Forum » Na cesti » Nasvet za novi avto?
Nasvet za novi avto?
_Sajmon_ ::
Ha, kakorkoli jemljem ChatGPT z rezervo, je pojasnil različne odgovore, ki ste ji napisali, glede tega, kakšna moč se upošteva:
Navajam:
Pri zavarovanju hibridnih vozil (ki kombinirajo električni motor in motor z notranjim izgorevanjem) zavarovalnice običajno upoštevajo moč motorja z notranjim izgorevanjem. V nekaterih primerih lahko upoštevajo tudi skupno moč obeh motorjev, odvisno od politike posamezne zavarovalnice.
Ključni dejavniki, ki vplivajo na zavarovalno premijo za hibridna vozila, vključujejo:
Moč motorja z notranjim izgorevanjem: Večina zavarovalnic bo upoštevala moč (v kW ali KM) motorja z notranjim izgorevanjem, saj je to najbolj primerljiv parameter z vozili na fosilna goriva.
Skupna moč vozila: Nekatere zavarovalnice lahko upoštevajo tudi skupno moč (kombinacijo moči obeh motorjev), še posebej, če je to bolj reprezentativno za zmogljivost vozila.
Vrsta hibridnega sistema: Ali gre za blagi hibrid, polni hibrid ali priključni hibrid lahko vpliva na premijo, saj se ti sistemi razlikujejo v kompleksnosti in učinkovitosti.
Dodatni dejavniki: Teža vozila, vrednost vozila, varnostni sistemi, zgodovina voznika in druge lastnosti vozila ter voznika lahko prav tako vplivajo na premijo.
Navajam:
Pri zavarovanju hibridnih vozil (ki kombinirajo električni motor in motor z notranjim izgorevanjem) zavarovalnice običajno upoštevajo moč motorja z notranjim izgorevanjem. V nekaterih primerih lahko upoštevajo tudi skupno moč obeh motorjev, odvisno od politike posamezne zavarovalnice.
Ključni dejavniki, ki vplivajo na zavarovalno premijo za hibridna vozila, vključujejo:
Moč motorja z notranjim izgorevanjem: Večina zavarovalnic bo upoštevala moč (v kW ali KM) motorja z notranjim izgorevanjem, saj je to najbolj primerljiv parameter z vozili na fosilna goriva.
Skupna moč vozila: Nekatere zavarovalnice lahko upoštevajo tudi skupno moč (kombinacijo moči obeh motorjev), še posebej, če je to bolj reprezentativno za zmogljivost vozila.
Vrsta hibridnega sistema: Ali gre za blagi hibrid, polni hibrid ali priključni hibrid lahko vpliva na premijo, saj se ti sistemi razlikujejo v kompleksnosti in učinkovitosti.
Dodatni dejavniki: Teža vozila, vrednost vozila, varnostni sistemi, zgodovina voznika in druge lastnosti vozila ter voznika lahko prav tako vplivajo na premijo.
Utk ::
Ne bi smel, ker tudi v prometni so napisani samo bencinski kw. Če je pa tam narobe, potem pa bog pomagaj...
AvtoR ::
Meni v prometni piše dobesedno:
kW 72. 37
Kaj piše na polici ne vem, ker je trenutno nimam pri sebi.
Tistih 37 je verjetno mišljeno za elektromotor.
Mislim da je to razlika v moči med MG1 in MG2.
Ko en MG deluje kot motor drugi deluje kot generator in obratno.
S tem simulira delovanje cvt preko planetnika, ki je vezan na gred motorja...
Nisem čisto siguren če sem se prav izrazil, ampak gre tako nekako...
kW 72. 37
Kaj piše na polici ne vem, ker je trenutno nimam pri sebi.
Tistih 37 je verjetno mišljeno za elektromotor.
Mislim da je to razlika v moči med MG1 in MG2.
Ko en MG deluje kot motor drugi deluje kot generator in obratno.
S tem simulira delovanje cvt preko planetnika, ki je vezan na gred motorja...
Nisem čisto siguren če sem se prav izrazil, ampak gre tako nekako...
