» »

EV ali hibrid?

EV ali hibrid?

Temo vidijo: vsi

kow ::

Kripto mesi je izjavil:

Če gre elektrika še x2 gor (od novih 2024 nereguliranih cen) je ICE vožnja skoraj enakovredna EVjevi.
0.4€ kwh, poraba 20kwh = 8€ na 100km
1.5€ dizel, poraba 6l/100km = 9€ na 100km


Elektrika ne more iti x2 gor, to so blodnje oz. ekstrapolacije trenda brez vsakega razmisleka.

peky ::

Lastnik PHEV in EV. Pod nobenim pogojem ne kupuj PHEV/HEV, kupi EV.

Kot drugi avto imam dobri dve leti BMW i3 94Ah (l. 2017, 67k km). Kupljen za 17k, glede na trenutne cene je cena še vedno podobna. Pozimi je polni range 160-180km (klima + gretje sedežev), ostale mesece 200-220km. Do službe imam 30km v obe smeri, večinoma AC (do 100 km/h, hitreje itak ne gre zaradi gneče).

Napolnjenost baterije imam večinoma med 20 in 90%. Zaenkrat ne kaže kakšnih znakov degradacije. Servisov praktično ni.

Minusi so nekoliko slabša ventilacija, sedeži so kar basic (naprej, nazaj, gor, dol gre mehansko) in frunk ni vodotesen (imas aftermarket rešitve).

Glede polnjenja pa ne potrebuješ polnilnice za 1kEUR, poleg dobiš schuko polnilec (10A) in čez noč bp dovolj napolniš (v 10. urah 80%). Če polniš na AC 11kw polnilnci traja 2 uri (cena 0,35EUR/kW), na DC 50kW polnilnici 30-40 min (0,5EUR/kW) do 80-90%.

- zavarovanje je baje dražje (gledajo kw?) kako je pri hibridih? - Za i3 je novonabavna cena 50k, kasko s popusti je nekje 1kEUR
- kako se plača cestnina pri hibridih, je kaj ceneje? - Ne plačaš cestnine pri registraciji za EV, za hibrid plačaš polno cestnino
- se bi mi bolj splačalo počakati na 2024, nekaj sem gledal najavljajo cenejše EV (nižji rang) je kdo kaj spremljal? Uporabi Avant2go in testiraj poceni EVje (Zoe, Smart, itd.)
- Kakšne imate kaj povprečno stroške z EV tisti, ki nimate svoje elektrarne in polnite mešano (polnilnice in doma). - Cene imaš zgoraj oz. si prenesi aplikacije Onecharge (Petrol), Gremonaelektriko ali Pluhshare in poglej cene.
- Je res velik padec cene ob sami prodaji, je imel kdo težavo s prodajo rabljenega električnega vozila? - Nisem še prodajal, sem pa kupil rabljen EV po relativno nizki ceni (17k)
- Kakšno imate mnenje o nakupu rabljenih EV? Jaz se bojim da bi bile kakšne težave z baterijo ali kakšno dražjo stvarjo... - Lastniki i3 (94 ali 120Ah) imajo zelo malo težav z baterijo (poguglaj oz. poglej na reddit)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: peky ()

deco16 ::

Od kje vam ideja da je potrebno za EV kupit polnilnico? Le to dobi vsak zraven avta. Polnilnica na šuko in 10A oziroma nekje 12A je več kot dovolj za veliko večino km kot delaš z avtom.

Če pa nucaš več, 11kW polnilnice se dobijo za 150€ pri kitajci.

Strošek 2 tanka pri ICEju.

Jnou ::

deco16 je izjavil:

Od kje vam ideja da je potrebno za EV kupit polnilnico? Le to dobi vsak zraven avta. Polnilnica na šuko in 10A oziroma nekje 12A je več kot dovolj za veliko večino km kot delaš z avtom.

Če pa nucaš več, 11kW polnilnice se dobijo za 150€ pri kitajci.

Strošek 2 tanka pri ICEju.


OK ignoriraj polnilnico, še vedno ni računice.

Utk ::

Če ne rabiš elektrarne in polnilnice, si vezan na super ugodne javne polnilnice.

Kako to da nekdo, ki tako zelo nima pojma, ima tolk za povedat o tem? Dej povej, tako med nami, namenoma lažeš ali si samo neumen kot noč?

OK ignoriraj polnilnico, še vedno ni računice.

