» »

Tresenje volana med zaviranjem

Tresenje volana med zaviranjem

Sheteentz ::

Med rahlim zaviranjem volan opleta sem pa tja, obenem pri počasni hitrosti in blagem zaviranju zaznavam prekinjeno zaviranje. Pri močnem zaviranju teh simptomov ni.

Fuč diski? Zadnji desni disk je res poln raz, neenakomerno obrabljen. Bi se lahko zaradi zadnjega diska vibracije prenašale na volan? Ostali diski so vizualno vredu.

Invictus ::

Popravi zavore. Po možnosti v paru (sprednje, zadnje).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hojnikb ::

zamenjaj diske in ploscice potem pa naprej ugotavljat, če to ne resi problema..
#brezpodpisa

black ice ::

Kot sta ti ze zgoraj svetovala, zamenjaj diske in ploscice. Ne varcuj, vzemi OEM oz. ATE, TRW ali nekaj v tem rangu.

Preveri, ce zadnje skarje delujejo, ponavadi se po nekaj letih zataknejo in potem pride do takih posledic. Mehaniki jih zelo neradi popravljajo, jim je lazje zamenjati celoten del. Kakorkoli, ne kupuj rabljenih skarj, ker jih bos cez nekaj mesecev spet menjal skupaj z diski in bos imel dvojne stroske.

mirator ::

Takole laično gledano bi rekel, da je več možnosti. Lahko imaš neenakomerno napolnjene pnevmatike, lahko imaš različno obrabljene diske zavor, lahko imaš izrabljene ali poškodovane kolesne ležaje, laho imaš izrabljene zglobe volanskega mehanizma itd. Tule na forum, če se ne bo javil kakšen avtomehanik, boš težko dobil ustrezen odgovor.
Moje priporočilo je, da avto odpelješ v kakšno avtomehanično delavnico in ti bodo tam dali pravi odgovor.

cypena ::

Mogoče imaš malo "zarustana" vodila zavornih čeljusti in trese, lahko so diski oziroma vse skupaj. Razdri in preglej vse skupaj, očisti vodila pa probaj. Oziroma, naj tvoj mehanik to pregleda.
Mogoče pa samo premalo zaviraš in se tudi lahko to pojavi
Če je pa kaj že na meji z obrabljenostjo, moraš pa itak komplet zamenjat, če hočeš varnost in mir za en čas.
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

IL_DIAVOLO ::

Zacni bolj agresivno zavirat in nehaj bozat pedal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

#000000 ::

Čist možno je tudi samo stabilizator, ki napram ostalemu košta še najmanj.

Blinder ::

Provaj še zavirat samo z ročno zavoro, da vidiš v kakšnem stanju je (samo) zadnja os
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MadMax ::

Nimajo vsi avti ročne na glavne zavore.

Pri iskanju rešitvs na daljavo bi pomagale informacije, kako je do tresenja prišlo (je avto dolgo stal, je zapeljal v lužo, je izjemno zaviral,...).

Aja, za kater avto gre pa buhnedaj povedat...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

Scorpy84 ::

Se enkrat scentriraj gume in sicer pri nekomu, ki ima hunter centrirko. Cudezno znajo marsikateri problemi izginiti.

a_borlak ::

Pregled zavor za začetek, potem pa naprej.

val46 ::

Po simptomih sodeč, je en ali morda celo več zavornih diskov zvitih. To se ponavadi zgodi, ali če jih pregreješ(sunkovito zaviranje ali morda vožnja več časa iz kakega prelaza, ko je tega zaviranja in držanja noge na pedalki za zavore preveč), ali pa morda da avto več časa stoji z ročno zavoro in se ploščice dobesedno prilepijo na disk...po ponovnem startu, zna pa disk "počit" ali se morda malo uvit. Samo centiranje gum ali morda neeankomerna polnost njih, tle ne igra nobene vloge pomoje. Isto razni kolesni ležaji. Če bi bilo to, bi to slišal in bi treslo nonstop, ne samo ob rahlem zaviranju. Pri močnejšem zaviranju se pa to ne čuti kot praviš, ker takrat ploščice dobesedno blokirajo disk in se le ta ne more več vrteti, zato tudi ne prihaja do tresljajev, kot v primeru blagega zaviranja.

