Forum » Na cesti » Nasvet za novi avto?
Nasvet za novi avto?
Ahim ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Rečes, da je tesla grd avto, hkrati pa das v mix civica? Someone needs have his eyesight checked out.
Tale Honda Civic je eden najlepsih avtov na trgu.
No, ima tudi konkurenco, pri kateri so se malo bolj potrudili kar se tice oblike stranic (vrat).
LeQuack ::
Berlin -- Volkswagen's original brand is "no longer competitive," the company's brand chief warned Monday, owing to high costs and low productivity.
"With many of our pre-existing structures, processes and high costs, we are no longer competitive as the Volkswagen brand," Thomas Schaefer told staff during a meeting at the German carmaker's headquarters in Wolfsburg, Germany, according to a post on the company's intranet site seen by Reuters.'
https://edition.cnn.com/2023/11/27/busi...
"With many of our pre-existing structures, processes and high costs, we are no longer competitive as the Volkswagen brand," Thomas Schaefer told staff during a meeting at the German carmaker's headquarters in Wolfsburg, Germany, according to a post on the company's intranet site seen by Reuters.'
https://edition.cnn.com/2023/11/27/busi...
Quack !
LeQuack ::
Še tale članek:
https://si.bloombergadria.com/ostalo/av...
Koliko so se od pandemije zares podražili avtomobili?
Povprečno se je 32 priljubljenih avtomobilov v zadnjem letu podražilo za 12 odstotkov
Od leta 2020 so se povprečno podražili za 29 odstotkov
V zadnjih dveh letih se je med analiziranimi najbolj podražil Peugeot 2008 - za 60 odstotkov
https://si.bloombergadria.com/ostalo/av...
Koliko so se od pandemije zares podražili avtomobili?
Povprečno se je 32 priljubljenih avtomobilov v zadnjem letu podražilo za 12 odstotkov
Od leta 2020 so se povprečno podražili za 29 odstotkov
V zadnjih dveh letih se je med analiziranimi najbolj podražil Peugeot 2008 - za 60 odstotkov
Quack !
stara mama ::
Če vrjameš trgovcem in če si idiot, da si šel zadnji dve leti dejansko kupit nov avto.
Ampak zdaj ni več čas za zajebancije trgovcev, sploh ker so začeli kitajci na veliko napadat in uničevat EU avtoindustrijo (MGji, Sereši in podobn šrot, ki jim je uspel dobit homologacijo)
Audi A6 stane 10k iz fabrike in 60k v salonu.
Ampak zdaj ni več čas za zajebancije trgovcev, sploh ker so začeli kitajci na veliko napadat in uničevat EU avtoindustrijo (MGji, Sereši in podobn šrot, ki jim je uspel dobit homologacijo)
Audi A6 stane 10k iz fabrike in 60k v salonu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
AvtoR ::
Audi A6 stane 10k iz fabrike in 60k v salonu
500% marža?
Tole si verjetno iz riti potegnil?
hojnikb ::
seveda je... Še dačia za 20k stane več k 10k za izdelavo... Avtofabrike, sploh pr cenejših modelih nimajo pretirano velik net marže.
#brezpodpisa
libreus ::
vsaj kar se toyote tiče, iz prve roke dobil info, da je marža prodajalca le nekaj odstotna ... zdaj, koliko je teh "nekaj", je lahko relativno, nimam info, ampak tako ... verjetno je odvisno od proizvajalca do proizvajalca ...
hojnikb ::
noben proizvajalc normalnih avtov (seprav toasterjov) nima 100% net marže, kaj šele 500... Tle se pogovarjamo o 10-20% at best.
#brezpodpisa
Utk ::
Eno je cena iz tovarne, recimo toyotine, drugo je kolk si vzame korperacija toyota na to, tretje je kolk si vzame uvoznik, šele četrto je kolk si vzame prodajalec.
Eno je marža kolk ostane profita na koncu, drugo pa razlika med ceno, ki je dobi tovarna za avto, in ceno, za katero gre avto naprej. Vmes so stroški marketinga, razvoja, itd.
noben proizvajalc normalnih avtov (seprav toasterjov) nima 100% net marže, kaj šele 500... Tle se pogovarjamo o 10-20% at best.
