Forum » Loža » Bivanje ob železniški progi
Bivanje ob železniški progi
Endurance ::
Pozdravljeni. Redno spremljam forum, vendar se vse do danes nisem še registriral :)
Imam specifično situacijo, za katero pa imam premalo znanja, da bi realno znal oceniti posledice. Resno se zanimam za nakup stanovanja v Ljubljani - lokacija znotraj ringa. Stanovanje je tik ob železniški progi. Razdalja med tiri in blokom je nekje 50-75m, vmes ni nobene druge stavbe. Letnik gradnje stavbe je 2003. Gre za dvotirno elektrificirano progo. V bližini ni železniške postaje, torej ni ustavljanja in speljevanja. Vlak se zgolj pelje mimo. Po celotni dolžini je neprekinjeno grajena protihrupna zaščita, linija je ravna brez zavojev. Domnevno je gradnja objekta prilagojena lokaciji, na način da zmanjaša vibracije - višji del železa v konstrukciji stavbe. Na ogledu sem bil prisoten, mimo je peljal potniški, pa tudi tovorni vlak. Potniškega se praktično ne detektira, tovorni se seveda zazna, ni pa hudo. Sicer je stanovanje na koncu slepe ulice in drugih motilnih dejavnikov ni. Na hrup se nekako človek navadi. Bolj me skrbi ali je kakorkoli problematično dolgoletno bivanje v neposredni bližini elektrificirane proge - elektromagnetno sevanje itd... Nisem iz stroke, tako da znanja na tem področju nimam. Priporočam pa se za komentar tistih, ki se na to bolj spoznajo. Bi torej lahko bilo problematično v tem aspektu bivanje poleg elektrificirane proge?
Imam specifično situacijo, za katero pa imam premalo znanja, da bi realno znal oceniti posledice. Resno se zanimam za nakup stanovanja v Ljubljani - lokacija znotraj ringa. Stanovanje je tik ob železniški progi. Razdalja med tiri in blokom je nekje 50-75m, vmes ni nobene druge stavbe. Letnik gradnje stavbe je 2003. Gre za dvotirno elektrificirano progo. V bližini ni železniške postaje, torej ni ustavljanja in speljevanja. Vlak se zgolj pelje mimo. Po celotni dolžini je neprekinjeno grajena protihrupna zaščita, linija je ravna brez zavojev. Domnevno je gradnja objekta prilagojena lokaciji, na način da zmanjaša vibracije - višji del železa v konstrukciji stavbe. Na ogledu sem bil prisoten, mimo je peljal potniški, pa tudi tovorni vlak. Potniškega se praktično ne detektira, tovorni se seveda zazna, ni pa hudo. Sicer je stanovanje na koncu slepe ulice in drugih motilnih dejavnikov ni. Na hrup se nekako človek navadi. Bolj me skrbi ali je kakorkoli problematično dolgoletno bivanje v neposredni bližini elektrificirane proge - elektromagnetno sevanje itd... Nisem iz stroke, tako da znanja na tem področju nimam. Priporočam pa se za komentar tistih, ki se na to bolj spoznajo. Bi torej lahko bilo problematično v tem aspektu bivanje poleg elektrificirane proge?
Goran's Blog ::
Ne.
Delam v firmi in poleti ko odpremo okno (pisarna je proti železnici, železnica je 300m stran) in ko gre mimo tovorni vlak se ne moreš pogovarjati dela tak hrup. Pri potniškem je sicer velio boljše vendar vseeno je hrupno.
Delam v firmi in poleti ko odpremo okno (pisarna je proti železnici, železnica je 300m stran) in ko gre mimo tovorni vlak se ne moreš pogovarjati dela tak hrup. Pri potniškem je sicer velio boljše vendar vseeno je hrupno.
Jure14 ::
Če je proga obnovljena, ni problema. Ni več razbijanja ko gre kolo iz ene tračnice na drugo. Tudi pri tovornem vlaku ne.
