Slo-Tech - Nova raziskava, ki jo je izvedel AutoPacific, je potrdila, kar smo potihoma predvidevali. Lastniki avtomobilov niso navdušenim nad novim trendom naročnin za dodatne funkcije v avtomobilih, denimo zaradi hitrejših pospeškov ali navigacije. Medtem ko si skušajo proizvajalci avtomobilov na tak način zagotoviti dodaten stabilen tok prihodkov, so potrošniki skeptični.
V raziskavi so hipotetične kupce novih vozil spraševali, katerih 11 dodatnih storitev bi bili pripravljeni doplačati. Te so segale od internetne povezljivosti za naprave v kabini prek WiFi do igranja iger in oddaljenega nadzora nad avtomobilom (npr. vključitev klimatske naprave na daljavo). Rezultati so zgovorni. Pripravljenosti za nakup dodatne opreme kot naročnin je bolj malo.
Še najbolj zaželena je bila povezava z internetom, za katero bi 15 dolarjev mesečno odštelo 30 odstotkov kupcev novih vozil. Približno četrtina bi jih plačala 10 dolarjev za upravljanja z nekaterimi sistemi v vozilu na daljavo, nato pa so odstotki hitro padali. Naročninam za dodatne funkcije so nekoliko bolj naklonjeni kupci električnih vozil kakor klasičnih, kar pripisujejo času na daljših poteh, ki ga vendarle morajo prvi prebiti ob vozilu, ko se to polni.
Razčlemba po starostnih skupinah je takisto pričakovana. Lastniki, ki so stari do 30 do 39 let, so najbolj zainteresirani za naročnine, ker so še v stiku z novostmi, hkrati pa imajo zadostno kupno moč. Najmanj zanimanja je bilo v starostni skupini nad 60 let.
Novice » Rezultati » Lastniki avtomobilov ne marajo naročnin
Gregor P ::
Neverjetno, da za kaj takšnega potrebuješ študijo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
mrTwelveTrees ::
Kaj zdej, a so "novega" Golfa že "shekali" in mu lahko vklopiš vse fukncije ?
Sicer pa ja, Če imaš Teslo, maš denar za naročnino.
Sicer pa ja, Če imaš Teslo, maš denar za naročnino.
twom ::
Zakaj pa ne, če bi bila cena primerna. Na primer, da so naročnine vključno z nakupom/najemom nižje kot amorticazija avtomobila. Da je win-win tako za kupca, kot izdelovalca (plusi kot npr nižji stroški izdelave, stalen priliv).
Enako je najem ali nakup stanovanja. Če je najem dovolj poceni, se bolj splača kot nakup, in obratno.
Itak gre pa vse v model naročnin. Enako kot se je zgodilo s "free" igricami. Elita si na žalost zagotavlja še večji in bolj stabilen vir prilivov in način za lupljenje množic.
Enako je najem ali nakup stanovanja. Če je najem dovolj poceni, se bolj splača kot nakup, in obratno.
Itak gre pa vse v model naročnin. Enako kot se je zgodilo s "free" igricami. Elita si na žalost zagotavlja še večji in bolj stabilen vir prilivov in način za lupljenje množic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
Gagatronix ::
A ni bil Merđo tisti, ki je nekaj sanjal o narocnini za gretje sedezev pa podobno govno ?
@filip007, bencin je potrosni material. A ko kupis novo kaseto tonerja za printer temu tudi reces narocnina ?
@filip007, bencin je potrosni material. A ko kupis novo kaseto tonerja za printer temu tudi reces narocnina ?
filip007 ::
Prostovoljna variabilna naročnina, take imam jaz najraje, brez papirjev, stane pa ravno tako.
Game Pass hoče trajnik na kartico, ne hvala.
Game Pass hoče trajnik na kartico, ne hvala.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: filip007 ()
PrimozR ::
Gagatronix je izjavil:
A ni bil Merđo tisti, ki je nekaj sanjal o narocnini za gretje sedezev pa podobno govno ?
@filip007, bencin je potrosni material. A ko kupis novo kaseto tonerja za printer temu tudi reces narocnina ?
