Coupe

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brett ()

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Buggy je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nekoč sem imel BMW 1800 TISA letnik 1972 (prodan v Italijo za dobre denarje). Zanimiv avto s takratnih 130KM (4x weber frgazer).


huh...samo 200 je bilo takih (TI/SA) narejenih (1965), si preprican da je slo res za tega >:D

...ce res je bil pa fail na kvadrat da si ga prodal


Takrat še nisem vedel, kaj je bila za ena zverina. Pač mulc, ki je kupil staro kišto in jo obnovil, brez da bi vedel kaj dosti o avtu. Je šel pa vseeno za dober denar v Italijo.

SLik ni nič od njega. Mogoče je kolega še kakšno obdržal, ko je pleh obnavljal. Avto je bil pregnit, pa ga je kolega celega pošvasal in poštrihal.


pomoje si spet malo zamesal. Avto so delali samo leta 1965 in ni bil dosegljiv ravno sleherniku ;)

In 1965, in addition to the standard models, the special model BMW 1800 TI/SA (SA=Special Version) was produced in 200 units as a homologation car for motorsport. The vehicle was delivered exclusively to licensed racing and sports drivers in Europe and the USA. Technically, the BMW 1800 TI/SA is characterised by the following changes: Extensive modifications to the engine (larger valves, 300° camshaft, two Weber twin carburettors, compression ratio 10.5:1, crankshaft with 8 counterweights, thus “at least” 130 hp at 6,100 min-1), top speed over 180 km/h (test value ams 24/1964: 192 km/h), front suspension struts with enlarged bearings and hubs as well as enlarged brake discs, stronger stabilisers front and rear, five-speed gearbox and a more direct steering ratio. Visually, the BMW 1800 TI/SA largely resembles the 1800 TI, with only the BMW 1800 TI nameplate adorning it. Inside, the TI/SA can be recognised by special Restall-Masterfit bucket seats, a large protruding rev counter and a special wooden steering wheel.


To da ste navadnemu 1800 dol odbijace pobrali ne steje ;)


Če so ga delali res samo 1965, potem TISA ni mogerl biti. Po papirjih je sicer tam pisalo TISA, ampak to je itak samo zapis za v prometno. Bil pa je 130KM (TI so bili 90KM) in letnik 1972.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

silak ::

Lotus Omega!

Okapi ::

WizzardOfOZ je izjavil:



Če so ga delali res samo 1965, potem TISA ni mogerl biti. Po papirjih je sicer tam pisalo TISA, ampak to je itak samo zapis za v prometno. Bil pa je 130KM (TI so bili 90KM) in letnik 1972.

Če je podatek v Wikipediji pravilen, potem ni mogel biti 1800, ker so jih delali samo do 1971. Mogoče 2000, ta je imel 130 konjev.

WizzardOfOZ ::

Slovenska prometna je imela vpisano 1800 TISA in letnik 1972. Original papirjev ni bilo, da bi točno vedel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Okapi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:



Če so ga delali res samo 1965, potem TISA ni mogerl biti. Po papirjih je sicer tam pisalo TISA, ampak to je itak samo zapis za v prometno. Bil pa je 130KM (TI so bili 90KM) in letnik 1972.

Če je podatek v Wikipediji pravilen, potem ni mogel biti 1800, ker so jih delali samo do 1971. Mogoče 2000, ta je imel 130 konjev.


dvomim, da je imel 2000. 2000 in 1800 sta kar konkretno razlicna tudi na videz, prvi je grd_k_smrt 1800Ti je pa kjut ;)
Lahko je imel 2002 ti...to je pomoje se najblizje 1972/130PS

https://classiccarcatalogue.com/BMW_197...

...pomoje gre za eno tako mesanico nepopolnega spomina in jugoslovanskega, pod mizo mesetarjenja s papirji/avti...nima veze, vazno da si se imel fino ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

MTB4life ::

Na prometno se je brezveze zanašat. Meni v prometni za e28 piše letnik 91, pa vsi vemo, da 91 leta je niso več izdelovali (kupljena in registrirana je bila leta 85 v Minchnu imam vse dokumente). Na J40 mi po prometni piše, da lahko vlečem 35000kg (35 ton) :D

Kako pa veš, da je bil 130km? Če ima 2x dvojne fergazarje še ne pomeni, da ima 130 konjev.

WizzardOfOZ ::

Kolikor sem takrat bral, naj bi bilo tako:
1800 je imel en webrov frgazer (75KM)
1800 TI je imel 2x webrov frgazer (90KM)
1800 TISA je imel 4x webrov frgazer (130KM)

Pa imel je še 6V štrom.

S prometnimi se pa še danes mešetari. Imam tudi v trenutni prometni napisan drug model avta, kot je v resnici.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

Mercedes Benz SEC 560 :)

 560 SEC

560 SEC

filip007 ::

Trevor Philips Industries

MTB4life ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kolikor sem takrat bral, naj bi bilo tako:
1800 je imel en webrov frgazer (75KM)
1800 TI je imel 2x webrov frgazer (90KM)
1800 TISA je imel 4x webrov frgazer (130KM)

Pogosto je bilo, da so se menjali fergazarji za druge. V teh časih je Alpina prodajala kite, kjer si sam vijačil ''tuning'' kose odvisno od budgeta.

