» »

Kako nastaviti gretje?

Kako nastaviti gretje?

«
1
2

crocodile ::

Kako pravilno nastaviti gretje avtomobila, ko je zunaj več kot 10 stopinj pod ničlo?
Končno zrihtam vidljivost skozi prvo šipo, mi stranske začnejo zmrzovati od znotraj. Uredim stranske, pa se spet prva začne rositi. Cela znanost... res pa je, da traja, preden se mi avto segreje.
Gledam zdaj skozi okno v kuhinji. Zunaj konkreten minus, notri prijetno toplo, šipe na oknih pa čiste. Ko avto zgrejem na tako temperaturo, lahko v eni roki samo še držim gobico in brišem... Zakaj???

Torej, kam nastavite ventilator (direktno na šipo, stran od nje itd.), kakšna naj bi bila moč ventilatorja in kakšna temperatura?

Utk ::

To ni normalno. Ali imaš nekje posodo vode v avtu, ali pa zamašene kanale, da se ne zrači.

Goran's Blog ::

Da niso kašni filitri kje zamašeni in zaradi tega potem ne vem.
Zelo čudno :)

tony1 ::

Vzemi čistilo za okna (Stelex ipd.) in jelenovo krpo (namesto nje lahko vzameš papirne robce ali malo bolj kompaktne papirne brisače) in od znotraj očisti šipe.

Goran's Blog je izjavil:

Da niso kašni filitri kje zamašeni in zaradi tega potem ne vem.
Zelo čudno :)


Pomaga tudi 1x letno menjava mikrofiltra (nekateri avti so na to občutljivi bolj, drugi manj), najbolj učinkovito ga bo menjati konec jeseni, ko so že vsa semena odpadla iz dreves, nato imaš pa za zimo nezabit mikrofilter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

tony1 ::

Maksimalno razroševanje boš dobil s temperaturo na max. in največjo hitrostjo ventilatorja. Če ti ob tem postane prevroče, je rešitev dati temperaturo na sredino skale (21 stopinj??) in ventilator na 2. stopnjo (25%); če bo to dovolj za odroševanje, pa boš videl sam.

Aja, kroženje notranjega zraka seveda obvezno izklopi; klima naj bo vklopljena (čeprav ne vem, če pri tako velikem minusu sploh kakšen kompresor zares dela - najbrž ne), ampak ne bo škodilo, če jo pustiš prižgano.

Highlag ::

A imaš recirkulacijo zraka vklopljeno?
Never trust a computer you can't throw out a window

Han ::

chucki ::

Ali ti zamaka ali pa higiena pesa... ociscena stekla, ter menjava filtra. Pa nimam nobenih tezav pri 4 avtomobilih. Najstarejsi je modus 2005.

Han je izjavil:

Vključite gretje, takoj ko se usedete v avto? Napaka, obstaja boljši način...



Neumnosti.

tony1 je izjavil:

Vzemi čistilo za okna (Stelex ipd.) in jelenovo krpo (namesto nje lahko vzameš papirne robce ali malo bolj kompaktne papirne brisače) in od znotraj očisti šipe.

Goran's Blog je izjavil:

Da niso kašni filitri kje zamašeni in zaradi tega potem ne vem.
Zelo čudno :)


Pomaga tudi 1x letno menjava mikrofiltra (nekateri avti so na to občutljivi bolj, drugi manj), najbolj učinkovito ga bo menjati konec jeseni, ko so že vsa semena odpadla iz dreves, nato imaš pa za zimo nezabit mikrofilter.



Jelenovo krpo pa stelex smo leta 90. Uporabljali. Sedaj so mikrokrpe ter namenska cistila za avtomobile.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chucki ()

tony1 ::

"namenska cistila za avtomobile."

Katerih glavni efekt je, da smrdijo ko svinja. Steklo je steklo in ne boš ga spucal nič bolje kot z običnim Stelexom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Han ::

Ni ga čez ogrevano vetrobransko steklo. Novejša stekla z gelom se bolje obnesejo tudi v poletni vročini, ker odbijajo toploto.

tony1 ::

Han je izjavil:

Vključite gretje, takoj ko se usedete v avto? Napaka, obstaja boljši način...


