Forum » Na cesti » Dirkališče v Sloveniji
Dirkališče v Sloveniji
m0LN4r ::
Moe_Lester je izjavil:
Legendarni SPA se bori s hudimi finančnimi težavami in bo verjetno ostal brez pogodbe za dirke F1. Če neko legendarno dirkališče ne vidi profita v tem potem vse skupaj nima smisla.
Po drugih strani Lindauring laufa na polno.
Tako.
Lindau ring je dokaz, da tudi v revnejsem delu Slovenije stvar laufa na polno, pa ni nic kaj vec od malo vecje gokart proge, ki jo je na lastne roke zgradil privatnik.
Avstrijci so nonstop tam z motorji.
Pol pa so spet ozkoglednezi proti, slovenska favsarija in birokracija.
Ko pa se tam v gostilno pripelje 10 avstrijcev in poje, popije tolko kot bi celi mesec zasluzili z lokalnimi pijancki pa je spet vse kul.
Marketing in nic drugega.
Pa pravte, da ni dnara. Ga majo drugi. Na zadnjem Track Daju na Gaju je bila GUZVA! In ne ni bilo zastonj, tudi gledanje ne.
Tudi na Drag Racu v Murski, ko so se bli. Nisi dobil placa za sedet!
Ja nic, te pa gremo na parkplac BTCja, kot klosarji organizirat srecanje starodobnikov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
starfotr ::
Saj že imamo dirkališče, imenuje se avtocesta, letna karta je 110 eur, pa še gasilci in reševalci so gratis. In velika večina živi v bližini. Vsak dan gledam divjake, kateri divjajo po te progi in se čudim nizkemu intelektu teh ljudi.
m0LN4r ::
če na grobniku deluje, zakaj pri nas ne bi moglo. 16 nas je zakupilo privat progo in se plačalo 450 eur na osebo. To smo tisti, ki mamo custom avte, ne pa mestni seljaki k mislijo, da so mal pritok zraka odprl in da majo že ferarija.
Mi smo sli na Nurburgring Sprint GP Track Day. Celodnevna karta je bila 780EUR, danes je 890EUR ce se ne motim, preko pistenclub organizatorja.
Povprasevanje tako, da je bilo razprodano v parih dneh, trackdayi so pa povprevcno na 14 dni, ker je drugace proga zasedena za druge evente.
Med udelezenci je bilo ogromno ljudi iz Poljske, Ceske, Madzarske, Avstrije, tudi Slovence sem videl, skratka. Dogaja se nonstop.
Pol pa te vprasajo, You from yugoslavija? Do you not have a race track?
Zandvoort je 580EUR, Gaj pa je bil ca. 300EUR cel dan, pa je blo polno.
V srbiji je drugace okol 12.000 dinarov za reveze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ravno o tem je debata. V Sloveniji ne pustijo zgraditi dirkališča. Je vsaj 100 firm, ki bi rade volje postavilo dirkališče (vsaj enega).
Mocno dvomim da to res drzi. Ce se lahko postavi cisto vse kar kdo zeli, potem sem skoraj preprican da bi se dalo tudi dirkalisce. Je pa precej prirocen izgovor za tiste, ki bi ga imeli (po moznost v lastnistvu) pa bi radi da placa zanj kdo drug. Ja brez problema bi dal denar, samo mi ne pustijo.
Priznam, da me to pretirano ne zanima, ampak kot sem napisal, ce se za cisto vse najde opcija, sem preprican, da bi se tudi za dirkalisce, ce bi res prisel nekdo, ki bi zavalil vse miljone. Ce pa pride nekdo s 500eur ter pricakuje, da bo drzava dala dovoljenja, pa se zemljo in za povrhu se 100 miljonov, pa verjamem da ne gre tako na easy.
Pa vseeno drži. Dirkališča ne pustijo zgraditi. So pa vložili nekateri in naredili dirkališče iz opuščenih pristajalnih stez v Cerkljah na dolenjskem. Pa so lahko to samo 5 let uporabljali, potem je pa država pepovedala.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Na zadnjem Track Daju na Gaju je bila GUZVA! In ne ni bilo zastonj, tudi gledanje ne.