Mi smo pred dvemi leti dali za elektrarno in EV 15 jurjev. Z besedo, petnajst jurjev. 10 je bila elektrarna, 5 doplačilo za električnega, ker smo ice prodali. V tem času smo naredili dobrih 30,000 km z njim in se 2 zimi zastonj greli, pa še vmes seveda ni bilo elektrike za plačat. Na bencinu in servisih smo prišparali vsaj 2500, elektrike je pa naredila za 4500 evrov.

Ampak ti veš da ni računice...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kripto mesi ::

kow je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

Če gre elektrika še x2 gor (od novih 2024 nereguliranih cen) je ICE vožnja skoraj enakovredna EVjevi.
0.4€ kwh, poraba 20kwh = 8€ na 100km
1.5€ dizel, poraba 6l/100km = 9€ na 100km


Elektrika ne more iti x2 gor, to so blodnje oz. ekstrapolacije trenda brez vsakega razmisleka.

Od 2021 do 2024 je šla x5 (nižja tarifa), tako da vse je možno. Sicer pa če si bralno pismen bi videl, da je to le izračun, ker je hojnik trdil, da tudi če gre elektrika x2 da je vožnja še vedno neprimerno cenejša, kar pa ni res.

Gambino ::

Dokler ne morem prevoziti z EVjem več kot 1000Km, me takšen avto ne zanima! Da se vmes ustavljam in upam, da je polnilnica delujoča oz frej oz, da sploh je tam (Hrvaška), ne hvala! Stroški me niti ne ganejo, bistvo je funkcionalnost, ki jo pri EVjih NI!!!

hojnikb ::

Gambino je izjavil:

Dokler ne morem prevoziti z EVjem več kot 1000Km, me takšen avto ne zanima! Da se vmes ustavljam in upam, da je polnilnica delujoča oz frej oz, da sploh je tam (Hrvaška), ne hvala! Stroški me niti ne ganejo, bistvo je funkcionalnost, ki jo pri EVjih NI!!!


A to da pumpe nebi delale al pa nebi blo nafte, te pa ni strah? Naj te spomnem, ta problem so mel v začetku prejšnega leta že angleži...
#brezpodpisa

issak ::

KrajncTibor je izjavil:


Regionalna cesta 80%, potem pa še 20% AC in mesto. Razen ko grem na dopust, takrat je pa več KM. Iščem nekaj v stilu Renault Megane E-tech, EC4X, Peugeot 408, Megane Conquest, Peugeot E3008 (še ni zunaj). Rabim nekaj z več prostora (familija).


Toyota Corolla Touring Sports
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Reaper ::

To sem tudi jaz ugotovil, da je najoptimalnejši nakup za zgoraj omenjeno relacijo ta model Toyote oz. Corolla Cross, kar se ti pač bolj dopade, karavan ali SUV.

Jnou ::

Utk je izjavil:

Če ne rabiš elektrarne in polnilnice, si vezan na super ugodne javne polnilnice.

Kako to da nekdo, ki tako zelo nima pojma, ima tolk za povedat o tem? Dej povej, tako med nami, namenoma lažeš ali si samo neumen kot noč?

OK ignoriraj polnilnico, še vedno ni računice.

Mi smo pred dvemi leti dali za elektrarno in EV 15 jurjev. Z besedo, petnajst jurjev. 10 je bila elektrarna, 5 doplačilo za električnega, ker smo ice prodali. V tem času smo naredili dobrih 30,000 km z njim in se 2 zimi zastonj greli, pa še vmes seveda ni bilo elektrike za plačat. Na bencinu in servisih smo prišparali vsaj 2500, elektrike je pa naredila za 4500 evrov.

Ampak ti veš da ni računice...


Sem napisal svoj primer, očitno je v tvojem drugače. Moja potencialna EV bi stala vsaj 15k (imam predračun), za gretje imam cenejšo varianto od elektrike tako, da me to zaenkrat ne zanima in nikoli ne bi dobil primerljivega avtomobila mojemu sedanjemu dizlu, če doplačam le 5k (predvidevam, da bi bilo vsaj 10-15k). Glede na to, da trenutno porabim manj kot tank na mesec bi zelo dolgo trajalo, da bi na bencinu privarčeval dovolj, da se mi investicija cca 30k v EV povrne. Saj hočem, da me kdo demantira, nisem čustveno navezan na vonj po dizlu ampak zaenkrat me še nihče ni.

energetik ::

Kripto mesi je izjavil:

