» »

Dirkališče v Sloveniji

Dirkališče v Sloveniji

«
1
2 3

APPluk ::

Odpiram novo temo o predlogu vladi za izgradjo večnamenskega dirkališča v sloveniji.
glede na neuspešni prelog formuraša izpred dveh let in novi vladi in nedavnemu obisku predsednika fia in nekih obljubah sem spesnil tale predlog, če ima še kod kakšen predlog za izboljšavo ali spremembo preden oddam predlog na glasovanje naj prosim komentira (lahko tudi pravopisno ;) )

dirkaliŠče v sloveniji

glede na nedavni obisk predsednika fia mohammeda ben sulayema v sloveniji in špekulacijah o izgradnji novega večnamenskega objekta, ki bi bil v pri vrsti namenjen izboljšanju prometne varnosti v sloveniji in podpori gospodarstvu (testiranja, predstavitve, …), po drugi strani pa tudi podpora avto-moto športu ter nazadnje tudi takšni in drugačni zabavi, saj na dirkališčih po svetu potekajo tudi koncerti, sejmi, letalski mitingi, …

takšen večnamenski objekt bi blagodejno vplival na gospodarski razvoj v širši okolici, saj bi s tem v sloveniji odprla možnost testiranj izdelkov uspešnim podjetjem (akrapovič, hidria, revoz, goodyear slovenija, gkn driveline, …) kot tudi priložnost za vstop ali sodelovanje z drugimi podjetij iz bližnje (rimac) kot širše okolice, ki bi tako lahko v sloveniji začeli z zaposlovanjem kadra z visoko dodano vrednostjo.

prav tako pa bi blagodejno vplival na razvoj gospodarstva v bližnji okolici, saj bi se povečalo povpraševanje po gostinskih in turističnih storitvah, povpraševano po mehaničnih in vulkanizerskih delavnicah, konferenčnih dvoranah, rent-a-car storitvah, zabavni industriji, …

prav tako menim, da bi bilo potrebno ob takšnih objektih oglaševati celotno slovenij, saj je zaradi svoje raznolikosti, lepotah in majhnostih idealna za vikend oddihe celotne družine. s tem bi vsekakor pripomogli k prepoznavnosti naravnih, umetnih in kulinaričnih lepot celotne slovenije.

moje mnenje je, da bi načrtovanje in umestitev takšnega objekta moral biti državni projekt, ki pa bi ga se sofinancirali s strani fia in gospodarstva, pri čemer mislim, da bi moral prvi korak začeti država z »nabiranjem« sponzorjev, ki bi sodelovali pri projektu, saj je takšen center velik finančni zalogaj.

glede lokacije podajam predlog v okolici slov. bistrice neposredno ob avtocesti in ind. coni, kjer je na voljo vsa priključna infrastruktura, prav tako so v okolic dobri pogoji za razvoj vseh vrst panog, prav tako lokacija ne spada v območje nature 2000. območje je dobri lokacije glede prihoda gostov iz vseh sosednih kot tudi drugih držav, hkrati pa je primerno kot izhodišče za vse enodnevne izlete po vsej sloveniji od morja pa do prekmurja in takšna lokacija bi lahko pripomogla tudi decentralizacije slovenije.

na podano območje sem v merilu prilepil progo dirkališča red bull ringa iz avstrijskega spielberga, kjer potekajo celo tekmovanja motogp in formule 1 in ima polega primarnega dirkališča urejene tudi površine za treninge varne vožnje, bokse, konf. dvorane, go-kart progo, …

menim da bi takšen objekt lahko bil širšega pomena za razvoj celote slovenije, saj je to branža, kjer se tako gospodarsko kot zabavljaško »obrača veliko denarja« in bi po pomenili pritok tujega kapitala v slovenijo in višanje bpd-ja, ter blaginjo celotni državi.

glede na hrup in ostale pritožbe, v prilogah prilagam lokacije podobnih objektov, ki se nahajajo neposredno v okolici mest in občani lepo živijo v sožitju z avto-moto svetom.
  • spremenil: ahac ()

APPluk ::

Predlog izpred dveh let:
https://predlagam.vladi.si/predlog/13186
in tema:
Dirkališče v Sloveniji?

Pa še obisk predsednika FIA v Sloveniji:
https://siol.net/avtomoto/novice/predse...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: APPluk ()

chrush ::

Na podlagi česa bi to blagodejno vplivalo na gospodarstvo? Debat iz gostilne ali obstaja za to dejanska študija podkrepljena z rezultati?
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

HolyFuck1 ::

ki bi bil v pri vrsti namenjen izboljšanju prometne varnosti v Sloveniji in podpori gospodarstvu (testiranja, predstavitve, ...)


