Forum » Na cesti » EV ali hibrid?
EV ali hibrid?
Goran's Blog ::
Kawhi ::
Da o tco sploh ne bi. Vprašaj inženirčka
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
karafeka ::
malce izven debate: je Tesla s plaid "vredna" nakupa?
Seveda, če si vsak dan na drkališču….
Hej fantje, res ne vem, ali sem jaz ratal v zadnjih petih letih res tak siromak ali pa vi elita, samo ko gledam ko se prepucavate glede cenovne razlike med primerljivimi fosilci in štromarji, a ne opazite, da so cene 30.000€, pa 40.000€ in več za avte razreda C??
Mogli bi se kregat kako nas vse avtoproizvajalci okrog prenašajo, ne pa kaj se bolj splača kupit, ICE ali EV, ko pa imata oba ceno v oblakih, tam nekje so pa tudi njihovi dobički. Medtem pa recimo VW na kitajskem prodaja ID4 za 18.000€.
nejc_nejc ::
malce izven debate: je Tesla s plaid "vredna" nakupa?
Seveda, če si vsak dan na drkališču….
Hej fantje, res ne vem, ali sem jaz ratal v zadnjih petih letih res tak siromak ali pa vi elita, samo ko gledam ko se prepucavate glede cenovne razlike med primerljivimi fosilci in štromarji, a ne opazite, da so cene 30.000€, pa 40.000€ in več za avte razreda C??
Mogli bi se kregat kako nas vse avtoproizvajalci okrog prenašajo, ne pa kaj se bolj splača kupit, ICE ali EV, ko pa imata oba ceno v oblakih, tam nekje so pa tudi njihovi dobički. Medtem pa recimo VW na kitajskem prodaja ID4 za 18.000€.
ja vsi se norca delamo iz teh bedastih primerjav ter komentarjev v stilu
matr se splača sam 47k
Kawhi ::
nejc_nejc ::
stara mama ::
Hej fantje, res ne vem, ali sem jaz ratal v zadnjih petih letih res tak siromak ali pa vi elita, samo ko gledam ko se prepucavate glede cenovne razlike med primerljivimi fosilci in štromarji, a ne opazite, da so cene 30.000€, pa 40.000€ in več za avte razreda C??
Mogli bi se kregat kako nas vse avtoproizvajalci okrog prenašajo, ne pa kaj se bolj splača kupit, ICE ali EV, ko pa imata oba ceno v oblakih, tam nekje so pa tudi njihovi dobički. Medtem pa recimo VW na kitajskem prodaja ID4 za 18.000€.
Da te potolažim, nič ni narobe s teboj, sem v enaki poziciji.
Moraš vedet, da so vsi nabijalci postov tule že zdavnaj izgubili stik z realnostjo.
Nasedli so trgovcem, da so to "nove prave cene" in si domišljajo, da bi to lahko imeli.
Pogovarjajo se o avtih vrednih 30-40k, a realnost v njihovi garaži vrjetno ni vredna več kot 5k po eurotaxu.
Dost takih je tud na avtonetu, ko 10 let stare škatle cenijo na 10-15k.
Balkan scena in to: drek zavit v bleščečem celofanu katerega si niti privoščit ne moreš, lahko pa iz njega ustvariš celotno glasbeno sceno :)
Goran's Blog ::
Goran's Blog je izjavil:
Za koliko € boš lahko čez 10 let prodal če kupim sedaj nov električni avto za 35k in za koliko nov bencinski/dizel/hybrid za 35k€ ?
Še vedno ni nihče odgovoril na moje vprašanje ?
Za koliko bom lahko omenjene avtomobile prodal čez 10 let ?
Utk ::
energetik ::
stara mama je izjavil:
Lej, ali so trenutne cene prave ali ne, lahko pove samo trg. Če nujno rabiš novo vozilo (ali rabljeno), je to pač realnost, lahko probaš nižati, ampak če ga prodajalec noče, pač nimaš kaj. Ali probaš še naprej usposobit starega, ali pač nabaviš nekaj ali pa si brez avta. Se pa strinjam, če bi folk malce glasoval z denarnicami, tudi trgovci ne bi mogli tako navijati cen.
Hej fantje, res ne vem, ali sem jaz ratal v zadnjih petih letih res tak siromak ali pa vi elita, samo ko gledam ko se prepucavate glede cenovne razlike med primerljivimi fosilci in štromarji, a ne opazite, da so cene 30.000€, pa 40.000€ in več za avte razreda C??
Mogli bi se kregat kako nas vse avtoproizvajalci okrog prenašajo, ne pa kaj se bolj splača kupit, ICE ali EV, ko pa imata oba ceno v oblakih, tam nekje so pa tudi njihovi dobički. Medtem pa recimo VW na kitajskem prodaja ID4 za 18.000€.
Da te potolažim, nič ni narobe s teboj, sem v enaki poziciji.
Moraš vedet, da so vsi nabijalci postov tule že zdavnaj izgubili stik z realnostjo.
Nasedli so trgovcem, da so to "nove prave cene" in si domišljajo, da bi to lahko imeli.
Pogovarjajo se o avtih vrednih 30-40k, a realnost v njihovi garaži vrjetno ni vredna več kot 5k po eurotaxu.