BMW.
starfotr ::
Zakaj pa ne, če bi bila cena primerna. Na primer, da so naročnine vključno z nakupom/najemom nižje kot amorticazija avtomobila. Da je win-win tako za kupca, kot izdelovalca (plusi kot npr nižji stroški izdelave, stalen priliv).
Enako je najem ali nakup stanovanja. Če je najem dovolj poceni, se bolj splača kot nakup, in obratno.
Itak gre pa vse v model naročnin. Enako kot se je zgodilo s "free" igricami. Elita si na žalost zagotavlja še večji in bolj stabilen vir prilivov in način za lupljenje množic.
Tesla na primer naredi monoblok iz aluminija, medtem ko ostali proizvajalci varijo 4x dlje časa.
Naj še tako optimizirajo proizvodnjo v EU.
kow ::
Vse kar rabis je ekran. Zakaj bi placeval nekaj kar ze itak imas, mi ni razumljivo. Saj imamo vsi racunalnik v zepu (ki lahko predvaja glasbo, filme, igre ipd.) Cez 5 do 10 let, bodo pa froci zadak itak imeli VR ocala ipd.
Kar potrosniki v resnici hocemo, so cenejsi avtomobili.
Kar potrosniki v resnici hocemo, so cenejsi avtomobili.
kow ::
Ni videt. Prodaja je mocno padla, profiti pa ostali. Srednji in nizji sloj je izvisel.
Lani se je v slo registriralo ubogih 46k avtomobilov.
Lani se je v slo registriralo ubogih 46k avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
marez ::
Dodatke v avtu si zaradi mene lahko samo nekam zataknejo. Glede cene vozil pa mi ni jasno kako lahko cela veriga zasluži isto kot pred podražitvam. Prodaja novih vozil se je zmanjšala za tretjino, na dolgi rok lahko še več.
Če se v tovarni zmanjša prodaja za tretjino pač ne rabiš toliko ljudi v celi verigi. Ne rabiš toliko delavcev, prodajalcev, serviserjev, tako velikih prostorov,... Ker se tovarnam delov zmanjša promet gredo pač cene na dolgi rok gor. S tem se sami tovarni vozil nabavna cena delov poveča, kar sledi ponovnem zvišanju cene vozil. Zaradi takega umetnega povečanja cen se prodaja še zmanjša, saj pri enakih plačah pač nisi pripravljen dati za en skret 45.000eur (pred podražitvijo 25.000eur). Tu je zraven same požrešnosti kapitalistov še cena energije, ki se je povečala zaradi sankcij proti Rusiji. Časa poceni energije je konec, kar se še dodatno prenese v ceno vozila. Industrija se ustavlja, brezposelnost se veča. In imamo začaran krog. Trenutno rešuje avtomobilsko industrijo Kitajska, kjer se prodaja vozil povečuje. Vendar to vedo tudi Kitajski voditelji in bodo pritisnili na EU, kot pritiska na njih Amerika in njeni EU vazali.
EU izgublja konkurenčnost z Azijo, brezposelnost se še bolj veča. Ali vam je sedaj že kaj bolj jasno v kaj nas želijo EU politiki spraviti? Kateremu ni, mu pač ni pomoči, sedi naj za svojo pečko in se smili sam sebi.
Če se v tovarni zmanjša prodaja za tretjino pač ne rabiš toliko ljudi v celi verigi. Ne rabiš toliko delavcev, prodajalcev, serviserjev, tako velikih prostorov,... Ker se tovarnam delov zmanjša promet gredo pač cene na dolgi rok gor. S tem se sami tovarni vozil nabavna cena delov poveča, kar sledi ponovnem zvišanju cene vozil. Zaradi takega umetnega povečanja cen se prodaja še zmanjša, saj pri enakih plačah pač nisi pripravljen dati za en skret 45.000eur (pred podražitvijo 25.000eur). Tu je zraven same požrešnosti kapitalistov še cena energije, ki se je povečala zaradi sankcij proti Rusiji. Časa poceni energije je konec, kar se še dodatno prenese v ceno vozila. Industrija se ustavlja, brezposelnost se veča. In imamo začaran krog. Trenutno rešuje avtomobilsko industrijo Kitajska, kjer se prodaja vozil povečuje. Vendar to vedo tudi Kitajski voditelji in bodo pritisnili na EU, kot pritiska na njih Amerika in njeni EU vazali.