Eno je marža kolk ostane profita na koncu, drugo pa razlika med ceno, ki je dobi tovarna za avto, in ceno, za katero gre avto naprej. Vmes so stroški marketinga, razvoja, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
deco16 ::
Lahk pa gledaš da je stala proizvodnja leta 2000 10k in si misliš da je to še vedno isto avto kater se zdej prodaja za 60k :D
stara mama ::
in any case, v nobenem primeru ni 500%.
Ohh seveda je. Ampak cena surovga materiala v primerjavi s končno ceno.
Iz nobene riti, ampak iz ust precej omreženega sodelavca v avtoindustriji.
Sicer pa če poznaš koga blizu revoza, tam so razmerja podobna.... kolk je že bil twingo okrog leta 2010? Neki čez 2 jurja če se prav spomnim?
In to so relevantne informacije, ker je slovenija zelo močno vpeta v avtomobilsko industrijo.
Seveda, pol mora proizvajalc pokrit marsikaj (tud svoje profite), prevoz, distribucijo, marketing, prodajalci (ki so že skoraj na koncu verige), ter nenazadnje na vse skupaj še en lep DDV. Procenti se hitro nabirajo.
vsaj kar se toyote tiče, iz prve roke dobil info, da je marža prodajalca le nekaj odstotna ... zdaj, koliko je teh "nekaj", je lahko relativno, nimam info, ampak tako ... verjetno je odvisno od proizvajalca do proizvajalca ...
To si dobil informacije iz konca verige - maloprodaja. Cena je že pred njim močno ekspandirala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
libreus ::
seveda, saj kot kupec se o ceni pogajaš z maloprodajo :) sam si namreč omenil "požrešnost" trgovcev, s tem sem razumel, da ciljaš maloprodajo, drži?
D3m ::
Glede na zadnje pritiske, ki jih doživljamo v avto industriji.
Je njihov plan "Back to normal 2024" kjer zahtevajo vse cene izdelkov nazaj na pred-covidno raven kljub dvigu surovin, inflacije, storitev...itd.
V zameno ponujajo več naročil in, da ostanemo partnerji. :D
Je njihov plan "Back to normal 2024" kjer zahtevajo vse cene izdelkov nazaj na pred-covidno raven kljub dvigu surovin, inflacije, storitev...itd.
V zameno ponujajo več naročil in, da ostanemo partnerji. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
stara mama ::
seveda, saj kot kupec se o ceni pogajaš z maloprodajo :) sam si namreč omenil "požrešnost" trgovcev, s tem sem razumel, da ciljaš maloprodajo, drži?
Ne!
Požrešnost celotne avtoindustrije (od velikih proizvajalcev/sestavljalcev naprej)
Mali dobavitelji so že stisnjeni na minimum, ker imajo preveč konkurence.
Špeh se začne nabirat tam, kjer skupek železja in plastike dobi znamko.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: denabiker ()
denabiker ::
enkrat dolg nazaj sem bil v Revozu, pa so rekli, da jih pride avto Clio vsi stroški, da pride ven iz tovarne nekje 2.5K, saj je povedal vse točno, samo se ne spomnim, po opremi...Smešno poceni, sem pričakoval mnogo več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()
stara mama ::
No evo potrditev. 500%+ marže so realnost!
Če komu še ni dost: ID4 na kitajskem pod 20kEUR (v KONČNI prodaji!!), pri nas 40kEUR.
Če komu še ni dost: ID4 na kitajskem pod 20kEUR (v KONČNI prodaji!!), pri nas 40kEUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Wrop ::
Saj jih še delajo. Clio 5 so začeli delati leta 2019.
Če se prav spomnim enega podatka je Renault delal s 7 % maržo. Mislim, da je celo javno objavljeno. Pred leti, tam nekje 2016, sem iz druge roke (kupca) slišal, da je prodajalec na njegovem kupljenemu novemu cliotu zasluži cca 500 EUR (3-4 % po spominu). (Stroške priprave itak pri renoju plačaš)
Če se prav spomnim enega podatka je Renault delal s 7 % maržo. Mislim, da je celo javno objavljeno. Pred leti, tam nekje 2016, sem iz druge roke (kupca) slišal, da je prodajalec na njegovem kupljenemu novemu cliotu zasluži cca 500 EUR (3-4 % po spominu). (Stroške priprave itak pri renoju plačaš)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Wrop ()
D3m ::
stara mama je izjavil:
No evo potrditev. 500%+ marže so realnost!