Od 2021 do 2024 je šla x5 (nižja tarifa), tako da vse je možno. Sicer pa če si bralno pismen bi videl, da je to le izračun, ker je hojnik trdil, da tudi če gre elektrika x2 da je vožnja še vedno neprimerno cenejša, kar pa ni res.
Če bi šla od 2024 nereguliranih cen gor še x2, bi se cena EV na 100km nekako izenačila s hibridom po trenutni ceni bencina. Ampak ne bo šla, ker bo vsaka firma začela v takem primeru laufat svoje dizel agregate, ker bi bilo ceneje. Še prej pa bi plinske vžgale na polno. Torej ja, EV je 2-3x cenejši na 100km od hibrida ali dizla (če se fila doma večinoma na NT!). Še vedno pa je potrebno izračunat TCO na recimo 10-15let. Pri malo letnih km se še vedno ne splača. Trenutno bi bil prihranek pri mojih letnih 16Mm nekje 750 € napram mojemu hibridu, filanje izključno v NT. ROI bi hotel v tem primeru v max 8 letih. Za 30k pred 2 letoma nisem našel EV-ja z vsaj 600L prtljažnikom.
vires in numeris

IL_DIAVOLO ::

35k vreden avto za 40 km dnevno? Lol
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Moja potencialna EV bi stala vsaj 15k (imam predračun),

Če te bi stala 15k, potem imaš tako ogromno porabo, tudi brez ogrevanja, da bi je moral že zdavnaj postavit.
Za 15 k dobiš danes 15kwp elektrarno, ki letno naredi za cca 3 jurje elektrike.

za gretje imam cenejšo varianto od elektrike tako

Cenejše od zastonj? Good for you...

Glede na to, da trenutno porabim manj kot tank na mesec

Če daš na mesec 70 evrov za gorivo, potem res niti teoretično ne moreš prišparat več kot 70 evrov na mesec. Ko bo ta tvoj dizel fuč, in boš moral spet nekaj kupit, bo pa druga pesem.

asdf_jklc ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj si nabavil, ce ni skrivnost?

Bom zadržal znamko in model vozila zase, ker je na forumu vsaka stvar, ki ni bavarc za 100.000 €, ničvredna. Lahko rečem, da gre za večje družinsko vozilo, bencinski motor, moči 120KW+, nažalost s turbino, brez kakršnekoli hibridne tehnologije in izklopljeno bedarijo start&stop. Poraba se vrti med 5.7 in 6.8 litra varčne vožnje. Močan motor za takrat ko se res rabi - npr. pot v hribe, počitnice ko pelješ kolesa zraven,...

stara mama ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

35k vreden avto za 40 km dnevno? Lol

:)):)):))
Šparat je treba, pa naj stane kolk hoče!!!

Utk ::

Za 40 km dnevno si nabaviš rabljenega za 15 jurjev in se voziš skoraj zastonj. Ker je itak izven garancije niti servisov ne delaš.

stara mama ::

Glej da ne pozabiš na volanske končnike in zarustane bremze!

deco16 ::

To se spomnijo na tehničnem, tko kot vse lastnike nemških premiskih znamk ;) Baje so najslabše vzdržavene ker se vse pod kozolcem šraufa. Tko mi je reku na tehničnem par let nazaj zaposleni.

stara mama ::

Nevem, zakaj pol obiskuješ take vaške luknje, ki so dojemljive za podkupovanje.

Utk ::

stara mama je izjavil:

Glej da ne pozabiš na volanske končnike in zarustane bremze!

Vsake tolk časa po kakem klancu dol rukneš v ler in bo v redu.
Volan je pa res problem. Tu imajo dizli res srečo, ker nimajo volana.

stara mama ::

Kr precej ja, da prišparajo na kilah (obremenitvah podvozja).
Dobr, da si izpostavil!

issak ::

Reaper je izjavil:

To sem tudi jaz ugotovil, da je najoptimalnejši nakup za zgoraj omenjeno relacijo ta model Toyote oz. Corolla Cross, kar se ti pač bolj dopade, karavan ali SUV.


Karavan ima bistveno večji prtlažnik.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

nekikr ::

KrajncTibor je izjavil:

Terminathor je izjavil:

Tako je, kupi samo bencin. Štrom se draži....
Če bi pa rad bil ECo, pa 3x premisli od kje pridobivajo material za te fancy baterije za EV.

ne gre se mi za Eco ampak bolj "prišparat" denar :) vem da EV nimajo servisev, ni cestnin pa manjši stroški prevoza ampak ja ne vem, če še vedno manjši stroški prevoza :) prav tako je kredit cenejši

Torej boš staro kanto, ki je že davno amortizirana, za katero pride servis in menjava gum 100€, ki ima nepomembno vrednost zavarovanja zamenjal z EV, kjer bo samo amortizacija višja od tvojega celotnega stroška goriva? V imenu šparanja, seveda?