Zamenjaj diske in ploščice, pa potem pridi povedat če je ok. Da ne bo spet še ena tema brez zaključka.

Sheteentz ::

Hvala za izčrpne odgovore. Če bi bile gume nepravilno centrirane ali neenakomerno polnjene, bi se treslo tudi med vožnjo, ne samo med zaviranjem, a ne? Dejansko zadnje dni čutim, ko počasi zaviram, neenakomerno zaviranje, torej da ploščice po disku/diskih "grabijo" sekcijsko. Oba prednja in zadnji levi disk so povsem gladki, zadnji desni pa ima očitne raze.

Idealno bi bilo, da bi lahko vsako gumo posebej zavrtel in ugotovil, na katerem disku mi ploščice tako neenakomerno zagrabijo. V torek bom itak pri serviserju, ker mora doliti aditiv za filter trdnih delcev, pa od včeraj tudi nagaja sprednji desni abs senzor, kar pa itak ni povezano s tem problemom tresenja. Ko zavijem močno levo, se izklopi abs in esp, očitno so fuč žičke ali kontakti.

Gre pa za C5 2008 hidravličarja z elektronsko ročno, tako da z ročno žal ne morem po filingu probat, ali mi neenakomerno zavira na zadnji osi.

val46 ::

To sem ti jaz že v prvo povedal...centiranje, napolnjenost gum in podobne pravljice pri tem da ti volan trese ob zaviranju nima nobene veze.

Kar se pa ABS tiče...še kako je povezano s tem tresenjem ob zaviranju. Tresljaji se prenašajo po celem pestu in verjemi da je to posledično pokvarilo oz precvikalo žičko od ABS senzorja. Če ni direktne povezave, še ne pomeni da ni vzrok tudi v temu veš. Kako pa to misliš da ne moreš preverit vsake gume posebaj? Če dvigneš avto na dvigalo, se ti mora vsaka guma vrtet neodvisno od ostalih. Sam upam da veš da se vedno menjuje komplete diskov in ploščic? Da ne boš morda menjal diske samo na enem kolesu...Pa če menjaš diske, reskiraj še tistih 100EUR in menjaj tudi ploščice. Drugače boš diske uničil v naslednjih nekaj tisoč kilometrih. Poleg diskov in ploščic pa naj ti mehanik preveri tudi cilindre, ki stiskajo ploščice na disk. Da ni tam problem in ti ne stisne enakomerno obeh ploščic...se pravi, da ti ne prime samo na eni strani. Tudi to bi znal bit problem za to tresenje. Sam to bo hitro videt, če je videt, da je ena ploščica bolj obrabljena kot druga. Pa tam ko praviš da maš zadnji desni disk razast? Ploščice so še dobre? Imajo dovolj mesa na njih? Da ti slučajno ne drsa že po železu, namesto po oblogi ploščic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Vuli ::

kako volan opleta? da trese med zaviranjem bi zastopil, da pa prav opleta.. pejd k mehaniku
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

nejc_nejc ::

Avto ti je stal.

starfotr ::

In zavorne klešče so najbrž slabe.

Predlagam menjavo kompleta. Torej zavorne klešče, diski in ploščice, v kolikor se izkaže da je to problem.

Kalibri ::

In odvisno od modela je lahko tudi abs senzor, ne samo žičke, ki se ga menja ločeno ali pa skupaj z ležajem.

Highlag ::

Preden kaj kupuješ preveri v kakšen stanju so stabilizatorji in gibljivi deli nosilcev prednjih koles. Če je popadla guma ki je pri vijakihh stabilizatorjev prav tako lahko trese, pa ni z zavorami nič narobe...
Never trust a computer you can't throw out a window

Scorpy84 ::

val46 je izjavil:

To sem ti jaz že v prvo povedal...centiranje, napolnjenost gum in podobne pravljice pri tem da ti volan trese ob zaviranju nima nobene veze.