Kakšen kup nesmislov. Za izboljšanje prometne varnosti imamo podutilizirane tečaje varne vožnje, ki bi morali biti obvezni ne samo ob prestopitvi pragu mlad/izkušen voznik, temveč tudi kasneje v vozniški karieri.

starfotr ::

Na Letališče MB pojdite. Da bo vsaj kaj uporabno.

APPluk ::

Sem bil na tečaju varne vožnje in je bolje iti na eno zasneženo parkirišče pa imaš več od tega, caa. 3 poskusi na vsakem delu in to je to, poleg tega so vse razmere umetne, tule imaš objavo iz Srbije in njihovim centrom:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/srbski...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: APPluk ()

ninite ::

Se Vranskega se ne uporablja pa je trening varne voznje, seveda placljiv in veliko bolj smiseln kot dirkalisce.

Slo nima potrebe po dirkaliscu,.. Glede na to, da je od Lj pa najbolj odrocnega kraja v Slo celi 2h voznje se bote tud na Grobnik odpeljali. In tudi po t oje inenovani proizvajalci lahko tam testirajo.

Ps: glede na to, da je Grobnik najblizje Slo in pa pokriva nek radij, koliko smotrno ekonomsko je njihovo dirkalisce?
Ce dihajo na skrge, cemu bi Slo varianta bila boljsa, bolj profitabilna itd?

APPluk ::

Saj zato je moj predlog vladi, da poišče sponzorje in skupaj z njimi preuči smotrnost izgradnje. Ker, če država dela je nesmiselno, ker po to jama brez dna, eno podjetje pa se tudi ne bo šlo takšnega projekta.
Potrebno je povezati celotno Slovenijo, vse panoge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: APPluk ()

Moe_Lester ::

chrush je izjavil:

Na podlagi česa bi to blagodejno vplivalo na gospodarstvo? Debat iz gostilne ali obstaja za to dejanska študija podkrepljena z rezultati?


Sicer nimam nobenih konkretnih številk, gre za povsem subjektivno mnenje. Vsa dirkališča, kjer sem bil v zadnjih cca. 20 letih so bila precej nabita z raznimi eventi, ljudje, ki obiskujejo dirkališča pa pustijo precej denarja v okolici.

Od ljudi s 50k eur in več vrednimi avtomobili na trackdayih do novinarjev, predstavnikov avto industrije itd. Redko kdo od teh preživi dan ob sendviču in plastenki radenske.

Slo nima potrebe po dirkaliscu,.. Glede na to, da je od Lj pa najbolj odrocnega kraja v Slo celi 2h voznje se bote tud na Grobnik odpeljali. In tudi po t oje inenovani proizvajalci lahko tam testirajo.


Zakaj bi testirali na Grobniku, če bi lahko pri nas? Po tej logiki v Sloveniji ni niti potrebe po hotelih ob morju. Zakaj bi kdo hodil v Portorož, če si v 2 urah na Krku.

Scaramouche3 ::

Danes so dirkališča samo strošek in se splačajo samo če država denar not vloži,ker večje serije zahtevajo kar velik denar da pridejo v državo in celotna dirka ni več dirka ampak ekonomski projekt za promocijo države!
Od vstopnic ne boš dobil dovolj da pokriješ strošek zemljišča,gradnje,vzdrževanja, kaj šele dobiček...

Summanus1 ::

Legendarni SPA se bori s hudimi finančnimi težavami in bo verjetno ostal brez pogodbe za dirke F1. Če neko legendarno dirkališče ne vidi profita v tem potem vse skupaj nima smisla.

Za dirkališče pritiskate samo tisti, ki nimate dovolj za obisk tujine, najbolje da vam še subvencioniramo turistično vožnjo 2x letno, ker dirkat itak ne znate. Drugače bi si kupili gokart za 2k in šli v Italijo, kjer se iz dirkališč dobesedno dela drek in samevajo.

Seveda bi po 10min dirkanja vse prodali, ker to pač ni hec in zabava, kot si nekateri predstavlajte. To je šport.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Summanus1 ()

IL_DIAVOLO ::

Bodo retardi s psihičnimi tezavami kaj manj nevarni na cestah? Ne, torej ne rabimo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Lowink ::

Bo povprečen voznik poiskusil semi dirkalnik in pripeljel celo vozilo v strahu v garažo? Rabimo.