Dost takih je tud na avtonetu, ko 10 let stare škatle cenijo na 10-15k.
Balkan scena in to: drek zavit v bleščečem celofanu katerega si niti privoščit ne moreš, lahko pa iz njega ustvariš celotno glasbeno sceno :)
Webmojster ::
Zato pa imamo družbo, kjer nekateri gledajo da bodo prišparali 50 centov v Lidlu, drugi se pa vozijo z garami za 70K in imajo bajte za milijon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Webmojster ()
Vanadium ::
KrajncTibor je izjavil:
Terminathor je izjavil:
Tako je, kupi samo bencin. Štrom se draži....
Če bi pa rad bil ECo, pa 3x premisli od kje pridobivajo material za te fancy baterije za EV.
ne gre se mi za Eco ampak bolj "prišparat" denar :) vem da EV nimajo servisev, ni cestnin pa manjši stroški prevoza ampak ja ne vem, če še vedno manjši stroški prevoza :) prav tako je kredit cenejši
Pol kupiš Dacio na LPG, če želiš prišparati oz. šparati denar ... Drugače pa sem včeraj vozil novo službeno Toyoto Corolo 2.0 hibrid in sem si samo rekel hvala bogu, da nimam tega za privat avto (sem pa komaj čakal, da jo probam, ker sem cca. 1 leto nazaj zelo ogreval, da bi dal v račun Passata 2014 in vzel novo corolo). Sej za po mestu mi je bil top, ampak na AC mi je bil pa katastrofa ta njihov menjalnik ... da ne omenjam, da sem skuril pol tanka na relaciji LJ-MB-LJ (cca. 250 km), kjer dvomim, da je bila povprečna hitrost višja od 110 km/h (sem vozil kar laganini, ker se mi ni mudilo)... Skratka jaz bom še kar kuril fosilna goriva, dokler ne bo kaj pametnega na voljo...
Problem je, ker ne znaš vozit hibrida!. Vozil sem tako Passata B8 automatik, kot manual, vozil sem Novo Corollo 1.8 ter 2.0 z brezstopenskim oz planetarnim menjalnikom. Corolla se vozi odlično za ta rang vozila, to potrjujejo večina, ki se ukvarja s testiranjem v avtomobilski industriji, tudi kupci v večini. Motorni sklop in menjalnik sta v Corolli odlična v to sem se prepričal tudi sam! In nikakor ne pije 8l na 100km, razen če si jo gonil do onemoglosti!!! In ja avto ima sicer 180+ konjev, sicer!
In nisem lastnik Toyote!
A sem slučajno kje napisal, koliko je litrov na 100 km, napisal sem povprečno hitrost 110 kmh ter pol tanka (nisem šel merit koliko ga ima) in to je dejansko bila "panoramska" vožnja med 100 in max 140 km/h skladno z razmerami in omejitvami na cesti, divjanja ni bilo, je bilo pa veliko prehitevanja tovornjakov. Ne bluzi o tem, da ne znam voziti, ker se nikoli nisi z mano peljal, da bi podajal take ocene, tako da je ta debata odveč sploh pa ne bom debatiral okoli voznega parka, ki sem ga do sedaj vozil... Kakor sem napisal za po mestu je vrhunska in vožnjo po regionalnih cestah medtem, ko je za AC podn sploh pri prehitevanju, ko jebeni CVT nabija obrate skoraj do rdečega in potem zvok kavnega mlinčka, ah raj ne zgubljam besed, še multitronic, ki je proti temu menjalniku fosilni CVT in kolikor se spomnim v Audi-ju je bolje deloval pač bolj prefinjeno (je že red dolgo od tega, kar sem nazadnje multitronic vozil) ... Skratka avto recimo, da je fin, relativno udoben, zvočna izolacija bi lahko bila boljša, kabina je pač japonska in stvar okusa ter navade, ampak tank, če je 40 l je občutno premajhen sploh za AC rabo torej domet ene 400-450 km max, menjalnik izredno nepredvidljiv (mogoče se mora še mal logika naučit če jo ima ampak vem, da ko vozim klasični avtomatski npr. EAT8 od PSA ali DSG od VAG je tako preprosto z nogo kontrolirat kaj hočeš od menjalnika) ... Skratka bi skoraj raje videl več izvedb, da bencinski motor goni elektro generator, ki polni baterije oziroma poganja elektro motor, če se ne motim je bila ampera neki podobnega. Zadeva je več kot preizkušena v železnicah...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vanadium ()
nekikr ::
stara mama je izjavil:
Hej fantje, res ne vem, ali sem jaz ratal v zadnjih petih letih res tak siromak ali pa vi elita, samo ko gledam ko se prepucavate glede cenovne razlike med primerljivimi fosilci in štromarji, a ne opazite, da so cene 30.000€, pa 40.000€ in več za avte razreda C??
Mogli bi se kregat kako nas vse avtoproizvajalci okrog prenašajo, ne pa kaj se bolj splača kupit, ICE ali EV, ko pa imata oba ceno v oblakih, tam nekje so pa tudi njihovi dobički. Medtem pa recimo VW na kitajskem prodaja ID4 za 18.000€.