Dve stvari sta neskončni. Vesolje in človeška neumnost. Za vesolje nismo prepričani.

deco16 ::

stara mama je izjavil:

Nevem, zakaj pol obiskuješ take vaške luknje, ki so dojemljive za podkupovanje.


Od kje si zdej ti potegnu zaključek, da je kdo dojemljiv za podkupovanje?

Vprašal sem kaka je statistika, kolk jih pade na tehničnemu. Takrat sem pripeljal clita pa vprašal, tej renoji majo vedno probleme a, kaki končniki pa to. Pa me je postavil na realna tla in reku da so lastniki francozov bolj pripravljeni in dajo avto prej zrihtat. Lastniki nemcev pa mislijo da to je vse večno.

Vaške lukne al ne, avto sem mel zrihtan, nič ni blo treba podmazat nit opcije ni bilo. Svašta.

Zakaj bi mela stara kanta manjšo vrednost amortizacije kot EV, a olje je zastojn al kaj, pa filtri?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

Jnou ::

Utk je izjavil:

Moja potencialna EV bi stala vsaj 15k (imam predračun),

Če te bi stala 15k, potem imaš tako ogromno porabo, tudi brez ogrevanja, da bi je moral že zdavnaj postavit.
Za 15 k dobiš danes 15kwp elektrarno, ki letno naredi za cca 3 jurje elektrike.

za gretje imam cenejšo varianto od elektrike tako

Cenejše od zastonj? Good for you...

Glede na to, da trenutno porabim manj kot tank na mesec

Če daš na mesec 70 evrov za gorivo, potem res niti teoretično ne moreš prišparat več kot 70 evrov na mesec. Ko bo ta tvoj dizel fuč, in boš moral spet nekaj kupit, bo pa druga pesem.


Tisti predračun za cca 15k vključuje tudi porabo potencialne toplotne črpalke. Je pa res, da bi bila poraba velika in zato tudi tako draga elektrarna.

Gretje na toplotno črpalko nikakor ni zastonj. Za to bi rabil 10k+ EUR za nakup TČ + elektrarna. Sedaj se pa dejansko grejem zastonj, ker seveda ne upoštevam lastnega dela, peč je pa že zdavnaj odplačana in amortizirana.

Ko moj trenutni dizel crkne bom spet pred podobno odločitvijo (če se razmere na trgu ne spremenijo drastično) A bom dal 20k za dizla/bencinarja ali 40k za primerljivega EV. Zakaj bi se pri takih cenah odločil za EV mi še vedno ni jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jnou ()

deco16 ::

Zato ker dizla ne dobiš več za ceno 20k in za to lahk dobiš že soliden rabljen EV. Par let star ni tolk razlike.

Zakaj pa ne Hibrida pol?

Korestada ::

Ko moj trenutni dizel crkne bom spet pred podobno odločitvijo (če se razmere na trgu ne spremenijo drastično) A bom dal 20k za dizla/bencinarja ali 40k za primerljivega EV. Zakaj bi se pri takih cenah odločil za EV mi še vedno ni jasno.


Si ti sploh gledal zdajšnje cene, ne pa tiste izpred 10 let? Bencinarji so se podražli ko pes. Razlika za PRIMERLJIVEGA EV in bencinarja nikakor ni 20k, ampak je dostikrat ICE celo dražji (iste moči seveda), ali pa je razlika samo nekaj jurjev v prid ICE, kar na gorivu dobiš hitro notr.

Zgodovina sprememb…

Korestada ::

Pejt na avto.net pa išči nove avte, ki imajo preko 220 konjev kot ima Cupra Born (pa še opremo izenači po možnosti, seveda tudi avtomatski menjalnik) in poročaj kaj dobiš. Najcenejši bencinar z preko 200 konjev je Hyundai i20 1.6 T-GDI N, ki stane 30 jurjev. Električni Cupra born po subvenciji te pride 1500 € manj (28,5 jurje).

Če izenačiš še ostalo opremo, bo razlika še večja.

ps: Cupra Born Bold ima 226 konjev, kar je 22 konjev več od tega Hyundaja.

Ps: zdele opazil, imaš tudi električni avto MG4, pred subvencijo pride 31.390 € minus 6500 € subvencije si na pod 25 jurjev. Tud ta ma nad 200 konjev.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Korestada je izjavil:

Ko moj trenutni dizel crkne bom spet pred podobno odločitvijo (če se razmere na trgu ne spremenijo drastično) A bom dal 20k za dizla/bencinarja ali 40k za primerljivega EV. Zakaj bi se pri takih cenah odločil za EV mi še vedno ni jasno.