Moe_Lester ::

Legendarni SPA se bori s hudimi finančnimi težavami in bo verjetno ostal brez pogodbe za dirke F1. Če neko legendarno dirkališče ne vidi profita v tem potem vse skupaj nima smisla.


Po drugih strani Lindauring laufa na polno.

borut_p ::

Skoda prostora za nekaj bz. Def proti

ninite ::

Moe_Lester je izjavil:

chrush je izjavil:

Na podlagi česa bi to blagodejno vplivalo na gospodarstvo? Debat iz gostilne ali obstaja za to dejanska študija podkrepljena z rezultati?


Sicer nimam nobenih konkretnih številk, gre za povsem subjektivno mnenje. Vsa dirkališča, kjer sem bil v zadnjih cca. 20 letih so bila precej nabita z raznimi eventi, ljudje, ki obiskujejo dirkališča pa pustijo precej denarja v okolici.

Od ljudi s 50k eur in več vrednimi avtomobili na trackdayih do novinarjev, predstavnikov avto industrije itd. Redko kdo od teh preživi dan ob sendviču in plastenki radenske.

Slo nima potrebe po dirkaliscu,.. Glede na to, da je od Lj pa najbolj odrocnega kraja v Slo celi 2h voznje se bote tud na Grobnik odpeljali. In tudi po t oje inenovani proizvajalci lahko tam testirajo.


Zakaj bi testirali na Grobniku, če bi lahko pri nas? Po tej logiki v Sloveniji ni niti potrebe po hotelih ob morju. Zakaj bi kdo hodil v Portorož, če si v 2 urah na Krku.



Potem pa najprej najdi stevilke za tvoj prvi del posta pa se usajaj na drugi del posta. Ker moje subjektivno mnenje je, da bi mogli najprej vse drzavljane RRS po 50. Letu izvajat test varne voznje in pa se kaksno preverjanje znanja naprimer.
Tko da dirkalisce je najmanjsi problem RS. Lahko se pa aktiviras sponzorstvo oz d.d. pa si talajte profite glede na vseaplosno prepričanje,, da RABIMO drkalisce.

Zimonem ::

Najprej naj ceste in bolnice porihtaji. Trenutno pa ni glih cajt za poidpirat vegi divjake , da izživijo svoje strasti. Tudi vi Italiji nima vsaka vas svojega dirkališča.

V bistvu bolj rabimo raketno izstrelišče kot pa dirkališče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

Lowink ::

Beseda inžiniring ne dela v SLO, manjša modifikacija dirkališča je pa edini razumen poligon.

brbr21 ::

NE RABIMO!!!!

Tako kot ne vseh fuzbalplacov, basket igrišč, bazenov, balinplacov......
S pametnim upravljanjem so multiplikativni efekti nekajkrat večji kot pri zagoraj naštetih. Prometna varnost skozi VEČ šolanj (tudi obveznih!!!!!!!!!!!!!!!), predstavitve in pa ŠPORT! Država naj da zemljo in koncesijo nekomu, ki ve kaj dela.

MMG Komentirajte tisti, ki se vam o takih stvareh vsaj promil sanja.

Je pa gornja večina komentarjev lepo ogledalo zakaj smo vukojebina #1 v EU.

bobby ::

Oprosti, ampak berem komentarje pa Slo je dalec od vukojebine po tvoji definiciji.
Ce bi vec let prezivel na vecih lokacijah v EU bi tocno vedel, da Slo je milina v vecini primerov. Poudarek na večini in dirkalisce po moji logiki ne paše v ta kontekst.
Res je, po mojem mnenju, da dirkalisca ne rabimo, ker stremenje v tocko ieala na vsakem pointu ni smiselna.
Imamo kje drugje mnogo vecje probleme kot dirkalisce za 0,05% prebivalstva Slo. Pa se to je pogojnik.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

WizzardOfOZ ::

ninite je izjavil:

Se Vranskega se ne uporablja pa je trening varne voznje, seveda placljiv in veliko bolj smiseln kot dirkalisce.

Slo nima potrebe po dirkaliscu,.. Glede na to, da je od Lj pa najbolj odrocnega kraja v Slo celi 2h voznje se bote tud na Grobnik odpeljali. In tudi po t oje inenovani proizvajalci lahko tam testirajo.

Ps: glede na to, da je Grobnik najblizje Slo in pa pokriva nek radij, koliko smotrno ekonomsko je njihovo dirkalisce?
Ce dihajo na skrge, cemu bi Slo varianta bila boljsa, bolj profitabilna itd?


