» »

Zakaj se pri delu na cesti ne postavi radar??

Zakaj se pri delu na cesti ne postavi radar??

«
1
2

dice7 ::

Druge metode pri nas ocitno ne delujejo, kot pa vrsenje strogih kazni posameznikom, kateri se totalnoma pozvizgajo za prometno varnost.

Danasnji dogodek na stajerski avtocesti je odlicen pokazatelj, kako se slovencu fučka za varnost na cesti; kamijonar zaradi neprilagojene hitrosti direktno v cisterno pred njim, posledicno pozar v tunelu, zadaj pa tri osebna vozila se komaj pravocasno ustavila. Ta tretji celo moral naglo zaviti iz prehitevalnega na vozni pas, da ni trcil v avto pred njim. Se sreca, da je vozni pas bil v tistem trenutku prazen.

Z razlogom je bila omejitev 60 in ne 120, ampak zagovorniki divjanja bodo tulili svoje dalje.

Res ne razumem, zakaj se ob vsakem gradbiscu ne postavi prenosni radar, ker na lep nacin se pri nas ocitno ne da civilizirati ljudi
  • spremenil: dice7 ()

darkolord ::

Radarji divjake samo še bolj ujezijo.

DjTonic ::

Problem je kultura vožnje vse kar je od AT meje nižje. Marsikdo pa se po omejitvi niti ne upa peljati, ker te imajo za čudnega, saj se večina ne drži omejitve ali pa se ti nekdo prilima odzadaj.

Utk ::

Te prosim. Če so Avstrijci bolj kulturni, potem to pomeni, da nenamenoma vozijo kot kreteni?

RedDrake ::

Feryz, kje si bil z 200+, da bi nam pokazal, da je to jasno najbolj varno?

darkolord ::

Kje je bil? Pfff, že na cilju!

Andy9 ::

V tem primeru je bila omejitev hitrosti pravilna in z razlogom. Problem je, ker je ogromno omejitev pri nas nepotrebnih in potem se jih zaradi tekih praks ne upošteva.
Sem se vozil po Albaniji in se naučil, da tam ni noben znak brez razloga. Če kakšnega ne upoštevaš, ti lahko hitro ostane kakšen bicikel v cestni jami...

darkolord ::

Kako pa ločiš med potrebno in nepotrebno omejitvijo? Če gorijo avtomobili pred teboj ali če narediš nepričakovan 360 obrat, potem je OK, sicer pa nepotrebna?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

starfotr ::

Vsak je pameten bolj kot vsi skupaj. In ker je najbolj pameten, so vse omejitve brez vezne.

V mestih se na vsake par 100 m montira stacionarni radar, prav tako v vaseh (tudi po Avstriji so v skoraj vsaki vasi), omejitve se zniža generalno povsod in rešimo marsikaj.

Poleg tega je treba pijance spravit s cest. Ničelna toleranca do alkohola - brez finančne kazni samo avto v prešo brez pardona in 300 ur zastonj delat na Sočo.

Na avtocesti se certificira sekcijsko merjenje in uporabi vinjetni sistem za meritve sekcijskih hitrosti. Pa bo hitro mir.

Andy9 ::

darkolord je izjavil:

Kako pa ločiš med potrebno in nepotrebno omejitvijo? Če gorijo avtomobili pred teboj ali če narediš nepričakovan 360 obrat, potem je OK, sicer pa nepotrebna?

Nepotrebna je na primer omejitev 50 km/h na kilometrski ravnini brez hiše in na široki cesti. Na avtocesti je zaprto počivališče in omejitev mimo 100 km/h. Cone 30 so že kar po celotnih vaseh in na polovici mest. Glede na omejitve bi lahko prešli počasi na konjske vprege in ne na električne avtomobile, ki imajo vsi od 200 konj+.

starfotr ::

In kakšen imaš ti strokovni naziv, da se ti zdi to brez veze?

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

In kakšen imaš ti strokovni naziv, da se ti zdi to brez veze?