Da te potolažim, nič ni narobe s teboj, sem v enaki poziciji.
Moraš vedet, da so vsi nabijalci postov tule že zdavnaj izgubili stik z realnostjo.
Nasedli so trgovcem, da so to "nove prave cene" in si domišljajo, da bi to lahko imeli.
Pogovarjajo se o avtih vrednih 30-40k, a realnost v njihovi garaži vrjetno ni vredna več kot 5k po eurotaxu.
Dost takih je tud na avtonetu, ko 10 let stare škatle cenijo na 10-15k.
Balkan scena in to: drek zavit v bleščečem celofanu katerega si niti privoščit ne moreš, lahko pa iz njega ustvariš celotno glasbeno sceno :)
Točno to. V veliki meri so pa za to krive subvencije za EV. Ker namesto, da bi vsak jezno rekel "Kaj?!? 37.000€ za Peugeot 2008 na baterije, fuck off!" reče "Ok, če odbijem subvencijo, je samo še 10k razlike, do tistega, ki bi ga vzel, ampak tale je malo hitrejši...." Kar je kretensko, ker se potem cene ostalih za točno toliko dvignejo in to postane normalno. In mladež tule gor je ves zadovoljen, ker se cene počasi izenačujejo, ne vidi pa, da bi se včasih za tak denar peljal z Das Auto višjega razreda (lahko je tudi Japonec ali Franczoz, saj nima veze), danes pa za tak denar, po odbiti subvenciji, jeeej, vozi enega jebenega malega Seata. Pardon, Cupro.
nejc_nejc ::
energetik ::
Lej, CVT tule ni nič kriv. e-CVT je najboljši možni "menjalnik" za ICE mašino. Kriv za tvojo izkušnjo je enostavno prešvoh motor za tvojo hitrost vožnje in tvoja živčna noga. Gre za 2.0 atmosferski bencinar. Ne moreš od tega pričakovat, da bo tih, ko ga boš pri 140km/h zahodil do podna. Pri takih zahtevanih močeh, bo baterija+EM pomagala zgolj nekaj sekund, potem si na čistem bencinarju.
A sem slučajno kje napisal, koliko je litrov na 100 km, napisal sem povprečno hitrost 110 kmh ter pol tanka (nisem šel merit koliko ga ima) in to je dejansko bila "panoramska" vožnja med 100 in max 140 km/h skladno z razmerami in omejitvami na cesti, divjanja ni bilo, je bilo pa veliko prehitevanja tovornjakov. Ne bluzi o tem, da ne znam voziti, ker se nikoli nisi z mano peljal, da bi podajal take ocene, tako da je ta debata odveč sploh pa ne bom debatiral okoli voznega parka, ki sem ga do sedaj vozil... Kakor sem napisal za po mestu je vrhunska in vožnjo po regionalnih cestah medtem, ko je za AC podn sploh pri prehitevanju, ko jebeni CVT nabija obrate skoraj do rdečega in potem zvok kavnega mlinčka, ah raj ne zgubljam besed, še multitronic, ki je proti temu menjalniku fosilni CVT in kolikor se spomnim v Audi-ju je bolje deloval pač bolj prefinjeno (je že red dolgo od tega, kar sem nazadnje multitronic vozil) ... Skratka avto recimo, da je fin, relativno udoben, zvočna izolacija bi lahko bila boljša, kabina je pač japonska in stvar okusa ter navade, ampak tank, če je 40 l je občutno premajhen sploh za AC rabo torej domet ene 400-450 km max, menjalnik izredno nepredvidljiv (mogoče se mora še mal logika naučit če jo ima ampak vem, da ko vozim klasični avtomatski npr. EAT8 od PSA ali DSG od VAG je tako preprosto z nogo kontrolirat kaj hočeš od menjalnika) ... Skratka bi skoraj raje videl več izvedb, da bencinski motor goni elektro generator, ki polni baterije oziroma poganja elektro motor, če se ne motim je bila ampera neki podobnega. Zadeva je več kot preizkušena v železnicah...
Ta avto+motor pač ni narejen za teranje 140km/h+ po AC.
Z gas pedalom in izkušnjami se da pa tudi 1.8 verzijo držati na znosnih vrtljajih, ampak kot rečeno se moraš znebiti navad od klasičnega menjalnika, pomaga tudi če daš v ECO mode, kjer je gas pedal manj odziven. V mestni vožnji tako moj praktično ne preseže 2k rpm (pa sem med najhitrejšimi na semaforjih), na AC ne presežem 3,5k rpm (razen pri kakih hitrih prehitevanjih sploh v klanec, takrat ja, postane kavni mlinček). Tank je mali, komaj nekaj čez 40L, tu se strinjam da bi bil lahko večji, ampak kljub temu ima pri moji vožnji 900km dosega.
Goran's Blog ::
stara mama ::
Lej, ali so trenutne cene prave ali ne, lahko pove samo trg. Če nujno rabiš novo vozilo (ali rabljeno), je to pač realnost, lahko probaš nižati, ampak če ga prodajalec noče, pač nimaš kaj. Ali probaš še naprej usposobit starega, ali pač nabaviš nekaj ali pa si brez avta. Se pa strinjam, če bi folk malce glasoval z denarnicami, tudi trgovci ne bi mogli tako navijati cen.
