» »

Nasvet za novi avto?

Nasvet za novi avto?

««
5 / 13
»»

LeQuack ::

Saj piše v oglasu da so opral avto.
Quack !

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Akcijski cenik pravi malo drugače, ampak nima veze, jurja gor al dol. Še zmeraj je pa to ročni menjalnik, klasični ključ (wtf?), še faking rikverc kamere ni. Če dodaš na to avtomatika, nekaj opreme in upoštevaš porabo 6,5 litra, je res vprašanje, če ni tesla bolj pametna opcija... Mislim, zame niti ni neko vprašanje.


Ce delas za avto, res ni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

Se te Golf v življenjski dobi stane precej VEČ kot osnovna Tesla standard range, no razen če imaš službo v istem kraju in avto samo za do trgovine..da pa je Tesla dost boljši in bolj zmogljiv avto je pa tak jasno.

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Dejansko se mi zdi da vem od koga je ta Kodiaq. Škoda ker lahko samo gledaš kako ga zaliva :/

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Akcijski cenik pravi malo drugače, ampak nima veze, jurja gor al dol. Še zmeraj je pa to ročni menjalnik, klasični ključ (wtf?), še faking rikverc kamere ni. Če dodaš na to avtomatika, nekaj opreme in upoštevaš porabo 6,5 litra, je res vprašanje, če ni tesla bolj pametna opcija... Mislim, zame niti ni neko vprašanje.


Ce delas za avto, res ni.

Še en, ki mu gorivo in servise plačuje mamica, če ne ve kolk to stane. V 200,000 km ti električni avto lahko prišpara 18 jurjev, če imaš elektrarno, ali pa 13 če nimaš. Zdaj pa ponovi matematiko, če je rabljeni bencinar za 5 jurjev res veliko cenejši od magari nove tesle. Za novega golfa je pa to brez veze računat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Akcijski cenik pravi malo drugače, ampak nima veze, jurja gor al dol. Še zmeraj je pa to ročni menjalnik, klasični ključ (wtf?), še faking rikverc kamere ni. Če dodaš na to avtomatika, nekaj opreme in upoštevaš porabo 6,5 litra, je res vprašanje, če ni tesla bolj pametna opcija... Mislim, zame niti ni neko vprašanje.


Ce delas za avto, res ni.

Še en, ki mu gorivo in servise plačuje mamica, če ne ve kolk to stane. V 200,000 km ti električni avto lahko prišpara 18 jurjev, če imaš elektrarno, ali pa 13 če nimaš. Zdaj pa ponovi matematiko, če je rabljeni bencinar za 5 jurjev res veliko cenejši od magari nove tesle. Za novega golfa je pa to brez veze računat.


Koga to briga bistveno je ali imas 40k danes da fuknes v ev

Vecina nima

Ima, pa vecina za dizlasa rabljenega passata za 5k...

Tako da je primerjava brezvezna oz akademska
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Zato pa reveži ostajajo reveži, ker gledajo samo na to kaj imajo zdaj v žepu, in to treba zapravit. Normalno, revež ne rabi kupit tesle, ampak sej niti novega golfa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

denabiker ::

Če bo kdo kupoval rabljen avto mora biti izredno pazljiv, saj jih je ogromno na trgu, lepo očiščeni...da ne bo potem nočna mora zaradi vrsto problemov, bog ne daj da zataji varnostna tehnika v primeru trka (airbagi) zaradi slabih stikov....sem se ravno takrat peljal mimo znane avto hiše ob Savinji, je imel ene 30-40 dražjih avtov višje parkiranih, da jih ni voda zalila, na stotine avtov vse v vodi....pa tudi druge avto hiše so imele podobne težave. Očitno ni bilo folka, da bi pravočasno avte sfural stran od vode ne vem. Slišal sem za enega dilerja, da je zadnji dan iskal in ponujal tisočake, pa je dobil samo par ljudi za pomoč, pa niso sfolgal vse premaknit, je reka tako hitro narastla, da jim je zalila ogromno avtov...
Vlada je pa tudi kriva, da ni naredila nič, predlog je bil, ampak nič od nič. Moralo bi biti tako kot v D zdaj nazadnje - uvest register poplavljenih vozil itd.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Zato pa reveži ostajajo reveži, ker gledajo samo na to kaj imajo zdaj v žepu, in to treba zapravit. Normalno, revež ne rabi kupit tesle, ampak sej niti novega golfa.