Freezy ::
Živim 40 m od proge, kjer je sicer postaja.
Potniški vlaki so nezaznavni imam pa kar dobra okna, protizvočne ograje pa ni. Ob dopoldnevih med tednom tam kdaj operira tovorni vlak, ker menja vagone. Tega se sliši, ker je neka stara kennedyjevka iz 60ih. Uglavnem, težav nimam. Ključna, po mojem mnenju je hitrost vlaka saj so dolgi tovorni vlaki, ki se hitro premikajo res ultra glasni.
Sploh se ne pritožujem, ker mi je gledat vlake čista romantika.
Potniški vlaki so nezaznavni imam pa kar dobra okna, protizvočne ograje pa ni. Ob dopoldnevih med tednom tam kdaj operira tovorni vlak, ker menja vagone. Tega se sliši, ker je neka stara kennedyjevka iz 60ih. Uglavnem, težav nimam. Ključna, po mojem mnenju je hitrost vlaka saj so dolgi tovorni vlaki, ki se hitro premikajo res ultra glasni.
Sploh se ne pritožujem, ker mi je gledat vlake čista romantika.
Endurance ::
Če je proga obnovljena, ni problema. Ni več razbijanja ko gre kolo iz ene tračnice na drugo. Tudi pri tovornem vlaku ne.
Proga naj bi bila na tem delu obnovljena. Ne vem pa kje bi to dejansko lahko preveril. Sicer, ko stojim tik ob progi ni zaznavnega tistega običajnega zvoka prehajanja vlaka med tračnicami. Se pravi ni takega zvoka kot je tule:
Bolj se sliši kot enakomeren šum, ki preneha ko gre vlak mimo.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Praviš, da si bil tam in si sam lahko zaznal, kakšne vplive ima vlak (predvsem hrup + vibracije). Je pa zelo odvisno, kaj konkretno je na dotičnem mestu na progi. Če so prevozni tiri, bo manj hrupa. če pa je kretniško polje, potem pa je hrup garantiran. Potem, ali so tiri aktivni del postaje, kjer se "zlagajo" (rangirajo) vlaki? Če ja, potem hrup bo (vsaj čez dan), ker se pri nas rangira vedno z dizel lokomotivami in se sliši nalet vagonov.
Sam delam 30m od tirov manjše železniške postaje in hrup ni moteč, vibracij ni čutiti. Stanje se je drastično izboljšalo po menjavi tirov. Prej se na peronu nisi mogel nikakor meniti po telefonu, če je mimo peljal bilokak vlak, zdaj se pa lahko meniš tudi, če mimo vozi vlak praznih Falls vagonov. Falls vagoni so keson vagoni za prevoz rude in so prazni najglasnejši (velike ravne pločevinaste površine, ki vibrirajo)... Na srečo je velika večina vleke električne, ki je precej tiha. Če je dizel, se to konkretno sliši (veliki "Reagani" nimajo dušilnih loncev )
Lp
Jože
Praviš, da si bil tam in si sam lahko zaznal, kakšne vplive ima vlak (predvsem hrup + vibracije). Je pa zelo odvisno, kaj konkretno je na dotičnem mestu na progi. Če so prevozni tiri, bo manj hrupa. če pa je kretniško polje, potem pa je hrup garantiran. Potem, ali so tiri aktivni del postaje, kjer se "zlagajo" (rangirajo) vlaki? Če ja, potem hrup bo (vsaj čez dan), ker se pri nas rangira vedno z dizel lokomotivami in se sliši nalet vagonov.