Kalibri ::
V G8, ki ima sredinske reže tako kot Octavia, isti model pač, drugo pakovanje, pri meni ne piha v roko, ker jo imam na volanu. Drugače pa verjetno bi, če bi jo držal na menjalniku. Vendar avtomatskega nima smisla držati.
edi45 ::
V G8, ki ima sredinske reže tako kot Octavia, isti model pač, drugo pakovanje, pri meni ne piha v roko, ker jo imam na volanu. Drugače pa verjetno bi, če bi jo držal na menjalniku. Vendar avtomatskega nima smisla držati.
Jaz imam včasih roko na menjalniku, toliko da jo naslonim, ker je nimam kam dat. Imam pa avtomatika tudi. Tako da G8 ni za mene, da mi ne bi pihalo v roko
Ahim ::
Kripto mesi je izjavil:
Moreš vedeti, da Utk je fanboy toyote in električarjev, očitno mu je pa tudi možgane skurilo, ker je sedel preblizu šipe Večina njegovih proti argumentov je debilnih.
9 let star slovenski posnetek Octavie z ACC, tipo pa bluzi, da ni opcije.
Leta 2021 oz. se 2022 marsikje ni bilo mogoce dobiti ACC (ni bil dobavljiv - samo na voljo v dolocenih drayjih modelih, kjer je bil serijsko vgrajen, kot dodatno opremo v cenejsih modelih se ga pa ni dalo doplacat, bil je onemogocen v konfiguratorju).
Buggy ::
huh...na 2018 Alltracku imam radarski ACC in line assist, ki je crap tudi po modifikaciji z OBD11 (BTW kdo pri bogu milemu vozi z line assistom a vas ne moti?)
Avto se bo ustavil in sam speljal v koloni zgolj, ce ne pretece zadosti casa, sicer moras za nadaljevanje pritisniti pedalko za gas. Tega sam ne uporabljam, niti line assista, ker je zame motec faktor pri voznji tudi na AC (do Mostarja ugasnil po par 10km).
Mrtvi kot assist je edina kewl zadeva. Zaradi emergency braking assist sem dobil predlani pacienta v rit, sreca sem imel zadaj nosilec za kolesa, ki je vecino energije povlekel nase.
Mi je razlagal RSR, ko je dobil kaksnega prepotentnega pacienta na svojo rit...tipcki vozijo direkt na riti, se ne zavedajo da ce on zabremza v primeru tezav, ni niti slucajno da se bo nek BMW racer ustavil pravocasno, ker ima dalec slabse zavore in odzivni cas kot nek GT3 RS...sam to moras vzet v zakup
Avto se bo ustavil in sam speljal v koloni zgolj, ce ne pretece zadosti casa, sicer moras za nadaljevanje pritisniti pedalko za gas. Tega sam ne uporabljam, niti line assista, ker je zame motec faktor pri voznji tudi na AC (do Mostarja ugasnil po par 10km).
Mrtvi kot assist je edina kewl zadeva. Zaradi emergency braking assist sem dobil predlani pacienta v rit, sreca sem imel zadaj nosilec za kolesa, ki je vecino energije povlekel nase.
Mi je razlagal RSR, ko je dobil kaksnega prepotentnega pacienta na svojo rit...tipcki vozijo direkt na riti, se ne zavedajo da ce on zabremza v primeru tezav, ni niti slucajno da se bo nek BMW racer ustavil pravocasno, ker ima dalec slabse zavore in odzivni cas kot nek GT3 RS...sam to moras vzet v zakup
Utk ::
Kripto mesi je izjavil:
Moreš vedeti, da Utk je fanboy toyote in električarjev, očitno mu je pa tudi možgane skurilo, ker je sedel preblizu šipe Večina njegovih proti argumentov je debilnih.
9 let star slovenski posnetek Octavie z ACC, tipo pa bluzi, da ni opcije.
Leta 2021 oz. se 2022 marsikje ni bilo mogoce dobiti ACC (ni bil dobavljiv - samo na voljo v dolocenih drayjih modelih, kjer je bil serijsko vgrajen, kot dodatno opremo v cenejsih modelih se ga pa ni dalo doplacat, bil je onemogocen v konfiguratorju).
Tako ti je to na slotechu. Jaz, ki točno naštejem kaj mi ne paše, ali pa paše, sem značkar, čeprav še nikoli nisem kupil 2 avta iste znamke, in čisto lahko da bo moj naslednji VW, id7, bolj malo verjetno pa da toyota. Oni, ki vsake 2 leti zamenjajo vw za malo novejši vw (zakaj, če so tako super), so pa objektivni opazovalci, poznavalci, strokovnjaki praktično.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Ahim ::
(BTW kdo pri bogu milemu vozi z line assistom a vas ne moti?)