Si ti sploh gledal zdajšnje cene, ne pa tiste izpred 10 let? Bencinarji so se podražli ko pes. Razlika za PRIMERLJIVEGA EV in bencinarja nikakor ni 20k, ampak je dostikrat ICE celo dražji (iste moči seveda), ali pa je razlika samo nekaj jurjev v prid ICE, kar na gorivu dobiš hitro notr.

Lej, recimo primer Hyundai Kona, ki obstaja v obeh različicah. S primerljivo opremo in močjo, TGDI bencinar je 27k, električen s podobno močjo (manjša baterija 40kWh) je 37k -4,5k subvencije. Razlika je 5,5k. Z normalno 64kWh baterijo je razlika ~10k. Pri cenejši rabiš nekje vsaj 7 let, da sploh prideš na nulo.
vires in numeris

Kawhi ::

jebali te konji inženirček teoretični...

Korestada ::

Link, edino kar sem odkljukal je bil NOV avto nad 200 konjev in razvrstil sem od najcenejšega do najdražjega:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

PRIMERLJIV EV te pride manj, ker ima 6500 EUR subvencije (če je nakupna cena pod 35k, drugače je subvencije 4500EUR).

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Zakaj točno bi jaz hotel imeti 200+km? Večina avtov na naših cestah je konkretno pod 200km in vsi se lepo brezskrbno vozijo okoli.

Korestada ::

energetik je izjavil:

Korestada je izjavil:

Ko moj trenutni dizel crkne bom spet pred podobno odločitvijo (če se razmere na trgu ne spremenijo drastično) A bom dal 20k za dizla/bencinarja ali 40k za primerljivega EV. Zakaj bi se pri takih cenah odločil za EV mi še vedno ni jasno.


Si ti sploh gledal zdajšnje cene, ne pa tiste izpred 10 let? Bencinarji so se podražli ko pes. Razlika za PRIMERLJIVEGA EV in bencinarja nikakor ni 20k, ampak je dostikrat ICE celo dražji (iste moči seveda), ali pa je razlika samo nekaj jurjev v prid ICE, kar na gorivu dobiš hitro notr.

Lej, recimo primer Hyundai Kona, ki obstaja v obeh različicah. S primerljivo opremo in močjo, TGDI bencinar je 27k, električen s podobno močjo (manjša baterija 40kWh) je 37k -4,5k subvencije. Razlika je 5,5k. Z normalno 64kWh baterijo je razlika ~10k. Pri cenejši rabiš nekje vsaj 7 let, da sploh prideš na nulo.


Torej v tem primeru 5,5k razlike, ne 20k kot eni sanjajo. Ampak spet ni bencinar primerljiv, ker kona z 64 kWh baterijo pride PO SUBVENCIJI 4500 EUR dobrih 35 jurjev. Ima 150 kW, kar je preko 200 konjev. Koliko te stane NAJCENEJŠI NOV ICE z preko 200 konji? Tako je 30 jurjev. Pa je dost manjši kot ta kona, pa tudi mnogo opreme nima:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sicer pa ta kona zgreši ta večjo 6500 EUR subvencijo, ki velja do nakupne cene 35k, dobi samo 4500 EUR subvencije.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Sparkxl je izjavil:

Zakaj točno bi jaz hotel imeti 200+km? Večina avtov na naših cestah je konkretno pod 200km in vsi se lepo brezskrbno vozijo okoli.

Nehaj no, tule ti bodo lepo povedali, da če avto nima 300 konjev in 3 sekunde od 0-100km/h, da to sploh ni avto in da vzemi Teslo, da boš sploh prišel do lokalne trgovine po 30 coni.

energetik ::

Korestada je izjavil:

energetik je izjavil:

Korestada je izjavil:

Ko moj trenutni dizel crkne bom spet pred podobno odločitvijo (če se razmere na trgu ne spremenijo drastično) A bom dal 20k za dizla/bencinarja ali 40k za primerljivega EV. Zakaj bi se pri takih cenah odločil za EV mi še vedno ni jasno.


Si ti sploh gledal zdajšnje cene, ne pa tiste izpred 10 let? Bencinarji so se podražli ko pes. Razlika za PRIMERLJIVEGA EV in bencinarja nikakor ni 20k, ampak je dostikrat ICE celo dražji (iste moči seveda), ali pa je razlika samo nekaj jurjev v prid ICE, kar na gorivu dobiš hitro notr.

Lej, recimo primer Hyundai Kona, ki obstaja v obeh različicah. S primerljivo opremo in močjo, TGDI bencinar je 27k, električen s podobno močjo (manjša baterija 40kWh) je 37k -4,5k subvencije. Razlika je 5,5k. Z normalno 64kWh baterijo je razlika ~10k. Pri cenejši rabiš nekje vsaj 7 let, da sploh prideš na nulo.