Če komu še ni dost: ID4 na kitajskem pod 20kEUR (v KONČNI prodaji!!), pri nas 40kEUR.
Seveda so.
Samo varira od države do države.
|HP EliteBook|R5 6650U|
denabiker ::
Saj enkrat je bil nek model avta, kao za reveže, da ga bodo lahko vsi imeli, če se ne motim v Indiji je stal 500-600 dolarjev, pri nas v EU pa bi prišel 10x dražje, mislim da je potem cena zrastla na 9.000 celo, tak da brezveze....izgledal pa je nekako tako kot daewoo matiz. Saj ne vem, če so ga v SLo sploh uvozili. Koliko so te tam proizvodni stroški?
Blinder ::
Mah stari podatek za strošek proizvodnje Twingota je bil 3500 ali 4500 €, nekaj takega. Kljub maržam se dogaja, da proizvajalci naredijo izgubo, ker je razvoj drag.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Mato989 ::
Eni tu ne ločite proizvodne cene od celotne cene (ki vključuje zasnovo, ipd...) in marže delite kr malo tako po domače...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
IL_DIAVOLO ::
stara mama je izjavil:
No evo potrditev. 500%+ marže so realnost!
Če komu še ni dost: ID4 na kitajskem pod 20kEUR (v KONČNI prodaji!!), pri nas 40kEUR.
Se pa vozis poceni :D
enkrat dolg nazaj sem bil v Revozu, pa so rekli, da jih pride avto Clio vsi stroški, da pride ven iz tovarne nekje 2.5K, saj je povedal vse točno, samo se ne spomnim, po opremi...Smešno poceni, sem pričakoval mnogo več.
Mogoce si jih napacno razumel in je profit 2,5k
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
BCSman ::
Skuter sym ki se pri nas prodaja za 3100eur, je na filipinih isti model nov 1300eur.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BCSman ()
feryz ::
Tisti, ki so nedavno nazaj imeli mečke s slovaškimi tablicami, so jih dobili za 100 jurjev tam, namesto za 200 jurjev pri nas.
Kar ne pomeni, da je naš trgovec ali Mercedes dobil 100 plus jurjev marže pri nas. Mogoče je bila celo manjša, kot na Slovaškem.
Ko sem jaz kupil Mondeota, razstavni model v salonu, je bila cena na listku 39.900 evrov. Prodali so mi ga za 30.900 evrov. Ker sem še kar težil, mi je trgovec pokazal račun od sumita. Pri tem avtu so zaslužili 300 evrov, torej manj kot procent.
Plus super marža konec leta, odvisno kolikšno skupno kvoto dosežejo. Seveda ni rečeno, da sploh jo.
Kar ne pomeni, da je naš trgovec ali Mercedes dobil 100 plus jurjev marže pri nas. Mogoče je bila celo manjša, kot na Slovaškem.
Ko sem jaz kupil Mondeota, razstavni model v salonu, je bila cena na listku 39.900 evrov. Prodali so mi ga za 30.900 evrov. Ker sem še kar težil, mi je trgovec pokazal račun od sumita. Pri tem avtu so zaslužili 300 evrov, torej manj kot procent.
Plus super marža konec leta, odvisno kolikšno skupno kvoto dosežejo. Seveda ni rečeno, da sploh jo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
hojnikb ::
Eni tu ne ločite proizvodne cene od celotne cene (ki vključuje zasnovo, ipd...) in marže delite kr malo tako po domače...
točno to.
Cena enga cliota ni samo to, kolk stane surov pleh,baker pa plastika.
Končna cena je tudi tistih 500 delavcev, k ga more sestavljat. Pa razvoj platforme. In vsa logistika. Če stane nova platforma 500M, bo pač na 1M prodanih avtov, v vsakem avtu armotiziranih tudi 500EUR za to.
Tko da ni tko simpl, da samo skupaj sestejes ceno materiala, ampak je to le majhen delček zgodbe. Ampak poslusat pravljice za "lahko noč" od "ljudeh povezanih v industriji" je tut mal tko... Za lase privlečen :)
Pomoje se visje zgoraj, kjer se s tem ukvarjajo, ne vejo čisto točno, kolk jih vsak posamezn clio stane, k gre iz fabrike. Kaj sele da bi en operater traka to vedu :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
Skuter sym ki se pri nas prodaja za 3100eur, je na filipinih isti model nov 1300eur.