Sam delam 30m od tirov manjše železniške postaje in hrup ni moteč, vibracij ni čutiti. Stanje se je drastično izboljšalo po menjavi tirov. Prej se na peronu nisi mogel nikakor meniti po telefonu, če je mimo peljal bilokak vlak, zdaj se pa lahko meniš tudi, če mimo vozi vlak praznih Falls vagonov. Falls vagoni so keson vagoni za prevoz rude in so prazni najglasnejši (velike ravne pločevinaste površine, ki vibrirajo)... Na srečo je velika večina vleke električne, ki je precej tiha. Če je dizel, se to konkretno sliši (veliki "Reagani" nimajo dušilnih loncev )
Lp
Jože
AgJ1 ::
Na hrup se nekako človek navadi. Bolj me skrbi ali je kakorkoli problematično dolgoletno bivanje v neposredni bližini elektrificirane proge - elektromagnetno sevanje itd... Nisem iz stroke, tako da znanja na tem področju nimam. Priporočam pa se za komentar tistih, ki se na to bolj spoznajo. Bi torej lahko bilo problematično v tem aspektu bivanje poleg elektrificirane proge?
Invictus ::
Pojdi si pogleat nepremičnino ravno v času, ko mimo pelje vlak.
1x sem to naredil, bajta se tresla.
1x sem to naredil, bajta se tresla.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Endurance ::
To sem že uspel preveriti. Potniškega vlaka se praktično ne sliši, medtem ko se tovornega detektira, ni pa pretirano moteč. Zanima me predvsem ali ima morebitno večletno bivanje ob elektrificirani progi morebitne negativne vplive na zdravje - elektromagnetno sevanje itd...?
Barbarpapa2 ::
Pozdrav.
Naša elektrifikacija je istosmerna, 3000 voltov. Torej je elektromagnetno polje okoli žic načeloma stacionarno in kot tako ne povzroča induciranih napetosti on podobnega. Kar sem slišal in bral okoli pritožb v bližini visokonapetostnih vodov pri nas, je vedno šlo za daljnovode, kjer gre za izmenično napetost (50Hz)...
Lp
Jože
Naša elektrifikacija je istosmerna, 3000 voltov. Torej je elektromagnetno polje okoli žic načeloma stacionarno in kot tako ne povzroča induciranih napetosti on podobnega. Kar sem slišal in bral okoli pritožb v bližini visokonapetostnih vodov pri nas, je vedno šlo za daljnovode, kjer gre za izmenično napetost (50Hz)...
Lp
Jože
energetik ::
To sem že uspel preveriti. Potniškega vlaka se praktično ne sliši, medtem ko se tovornega detektira, ni pa pretirano moteč. Zanima me predvsem ali ima morebitno večletno bivanje ob elektrificirani progi morebitne negativne vplive na zdravje - elektromagnetno sevanje itd...?Ne.
Počakaj še, da gre kdaj mimo dizelca tovorni. Pojdi ponoči, ko je v okolici tišina. Sicer če je protihrupna ograja, je mnogo bolje.
Živim že leta 100m od proge, ter 10m višje. Na začetku nismo imeli protihrubne ograje in se je notri slišalo vlak skozi 3-slojna okna, pač oddaljeno hrumenje. Treslo se ni nič. Najhujši so prazni plehnati vagoni, ki ružijo, poleg dizelce, ki stisne gas do daske.
No, po par letih se navadiš in ne slišiš več. Slišalo se je le ob odprtih oknih.
Sedaj imamo protihrupno ograjo ob celi trasi in komplet nove tire. Zdaj imamo lahko tudi okna odprta ponoči, pa ga skoraj ne slišiš, razen seveda dizelce, ampak tisto je morda 1x tedensko.
vires in numeris
enemon ::
Ko bi vsaj imel železniško postajo v bližini, da bi imel vsaj kakšen plus od bližine proge...
MIHAc27 ::
Jaz sem bil 100m od postaje, 15m od proge.... Čez dan ok, zvečer pa je problem, če hočeš it spat preden zaključijo. Pa zjutraj me je marsikateri zbudil že 5.30 se mi zdi.
Tako blizu gotovo ne grem več.
Tako blizu gotovo ne grem več.
Spiko ::
Mene je po kakem tednu nehalo motiti in sem vedel koliko je približno ura, ko so šli mimo.