... niti line assista, ker je zame motec faktor pri voznji tudi na AC (do Mostarja ugasnil po par 10km).
A ni fino da te spomni, da moras najprej dat zmigavc za pas zamenjat? Enim to povzroca silne tezave pa jih malo brca v rit
Sicer pa ne razumem zakaj bi bil problematicen, razen ce nonstop visis na facebukah in zaradi tega redno vozis preko crte.
Kalibri ::
Line assist - sploh ne veš, da ga imaš. Ko pa se kaj zamotiš, gledaš, kamor ti ni, gledaš telefon, pa zna pomagati.
IL_DIAVOLO ::
Ko se bos peljal po ozki cesti in se bos na vsak nacin zelel izogniti nasproti vozecemu vozilu, bos zelo hitro ugotovil kako butasta in nevarna je line assist.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Kalibri ::
Po marskikakšni sem že peljal. NIkoli problema. Ozke ceste ponavadi itak nimajo črt in tudi čez črto lahko zapelješ, tudi če se ti malo upre. V glavnem spet problem v voznikih.
krneki ::
Na čudnih cestah meni lane assist neha sploh delati. Ubistvu dela OK samo na avtocesti in hitri cesti (vsaj v Audiju). Sploh pa se mu je otročje lahko upreti. Jaz ga imam skos vključenega, kar pride prav ko na avtocesti hočeš npr. slečt pulover ali pa nekaj vzeti iz zadnjega sedeža. Se pravi za nekaj sekund nepozornosti je dober, ker itak začne jokati vsakih 20 sekund ne držanja volana. To zadnje je včasih moteče, ko imaš daljše odseke ravne avtoceste in joka da ne držiš volana, čeprav ga dejansko.
IL_DIAVOLO ::
To ti delas med vožnjo? Se dobro da ni vec nesreč. Ze sam pogled na display je lahko usoden, ne pa da bi telovadil v avtu.
Ti imas sploh izpit?
Ti imas sploh izpit?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Men je ze kr cuknil v neko random smer pri menjavanju pasu ali pa na kaksi tri pasovni + dva izvoza, ko sem prevozil crto je kr cuknil v kontra smer pa take fore.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Ahim ::
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To ti delas med vožnjo? Se dobro da ni vec nesreč. Ze sam pogled na display je lahko usoden, ne pa da bi telovadil v avtu.
Ti imas sploh izpit?
Živiš ti v tem stoletju?
mancini ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To ti delas med vožnjo? Se dobro da ni vec nesreč. Ze sam pogled na display je lahko usoden, ne pa da bi telovadil v avtu.
Ti imas sploh izpit?
Živiš ti v tem stoletju?
Ni čudno da se dogaja na cestah kar se dogaja. Če se ljudje preoblačijo, šminkajo, gledajo youtube med vožnjo....
Kje v navodilih avta ti piše, da ne rabiš bit pozoren na cesto in promet, med tem ko imaš vklopljene asistence
Kripto mesi ::
Kripto mesi je izjavil:
Moreš vedeti, da Utk je fanboy toyote in električarjev, očitno mu je pa tudi možgane skurilo, ker je sedel preblizu šipe Večina njegovih proti argumentov je debilnih.
9 let star slovenski posnetek Octavie z ACC, tipo pa bluzi, da ni opcije.
Leta 2021 oz. se 2022 marsikje ni bilo mogoce dobiti ACC (ni bil dobavljiv - samo na voljo v dolocenih drayjih modelih, kjer je bil serijsko vgrajen, kot dodatno opremo v cenejsih modelih se ga pa ni dalo doplacat, bil je onemogocen v konfiguratorju).
Torej je bil na voljo, ampak če on gleda najbolj osiromašeno verzijo je to pač to. Saj tudi na osnovni Toyoti ne moreš kar doplačati za boljše ozvočenje, ki je za doplačilo na voljo samo v najvišjem modelu opreme. Ampak pri Toyoti je to feature, pri Škodi pa največji minus, kar jih je. Fanboy pač.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
denabiker ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To ti delas med vožnjo? Se dobro da ni vec nesreč. Ze sam pogled na display je lahko usoden, ne pa da bi telovadil v avtu.