Kar se pa ABS tiče...še kako je povezano s tem tresenjem ob zaviranju. Tresljaji se prenašajo po celem pestu in verjemi da je to posledično pokvarilo oz precvikalo žičko od ABS senzorja. Če ni direktne povezave, še ne pomeni da ni vzrok tudi v temu veš. Kako pa to misliš da ne moreš preverit vsake gume posebaj? Če dvigneš avto na dvigalo, se ti mora vsaka guma vrtet neodvisno od ostalih. Sam upam da veš da se vedno menjuje komplete diskov in ploščic? Da ne boš morda menjal diske samo na enem kolesu...Pa če menjaš diske, reskiraj še tistih 100EUR in menjaj tudi ploščice. Drugače boš diske uničil v naslednjih nekaj tisoč kilometrih. Poleg diskov in ploščic pa naj ti mehanik preveri tudi cilindre, ki stiskajo ploščice na disk. Da ni tam problem in ti ne stisne enakomerno obeh ploščic...se pravi, da ti ne prime samo na eni strani. Tudi to bi znal bit problem za to tresenje. Sam to bo hitro videt, če je videt, da je ena ploščica bolj obrabljena kot druga. Pa tam ko praviš da maš zadnji desni disk razast? Ploščice so še dobre? Imajo dovolj mesa na njih? Da ti slučajno ne drsa že po železu, namesto po oblogi ploščic.


Seveda, da se lahko gume tresejo pri zaviranju, ce niso gume dober nacentrirane. Zato se gre na hunter napravo, da se temu izognes. Ampak ker si ti pac najbolj pameten, ti pustim veselje. Sam sem pa x krat to videl in resil.
Avtorju, verjetno ti je zadnji cilinder zastekal, pogosta napaka... das obnovit pa je. Danasnji diski se danes tezko zvijejo, prej bojo ploscice odpovedale od pregretja, kot pa diske zvile, seveda v primeru diski niso prevec obrabljeni in zarjaveli.

solatjek ::

S takšno zgodbo sem se jaz ukvarjal. Pri počasnem ustavljanju se je cukajoče ustavljal, pri hitrosti pa je fajn zatreslo volan, sploh na AC pri 130, če si moral zavirati. To je znak, da je nekaj, kar se vrti zvito. Prvo pomisliš na diske.

Najprej sem menjal komplet zavore spredaj. 3000 km je bilo ok, nato spet tresenje. Ponovna menjava diskov in ploščic, po 3000 km enaka zgodba. Vmes preveril še z drugimi gumami na drugih platiščih - brez razlike. Na koncu smo menjali pesta, najprej ena stran, ker ni bilo bistveno bolje, še drugo. Od takrat naprej (sedaj že 150.000km) ni več tresenja. Material se je očitno utrudil (nobenega udarca ni bilo v kolo). Zanimivo je to, da igla pri merjenju pesta ni pokazala zvitosti. Ko si pa zategnil vijake in s tem simuliral platišče, pa je igla fajn plesala....

Sheteentz ::

Se spomniš, če se je treslo tudi pri močnem zaviranju? Pri meni se trese samo pri blagem zaviranju.

val46 ::

Scorpy84 je izjavil:

val46 je izjavil:

To sem ti jaz že v prvo povedal...centiranje, napolnjenost gum in podobne pravljice pri tem da ti volan trese ob zaviranju nima nobene veze.

Kar se pa ABS tiče...še kako je povezano s tem tresenjem ob zaviranju. Tresljaji se prenašajo po celem pestu in verjemi da je to posledično pokvarilo oz precvikalo žičko od ABS senzorja. Če ni direktne povezave, še ne pomeni da ni vzrok tudi v temu veš. Kako pa to misliš da ne moreš preverit vsake gume posebaj? Če dvigneš avto na dvigalo, se ti mora vsaka guma vrtet neodvisno od ostalih. Sam upam da veš da se vedno menjuje komplete diskov in ploščic? Da ne boš morda menjal diske samo na enem kolesu...Pa če menjaš diske, reskiraj še tistih 100EUR in menjaj tudi ploščice. Drugače boš diske uničil v naslednjih nekaj tisoč kilometrih. Poleg diskov in ploščic pa naj ti mehanik preveri tudi cilindre, ki stiskajo ploščice na disk. Da ni tam problem in ti ne stisne enakomerno obeh ploščic...se pravi, da ti ne prime samo na eni strani. Tudi to bi znal bit problem za to tresenje. Sam to bo hitro videt, če je videt, da je ena ploščica bolj obrabljena kot druga. Pa tam ko praviš da maš zadnji desni disk razast? Ploščice so še dobre? Imajo dovolj mesa na njih? Da ti slučajno ne drsa že po železu, namesto po oblogi ploščic.