Torej v tem primeru 5,5k razlike, ne 20k kot eni sanjajo. Ampak spet ni bencinar primerljiv, ker kona z 64 kWh baterijo pride PO SUBVENCIJI 4500 EUR dobrih 35 jurjev. Ima 150 kW, kar je preko 200 konjev. Koliko te stane NAJCENEJŠI NOV ICE z preko 200 konji? Tako je 30 jurjev. Pa je dost manjši kot ta kona, pa tudi mnogo opreme nima:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sicer pa ta kona zgreši ta večjo 6500 EUR subvencijo, ki velja do nakupne cene 35k, dobi samo 4500 EUR subvencije.
Ne znaš računat inženirček, Kona s 64 baterijo je preko 41k. S subvencijo 37k. Sicer pa je tudi bencinska Kona precenjena. Če pogledaš karavanskega I30 120km turbobenz, DCT avtomatik pride 23k. Niti pod razno niso vsi turbobencinarji kar 30k, kot se skuša podvaliti v to temo.
vires in numeris

Sparkxl ::

Inženir, ne vem kake tablete so ti danes dali, ampak redko kdo se ob nakupu odloča glede na km. Boš videl, ko boš sam kupoval svoj prvi avto. In kdo "rabi" 200km v koni??

Korestada ::



Sparkxl je izjavil:

Inženir, ne vem kake tablete so ti danes dali, ampak redko kdo se ob nakupu odloča glede na km. Boš videl, ko boš sam kupoval svoj prvi avto. In kdo "rabi" 200km v koni??


Imama avto, ne jemljem tablet, tudi če moč popolnoma zanemariš, še vedno nikoli ni nikol tko da bi EV stal 40k, primerljiv ice ki mu zanemarimo moč pa 20k, ni takih razlik niti podrazno ne. Tudi če moč zanemariš je razlika morda nekaj jurjev. Če pa jo ne zanemariš je pa EV cenejši že za nakup. Res pa je da je večina EVjev zaenrat še v višjih segmentih in zato se morda to tako komu zdi.

Ne znaš računat inženirček, Kona s 64 baterijo je preko 41k. S subvencijo 37k.

Znam računat, dobiš še kakega jurja dol ko s zgihaš z prodajalcem. Če pa ne je pa res 36.640 EUR.

Sicer pa je tudi bencinska Kona precenjena

Seveda je, kot vsi avti dandanes..

Če pogledaš karavanskega I30 120km turbobenz, DCT avtomatik pride 23k. Niti pod razno niso vsi turbobencinarji kar 30k, kot se skuša podvaliti v to temo.

Link daj. Plus sam praviš da je 120 konjev, torej ni 200 konjev. Cupra Born ima 226 konjev moči, koliko pride tak bencinar, kar poglej, boš presenečen..

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

Korestada je izjavil:

Pejt na avto.net pa išči nove avte, ki imajo preko 220 konjev kot ima Cupra Born (pa še opremo izenači po možnosti, seveda tudi avtomatski menjalnik) in poročaj kaj dobiš. Najcenejši bencinar z preko 200 konjev je Hyundai i20 1.6 T-GDI N, ki stane 30 jurjev. Električni Cupra born po subvenciji te pride 1500 € manj (28,5 jurje).

Če izenačiš še ostalo opremo, bo razlika še večja.

ps: Cupra Born Bold ima 226 konjev, kar je 22 konjev več od tega Hyundaja.

Ps: zdele opazil, imaš tudi električni avto MG4, pred subvencijo pride 31.390 € minus 6500 € subvencije si na pod 25 jurjev. Tud ta ma nad 200 konjev.



Sori, samo gledati EVja od VW grupe, je neumnost. Že VW ima poden EVje, sekret od kinder jajčka, totalno nezanesljiv in nekvaliteten, Seat Cupra Born je pa še večje skropucalo!
konji še zdaleč niso vse!

Jnou ::

Ne govorim o teh malih avtomobilčkih ampak o družinskem avtomobilu ala Passat oz. podoben rang. Jaz ne najdem cenejšega EV kot ICE v tem segmentu, z veseljem me lahko demantiraš.

Korestada ::

MG5 velik družinski avtomobil (karavan), pride okrog 30k po subvenciji. Razlike v nakupnih cenah se manjšajo, kmalu jih ne bo več..ne sme se bit nestrpen, vse bo, samo počasi, treba je bit potrpežjiv:
https://www.transportenvironment.org/di...