Na take dogodke in pa recimo na off road tekme, pride ogromno ljudi. Pa se niti ne govori dosti o tem in ni neke reklame za to.
To je bilo recimo 22. aprila:
http://www.slovenija-offroad.si/
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
m0LN4r ::
To imamo oz. smo imeli v Sloveniji (v prekmurju?), ampak offroad je recimo prevec specificna stvar. Tam pac ne mores it na razstavo z cadillaci ali pa organizirati Electro Love koncert, ce lahko malo sirse razmislis od blata.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Rock am Ring je na Nurburgringu, Electric Love je na Salzburgringu, se v Spielbergu je nonstop zasedena proga za nekaj:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Še vedno jo imate. Pa ORC Aro 4x4 jo organizira. Pa žurka po tekmi je tudi dobra.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
APPluk ::
No tule lahko oddate kakšen glas ZA ali PROTI (vsaj, da vidimo kakšen izgovor bo našla vlada):
https://predlagam.vladi.si/predlog/16412
https://predlagam.vladi.si/predlog/16412
Utk ::
Zakaj je to na predlagam vladi? Kaj ima vlada s tem?
Jaz nimam nič proti, da nekdo to postavi. Ampak brez državnega ficka.
Jaz nimam nič proti, da nekdo to postavi. Ampak brez državnega ficka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
APPluk ::
Moje mnenje je, da bi načrtovanje in umestitev takšnega objekta moral biti državni projekt, ki pa bi ga se sofinancirali s strani FIA in gospodarstva, pri čemer mislim, da bi moral prvi korak začeti država z "nabiranjem" sponzorjev, ki bi sodelovali pri projektu, saj je takšen center velik finančni zalogaj. Nato pa bi gospodarstvo imelo vlogo pri načrtovanju, izgradnji in nadzoru izgradnje, država pa bi urejala "papirje" po čim hitrejšem postopku (nabava oz. zagotavljanje potrebnih zemljišč, gradbena in vsa ostala dovoljenja,...)
Navse zadnje je bil predsednik FIA pri Golobu, tako da ima to opravka z vlado.
Navse zadnje je bil predsednik FIA pri Golobu, tako da ima to opravka z vlado.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: APPluk ()
Utk ::
Kake sponzorje? Kdo naj bi bil lastnik? Kater neumen privat investitor bi bil sponzor državnemu projektu? Kater neumen privat investitor bi investiral v projekt, ki ga vodi država? Naj se povežejo tist z denarjem in interesom, grejo do države, se zmenijo, da bo država pomagala pri papirjih, in potem naj odkupijo lokacijo, itd.
Če je bil zato tam, da vlada ne bo komplicirala pri papirjih, super, če je prišel še po denar, potem pa ne hvala. Če so dirkališča taka zlata jama, ne vem zakaj bi za to potrebovali državni denar.
Navse zadnje je bil predsednik FIA pri Golobu, tako da ima to opravka z vlado.
Če je bil zato tam, da vlada ne bo komplicirala pri papirjih, super, če je prišel še po denar, potem pa ne hvala. Če so dirkališča taka zlata jama, ne vem zakaj bi za to potrebovali državni denar.
kow ::
sivistol ::
Se Vranskega se ne uporablja pa je trening varne voznje, seveda placljiv in veliko bolj smiseln kot dirkalisce.
Slo nima potrebe po dirkaliscu,.. Glede na to, da je od Lj pa najbolj odrocnega kraja v Slo celi 2h voznje se bote tud na Grobnik odpeljali. In tudi po t oje inenovani proizvajalci lahko tam testirajo.
Ps: glede na to, da je Grobnik najblizje Slo in pa pokriva nek radij, koliko smotrno ekonomsko je njihovo dirkalisce?
Ce dihajo na skrge, cemu bi Slo varianta bila boljsa, bolj profitabilna itd?
slo da nima potrebe po dirkaliscu hhhhahahha, si biu na kakem car meetu , npr mb lj ? tok pleha za dirkat da te srat stisne, če nebo kake steze bomo pa dalje po tržaski delal drag race pa to
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864
APPluk ::
Zanimivo, samo pri nas ne, pa že imajo Hungaroring.