EU izgublja konkurenčnost z Azijo, brezposelnost se še bolj veča. Ali vam je sedaj že kaj bolj jasno v kaj nas želijo EU politiki spraviti? Kateremu ni, mu pač ni pomoči, sedi naj za svojo pečko in se smili sam sebi.
starfotr ::
Pa saj nimamo delovne sile za delat. Tako, da je skrajni čas da se zadeve malo ohladijo.
Jaz se ne bi sekiral kaj dosti.
Jaz se ne bi sekiral kaj dosti.
Gagatronix ::
starfotr ::
Glej, če folka ni, potem ga tudi plačat ne moreš.
Falirano smo imeli že izobraževanje. Starši so pa po večini govorili: uči se, da ti ne bo treba delat.
In zato samo faliran študenteraj vse povsod ali pa večni študenti. Hoteli so ukanit Gaussa. Ker to ni šlo, so spustili kriterije, da vsak ki se vpiše skoraj da naredi. Padejo pa edino po stopnicah.
Poklici, kot so natakar, trgovci so pa izginili. Dobiš kenlarce prek študenta za 6 eur na uro. Danes še tega ne več, ker se jim ne da delat.
Zadeve se selijo na jug in vzhod. Ker je ceneje in ni takih ekoloških problemov, kot tu.
Falirano smo imeli že izobraževanje. Starši so pa po večini govorili: uči se, da ti ne bo treba delat.
In zato samo faliran študenteraj vse povsod ali pa večni študenti. Hoteli so ukanit Gaussa. Ker to ni šlo, so spustili kriterije, da vsak ki se vpiše skoraj da naredi. Padejo pa edino po stopnicah.
Poklici, kot so natakar, trgovci so pa izginili. Dobiš kenlarce prek študenta za 6 eur na uro. Danes še tega ne več, ker se jim ne da delat.
Zadeve se selijo na jug in vzhod. Ker je ceneje in ni takih ekoloških problemov, kot tu.
Gagatronix ::
Glej, ne pizdi se name, nisem jaz tisti, ki je leta 1992 fural izobrazevalno politiko. Niti ni moja krivda da imas cel kup brezposelnih FDVjevcev, ki drugega kot kelnariti niso zmozni, pa se to pocno slabo.
Jaz imam peto stopnjo iz SCTP, faksa nisem od znotraj videl.
Jaz imam peto stopnjo iz SCTP, faksa nisem od znotraj videl.
c3p0 ::
Preprosto, ne kupim avta, ki ima opcije na naročnino. Pika. Brez debate, popustov, 1. leto free ipd. prijemov.
Ko je Poop preko zlizanih providerjev začel srat z vsiljeno naročnino, sem še isti dan odpovedal TV paket, nimam ga več in ga nikoli ne bom imel.
Ljudje niste načelni, zato pa smo, kjer smo. Zdaj pa plačat naročnino, da ne bo ABS zaradi neplačila odpovedal ravno pred prehodom za pešce.
Ko je Poop preko zlizanih providerjev začel srat z vsiljeno naročnino, sem še isti dan odpovedal TV paket, nimam ga več in ga nikoli ne bom imel.
Ljudje niste načelni, zato pa smo, kjer smo. Zdaj pa plačat naročnino, da ne bo ABS zaradi neplačila odpovedal ravno pred prehodom za pešce.
fikus_ ::
Tesla na primer naredi monoblok iz aluminija, medtem ko ostali proizvajalci varijo 4x dlje časa.
Naj še tako optimizirajo proizvodnjo v EU.
In ko "monoblok" poči, npr prometna nesreča, je avto samo še za v stiskalnico.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Mr.B ::
Preprosto, ne kupim avta, ki ima opcije na naročnino. Pika. Brez debate, popustov, 1. leto free ipd. prijemov.