Takole bom reku (pa ni moja izjava): Folk je načeloma glup.
Folk kupi vse, kar jim mediji servirajo, največji drek je bil pa to, da ti dopovedujejo da NI AVTOV!!
Avte v Koprski luki se je vidlo iz Goričkega, vsak šoder-hof jih ma tolk, da jih puščajo še za cestami, tok dilerjev kot je, še nikol prej ni bilo.
Ampak v medijih trobijo da "ni avtov".
In ta folk gre hitr po novega za 40k, cel srečen da ga je "sploh dobil"
Naj še reče kdo, da folk ni glup!
Vsak malo manj glup ve, da cene na trgu nihajo in ko se začne napihovat balon, je najboljša stvar poiskat začasno rešitev, kupiš pa po tem, ko se zadeve umirijo in ko se nehajo norčevat iz ljudi.
Trenutno je zaznat kar dost jokanja, da ni prodaje pleha. Če rabiš, bo zdaj primeren čas za akcijo!
Enako je blo pri nafti.... kar gre nesorazmerno gor - mora prej al slej dol!
Jedilno ole je blo po 3EUR, pa folk blesav delal zaloge. Zdaj je po 1.4EUR v šparu.
Cel potrošniški trg se je spremenu v eno pump and dump sceno!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Utk ::
ko je za AC podn sploh pri prehitevanju, ko jebeni CVT nabija obrate skoraj do rdečega in potem zvok kavnega mlinčka, ah raj ne zgubljam besed, še multitronic, ki je proti temu menjalniku fosilni CVT in kolikor se spomnim v Audi-ju je bolje deloval pač bolj prefinjeno (je že red dolgo od tega, kar sem nazadnje multitronic vozil) ...
Bo kar res, da pač ne znaš vozit. Če imaš avtomatski menjalnik in pohodiš gas, je čisto pravilno, da gre takoj v obrate z največjo močjo. Če nočeš visokih obratov, si pač malo bolj nežen z gasom. Če tisto sranje od audijevega cvt ni tako delalo, je to narobe, ne pa prav. Očitno je bil sprogramiran, da pač ne takoj zelo poveča obrate, tudi če to zahtevaš od njega.
energetik ::
stara mama je izjavil:
Enako je blo pri nafti.... kar gre nesorazmerno gor - mora prej al slej dol!Tako je. Isto je pri vsem.
Jedilno ole je blo po 3EUR, pa folk blesav delal zaloge. Zdaj je po 1.4EUR v šparu.
Cel potrošniški trg se je spremenu v eno pump and dump sceno!
Se strinjam, avtomatiku poln gas pomeni, da zahtevaš max moč. Kar pa je pri ICE blizu max obratov. Zato moraš cvt ali avtomatika vozit drugače, če nočeš visokih obratov, si pač nežen z gasom. Če ti je pospešek premali, toleriraš visoke obrate ali pa nabaviš avtomatika z močnejšim motorjem, ki bo želen pospešek dosegel že pri nizkih obratih.ko je za AC podn sploh pri prehitevanju, ko jebeni CVT nabija obrate skoraj do rdečega in potem zvok kavnega mlinčka, ah raj ne zgubljam besed, še multitronic, ki je proti temu menjalniku fosilni CVT in kolikor se spomnim v Audi-ju je bolje deloval pač bolj prefinjeno (je že red dolgo od tega, kar sem nazadnje multitronic vozil) ...
Bo kar res, da pač ne znaš vozit. Če imaš avtomatski menjalnik in pohodiš gas, je čisto pravilno, da gre takoj v obrate z največjo močjo. Če nočeš visokih obratov, si pač malo bolj nežen z gasom. Če tisto sranje od audijevega cvt ni tako delalo, je to narobe, ne pa prav. Očitno je bil sprogramiran, da pač ne takoj zelo poveča obrate, tudi če to zahtevaš od njega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
ali pa nabaviš avtomatika z močnejšim motorjem, ki bo želen pospešek dosegel že pri nizkih obratih.
Če bo pri močnejšem spet napumpal gas kot da ima starega dizla, bo rezultat čisto isti.
Gambino ::
KrajncTibor je izjavil:
Terminathor je izjavil:
Tako je, kupi samo bencin. Štrom se draži....
Če bi pa rad bil ECo, pa 3x premisli od kje pridobivajo material za te fancy baterije za EV.
ne gre se mi za Eco ampak bolj "prišparat" denar :) vem da EV nimajo servisev, ni cestnin pa manjši stroški prevoza ampak ja ne vem, če še vedno manjši stroški prevoza :) prav tako je kredit cenejši
Pol kupiš Dacio na LPG, če želiš prišparati oz. šparati denar ... Drugače pa sem včeraj vozil novo službeno Toyoto Corolo 2.0 hibrid in sem si samo rekel hvala bogu, da nimam tega za privat avto (sem pa komaj čakal, da jo probam, ker sem cca. 1 leto nazaj zelo ogreval, da bi dal v račun Passata 2014 in vzel novo corolo). Sej za po mestu mi je bil top, ampak na AC mi je bil pa katastrofa ta njihov menjalnik ... da ne omenjam, da sem skuril pol tanka na relaciji LJ-MB-LJ (cca. 250 km), kjer dvomim, da je bila povprečna hitrost višja od 110 km/h (sem vozil kar laganini, ker se mi ni mudilo)... Skratka jaz bom še kar kuril fosilna goriva, dokler ne bo kaj pametnega na voljo...