Tole teoretično drži, v praksi pa danes tega skoraj nikoli ne rabiš.

Leta 90, :)) ko si imel avto parkiran zunaj, ter si sedel v seriji 7, ki je imela tisto leto prvič v zgodovini vgrajen slabo zdizajniran (in zato popolnoma zabit s packarijo) mikrofilter in nisi imel časa čakati, da se motor ogreje, pa je to znanje prišlo prav: temp. daš na max. mrzlo, ventilator pa na 25%... in šipa se ne bo zarosila.

Ko bo motor ogret daš pa temp. na max. gretje, ker je vroč zrak zmožen odvajati (vsebovati) višji % vlage kot mrzel.

Webmojster ::

Ja kot prvo vklopi kroženje zraka v avtu (da ti ne bo hladni zrak od zunaj vleklo). Potem lahko čez en čas vklopiš dotok svežega od zunaj, ko je avto že topel. Tako tudi v navodilih piše :)

Če imaš zamrznjena stekla od znotraj, zna v avtu bit kaka vlaga (mogoče od tistega čiščenja stekel ali kakšnih ostankov snega če si smučal, snega na zaščitni podlagi za noge kjer sedeš v avto.. ipd)

Najboljš da ga vjutro zakurblaš pa pustiš 5 minut da laufa - da se odtali in potem lepo sedeš v topel odtaljen avto ;)

neverjetni99 ::

Sam imam nastavljeno da mi piha na noge in na vetrobransko steklo, na 25% in 21,5c stopinj. AC je 3/4 leta izklopljen in nimam problemov da bi se mi bilo kdaj kaj rosilo

Mato989 ::

Jaz imam sicer 1 leto star (praktično nov) avto in te dni ko je bilo -15 ipd... sem se vsedel not, vklopil max "pihanje" funkcijo in dal na 22 stopinj, pustil da avto laufa 3 min v leru (baje je priporočeno 2-4 min da se naolji mašina zaradi viskoznosti olja pa materialov ki se krčijo) sicer odznotraj nikoli ni bil zaročen, so se pa segrela okna in vse in sem odpeljal... no biggie...

Na starem meganu sem pa imel probleme KER verjetno več dihtunge niso bile ok in je bil notri zaročen, tam pa pomaga samo dvoje vsaj meni je, amli ga dolgo časa laufaš ali pa odprem okna in malo preluftam tudi to je pomagalo če je suh zrak pri -15 bil...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Bellzmet ::

@crocodile: kateri avto imaš? Kot si opisal je v fickotu, stoenki, yugotu,...

Utk ::

Jaz imam sicer 1 leto star (praktično nov) avto in te dni ko je bilo -15 ipd... sem se vsedel not, vklopil max "pihanje" funkcijo in dal na 22 stopinj, pustil da avto laufa 3 min v leru (baje je priporočeno 2-4 min da se naolji mašina zaradi viskoznosti olja pa materialov ki se krčijo) sicer odznotraj nikoli ni bil zaročen, so se pa segrela okna in vse in sem odpeljal... no biggie...

Te dni je sicer mrzlo, ampak je suh zrak, zdaj se res ne bi smel rosit. Dokler ne pride not 3-4 komadi, ki nadihajo, potem se da bolj, če že.

Sicer pa...ICE so res jajca, jaz se vsedem v 7 let starega električnega, ki je že segret na 22 in odpeljem. Ne pa da izgubljam čas 2-4 min na dan. Ta teden si s temi jajci izgubil več časa kot jaz celo leto s priklapljanjem in odklapljanjem kabla.

Mato989 ::

Sicer pa...ICE so res jajca, jaz se vsedem v 7 let starega električnega, ki je že segret na 22 in odpeljem. Ne pa da izgubljam čas 2-4 min na dan. Ta teden si s temi jajci izgubil več časa kot jaz celo leto s priklapljanjem in odklapljanjem kabla.