Prvi posnetek kroga:
Posnteka projekta med gradnjo:
Prvi posnetek kroga:
Posnteka projekta med gradnjo:
APPluk ::
In to za 200 mio €,
koliko se je dokapitaliziralo lani enegetska podjetja? ELES (170 mio) in HSE ( 492 mio oz. 292 mio, ker morajo 200 mio vrniti)
koliko se je dokapitaliziralo lani enegetska podjetja? ELES (170 mio) in HSE ( 492 mio oz. 292 mio, ker morajo 200 mio vrniti)
m0LN4r ::
Madžari so nekaj uspeli naredit
https://www.motorsport.com/general/news...
S takim govejim razmisljanjem, kot zgoraj kaj drugega kot Stozice za Modriane poslusati se v Sloveniji ne da postaviti.
Tudi privat ne, ker se Slovenci bojijo tujega denarja in potem pridejo dedki z motornimi zagami v nedeljo, da je pa to glasneje od sosedove cirkularke.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zimonem ::
m0LN4r ::
Pac sem rekel, zamudili smo vlak. Zdaj lahko bi ga se ujeli z moderno EV progo za prihodnost, ampak eeeeeh
V vsako vas fuzbal in panonsko koco.
V vsako vas fuzbal in panonsko koco.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Mogoce bi trebalo narediti Powerpoint, kot so ga naredili za Prekmurski Expano, ko so zbirali miljone, da v Luft spustijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
V redu je. Ni treba povsod poslušati hrupa. Pa tudi do sosedov ni daleč.
Kaksen hrup? Elektricna vozila v prihodnosti?
Sicer pa se domaci TV sigurno bolj dere ali pa kak sosed naziga s cirkularko ali kosilnico.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zimonem ::
Poglej denar naj gre namesto za dirkališče za kolesarske ceste in tekaške proge, dirkališč je v okolici dovolj.
Gokart prog je pa tudi dovolj.
Gokart prog je pa tudi dovolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
m0LN4r ::
Kolesarskih je ze itak prevec, raznih krajinskih park goricko in murania, kam se je zmetalo ze miljone za kolesarske, samo kolesarjev ni na njih, to je problem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zimonem ::
V infrastrukturi govorim. Pri nas pa vse polno kolesarjev po cestah. Čeprav imajo urejene svoje poti.
m0LN4r ::
Kolesarji so samo pred parlamentom, tisto na cesti so turisticni biciklisti, ponavadi v okolici kaksnih toplic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Noben ne zahteva, da država (davkoplačevalci) da denar. Samo sprostijo naj, da se kaj lahko zgradi. Trenutno pa omejujejo, kolikor se le da.
Nas je dovolj, ki bi v tak objekt vložili svoj lasten denar.
Nas je dovolj, ki bi v tak objekt vložili svoj lasten denar.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Meizu ::
Zakaj pa ne bi imeli svojega dirkališča? Dirkališča niso samo za die hard racerje, zelo poučna zadeva so tudi za navadne ljudi, sploh če imaš celo kakšno možnost najema vozila na licu mesta. Ker to kar se naučiš na Vranskem, lahko potem dejansko spraviš v trening. Ali pa greš samo na nedeljsko vožnjo, ali kaj podobnega.