So pa ob progi postavljeni stolpi za GSM-R, za katere je bilo že precej govora o tem ali škodijo, ali ne. Če se prav spomnim so jih kar nekaj morali postaviti drugače oz. mogoče so na koncu raje plačali odškodnino.
Seveda pa imamo tudi množico ljudi, ki trdijo, da je neionizirajoče sevanje popolnoma neškodljivo, ker to pa ja vsak izobražen človek ve, razen nas, zblojenih ludistov.
So pa ob progi postavljeni stolpi za GSM-R, za katere je bilo že precej govora o tem ali škodijo, ali ne. Če se prav spomnim so jih kar nekaj morali postaviti drugače oz. mogoče so na koncu raje plačali odškodnino.
Seveda pa imamo tudi množico ljudi, ki trdijo, da je neionizirajoče sevanje popolnoma neškodljivo, ker to pa ja vsak izobražen človek ve, razen nas, zblojenih ludistov.
Take that, dirty Linux hippies! Take that, Thieving Macintosh Republicans! XD
klemenSLO ::
Jst sm doma cca 70m od proge.
Dokler niso prenovili proge in zgradili protihrupne ograje je bil hrup tovornih vlakov tako moteč, da se ZUNAJ nisi mogel normalno pogovarjati.
Notri, ni bili nikoli problemov.
Dokler niso prenovili proge in zgradili protihrupne ograje je bil hrup tovornih vlakov tako moteč, da se ZUNAJ nisi mogel normalno pogovarjati.
Notri, ni bili nikoli problemov.
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
tetriandoch ::
Gre za progo Ljubljana-Sežana? Potniškega vlaka ne boš slišal. Sploh novih ne, ker je skoraj neslišen. Tovorni se slišijo bolj. Če je protihrupna ograja bi moralo bi ok. Živim cca 300m od proge brez ograj in med ne moti, res pa je da sem zrasel ob progi.
Gregor1988 ::
Z družino smo se pol leta nazaj preselili v hišo, ki je cca. 20m od železniškega prehoda (relacija Jesenice - Ljubljana). Mimo se dnevno pelje ogromno vlakov, tako potniških kot tovornih. Kot so že predhodniki povedali ni nobene panike. Se navadiš, gledat vlake ima pa tako ali tako svoj čar (otroci so posebej happy). Kar je moteče pa je to, da smo ravno ob prehodu in rampa ne zapira prehoda za pešce. To v praksi pomeni (po zakonu), da mora sistem oddajati zvok ves čas, ko so rampe spuščene, do takrat da se dvignejo. Čez dan ni panike, čez noč (če imaš odprta okna) pa je druga zgodba. Zvok je zared prodoren (saj tudi mora biti) in te ponoči gladko vrže pokonci, saj se sliši podobno kot budilka. Sploh je fino, če se rampe spustijo 5min preden pride vlak mimo Skratka, na tvojem mestu bi bil pozoren, če je v bližini prehod čez progo in če je bi reskiral par ur (tudi ponoči, ko je vse tiho) in čepel nekje blizu.
Vem, da to ni tvoje originalno vprašanje, vendar se mi zdi kljub temu pomembno.
Vem, da to ni tvoje originalno vprašanje, vendar se mi zdi kljub temu pomembno.
PromeuZ ::
Železniška proga / postaja, potem cesta in takoj blok. Na potniške vlake se takoj navadiš (izvzemši piskanje, ko vlak ustavi) in jih podzavestno ignoriraš, malce dlje traja da se navadiš na tovorne kompozicije dizel lokomotiv. Še daleč najbolj moteči so cestni dirkači, ki ponoči driftajo skozi ovinek.
<!-- https://pisalnik.wordpress.com -->
starfotr ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav.
Naša elektrifikacija je istosmerna, 3000 voltov. Torej je elektromagnetno polje okoli žic načeloma stacionarno in kot tako ne povzroča induciranih napetosti on podobnega. Kar sem slišal in bral okoli pritožb v bližini visokonapetostnih vodov pri nas, je vedno šlo za daljnovode, kjer gre za izmenično napetost (50Hz)...
