Forum » Na cesti » Nasvet za novi avto?
Nasvet za novi avto?
Boštjan_Q ::
Do Ljubljene se menda ni problem zapeljat, pa tud če si s Prekmurja.
Ce se cel dan cohas po (insert random word) potem res ne. Odlozis avto, 2+ uri, gres nazaj domov in si izgubil pol dneva. Ter ponovis, ko je avto koncan.
Res ni problem.
Pri tesli to narediš enkrat na 3-4 leta, pa še to ni nujno. Pri ice moraš delat najmanj vsako leto.
Točno to, torej je zgubljen čas na servisih cca isti ali celo nižji pri Tesli. Pa tud če neb bil, je en zgubljen dan res vreden toliko kot v 3 letih prišparaš na gorivu (recimo 6000 EUR)? Očitno je tip milijonar, da v enem letu pokasira preko pol milijona če mu je en dan res tolk vreden..Pol pa svizec zavije čokolado v folijo.
ps: ps pa še ta zgubljen dan je samo če je res iz Prekmurja in nikoli v lajfu ne gre v Ljubljano po opravkih, da bi zadevo tako načrtoval da bi mu bila sproti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Kawhi ::
Vprašanje, kdaj je bil 16k. Leta 2009 je bil 1,4 tsi comfortline (srednji nivo opreme) 20k. Od takrat do danes se je zgodilo marsikaj. Se pa strinjam, da bi lahko bili cenejši. Dolgo se je govorilo, da bodo električni cenejši od tistih z ICE motorji. Verjetno se bo to res zgodilo, ampak ne tako kot smo mislili. ICE se vse bolj dražijo, ne pa električni cenijo ...
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
je bilo kar nekaj popusta ja.
jan_g ::
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
je bilo kar nekaj popusta ja.
Mimogrede, sem malo pofirbcal razne slovenske forume in tu je tema iz 2010, kjer avtor omenja 27k za 2.0 tdi in DSG.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jan_g ()
Kawhi ::
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
je bilo kar nekaj popusta ja.
Mimogrede, sem malo pofirbcal razne slovenske forume in tu je tema iz 2010, kjer avtor omenja 27k za 2.0 tdi in DSG.
Povsem možno list price. Če se prav spomnim je bil moj list nekje 26k. Včasih si se lahko zdilal za ornk popuste. 2009 v krizi pa še posebej. Še leta 2015 sem kupil (tudi VW) avto po listu par evrov pod 40K za 31k....
Boštjan_Q ::
Povprečna Kitajska plača se nevarno bliža Slovenski, ....ni to glavni razlog da so tam električni Volkswagni tako poceni. Da so pri nas tako dragi je zato ker so lahko, pokupijo se kljub temu, tisti drobiž kar jih proizvedejo.
Tole me je pa zanimalo.
Da se izognemo danes precej okrepljeni vzhodni propagandi,
poglejmo vladni statistični urad. V rdečih deželah je tudi
ta precej kreativen. Gre pa samo za rualna območja. Drugje je dolar na dan
Tečaj jouana je pa 0,14 dolarja.
Tko da, morda, če gledamo njihove balkanske satelite.
http://www.stats.gov.cn/english/PressRe...
Nebi jaz tekmoval s Kitajci za pest riža.
Ruralna področja delajo na svojih kmetijah/nasadih riža, karkoli pač že, ne pa v tovarnah, zato imajo tud tako nizko povprečno plačo. Povprečna plača na Kitajskem je 1068 dolarjev neto, v Hong Kongu pa 2827 dolarjev neto, glede na link ki se ga dal. Ampak najbolj relevatno je kakšne so plače v tam kjer te kitajske ID.4 izdelujejo in te so enake do večje kot Slovenske. https://www.glassdoor.com/Salary/SAIC-M...
Tako da to misel da je na Kitajskem ID.4 2x cenejši zato ker so delavci tam manj plačani si lahko kar izbiješ iz glave, ker to ne drži. Razlog je velika električna konkurenca na Kitajskem (beri za 40 do 50 jurjev neb tam noben kupoval ID.4, še za teh 18 jurjev jih komaj kaj prodajo), ter manjša kupna moč na Kitajskem.
