Forum » Na cesti » Kako nastaviti gretje?
Kako nastaviti gretje?
tony1 ::
Ja kot prvo vklopi kroženje zraka v avtu (da ti ne bo hladni zrak od zunaj vleklo). Potem lahko čez en čas vklopiš dotok svežega od zunaj, ko je avto že topel. Tako tudi v navodilih piše :)
Ne. In ne, ne pise. To si vse pomesal s hlajenjem avta v najhujsi vrocini.
Za to repliko stojim. Čisto nič, kar je navedel OP, ne pije vode.
Kaj od tega je bil dober nasvet za odrositev šipe pri -10 in mrzlem motorju, Aleksander?
Tvoja nadaljnja replika je navaden bikov drek:
"Jaz pa mislim, da si le ti vse pomešal. (...)"
Naprej nisem citiral ker je izgledalo kot rehash Chat GPTja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tony1 ::
"samo mal si zadaj ostal tam ene 20 let capljaš zadaj:))"
Saj vem, zakaj tvoj konfliktni ego (poglej si svoje poste, niti eden ni nekonflikten) tukaj laja. Na obrate te je spravila jelenova koža.
Če bi bil 20 let nazaj na svetu - pa nisi bil - bi vedel, da se naravne jelenove kože ne da kupiti že kakšnih 25 let. Krpa Plas Chamonix v rumeni valjasti embalaži, ki jo dobiš na vsaki pumpi, je že vsaj tako dolgo povsem plastična. Samo ime je ostalo, krpa je pa ista kot jo uporabljate generacija Z.
Saj vem, zakaj tvoj konfliktni ego (poglej si svoje poste, niti eden ni nekonflikten) tukaj laja. Na obrate te je spravila jelenova koža.
Če bi bil 20 let nazaj na svetu - pa nisi bil - bi vedel, da se naravne jelenove kože ne da kupiti že kakšnih 25 let. Krpa Plas Chamonix v rumeni valjasti embalaži, ki jo dobiš na vsaki pumpi, je že vsaj tako dolgo povsem plastična. Samo ime je ostalo, krpa je pa ista kot jo uporabljate generacija Z.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
bbbbbb2015 ::
Če bi bil 20 let nazaj na svetu - pa nisi bil - bi vedel, da se naravne jelenove kože ne da kupiti že kakšnih 25 let. Krpa Plas Chamonix v rumeni valjasti embalaži, ki jo dobiš na vsaki pumpi, je že vsaj tako dolgo povsem plastična.
Da se kupiti naravno jelenovo kožo. Kako da tega nisi vedel?
Samo je jeba, nevredna besed. Če se posuši, je kot beton. Če se ne posuši, se pojavijo pike plesni.
Jaz jo posušim do daske. Potem pred rabo jo previdno zmočim, da je ne polomim.
tony1 ::
A res? Zanimivo, kje jo dobiš?
Vse tri, ki so še pri bajti (eno so mi nazadnje šenkali na Opel servisu, kar pove, kako poceni je, ker je umetna) so čisto umetne, precej slabše od "prave", zelo dobro pa posnemajo to lastnost, da postanejo trde ko se posušijo. (Fora tiste ikonične valjaste embalaže je bila ravno v tem, da ohranja vlago in krpo uporabno dlje časa.)
Vse tri, ki so še pri bajti (eno so mi nazadnje šenkali na Opel servisu, kar pove, kako poceni je, ker je umetna) so čisto umetne, precej slabše od "prave", zelo dobro pa posnemajo to lastnost, da postanejo trde ko se posušijo. (Fora tiste ikonične valjaste embalaže je bila ravno v tem, da ohranja vlago in krpo uporabno dlje časa.)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Horas ::
če imaš mokre tepihe je že problem... potem se ti od notri rosi in zmrzuje
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
crocodile ::
Živjo, OP tukaj. Zadnji teden sem prevozil kar nekaj kilometrov in sem imel priložnost testirati.
Idealni pogoji so, ko je vklopljeno gretje na maksimum in še ventilatorček, da vroč zrak razpiha na prvo šipo. Prav tako vklopljeno gretje zadnje šipe. Ko se avto segreje na pravo temperaturo, so šipe zadosti čiste/suhe. Je pa res, da malo traja, da se avto segreje - pri 20 let starem dizlu je to najbrš tudi normalno.