Lp
Jože
DC je problem glede blondečih tokov in elektrolize kovin. Kovinskih vodovodnih cevi, ozemljil, armature itd. In če ni ustrezne zaščite, je lahko težava.
Telbanc ::
Pod nobenim pogojem. Živim več ko 1 kilometer od proge in mi gre na k. že ko piha v smer bajte, da se mal sliši tovornega, potniškega se ne sliši ...če si zunaj. Sicer redko, zelo redko. Sem bil na obisku u bajta ki je 30 metrov od proge. Ko gre tovorni mimo je za popizdit, trese se cela bajta. Ne znam si predstavljat to poslušat cele dneve. Poleg tega je pol potem to prodat, lah velik problem, če rabiš keš in je recimo zaradi davčnih sprememb na voljo več praznih fletov na boljših lokacijah...Z razlogom ga zaj prodajajo. Če zastopiš.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Baja ::
OPa ne motijo vlaki, skrbi ga sevanje ki ga ni. problem rešen.
one dizelce 1x na teden pa tak ne bo slišal, ker bo delal za kupnino al pa spal ko ubit ;P
one dizelce 1x na teden pa tak ne bo slišal, ker bo delal za kupnino al pa spal ko ubit ;P
starfotr ::
Seveda je sevanje. Vplivno območje je sedaj tudi določeno. Ne moremo reči da ga ni, ker je to zavajanje.
energetik ::
OP: Neke sorte plus naj bi bila tudi troslojna zasteklitev, če jo bajta ima.
Ne. Troslojno ni praktično nič boljše od dvoslojenga, za take zvoke kot jih oddaja tovorni. Razen če imaš namensko troslojno z različnimi debelinami stekel in razmiki. Kar nima praktično nihče.
Seveda je sevanje. Vplivno območje je sedaj tudi določeno. Ne moremo reči da ga ni, ker je to zavajanje.
Sevanje od enosmerne napetosti? Kvečjemu statično EM polje. Pa še tega par 10m stran ni praktično nič.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
starfotr ::
In kaj je statično EM polje drugega kot sevanje
Pač obstaja in je tam. Trditev, da ga ni je izmišljena.
Kakšen je vpliv, na kakšni razdalji je še kaj zaznavnega itd. je pa že predmet druge debate.
Pač obstaja in je tam. Trditev, da ga ni je izmišljena.
Kakšen je vpliv, na kakšni razdalji je še kaj zaznavnega itd. je pa že predmet druge debate.
Lonsarg ::
To vse pada z kvadratom razdalje in bo že v najbližji hiši več sevanja od mobitela v žepu/nočni omarici kot od tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Scorpy84 ::
Zivel v lj-Moste, v blizini proge, tam 100-150m razdalje, 7nad.. Navadis se, ampak ko odpres okno, katastrofa. Zdaj zivim 700-800m od proge okolica, kjer so visje hitrosti, pa imam malo slabsi sluh in vseeno slisim vlak, tudi ce je okno zaprto.
Ce imas moznost kupiti drugje stanovanje vsekakor, ce ne, pa si si sam odgovoril kako je stanje in ce bi lahko imel vedno zaprto okno. Jaz vem da nebi, kvalitetnejse je zivljenje v tisini ziveti.
Ce imas moznost kupiti drugje stanovanje vsekakor, ce ne, pa si si sam odgovoril kako je stanje in ce bi lahko imel vedno zaprto okno. Jaz vem da nebi, kvalitetnejse je zivljenje v tisini ziveti.
delavec44 ::
Delam v firmi, ki je 30m stran od proge. Na kontra strani kjer sem jaz me skoraj ne moti. Ponoči ne vem, ker me ni tam. Na strani nasproti proge je pa kap. Če imamo kakšen oddelek iz tam na teamsih, je potrebna ob vlaku pavza dokler ne gre mimo, ker prvič če je mikrofon vključen noben nič ne sliši, če je izključen, pa tisti tam ne sliši nas. To je ob zaprtem oknu, ob zračenju je pa še posebej veselo.