Pa btw, Kitajci so v 10 letih (od 2012 do 2022) plače v mestih povečali več kot za 2x. Koliko smo jih mi? Skoraj nič. https://www.statista.com/statistics/278...
"Salary levels in urban China have seen a significant rise between 2012 and 2022. During that period, average annual salaries of employees in non-private urban units have grown from 46,800 to 114,000 yuan per year. "
Po
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
jan_g ::
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
je bilo kar nekaj popusta ja.
Mimogrede, sem malo pofirbcal razne slovenske forume in tu je tema iz 2010, kjer avtor omenja 27k za 2.0 tdi in DSG.
Povsem možno list price. Če se prav spomnim je bil moj list nekje 26k. Včasih si se lahko zdilal za ornk popuste. 2009 v krizi pa še posebej. Še leta 2015 sem kupil (tudi VW) avto po listu par evrov pod 40K za 31k....
A to po naročilu ali iz zaloge? Jaz sem takrat vzel po naročilu, ker sem kot zgleda padel v neko obdobje, ko je bila zaloga slaba. Kakorkoli, obredel sem kar nekaj salonov, a na naročilo nikjer niso hoteli dati popusta (pustimo ob strani tepihe in zimske gume).
black ice ::
Do Ljubljene se menda ni problem zapeljat, pa tud če si s Prekmurja.
Ce se cel dan cohas po (insert random word) potem res ne. Odlozis avto, 2+ uri, gres nazaj domov in si izgubil pol dneva. Ter ponovis, ko je avto koncan.
Res ni problem.
Pri tesli to narediš enkrat na 3-4 leta, pa še to ni nujno. Pri ice moraš delat najmanj vsako leto.
Točno to, torej je zgubljen čas na servisih cca isti ali celo nižji pri Tesli. Pa tud če neb bil, je en zgubljen dan res vreden toliko kot v 3 letih prišparaš na gorivu (recimo 6000 EUR)? Očitno je tip milijonar, da v enem letu pokasira preko pol milijona če mu je en dan res tolk vreden..Pol pa svizec zavije čokolado v folijo.
ps: ps pa še ta zgubljen dan je samo če je res iz Prekmurja in nikoli v lajfu ne gre v Ljubljano po opravkih, da bi zadevo tako načrtoval da bi mu bila sproti.
Obstaja tudi svet izven LJ, samo nekaterim to pac ne potegne. :)
Boštjan_Q ::
Ne, ravno obratno, tebi ne potegne da Tesla nima predpisanih servisnih intervalov in servise delaš na 3 do 4 leta, pri tvojem Volkswagnu pa vsako leto. Torej zgubljen čas je cca enako. Ko pa izbereš raje Golfa za 38k, namesto Tesle za 38k, pa se posledično voziš bistveno slabše in dražje (cca 2000 EUR letno več za gorivo, ali pa kolkr prevoziš, veliko v glavnem).
Bi ti resno v življenjski dobi plačal ene 25.000 EUR VEČ od Tesle zato da se boš vozu z Golfom? Vse to zato ker ima servise bližje, pa kljub temu da so servisi 3 do 4x pogostejši? Resno?
Ja prav, servise ima Golf bližje, vendar moraš to postavit ob bok vsem ostalim prednostim in slabostim, ne pa gledat kot bi bil to edini relevanten dejavnik tako kot delaš ti. Mislim lej, ti kr nabav Golfa, pameten si lih tako kot govoriš.
Bi ti resno v življenjski dobi plačal ene 25.000 EUR VEČ od Tesle zato da se boš vozu z Golfom? Vse to zato ker ima servise bližje, pa kljub temu da so servisi 3 do 4x pogostejši? Resno?