Dvomim, ker sem se samo 1x peljal...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Pol pa tvoja.

feryz ::

Mato989 je izjavil:

Jaz imam sicer 1 leto star (praktično nov) avto in te dni ko je bilo -15 ipd... sem se vsedel not, vklopil max "pihanje" funkcijo in dal na 22 stopinj, pustil da avto laufa 3 min v leru (baje je priporočeno 2-4 min da se naolji mašina zaradi viskoznosti olja pa materialov ki se krčijo) sicer odznotraj nikoli ni bil zaročen, so se pa segrela okna in vse in sem odpeljal... no biggie...
Saj veš, da to ni res? Najslabše za mrzel avto je, da laufa na mestu oz. z malo obrati.
Je pa boljše za voznika, če pri minus 15 pol ure na dvorišču laufa, to se strinjam.

Bizkit45 ::

Zakaj pa je slabo ce mrzel avto laufa na mestu z malo obrati?

Mato989 ::

Bizkit45 je izjavil:

Zakaj pa je slabo ce mrzel avto laufa na mestu z malo obrati?


Salbo je če laufa predolgo...

Dejansko so trditve in predlogi kontradiktorni...

Eni predlagajo da se avto čimprej ogreje na delovno temperaturo, drugi pa pravijo da je v mrazu in nizkih temperaturah (torej govorimo -10 ali več) bolje pustiti avto idlat ene 2-4 min da se materiali nazaj raztegnejo in olje podmaže vse skup na novo, ker ima olje tudi pri nižjih temperaturah drugačno viskoznost...

Nisem pa jaz strokovnjak... Mi pa obe trditvi po svoje delujeta smiselni

Jaz osebno pač zalaufam avto in očistim glavno in obe stranski šipi če je zaledenelo to traja cca 2 min in nato speljem... če pa je avto v garaži (neogrevani) pa načeloma speljem takoj, tudi če je v garaži minus, se pa trudim da prvi kilometer avto ne gonim v obrate, kar itak ni možno v mestu.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

V resnici je vseeno. Dober avto bo prestal eno in drugo. Slab bo v enem in drugem primeru pri 100,000 km začel piti olje. Tako da je vseeno.

tony1 ::

Ja kot prvo vklopi kroženje zraka v avtu (da ti ne bo hladni zrak od zunaj vleklo). Potem lahko čez en čas vklopiš dotok svežega od zunaj, ko je avto že topel. Tako tudi v navodilih piše :)


Ne. In ne, ne pise. To si vse pomesal s hlajenjem avta v najhujsi vrocini.

Leko ::

tony1 je izjavil:

Ja kot prvo vklopi kroženje zraka v avtu (da ti ne bo hladni zrak od zunaj vleklo). Potem lahko čez en čas vklopiš dotok svežega od zunaj, ko je avto že topel. Tako tudi v navodilih piše :)


Ne. In ne, ne pise. To si vse pomesal s hlajenjem avta v najhujsi vrocini.

Jaz pa mislim, da si le ti vse pomešal.
Kakorkoli, če je zunaj mrzlo je tudi znotraj mrzlo. Če je zunaj vroče je znotraj še bolj vroče. Saj ko je avto enkrat segret se ne rosi oziroma zmrzuje kaj ne.
Po tej njegovi logiki bi bilo potem pozimi najboljše imet skos vklopljeno notranje kroženje zraka.
Največja neumnost je pa izklapljanje klime pozimi. Potem pa jokanje, ko kaj crkne ali se rosi in zmrzuje znotraj.
Največja težava pri rosenju oziroma zmrzovanju je slabo tesnenje in pa vlaga oziroma mokre stvari v avtu od raznih oblačil, rokavic... do raznih pokrival za pokrivanje vet. stekla, mokri tepihi...

Invictus ::

Če tio znotraj zmrzujejo šipe, imaš znotraj preveliko vlago.

Nekje imaš vse premočeno ali vodo... Sam sem imel 1x vodo v prostoru okoli rezervnega kolesa. Ne vem kako je prišla tja, ven ni šla :).