Ko je Poop preko zlizanih providerjev začel srat z vsiljeno naročnino, sem še isti dan odpovedal TV paket, nimam ga več in ga nikoli ne bom imel.
Ljudje niste načelni, zato pa smo, kjer smo. Zdaj pa plačat naročnino, da ne bo ABS zaradi neplačila odpovedal ravno pred prehodom za pešce.
Ko bo EV, bo one fit all, samo reazlicne barve. Ostala funkcionalnost bo že notri. Samo placat jo bos moral. No bos pa lahko se 20let kupoval rabljene avte s klasicnim motorjem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
2dark ::
Edini dodatek v avtu, ki ga resnično potrebujemo od dodatne opreme je gretje in klima.. Vse ostalo je nepotrebno..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
feryz ::
Jaz bi pa prec plačal enih 10 do 20 evrov za gretje zicev. Rabiš ga, recimo, 6 mesecev letno, avto imaš 2 ali tri leta, največ pet.
Najcenejši paket z gretjem zicev spredaj brez naročnine je 1800 evrov.
Zdaj pa kalkulator v roke.
Najcenejši paket z gretjem zicev spredaj brez naročnine je 1800 evrov.
Zdaj pa kalkulator v roke.
Nagi Bator ::
Avto, še posebaj dražji modeli, je statusni simbol, zato mora imeti vse in to vse po defaultu!
Če nima, potem ne more biti statsusni simbol in je lastništvo nad njim brezvezno.
Torej, če je nekaj v avtu na voljo samo na naročnino, potem naj bo na naročnino kar cel avto ali pa nič! Caki?... To pa tak že mamo!
Če nima, potem ne more biti statsusni simbol in je lastništvo nad njim brezvezno.
Torej, če je nekaj v avtu na voljo samo na naročnino, potem naj bo na naročnino kar cel avto ali pa nič! Caki?... To pa tak že mamo!
feryz ::
Itak da to že imamo. Hudič je, da je naročnina dražja od lastništva.
In tudi v tem primeru bi bilo tako.
Kot zanimivost, avto navigacijo sem uporabljal tako dolgo, dokler je bila zastonj. Tisti moment, ko bi moral doplačati, sem jo nehal. In to ne zaradi denarja, ampak zaradi do konca glupega sistema registracij, teženj dilerju in podobno. Jebejo se. Če že imajo naročnine, naj dajo še čitalec za brezstične kartice v avto. Izbereš in prisloniš kartico.
In tudi v tem primeru bi bilo tako.
Kot zanimivost, avto navigacijo sem uporabljal tako dolgo, dokler je bila zastonj. Tisti moment, ko bi moral doplačati, sem jo nehal. In to ne zaradi denarja, ampak zaradi do konca glupega sistema registracij, teženj dilerju in podobno. Jebejo se. Če že imajo naročnine, naj dajo še čitalec za brezstične kartice v avto. Izbereš in prisloniš kartico.
asdf_jklc ::
Placevanje narocnine v avtu? Hahaha. Dokler bo na trgu avto brez te bedarije zagotovo ne. Tudi freemium igric ne igram, pa da mi placas. Ne, se enkrat ne in ne.
Steinkauz ::
Če narediš manj avtov in jih dražje prodaš, je to za proizvajalca lahko samo dobro.
To gre samo nekaj časa. Proizvajalcev je dovolj, da se se slej ali prej en najde, ki proba prevzeti večji del trga z manjšo ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steinkauz ()
2dark ::
Jaz bi pa prec plačal enih 10 do 20 evrov za gretje zicev. Rabiš ga, recimo, 6 mesecev letno, avto imaš 2 ali tri leta, največ pet.
Najcenejši paket z gretjem zicev spredaj brez naročnine je 1800 evrov.
Zdaj pa kalkulator v roke.
Ne rabiš gretja sedezev. To pises zato, ker mas verjetno dizla ki se na kratki razdalji ne ogreje in usnjene sedeze.