Ja prav, servise ima Golf bližje, vendar moraš to postavit ob bok vsem ostalim prednostim in slabostim, ne pa gledat kot bi bil to edini relevanten dejavnik tako kot delaš ti. Mislim lej, ti kr nabav Golfa, pameten si lih tako kot govoriš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Boštjan_Q ::
Ne, nisem te nič zamešal, ti si se začel vsajat da je 1x na 3 leta se zapeljat v Ljubljano tak problem, da rajš zmečeš 25.000 EUR več za gorivo za Golfa in se voziš bistveno slabše (ob isti nakupni ceni avta). Ne rabim Persena, nisem prav nič nervozen, le opozarjam na nesmiselno sklepanje ki ga delaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
black ice ::
Od kod si pa Golfa potegnil? Ce ti je Tesla kul, super zate. Moje finance pa naj te nic ne skrbijo, ker niso tvoja stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
Boštjan_Q ::
Ja poglej na kaj se je nanašala debata na katero si ti repliciral ane (kar bi moral narest že preden si sploh komentiral, pa pustimo to). Nanašala se je na primer ali rajš kupiš Teslo za 38k in se voziš za 1,8 EUR na 100 km enkrat na 3 leta pa greš na servis, al rajš kupiš Golfa za 38k in se voziš za 10 EUR na 100 km, na servis pa moraš vsako leto. Glede na to da so servisi Golfa 3x pogostejši, recimo da pri primeru Tesle zgubiš 2 uri dodatno. In ti sklepaš da se ti bolj splača prišparat teh 2 uri kot pa imet 2000 EUR vsako leto več v žepu, kolikor letno prihraniš na gorivu in servisih. Torej zate sta 2 uri vredni 2000 EUR. Torej zaslužiš 1000 EUR na uro?! Pa res? Torej se kar valjaš v kešu?
Tvoje finance me niti podrazno ne zanimajo, še manj pa skrbijo. Gre pač samo za debato, kjer ti trdiš da se ti v zgoraj opisanem primeru bolj splača vzet Golfa, vsaj tako te je razumet med vsticami.
Moje finance pa naj te nic ne skrbijo, ker niso tvoja stvar.
Tvoje finance me niti podrazno ne zanimajo, še manj pa skrbijo. Gre pač samo za debato, kjer ti trdiš da se ti v zgoraj opisanem primeru bolj splača vzet Golfa, vsaj tako te je razumet med vsticami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Kawhi ::
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
je bilo kar nekaj popusta ja.
Mimogrede, sem malo pofirbcal razne slovenske forume in tu je tema iz 2010, kjer avtor omenja 27k za 2.0 tdi in DSG.
Povsem možno list price. Če se prav spomnim je bil moj list nekje 26k. Včasih si se lahko zdilal za ornk popuste. 2009 v krizi pa še posebej. Še leta 2015 sem kupil (tudi VW) avto po listu par evrov pod 40K za 31k....
A to po naročilu ali iz zaloge? Jaz sem takrat vzel po naročilu, ker sem kot zgleda padel v neko obdobje, ko je bila zaloga slaba. Kakorkoli, obredel sem kar nekaj salonov, a na naročilo nikjer niso hoteli dati popusta (pustimo ob strani tepihe in zimske gume).
Za golfa se zdajle ne spomnim definitivno, ampak skoraj sigurno po naročilu, za avto iz 2015 pa definitivno po naročilu, sem ga čakal kar dolgo. Golfa sem kupil pri Debevcu v Mengšu, drugega pa pri Lovšetu Domžale. A ti to resno da nisi dobil popusta na vw leta 2009?? 12-15% je bilo kar pogosto takrat, 7% si pa sigurno dobil.
Sparkxl ::
Vprašanje, kdaj je bil 16k. Leta 2009 je bil 1,4 tsi comfortline (srednji nivo opreme) 20k. Od takrat do danes se je zgodilo marsikaj. Se pa strinjam, da bi lahko bili cenejši. Dolgo se je govorilo, da bodo električni cenejši od tistih z ICE motorji. Verjetno se bo to res zgodilo, ampak ne tako kot smo mislili. ICE se vse bolj dražijo, ne pa električni cenijo ...
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
Od takih kot sta vidva, sem jaz potem 2012 kupil 2010 letnik, 1.2 tsi, oprema se ne spomnim, neka srednja žalost za okroglih 10k€. Padec cen rabljenih je v tistih časih bil spektakularen. Nov je bil verjetno okrog 16k
jan_g ::
Vprašanje, kdaj je bil 16k. Leta 2009 je bil 1,4 tsi comfortline (srednji nivo opreme) 20k. Od takrat do danes se je zgodilo marsikaj. Se pa strinjam, da bi lahko bili cenejši. Dolgo se je govorilo, da bodo električni cenejši od tistih z ICE motorji. Verjetno se bo to res zgodilo, ampak ne tako kot smo mislili. ICE se vse bolj dražijo, ne pa električni cenijo ...