Če hočeš avto dobro posušiti pozimi, riskiraj 10 EUR in ga pelji na notranje parkirišče pod pravno fakulteto. Tam je toplo, in se avto čez noč presuši. Pač stane 10 EUR, sam avto imaš pa suh. Seveda malo spustiš šipe, da gre vlaga ven...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mato989 ::

Pa saj ni tako da nima veze če je AC vklopljen ko je enkrat mašina topla?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

fikus_ ::

"Dober" avto ima grelec potniškega prostora (Webasto, Eberspacher,...greje tudi ICE), ki ga vklopiš na timer, daljnca,... in ko se vsedeš v avto, je ta topel, stekla odmrznjena.

Lep dan (po mrzlem jutru).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Mato989 ::

No saj moram rečt, da avto ni bil niti noben dan zamrznjen razen v soboto zjutraj malo, pa še to res malo... v četrtek je bil sneg si pač moral spucat sneg dol, tisti dan je bilo vlage... v petek je avto bil ok, šipa nezmrznjena... v soboto je bila malo zmrznjena, danes spet nič kolikro sem z balkona pogledal...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

laguna1 ::

A je kdo poskušal z "mačjim peskom" ali s pripravki za hišo za razvlaževanje, npr. https://www.emundia.si/ceresit-stop-vla...

ali pa kaj takega https://www.mimovrste.com/razvlazilci-z...

A bi to sploh delovalo oz. deluje?

Utk ::

Zakaj bi to delal? Avto je že narejen prav, če ima normalen filter in čiste kanale, bo v redu. Če ne, ti tudi ta pesek ne bo pomagal.

Leko ::

Invictus je izjavil:


Če hočeš avto dobro posušiti pozimi, riskiraj 10 EUR in ga pelji na notranje parkirišče pod pravno fakulteto.

LOL Sedaj naj 100km vozim (oziroma kdorkoli že) do "pravne fakultete" jao jao... ti si ziher iz pravne faklultete, ko si tako pameten.
Ne bo pa ena " zimska noč na parkirišču pravne fakultete" pomagala da se to ne bo ponovilo, če niso izpolnjeni ostali pogoji "vzdrževanja".

fikus_ je izjavil:

"Dober" avto ima grelec potniškega prostora (Webasto, Eberspacher,...greje tudi ICE), ki ga vklopiš na timer, daljnca,... in ko se vsedeš v avto, je ta topel, stekla odmrznjena.

Lep dan (po mrzlem jutru).

Nimamo vsi tako "dobre" avtomobile kot ti.

laguna1 je izjavil:

A je kdo poskušal z "mačjim peskom" ali s pripravki za hišo za razvlaževanje, npr. https://www.emundia.si/ceresit-stop-vla...

ali pa kaj takega https://www.mimovrste.com/razvlazilci-z...

A bi to sploh delovalo oz. deluje?

Ja marsikateri taki in drugačni pripomočki pomagajo omiliti zadevo. Samo nobena od teh zadev ne pomaga, če vedno znova in znova odlagaš v avto mokre zadeve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Leko ()

PacificBlue ::

Je že kdo poskusil s tem(podobno napravo)?

https://www.amazon.de/Leaflai-Portable-...
I’m out.
:3

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

fikus_ je izjavil:

"Dober" avto ima grelec potniškega prostora (Webasto, Eberspacher,...greje tudi ICE), ki ga vklopiš na timer, daljnca,... in ko se vsedeš v avto, je ta topel, stekla odmrznjena.
.

Povprečen avto ti piha toplo po 2 minutah laufanja.

Vmes spucaš še stekla, in je to to.

Vgradnja webasta ni ravno poceni, koliko zdaj to stane?

Imaš pa tudi dodatne električne grelce za vgradnjo, pa ga priključiš na štrom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

tony1 ::

Leko je izjavil:

tony1 je izjavil:

Ja kot prvo vklopi kroženje zraka v avtu (da ti ne bo hladni zrak od zunaj vleklo). Potem lahko čez en čas vklopiš dotok svežega od zunaj, ko je avto že topel. Tako tudi v navodilih piše :)


Ne. In ne, ne pise. To si vse pomesal s hlajenjem avta v najhujsi vrocini.