Pozabil si omeniti, da imajo plače 200€.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
Nekaj o dejanski marži pove velik tudi pri oskubljenih modelih avtomobilov.
Če recimo pogledamo začetne letnike tanovga sanderota.. Rrecimo čisto osnovni model acces in naslednji osnovni model essential (tistga k bojo dejansko ljudjekupl). Med tema dvema avtoma je blo dobrga jurja razlike.
Ampak da so prsl do te cene, si dobil najbolj bedne plehnate felge, nepobarvane zunanje plastike, instrumentn lcd z karakterji namest piksli, brez radija, brez nastavljivga volana, pa verjetn se kaj. Se lučko v prtljaznem prostoru so ven cuknal. Uglavnem, ogromno pobranih stvari, pa je kjub temu bil avto sam jurja cenej. Pa se to je bil sam en kratek čas na voljo.
Zakjuček? Verjetno jih tak oskubljen avto ne stane sam 3 jurje, ker sicer osnova nebi bla tok oskubljena...
Če recimo pogledamo začetne letnike tanovga sanderota.. Rrecimo čisto osnovni model acces in naslednji osnovni model essential (tistga k bojo dejansko ljudjekupl). Med tema dvema avtoma je blo dobrga jurja razlike.
Ampak da so prsl do te cene, si dobil najbolj bedne plehnate felge, nepobarvane zunanje plastike, instrumentn lcd z karakterji namest piksli, brez radija, brez nastavljivga volana, pa verjetn se kaj. Se lučko v prtljaznem prostoru so ven cuknal. Uglavnem, ogromno pobranih stvari, pa je kjub temu bil avto sam jurja cenej. Pa se to je bil sam en kratek čas na voljo.
Zakjuček? Verjetno jih tak oskubljen avto ne stane sam 3 jurje, ker sicer osnova nebi bla tok oskubljena...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
LeQuack ::
Ko sem jaz kupil Mondeota, razstavni model v salonu, je bila cena na listku 39.900 evrov. Prodali so mi ga za 30.900 evrov. Ker sem še kar težil, mi je trgovec pokazal račun od sumita. Pri tem avtu so zaslužili 300 evrov, torej manj kot procent.
Plus super marža konec leta, odvisno kolikšno skupno kvoto dosežejo. Seveda ni rečeno, da sploh jo.
In kako je to zgledalo? Prišel si v salon in rekel jaz bi tega 40k Mondeota za 30k? In potem so rekli ne, ampak si rekel jaz bom tukaj dokler mi ga ne date za 30k? In potem so popustili in namesto 10k profita šli na 300€ profita?
Quack !
denabiker ::
... Ker sem še kar težil, mi je trgovec pokazal račun od sumita. Pri tem avtu so zaslužili 300 evrov, torej manj kot procent.
Plus super marža konec leta, odvisno kolikšno skupno kvoto dosežejo. Seveda ni rečeno, da sploh jo.
Veš, verjeti trgovcem je ravno tako kot verjeti enemu cigotu na sejmu...Pravi trgovec te bo nategnil spredaj in zadaj, pa še lep prijazen nasmešek bo imel zraven in deloval bo pošten in zaupanja vreden. Sam se spomnim svojih študentskih časov in dela v trgovini, kaj smo vse počeli. Kar se pa tiče marž, pa še se zdaj spomnim, ko smo cene spreminjali nabijali pred akcijami in dajali popuste, pa na koncu smo cene skoraj spustili za 10x, da smo prodali staro robo, pa kljub temu je bil profit. Recimo primer enega izdelka 799 znižan iz 999, pa skos neko mutenje s cenami, recimo pa iz 899 na 699, pa iz 599 na 399, pa na koncu smo že zniževali da smo prišli na 199, pa sem takrat spraševal šefa, pa kaj to prodajamo z izgubo oz. minimalno profita, pa je rekel usedi se malo in pokazal vse papirje po čem dobijo, pa da se naročuje v kontejnerjih na milijone kosov za celo trgovsko verigo še po Evropi in je tista nabavna cena tako nizka, da dol padeš. Ja in profita je še ful!!!
mugen999 ::
m0LN4r ::
... Ker sem še kar težil, mi je trgovec pokazal račun od sumita. Pri tem avtu so zaslužili 300 evrov, torej manj kot procent.