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
Od takih kot sta vidva, sem jaz potem 2012 kupil 2010 letnik, 1.2 tsi, oprema se ne spomnim, neka srednja žalost za okroglih 10k€. Padec cen rabljenih je v tistih časih bil spektakularen. Nov je bil verjetno okrog 16k
Jaz sem svojega prodal 2016 za 7k. Občuten padec, ampak je bil vseeno takrat 7 let star.
black ice ::
Ja poglej na kaj se je nanašala debata na katero si ti repliciral ane (kar bi moral narest že preden si sploh komentiral, pa pustimo to). Nanašala se je na primer ali rajš kupiš Teslo za 38k in se voziš za 1,8 EUR na 100 km enkrat na 3 leta pa greš na servis, al rajš kupiš Golfa za 38k in se voziš za 10 EUR na 100 km, na servis pa moraš vsako leto. Glede na to da so servisi Golfa 3x pogostejši, recimo da pri primeru Tesle zgubiš 2 uri dodatno. In ti sklepaš da se ti bolj splača prišparat teh 2 uri kot pa imet 2000 EUR vsako leto več v žepu, kolikor letno prihraniš na gorivu in servisih. Torej zate sta 2 uri vredni 2000 EUR. Torej zaslužiš 1000 EUR na uro?! Pa res? Torej se kar valjaš v kešu?
Moje finance pa naj te nic ne skrbijo, ker niso tvoja stvar.
Tvoje finance me niti podrazno ne zanimajo, še manj pa skrbijo. Gre pač samo za debato, kjer ti trdiš da se ti v zgoraj opisanem primeru bolj splača vzet Golfa, vsaj tako te je razumet med vsticami.
Zgornje se bere, da ti moje finance vseeno ne dajo miru.
Trdim, da je servisna mreza Tesle za en k.
Kaksna je cena kompleta gum pri Tesli in Golfu? Zavarovanje? Si to uposteval pri izracunu?
Boštjan_Q ::
Zgornje se bere, da ti moje finance vseeno ne dajo miru.
Ne, briga me za tvoje finance, nisi ti nobeno središče sveta kot misliš da si, zame si en navaden neznanec na forumu. Ne da pa mi miru tvoje neumno razmišljanje kako se Golf za 44k bolj splača. Ker se ne.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Trdim, da je servisna mreza Tesle za en k.
Nihče ni trdil da ni, kar jaz trdim je samo to da je neumnost če si samo zaradi tega ker ti je servis bližje pripravljen dat v življejski dobi avta 25.000 € več in se vozit precej slabše.
Kawhi ::
Vprašanje, kdaj je bil 16k. Leta 2009 je bil 1,4 tsi comfortline (srednji nivo opreme) 20k. Od takrat do danes se je zgodilo marsikaj. Se pa strinjam, da bi lahko bili cenejši. Dolgo se je govorilo, da bodo električni cenejši od tistih z ICE motorji. Verjetno se bo to res zgodilo, ampak ne tako kot smo mislili. ICE se vse bolj dražijo, ne pa električni cenijo ...
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
Od takih kot sta vidva, sem jaz potem 2012 kupil 2010 letnik, 1.2 tsi, oprema se ne spomnim, neka srednja žalost za okroglih 10k€. Padec cen rabljenih je v tistih časih bil spektakularen. Nov je bil verjetno okrog 16k
Hvala bogu da imamo manj premožne ali pa stiskače kot si ti, le komu bi drugače avto prodal. Bi mi bilo zoprno uporaben avto na odpad zapelat. Rabljene sem kupoval samo kot študent.
IL_DIAVOLO ::
Ne, nisem te nič zamešal, ti si se začel vsajat da je 1x na 3 leta se zapeljat v Ljubljano tak problem, da rajš zmečeš 25.000 EUR več za gorivo za Golfa in se voziš bistveno slabše (ob isti nakupni ceni avta). Ne rabim Persena, nisem prav nič nervozen, le opozarjam na nesmiselno sklepanje ki ga delaš.