Jaz pa mislim, da si le ti vse pomešal.
Kakorkoli, če je zunaj mrzlo je tudi znotraj mrzlo. Če je zunaj vroče je znotraj še bolj vroče. Saj ko je avto enkrat segret se ne rosi oziroma zmrzuje kaj ne.
Po tej njegovi logiki bi bilo potem pozimi najboljše imet skos vklopljeno notranje kroženje zraka.
Največja neumnost je pa izklapljanje klime pozimi. Potem pa jokanje, ko kaj crkne ali se rosi in zmrzuje znotraj.
Največja težava pri rosenju oziroma zmrzovanju je slabo tesnenje in pa vlaga oziroma mokre stvari v avtu od raznih oblačil, rokavic... do raznih pokrival za pokrivanje vet. stekla, mokri tepihi...


Ne nakladaj samo zato ker ti je vsec zvok tipk na telefonu ko jih pritiskas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

WhiteAngel ::

Leko je izjavil:

Največja neumnost je pa izklapljanje klime pozimi. Potem pa jokanje, ko kaj crkne ali se rosi in zmrzuje znotraj.


Zakaj klimo, če je pod nulo? Saj je vlaga v zraku zunaj zmrznila... Enostavno zventiliraš suh in mrzel zrak od zunaj in ga čim bolje segreješ v kabini. Tako imaš praktično 0% vlažnost potem notri in vse se ti hitro odrosi in posuši. Itak pa kompresor klime običajno sploh noče laufat, ko je zunaj pod nulo.

Nikonja ::

AC ne laufa ko je temperatura pod +4 stopinje, preverjeno, razen če niso v zadnjih parih letih naredili neki novi čudežni kompresor (ne najdem na internetu), tko da je čist vseeno ali stisneš ali ne AC tipko ko je od zuni -10, ker kompresor ne bo zalaufal. Po zimi največ pomaga če daš čez sprednjo šipo nekaj da preprečiš zmrzovanje, potem pa užgeš avto, ventilator na max proti šipam in čakaš, druge ni.

Mato989 ::

Nikonja je izjavil:

AC ne laufa ko je temperatura pod +4 stopinje, preverjeno, razen če niso v zadnjih parih letih naredili neki novi čudežni kompresor (ne najdem na internetu), tko da je čist vseeno ali stisneš ali ne AC tipko ko je od zuni -10, ker kompresor ne bo zalaufal. Po zimi največ pomaga če daš čez sprednjo šipo nekaj da preprečiš zmrzovanje, potem pa užgeš avto, ventilator na max proti šipam in čakaš, druge ni.



Ampak a ni tako da ko daš na AC da gre zrak preko filtra in eni priporočajo da to storimo pozimi večkrat predvsem zato da se na filtru ne začnejo nabirat bakterije bla bla bla? To sem tudi nekje prebral? Jaz načeloma AC vklopim na začetku par minut in izklopim ko je avto ne delovni temperaturi (mašina)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Leko ::

tony1 je izjavil:

Leko je izjavil:

tony1 je izjavil:

Ja kot prvo vklopi kroženje zraka v avtu (da ti ne bo hladni zrak od zunaj vleklo). Potem lahko čez en čas vklopiš dotok svežega od zunaj, ko je avto že topel. Tako tudi v navodilih piše :)


Ne. In ne, ne pise. To si vse pomesal s hlajenjem avta v najhujsi vrocini.

Jaz pa mislim, da si le ti vse pomešal.
Kakorkoli, če je zunaj mrzlo je tudi znotraj mrzlo. Če je zunaj vroče je znotraj še bolj vroče. Saj ko je avto enkrat segret se ne rosi oziroma zmrzuje kaj ne.
Po tej njegovi logiki bi bilo potem pozimi najboljše imet skos vklopljeno notranje kroženje zraka.
Največja neumnost je pa izklapljanje klime pozimi. Potem pa jokanje, ko kaj crkne ali se rosi in zmrzuje znotraj.
Največja težava pri rosenju oziroma zmrzovanju je slabo tesnenje in pa vlaga oziroma mokre stvari v avtu od raznih oblačil, rokavic... do raznih pokrival za pokrivanje vet. stekla, mokri tepihi...