Itak da to že imamo. Hudič je, da je naročnina dražja od lastništva.
In tudi v tem primeru bi bilo tako.
Kot zanimivost, avto navigacijo sem uporabljal tako dolgo, dokler je bila zastonj. Tisti moment, ko bi moral doplačati, sem jo nehal. In to ne zaradi denarja, ampak zaradi do konca glupega sistema registracij, teženj dilerju in podobno. Jebejo se. Če že imajo naročnine, naj dajo še čitalec za brezstične kartice v avto. Izbereš in prisloniš kartico.
Navigacije na telefonu ne znaš uporabljat? Je brezplačna.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Netrunner ::
Jaz vsekakor ne bi niti kupil avtomobila ki ponuja kaj takega, kaj šele da bi plačeval za neko naročnino :) Kot da niso dovolj vsi redni stroški.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
133127 ::
Ljudje niste načelni, zato pa smo, kjer smo.
Tocno tole je srz vseh problemov, ki jih imamo. Firme probajo nategnit ljudi, da bi vec zasluzile, ljudje pa to gladko prensajo. Ni sans, da bi se odpovedali cemu iz cistega protesta.
Na tak nacin smo dobili vsega boga od tega, da je danes normalno, da vse aplikacije vohunijo za tabo, do raznih nategov z narocninami (od tvja, do aplikacij, zdaj avtomobilov itd.), da trgovci dvigajo brez razloga cene, da proizvajalci znizujejo kvaliteto izdelkov, zmanjsujejo kolicino izdelkov v paketu itd.
Pac preprosto odjebite jih, pa bojo ugotovili, da jim dobicki padajo in bojo spremenili prodajni model nazaj. Ce jim boste dovolili, bojo pocasi vse firme prisle na narocninski model, tako, da si samo jamo kopljete.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
energetik ::
Se strinjam. Finta je, da se prevelik % ljudi temu ne odpove in ne glasuje z denarnico. Tako je bilo in bo.
Kar se tiče naročnin v avtu - lahko, če je zato osnovna cena vozila ustrezno nižja. Dokler pa dvignejo osnovno ceni in na to nabijejo naročnine, naj jih pa kar imajo. Že brez naročnin serjejo s paketi opreme, kjer moraš izbrati konkretno dražji nivo opreme, da dobiš tisto zadevo, ki bi jo rad imel, zraven pa še kup take, ki je ne rabiš.
Kar se tiče naročnin v avtu - lahko, če je zato osnovna cena vozila ustrezno nižja. Dokler pa dvignejo osnovno ceni in na to nabijejo naročnine, naj jih pa kar imajo. Že brez naročnin serjejo s paketi opreme, kjer moraš izbrati konkretno dražji nivo opreme, da dobiš tisto zadevo, ki bi jo rad imel, zraven pa še kup take, ki je ne rabiš.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
133127 ::
lahko, če je zato osnovna cena vozila ustrezno nižja.
Ne more biti, najprej placas za vse ze vgrajene dodatke, potem pa ti jih preko narocnine se enkrat zaracunajo.
Ne glede, ali se odlocis za narocnino na boljse pospeske, motor so morali narediti tako, da jih zdrzi, ne glede na to ali narocnino vzames ali ne.
Enako klima, ogrevanje sedezev,...
Vse te dele ti zaracunajo (mogoce po produkcijski ceni ampak vseeno) ze ko avto kupis. Ko jih "narocis" pa placas se ekstra, cisti nateg, da sploh ne omenjamo visjo tezo avtomobila in zato visjo porabo, kljub temu, da teh delov sploh ne uporabljas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
zavajon ::
A 15 dolarjev mesečno bi plačevali za internet, ki ga itak imajo na telefonu? Svašta...
Ne more biti win-win za oba. Proizvajalci želijo s tem povišati prihodke (ker podražitve avtov niso dovolj), to pa lahko plačajo le kupci.
Od bencina ne služijo proizvajalci avtov.