Kdo pa trdi da revez kupuje novega golfa

Rabljenih avtov se vec proda v slo kot novih
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

denabiker ::

Jaz vidim problem pri cenah, Golf res dobro opremljen (sedeži,...), armatura,...plastika okrog zletijo cene preko 40k z dobrim motorjem, kolikor sem se menil. Ampak tisti model osnovni je pa res totalno precenjen, bemti, da daš za podhranjen motor z osnovno opremo noter ene ne vem 25-30k, to pa ne, hvala lepa. Pa tisti sedeži v osnovni opremi, o ne hvala lepa. Naj jih dajo v neke jajce Dacie....itd. Saj Škoda tudi, če hočeš recimo dobre sedeže une RS, pa da se fajn počutiš v vožnji zletijo cene tudi krepko. Osnovne nikoli nisem imel in upam, da nikoli ne bom primoran kupiti.

Gregor P ::

LeQuack je izjavil:

Za 14k dobiš že 2 leti star poplavljen Škoda Kodiaq. Se splača.


Zelo pošteno od njih, da so dali pravilno sliko, kako je izgledal avto po poplavi in niso dali le slike opranega in zglancanega vozila. Pohvalno:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

LeQuack ::

denabiker je izjavil:

Če bo kdo kupoval rabljen avto mora biti izredno pazljiv, saj jih je ogromno na trgu, lepo očiščeni...da ne bo potem nočna mora zaradi vrsto problemov, bog ne daj da zataji varnostna tehnika v primeru trka (airbagi) zaradi slabih stikov....sem se ravno takrat peljal mimo znane avto hiše ob Savinji, je imel ene 30-40 dražjih avtov višje parkiranih, da jih ni voda zalila, na stotine avtov vse v vodi....pa tudi druge avto hiše so imele podobne težave. Očitno ni bilo folka, da bi pravočasno avte sfural stran od vode ne vem. Slišal sem za enega dilerja, da je zadnji dan iskal in ponujal tisočake, pa je dobil samo par ljudi za pomoč, pa niso sfolgal vse premaknit, je reka tako hitro narastla, da jim je zalila ogromno avtov...
Vlada je pa tudi kriva, da ni naredila nič, predlog je bil, ampak nič od nič. Moralo bi biti tako kot v D zdaj nazadnje - uvest register poplavljenih vozil itd.


Samo rabljenih? Saj najbrž so bili tudi novi poplavljeni, ki so čakali na prodajo.
Quack !

m0LN4r ::

Boštjan_Q je izjavil:

Se te Golf v življenjski dobi stane precej VEČ kot osnovna Tesla standard range, no razen če imaš službo v istem kraju in avto samo za do trgovine..da pa je Tesla dost boljši in bolj zmogljiv avto je pa tak jasno.

Za 200km na teden oz. 10.000km na leto za kar se sklene vecina lizing pogodb, bo nekaj casa trajalo.
26k je pac ni 39k https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi..., oprema je pa taksna da vec kot to ne rabis.

Tesla je cisto ok izbira, za tiste, ki se vozijo iz Murske v Ljubljano vsak dan, o tem ni dvoma. Se stvar obrne se preden stvar pobere rja ali crkne baterija.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Relebus ::

Za 26k je osnovni golf brez opreme, ročni menjalnik in komaj 96 kW. Dodaj vso opremo, avtomatski menjalnik in zberi večjo moč in boš na koliko? Na isti ceni (39k ali pa precej blizu). Ravno v tej temi je nekdo nekaj strani nazaj omenjal kakšno sranje je ta osnovni oskubljen golf. Ne moreš tega primerjat z tehnološko izpopolnjeno 3x močnejšo Teslo. Golf je predrag za to kar je.

mugen999 je izjavil:

Utk je izjavil:


Novih golfov je tako jebeno malo, da ga sploh več ne prepoznam. Kdo še kupuje to...