Če ima lahko vsaka vas svoje igrišče za najbolj neumen šport na svetu (nogomet), potem bi država lahko imela tudi vsaj eno dirkališče.

Grobnik je stalno povhen.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Bodo retardi s psihičnimi tezavami kaj manj nevarni na cestah? Ne, torej ne rabimo.


Retardi ponavadi ne upajo na dirkališče, ker tam nimajo kaj za pokazat. Ampak te mora s cest spraviti policija.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

ninite ::

Povhen=poln (najbrz)
Ce je res takol "povhen" potem kar na plano z njihovimi financami na letnem nivoju.

In razlika ne med nogometom, kjer rabis polje, prexko in stative (x2) in usnjeno pizdarijo za 20eur pa zelenico kjer je vseeno alxje pokosena al ne. Ce ciljas na zelenice, kjer se igrajo ligalne, pokalne ali refionalne tekme potem imas GLEDALCE ki doprinesejo k temu. En klincev center za drkace nima gledalcev. Lahki pa naredis survey kjer je vprasanje,, koliko eur za koliki časa ali krogov, ao drkaci pripravljeni placat.

Aja pozabil sem dodat, da od nogometa ima drzava neume ljudi,, ki jim je pomembno ali Lj wins ali viole... In imajo zgodovino.
Oni vecino kontribuirajo na ravni porabe alkohola in ne vstopnic za tekme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ninite ()

Zimonem ::

Trgovin in fuzbal placov je itak preveč. Pa nisem iz fondovih blokov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

Scaramouche3 ::

Če bi imeli svoj Nordschleife, se strinjam, ker bi lahko dirkal in z cestnino obračali denar za obnovitvena dela!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

ninite ::

Definitivno trgovin multo prevec, agree.

Scaramouche3 je izjavil:

Če bi imeli svoj Nordschleife, se strinjam, ker bi lahko dirkal in z cestnino obračali denar za obnovitvena dela!


Da. Ampak problem je masa ljudi v Slo, ki bi dala doloceni eur za to. Kar naenkrat bi hrcaski Grobelnik bil problem, ker bi bil konkurencnejsi, cenejsi (dodaj,..)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ninite ()

WizzardOfOZ ::

Glede na to, da je en dan na Grobniku tam okoli 15k evrov (najem dirkališča za cel dan) in imajo vse vikende popolnoma zasedene, bi rekel, da je ogromno ljudi, ki bi to radi počeli. In da ne delajo izgube.

ninite je izjavil:

Definitivno trgovin multo prevec, agree.

Scaramouche3 je izjavil:

Če bi imeli svoj Nordschleife, se strinjam, ker bi lahko dirkal in z cestnino obračali denar za obnovitvena dela!


Da. Ampak problem je masa ljudi v Slo, ki bi dala doloceni eur za to. Kar naenkrat bi hrcaski Grobelnik bil problem, ker bi bil konkurencnejsi, cenejsi (dodaj,..)


Zakaj bi morala masa ljudi dat. Sej bi lahko postavili s privatnimi sredstvi. Samo pustijo naj. Pa ne pustijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Zimonem ::

Trenutno tudi na smrt bolnih ne odvažamo od doma. Preostale rešilce pa na dirkališče? 15k na dan... Res dober profit z subvencijo države.

APPluk ::

15k je samo najem steze z vsem osebjem in potem še posebej plačaš reš. službo, teh. pomoč, avtovleko,... , pa Grobnik ni high-end in se mi zdi, da ne zanjo nekako izkoristiti potenciala v okolici.
Pri nas bi lahko (moje mišljenje) npr.: Akrapovič in ostali postavili kakšen experience center in s tem avtomatsko pritegneš dosti več "kvalitetnih" obiskovalcev, ki imajo denar za takšne avtomobile in takšne predelave in tudi za kaj ostalega.

Pač pomoje bi moral biti to državni projekt z močno vlogo gospodarstva, ter mislijo na vso državo. Pritegniti moraš celo družino in jih nato zaposliti za celoten vikend in to čim bolj "polno" (mogoče popsti na vstopnice, a pol malo dražja hrana in pijača,...).