Zakaj pa ne, če bi bila cena primerna. Na primer, da so naročnine vključno z nakupom/najemom nižje kot amorticazija avtomobila. Da je win-win tako za kupca, kot izdelovalca (plusi kot npr nižji stroški izdelave, stalen priliv).
Ne more biti win-win za oba. Proizvajalci želijo s tem povišati prihodke (ker podražitve avtov niso dovolj), to pa lahko plačajo le kupci.
Saj je bencin naročnina, nevem kaj bi še radi.
Od bencina ne služijo proizvajalci avtov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
Gregor P ::
Se prav spomnim, koliko časa je trajalo, da so končno uvedli možnost predvajanja mp3 glasbe
Sploh navigacija, to je bilo prav neverjetno, kako slaba je bila in draga; potem pa še posodobitve kart, ki so bile prej izjema kot pravilo; seveda prav tako draga izjema.
Pametni telefoni so to res vse rešili v "trenutku obstoja". In je po svoje žalostno, ker sam se ne bi branil dobre nativne navigacije v avtomobilu, sploh ker je možnost boljšega sprejema satelitov ipd. Ampak je bila porazna že v polno opremljenem mercedesu, kaj šele pri ostalih klasičnih znamkah. Tako da me danes sploh več ne zanima, kaj ponujajo na multimedijskem področju, ker imam za vse to telefon - razen seveda samega HW ozvočenja ipd. (čeprav bi še to raje montiral kar sam).
Sploh navigacija, to je bilo prav neverjetno, kako slaba je bila in draga; potem pa še posodobitve kart, ki so bile prej izjema kot pravilo; seveda prav tako draga izjema.
Pametni telefoni so to res vse rešili v "trenutku obstoja". In je po svoje žalostno, ker sam se ne bi branil dobre nativne navigacije v avtomobilu, sploh ker je možnost boljšega sprejema satelitov ipd. Ampak je bila porazna že v polno opremljenem mercedesu, kaj šele pri ostalih klasičnih znamkah. Tako da me danes sploh več ne zanima, kaj ponujajo na multimedijskem področju, ker imam za vse to telefon - razen seveda samega HW ozvočenja ipd. (čeprav bi še to raje montiral kar sam).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
tonttu ::
Če narediš manj avtov in jih dražje prodaš, je to za proizvajalca lahko samo dobro.
Na dolgi rok ne lih prav hudo dobro. Ce naredis 50% manj avtomobilov, tudi ce zasluzis isto, bos odpustil 50% ljudi. Pa zraven se 50% v povezanih panogah. In ker je ravnokar toliko 100.000 ljudi ostalo brez sluzbe, se je prav tako zmanjsala kupna moc, kar pomeni, da ne bos prodal niti 50% avtomobilov, pa se tisti bodo morali biti cenejsi. Nekaj casa in do dolocene meje gre, prav dolgo pa ne. Ja seveda imas firme, ki so specializirane za high end avtomobile, ki niso za rajo, ampak 90% teh firm precej ubogo zivotari oz. bi bile brez "firm za rajo" ze davno neobstojece.
Opkow ::
Jaz bi pa prec plačal enih 10 do 20 evrov za gretje zicev. Rabiš ga, recimo, 6 mesecev letno, avto imaš 2 ali tri leta, največ pet.
Najcenejši paket z gretjem zicev spredaj brez naročnine je 1800 evrov.
Zdaj pa kalkulator v roke.
To že imaš v avtu, brez da si doplačŤal. Zakaj bi dajal najemnino za to?
In to ti tudi pove, kako poceni je dejansko dodatna oprema avtomobila.
zavajon ::
Jaz bi pa prec plačal enih 10 do 20 evrov za gretje zicev. Rabiš ga, recimo, 6 mesecev letno, avto imaš 2 ali tri leta, največ pet.
Najcenejši paket z gretjem zicev spredaj brez naročnine je 1800 evrov.
Zdaj pa kalkulator v roke.
Jaz ga imam v povprečju 15 let. Trenutnega 16, pa bo še nekaj časa služil.
Zato bi dal raje 1800EUR za gretje sedežev, kot pa 15 na mesec.