Dokler je gretje nastavljeno (kot prej opisano), so šipe zadosti šiste/suhe... meni je takrat včasih celo prevroče, ampak OK. Ko jakost ventilatorja nekoliko zmanjšam, se počasi začnejo rositi stranske. Morda je v avtu tudi kaj vlage... kakšna vlažna krpa, termo-prekrivalo (ki preprečuje zamrzovanje) in malo moker prepražnik... najbrš je to dovolj, da povzroči učinek.
Idealni pogoji so, ko je vklopljeno gretje na maksimum in še ventilatorček, da vroč zrak razpiha na prvo šipo. Prav tako vklopljeno gretje zadnje šipe. Ko se avto segreje na pravo temperaturo, so šipe zadosti čiste/suhe. Je pa res, da malo traja, da se avto segreje - pri 20 let starem dizlu je to najbrš tudi normalno.
Dokler je gretje nastavljeno (kot prej opisano), so šipe zadosti šiste/suhe... meni je takrat včasih celo prevroče, ampak OK. Ko jakost ventilatorja nekoliko zmanjšam, se počasi začnejo rositi stranske. Morda je v avtu tudi kaj vlage... kakšna vlažna krpa, termo-prekrivalo (ki preprečuje zamrzovanje) in malo moker prepražnik... najbrš je to dovolj, da povzroči učinek.
WhiteAngel ::
Živjo, OP tukaj. Zadnji teden sem prevozil kar nekaj kilometrov in sem imel priložnost testirati.
Idealni pogoji so, ko je vklopljeno gretje na maksimum in še ventilatorček, da vroč zrak razpiha na prvo šipo. Prav tako vklopljeno gretje zadnje šipe. Ko se avto segreje na pravo temperaturo, so šipe zadosti čiste/suhe. Je pa res, da malo traja, da se avto segreje - pri 20 let starem dizlu je to najbrš tudi normalno.
Dokler je gretje nastavljeno (kot prej opisano), so šipe zadosti šiste/suhe... meni je takrat včasih celo prevroče, ampak OK. Ko jakost ventilatorja nekoliko zmanjšam, se počasi začnejo rositi stranske. Morda je v avtu tudi kaj vlage... kakšna vlažna krpa, termo-prekrivalo (ki preprečuje zamrzovanje) in malo moker prepražnik... najbrš je to dovolj, da povzroči učinek.
Tako je. Če je zunaj pod nulo, potem topel zrak na šipe in to je to. Če je zunaj 5 stopinj ali več, potem topel zrak+klimo, da ga izsuši.
Anders ::
Zbudiš se 10 minut prej, zalafufaš avto in pustiš da laufa 10 minut. V tem času pozajtrkuješ in se nato vsedeš v ogret avto. Ne rabiš nič praskat ledi in podobne fore.
bbbbbb2015 ::
A res? Zanimivo, kje jo dobiš?
Vse tri, ki so še pri bajti (eno so mi nazadnje šenkali na Opel servisu, kar pove, kako poceni je, ker je umetna) so čisto umetne, precej slabše od "prave", zelo dobro pa posnemajo to lastnost, da postanejo trde ko se posušijo. (Fora tiste ikonične valjaste embalaže je bila ravno v tem, da ohranja vlago in krpo uporabno dlje časa.)
Jaz sem jo kupil v eni trgovini z avto deli, firma ima tri črke, da ne delam reklame.
Prav nepravilne oblike je, ni imela nekega kontejnerja, tako razprostrta je bila.
Je bila malo dražja, pa ne toliko. Prvič se je obnesla super. Potem se je posušila v beton in vsakokrat tako.
Potem sem se tega betona malo naveličal, pa sem jo zavil v polivinil, pa mi je pokazala micene črne pike.
Ja pa nič potem. Če imam čas pri pranju avta, jo previdno odmočim, ožamem, kolikor se da, ter potem imam amonijakovo čistilo za stekla, ter potem zbrišem stekla še prav posebej.
Če se mi pa ne da, pa vzamem tisto umetno rumeno iz rumenega vajastega kontejnerja. Ta pa prenese vlago, če nič drugega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zamrzovanje šip od znotraj (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22819 (9810) | bambam20 |
» | Klimatska naprava (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11327 (9071) | bambam20 |
» | Audi A4 B8.5 - rošenje stekel? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7339 (5648) | MostWanted |
» | zarošene šipe, klima (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20840 (19530) | energetik |
» | Problem z rošenjem stekelOddelek: Na cesti | 9381 (7958) | energetik |