Problem je, ker ne znaš vozit hibrida!. Vozil sem tako Passata B8 automatik, kot manual, vozil sem Novo Corollo 1.8 ter 2.0 z brezstopenskim oz planetarnim menjalnikom. Corolla se vozi odlično za ta rang vozila, to potrjujejo večina, ki se ukvarja s testiranjem v avtomobilski industriji, tudi kupci v večini. Motorni sklop in menjalnik sta v Corolli odlična v to sem se prepričal tudi sam! In nikakor ne pije 8l na 100km, razen če si jo gonil do onemoglosti!!! In ja avto ima sicer 180+ konjev, sicer!
In nisem lastnik Toyote!
A sem slučajno kje napisal, koliko je litrov na 100 km, napisal sem povprečno hitrost 110 kmh ter pol tanka (nisem šel merit koliko ga ima) in to je dejansko bila "panoramska" vožnja med 100 in max 140 km/h skladno z razmerami in omejitvami na cesti, divjanja ni bilo, je bilo pa veliko prehitevanja tovornjakov. Ne bluzi o tem, da ne znam voziti, ker se nikoli nisi z mano peljal, da bi podajal take ocene, tako da je ta debata odveč sploh pa ne bom debatiral okoli voznega parka, ki sem ga do sedaj vozil... Kakor sem napisal za po mestu je vrhunska in vožnjo po regionalnih cestah medtem, ko je za AC podn sploh pri prehitevanju, ko jebeni CVT nabija obrate skoraj do rdečega in potem zvok kavnega mlinčka, ah raj ne zgubljam besed, še multitronic, ki je proti temu menjalniku fosilni CVT in kolikor se spomnim v Audi-ju je bolje deloval pač bolj prefinjeno (je že red dolgo od tega, kar sem nazadnje multitronic vozil) ... Skratka avto recimo, da je fin, relativno udoben, zvočna izolacija bi lahko bila boljša, kabina je pač japonska in stvar okusa ter navade, ampak tank, če je 40 l je občutno premajhen sploh za AC rabo torej domet ene 400-450 km max, menjalnik izredno nepredvidljiv (mogoče se mora še mal logika naučit če jo ima ampak vem, da ko vozim klasični avtomatski npr. EAT8 od PSA ali DSG od VAG je tako preprosto z nogo kontrolirat kaj hočeš od menjalnika) ... Skratka bi skoraj raje videl več izvedb, da bencinski motor goni elektro generator, ki polni baterije oziroma poganja elektro motor, če se ne motim je bila ampera neki podobnega. Zadeva je več kot preizkušena v železnicah...
Z napisanim dokazuješ, da je to, kar sem napisal pravilno. Ne znaš vozit omenjenih vozil z CVT menjalnikom! Hvala za potrditev!
issak ::
Točno to. V veliki meri so pa za to krive subvencije za EV. Ker namesto, da bi vsak jezno rekel "Kaj?!? 37.000EUR za Peugeot 2008 na baterije, fuck off!" reče "Ok, če odbijem subvencijo, je samo še 10k razlike, do tistega, ki bi ga vzel, ampak tale je malo hitrejši...." Kar je kretensko, ker se potem cene ostalih za točno toliko dvignejo in to postane normalno. In mladež tule gor je ves zadovoljen, ker se cene počasi izenačujejo, ne vidi pa, da bi se včasih za tak denar peljal z Das Auto višjega razreda (lahko je tudi Japonec ali Franczoz, saj nima veze), danes pa za tak denar, po odbiti subvenciji, jeeej, vozi enega jebenega malega Seata. Pardon, Cupro.
Jeseni sem gledal malo nove avte, in ponesreči odprl cenike za isti avto izpred dveh, treh let, me je skoraj na rit vrglo, ca 10k manj za isti avto (Corolla TS). Pa ok 30k, ampak potem je še par jurjev davkov, zavarovanj, cestnin... Brezveze, toliko ga pa spet ne rabim.
EVji so pa itak nateg, ko je baterija fuč, ga lahko prodaš za staro železo.
Sem pa peljal tole Corollo TS hibrid na testno vožnjo, in je res lušna reč, tako da bi jo tudi vzel, ampak kot omenjeno, 30-35k mi je bilo preveč. Zelo udobna vožnja, in 1.8L motor ima dovolj moči za prehitevanje, vožnjo v klanec ipd, po mestu je pa sploh super. Na menjalnik sem se navadil v 10 minutah, res pa ni to avto za dirkat ali rally.
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Zgodovina sprememb…
- spremenil: issak ()
Pennywis3 ::
Super, ko je nov in vse deluje, ko bo starejši se pa lahko začnejo precej večji stroški kot pri ICE-ju ali EV-ju.
Če bi pa že moral hibrida kupovati, bi pa osebno gledal samo Toyoto in nič drugega, saj imajo največ izkušenj na tem področju in so dokaj zanesljivi.