Ne nakladaj samo zato ker ti je vsec zvok tipk na telefonu ko jih pritiskas.

Maš ti mal težave v zgornjem nadstropju. Kaj ima tu veze telefon z konjskimi dirkami.
Če nimaš pojma se ne oglašaj in ne mešaj jabolk s hruškami.

Nikonja je izjavil:

AC ne laufa ko je temperatura pod +4 stopinje, preverjeno, razen če niso v zadnjih parih letih naredili neki novi čudežni kompresor (ne najdem na internetu), tko da je čist vseeno ali stisneš ali ne AC tipko ko je od zuni -10, ker kompresor ne bo zalaufal. Po zimi največ pomaga če daš čez sprednjo šipo nekaj da preprečiš zmrzovanje, potem pa užgeš avto, ventilator na max proti šipam in čakaš, druge ni.

AC tipka se ne pipa. To je prižgano non stop. NE ni vseeno ali je prižgana ali ne.
Saj se boste naučili. Vaja dela mojstra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Leko ()

PacificBlue ::

Mato989 je izjavil:

Nikonja je izjavil:

AC ne laufa ko je temperatura pod +4 stopinje, preverjeno, razen če niso v zadnjih parih letih naredili neki novi čudežni kompresor (ne najdem na internetu), tko da je čist vseeno ali stisneš ali ne AC tipko ko je od zuni -10, ker kompresor ne bo zalaufal. Po zimi največ pomaga če daš čez sprednjo šipo nekaj da preprečiš zmrzovanje, potem pa užgeš avto, ventilator na max proti šipam in čakaš, druge ni.



Ampak a ni tako da ko daš na AC da gre zrak preko filtra in eni priporočajo da to storimo pozimi večkrat predvsem zato da se na filtru ne začnejo nabirat bakterije bla bla bla? To sem tudi nekje prebral? Jaz načeloma AC vklopim na začetku par minut in izklopim ko je avto ne delovni temperaturi (mašina)


Jaz imam skoz vklopljeno AC, tudi pozimi.
Osuši zrak in se stekla prej odrosijo.
I’m out.
:3

Lonsarg ::

Če imate avte s slabo klimo (kar OP več kot očitno ima) je kot je že nekdo pred predlagal najboljša rešitev voziti ene 30 sekund z odprtimi okni da gre vlaga ven (ali pa čakat, pick your poison).

Če pa je klima dobra bo v 1-2 minutah vlago dovolj znižala da preklopiš iz "pihaj samo na šipo" na pihanje povsod.

Sem šel iz 13 let starega Polo na novo Toyota Yaris Cross in namesto 5+ minut zdaj res čakam samo 1-2 minuti da vlaga izgine v avtu in rosa izgine. S tem da Polo niti 13 let nazaj ni bil tako dober, tak da ne gre za pokvarjeno klimo ampak že dizajnersko slabšo (ker so pač bili drugi standardi 13 let nazaj najbrž).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Mato989 ::

Če imate avte s slabo klimo (kar OP več kot očitno ima) je kot je že nekdo pred predlagal najboljša rešitev voziti ene 60 sekund z odprtimi okni da gre vlaga ven.


To sem jaz na svojem 2006 Meganu delal ja... odpreš sprednji 2 okni za 45-60 sekund kot praviš in je to to...

Samo dzaj smo slišali da klima sploh ne vklopi če je pod 4 stopinje....
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

tony1 ::

"Če nimaš pojma se ne oglašaj in ne mešaj jabolk s hruškami."

Še enkrat počasi preberi vse tri citirane poste, enega za drugim. Zdaj je izpadlo ne samo, da si nepismen, ampak tudi neotesan bedak.

Pogrešam čase iz leta 1995, ko za internete raja še ni slišala.

Mato989 je izjavil:

Če imate avte s slabo klimo (kar OP več kot očitno ima) je kot je že nekdo pred predlagal najboljša rešitev voziti ene 60 sekund z odprtimi okni da gre vlaga ven.


To sem jaz na svojem 2006 Meganu delal ja... odpreš sprednji 2 okni za 45-60 sekund kot praviš in je to to...