Kakšnega imaš pa ti da veš da je to vredu? Torej se stroka ne more zmotit?

Dejansko je tako... kjerkoli je pločnik in vidiš več kot 100m naprej je omejitev pod 70 škandalozna, z izjemo mogoče par primerov.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

darkolord ::

Torej mimo šole 70 ali še raje 90, če je pločnik?

Mato989 ::

darkolord je izjavil:

Torej mimo šole 70 ali še raje 90, če je pločnik?


Zakaj pa ne? Kaj froci ne znajo hodit po pločniku več?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

delavec44 ::

starfotr je izjavil:

Vsak je pameten bolj kot vsi skupaj. In ker je najbolj pameten, so vse omejitve brez vezne.

V mestih se na vsake par 100 m montira stacionarni radar, prav tako v vaseh (tudi po Avstriji so v skoraj vsaki vasi), omejitve se zniža generalno povsod in rešimo marsikaj.

Poleg tega je treba pijance spravit s cest. Ničelna toleranca do alkohola - brez finančne kazni samo avto v prešo brez pardona in 300 ur zastonj delat na Sočo.

Na avtocesti se certificira sekcijsko merjenje in uporabi vinjetni sistem za meritve sekcijskih hitrosti. Pa bo hitro mir.


Jaz bi spravil iz cest še stare fotre (in mamce), da mi slučajno kateri ne pripelje nasproti po avtocesti.

starfotr ::

Se strinjam.

krho ::

Tole včeraj bo kriva neprilagojena hitrost. V resnici je tovornjakar najbrž imel tablico na volanu in je na njej brskal po internetu ali pa gledal film. Oz zadnjič sem enega butla videl z nogo na armaturi.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

WhiteAngel ::

Ko so gradili viadukt Peračica pred desetletjem, je na zožanju vsak dan stala policija in merila. Vedno so jih imeli nekaj na lagerju. Težko bi pa rekel, če je to pripomoglo k varnosti.

Je za včerajšnjo nesrečo kriva neprilagojena hitrost ali varnostna razdalja? Po mojem je vse skupaj posledica ogromnega tranzita kamionarjev čez našo državo (najvisji BDP okoli v zgodovini) in neprimernih voznikov kamiona (pomanjkanje delovne sile). Idealno bi bilo, da bi bili kamioni po AC avtonomni.

borut_p ::

Visnjegorski klanec je letos ze vsaj 3tjic zaprt s tem da sraufajo neke merilce na ograjo.
1. Najprej so kopali za cevi
2. Montirali senzorje
3. Zdaj jih povezujejo in delajo elektro omare

Torej za eno delo zaprta ac en pas ze tretjic. Vs eod grosuplja, ceprav delajo nekje sred klanca. Dva kombija razvlecena na 3 km trase, a zaprt cel klanec, da je guzve v pm.

Ti tuneli rumeno utripajo dostikrat zaradi gnile izvedbe in defekta na raznih senzorjih - in vrze tunel v 'varnostni sistem'. Kolikokrat ze videno utripanje rumene in 60 - pa nic nikjer. Ko da nas j... v mozak.

Mi je cist jasno da nihce vec ne uposteva omejitev, ce je pa DARS eden najslabsih organizacij v slo

feryz ::

Andy9 je izjavil:

Nepotrebna je na primer omejitev 50 km/h na kilometrski ravnini brez hiše in na široki cesti. Na avtocesti je zaprto počivališče in omejitev mimo 100 km/h. Cone 30 so že kar po celotnih vaseh in na polovici mest. Glede na omejitve bi lahko prešli počasi na konjske vprege in ne na električne avtomobile, ki imajo vsi od 200 konj+.
Mogoče ena o "strokovnosti".
Konec naselja, prepovedano za pešce in kolesarje, cesta pa klasirana kot cesta v naselju, omejitev 50 km/h. In policaji vsaj 2x tedensko drkajo in lovijo ultra norce, ki prakticirajo nevarno vožnjo, pri kateri lahko povozijo polža ali dva. Ker drugega na cesti ne sme biti.