Ce bi bilo tako ja lol
Kar preberi se kaksen polizdelek je tesla:
https://www.topspeed.com/tesla-reliabil...
https://insideevs.com/news/655512/tesla...
Ni cudno da nizajo cene.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Boštjan_Q ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne, nisem te nič zamešal, ti si se začel vsajat da je 1x na 3 leta se zapeljat v Ljubljano tak problem, da rajš zmečeš 25.000 EUR več za gorivo za Golfa in se voziš bistveno slabše (ob isti nakupni ceni avta). Ne rabim Persena, nisem prav nič nervozen, le opozarjam na nesmiselno sklepanje ki ga delaš.
Ce bi bilo tako ja lol
Kar preberi se kaksen polizdelek je tesla:
https://www.topspeed.com/tesla-reliabil...
https://insideevs.com/news/655512/tesla...
Ni cudno da nizajo cene.
Ne, ti preberi da so kupci z Teslami najbolj zadovoljni, bolj od vseh drugih znamk. Sej je tako:
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
IL_DIAVOLO ::
Kje tak fejst lazejo?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Boštjan_Q ::
https://insideevs.com/news/655512/tesla...
Še svojih linkov ne znaš prebrat, razen naslova. Najbolj nezanesljiva po seznamu je Kona. Tesla S je šele na 8 mestu, Tesle 3 pa sploh ni na lestvici. Logično je da bo Tesla S manj zanesljiva, saj je bil Teslin prvi množični avto, firma pa nova in se je na njem še učila. Model 3 in Y sta pa povsem druga zgodba. Prej ko smo primerjali Golfa in Teslo nismo govorili o Tesli S, ampak o Tesli 3. Kupci so najbolj zadovoljni z modelom 3, bolj od vseh znamk (slika 2 posta gor).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Boštjan_Q ::
Kar nabijaj neumosti, zarad mene če Golfa za 44k kupiš, i don't care, sej boš ti na slabšem, ne jaz.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Kawhi ::
men je važn kako se vozi, ker jaz se vozim. Ti se pač ne, ker nimaš ne avta in ne izpita, samo internet prebiraš. verjetnoi te mamica še na avtobus ne spusti.
Boštjan_Q ::
Kar govori neumnosti še naprej ja. V Golfu se boš vozil slabše kot v Tesli. Za isto nakupno ceno. Za večji strošek TCO. Kar hitro po Golfa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
black ice ::
zame si en navaden neznanec na forumu.
Ojoj!
Ne da pa mi miru tvoje neumno razmišljanje kako se Golf za 44k bolj splača. Ker se ne.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Za razliko od tebe se sam zaradi tvojih izjav ne mecem po tleh.
Valda so lastniki Tesel bolj zadovoljni, ce so intervjuvali samo random Bostjane na internetu za katere nismo prepricani, ce imajo sploh ustrezno voznisko dovoljenje in opravilno sposobnost voznje takih vozil sodec po nivoju diskusije.
Se vedno cakam primerjavo cene gum in zavarovanja.
Kawhi ::
Kar govori neumnosti še naprej ja. V Golfu se boš vozil slabše kot v Tesli. Za isto nakupno ceno. Za večji strošek TCO. Kar hitro po Golfa.
Sem veliko vozil oba. pa se parkrat raje v svojega gti vsedem kot v T3. Verjamem da ti je to, po prebiranju mnogo člankov Tesla fanboyev čudno. Ko boš 18 naredi izpit, pa boš potem vedel kaj govorim. Boš upam da enkrat tudi dojel, da ni možno vsega znanja z interneta pobrat. Pa jebo te TCO ;)
Boštjan_Q ::
Tud jaz se zaradi tvojih izjav ne mečem po tleh.
Ne, ni res, intervjuvali so reprezentativen vzorec lastnikov vsake posamezne znamke. Gre za raziskavo consumer reports. Kavwhi: ne berem člankov Tesla Fanboyev, izpit mam, sem pa skoraj 2x starejši kot 18. TCO (=total cost of ownership) je bistven, saj zajema tako nakupno ceno, kot vse stroške ki jih z avtom imaš. Ti pa verjetno gledaš samo nakupno ceno. Čemu, kaj ostale stroške ne plačaš ti? Jih. Torej upoštevaj vse.