Kakor koli, imeti možnost varne hitre vožnje ima lahko več prednosti, če se ozrem samo na pozitive v samem prometu (pustimo gospodarstvo zaenkrat):
1. Možnost imaš varno preverit limite svojega vozila, tako na suhem kot mokrem cestišču (slednje je zelo pomembno)
2. Možnost imaš trenirat to, kar te naučijo na Vranskem (tudi če bi bila udeležba na poligonu zakonsko obvezna za vse voznike na letni ravni je to še vedno veliko premalo, da bi lahko te veščine dejansko efektivno uporabil na cestišču)
3. Tale točka se mi zdi največja - mislim, da sem nekoč nekje bral o tem, da naj bi dirkališče v dejanskem prometu precej zmanjšalo število hitrih voznikov (dejstvo je, da veliko voznikov vozi hitro zgolj zaradi adrenalina, niso pa pripravljeni potovat do tujih dirkališč in se tam zdivjat, če pa lahko pičijo po regionalkah)
Komentar na točko 3: Sicer logično bližina dirkališča ne bo izkoreninila problema hitrih voznikov na cestah, se mi pa ne zdi to logika ki bi bila privlečena za lase. Vozniki dostikrat ravnamo nagonsko in impulzivno in čisto možno je, da psiha dostikrat diktira kdaj se boš pognal po cesti, nekaj, kar bi lahko izlil iz sebe na kontroliranem terenu. Če to pomeni 20% upad hitrih voznikov recimo, je to za moje pojme že veliko. S pravilno promocijo ter cenovnim pristopom bi najbrž ta odstotek še povečevali.
Če ne drugega dobiš vsaj nekaj streniranih hitrih voznikov na cesto, slabše kot je sedaj itak ne more bit. Sploh pa vozniki radi precenimo svoje zmogljivosti ter zmogljivosti lastnega avta, sploh in še posebej ko je cestišče mokro.
Kakor koli, imeti možnost varne hitre vožnje ima lahko več prednosti, če se ozrem samo na pozitive v samem prometu (pustimo gospodarstvo zaenkrat):
1. Možnost imaš varno preverit limite svojega vozila, tako na suhem kot mokrem cestišču (slednje je zelo pomembno)
2. Možnost imaš trenirat to, kar te naučijo na Vranskem (tudi če bi bila udeležba na poligonu zakonsko obvezna za vse voznike na letni ravni je to še vedno veliko premalo, da bi lahko te veščine dejansko efektivno uporabil na cestišču)
3. Tale točka se mi zdi največja - mislim, da sem nekoč nekje bral o tem, da naj bi dirkališče v dejanskem prometu precej zmanjšalo število hitrih voznikov (dejstvo je, da veliko voznikov vozi hitro zgolj zaradi adrenalina, niso pa pripravljeni potovat do tujih dirkališč in se tam zdivjat, če pa lahko pičijo po regionalkah)
Komentar na točko 3: Sicer logično bližina dirkališča ne bo izkoreninila problema hitrih voznikov na cestah, se mi pa ne zdi to logika ki bi bila privlečena za lase. Vozniki dostikrat ravnamo nagonsko in impulzivno in čisto možno je, da psiha dostikrat diktira kdaj se boš pognal po cesti, nekaj, kar bi lahko izlil iz sebe na kontroliranem terenu. Če to pomeni 20% upad hitrih voznikov recimo, je to za moje pojme že veliko. S pravilno promocijo ter cenovnim pristopom bi najbrž ta odstotek še povečevali.
Če ne drugega dobiš vsaj nekaj streniranih hitrih voznikov na cesto, slabše kot je sedaj itak ne more bit. Sploh pa vozniki radi precenimo svoje zmogljivosti ter zmogljivosti lastnega avta, sploh in še posebej ko je cestišče mokro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
m0LN4r ::
Tam se lahko organizira se marsikaj drugega:
- koncerti
- sejmi
- kolesarske dirke na dirkaliscu
- dirke z elektricnimi skiroji
- testiranje gum na slovenskih tleh
- oddaja proge tujim organizatorjem
- tekmovanja v dosegu elektricnih vozil
- najem vozil spremljevalne voznje
tematicne:
- porsche days
- jdm asia days
- kva jaz vem
- ze samo motoristi bi s svojimi klubi in dogodki zasedli 1/4 koledarskega leta
- glede na to, da imamo uspesno Slovensko Ekipo LEMA RACING, bi k prepoznavnosti prispelavi s progo v Sloveniji, potem pa potegne to za sabo marsikater event.
- Clio Cup
- TCR
you name it
PS: Pogledal koledar Salzburgringa, prakticno je poln do konca leta.