Za varnost na cestah bi v prvi vrsti res bilo dobro imeti obvezna izobraževanja, ker nekateri misilo in se trudijo, ampak enostavno ne vedo, da delajo nekaj narobe, temu bi lahko sledile strože kazni za vinjenost in enostavno več Policje na cestah, ne pa da čakajo na nesmiselnih krajih, da polnijo državno blagajno.

ripmork ::

Mislim sicer, da je že ena dolga tema tule na forumu na temo dirkališč :) Projekt Petrolija na Štajerskem pred desetletjem+ je izgledal obetaven, sam se ni izšlo (če se prav spomnim, tudi krajanom ideja ni bila po godu)...

Pač pomoje bi moral biti to državni projekt z močno vlogo gospodarstva, ter mislijo na vso državo.

V teoriji se strinjam. Sam glede na (ne)sposobnost države bi v stilu TEŠ6 projekt stal bistveno več davkoplačevalskega denarja kot treba (#korupcija), izgradnja bi se vlekla pa ene 10 let. Kot pristaš motošporta sem bil vedno mnenja, da bi bilo fajn imet pravo dirkališče za najem / tekmovanja. Sam glede na stanje v državi in to, kako slab gospodar je država...

HolyFuck1 ::

15k je samo najem steze z vsem osebjem...

Aha, in kje imaš kakšno uradno informacijo, da res stane toliko?

Za varnost na cestah bi v prvi vrsti res bilo dobro imeti obvezna izobraževanja, ker nekateri misilo in se trudijo, ampak enostavno ne vedo, da delajo nekaj narobe, temu bi lahko sledile strože kazni za vinjenost in enostavno več Policje na cestah, ne pa da čakajo na nesmiselnih krajih, da polnijo državno blagajno.

Tole se pa ne ujema s tvojim citatom iz prvega posta:
ki bi bil v pri vrsti namenjen izboljšanju prometne varnosti v sloveniji


Nakladaš v tri krasne, projekt pa upam da nikoli ne pride dlje od tvoje domišlije.

APPluk ::

@HolyFuck1 ti sporočim za Grobnik, da boš srečen

glede varnosti pa sem mnenja, da bi resen poligon bil "četrti" v vrsti pri izboljšanju prometne varsnoti, sam namen poligona pa bi bil v prvi vrsti izboljšanje prometne varnosti, če mogoče razumeš (kot je varnosti pas nekje pri koncu serije varnostnih elementov, a njegova vloga je v prvi vrsti da je varnostni element ;) =

APPluk ::

@HolyFuck1 tule imaš objavo iz 2012 za Red Bull Ring:
kopirano iz: https://www.bmwslo.com/topic/78209-red-...

Dear,

thank you for your inquiry. Please find attached the pricelist 2012 for your planned event (cat. C for street-legal cars).

Costs for 1 day (cat. C):
Race Track 8,5h, Mon - Fri: EUR 8.900,00
(Race Track 8,5h Sat, Sun, bank holiday: EUR 11.130,00)
Paddock: EUR 1.500,00
Safety Services: EUR 2.900,00 (1 ambulance, 1 doctor, 1 paramedic, 7 flag and working marshals, 1 Head of track safety (Race Control), 2 S-Cars)
1 pit: EUR 160,00
Electricity fee: EUR 150,00
Public charges and taxes: EUR 1.500,00

Please see it as a first cost overview, if you need any sporting helping hands or technical support we have to add it in the quotation. Further the safety services is only an estimation.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: APPluk ()

mailer ::

Dirkališče bi lahko zgradili samo iz kazni za prometne prekrške.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Lowink ::

Ironija, zgradil sem 2 modelarski progi, prva 100% privat, druga 99%, očitno ni denarja.

feryz ::

Ne razumem te teme.
Ali so op-ju zavrnili gradbeno dovoljenje za dirkalno stezo in bi rad našo moralno podporo in/ali podpis peticije?
Ali v čem je fora?

tonttu ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Glede na to, da je en dan na Grobniku tam okoli 15k evrov (najem dirkališča za cel dan) in imajo vse vikende popolnoma zasedene, bi rekel, da je ogromno ljudi, ki bi to radi počeli. In da ne delajo izgube.

Ce bi bila stvar tako hudo profitabilna, bi se do danes naslo ze 100 firm, ki bi zgradila dirkalisca po Sloveniji in bi mastno sluzila na ta racun. Pa kolikor vem nimamo ravno veliko dirkalisc.

novak-t ::

Ne razumem negative proti dirkališču. V vseh projektih je bil zagotovljen denar od investitorjev (brez davkoplačevalskega denarja), profit od tega ima pa veliko tudi okolica, ki ne rabi nič vložiti v to (turistične namestitve, restavracije, gasilsko društvo (požarna straža), zdravstvena ustanova (zdravstvena oskrba)). V vseh projektih je bil problem - dovoljenja. Tako da, če je sedaj fia pritisnila na pravo točko, golob je spet nekaj obljubil, zna bit da se bo mogoče sedaj res kaj premaknilo.