Iskreno TI ali TISA motor sepravi 40KM razlike ni samo zato, ker ima en dvojni frgazar več. Motor ima višjo kompresijo, druge odmične, izpuh,...

Lahko, da si imel ampak zelo majhna šansa. Namreč izdelanih je bilo samo 200 kosov in prodani so bili za dirkaške namene.

Groot ::

brett je izjavil:

Če cekini niso omejitev...

Za čez teden Mustang GT500 Shelby 1967 (slike mi ne spusti skozi :( )

https://www.maxim.com/wp-content/upload...


Za vikend pa BMW 507 TS Coupe



Uf tale izbor bi me pa težko bolje zadel 8-)

WizzardOfOZ ::

MTB4life je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Kolikor sem takrat bral, naj bi bilo tako:
1800 je imel en webrov frgazer (75KM)
1800 TI je imel 2x webrov frgazer (90KM)
1800 TISA je imel 4x webrov frgazer (130KM)

Pogosto je bilo, da so se menjali fergazarji za druge. V teh časih je Alpina prodajala kite, kjer si sam vijačil ''tuning'' kose odvisno od budgeta.

Iskreno TI ali TISA motor sepravi 40KM razlike ni samo zato, ker ima en dvojni frgazar več. Motor ima višjo kompresijo, druge odmične, izpuh,...

Lahko, da si imel ampak zelo majhna šansa. Namreč izdelanih je bilo samo 200 kosov in prodani so bili za dirkaške namene.


Lahko je potem nekdo TII predelal, pa za v prometno dal vpisat TISA. V glavnem za tiste čase je dobro letel po cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

free_rider ::

Preprosto.
Ferrari F40.

Sicer pa imam gotovo že več kot 30 let kovinski model v merilu 1:18.

D3m ::



8-)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

MIHAc27 ::

Meni je bil pa Crysler Lebaron zelo všeč, sploh model z dvižnimi lučmi, čeprav ker moramo imeti itak luč vedno vklopljeno, je 2. generacija brez dvižnih še boljša izbira.
Malo je manjkalo, pa bi ga celo kupil, ampak so mi ga vsi odsvetovali (da so dragi deli, ker je ameriški avto).

Drugače pa itak Delorean (spet avto, ki se menda zelo kvari)

jernejl ::

Jaz bi kar tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

nejc_nejc ::

SM

OutOfTheBox ::

Tisti z raznimi Ferrariji in podobnimi eksotičnimi avti, a za vzdrževanje mate? :)

D3m ::

Jup.

Ampak hej, sanjam lahko. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

stara mama ::

Ti italjanski avti so zelo zelo okorni in nepraktični, tud dovršeni niso najbolj.
Dragi pa samo zarad tega, ker nek makaronar na roke zateguje šravfe na motorju in dodatno kot posledica neke umetne ekskluzivnosti.
Ekologija™ in Trajnost™

Dzuro10 ::

free_rider ::

stara mama je izjavil:

Ti italjanski avti so zelo zelo okorni in nepraktični, tud dovršeni niso najbolj.
Dragi pa samo zarad tega, ker nek makaronar na roke zateguje šravfe na motorju in dodatno kot posledica neke umetne ekskluzivnosti.


Jbg, so pa tudi lepše oblikovani od Nemcev in Francozov. Za sanjsko temo se menda ne razmišlja o vzdrževanju, ali pač?

stara mama ::

Problem je, če dela ne dobiš (ali je pa nesramno drag), da bi sploh lahk peljal svoj sanjski avto v nedeljo na sprehod.
Ekologija™ in Trajnost™

PacificBlue ::

stara mama je izjavil:

Ti italjanski avti so zelo zelo okorni in nepraktični, tud dovršeni niso najbolj.
Dragi pa samo zarad tega, ker nek makaronar na roke zateguje šravfe na motorju in dodatno kot posledica neke umetne ekskluzivnosti.


?

stara mama ::

^no, to je pa nekaj drugega
Mi je všeč (pa nisem pristaš italjanov)!
Tud zgleda zelo okreten in poskočen.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

OutOfTheBox ::

free_rider je izjavil:

stara mama je izjavil:

Ti italjanski avti so zelo zelo okorni in nepraktični, tud dovršeni niso najbolj.
Dragi pa samo zarad tega, ker nek makaronar na roke zateguje šravfe na motorju in dodatno kot posledica neke umetne ekskluzivnosti.


Jbg, so pa tudi lepše oblikovani od Nemcev in Francozov. Za sanjsko temo se menda ne razmišlja o vzdrževanju, ali pač?



Odvisno. OP ni bil jasen ali zadetek avtomobila vkljucuje tudi brezplacno dozivljensko vzdrzevanje. Odgovor v enem ali drugem primeru se bo vedno razlikoval kot noc in dan.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Višji avtomobili bolj pobijajo pešce (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20616287 (7646) Tidule
»

Kia Ceed SW 1.4 2017 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17036430 (8423) PeternelG
»

AVTOMOBILI všečni (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8615755 (13546) Unknown_001
»

Kakšen old school avto bi vozili, če bi si lahko enega izbrali? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12837658 (27327) STASI
»

Nowi twingo? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25341837 (25596) Siddh

Več podobnih tem