Gambino ::
ICE ali EV. Hibrid je najslabše, kar lahko narediš. Dve tehnologiji v enem avtu, več komponent, večja možnost za okvare.
Super, ko je nov in vse deluje, ko bo starejši se pa lahko začnejo precej večji stroški kot pri ICE-ju ali EV-ju.
Če bi pa že moral hibrida kupovati, bi pa osebno gledal samo Toyoto in nič drugega, saj imajo največ izkušenj na tem področju in so dokaj zanesljivi.
Toyota tvojih tez ne potrjuje!
energetik ::
ICE ali EV. Hibrid je najslabše, kar lahko narediš. Dve tehnologiji v enem avtu, več komponent, večja možnost za okvare.Narobe.
Super, ko je nov in vse deluje, ko bo starejši se pa lahko začnejo precej večji stroški kot pri ICE-ju ali EV-ju.
Če bi pa že moral hibrida kupovati, bi pa osebno gledal samo Toyoto in nič drugega, saj imajo največ izkušenj na tem področju in so dokaj zanesljivi.
Toyotin hibrid ima:
- odšraufan menjalnik skupaj s sklopko
- odšraufana štarter in alternator
- odšraufano klasično vodno pumpo in klimo. Jermenov ni. Niti enega.
Namesto tega ima med mašino in diferencial prišraufan e-CVT, ki je sestavljen iz 2 robustnih BLDC mašin ter nespremenljivo povezanih zobnikov in planetnega sistema. Notri NI mehanotronike. Vse nadzira solid-state inverter ter pamet. Kompresor klime je električen, inverter, kot v hišni klimi. Vodna pumpa je električna.
Skratka ves sistem je praktično bolj robusten kot klasičen ICE+ročni menjalnik, vsekakor pa bolj kot klasični avtomatik.
Utk ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
nejc_nejc ::
ICE ali EV. Hibrid je najslabše, kar lahko narediš. Dve tehnologiji v enem avtu, več komponent, večja možnost za okvare.
Super, ko je nov in vse deluje, ko bo starejši se pa lahko začnejo precej večji stroški kot pri ICE-ju ali EV-ju.
Če bi pa že moral hibrida kupovati, bi pa osebno gledal samo Toyoto in nič drugega, saj imajo največ izkušenj na tem področju in so dokaj zanesljivi.
Trenutno je s praktičnostjo električnih vozil, hibrid najboljša opcija, škoda, ker ne delajo dizelskih...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
hojnikb ::
Goran's Blog ::
Da ne govorimo o dizlih, s turbinami, grelnimi svečkami, dpfji, adblue, črpalkami za vse to, 5. injektorji in ne vem kaj vse imajo, da nekako napol funkcionirajo. Avtomatiki, dsg in podobno, pa tudi ne ravno poenostavi zadeve.
Kupiš star 1.9 TDI in se ti po domače je**.
Narediš tistni mali servis ko je potrebno in to je pa to in ono bo laufalo do 400k kilometov brez problemov ali pa še več.
IL_DIAVOLO ::
Tak da glede tega je to kar nora statistika. Me pa zanima, kako bodo izdelali EV-je, ki se bodo dovolj kvarili, da bodo profitabilni.
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Goran's Blog ::
Wow statistiku u nulo
Bomo kar počakali kakšnih 10 let pa, da vidimo na trgu kaj se bo prodajalo, za koliko denarja in s koliko kilometri.
fm13 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ravno prej sem bral, da je en tip naredil 2M kilometrov, zamenjal pa samo nekaj baterij in 1 motor, pa se to zaradi hitrih polnilnic, ker je delal dnevno 500km.
Tak da glede tega je to kar nora statistika. Me pa zanima, kako bodo izdelali EV-je, ki se bodo dovolj kvarili, da bodo profitabilni.
Tudi jaz sem videl tole... Tole je res ekstrem, po 2 mio km je na 14-tem motorju in četrtem paketu baterij: This 1.2 Million-Mile Tesla Model S Is On Its 14th Motor, Fourth Battery Pack
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fm13 ()
IL_DIAVOLO ::
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Kawhi ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ravno prej sem bral, da je en tip naredil 2M kilometrov, zamenjal pa samo nekaj baterij in 1 motor, pa se to zaradi hitrih polnilnic, ker je delal dnevno 500km.
Tak da glede tega je to kar nora statistika. Me pa zanima, kako bodo izdelali EV-je, ki se bodo dovolj kvarili, da bodo profitabilni.
Si mal površno bral. Sedaj je na 4 bateriji, zamenjal pa je 14 (!!!) motorjev. Tesla S
hojnikb ::
Goran's Blog je izjavil:
Da ne govorimo o dizlih, s turbinami, grelnimi svečkami, dpfji, adblue, črpalkami za vse to, 5. injektorji in ne vem kaj vse imajo, da nekako napol funkcionirajo. Avtomatiki, dsg in podobno, pa tudi ne ravno poenostavi zadeve.
Kupiš star 1.9 TDI in se ti po domače je**.
Narediš tistni mali servis ko je potrebno in to je pa to in ono bo laufalo do 400k kilometov brez problemov ali pa še več.
vozim ta motor daily in je to daleč od resnice. Motor ni edina komponenta pr avtu, k ga lahk nardi nevoznega...