Valda so lastniki Tesel bolj zadovoljni, ce so intervjuvali samo random Bostjane na internetu za katere nismo prepricani, ce imajo sploh ustrezno voznisko dovoljenje in opravilno sposobnost voznje takih vozil sodec po nivoju diskusije.
Ne, ni res, intervjuvali so reprezentativen vzorec lastnikov vsake posamezne znamke. Gre za raziskavo consumer reports. Kavwhi: ne berem člankov Tesla Fanboyev, izpit mam, sem pa skoraj 2x starejši kot 18. TCO (=total cost of ownership) je bistven, saj zajema tako nakupno ceno, kot vse stroške ki jih z avtom imaš. Ti pa verjetno gledaš samo nakupno ceno. Čemu, kaj ostale stroške ne plačaš ti? Jih. Torej upoštevaj vse.
Kawhi ::
Tud jaz se zaradi tvojih izjav ne mečem po tleh.
Valda so lastniki Tesel bolj zadovoljni, ce so intervjuvali samo random Bostjane na internetu za katere nismo prepricani, ce imajo sploh ustrezno voznisko dovoljenje in opravilno sposobnost voznje takih vozil sodec po nivoju diskusije.
Ne, ni res, intervjuvali so reprezentativen vzorec lastnikov vsake posamezne znamke. Gre za raziskavo consumer reports. Kavwhi: ne berem člankov Tesla Fanboyev, izpit mam, sem pa skoraj 2x starejši kot 18. TCO (=total cost of ownership) je bistven, saj zajema tako nakupno ceno, kot vse stroške ki jih z avtom imaš. Ti pa verjetno gledaš samo nakupno ceno. Čemu, kaj ostale stroške ne plačaš ti? Jih. Torej upoštevaj vse.
Ajde kretenko, kateri avto pa ti imaš? ;)). Vem da nobenega. Pa jebali te stroški. Sem v tistem delku življenja kjer si kupim kar želim in ne gledam ne nabavno (v določenih mejah seveda :)) in ne TCO. Kupi si skiro pa boš imel najboljši TCO, ali še bolj peš hodi. Kakšen je šele tam TCO, samo novi čevlji na par mesecev, ali pa hodi bos, bo še bolje.
Boštjan_Q ::
Spet govoriš neumnosti, edini kretenko tukaj si samo ti. Kakor veš, kar hitro po Golfa, baje se splača (po tvoje). Primerjali smo TCO avtov, Tesle 3 in Golfa, ne zdej tle mešat skirojev, pešačenja in ne vem kaj še vse. Če ti je res vseeno koliko kaj stane, potem bodisi ne znaš z denarjem ali pa imaš milijone na računu (po vsej verjetnosti to prvo).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
black ice ::
Boštjan_Q ::
Še ti. Kar govori neumnosti. Golf že čaka, kar brž ponj!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Samo 44 k za bencinsko garo, poceni kajne.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Samo 44 k za bencinsko garo, poceni kajne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Kawhi ::
Spet govoriš neumnosti. Kakor veš, kar hitro po Golfa, baje se splača (po tvoje).
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
še nepismen si, ne le da avta ne voziš pa si najbolj pameten v avtih temah ;)). Kje sem jaz pisal da se karkoli splača? Pa podobnega že imam, nov bo čez kakšno leto, starega bom pa Sparkxlu prodal.
Boštjan_Q ::
Spet se motiš in govoriš neumnosti. Kar hitro po Golfa! Hitro, preden jih pokupijo. Oni link do Golfa za 44k od včeraj že ne dela več, je avto že prodan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
LeQuack ::
Povsem možno list price. Če se prav spomnim je bil moj list nekje 26k. Včasih si se lahko zdilal za ornk popuste. 2009 v krizi pa še posebej. Še leta 2015 sem kupil (tudi VW) avto po listu par evrov pod 40K za 31k....
Se pravi prideš v avtohišo in rečeš jaz bi ta 40k avto za 31k? Al kako to zgleda?
Jaz itak nisem pristaš barantanja, ker je to za manj razvit svet ala middle east. Tako da če si introvert si zmeraj nategnjen v teh primerih.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Colt1911 ::
Do Ljubljene se menda ni problem zapeljat, pa tud če si s Prekmurja.