Seveda, da se lahko gume tresejo pri zaviranju, ce niso gume dober nacentrirane. Zato se gre na hunter napravo, da se temu izognes. Ampak ker si ti pac najbolj pameten, ti pustim veselje. Sam sem pa x krat to videl in resil.
Avtorju, verjetno ti je zadnji cilinder zastekal, pogosta napaka... das obnovit pa je. Danasnji diski se danes tezko zvijejo, prej bojo ploscice odpovedale od pregretja, kot pa diske zvile, seveda v primeru diski niso prevec obrabljeni in zarjaveli.


A ne zastopiš da če bi bile gume potrebne centiranja, bi treslo že med samo voćnjo, ne samo ob zaviranju?

solatjek ::

Sheteentz je izjavil:

Se spomniš, če se je treslo tudi pri močnem zaviranju? Pri meni se trese samo pri blagem zaviranju.

Pri blagem zaviranju je bilo pri meni tresenje zelo očitno, pri močnem bistveno manj ali nič, odvisno od hitrosti. Pa tudi hladne zavore so manj tresle, kot vroče.

val46 je izjavil:


A ne zastopiš da če bi bile gume potrebne centiranja, bi treslo že med samo voćnjo, ne samo ob zaviranju?


Se strinjam, centriranje se pozna že pri vožnji, lahko pa je tudi kaj na gumah, jaz sem imel enkrat malo bulo na eni prednji gumi, med vožnjo se ni poznalo, če si pa pohodil zavoro, ko gumo obremeniš, pa je kolo fajn poskakovalo in si to seveda čutil na volanu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

fikus_ ::

Praviš da je avto 2008 letnik, tako da je verjetno tudi precej km. Bo potrebno do enega sposobnega mehanika, da preveri kompletno podvozje in ti pove, kaj je potrebno menjati.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Scorpy84 ::

val46 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

val46 je izjavil:

To sem ti jaz že v prvo povedal...centiranje, napolnjenost gum in podobne pravljice pri tem da ti volan trese ob zaviranju nima nobene veze.

Kar se pa ABS tiče...še kako je povezano s tem tresenjem ob zaviranju. Tresljaji se prenašajo po celem pestu in verjemi da je to posledično pokvarilo oz precvikalo žičko od ABS senzorja. Če ni direktne povezave, še ne pomeni da ni vzrok tudi v temu veš. Kako pa to misliš da ne moreš preverit vsake gume posebaj? Če dvigneš avto na dvigalo, se ti mora vsaka guma vrtet neodvisno od ostalih. Sam upam da veš da se vedno menjuje komplete diskov in ploščic? Da ne boš morda menjal diske samo na enem kolesu...Pa če menjaš diske, reskiraj še tistih 100EUR in menjaj tudi ploščice. Drugače boš diske uničil v naslednjih nekaj tisoč kilometrih. Poleg diskov in ploščic pa naj ti mehanik preveri tudi cilindre, ki stiskajo ploščice na disk. Da ni tam problem in ti ne stisne enakomerno obeh ploščic...se pravi, da ti ne prime samo na eni strani. Tudi to bi znal bit problem za to tresenje. Sam to bo hitro videt, če je videt, da je ena ploščica bolj obrabljena kot druga. Pa tam ko praviš da maš zadnji desni disk razast? Ploščice so še dobre? Imajo dovolj mesa na njih? Da ti slučajno ne drsa že po železu, namesto po oblogi ploščic.


Seveda, da se lahko gume tresejo pri zaviranju, ce niso gume dober nacentrirane. Zato se gre na hunter napravo, da se temu izognes. Ampak ker si ti pac najbolj pameten, ti pustim veselje. Sam sem pa x krat to videl in resil.
Avtorju, verjetno ti je zadnji cilinder zastekal, pogosta napaka... das obnovit pa je. Danasnji diski se danes tezko zvijejo, prej bojo ploscice odpovedale od pregretja, kot pa diske zvile, seveda v primeru diski niso prevec obrabljeni in zarjaveli.


A ne zastopiš da če bi bile gume potrebne centiranja, bi treslo že med samo voćnjo, ne samo ob zaviranju?