Noben več. Zakaj. Ker je predrag napram konkurenci. Tisti ki ima 30k namesto novega oskubljenega(ja danes je golf za 30k oskubljen) golfa raje kupi par let stare nemske karavane, a4, serija3 in mb c. Ali pa si za ta denar raje kupi novega korejskega ali francoskega SUV-ja. Višje sedenje. Golf bi bil danes zanimiv da bi nov 2.0 tdi r-line stal 25k, ne pa 37k.Medtem imas za 39k octavio rs 2.0tdi 200hp dsg, katera dobesedno osmesi takega golfa.


Evo tole. Plus še nekaj je blo ko je en omenjal da so zici slabši kot v Daciji (mogoče je bilo v drugi temi, not sure).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relebus ()

deco16 ::

Ampak lahko daš pralni stroj v golfa ;)

pegasus ::

Če kdo išče ultimate non-green grand tourer ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

Kripto mesi ::

Večje moči ne potrebuješ, ker električarji se itak vlečejo kot megla po cesti, kot da bi imeli 50 konjev. Osnovni rabbit je drugače 22k.

sbawe64 ::

LeQuack je izjavil:

Za 14k dobiš že 2 leti star poplavljen Škoda Kodiaq. Se splača.


Resno me zanima, kdo/zakaj bi to kupil ?

Za vajenca avtomehanika s končano srednjo poklicno šolo je rahlo predrag.
To ne bo nikoli v redu delovalo.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

m0LN4r ::

Relebus je izjavil:

Za 26k je osnovni golf brez opreme, ročni menjalnik in komaj 96 kW. Dodaj vso opremo, avtomatski menjalnik in zberi večjo moč in boš na koliko? Na isti ceni (39k ali pa precej blizu). Ravno v tej temi je nekdo nekaj strani nazaj omenjal kakšno sranje je ta osnovni oskubljen golf. Ne moreš tega primerjat z tehnološko izpopolnjeno 3x močnejšo Teslo. Golf je predrag za to kar je.

mugen999 je izjavil:

Utk je izjavil:


Novih golfov je tako jebeno malo, da ga sploh več ne prepoznam. Kdo še kupuje to...

Noben več. Zakaj. Ker je predrag napram konkurenci. Tisti ki ima 30k namesto novega oskubljenega(ja danes je golf za 30k oskubljen) golfa raje kupi par let stare nemske karavane, a4, serija3 in mb c. Ali pa si za ta denar raje kupi novega korejskega ali francoskega SUV-ja. Višje sedenje. Golf bi bil danes zanimiv da bi nov 2.0 tdi r-line stal 25k, ne pa 37k.Medtem imas za 39k octavio rs 2.0tdi 200hp dsg, katera dobesedno osmesi takega golfa.

In zakaj rabis te brezvezne gadgete pri 10kkm letno? Ja ampak kaj bo sosedova "Manca" z 200 konji prevec in 2.0 ?
V Sloveniji imas omejitve 50 v naselju cone 30 in od semaforja do semaforja noben ne gleda stotinke.
26k R-Line avto.net 5 komadov, vceraj ze od poletja jih dobis v vsaki avtohisi.
Evo tole. Plus še nekaj je blo ko je en omenjal da so zici slabši kot v Daciji (mogoče je bilo v drugi temi, not sure).
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Boštjan_Q ::

Oskubljen golf za 26k, z ročnim menjalnikom brez opreme pri 10k letno te v 10 letih stane cca enako kot Tesla standard range, zakaj bi kdo kupil potem Golfa, ko pa se z Teslo voziš bistveno bolje? Če pa vzameš Golf avtomatika z opremo vsaj približno podobne moči (še vedno precej nižje moči v resnic) je pa že nakupna cena ista. Kot pravim: Golf je predrag za to kar je. Če bi stal recimo 16k neb nč reku..