Te peticije so pa bv, edina prepreka pri tem je bila vlada oz. zakoni. Če se dobi dovolj veliko podporo vlade, da bo pripravljena spremeniti zakonodajo oz. pomoč pri dovoljenjih bomo dobili stezo. Drugače ne. Peticije pri tem ne bodo pomagale.

Kar se tiče teh nebuloz v peticiji. Varnost na cesti? kreteni iz cest ne bodo šli na dirkališče, ker tam jih noben ne bo vidu in ne bodo mogli bit "CARJI". Pa še plačat bojo mogli, na cesti je zastonj.

Imamo vransko? ja, samo pod okriljem AMZS in ne dovolijo nobene zadeva, kar je pod okriljem AŠ2005. Pač neke stare zamere. Je bilo veliko poskusov dogodkov in so vsi padli v vodo. Eni prej, drugi so pa dan ali dva prej dobili prst v rit, da so imeli potem en kup stroškov.

Rabimo dirkališče? Načeloma ja, imamo ogromno slovenskih talentov, ki morajo trenirati, dirkati in iskati sponzorje v tujini. Zaradi njih ta denar sedaj priteka in odteka v tujino, slovenija bolj kot ne dobi denar samo od licenc (drobiž), velike denarje puščajo v okolici slovenije. Še največji slovenski talent v rallyu sedaj vozi pod italijansko zastavo...

Jaz sem veliko prevozil v sloveniji (raceland, gaj), v tujino se mi pa ni dalo hodit. Če bi bilo pri nas kakšne večje dirkališče, bi tudi tam veliko prevozil.

tonttu je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Glede na to, da je en dan na Grobniku tam okoli 15k evrov (najem dirkališča za cel dan) in imajo vse vikende popolnoma zasedene, bi rekel, da je ogromno ljudi, ki bi to radi počeli. In da ne delajo izgube.

Ce bi bila stvar tako hudo profitabilna, bi se do danes naslo ze 100 firm, ki bi zgradila dirkalisca po Sloveniji in bi mastno sluzila na ta racun. Pa kolikor vem nimamo ravno veliko dirkalisc.

Denar ni bil nikoli problem. Vedno se je ustavilo pri dovoljenjih. Še raceland ima projekt razširitve v dejansko dirkališče (ne samo široka karting steza kot sedaj), mislim da imajo celo kupljena zemljišča in denar za izgradnjo, pa jim ne pustijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: novak-t ()

predi ::

Dirkališče imejte, če ga že želite, ampak ne nakladajte mi o tem, da bi to izboljšalo varnost v prometu pri nas. To, da je nekdo dober športni voznik, nikakor ne pomeni, da je dober voznik tudi v cestnem prometu. Že definicija "dobrega voznika" je v teh dveh kontekstih popolnoma različna. Seveda se vedno najdejo preprosteži, ki ti dve definiciji enačijo. Popolnoma odstranite kakršnokoli omembo v tej smeri, pa vas bo morda celo kdo resno vzel.

Invictus ::

Dirkališče pač ni rentabilno v Sloveniji, o tem da denar je, pa tudi dvomim.

Z vsemi varnostnimi ukrepi, ki jih neko tako dirkališče potrebuje, to ne more biti poceni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

svecka ::

če na grobniku deluje, zakaj pri nas ne bi moglo. 16 nas je zakupilo privat progo in se plačalo 450 eur na osebo. To smo tisti, ki mamo custom avte, ne pa mestni seljaki k mislijo, da so mal pritok zraka odprl in da majo že ferarija.

kow ::

Verjetno bo nekdo moral dejansko presteti stevilo ljudi, ki jih dirkanje zanima. Koliko jih je v Sloveniji in bliznji okolici? Sam ne poznam nobenega.

feryz ::

Proti. Smradu in hrupa res ne rabimo. Očitno vas večina še ni bila blizu enega in si tega ne znate predstavljati.

Me zanima kje so tukaj razno razni inženirji, ki bi dajali nasvete, da namesto tega lahko dirjajo z javnim prometom. Ker bla, bla, bla, segrevanje planeta, bla, bla.