Nisem se pa nikoli poglabljal ali je problem potniški ali tovorni. Po moje slednji.
Nisem se pa nikoli poglabljal ali je problem potniški ali tovorni. Po moje slednji.
enemon ::
Na vikendu v vukojebini ponoči, ko je smrtna tišina, slišim razločno vlak oziroma celo mašino električne lokomotive, če je serije 363, ki je med glasnejšimi. Pa je več kot 1 km zračne razdalje in železnica je na dnu doline na drugi strani hriba.
energetik ::
To vse pada z kvadratom razdalje in bo že v najbližji hiši več sevanja od mobitela v žepu/nočni omarici kot od tega.Polje okoli dolgega vodnika pada linearno z razdaljo.
Zvezdica27 je izjavil:
glede na to, da imamo DC sistem, vpliva elektrike ne bi smelo biti.Vpliv je le pod zemljo, kjer se vrača del toka. Elektroliza kovinskih predmetov v zemlji.
b
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Vanadium ::
Če je proga obnovljena, ni problema. Ni več razbijanja ko gre kolo iz ene tračnice na drugo. Tudi pri tovornem vlaku ne.
Proga se že zelo dolgo dela v NZT, tako da tega ropotanja ob prehodih iz ene na drugo tirnice ni oz nebi smelo bit. So drugi razlogi za razbijanje kot npr deformacije tira in tirne glave, poškodovan var na tirnicah, nepravilno obrabljena kolesa na vagonih, ipd...
tony1 ::
" Ne. Troslojno ni praktično nič boljše od dvoslojenga, za take zvoke kot jih oddaja tovorni. Razen če imaš namensko troslojno z različnimi debelinami stekel in razmiki. Kar nima praktično nihče."
Še bolj pogost primer hrupa je hrup iz ceste ali avtoceste, kjer se najbolj sliši tovornjake. Se za tako uporabo priporoča podobna trislojna okna? Jih sploh kdo dela pri nas?
Še bolj pogost primer hrupa je hrup iz ceste ali avtoceste, kjer se najbolj sliši tovornjake. Se za tako uporabo priporoča podobna trislojna okna? Jih sploh kdo dela pri nas?
mr_chai ::
To sem že uspel preveriti. Potniškega vlaka se praktično ne sliši, medtem ko se tovornega detektira, ni pa pretirano moteč. Zanima me predvsem ali ima morebitno večletno bivanje ob elektrificirani progi morebitne negativne vplive na zdravje - elektromagnetno sevanje itd...?
Dude, tvoj telefon ima verjetno 100000x vecji vpliv na tvoje zdravje. Ampak se vedno je tudi telefon dost zanemarljiv.
Troslojna okna + vgradnja prezracevanja z rekoperacijo pa ne bos nic slisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
energetik ::
" Ne. Troslojno ni praktično nič boljše od dvoslojenga, za take zvoke kot jih oddaja tovorni. Razen če imaš namensko troslojno z različnimi debelinami stekel in razmiki. Kar nima praktično nihče."Ja, nizke frekvence gredo čez. Poguglaj. Saj ni treba celih oken, lahko samo zasteklitev menjaš. Klasika je če se ne motim 3 x 4mm šipe. Tam gre nekako tako: 6/4/8 mm, ne vem točno v kakšnem vrstnem redu.
Še bolj pogost primer hrupa je hrup iz ceste ali avtoceste, kjer se najbolj sliši tovornjake. Se za tako uporabo priporoča podobna trislojna okna? Jih sploh kdo dela pri nas?
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Scorpio1 ::
Sem živel 4 leta na Vodmatu(obrobje centra LJ) proga 50m stran, sicer brez protihrupne zaščite. Celoten blok se je tresel, ko je mimo pelju vlak.
Nikoli se zares ne navadiš na to, ker je zlo moteče.
Nikoli se zares ne navadiš na to, ker je zlo moteče.