Ti imas sploh izpit?
ti lahko povem samo za kolegice, kolikor jih srečam, tudi na AC, ti povem, da si marsikatera ves make up zrihta med vožnjo. Doma zjutraj se samo stušira, kavo spije med vožnjo, pa ves make up si uredi med vožnjo. No zadnjič,, ko sem bil z eno na kavi sva imela glih debato o tem, ona ogromno emailov napiše med vožnjo, laptopa na kolena, je rekla da ji avtomatika super dela, da je samo 2 x šlo na tesno do sedaj in je morala sama bremzat, da ni bilo nesreče
tony1 ::
Tole z laptopom je sranje, ampak pobiranje nečesa z zadnjega zica (tega se ne dela) ali preoblačenje (tudi ne, je res tako težko potrpeti do prvega odcepa?) je pa še večji problem...
_Sajmon_ ::
Da se spet vključim v debato: po smešnem naključju ugotovim, da obstaja Suzuki Swace, ki je praktično identičen avto Corolli TS 1.8, samo da ima nižjo ceno, več opreme, samo 1.8 motor, manj možnih barv, display-a pa nekaj generacij starejša (po mojem kot je imela Corolla pred 2022). Jutri grem pogledat v Trzin.
Pa še en detajl: Corolla MC23 in MC24 v verzijah opreme Sol in Luna preverjeno nimata senzorja za dež pri brisalcih. Je treba it na dražjo opremo. Starejše Corolle so imele...
Pa še en detajl: Corolla MC23 in MC24 v verzijah opreme Sol in Luna preverjeno nimata senzorja za dež pri brisalcih. Je treba it na dražjo opremo. Starejše Corolle so imele...
Utk ::
Ja, na tega suzukija sem pozabil. Meni ni zanimiv, ker nima 2,0 motorja, ampak drugače je to ista stvar. Tudi ekran je isti (kolk je videt na slikah, sw pa tudi dvomim da je drugi), edino če imajo prejšne modelno leto na zalogi, potem ima še fizične gumbe okoli ekrana. V tem primeru naj dodajo še malo popusta...
_Sajmon_ ::
Ja, na tega suzukija sem pozabil. Meni ni zanimiv, ker nima 2,0 motorja, ampak drugače je to ista stvar. Tudi ekran je isti (kolk je videt na slikah, sw pa tudi dvomim da je drugi), edino če imajo prejšne modelno leto na zalogi, potem ima še fizične gumbe okoli ekrana. V tem primeru naj dodajo še malo popusta...
Ekran ni isti, vsaj če primerjam Corollo, v kateri sem se testno vozil z ekranom v katalogu Swaceta. Ko sem iskal navodila za Corollo, sem na www.toyota.si/customer/manuals strani našel najnovejša navodila z letnikom samo 2022. In tam noter sem našel predstavitev digitalnih zaslonov, ki niso ustrezali letošnji Corolli, ampak če zdaj gledam so to bolj podobnim tistim trenutnega Swaceta. Nekaj pač mora biti slabše kot pri originalu. Pa opazil sem opombo pri Swacetu, da kao Android avto ne dela.
Kaj več napišem v naslednjih dneh.
Utk ::
Ok, možno je vse, tudi toyote nimajo vse iste, odvisno od opreme. Suzuki ima najbrž najbolj osnovnega.
AvtoR ::
Kolikor gledam na Avtonet imajo vsi Swance android auto in car play. Možno da podpirajo samo preko kabla, ampak to je poceni rešljivo s Carlinkit 5 adapterjem za 50€.
denabiker ::
kaj ste eni prodajalci Toyot tule, ker toliko hvaljenja o Toyoti še nikjer nisem zasledil. KO že bereš, imaš občutek kot da konkurence sploh ni....
en je napisal, da se Dacia dobro pelje, heh verjetno se je šalil, kolega je za delavce naročil kar nekaj novih Dacia Joggerjev, ampak to je res kanta na 4 kolesih, pa motor v riti, ta 1.0...kot uni prvi Hyundai Pony, ko so prišli ven davnega leta, glih tak kot ena truga na kolesih.
en je napisal, da se Dacia dobro pelje, heh verjetno se je šalil, kolega je za delavce naročil kar nekaj novih Dacia Joggerjev, ampak to je res kanta na 4 kolesih, pa motor v riti, ta 1.0...kot uni prvi Hyundai Pony, ko so prišli ven davnega leta, glih tak kot ena truga na kolesih.