Gremo dalje?
Vse te bajte nikoli in nikdar ne bi smele dobiti izhoda na glavno cesto in prepričan sem, da je bilo tudi v gradbenem to napisano.
Ampak vse ga imajo in namesto da bi jih nabili ograjo ob cesto ter preprečili izhod, so s tablo omejili na stotine, tisoče ljudi, ki se vozijo mimo. Skorumpiranost jebene države, kaj čmo?


Dalje?
Vse te bajte nikoli in nikdar ne bi smele dobiti izhoda na glavno cesto in prepričan sem, da je bilo tudi v gradbenem to napisano.
Ampak vse ga imajo in namesto da bi jih nabili ograjo ob cesto ter preprečili izhod, so s tablo omejili na stotine, tisoče ljudi, ki se vozijo mimo. Skorumpiranost jebene države, kaj čmo?


Takih primerov lokalnih kretenov, ki so pregazili vse zakone in predpise in se zdaj delajo frajerje in terorizirajo ljudi, ki se vozijo mimo, je kolikor hočeš.
Seveda, mnogo bolj je učinkovit nekdo, ki vsak dan drka in uveljavlja svojo voljo tam, kjer nima pravice, kot nekdo, ki se zgolj mimo vozi in niti ne ve, kam se obrniti za reševanje takih zadev. Ali ker jih je enostavno preveč, da bi sploh zmogel vse reševati.
Ampak ja, varnost, strokovnost, zakonitost, to pa to.

starfotr ::

Tukaj je naselje in morala bi biti hitrost vozil omejena na 30 km/h. Rešitev je povsem enostavna.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Tukaj je naselje in morala bi biti hitrost vozil omejena na 30 km/h. Rešitev je povsem enostavna.


najboljše da na 5km/h

FAK NO... a je folk nesposoben pazit in gledat?

Omejitev po 50km/h bi lahko bila samo tistih 20 metrov mimo šole...

ostalo pa 50km ali 70km/h

Ponoči oz. med urami 22:00 in 5:00 bi morali z zakonom dovolit prekoračitev postavljenih omejitev za 20km/h zaradi manjše gostote ljudi
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Cupakabra123 ::

Samo prehitevalni pas poglej. Ce vozis po levem pasu 130 tako kot je omejitev bos nabasal na voznika BMW-ja, Audija ali Mercedeza, ki ti bo blendal in te hotel "pofukati v rit", ker so vozniki teh vozil obicne pedercine.

feryz ::

Saj veš da lažeš. 130 sploh ne moreš voziti po prehitevalnem. Lahko največ 105.

Sicer pa, "če voziš ..."!? Kaj ti ni jasno pri pojmu "prehitevalni"? A je to mogoče vozni?

gaoZjQP ::

feryz je izjavil:

Saj veš da lažeš. 130 sploh ne moreš voziti po prehitevalnem. Lahko največ 105.

Sicer pa, "če voziš ..."!? Kaj ti ni jasno pri pojmu "prehitevalni"? A je to mogoče vozni?

morda je hotel reči, da je vozni pas zabasan s kamioni

Kripto mesi ::

Cupakabra123 je izjavil:

Samo prehitevalni pas poglej. Ce vozis po levem pasu 130 tako kot je omejitev bos nabasal na voznika BMW-ja, Audija ali Mercedeza, ki ti bo blendal in te hotel "pofukati v rit", ker so vozniki teh vozil obicne pedercine.

Če si se nesposoben umakniti hitrejšim ti živi bog ne pomaga. Zanimivo, da te potem lahko prehiti po desni, čeprav se ti ne moreš umakniti z levega pasu, ker je "poln".

DePalmo ::

Mato989 je izjavil:

FAK NO... a je folk nesposoben pazit in gledat?

Ja? A nisi tega vedel? In vsak dan je več takih, tako da sem včasih prav presenečen da pridem cel na cilj.

