Novice » Rezultati » Lastniki avtomobilov ne marajo naročnin
Gregor P ::
Gor imaš že enega
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
c3p0 ::
Jaz bi pa prec plačal enih 10 do 20 evrov za gretje zicev. Rabiš ga, recimo, 6 mesecev letno, avto imaš 2 ali tri leta, največ pet.
Najcenejši paket z gretjem zicev spredaj brez naročnine je 1800 evrov.
Zdaj pa kalkulator v roke.
Odvisno kaj ti bodo pustili. Cena recimo 10 EUR/mo ob zakupu za celo leto, pa še zadnji brisalec bo deloval, brezplačno! Za par mesecev pa bo cena 30 EUR/mo. Klasični marketinški prijemi.
starfotr ::
Če narediš manj avtov in jih dražje prodaš, je to za proizvajalca lahko samo dobro.
Na dolgi rok ne lih prav hudo dobro. Ce naredis 50% manj avtomobilov, tudi ce zasluzis isto, bos odpustil 50% ljudi. Pa zraven se 50% v povezanih panogah. In ker je ravnokar toliko 100.000 ljudi ostalo brez sluzbe, se je prav tako zmanjsala kupna moc, kar pomeni, da ne bos prodal niti 50% avtomobilov, pa se tisti bodo morali biti cenejsi. Nekaj casa in do dolocene meje gre, prav dolgo pa ne. Ja seveda imas firme, ki so specializirane za high end avtomobile, ki niso za rajo, ampak 90% teh firm precej ubogo zivotari oz. bi bile brez "firm za rajo" ze davno neobstojece.
Nihče od evropskih ni zaprl vrat. Ok, Saab jih je. Od večine, ki je danes na trgu pa nihče.
Če narediš manj avtov in jih dražje prodaš, je to za proizvajalca lahko samo dobro.
To gre samo nekaj časa. Proizvajalcev je dovolj, da se se slej ali prej en najde, ki proba prevzeti večji del trga z manjšo ceno.
In zakaj ni še nihče prevzel trga? VW, Stellantis, BMW, Toyota ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
Dober dan ::
Verjetno jih muči implementacija. To je enako, kot DPF filtri in blesav ADBlue. Dokler je v granciji, jih vsi pustimo pri miru, ko pa garancija poteče, zadevo prevrtamo, blendiramo in čao. Bo še zanimivo videti, kako se bo zadeva razvila. Sem pa absolutno proti karšnim koli naročninam. Mi je dovolj elektrika, voda, RTV prispevek in telefon. Vse ostalo lahko crkne, vključno z RTV.
2dark ::
Bi te rad videl dnevno uporabljati navigacijo na telefonu, sploh v feryz 'Zafiri' za pet mestno cifro.
V čem je problem?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Mr.B ::
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Nikec3 ::
@filip007, bencin je potrosni material. A ko kupis novo kaseto tonerja za printer temu tudi reces narocnina ?
To je najbolj tipičen in svinjski način naročnine. Dejansko so printerji subvencionirani z naročnino na tonerje.
Sicer pa v resnici je vseeno. Če naročnin ne bi bilo, bi pač bila osnovna cena višja. Firme imajo povprečno plačevanje naročnin že vkalkulirano in zato, lahko avtomobil v osnovi prodajo ceneje. In tukaj dejansko ni neke bogatije, poglejte marže (dobiček/prihodki) avtomobilskih firm - ena sama žalost.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Ghenghiz ::
Petmestno cifro daš za stvar, pa še ni dovolj denarja?
Predlagam, da naj bo naslednja raziskava o "lootboxes": Če plačas 10€ se ti vklopi naključna dodatna funkcija za 2 meseca.
Predlagam, da naj bo naslednja raziskava o "lootboxes": Če plačas 10€ se ti vklopi naključna dodatna funkcija za 2 meseca.
feryz ::
Saj ne, da so ravno it-jevci začeli posiljevati z naročninami, nanesto z nakupi.
In vidi boga, takoj ko se je it malo bolj prenesel v avtomobile, so prišli ven z naročniškimi modeli. Le od kod jim ta ideja!?
Da ne omenjamo, da imajo it-jevci tudi druge ideje. Da izdelek kupiš, ampak nimaš pravic nad njim. Da ga ne moreš prodati naprej in podobne fore. Samo še to prenesejo na avtomobilski trg in so zmagali.
In vidi boga, takoj ko se je it malo bolj prenesel v avtomobile, so prišli ven z naročniškimi modeli. Le od kod jim ta ideja!?
Da ne omenjamo, da imajo it-jevci tudi druge ideje. Da izdelek kupiš, ampak nimaš pravic nad njim. Da ga ne moreš prodati naprej in podobne fore. Samo še to prenesejo na avtomobilski trg in so zmagali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mercedes za pospeške zahteva zajetno mesečno naročnino (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27816 (16881) | bbf |
» | Nova politika BMWja - Mikrotransakcije (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20431 (14677) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega vozila (in kasnejša prodaja starega)Oddelek: Na cesti | 1849 (1572) | profii |