IL_DIAVOLO je izjavil:
Aja, 14 motorjev je ze menjal? To sem pa spregledal
ja, ampak to so gen1 motorji, ki so znani po tem, da so navelik crkoval. Originalni naj bi zdrzal ~700kkm. To je cifra, k jo se večina tdijev stezka doseze. Novodobni elektromotorji od tesle bi mogl bp it do miljona, glede na to kok overbuilt so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Kawhi ::
Goran's Blog ::
Goran's Blog je izjavil:
Da ne govorimo o dizlih, s turbinami, grelnimi svečkami, dpfji, adblue, črpalkami za vse to, 5. injektorji in ne vem kaj vse imajo, da nekako napol funkcionirajo. Avtomatiki, dsg in podobno, pa tudi ne ravno poenostavi zadeve.
Kupiš star 1.9 TDI in se ti po domače je**.
Narediš tistni mali servis ko je potrebno in to je pa to in ono bo laufalo do 400k kilometov brez problemov ali pa še več.
vozim ta motor daily in je to daleč od resnice. Motor ni edina komponenta pr avtu, k ga lahk nardi nevoznega...
IL_DIAVOLO je izjavil:
Aja, 14 motorjev je ze menjal? To sem pa spregledal
ja, ampak to so gen1 motorji, ki so znani po tem, da so navelik crkoval. Originalni naj bi zdrzal ~700kkm. To je cifra, k jo se večina tdijev stezka doseze. Novodobni elektromotorji od tesle bi mogl bp it do miljona, glede na to kok overbuilt so.
Če si priden in znaš voziti, motor počakati da se ogreje in potem stiskati, delati servise nima kaj dosti biti problemov.
Originalni naj bi....spet smo pri naj bi...se pravi se še ne ve ane, vse nekaj na pamet.
Ahim ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Aja, 14 motorjev je ze menjal? To sem pa spregledal
In kilometrov se ni 2 milijona (1.18 milijona milj = malenkost manj kot 1.9 milijona kilometrov). Pri trenutnem tempu bo ravno se en motor zamenjal, ko dobro pride preko 2M km, v povprecju menja en motor na ~140 tisoc km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ahim ()
IL_DIAVOLO ::
Goran's Blog je izjavil:
Goran's Blog je izjavil:
Da ne govorimo o dizlih, s turbinami, grelnimi svečkami, dpfji, adblue, črpalkami za vse to, 5. injektorji in ne vem kaj vse imajo, da nekako napol funkcionirajo. Avtomatiki, dsg in podobno, pa tudi ne ravno poenostavi zadeve.
Kupiš star 1.9 TDI in se ti po domače je**.
Narediš tistni mali servis ko je potrebno in to je pa to in ono bo laufalo do 400k kilometov brez problemov ali pa še več.
vozim ta motor daily in je to daleč od resnice. Motor ni edina komponenta pr avtu, k ga lahk nardi nevoznega...
IL_DIAVOLO je izjavil:
Aja, 14 motorjev je ze menjal? To sem pa spregledal
ja, ampak to so gen1 motorji, ki so znani po tem, da so navelik crkoval. Originalni naj bi zdrzal ~700kkm. To je cifra, k jo se večina tdijev stezka doseze. Novodobni elektromotorji od tesle bi mogl bp it do miljona, glede na to kok overbuilt so.
Če si priden in znaš voziti, motor počakati da se ogreje in potem stiskati, delati servise nima kaj dosti biti problemov.
Originalni naj bi....spet smo pri naj bi...se pravi se še ne ve ane, vse nekaj na pamet.
Se nikoli nisem cakal, da se motor ogreje in ni bilo nikoli nic narobe. Miti in bajke.
Res pa je, da nimam avtoceste 1 km od doma.
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Goran's Blog ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Goran's Blog je izjavil:
Goran's Blog je izjavil:
Da ne govorimo o dizlih, s turbinami, grelnimi svečkami, dpfji, adblue, črpalkami za vse to, 5. injektorji in ne vem kaj vse imajo, da nekako napol funkcionirajo. Avtomatiki, dsg in podobno, pa tudi ne ravno poenostavi zadeve.
Kupiš star 1.9 TDI in se ti po domače je**.
Narediš tistni mali servis ko je potrebno in to je pa to in ono bo laufalo do 400k kilometov brez problemov ali pa še več.
vozim ta motor daily in je to daleč od resnice. Motor ni edina komponenta pr avtu, k ga lahk nardi nevoznega...
IL_DIAVOLO je izjavil:
Aja, 14 motorjev je ze menjal? To sem pa spregledal
ja, ampak to so gen1 motorji, ki so znani po tem, da so navelik crkoval. Originalni naj bi zdrzal ~700kkm. To je cifra, k jo se večina tdijev stezka doseze. Novodobni elektromotorji od tesle bi mogl bp it do miljona, glede na to kok overbuilt so.
Če si priden in znaš voziti, motor počakati da se ogreje in potem stiskati, delati servise nima kaj dosti biti problemov.
Originalni naj bi....spet smo pri naj bi...se pravi se še ne ve ane, vse nekaj na pamet.
Se nikoli nisem cakal, da se motor ogreje in ni bilo nikoli nic narobe. Miti in bajke.