MTB4life ::

Če nepoznaš nobenega, še ne pomeni, da nas ni.
Zapelji se na Grobnik in preštej Slo tablice na avtomobilih, boš presenečen.
V kratkem imamo zakljupljen cel dan na Grobniku - samo med poznanstvi smo zapolnili kvote, katere so manjše, kot povprečen Trackday ampak bi brez težav zapolnili za 50+ avtomobilov, samo ni to namen.

Vsi govorite - Slovenija je premajhna. Če se projekt izdela tko je potrebno, privabimo ogromno obiskovalcev iz sosednjih držav in nebo problem zapolniti kvot.
Res ne vidim razloga, zakaj ga nebi imeli in mi ni jasno, zakaj takšno sovraštvo do takšnega projekta. Tisti, kateri napiše, da dirkališče ne pripomore k varnosti na cesti, se verjetno vozi s kolesom.
Pa da ne bo kdo pisal, obiskujem redno piste v tujini in bi z veseljem tudi v Sloveniji.

WizzardOfOZ ::

tonttu je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Glede na to, da je en dan na Grobniku tam okoli 15k evrov (najem dirkališča za cel dan) in imajo vse vikende popolnoma zasedene, bi rekel, da je ogromno ljudi, ki bi to radi počeli. In da ne delajo izgube.

Ce bi bila stvar tako hudo profitabilna, bi se do danes naslo ze 100 firm, ki bi zgradila dirkalisca po Sloveniji in bi mastno sluzila na ta racun. Pa kolikor vem nimamo ravno veliko dirkalisc.


Ravno o tem je debata. V Sloveniji ne pustijo zgraditi dirkališča. Je vsaj 100 firm, ki bi rade volje postavilo dirkališče (vsaj enega).

Na japonskem ima skoraj vsaka vas svoje dirkališče (ali pa ulice zaprejo, da postane dirkališče). Pri nas pa fuzbal plac v vsaki vasi. Pač mentaliteti primerljivo.

predi je izjavil:

Dirkališče imejte, če ga že želite, ampak ne nakladajte mi o tem, da bi to izboljšalo varnost v prometu pri nas. To, da je nekdo dober športni voznik, nikakor ne pomeni, da je dober voznik tudi v cestnem prometu. Že definicija "dobrega voznika" je v teh dveh kontekstih popolnoma različna. Seveda se vedno najdejo preprosteži, ki ti dve definiciji enačijo. Popolnoma odstranite kakršnokoli omembo v tej smeri, pa vas bo morda celo kdo resno vzel.


Bedaki, ki pa že sedaj delajo probleme na cestah, jih bodo pa še naprej, ker taki na dirkališču nimajo kaj pokazat. Tako da s te strani ne bo nobene spremembe v varnosti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Moe_Lester ::

To, da je nekdo dober športni voznik, nikakor ne pomeni, da je dober voznik tudi v cestnem prometu. Že definicija "dobrega voznika" je v teh dveh kontekstih popolnoma različna.


Mislim, da je povezava precej močna. Obvladovanje avtomobila naredi svoje. Tudi izkušnje z izgubo kontrole nad vozilom pri 180kmh ti stvari postavijo v perspektivo.

Verjetno bo nekdo moral dejansko presteti stevilo ljudi, ki jih dirkanje zanima. Koliko jih je v Sloveniji in bliznji okolici? Sam ne poznam nobenega.


V Sloveniji imaš trenutno odprt Raceland in Lindauring. Oboje je bolj glorified gokart steza in na obeh lokacijah imaš praktično vsak vikend od nekje marca do novembra polno soboto in nedeljo, občasno tudi čez teden.

APPluk ::

Pogled na Red Bull Ring in lega evropskih dirkališč ob mestih:
https://imgur.com/a/0dfhmQ3

Možnost za umestitev preko avtoceste pri Slovenski Bistrici:
https://imgur.com/kpWYgYH
če se je za Magno zrihtalo 100 ha, se lahko tudi tukaj. Ker gozdovi so pa skoraj vsi pod Naturo 2000 in s tem je kup težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: APPluk ()

tonttu ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ravno o tem je debata. V Sloveniji ne pustijo zgraditi dirkališča. Je vsaj 100 firm, ki bi rade volje postavilo dirkališče (vsaj enega).