Plus super marža konec leta, odvisno kolikšno skupno kvoto dosežejo. Seveda ni rečeno, da sploh jo.
Veš, verjeti trgovcem je ravno tako kot verjeti enemu cigotu na sejmu...Pravi trgovec te bo nategnil spredaj in zadaj, pa še lep prijazen nasmešek bo imel zraven in deloval bo pošten in zaupanja vreden. Sam se spomnim svojih študentskih časov in dela v trgovini, kaj smo vse počeli. Kar se pa tiče marž, pa še se zdaj spomnim, ko smo cene spreminjali nabijali pred akcijami in dajali popuste, pa na koncu smo cene skoraj spustili za 10x, da smo prodali staro robo, pa kljub temu je bil profit. Recimo primer enega izdelka 799 znižan iz 999, pa skos neko mutenje s cenami, recimo pa iz 899 na 699, pa iz 599 na 399, pa na koncu smo že zniževali da smo prišli na 199, pa sem takrat spraševal šefa, pa kaj to prodajamo z izgubo oz. minimalno profita, pa je rekel usedi se malo in pokazal vse papirje po čem dobijo, pa da se naročuje v kontejnerjih na milijone kosov za celo trgovsko verigo še po Evropi in je tista nabavna cena tako nizka, da dol padeš. Ja in profita je še ful!!!
No sam ni pri vsej robi tako. Odvisno od tipa robe.
Cene pri dobaviteljih so sle zadnih 5 let extremno gor. Pogajati se znjimi pa od korone naprej nisi mogel.
Igra je sla celo v smer, al bos nabavil za to ceno al pa ti sploh ne bomo prodali.
- elektronika recimo, ki je prakticno na trgu ni blo za dobit se pred enim letom.
Najvec zasluzis s cotami, belo tehniko, cingcong kabli. Za recimo TVje pa je cena X in sele, ce pogodbeno prodas 10.000 kosov je cena X-30%
Ce cilja ne dosezes bos drugo leto dobil manj po slabsi ceni.
Kaj mislis zakaj amazon od korone naprej forsira na veliko samo svoje produkte, tocno zato, ker so marze za en drek po novem.
Kako je pri avtih nevem, bo verjetno podobno. Cene plina so sle gor, prozvodnja kovine v nebo, elektronika ista zgodba.
Pol pa ti tak avto se morajo pripeljat v podalpsko dezelo, pa jih ne peljejo tja dosti naenkrat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
stara mama ::
Cene pri dobaviteljih so sle zadnih 5 let extremno gor. Pogajati se znjimi pa od korone naprej nisi mogel.
Igra je sla celo v smer, al bos nabavil za to ceno al pa ti sploh ne bomo prodali.
Sj se lahk pogajaš - ne kupiš pa je
Ko bo dost ljudi to naredlo, bo pa tud heca pri dobaviteljih konec, pa nej imajo sami svojo robo.
Za take cene smo krivi potrošiki sami, ker so nekateri dripci te cene sprejeli in jih z nakupi potrdili! (zarad medijskega strašenja).
Sam zdaj so indikatorji v obratni smeri, zdaj bo moglo navzdol!
Ljudje se mal treznijo in ne zapravljajo več tako brezglavo.
Korekcija je NUJNO potrebna!
BCSman ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Skuter sym ki se pri nas prodaja za 3100eur, je na filipinih isti model nov 1300eur.
Pozabil si omeniti, da imajo plače 200€.