Zgodovina sprememb…

Vanadium ::

KrajncTibor je izjavil:

Terminathor je izjavil:

Tako je, kupi samo bencin. Štrom se draži....
Če bi pa rad bil ECo, pa 3x premisli od kje pridobivajo material za te fancy baterije za EV.

ne gre se mi za Eco ampak bolj "prišparat" denar :) vem da EV nimajo servisev, ni cestnin pa manjši stroški prevoza ampak ja ne vem, če še vedno manjši stroški prevoza :) prav tako je kredit cenejši


Pol kupiš Dacio na LPG, če želiš prišparati oz. šparati denar ... Drugače pa sem včeraj vozil novo službeno Toyoto Corolo 2.0 hibrid in sem si samo rekel hvala bogu, da nimam tega za privat avto (sem pa komaj čakal, da jo probam, ker sem cca. 1 leto nazaj zelo ogreval, da bi dal v račun Passata 2014 in vzel novo corolo). Sej za po mestu mi je bil top, ampak na AC mi je bil pa katastrofa ta njihov menjalnik ... da ne omenjam, da sem skuril pol tanka na relaciji LJ-MB-LJ (cca. 250 km), kjer dvomim, da je bila povprečna hitrost višja od 110 km/h (sem vozil kar laganini, ker se mi ni mudilo)... Skratka jaz bom še kar kuril fosilna goriva, dokler ne bo kaj pametnega na voljo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

Korestada ::

Evo prej je energetik primerjal Kono, najcenejša kona z 146 kW moči pride 35.860 EUR, električna Kona z 150 kW moči pa 36.640 EUR PO SUBVENCIJI (subvencije je 4500 EUR in v ceno napisano na avtonetu ni upoštevana). Razlike torej skoraj ni. Link do obeh oglasov je spodaj:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Sploh nisem bral vseh predlogov.

Teraj škodo do konca in pika.

Gregor P ::

Vanadium je izjavil:

KrajncTibor je izjavil:

Terminathor je izjavil:

Tako je, kupi samo bencin. Štrom se draži....
Če bi pa rad bil ECo, pa 3x premisli od kje pridobivajo material za te fancy baterije za EV.

ne gre se mi za Eco ampak bolj "prišparat" denar :) vem da EV nimajo servisev, ni cestnin pa manjši stroški prevoza ampak ja ne vem, če še vedno manjši stroški prevoza :) prav tako je kredit cenejši


Pol kupiš Dacio na LPG, če želiš prišparati oz. šparati denar ... Drugače pa sem včeraj vozil novo službeno Toyoto Corolo 2.0 hibrid in sem si samo rekel hvala bogu, da nimam tega za privat avto (sem pa komaj čakal, da jo probam, ker sem cca. 1 leto nazaj zelo ogreval, da bi dal v račun Passata 2014 in vzel novo corolo). Sej za po mestu mi je bil top, ampak na AC mi je bil pa katastrofa ta njihov menjalnik ... da ne omenjam, da sem skuril pol tanka na relaciji LJ-MB-LJ (cca. 250 km), kjer dvomim, da je bila povprečna hitrost višja od 110 km/h (sem vozil kar laganini, ker se mi ni mudilo)... Skratka jaz bom še kar kuril fosilna goriva, dokler ne bo kaj pametnega na voljo...
... to si najbrž skuril zato "tako hitro", ker ima manjši tank, tam okoli 40 l ali nekaj podobnega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

Vanadium je izjavil:

KrajncTibor je izjavil:

Terminathor je izjavil:

Tako je, kupi samo bencin. Štrom se draži....
Če bi pa rad bil ECo, pa 3x premisli od kje pridobivajo material za te fancy baterije za EV.

ne gre se mi za Eco ampak bolj "prišparat" denar :) vem da EV nimajo servisev, ni cestnin pa manjši stroški prevoza ampak ja ne vem, če še vedno manjši stroški prevoza :) prav tako je kredit cenejši


Pol kupiš Dacio na LPG, če želiš prišparati oz. šparati denar ... Drugače pa sem včeraj vozil novo službeno Toyoto Corolo 2.0 hibrid in sem si samo rekel hvala bogu, da nimam tega za privat avto (sem pa komaj čakal, da jo probam, ker sem cca. 1 leto nazaj zelo ogreval, da bi dal v račun Passata 2014 in vzel novo corolo). Sej za po mestu mi je bil top, ampak na AC mi je bil pa katastrofa ta njihov menjalnik ... da ne omenjam, da sem skuril pol tanka na relaciji LJ-MB-LJ (cca. 250 km), kjer dvomim, da je bila povprečna hitrost višja od 110 km/h (sem vozil kar laganini, ker se mi ni mudilo)... Skratka jaz bom še kar kuril fosilna goriva, dokler ne bo kaj pametnega na voljo...