Ni nujno, zato se enkrat omenjam hunter, kjer ti pnevmatiko obremeni. In ce se ne motim je omenil, da ima peugeot. Pri PSA je pac tako, da za vsak k***, trese volan, samo hunter ga odpravi.

val46 ::

Ni res...vozi C5 citroena, to je menda kar dvakrat napisal. Sam eni pač preberete vsak tretji stavek, pa še tistega površno in pol sam neki po svoje "nakladate". Kot tista da pri vsakem PSA vozilu trese volan. Ne vem kaj si ti v svojem življenju že vozil, ampak jaz sem imel ene 3 pegoje in dva citroena, pa še par njih v službi kot službena vozila, pa še pri nobenem, pravim, pri NOBENEM do sedaj mi ni treslo volana. Sicer pa, lahko centira gume, ni to noben problem, tudi strošek ni ne vem kolk drag, ampak kot pravim, prepričan sem, da bo na koncu še vseeno moral menjavat vsaj ploščice in diske. No, naj OP sporoči ko bo porihtal zadevo, da vidimo, kdo je imel prav.

crniangeo ::

Servis zavor pod obvezno. Sem imel isto težavo pri svojem avtu, mehanik je bil bolj smotane sorte in mi je v dveh letih 2x menjaal samo plošče in diske. Na koncu je bilo nekaj drugega, ker sem peljal na drug servis, kjer so se spoznali na zavore.

Pa tudi mehanika sem menjal. novi je dejansko top shit, mi lepo pove kaj je narobe in kaj bo za zamenjat, okvirno ceno itd itd..
Cena poštena.

Enkrat sem bil tudi pri Laušu, glede svojih cen so kot zlatarji.
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Scorpy84 ::

val46 je izjavil:

Ni res...vozi C5 citroena, to je menda kar dvakrat napisal. Sam eni pač preberete vsak tretji stavek, pa še tistega površno in pol sam neki po svoje "nakladate". Kot tista da pri vsakem PSA vozilu trese volan. Ne vem kaj si ti v svojem življenju že vozil, ampak jaz sem imel ene 3 pegoje in dva citroena, pa še par njih v službi kot službena vozila, pa še pri nobenem, pravim, pri NOBENEM do sedaj mi ni treslo volana. Sicer pa, lahko centira gume, ni to noben problem, tudi strošek ni ne vem kolk drag, ampak kot pravim, prepričan sem, da bo na koncu še vseeno moral menjavat vsaj ploščice in diske. No, naj OP sporoči ko bo porihtal zadevo, da vidimo, kdo je imel prav.


No zapomnil sem si psa, pac zajebal ker sem napisal peugeot. No imas sreco, prej sem imel dva pezojcka, zdaj citroen, kolegi isto, eden celo c5 vsi imajo isto hibo. Eni opazijo drugi ne. S tem da je polno tega napisano po tujih forumih, kot tudi na nasih.

BlaY0 ::

Highlag je izjavil:

Preden kaj kupuješ preveri v kakšen stanju so stabilizatorji in gibljivi deli nosilcev prednjih koles. Če je popadla guma ki je pri vijakihh stabilizatorjev prav tako lahko trese, pa ni z zavorami nič narobe...

Mah, če je problem v anti roll baru oziroma šipkah prek katerih je povezan z rokama, to slišiš tudi ko ne bremzaš.

p0ki ::

Nisem bral kaj so ti vse pisali.
Diske imaš hin, verjetno zvite.

Menjaj skupaj s ploščicami in rešeno
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"

nejc_nejc ::

Meni je isto na hidravličarju treslo, ko je stal 14 dni. Po dnevu vožnje je bilo ok.

Rok Woot ::

solatjek je izjavil:

Sheteentz je izjavil:

Se spomniš, če se je treslo tudi pri močnem zaviranju? Pri meni se trese samo pri blagem zaviranju.

Pri blagem zaviranju je bilo pri meni tresenje zelo očitno, pri močnem bistveno manj ali nič, odvisno od hitrosti. Pa tudi hladne zavore so manj tresle, kot vroče.

val46 je izjavil:


A ne zastopiš da če bi bile gume potrebne centiranja, bi treslo že med samo voćnjo, ne samo ob zaviranju?