Pa ne bi, raje kupim dolge gate za 15EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
fikus_ ::
Npr. da plačuješ naročnino za opcijo gretje sedežev. Kaj če zadeva crkne, ali ti bi to popravili z naslova naročnine, ali bi moral popravilo sam kriti?!
Domnevam da kar sam.
Sicer je pa feryzovo razmišljanje čisto na mestu, če te naročnina za gretje pride manj, kot paket gretje, potem je naročnina ok, sicer ne
Domnevam da kar sam.
Sicer je pa feryzovo razmišljanje čisto na mestu, če te naročnina za gretje pride manj, kot paket gretje, potem je naročnina ok, sicer ne
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
energetik ::
Se prav spomnim, koliko časa je trajalo, da so končno uvedli možnost predvajanja mp3 glasbeTako je, vse kar rabim od multimedije na centralnem ekranu je občasno DAB radio, pa recimo prostoročno klicanje (za kar itak rabiš še telefon). Za vse ostalo je tu Android Auto.
Sploh navigacija, to je bilo prav neverjetno, kako slaba je bila in draga; potem pa še posodobitve kart, ki so bile prej izjema kot pravilo; seveda prav tako draga izjema.
Pametni telefoni so to res vse rešili v "trenutku obstoja". In je po svoje žalostno, ker sam se ne bi branil dobre nativne navigacije v avtomobilu, sploh ker je možnost boljšega sprejema satelitov ipd. Ampak je bila porazna že v polno opremljenem mercedesu, kaj šele pri ostalih klasičnih znamkah. Tako da me danes sploh več ne zanima, kaj ponujajo na multimedijskem področju, ker imam za vse to telefon - razen seveda samega HW ozvočenja ipd. (čeprav bi še to raje montiral kar sam).
vires in numeris
sbawe64 ::
Jaz bi pa prec plačal enih 10 do 20 evrov za gretje zicev. Rabiš ga, recimo, 6 mesecev letno, avto imaš 2 ali tri leta, največ pet.
Najcenejši paket z gretjem zicev spredaj brez naročnine je 1800 evrov.
Zdaj pa kalkulator v roke.
Ne rabiš gretja sedezev. To pises zato, ker mas verjetno dizla ki se na kratki razdalji ne ogreje in usnjene sedeze.
Itak da to že imamo. Hudič je, da je naročnina dražja od lastništva.
In tudi v tem primeru bi bilo tako.
Kot zanimivost, avto navigacijo sem uporabljal tako dolgo, dokler je bila zastonj. Tisti moment, ko bi moral doplačati, sem jo nehal. In to ne zaradi denarja, ampak zaradi do konca glupega sistema registracij, teženj dilerju in podobno. Jebejo se. Če že imajo naročnine, naj dajo še čitalec za brezstične kartice v avto. Izbereš in prisloniš kartico.
Navigacije na telefonu ne znaš uporabljat? Je brezplačna.
Za kratke vožnje je bencinar, drugače notri montiraj webasto s timerjem in bo avto vedno topel.
Ali parkiraj v ogrevani garaži.
Bi te rad videl dnevno uporabljati navigacijo na telefonu, sploh v feryz 'Zafiri' za pet mestno cifro.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
Utk ::
Bi te rad videl dnevno uporabljati navigacijo na telefonu, sploh v feryz 'Zafiri' za pet mestno cifro.
Jaz se vsedem v čip japonca (proti zafiri) in se mi na ekranu v 5 sekundah prikaže google maps. Čeprav avto nima svoje navigacije. Dvomim da ima zafira za 5 mestno cifro lahko boljšo navigacijo.
driver_x ::
Kako bo urejeno to, če si boš določeno dodatno opremo sam odklenil? Kakor to v nekaterih primerih počnemo že sedaj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mercedes za pospeške zahteva zajetno mesečno naročnino (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27813 (16878) | bbf |
» | Nova politika BMWja - Mikrotransakcije (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20430 (14676) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega vozila (in kasnejša prodaja starega)Oddelek: Na cesti | 1847 (1570) | profii |