če hočeš res šparat pr TCO, kupiš rabljeno Dačo spring z tujine. Nakupna cena nizka, ker drzava da 3k€, poraba nizka, ker je avto lahek, stroški vzdrzevanja nizki, ker je shitbox pa zavarovanje nizko, ker je nov avto pocen.

Tko da če se hočeš res res pocen vozit na 4 kolesih, je to prava opcija. Seveda če maš kakšnih 10 jurjov na lagru pa če si se prpravljen vozit s tako kanto.
#brezpodpisa

Kawhi ::

Korestada je izjavil:

Evo prej je energetik primerjal Kono, najcenejša kona z 146 kW moči pride 35.860 EUR, električna Kona z 150 kW moči pa 36.640 EUR PO SUBVENCIJI (subvencije je 4500 EUR in v ceno napisano na avtonetu ni upoštevana). Razlike torej skoraj ni. Link do obeh oglasov je spodaj:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


si ti slep ali samo brezkrajno butast? vprašanje je retorično...

nekikr ::

Pa pustimo ob strani, a bi še 5 let nazaj taki mali jajčki stali ranga 18.000€. Danes je pa kar normalno da so samo 40.000€. Seveda so potem cene že skoraj izenačene. Še malo pa bo Clio 35.000€, Clio EV s subvencijo pa tudi. Fulj ugodno stari ajga.

Gambino ::

Vanadium je izjavil:

KrajncTibor je izjavil:

Terminathor je izjavil:

Tako je, kupi samo bencin. Štrom se draži....
Če bi pa rad bil ECo, pa 3x premisli od kje pridobivajo material za te fancy baterije za EV.

ne gre se mi za Eco ampak bolj "prišparat" denar :) vem da EV nimajo servisev, ni cestnin pa manjši stroški prevoza ampak ja ne vem, če še vedno manjši stroški prevoza :) prav tako je kredit cenejši


Pol kupiš Dacio na LPG, če želiš prišparati oz. šparati denar ... Drugače pa sem včeraj vozil novo službeno Toyoto Corolo 2.0 hibrid in sem si samo rekel hvala bogu, da nimam tega za privat avto (sem pa komaj čakal, da jo probam, ker sem cca. 1 leto nazaj zelo ogreval, da bi dal v račun Passata 2014 in vzel novo corolo). Sej za po mestu mi je bil top, ampak na AC mi je bil pa katastrofa ta njihov menjalnik ... da ne omenjam, da sem skuril pol tanka na relaciji LJ-MB-LJ (cca. 250 km), kjer dvomim, da je bila povprečna hitrost višja od 110 km/h (sem vozil kar laganini, ker se mi ni mudilo)... Skratka jaz bom še kar kuril fosilna goriva, dokler ne bo kaj pametnega na voljo...



Problem je, ker ne znaš vozit hibrida!. Vozil sem tako Passata B8 automatik, kot manual, vozil sem Novo Corollo 1.8 ter 2.0 z brezstopenskim oz planetarnim menjalnikom. Corolla se vozi odlično za ta rang vozila, to potrjujejo večina, ki se ukvarja s testiranjem v avtomobilski industriji, tudi kupci v večini. Motorni sklop in menjalnik sta v Corolli odlična v to sem se prepričal tudi sam! In nikakor ne pije 8l na 100km, razen če si jo gonil do onemoglosti!!! In ja avto ima sicer 180+ konjev, sicer!
In nisem lastnik Toyote!

Magic1 ::

nekikr je izjavil:

Pa pustimo ob strani, a bi še 5 let nazaj taki mali jajčki stali ranga 18.000EUR. Danes je pa kar normalno da so samo 40.000EUR. Seveda so potem cene že skoraj izenačene. Še malo pa bo Clio 35.000EUR, Clio EV s subvencijo pa tudi. Fulj ugodno stari ajga.

Zdej bo par možnosti. Ali bodo plače poletele, ali bo prodaja padla v prepad, ali pa bodo dopuščali neomejeno kreditiranje in se bo problem premaknil v prihodnost. Se mi pa zdi, da so marže tolk navil, da si lahko privoščijo nekaj časa komot 50% prodajo, ali še manj. Se gredo eko sceno tako, da se bo manj prodalo. Kuba style.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712257943 (6308) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058130994 (91059) D3m
»

Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6710914 (7296) pi pawr

Več podobnih tem