Se strinjam, centriranje se pozna že pri vožnji, lahko pa je tudi kaj na gumah, jaz sem imel enkrat malo bulo na eni prednji gumi, med vožnjo se ni poznalo, če si pa pohodil zavoro, ko gumo obremeniš, pa je kolo fajn poskakovalo in si to seveda čutil na volanu.


Pa še to ni nujno dovolj, če je mašina za centriranje preslaba. Dobro je, da se gumo centrira po obremenitvijo. Torej da mašina pritiska na gumo, ko jo centrira, vsaj to je eden od načinov.

Rok Woot ::

Mogoče sem slabo napisal, torej ko se feltna obteži za nepravilnosti na gumi ali feltni, je dobro, če medtem na njo pritiska valj.

Sheteentz ::

Update:

Zamenjali so zadnje diske in ploščice, ki naj bi bile v "katastrofalnem stanju". No, meni so se še zdele ok, ampak jaz imam očitno svoje standarde. Jutri ga prevzamem in poročam dalje glede tega tresenja.

TheBlueOne ::

Sem imel veckrat ta problem, ko sem imel bolj "sportne" avte in sem jih nekoliko bolj naganjal. Vedno bil skrivljen disk spredaj in nikoli se ni videlo na oko. Lahko pa izmeris tako, ce bo slucajno prisel nazaj z enako napako:



To meritev bi ti naceloma morali narediti, ampak so praviloma bolj preproste sorte in menjajo kar jim izgleda najbolj kriticno. Se pac vrnes 5x in imas na koncu vse novo. Od koncnikov, amortizerjev in do zavor. :)

DamijanD ::

Sheteentz je izjavil:

Update:

Zamenjali so zadnje diske in ploščice, ki naj bi bile v "katastrofalnem stanju". No, meni so se še zdele ok, ampak jaz imam očitno svoje standarde. Jutri ga prevzamem in poročam dalje glede tega tresenja.

Škoda, ker se ni nihče prej spomnil, da bi preveri če ti trese samo z ročno (če seveda imaš ročno pomožno zavoro)

val46 ::

DamijanD je izjavil:

Sheteentz je izjavil:

Update:

Zamenjali so zadnje diske in ploščice, ki naj bi bile v "katastrofalnem stanju". No, meni so se še zdele ok, ampak jaz imam očitno svoje standarde. Jutri ga prevzamem in poročam dalje glede tega tresenja.

Škoda, ker se ni nihče prej spomnil, da bi preveri če ti trese samo z ročno (če seveda imaš ročno pomožno zavoro)


16.8. je OP to napisal :
Gre pa za C5 2008 hidravličarja z elektronsko ročno, tako da z ročno žal ne morem po filingu probat, ali mi neenakomerno zavira na zadnji osi.

Tolk o temu, kako nekdo spremlja in bere kar se napiše v temi. Verjemi, če ne bi vedel za kateri avto se gre, bi mu to že zdavnaj predlagal. Ampak ja, predvidevam da je bilo kot sem zapisal v prvem mojem postu...avto najbrž nekje stal malo dlje, ploščice se zapekle na zadnjih diskih in po speljevanju je zvilo enega ali celo oba zadnja diska. Imel identičen primer pri enem od mojih prejšnih avtov. Ko sem speljal iz dvorišča je sam nekaj počilo zadaj in takrat mislil da mi je počila vzmet od blažilca. No, na koncu so bile krive zavore oz zviti zadnji diski.

DamijanD ::

val46 - ups sem pozabil/spregledal (ne preberem vedno znova od začetka in mi je tole v 9ih dneh ušlo iz glave)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

Sheteentz ::

Torej, še vedno trese, vendar manj. Na vrsti so torej prednji diski in ploščice.

Če bo še treslo, bom pa ignoriral. Za 15 let star avto s 370 prevoženimi jurji bo good enough.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Sheteentz - Tresenje se prenaša na cel sklop, zato je najceneje zamenjat še prednje diske, ploščice in po potrebi pesto.
Delo krepa človeka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena menjave zavornega diska (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11624055 (17109) WizzardOfOZ
»

Novi diski in tresenje

Oddelek: Na cesti
81464 (1190) MadMax
»

Tresenje pri zaviranju samo pri 60-70 km/h

Oddelek: Na cesti
173536 (3040) kremenko1
»

Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6817696 (12770) Wonailabs
»

Slabe zavore? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8515464 (11412) TheBlueOne

Več podobnih tem