Oskubljen golf za 26k, z ročnim menjalnikom brez opreme pri 10k letno te v dobre 10 letih stane cca enako kot Tesla standard range, zakaj bi kdo kupil potem Golfa? Če pa vzameš Golf avtomatika z opremo vsaj približno podobne moči (še vedno precej nižje moči v resnic) je pa že nakupna cena ista. Kot pravim: Golf je predrag za to kar je. Če bi stal recimo 16k neb nč reku..

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ker obstaja servisna mreza za vsakim vogalom, popravila karoserije in pleha pa enostavna.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

Servisni center imaš direkt v Ljubljani, karoserijo ti pa poprav vsak vaški mojster/ličar/karoserist. Ampak ja, če tko misliš pol pa kup Golfa, vse dokler ne boš spoznal svoje napake, kaj vse bi loh mel za nižjo ceno.

IL_DIAVOLO ::

Nismo vsi iz Ljubljane in nimamo vsi na racunu 50k. It v pufe za poceni voznjo je pa dumb as shit.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

Do Ljubljene se menda ni problem zapeljat, pa tud če si s Prekmurja. Nova Tesla standard range te pride 38k, opremljen Golf avtomatik podobne moči (še vedno manjše moči) ravno tako, kaj boš izbral? S tem da se eden od njiju vozi bistveno bolje in 6x ceneje. Volkswagen ima več servisov, to je pa to..

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Rabljenega bencinarja za 15k.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

Oziroma clo tko je, zdele sem šel gledat, osnovna Tesla za 38k ima 208 kW moči, najcenejši Golf na avto netu z 180 kW moči stane 44 jurjev, 6 jurjev več..
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Golf z 235 kW moči pa je dobesedno 50 jurjev! En usran Golf pa je 50 jurjev, kam so šle cene.. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Golf je mnogo predrag za to kar je.

Zgodovina sprememb…

Kripto mesi ::

Kaj ti pomaga 500 konjev, ce se potem vleces za tovornjakom, kot vecina elektricarjev.

m0LN4r ::

Boštjan_Q je izjavil:

Servisni center imaš direkt v Ljubljani, karoserijo ti pa poprav vsak vaški mojster/ličar/karoserist. Ampak ja, če tko misliš pol pa kup Golfa, vse dokler ne boš spoznal svoje napake, kaj vse bi loh mel za nižjo ceno.

Ti ga ne, ker ne dobi rezervnih delov. Servis v Ljubljani je 10-15x dlje kot servis izven ljubljane.

Boštjan_Q je izjavil:

Oskubljen golf za 26k, z ročnim menjalnikom brez opreme pri 10k letno te v 10 letih stane cca enako kot Tesla standard range, zakaj bi kdo kupil potem Golfa, ko pa se z Teslo voziš bistveno bolje? Če pa vzameš Golf avtomatika z opremo vsaj približno podobne moči (še vedno precej nižje moči v resnic) je pa že nakupna cena ista. Kot pravim: Golf je predrag za to kar je. Če bi stal recimo 16k neb nč reku..

Oskubljen golf za 26k, z ročnim menjalnikom brez opreme pri 10k letno te v dobre 10 letih stane cca enako kot Tesla standard range, zakaj bi kdo kupil potem Golfa? Če pa vzameš Golf avtomatika z opremo vsaj približno podobne moči (še vedno precej nižje moči v resnic) je pa že nakupna cena ista. Kot pravim: Golf je predrag za to kar je. Če bi stal recimo 16k neb nč reku..

Ce si priredis stevilke, potem res.

Boštjan_Q je izjavil:

Oziroma clo tko je, zdele sem šel gledat, osnovna Tesla za 38k ima 208 kW moči, najcenejši Golf na avto netu z 180 kW moči stane 44 jurjev, 6 jurjev več..
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Golf z 235 kW moči pa je dobesedno 50 jurjev! En usran Golf pa je 50 jurjev, kam so šle cene.. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Golf je mnogo predrag za to kar je.

Kok hitrejsi si s teslo pol ce pospesis iz cone 30 na 50 ?
Gate trga.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Boštjan_Q ::

Ce si priredis stevilke, potem res.

Nič ni prirejeno, cene na avto netu imaš, poglej in se prepričaj...Ne pravim da je Tesla poceni, pravim da je Golf mnogo predrag za to kar je. Sploh zato ker potem še bajne vsote zmečeš za gorivo.