- koncerti
- sejmi
- kolesarske dirke na dirkaliscu
- dirke z elektricnimi skiroji
- testiranje gum na slovenskih tleh
- oddaja proge tujim organizatorjem
- tekmovanja v dosegu elektricnih vozil
- najem vozil spremljevalne voznje
tematicne:
- porsche days
- jdm asia days
- kva jaz vem
- ze samo motoristi bi s svojimi klubi in dogodki zasedli 1/4 koledarskega leta
- glede na to, da imamo uspesno Slovensko Ekipo LEMA RACING, bi k prepoznavnosti prispelavi s progo v Sloveniji, potem pa potegne to za sabo marsikater event.
- Clio Cup
- TCR
you name it
PS: Pogledal koledar Salzburgringa, prakticno je poln do konca leta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
DamijanD ::
Blizu našega kraja ima nekdo poligon/progo za kros. Tipično imajo treninge/tekme v nedeljo. In kljub temu, da je to vsaj ene 3 km stran od moje hiše, jih zaradi geografskih lastnosti (dolina) slišim in me dejansko motijo.
APPluk ::
Glasujte ZA:
Izgradnjo večnamenskega dirkališča v Sloveniji
https://predlagam.vladi.si/predlog/16412
Naj še enkrat poudarim:
Takšen objekt bi bil odlična promocija za vso državo.
"Moje mnenje je, da bi načrtovanje in umestitev takšnega objekta moral biti državni projekt, ki pa bi ga se sofinancirali s strani FIA in gospodarstva, pri čemer mislim,
da bi moral prvi korak začeti država z "nabiranjem" sponzorjev, ki bi sodelovali pri projektu, saj je takšen center velik finančni zalogaj. Nato pa bi gospodarstvo imelo vlogo pri načrtovanju, izgradnji in nadzoru izgradnje, država pa bi urejala "papirje" po čim hitrejšem postopku (nabava oz. zagotavljanje potrebnih zemljišč, gradbena in vsa ostala dovoljenja,...)."
Izgradnjo večnamenskega dirkališča v Sloveniji
https://predlagam.vladi.si/predlog/16412
Naj še enkrat poudarim:
Takšen objekt bi bil odlična promocija za vso državo.
"Moje mnenje je, da bi načrtovanje in umestitev takšnega objekta moral biti državni projekt, ki pa bi ga se sofinancirali s strani FIA in gospodarstva, pri čemer mislim,
da bi moral prvi korak začeti država z "nabiranjem" sponzorjev, ki bi sodelovali pri projektu, saj je takšen center velik finančni zalogaj. Nato pa bi gospodarstvo imelo vlogo pri načrtovanju, izgradnji in nadzoru izgradnje, država pa bi urejala "papirje" po čim hitrejšem postopku (nabava oz. zagotavljanje potrebnih zemljišč, gradbena in vsa ostala dovoljenja,...)."
Invictus ::
Spet, naj naredi država.
To je privat zadeva, naj se najde denar in zemljišče, pa naj se gredo.
To je privat zadeva, naj se najde denar in zemljišče, pa naj se gredo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Blizu našega kraja ima nekdo poligon/progo za kros. Tipično imajo treninge/tekme v nedeljo. In kljub temu, da je to vsaj ene 3 km stran od moje hiše, jih zaradi geografskih lastnosti (dolina) slišim in me dejansko motijo.
Jaz tudi slisim sosede ko kosijo, orjejo, zagajo, nabijajo musko, popivajo, se derejo na fuzbal tekmi, pa cerkvene zvonove, lajanje psov, kikirikanje kokosi.
Pa jebene veselice v nedeljo, ko muzko nabijajo.
Slisim tudi avtocesto, ampak od vsega nastetega je avtocesta najbolj tiha stvar, ker je ca. 2km vstran, sosedi so pa vse naokoli.