Hudobec82 ::
Tastaredva bi nek mali SUV za v trgovino in k dohtarju. Stara sta 70 plus. Budget kakih 25k. Šla sta gledat Toyoto Yaris Cross in bla navdušena. Že skor kupla. Sam sem reku, predn data dnar na mizo, naj gresta še Hondo Crosstar pogledat, dvignen Jazz. Mamo še kaj v tem razredu? Mazda CX-30 je že kr mal velik avto, pa tut nekej dražji. Renault, Hyundai in Opel pač ne bi.
denabiker ::
Samo ta Honda in njihov dizajn je pa res čisto mimo, zdaj leta 2024 delajo takšne grde avte, pa ko bi vsaj si pomagali z umetno inteligenco pri dizajnu bi bilo ful boljše...pri Kitajskih avtih je zelo lep rezultat...
2dark ::
Tastaredva bi nek mali SUV za v trgovino in k dohtarju. Stara sta 70 plus. Budget kakih 25k. Šla sta gledat Toyoto Yaris Cross in bla navdušena. Že skor kupla. Sam sem reku, predn data dnar na mizo, naj gresta še Hondo Crosstar pogledat, dvignen Jazz. Mamo še kaj v tem razredu? Mazda CX-30 je že kr mal velik avto, pa tut nekej dražji. Renault, Hyundai in Opel pač ne bi.
MG-je recimo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
AvtoR ::
Tastaredva bi nek mali SUV za v trgovino in k dohtarju. Stara sta 70 plus. Budget kakih 25k. Šla sta gledat Toyoto Yaris Cross in bla navdušena. Že skor kupla. Sam sem reku, predn data dnar na mizo, naj gresta še Hondo Crosstar pogledat, dvignen Jazz. Mamo še kaj v tem razredu? Mazda CX-30 je že kr mal velik avto, pa tut nekej dražji. Renault, Hyundai in Opel pač ne bi.
Mogoče VW T-Cross?
Edino, meni ti trovalniki ne sedejo.
Praktično v nižjem razredu že težko dobiš štirivalni motor.
AvtoR ::
kaj ste eni prodajalci Toyot tule, ker toliko hvaljenja o Toyoti še nikjer nisem zasledil. KO že bereš, imaš občutek kot da konkurence sploh ni....
en je napisal, da se Dacia dobro pelje, heh verjetno se je šalil, kolega je za delavce naročil kar nekaj novih Dacia Joggerjev, ampak to je res kanta na 4 kolesih, pa motor v riti, ta 1.0...kot uni prvi Hyundai Pony, ko so prišli ven davnega leta, glih tak kot ena truga na kolesih.
Če hočeš hibrida, kaj drugega kot Toyota niti ni na izbiro.
Vse ostalo je precej slabše in nedodelano...
tony1 ::
kaj ste eni prodajalci Toyot tule, ker toliko hvaljenja o Toyoti še nikjer nisem zasledil. KO že bereš, imaš občutek kot da konkurence sploh ni....
Naveličali smo se nositi vijolice mehanikom, pa še tako jih moraš na kolenih prosit, naj kakšen problem poštimajo, če ne gre ravno za menjavo olja in zračnega filtra...
GodoBoy ::
Toyota vozniki se sami zavedajo da vozijo izjemno grde karjole namenjene izključno upokojencem. Zato pa morajo kompenzirati s fanboyizmom kako Toyote ne crkujejo. Jih moraš razumet. Oglašajo se samo lastniki Toyot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GodoBoy ()
tony1 ::
To je kompenziranje, pa ne vem zakaj in čemu. Zakaj bi tebe bolelo, če se toyota nikoli ne pokvari, saj je niti nimaš ne?
P.S.: Nimam toyote. Zmer sem sam švabe vozu ceu živlene. Včeraj sem recimo kupil še enega za žlahto.
Samo moj zadnji avto je japonski.
P.S.: Nimam toyote. Zmer sem sam švabe vozu ceu živlene. Včeraj sem recimo kupil še enega za žlahto.
Samo moj zadnji avto je japonski.
Gambino ::
Toyota vozniki se sami zavedajo da vozijo izjemno grde karjole namenjene izključno upokojencem. Zato pa morajo kompenzirati s fanboyizmom kako Toyote ne crkujejo. Jih moraš razumet. Oglašajo se samo lastniki Toyot.