Zgodovina sprememb…

jan_g ::

denabiker je izjavil:

Jaz vidim problem pri cenah, Golf res dobro opremljen (sedeži,...), armatura,...plastika okrog zletijo cene preko 40k z dobrim motorjem, kolikor sem se menil. Ampak tisti model osnovni je pa res totalno precenjen, bemti, da daš za podhranjen motor z osnovno opremo noter ene ne vem 25-30k, to pa ne, hvala lepa. Pa tisti sedeži v osnovni opremi, o ne hvala lepa. Naj jih dajo v neke jajce Dacie....itd. Saj Škoda tudi, če hočeš recimo dobre sedeže une RS, pa da se fajn počutiš v vožnji zletijo cene tudi krepko. Osnovne nikoli nisem mel in upam, da nikoli ne bom primoran kupiti.


Saj je bilo že parkrat omenjeno, da v Sloveniji kupci večinoma kupujejo avte z nižjim ali srednjim nivojem opreme in motorizacije. Ne vem, kaj sanjaš o 200 konjih in ne vem kakih sedežih. Povprečen kupec Golfa bo vzel Rabbita 1,0 za 23k ali pa 1,5 life za 25k. Saj 10,15 in 20 let nazaj ni bilo nič drugače. Redki so kupovali Golfe s top opremo/motorjem.

Utk ::

Ja, dokler je bil osnovni golf 16 jurjev, malo se je dodalo gor in je bil 18, stvar rešena. Za 25 jurjev, če se že daje tolk, pa hočeš imet malo več opreme. Ki jo je pa še zmeraj treba dodat. Osnovni rabbit, 1,0 bencinar...kdo to kupi. Pa še zmeraj pravite da 23 jurjev...

jan_g ::

Vprašanje, kdaj je bil 16k. Leta 2009 je bil 1,4 tsi comfortline (srednji nivo opreme) 20k. Od takrat do danes se je zgodilo marsikaj. Se pa strinjam, da bi lahko bili cenejši. Dolgo se je govorilo, da bodo električni cenejši od tistih z ICE motorji. Verjetno se bo to res zgodilo, ampak ne tako kot smo mislili. ICE se vse bolj dražijo, ne pa električni cenijo ...

bemfa ::

2009 je bil 1.9tdi rabbit s precej opreme za 14.500...

Utk ::

2009 sem kupil avto, ne golfa, ampak vem da je osnovni bil 16 jurjev. Mislim da 1,6 16v trendline. Pa ni bila tako slaba oprema, za osnovnega.
2010,11 je bila pa akcija 1,8 tsi za 19 jurjev, neka edicija v rangu highline.

Boštjan_Q ::

jan_g je izjavil:

Vprašanje, kdaj je bil 16k. Leta 2009 je bil 1,4 tsi comfortline (srednji nivo opreme) 20k. Od takrat do danes se je zgodilo marsikaj. Se pa strinjam, da bi lahko bili cenejši. Dolgo se je govorilo, da bodo električni cenejši od tistih z ICE motorji. Verjetno se bo to res zgodilo, ampak ne tako kot smo mislili. ICE se vse bolj dražijo, ne pa električni cenijo ...


Novega električnega Golfa je je v akciji dalo dobit za 20 jurjev, preden so ga nehal izdelovat, ker ga je nadomestil ID.3. To je blo kakšni 2 leti nazaj, to je ceneje že za nakup kot je bil bencinski Golf takrat. Vsaka nova tehnologija vedno vstopa v višjih razredih, ampak poceni modeli električnih avtov slej ko prej pridejo tudi k nam, na Kitajskem so že, recimo BYD Dolphin primerljiv z Clitom pride pri njih manj kot bencinski Clio, takih primerov je še dosti.. Vse to pride k nam, ključna beseda tukaj je potrpežljivost. Bo, ampak nič ni iz danes na jutri.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Na Kitajskem Volkswagen ID.4 v akciji pride 18.600 EUR, ID.3 pa 15.300 EUR. Volkswagen je pač bil primoran znižat cene zaradi tamkajšnje konkurence. Ampak ta kitajska konkurenca slej ko prej pride tudi k nam v Evropo in cene bodo padle tudi tu. Precej so že padle, predvsem zaradi poteze Tesle, ki je znižala cene svojim modelov tudi za 20 %, kar posledično potegne za sabo celotno avtomobilsko industrijo.
https://www.avtomanija.com/2023/09/1089...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Kitajski avto, ki ga sestavljajo kitajci na kitajskem z kitajsko placo in kitajskimi cenami energentov je cenejsi od sestavljenega v Zwickau?
Res?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Boštjan_Q ::