Mocno dvomim da to res drzi. Ce se lahko postavi cisto vse kar kdo zeli, potem sem skoraj preprican da bi se dalo tudi dirkalisce. Je pa precej prirocen izgovor za tiste, ki bi ga imeli (po moznost v lastnistvu) pa bi radi da placa zanj kdo drug. Ja brez problema bi dal denar, samo mi ne pustijo.
Priznam, da me to pretirano ne zanima, ampak kot sem napisal, ce se za cisto vse najde opcija, sem preprican, da bi se tudi za dirkalisce, ce bi res prisel nekdo, ki bi zavalil vse miljone. Ce pa pride nekdo s 500eur ter pricakuje, da bo drzava dala dovoljenja, pa se zemljo in za povrhu se 100 miljonov, pa verjamem da ne gre tako na easy.

m0LN4r ::

Summanus1 je izjavil:

Legendarni SPA se bori s hudimi finančnimi težavami in bo verjetno ostal brez pogodbe za dirke F1. Če neko legendarno dirkališče ne vidi profita v tem potem vse skupaj nima smisla.

Za dirkališče pritiskate samo tisti, ki nimate dovolj za obisk tujine, najbolje da vam še subvencioniramo turistično vožnjo 2x letno, ker dirkat itak ne znate. Drugače bi si kupili gokart za 2k in šli v Italijo, kjer se iz dirkališč dobesedno dela drek in samevajo.

Seveda bi po 10min dirkanja vse prodali, ker to pač ni hec in zabava, kot si nekateri predstavlajte. To je šport.

To je predvsem in edino problem slabega marketinga.
Ozkoglednost je problem. Proga je prostor, kjer lahko organiziras nebroj dogodkov, kot tudi oddajas progo v najem nebroj dogodkov.
Jaz kr lepo hodim na Salzburgring, nonstop se nekaj dogaja, pa tudi ni F1 proga.
Nazadnje sem bi na srecanju starodobnikov iz cele evrope.

Prinas pa se organizira kje? Na parkplacu merkatorja. Sram nas blo.

Sicer problem je bolj to, ozkoglednost. Vlak je odpeljal. Smo skoraj edina drzava brez take proge, med drugim jih imajo italijani ogromno, nemci ogromno, itn.

Se "manj razviti" srbi in madzari jo imajo, po novem pa se hrvati.

Proge in prireditve na njih privabljajo tudi turiste v okolico.

Zdaj z prihodom Elektrifikacije se odpira nova priloznost, ampak ze zamujamo vlak.
Na drugih progah okoli Slovenije so ze zdavni postavljene hitre polnilnice.

Omenil bi se LEMA Racing, ki se trudijo, da v avtomoto svetu sploh kdo opazi, da obstaja med Avstrijo in Hrvasko se ena drzava v Jugoslawien.

Lp

Ampak ja, ce se bo pa kdo javil da vrzemo kaksno miljardo v obnovo kmeckih his iz katerih naredimo etno muzeje, kjer se nabira prah...
No problem. Pa se zaposlimo nekaj fikusov iz proracuna, da tam vrata odpirajo in zapirajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

ninite je izjavil:

Se Vranskega se ne uporablja pa je trening varne voznje, seveda placljiv in veliko bolj smiseln kot dirkalisce.

Slo nima potrebe po dirkaliscu,.. Glede na to, da je od Lj pa najbolj odrocnega kraja v Slo celi 2h voznje se bote tud na Grobnik odpeljali. In tudi po t oje inenovani proizvajalci lahko tam testirajo.

Ps: glede na to, da je Grobnik najblizje Slo in pa pokriva nek radij, koliko smotrno ekonomsko je njihovo dirkalisce?
Ce dihajo na skrge, cemu bi Slo varianta bila boljsa, bolj profitabilna itd?

Po taki logiki, niti smucisc in skakalnice nebi rabli. Mas takoj za mejo pun kurac istega, celo lepsega.
Aja pa kraskih jam tudi ni samo prinas.

Tako bom rekel, za cisto vsak bullshit se najde denar.
Poglej samo fuzbal sceno, pa "kulturnike" pa razna drustva, kjer iz enga zepa v drugi zep premetavajo denar.

Kaj se pa avto-moto pa, ko vtipkas v google, smo neprepoznavni.
Se za akrapovic pravijo, da je to tam nekje iz hrvaske ali Jugoslawien.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

link_up ::

Vsekakor ne podpiram. Smrdi in prdi. Adrenalin ni zdrav.
In and Out
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dirkališče v Sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25123379 (14921) m0LN4r
»

Za kaj se pri nas razvoj načrtno zatira (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
769466 (7070) Glugy
»

Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17427883 (11195) krneki0001
»

Izgradnja dirkališča v Sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6611227 (8506) m0LN4r

Več podobnih tem