Bellzmet ::
Čudno. Jaz sem cca. 1 leto živel tudi ene 50 m od proge, pa ni bilo sploh moteče. Vsekakor se ni treslo.
Vice ::
To sem že uspel preveriti. Potniškega vlaka se praktično ne sliši, medtem ko se tovornega detektira, ni pa pretirano moteč. Zanima me predvsem ali ima morebitno večletno bivanje ob elektrificirani progi morebitne negativne vplive na zdravje - elektromagnetno sevanje itd...?
Ma kakšno sevanje... če odmisliš še vse druge faktorje in se osredotočaš samo na hrup se na ta "praktično nič" ki ga slišiš z leti navadiš, ga niti ne registriraš več, ne slišiš, a vseeno vpliva nate. So neki normativi a je tudi res, da je vsak posameznik unikum. Na ene isti šmorn ne vpliva nič na druge bolj. Sicer pa roko na srce, biti v LJ pa naj bo proga zraven ali "park" je en in isti "drek". Strel v koleno
Grizzly ::
Bratranec ima hišo 20m stran od tirov - enotirna neelektrificirana proga, po kateri dnevno pelje cca 20 vlakov. Poleg tega je v neposredni bližini železniška postaja in viadukt (pred katerim mora vlak potrobiti). Kolikor vem, ni nobenih težav zaradi bivanja ob progi. Ko smo bili še mlajši, je bilo celo zabavno na progo nastavljati kamenčke in ugibati, kaj se bo zgodilo (seveda so se vsi spremenili v pesek).
Bivanje ob progi je pomoje bolj prednost (bližina postaje) kot pa težava.
Bivanje ob progi je pomoje bolj prednost (bližina postaje) kot pa težava.
Kosek1 ::
Pozdravljeni. Redno spremljam forum, vendar se vse do danes nisem še registriral :)
Nima veze žel. proga, cesta, ki je zelo prometna.
Sem bil 1x na ogledu stanovanja, ko je prodajalka, stanuje Brilejeva tik ob Celovški, že kar bolestno govorila preveč naglas, takorekoč vpila. Izgleda da zaradi hrupa s ceste (bil je zelo moteč) človek pridobi navade, da ga hrup več ne moti. Ne kupuj tega.
Bodo tudi člani tvoje familije namesto normalnega govora vpili na obiskovalce? Mimoidoče?
jur3 ::
Kolega je celo življenje živel v Zidanem mostu praktično zraven železniške postaje (eno najbolj obremenjenih železniških stičišč v Sloveniji). Hiša, v kateri je živel, je stara (izolacije ni bilo), kar se hrupa tiče pa lahko iz prve roke potrdi, da se ga navadiš. In ne, ne govori bolj naglas zaradi hrupa, niti nima drugih problemov. LP
Dead enemy always smell good
PacificBlue ::
Saj ko se navadiš potem ni tak problem.
Sam nisem navajen tega, sem enkrat prespal pri kolegici iz Divače, tam gre železnica trdno zraven hiše in me je ponoči vrglo pokonci ko se je vlak peljal mimo. Sem že mislil, da so mi zadnje ure štete.
Sam nisem navajen tega, sem enkrat prespal pri kolegici iz Divače, tam gre železnica trdno zraven hiše in me je ponoči vrglo pokonci ko se je vlak peljal mimo. Sem že mislil, da so mi zadnje ure štete.
I’m out.
:3
:3
Beernarrd ::
Sosed se je tako navadil, da vlaka sploh slišal ni več pa ga je povozil. Ni umrl od sevanja.
Scorpy84 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 21186 (12744) | Lonsarg |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36575 (30648) | DuleKrtola |
» | Glasne diesel lokomotive na relaciji LJ-KoperOddelek: Loža | 2732 (2095) | misso |
» | Viška cerkev -- hrup? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13361 (11025) | joze67 |
» | Zakaj ljudi povozi vlak? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 17031 (10013) | fabrskd |