Povprečna Kitajska plača se nevarno bliža Slovenski, v Hong Kongu in na Tajvanu pa je že krepko preko. Cene energentov imajo precej zanemarljiv vpliv na končno ceno avta. Minili so dnevi ko so kitajci delali "za pest riža".
https://countrycassette.com/average-mon...

Sicer pa ne, ni to glavni razlog da so tam električni Volkswagni tako poceni. Da so pri nas tako dragi je zato ker so lahko, pokupijo se kljub temu, tisti drobiž kar jih proizvedejo.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

povprečen kitajc bo ze slej k prej mel večjo kupno moč kot hans iz berlina...
sam ne tega gastarbeterjom povedat, ker jim bo odprlo glave.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

deco16 ::

Pa sej ni važno, hans ma golfe in pasate, kitajci majo pa kitajske avte oziroma jajca, oh wait ... majo tudi VW za pol cene :)

hojnikb ::

pa tudi hans bo slej k prej presaltal na byd, saic in podobne, ker nebo hotu kupit golfa za 40 jurjov. Pri mlajsih generacijah se ze dogaja ta shift.
#brezpodpisa

Lonsarg ::

Mah ceno so kakršne so, tudi kitajski MG je pač tistih 10% cenejši in to je to.

Je nakaj malega bo že konkurenca naredila, bistveno pa ne. Morda se bodo vsaj osnovne opreme izboljšale, če že ne cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

mr_chai ::

Vsi ki obopujete nad cenami, zakaj ne razmišljate v tej smeri

jan_g ::

Boštjan_Q je izjavil:


Novega električnega Golfa je je v akciji dalo dobit za 20 jurjev, preden so ga nehal izdelovat, ker ga je nadomestil ID.3. To je blo kakšni 2 leti nazaj, to je ceneje že za nakup kot je bil bencinski Golf takrat.


Zanimivo, danes so rabljeni e-golfi okrog 20k. Hotel sem pa zgoraj povedati, da kar je bilo 10 ali 15 let nazaj ni isto temu, kar je danes. Osebno sem sicer pričakoval, da bo z napovedano prepovedjo ICE vozil, cena le-tem močno padla. Ampak se to ni zgodilo.

Boštjan_Q je izjavil:

Na Kitajskem Volkswagen ID.4 v akciji pride 18.600 EUR, ID.3 pa 15.300 EUR. Volkswagen je pač bil primoran znižat cene zaradi tamkajšnje konkurence. Ampak ta kitajska konkurenca slej ko prej pride tudi k nam v Evropo in cene bodo padle tudi tu. Precej so že padle, predvsem zaradi poteze Tesle, ki je znižala cene svojim modelov tudi za 20 %, kar posledično potegne za sabo celotno avtomobilsko industrijo.
https://www.avtomanija.com/2023/09/1089...


Pozabil si prebrati drugi odstavek, kjer piše, da gre za promocijsko serijo 3 tisoč avtov. Drugače je cena osnovnega modela 10 tisoč višja. Zanimivo, da VW takega oskubljenega modela noče (ali ne more) prodajati v Evropi. No, verjetno se bo tudi to z leti spremenilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

black ice ::

Boštjan_Q je izjavil:

Do Ljubljene se menda ni problem zapeljat, pa tud če si s Prekmurja.

Ce se cel dan cohas po (insert random word) potem res ne. Odlozis avto, 2+ uri, gres nazaj domov in si izgubil pol dneva. Ter ponovis, ko je avto koncan.