Ce se cel dan cohas po (insert random word) potem res ne. Odlozis avto, 2+ uri, gres nazaj domov in si izgubil pol dneva. Ter ponovis, ko je avto koncan.
Miljonarji pošljejo služabnika da pelje avto na servis.
Če nimaš niti za služabnika................si klošar!
Res ni problem.
Pri tesli to narediš enkrat na 3-4 leta, pa še to ni nujno. Pri ice moraš delat najmanj vsako leto.
Točno to, torej je zgubljen čas na servisih cca isti ali celo nižji pri Tesli. Pa tud če neb bil, je en zgubljen dan res vreden toliko kot v 3 letih prišparaš na gorivu (recimo 6000 EUR)? Očitno je tip milijonar, da v enem letu pokasira preko pol milijona če mu je en dan res tolk vreden..Pol pa svizec zavije čokolado v folijo.
ps: ps pa še ta zgubljen dan je samo če je res iz Prekmurja in nikoli v lajfu ne gre v Ljubljano po opravkih, da bi zadevo tako načrtoval da bi mu bila sproti.
Kawhi ::
Povsem možno list price. Če se prav spomnim je bil moj list nekje 26k. Včasih si se lahko zdilal za ornk popuste. 2009 v krizi pa še posebej. Še leta 2015 sem kupil (tudi VW) avto po listu par evrov pod 40K za 31k....
Se pravi prideš v avtohišo in rečeš jaz bi ta 40k avto za 31k? Al kako to zgleda?
Jaz itak nisem pristaš barantanja, ker je to za manj razvit svet ala middle east. Tako da če si introvert si zmeraj nategnjen v teh primerih.
A jebiga sad. Praktično povsod lahko vsaj malo zglihaš. Dobro leto nazaj pa tudi meni ni omembe vredno uspelo.
LeQuack ::
Ja ampak zakaj bi glihal, naj dajo ceno taka kot je. A ko kupiš kruh ali salamo v trgovini se glihaš na blagajni? Ali pa čevlje v Hervisu? Glihanje je sinonim za nateg, oziroma pričakuješ mogoče pri rabljenih stvareh, ne pa pri novih.
No saj zdaj na srečo Tesla dobro jebe trg s svojim online nakup modelom, kjer gliharji ne morejo nič poglihati. In ves profit gre Tesli namesto raznim posrednikom.
No saj zdaj na srečo Tesla dobro jebe trg s svojim online nakup modelom, kjer gliharji ne morejo nič poglihati. In ves profit gre Tesli namesto raznim posrednikom.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
m0LN4r ::
"Tesla verdrängt Dacia vom letzten Platz" - Tesla fällt bei TÜV-Report mit Model 3 krachend durch
https://www.stern.de/auto/e-mobilitaet/...
https://www.stern.de/auto/e-mobilitaet/...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Kar koza se mi najezi, ko vidim molnerja z njegovo njemacko pm...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
Jah, seveda kt gastarbeiter ne sme govorit po nemških znamkah ane :)
To je v ustavi, no.
To je v ustavi, no.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Če kdo misli, da se bojo nemci predali brez tudi umazanega boja, se pač moti. Naj se raje brigajo za programirane okvare v njihovih mercedesih.
amacar ::
Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500EUR
No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).
je bilo kar nekaj popusta ja.
Mimogrede, sem malo pofirbcal razne slovenske forume in tu je tema iz 2010, kjer avtor omenja 27k za 2.0 tdi in DSG.
2019 sem dobil r-line arteona po naročilu za 35.5k - 2.0TDI 190KM DSG. 2010 je moral dobiti totalno naloadanega GTI golfa za 27k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: amacar ()
Dipling ::
Kaj menite za nakup avta do 45k. Sicer gremo v nakup spomladi. Za starega dobimo nekje 17k. Ker je to družinski avto, pomeni karavan ali SUV (kar imamo sedaj). Nagibam se k Volvotu, a so dragi. Mislim, cene so res neverjetne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za star avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 6114 (2639) | a_borlak |
» | Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 8537 (5396) | mr_chai |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50326 (32985) | GR2 |