Me ne zanimajo njihove plače, s tem sem hotel povedat kako so dejansko nizki stroški proizvodnje in koliko še eni dodatno pokasirajo v verigi.
brett ::
Pozdravljeni,
zanima me vaše mnenje, poznavanje o izbranih modelih: motor + ostali vitalni deli, sedeži in udobje v vožnji, končna izdelava. Cena do 32k je še na meji sprejemljivega:
- Cupra formentor: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Ford kuga (st-line): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Mazda CX-5 (center-line): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Peugeot 3008: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Škoda karoq (sportline): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hvala!
zanima me vaše mnenje, poznavanje o izbranih modelih: motor + ostali vitalni deli, sedeži in udobje v vožnji, končna izdelava. Cena do 32k je še na meji sprejemljivega:
- Cupra formentor: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Ford kuga (st-line): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Mazda CX-5 (center-line): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Peugeot 3008: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Škoda karoq (sportline): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hvala!
brett ::
2dark ::
Ne moreš vzet ročni menjalnik. Saj nisi tok zaostal kot hojnik.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
puginho ::
Ne moreš ročni menjalnik kupit če že daješ 30k za avto.
Te pa mu ti kupi novega avtomatika pa ti on da 30k, pa da vidimo
Od zgornjih bi se izogibal peugeota ker so zelo problematični motorji 1.2 in ko ti bo začel pit olje si v riti, malo si preberi po internetu.
Ostalo pa je bolj ali manj tu neki, odvisno kaj ti je bolj všeč, pa garancija je tudi pomembna, npr. fordi imajo 5 let brez omejitve km
2dark ::
Ne moreš ročni menjalnik kupit če že daješ 30k za avto.
Sem že vozil avtomatike, pa mi je še vedno precej ljubše imeti ročnega! Old way is may way
Vprašanje kaj si ti vozil, da bedarije pišeš. Dober avtomatski menjalnik vedno boljša izbira od ročnega. To je tako, kot bi napisal, da je potenje z metlo boljše od sesalca.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
hojnikb ::
Ne moreš vzet ročni menjalnik. Saj nisi tok zaostal kot hojnik.
Slaba slaba. Se boš mogu bolj potrudit ;)
#brezpodpisa
brett ::
Ne moreš ročni menjalnik kupit če že daješ 30k za avto.
Sem že vozil avtomatike, pa mi je še vedno precej ljubše imeti ročnega! Old way is may way
Vprašanje kaj si ti vozil, da bedarije pišeš. Dober avtomatski menjalnik vedno boljša izbira od ročnega. To je tako, kot bi napisal, da je potenje z metlo boljše od sesalca.
Subaru, Nissan, Mazda, Peugeot. Letniki vozil med 2015-2022.
hojnikb ::
seprav si vozu polizdelke od avtomatikov. Ker niti ena od teh firm nima dobrga avtomatika. Vsed se v avto z ZF8 al pa HSD (Toyota), pa boš vidu kaj je dobr avtomatik.
Za dailya, če res nimaš kakšnih religioznih prepričanj, danes za 30k€ res nima smisla več kupovat ročnega.
Za dailya, če res nimaš kakšnih religioznih prepričanj, danes za 30k€ res nima smisla več kupovat ročnega.
#brezpodpisa
Likalnik ::
Ne moreš ročni menjalnik kupit če že daješ 30k za avto.
Sem že vozil avtomatike, pa mi je še vedno precej ljubše imeti ročnega! Old way is may way
Vprašanje kaj si ti vozil, da bedarije pišeš. Dober avtomatski menjalnik vedno boljša izbira od ročnega. To je tako, kot bi napisal, da je potenje z metlo boljše od sesalca.
Subaru, Nissan, Mazda, Peugeot. Letniki vozil med 2015-2022.
tole so pa res fail avtomatiki....v življenju ne bi kupil teh znamk avtomobilov z avtomatskim menjalnikom....
brett ::
Ne moreš ročni menjalnik kupit če že daješ 30k za avto.
Sem že vozil avtomatike, pa mi je še vedno precej ljubše imeti ročnega! Old way is may way
Vprašanje kaj si ti vozil, da bedarije pišeš. Dober avtomatski menjalnik vedno boljša izbira od ročnega. To je tako, kot bi napisal, da je potenje z metlo boljše od sesalca.
Subaru, Nissan, Mazda, Peugeot. Letniki vozil med 2015-2022.
tole so pa res fail avtomatiki....v življenju ne bi kupil teh znamk avtomobilov z avtomatskim menjalnikom....
Kateri pa so odlični avt.? Pa ne mi sedaj z BMW, Audi itd.... Napisal sem znamke in modele. + kot sem napisal...ročni menjalnik!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za star avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 6474 (2999) | a_borlak |
» | Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 8811 (5670) | mr_chai |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51521 (34180) | GR2 |