Zivis slucajno zraven Lindauringa? Tam kjer so izmerili, da sta avtocesta in ropotanje sosedov glasneje od motorjev na oddaljeni progi?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Ahim ::
In to za 200 mio €,
koliko se je dokapitaliziralo lani enegetska podjetja? ELES (170 mio) in HSE ( 492 mio oz. 292 mio, ker morajo 200 mio vrniti)
200 milijonov, prava malenkost, vrzi peneze na mizo pa bo hitro narejeno. Ocitno so res imeli prav tisti v tej temi, ki domnevajo, da so dosedanji "poskusi" propadli ne zaradi zlobnozlobne drzave, ki ne dovoli nic hrupa (a rally, cross in podobne stvari se vozijo z avtomobilcki na gumico in samo znotraj v sobi, da se ne slisi k sosedovim?), ampak ker bi vrli predlagatelji radi kup denarja od drzave za svoj hobi. Pri 15K EUR na dan, kolikor naj bi prineslo noter dirkalisce, bo teh 200 milijonov odplacanih v ... samo ~13333 dneh, kar je vsega skupaj le 36 let in pol in za to rabis samo 15K EUR na dan, vsak dan, vse dni v letu, vsa ta leta.
Torej: vrzi peneze na mizo in lahko v mislih ze stejes bogatijo, ki ti jo bo dirkalisce navrglo ... drzava ti bo se hvalezna, da je taka investicija v drzavi in bo od tega pobrala cel kup davka (da ne stejem davka od silnih milijonov, ki ti jih bo dirkalisce potem prineslo).
WizzardOfOZ ::
Nekaj bo novih delavnih mest, nekaj se bo prestrukturiralo,....
Ko je enkrat steza postavljena rabiš potem vzdrževalce, varnostnike in sodnike, rabiš imet ZD nekje v bližini in reševalce ob progi, rabiš met gostišča (ljudje zaenkrat še radi kaj pojemo).
In ko se začnejo prvi dogodki, se začne tudi turizem. Gostilne v okolici začnejo služit, tisti, ki oddajajo sobe začnejo služit,....
Proga potegne marsikatere stvari zraven.
Ko je enkrat steza postavljena rabiš potem vzdrževalce, varnostnike in sodnike, rabiš imet ZD nekje v bližini in reševalce ob progi, rabiš met gostišča (ljudje zaenkrat še radi kaj pojemo).
In ko se začnejo prvi dogodki, se začne tudi turizem. Gostilne v okolici začnejo služit, tisti, ki oddajajo sobe začnejo služit,....
Proga potegne marsikatere stvari zraven.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Najvec denarja prinese marketing. Ta pa je odvisen od prave organizacije.
Eni fuzbal stadioni obracajo dosti vec denarja, drugi delajo minus.
Stozice delajo profit oz. so se ze odplacale?
80.000.000.000 forintov, to bo cas pozrl
Eni fuzbal stadioni obracajo dosti vec denarja, drugi delajo minus.
Stozice delajo profit oz. so se ze odplacale?
80.000.000.000 forintov, to bo cas pozrl
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zimonem ::
Stožice se subvencionira. Gokart proge pa kar nekako živijo. Ne zaradi turizma. Švici gre turizem povsem vredu brez dirkačev.
Pa enkrat se že odloči kje živiš v nemčiji ali v Halozah .
Pa enkrat se že odloči kje živiš v nemčiji ali v Halozah .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
Invictus ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nekaj bo novih delavnih mest, nekaj se bo prestrukturiralo,....
Ko je enkrat steza postavljena rabiš potem vzdrževalce, varnostnike in sodnike, rabiš imet ZD nekje v bližini in reševalce ob progi, rabiš met gostišča (ljudje zaenkrat še radi kaj pojemo).
In ko se začnejo prvi dogodki, se začne tudi turizem. Gostilne v okolici začnejo služit, tisti, ki oddajajo sobe začnejo služit,....
Proga potegne marsikatere stvari zraven.
Če je to toliko profitno, bi se že zdavnaj našel privat investitor. Ki bi tudi podkupil občinarje, da izdajo vsa dovoljenja...
Do sedaj pa samo poslušam, naj da denar država.
BTW. turizem ni ravno profitna dejavnost. Donosi so slabi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
Od mene nič ne poslušaš, da naj država da denar. Meni je samo za to, da država da dovoljenja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
In kje no dirkališče?
Vsak normalen lastnik bo raje postavil stanovanja/hiše, ker je dobiček večji.