Samo dzaj smo slišali da klima sploh ne vklopi če je pod 4 stopinje....


"Vklop klime" v tej temi pomeni vklop kompresorja klime. Klima v tem pomenu ne pomeni ventilacije.

Se ponavljam od nekje prej: večina evropskih kompresorjev se pri 4 stopinjah izklopi, kakšen japonski dela še kakšno stopinjo nižje. Pri -10 stopinjah pa po mojem ne dela noben kompresor avtomobilske klime več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Leko ::

tony1 je izjavil:

"Če nimaš pojma se ne oglašaj in ne mešaj jabolk s hruškami."

Še enkrat počasi preberi vse tri citirane poste, enega za drugim. Zdaj je izpadlo ne samo, da si nepismen, ampak tudi neotesan bedak.

Pogrešam čase iz leta 1995, ko za internete raja še ni slišala.

Spet se oglaša nek vaški vulkanizer, ki je odkril net in pojedel vso pamet tega sveta.
Ko se ti ne boš obnašal kot bedak se bova pa začela normalno pogovarjat, ker si očitno po nakladanju še presmrkav, da boš ti mene karkoli učil, toliko časa pa se drži pod svojim kozucem in šravbaj še naprej jugece, 101ke in fičkote, ker očitno dalj še nisi prišel.

Scaramouche3 ::

Jaz se dve zimi sploh ne grejem, samo oblečem bolj...

Mato989 ::

"Vklop klime" v tej temi pomeni vklop kompresorja klime. Klima v tem pomenu ne pomeni ventilacije.

Se ponavljam od nekje prej: večina evropskih kompresorjev se pri 4 stopinjah izklopi, kakšen japonski dela še kakšno stopinjo nižje. Pri -10 stopinjah pa po mojem ne dela noben kompresor avtomobilske klime več.


No ampak še zmeraj je ena zadeva... ALI torej z vklopom gumba AC ni tako, da pač vklopiš vhod zraka skozi FILTER, medtem ko pri navadnem ne AC pihanju to ne drži... ali je tako da če prihaja zrak od zunaj gre VEDNO skozi avto filter (Nisem strokovnjak)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Itak da gre zmeraj čez filter. Filter je itak pred klimo.

PacificBlue ::

Pri dizlih notranji grelec sploh ne dela ce nimas vklopljene klime. In sse vse skupaj kasnej segreje in posusi.
I’m out.
:3

tony1 ::

Leko je izjavil:

tony1 je izjavil:

"Če nimaš pojma se ne oglašaj in ne mešaj jabolk s hruškami."

Še enkrat počasi preberi vse tri citirane poste, enega za drugim. Zdaj je izpadlo ne samo, da si nepismen, ampak tudi neotesan bedak.

Pogrešam čase iz leta 1995, ko za internete raja še ni slišala.

Spet se oglaša nek vaški vulkanizer, ki je odkril net in pojedel vso pamet tega sveta.
Ko se ti ne boš obnašal kot bedak se bova pa začela normalno pogovarjat, ker si očitno po nakladanju še presmrkav, da boš ti mene karkoli učil, toliko časa pa se drži pod svojim kozucem in šravbaj še naprej jugece, 101ke in fičkote, ker očitno dalj še nisi prišel.


Ne bodi uzaljen, ce te nekdo napizdi, ker si povrsno prebral repliko na post nekoga tretjega, in nato pisal nekam v tri dni.

bbbbbb2015 ::

Mato989 je izjavil:

Jaz imam sicer 1 leto star (praktično nov) avto in te dni ko je bilo -15 ipd... sem se vsedel not, vklopil max "pihanje" funkcijo in dal na 22 stopinj, pustil da avto laufa 3 min v leru (baje je priporočeno 2-4 min da se naolji mašina zaradi viskoznosti olja pa materialov ki se krčijo) sicer odznotraj nikoli ni bil zaročen, so se pa segrela okna in vse in sem odpeljal... no biggie...