WizzardOfOZ ::

Kripto mesi je izjavil:

Cupakabra123 je izjavil:

Samo prehitevalni pas poglej. Ce vozis po levem pasu 130 tako kot je omejitev bos nabasal na voznika BMW-ja, Audija ali Mercedeza, ki ti bo blendal in te hotel "pofukati v rit", ker so vozniki teh vozil obicne pedercine.

Če si se nesposoben umakniti hitrejšim ti živi bog ne pomaga. Zanimivo, da te potem lahko prehiti po desni, čeprav se ti ne moreš umakniti z levega pasu, ker je "poln".


Zakaj bi se umikal nekam med kamione? Bodo že počakal, da se odpeljem mimo kolone kamionov in se potem umaknem na desni pas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WhiteAngel ::

starfotr je izjavil:



V mestih se na vsake par 100 m montira stacionarni radar, prav tako v vaseh (tudi po Avstriji so v skoraj vsaki vasi), omejitve se zniža generalno povsod in rešimo marsikaj.



V petek sem se peljal od Šentilja proti Lipnici po stari glavni cesti in omejitev čez vasi imajo 80 km/h. Tu in tam je spuščeno na 50 km/h. Zunaj naselja pa 100 km/h. Radarjev nisem zasledil.

Mato989 ::

DePalmo je izjavil:

Mato989 je izjavil:

FAK NO... a je folk nesposoben pazit in gledat?

Ja? A nisi tega vedel? In vsak dan je več takih, tako da sem včasih prav presenečen da pridem cel na cilj.


Ampak rešitev je takim vzet izpit, ne pa nižanje omejitev CPP
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

borut_p ::

Al pa malo pustit da darwin dela ne pa zaostrovat zakone.

Kripto mesi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

Cupakabra123 je izjavil:

Samo prehitevalni pas poglej. Ce vozis po levem pasu 130 tako kot je omejitev bos nabasal na voznika BMW-ja, Audija ali Mercedeza, ki ti bo blendal in te hotel "pofukati v rit", ker so vozniki teh vozil obicne pedercine.

Če si se nesposoben umakniti hitrejšim ti živi bog ne pomaga. Zanimivo, da te potem lahko prehiti po desni, čeprav se ti ne moreš umakniti z levega pasu, ker je "poln".


Zakaj bi se umikal nekam med kamione? Bodo že počakal, da se odpeljem mimo kolone kamionov in se potem umaknem na desni pas.

Se ne rabiš umikat, če bo dovolj prostora te bo že prehitel po desni.

WizzardOfOZ ::

Ponavadi na desni ni nič prostora kadar prehitevam (zato tudi prehitevam). Ko pa se vozim in ne prehitevam, se pa vozim po desnem pasu. Prehiti me lahko edino po odstavnem pasu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Not A Number ::

starfotr je izjavil:

Na avtocesti se certificira sekcijsko merjenje in uporabi vinjetni sistem za meritve sekcijskih hitrosti. Pa bo hitro mir.


+1

Sekcijsko merjenje na celotno AC, poleg tega da se preverja tudi varnostno razdaljo. Se sploh ne moreš po tempomatu normalo vozit, ker ti vsi not skačejo.

delavec44 ::

Saj če pred tebe skačejo, boš ti imel premajhno varnostno razdaljo.

Cupakabra123 ::

Blokado v vse avte in je to to.

mirator ::

krho je izjavil:

Tole včeraj bo kriva neprilagojena hitrost. V resnici je tovornjakar najbrž imel tablico na volanu in je na njej brskal po internetu ali pa gledal film. Oz zadnjič sem enega butla videl z nogo na armaturi.

En pametnejših komentarjev. Skoraj 100%, 99% pa sem prepričan, da tovorjakar s pogledom ni bil usmerjen na promet pred sabo in je kot so že nekateri omenili, buljil v kakšen monitor.
Ampak v tem primeru ni vzrok neprilagojena hitrost (ki seveda je bila) ampak nepozornost tovornjakarja.

delavec44 ::

Kaj nimajo tovornjaki že dolgo obvezne asistenčne sisteme kot je zaviranje v sili in aktivni tempomat. To v takih primerih ne deluje ali je bil prestar? Ne bi raje tudi za starejše to naredili obvezno s kakšnimi aftermarket kiti?