Če dirkališče ne bo imelo nekih mednarodnih dirk, ni promocije. Mednarodnih dirk pa niti pod razno ne bomo dobili, glede na zanič slovenski marketing.
Debatga o tem je približno tako brezplodna, kot ta, da bi tako dirkališče imelo dobiček...
Vsak normalen lastnik bo raje postavil stanovanja/hiše, ker je dobiček večji.
Če dirkališče ne bo imelo nekih mednarodnih dirk, ni promocije. Mednarodnih dirk pa niti pod razno ne bomo dobili, glede na zanič slovenski marketing.
Debatga o tem je približno tako brezplodna, kot ta, da bi tako dirkališče imelo dobiček...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Kokr vem je v Srbiji najvecji sponsor bil OMV al pac neka pumpa.
Pa so zgradil. Madzari so tudi zgradil, pa v bistvu ze imajo Hungaroring.
Grobnik so tudi obnovil in ozivel, tako kot so avstrijci Salzburgring, kljub temu, da imajo RedBullring.
Zandvoort so tudi ozivel in zmodernizirali za Formulo, da privabijo se vec ljudi v okolico.
Na Salzburgringu pred leti ko sem bil tam so na veliko postavljali elektricne polnilnice pri boxih
Ocitno so res vsi nori, samo Slovenija ve kaj dela, ker Turizem v Slo pa res ne rabi vec gostov, ze zdaj se ne ve kam z denarjem.
Prihajajo leta brez "bonov"
Jaz sem se ze prijavil na newsletter za Balaton. Lep izlet, wellnes, kopanje, vinorodni okolis, gradovi in za povrh se kaka prireditev na dirkaliscu. To je to.
PS: Zelo verjetno bo to super kombinacija z Balaton Sound Festival.
Pa so zgradil. Madzari so tudi zgradil, pa v bistvu ze imajo Hungaroring.
Grobnik so tudi obnovil in ozivel, tako kot so avstrijci Salzburgring, kljub temu, da imajo RedBullring.
Zandvoort so tudi ozivel in zmodernizirali za Formulo, da privabijo se vec ljudi v okolico.
Na Salzburgringu pred leti ko sem bil tam so na veliko postavljali elektricne polnilnice pri boxih
Ocitno so res vsi nori, samo Slovenija ve kaj dela, ker Turizem v Slo pa res ne rabi vec gostov, ze zdaj se ne ve kam z denarjem.
Prihajajo leta brez "bonov"
Jaz sem se ze prijavil na newsletter za Balaton. Lep izlet, wellnes, kopanje, vinorodni okolis, gradovi in za povrh se kaka prireditev na dirkaliscu. To je to.
PS: Zelo verjetno bo to super kombinacija z Balaton Sound Festival.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Slovenija ostaja edina država v Evropski uniji, ki nima ustrezne avtomobilske dirkaške steze. Bolje rečeno avtomobilskega objekta v najširšem smislu, ki bi nudil zavetje tako poligonom varne vožnje različnih vozil, testnim poligonom za vse bolj pomembne deležnike avtomobilske industrije v Sloveniji. Dirkaška steza iz vidika tekmovanj pa bi dejansko predstavljala manjši del letnega programa. Podobni objekti v tujini so praktično stoodstotno zasedeni in so velik pospeševalec tako turizma kot celotnega gospodarstva v lokalnem okolju.
"Pravi dirkaški objekt v Sloveniji manjka, kar seveda ni dobro. FIA je do zdaj podpirala Slovenijo v obeh svojih glavnih stebrih, tako prek športa kot tudi mobilnosti. Sredstva za tak objekt so s strani FIA na voljo, to bi torej bila določena pomoč in našo obljubo bomo držali. Kot predsednik sem v vlogi, da poskušam pomagati. Ko bo prišlo do odločitve, bo naša komisija za dirkališča pripravila svoj del. Tak objekt ni vezan le na šport, temveč veliko širše na avtomobilsko industrijo. Predstavljati mora nekakšen dom zanjo. Objekt mora biti poslovno vzdržen, zaseden oziroma izkoriščen praktično ves čas. Prav gotovo je tak objekt za mlade lahko primeren in tudi nujen," je po srečanju z Golobom povedal Ben Sulayem.