Res ni problem.

blay44 ::

Boštjan_Q je izjavil:

Povprečna Kitajska plača se nevarno bliža Slovenski, ....ni to glavni razlog da so tam električni Volkswagni tako poceni. Da so pri nas tako dragi je zato ker so lahko, pokupijo se kljub temu, tisti drobiž kar jih proizvedejo.

:D
Tole me je pa zanimalo.
Da se izognemo danes precej okrepljeni vzhodni propagandi,
poglejmo vladni statistični urad. V rdečih deželah je tudi
ta precej kreativen. Gre pa samo za rualna območja. Drugje je dolar na dan
Tečaj jouana je pa 0,14 dolarja.
Tko da, morda, če gledamo njihove balkanske satelite.
http://www.stats.gov.cn/english/PressRe...
Nebi jaz tekmoval s Kitajci za pest riža.

Kawhi ::

jan_g je izjavil:

Vprašanje, kdaj je bil 16k. Leta 2009 je bil 1,4 tsi comfortline (srednji nivo opreme) 20k. Od takrat do danes se je zgodilo marsikaj. Se pa strinjam, da bi lahko bili cenejši. Dolgo se je govorilo, da bodo električni cenejši od tistih z ICE motorji. Verjetno se bo to res zgodilo, ampak ne tako kot smo mislili. ICE se vse bolj dražijo, ne pa električni cenijo ...


Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€

Boštjan_Q ::

black ice je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Do Ljubljene se menda ni problem zapeljat, pa tud če si s Prekmurja.

Ce se cel dan cohas po (insert random word) potem res ne. Odlozis avto, 2+ uri, gres nazaj domov in si izgubil pol dneva. Ter ponovis, ko je avto koncan.

Res ni problem.


Kako velik ocenjuješ da je ta problem za tiste 1x na 3 leta ko ga pelješ na servis (Tesla namreč nima zapovedanih servisnih intervalov)? Si pripravljen za to da 1x v 1095 dnevih prišparaš en dan se cela 3 leta voziti z bistveno slabšim vozilom, ki te je za nakup stal isto, gorivo pa ima 6x dražje? Torej boš vzel Golfa, ki za nakup stane isto, vozi se bistveno slabše, vsako leto pa zahteva 2000 EUR več za gorivo? Kako velika je tvoja plača, če 1 dan ceniš na 2000 EUR, je tvoja plača res preko 40.000 EUR na mesec da se ti to splača (pa zanemarimo slabšo vožnjo golfa)? Vidiš, to so vprašanja ki potrebujejo odgovor, odgovoriti si jih boš moral pa sam.

ps: če si res iz Prekmurja imaš precej bližje Gradec.

Zgodovina sprememb…

jan_g ::

Kawhi je izjavil:

jan_g je izjavil:

Vprašanje, kdaj je bil 16k. Leta 2009 je bil 1,4 tsi comfortline (srednji nivo opreme) 20k. Od takrat do danes se je zgodilo marsikaj. Se pa strinjam, da bi lahko bili cenejši. Dolgo se je govorilo, da bodo električni cenejši od tistih z ICE motorji. Verjetno se bo to res zgodilo, ampak ne tako kot smo mislili. ICE se vse bolj dražijo, ne pa električni cenijo ...


Leta 2009 sem kupil novega 1,4tsi highline, 160km, DSG, še nekaj dodatne (barva, alarm...) za 20.500€


No, čestitam. Jaz sem dal toliko za Comfortline, niti slučajno avtomatik (bi bilo še 2k doplačila).

Utk ::

black ice je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Do Ljubljene se menda ni problem zapeljat, pa tud če si s Prekmurja.

Ce se cel dan cohas po (insert random word) potem res ne. Odlozis avto, 2+ uri, gres nazaj domov in si izgubil pol dneva. Ter ponovis, ko je avto koncan.

Res ni problem.

Pri tesli to narediš enkrat na 3-4 leta, pa še to ni nujno. Pri ice moraš delat najmanj vsako leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
5 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nasvet za star avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1116115 (2640) a_borlak
»

Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068539 (5398) mr_chai
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25750331 (32990) GR2

Več podobnih tem