Na starem meganu sem pa imel probleme KER verjetno več dihtunge niso bile ok in je bil notri zaročen, tam pa pomaga samo dvoje vsaj meni je, amli ga dolgo časa laufaš ali pa odprem okna in malo preluftam tudi to je pomagalo če je suh zrak pri -15 bil...


Novi avti (5+ let stari) imajo električni grelec, ki segreje avto, ko je čisto mrzel. Starejše generacije avtov so to imele samo posebej za sever (aka Norveška).

Avti, ki so prodajani recimo v Grčiji tega še sedaj nimajo.

crocodile je izjavil:

Kako pravilno nastaviti gretje avtomobila, ko je zunaj več kot 10 stopinj pod ničlo?
Končno zrihtam vidljivost skozi prvo šipo, mi stranske začnejo zmrzovati od znotraj. Uredim stranske, pa se spet prva začne rositi. Cela znanost... res pa je, da traja, preden se mi avto segreje.
Gledam zdaj skozi okno v kuhinji. Zunaj konkreten minus, notri prijetno toplo, šipe na oknih pa čiste. Ko avto zgrejem na tako temperaturo, lahko v eni roki samo še držim gobico in brišem... Zakaj???

Torej, kam nastavite ventilator (direktno na šipo, stran od nje itd.), kakšna naj bi bila moč ventilatorja in kakšna temperatura?


Nisi rekel, koliko je star avto. Malo potegni predpražnike ven in poglej, da ti ne pušča prag, oz. imaš luknjo. To se ne bi smelo dogajati, četudi nimaš klime.

Ali se ti je zataknila loputa za zapiranje zunanjega zraka ali imaš nekje vdor vlage noter, ali na pragu ali na dihtungah. Ali pa kabinskega filtra nisi zamenjal in je tam že kar skorja na filtru. To, kar praviš, sploh ni normalno.

Bodi pozoren, če se ti vlaga dogaja v dežju, recmo, četudi je avto ogret.

Zgodovina sprememb…

Leko ::

tony1 je izjavil:

Leko je izjavil:

tony1 je izjavil:

"Če nimaš pojma se ne oglašaj in ne mešaj jabolk s hruškami."

Še enkrat počasi preberi vse tri citirane poste, enega za drugim. Zdaj je izpadlo ne samo, da si nepismen, ampak tudi neotesan bedak.

Pogrešam čase iz leta 1995, ko za internete raja še ni slišala.

Spet se oglaša nek vaški vulkanizer, ki je odkril net in pojedel vso pamet tega sveta.
Ko se ti ne boš obnašal kot bedak se bova pa začela normalno pogovarjat, ker si očitno po nakladanju še presmrkav, da boš ti mene karkoli učil, toliko časa pa se drži pod svojim kozucem in šravbaj še naprej jugece, 101ke in fičkote, ker očitno dalj še nisi prišel.


Ne bodi uzaljen, ce te nekdo napizdi, ker si povrsno prebral repliko na post nekoga tretjega, in nato pisal nekam v tri dni.

Nisem nič užaljen in nisem nič površno prebral. Nimaš ti mene kaj pizdit, ker kot prvo nisva krave skup pasla me ne poznaš osebno, kod drugo sem 100% starejši kot ti in se temu primerno obnašaj. Točno vem kaj sem mislil in napisal. Raje sam še enkrat preberi vse za nazaj. Jaz sem napisal točno to, kar sem mislil. Mogoče je pa malo prezahtevno zate. Če je kdo užaljen si to ti, ker vedno misliš, da vse veš in imaš vse prav. Toda ni vedno tako. Tu na forumu se nekaj duvaš in vedno uletiš v ene in iste teme kot kura brez glave z enimi in istimi forami. Saj ne rečem da dost ne veš samo mal si zadaj ostal tam ene 20 let capljaš zadaj:))
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zamrzovanje šip od znotraj (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8723211 (10202) bambam20
»

Klimatska naprava (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6811506 (9250) bambam20
»

Audi A4 B8.5 - rošenje stekel? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
507458 (5767) MostWanted
»

zarošene šipe, klima (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5321109 (19799) energetik
»

Problem z rošenjem stekel

Oddelek: Na cesti
419489 (8066) energetik

Več podobnih tem