"Pravi dirkaški objekt v Sloveniji manjka, kar seveda ni dobro. FIA je do zdaj podpirala Slovenijo v obeh svojih glavnih stebrih, tako prek športa kot tudi mobilnosti. Sredstva za tak objekt so s strani FIA na voljo, to bi torej bila določena pomoč in našo obljubo bomo držali. Kot predsednik sem v vlogi, da poskušam pomagati. Ko bo prišlo do odločitve, bo naša komisija za dirkališča pripravila svoj del. Tak objekt ni vezan le na šport, temveč veliko širše na avtomobilsko industrijo. Predstavljati mora nekakšen dom zanjo. Objekt mora biti poslovno vzdržen, zaseden oziroma izkoriščen praktično ves čas. Prav gotovo je tak objekt za mlade lahko primeren in tudi nujen," je po srečanju z Golobom povedal Ben Sulayem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
APPluk ::
Še vedno lahko oddate glas ZA: Izgradnjo večnamenskega dirkališča v Sloveniji
https://predlagam.vladi.si/predlog/16412
Čeprav je zbranih že zadosti glasov, bi bilo "fajn", da pokažemo koliko nas sanja o takšnem objektu v Sloveniji, zato prosim, če imate 2 min časa, da se registirate in oddate glas ZA.
https://predlagam.vladi.si/predlog/16412
Čeprav je zbranih že zadosti glasov, bi bilo "fajn", da pokažemo koliko nas sanja o takšnem objektu v Sloveniji, zato prosim, če imate 2 min časa, da se registirate in oddate glas ZA.
starfotr ::
V redu je. Ni treba povsod poslušati hrupa. Pa tudi do sosedov ni daleč.
Kaksen hrup? Elektricna vozila v prihodnosti?
Sicer pa se domaci TV sigurno bolj dere ali pa kak sosed naziga s cirkularko ali kosilnico.
Elektro avti, sploh dirkalni so pa tiho, kot miške... Mislim s kakimi dilentanti se je treba ukvarjat tu.
Elektro avte je treba filat. A bo tako kot s formulo e, ko s sabo furajo dizel agregate za polnit elektro formule?
In kje no dirkališče?
Vsak normalen lastnik bo raje postavil stanovanja/hiše, ker je dobiček večji.
Če dirkališče ne bo imelo nekih mednarodnih dirk, ni promocije. Mednarodnih dirk pa niti pod razno ne bomo dobili, glede na zanič slovenski marketing.
Debatga o tem je približno tako brezplodna, kot ta, da bi tako dirkališče imelo dobiček...
Glede na velesposobnost naših turističnih delavcev, bodo ob organizaciji kakega prvenstva naši hoteli prazni in bodo gostje šli raje v tujino v hotele. Hint nordijsko svetovovno prvenstvo pred nekaj meseci.
https://www.delo.si/sport/zimski-sporti...
Gradnja takega objekta in organizacija dogodkov, da se bodo mastili sosedje pa ni v našem interesu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
m0LN4r ::
https://vm.tiktok.com/ZGJx11exc/
https://youtube.com/shorts/p15puu31Pz4?...
Na Grobniku se ze dogaja na polno.
https://youtube.com/shorts/p15puu31Pz4?...
Na Grobniku se ze dogaja na polno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
starfotr ::
1 uro in pol je iz LJ do Grobnika.
5 ur imaš do Hungaroringa.
Če si tak fan, ti to ne bo problem se zapeljat tja in se fjakat cel dan.
5 ur imaš do Hungaroringa.
Če si tak fan, ti to ne bo problem se zapeljat tja in se fjakat cel dan.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dirkališče v Sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 23379 (14921) | m0LN4r |
» | Za kaj se pri nas razvoj načrtno zatira (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9466 (7070) | Glugy |
» | Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 27883 (11195) | krneki0001 |
» | Izgradnja dirkališča v Sloveniji (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11227 (8506) | m0LN4r |