Piše nekdo, ki je ljubitelj natzivagnov, ah, kdo bi te razumel!
Sicer pa je pri večini bistvo, da te za čim manjši denar pripelje varno iz točke A do točke B. Temu pa pač Toyota zadosti. Če pa hočeš lepše vozilo, luksuzno z še boljšo tehnologijo in zanesljivostjo, potem pač kupiš Lexusa!
Če bi bile Toyote tako grde, ne bi prodali toliko vozil in bili največji koncern!
GodoBoy ::
eh, jebote... že mislim da tretjič. zadnje pol leta vozim Hondo. Imel pa sem že Nissan, Hyundai (ubi bože karjola), VW, Fiat, še eno Hondo... Nisam ti ja za marke neki sledbenik ;) A zakaj jih tolk prodajo? Ker delajo avte za maso, ogromno jih prodajo v tretjem svetu.
Utk ::
Utk ::
zadnje pol leta vozim Hondo. Imel pa sem že Nissan, Hyundai (ubi bože karjola), VW, Fiat, še eno Hondo
Ti si res tipičen primer človeka, ki se ga ne sme vprašat za nasvet kater avto kupit. Razen če si star 70 in si vsakega od teh imel vsaj 8 let...
Nekateri znamo izbrat, da ta izbira drži en čas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
2dark ::
Toyota vozniki se sami zavedajo da vozijo izjemno grde karjole namenjene izključno upokojencem. Zato pa morajo kompenzirati s fanboyizmom kako Toyote ne crkujejo. Jih moraš razumet. Oglašajo se samo lastniki Toyot.
Toyota proda največ vozil na svetu.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mikhaair ::
Sodobne Toyote kar zgledajo. Npr. Yaris Cross, pred njim se lahko holzwagni vsi skrijejo, kar se tiče všečnosti. Hibridni pogon pa jih itak poseka. Edino cena je kr konkretna, pa na malem hibridu so tudi pri Toyoti sli v trivaljnik.
Goran's Blog ::
Toyote so zelo všečni avti postali ko gledam od zunaj, noter pa nikakor smi ne dopadejo.
Takoj bi jo mel če bi notranjost mi bila všeč, sicer je pa to itak stvar okusa.
Je pa res, da niso poceni avti.
Takoj bi jo mel če bi notranjost mi bila všeč, sicer je pa to itak stvar okusa.
Je pa res, da niso poceni avti.
IL_DIAVOLO ::
Od premijskega vozila za 30k bi clovek pricakoval vec od japonske revscine iz 90-ih.
Cvt menjalnik in hibridna motorizacija je v toyoti ze od pamtiveka. Moras biti ogromno na cesti, da ti je toliko pomembna avtomatizacija, ker avto kot celota je res povprecen.
Cvt menjalnik in hibridna motorizacija je v toyoti ze od pamtiveka. Moras biti ogromno na cesti, da ti je toliko pomembna avtomatizacija, ker avto kot celota je res povprecen.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
GodoBoy ::
Toyota vozniki se sami zavedajo da vozijo izjemno grde karjole namenjene izključno upokojencem. Zato pa morajo kompenzirati s fanboyizmom kako Toyote ne crkujejo. Jih moraš razumet. Oglašajo se samo lastniki Toyot.
Toyota proda največ vozil na svetu.
You make my point. Firma za mase.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GodoBoy ()
AvtoR ::
Dizajn jih res mal tepe. Tipični vzhodnjaški dizajn pač.
Ampak glede na to kako grdi so bili Priusi mi je novi Prius kar lep.
Ne vem pa ali je tudi funkcionalen. Se mi zdi da je kar malo akrobacije za not in ven iz avta.
S ceno pa že mal pretiravajo. Zgleda da zato, ker lahko!
Prodaja jim za enkrat ne pada.
Ampak glede na to kako grdi so bili Priusi mi je novi Prius kar lep.
Ne vem pa ali je tudi funkcionalen. Se mi zdi da je kar malo akrobacije za not in ven iz avta.
S ceno pa že mal pretiravajo. Zgleda da zato, ker lahko!
Prodaja jim za enkrat ne pada.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za star avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 6115 (2640) | a_borlak |
» | Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 8539 (5398) | mr_chai |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50331 (32990) | GR2 |