Drugače pa, če meni en Peugeot za 20kEUR teži, ko nisem pozoren na cesto, bi to lahko oz. moral tudi vsak kamion (in to zabeležiti na tahograf).

Zgodovina sprememb…

bciciban_ ::

feryz je izjavil:

Saj veš da lažeš. 130 sploh ne moreš voziti po prehitevalnem. Lahko največ 105.

Sicer pa, "če voziš ..."!? Kaj ti ni jasno pri pojmu "prehitevalni"? A je to mogoče vozni?


Torej si nazadnje lagal ko si pisal da prevoziš 1000km s povprečno 180?

Za 105 bodo pa tud EV dost dobri :))

feryz ::

Nope, pri 105 žrejo že 25 kWh na uro.
Kar je čez 90 je smrtni greh. Pa še zavetrje od mana ponucaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

bciciban_ ::

feryz je izjavil:

Nope, pri 105 žrejo že 25 kWh na uro.
Kar je čez 90 je smrtni greh. Pa še zavetrje od mana ponucaš.


Hitr Google za teslo 3 pravi 20kwh pri 120.
In 28kwh pri 140.

Spet lažeš.
Ccc.

feryz ::

Aha, gugl pravi. GPT tudi? Potem bo pa že držalo.

Sicer, vezano na temo, veseli me, da imajo vsaj občasno policaji več možganov kot cel ta forum skupaj.
Zato so radarji na AC naštelani na 175 km/h.
Se pa najdejo biseri, ki tudi mimo njih vozijo 200 plus.
Kot prejšnji teden, 224 in 245.

bciciban_ ::

feryz je izjavil:

Aha, gugl pravi. GPT tudi? Potem bo pa že držalo.

Sicer, vezano na temo, veseli me, da imajo vsaj občasno policaji več možganov kot cel ta forum skupaj.
Zato so radarji na AC naštelani na 175 km/h.
Se pa najdejo biseri, ki tudi mimo njih vozijo 200 plus.
Kot prejšnji teden, 224 in 245.


So pomerili in to objavili. Danes na internetu, 30 let nazaj kjer si ti ostal, bi pa objavili v reviji.
Glede na izkušnje z službeno teslo 3, nimam razloga da bi dvomil v izmerjene cifre.

Ti pa pač nabijaš v prazno.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

Zato so radarji na AC naštelani na 175 km/h.


137km/h pa res.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

WhiteAngel je izjavil:

starfotr je izjavil:



V mestih se na vsake par 100 m montira stacionarni radar, prav tako v vaseh (tudi po Avstriji so v skoraj vsaki vasi), omejitve se zniža generalno povsod in rešimo marsikaj.



V petek sem se peljal od Šentilja proti Lipnici po stari glavni cesti in omejitev čez vasi imajo 80 km/h. Tu in tam je spuščeno na 50 km/h. Zunaj naselja pa 100 km/h. Radarjev nisem zasledil.


Izven vasi je 80. V vaseh je 50.

Lonsarg ::

Problem je da tudi cestarji/stroka ko postavljajo omejitve razmišljajo "dajmo omejit na 60 da bo folk 100 vozil, ker če damo 100 bodo vsi vozili 120".

Resitev je torej dvojna, hkrati uvesti masovne stroge radarje, da se ubije ta balkanska kultura norenja in hkrati tudi omejitve narediti manj papeške. No te masovni radaji imajo lahko tudi toleranco malce višjo, point je ujeti norce, ne tiste ki gredo 5kmh čez. Ker to masovno kršenje hitrosti za 20 in več čez ki se ga gremo v Sloveniji ni za nikamor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

dexterboy ::

starfotr je izjavil:

Vsak je pameten bolj kot vsi skupaj. In ker je najbolj pameten, so vse omejitve brez vezne. V mestih se na vsake par 100 m montira stacionarni radar, prav tako v vaseh (tudi po Avstriji so v skoraj vsaki vasi), omejitve se zniža generalno povsod in rešimo marsikaj.
Poleg tega je treba pijance spravit s cest. Ničelna toleranca do alkohola - brez finančne kazni samo avto v prešo brez pardona in 300 ur zastonj delat na Sočo. Na avtocesti se certificira sekcijsko merjenje in uporabi vinjetni sistem za meritve sekcijskih hitrosti. Pa bo hitro mir.
Vse pod kontrolo, spoštovani kolega? CT in MR glave kažejo odstopanja v mejah normale?

feryz je izjavil:

Aha, gugl pravi. GPT tudi? Potem bo pa že držalo. Sicer, vezano na temo, veseli me, da imajo vsaj občasno policaji več možganov kot cel ta forum skupaj. Zato so radarji na AC naštelani na 175 km/h. Se pa najdejo biseri, ki tudi mimo njih vozijo 200 plus. Kot prejšnji teden, 224 in 245.
Sorry, ne bom več. V avtohiši sem testiral en BMW, če bi ga kupil. Sej leti, samo udobje v sedežu... nekako mi ne paše, sem se počutil utesnjenega...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Lonsarg je izjavil:

Problem je da tudi cestarji/stroka ko postavljajo omejitve razmišljajo "dajmo omejit na 60 da bo folk 100 vozil, ker če damo 100 bodo vsi vozili 120".

Resitev je torej dvojna, hkrati uvesti masovne stroge radarje, da se ubije ta balkanska kultura norenja in hkrati tudi omejitve narediti manj papeške. No te masovni radaji imajo lahko tudi toleranco malce višjo, point je ujeti norce, ne tiste ki gredo 5kmh čez. Ker to masovno kršenje hitrosti za 20 in več čez ki se ga gremo v Sloveniji ni za nikamor.


Če tako razmišljajo niso stroka... stroka se ne ozira za takimi pomisleki...

Stroka oceni da je vožnja XY km/h na dem delu OK ker jo povprečen zdrav 30 letnik brez težav prevozi in se ne catera 90 letnikom, niti voznikom začetnikom
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

dexterboy je izjavil:

Sorry, ne bom več. V avtohiši sem testiral en BMW, če bi ga kupil. Sej leti, samo udobje v sedežu... nekako mi ne paše, sem se počutil utesnjenega...
Zato ker si testiral tvoj rang BMW. Pridi testirati mojega. Leti kot sneta sekira in zraven sediš kot v dnevni sobi.
Zadaj lahko noge iztegneš, pa ne dosežeš prednjega zica. Sicer to drugi pravijo, jaz še nisem sedel zadaj.

delavec44 ::

Mato989 je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Problem je da tudi cestarji/stroka ko postavljajo omejitve razmišljajo "dajmo omejit na 60 da bo folk 100 vozil, ker če damo 100 bodo vsi vozili 120".

Resitev je torej dvojna, hkrati uvesti masovne stroge radarje, da se ubije ta balkanska kultura norenja in hkrati tudi omejitve narediti manj papeške. No te masovni radaji imajo lahko tudi toleranco malce višjo, point je ujeti norce, ne tiste ki gredo 5kmh čez. Ker to masovno kršenje hitrosti za 20 in več čez ki se ga gremo v Sloveniji ni za nikamor.


Če tako razmišljajo niso stroka... stroka se ne ozira za takimi pomisleki...

Stroka oceni da je vožnja XY km/h na dem delu OK ker jo povprečen zdrav 30 letnik brez težav prevozi in se ne catera 90 letnikom, niti voznikom začetnikom


Kolikor jaz vem stroka postavlja omejitve za najmanj sposobne udeležence in ne povprečne voznike.

Drugače pa si je naspročujoč trend vedno boljšega voznega parka in vedno nižjih omejitev.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16522837 (19534) Utk
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528124778 (101800) solatko
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12627070 (23219) Mare2

Več podobnih tem