Res pa je, da nimam avtoceste 1 km od doma.
Sej dejansko tudi jaz ga ne ogravam, ma sigurno je veliko boljše, da se ogreje na delovno temperaturo, lih mit in bajka to ni, sploh pa v zimskih mesecih saj pri mrzli temperaturi so obrame materialov višje (vizkosnoz olja, trenje, trdote materialov, korozijske obrabe...)
suzu ::
Kaj ti bluziš karafeka, ena navadna kobila je dražja od Tesle S plaid, preračunano na moč 1 konja. Kje je šele TCO, vprašaj inženirčka
Ja, samo na kobili izpadeš faca, v Tesli pa samo naznanjaš naokrog, kako nizko samozavest imaš in se pustiš nategniti vsakemu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: suzu ()
Korestada ::
Točno to. V veliki meri so pa za to krive subvencije za EV. Ker namesto, da bi vsak jezno rekel "Kaj?!? 37.000EUR za Peugeot 2008 na baterije, fuck off!" reče "Ok, če odbijem subvencijo, je samo še 10k razlike, do tistega, ki bi ga vzel, ampak tale je malo hitrejši...." Kar je kretensko, ker se potem cene ostalih za točno toliko dvignejo in to postane normalno. In mladež tule gor je ves zadovoljen, ker se cene počasi izenačujejo, ne vidi pa, da bi se včasih za tak denar peljal z Das Auto višjega razreda (lahko je tudi Japonec ali Franczoz, saj nima veze), danes pa za tak denar, po odbiti subvenciji, jeeej, vozi enega jebenega malega Seata. Pardon, Cupro.
Jeseni sem gledal malo nove avte, in ponesreči odprl cenike za isti avto izpred dveh, treh let, me je skoraj na rit vrglo, ca 10k manj za isti avto (Corolla TS). Pa ok 30k, ampak potem je še par jurjev davkov, zavarovanj, cestnin... Brezveze, toliko ga pa spet ne rabim.
EVji so pa itak nateg, ko je baterija fuč, ga lahko prodaš za staro železo.
Sem pa peljal tole Corollo TS hibrid na testno vožnjo, in je res lušna reč, tako da bi jo tudi vzel, ampak kot omenjeno, 30-35k mi je bilo preveč. Zelo udobna vožnja, in 1.8L motor ima dovolj moči za prehitevanje, vožnjo v klanec ipd, po mestu je pa sploh super. Na menjalnik sem se navadil v 10 minutah, res pa ni to avto za dirkat ali rally.
Tole o "baterija fuč po 10 letih" smo že dorekli da je mit. 10 let stare Tesle imajo v praksi okrog 90 % originalne kapacitete. Kapaciteta pada okrog 1 % na leto, čekiraj linke spodaj.
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Li-ion baerije v Tesli in ostalih električnih avtih dosežejo 1500 do 2000 ciklov, preden kapaciteta pade na 80 % začetne kapacitete. En cikel pomeni spaznit celo baterijo od polnega do nule (primer: 10x sprazniš po 10 % je to še vedno samo en cikel). 1500 ciklov x 400 km na cikel kot opravi Tesla z enim polnjenjem baterije= 600.000 km. Kar potrujeje tudi praksa, že se pojavljajo modeli 3 z narejenimi 500.000 km, ki imajo še preko 80 % originalne kapacitete, še vedno prvi motor, vse kar je zamenjal je bila ena oljna pumpa za dobrih 200 €:
https://www.autoevolution.com/news/this...
Now we’ve come across a Canadian Tesla Model 3 owner who claims his car, delivered in October 2018, has passed 310,000 miles (500,000 km) with no issues whatsoever. According to the owner, who goes by the name “I like piano black” on Twitter, his car is still on its original brakes and battery. He only replaced the drivetrain oil pump at 286,000 miles (460,000 km) for 250 CAD ($194).
Having passed 310,000 miles with the original battery, this Tesla Model 3 certainly made history, at least among its brethren. This is the highest mileage Tesla Model 3 we know of, and it’s still going strong after all this time. According to its owner, the battery has lost around 20% of its original capacity. This might be on the high side, but considering his use-case scenario, it might actually be quite impressive.
Litijonske baterije seveda NISO višek tehnologije kar se življenjske dobe tiče, kot omenjeno po 1500 do 2000 ciklih kapaciteta pade na 80 % začetne. Boljše v tem pogledu so LFP baterije, oziroma imenovane tudi litij železo fosfatne, ki jim šele po 6000 ciklih kapaciteta pade na 80 % začetne. Te LFP baterije zaenkrat uporablja Tesla v polovici svojih prodanih avtomobilov, ter nekateri kitajski proizvajalci. Ampak zaradi nižje cene takih baterij bo tega vedno več. Imaš pa tudi LTO baterije, ki imajo 30.000 ciklov (cca 15 do 20x več kot današnje litijonske baterije), vendar se v avtomobilih zaenkrat ne uporabljajo zaradi majhne energijske gostote (shranijo manj energije na enoto mase in volumna).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Korestada ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 257999 (6364) | hojnikb |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131012 (91077) | D3m |
» | Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10915 (7297) | pi pawr |