Forum » Na cesti » kupila avto letnik 2017, po 1 mesecu napaka?
kupila avto letnik 2017, po 1 mesecu napaka?
laraBee ::
kupila sem Renault Clio l. 2017 , 64.000 kilometrov pri trgovcu z avtomobili.
To je bilo nekje 28 dni nazaj, sedaj pa ima motor napako, v klanec 'cuka' in slabo vleče. Na armaturki se občasno vžge lučka za motor.
Prodajalec pravi da sem sama to naredila (nevem kako?) in da mi ne bo plačal popravila.
Jutri ga peljem na renault servis, upam da ni nič hudega. A imam kakšno možnost da avto vrnem al da mi 'plača' popravilo ?
To je bilo nekje 28 dni nazaj, sedaj pa ima motor napako, v klanec 'cuka' in slabo vleče. Na armaturki se občasno vžge lučka za motor.
Prodajalec pravi da sem sama to naredila (nevem kako?) in da mi ne bo plačal popravila.
Jutri ga peljem na renault servis, upam da ni nič hudega. A imam kakšno možnost da avto vrnem al da mi 'plača' popravilo ?
Tidule ::
Imas, samo bo trajalo, ni nujno da bo uspelo in ce ne bo, bo verjetno drazje od avta.
Vec od tega, pa glede na dane informacije, lahko samo ugibamo.
Vec od tega, pa glede na dane informacije, lahko samo ugibamo.
GupeM ::
Na servisu naj ugotovijo kaj je narobe. Če je bencinar, so lahko samo slabe svečke ali kabli. Potrošni material, tega sigurno ne dobiš povrnjneno. Če je kaj več, pa mogoče. Ampak dvomim.
PersonaRuda ::
kupila sem Renault Clio l. 2017 , 64.000 kilometrov pri trgovcu z avtomobili.
To je bilo nekje 28 dni nazaj, sedaj pa ima motor napako, v klanec 'cuka' in slabo vleče. Na armaturki se občasno vžge lučka za motor.
Prodajalec pravi da sem sama to naredila (nevem kako?) in da mi ne bo plačal popravila.
Jutri ga peljem na renault servis, upam da ni nič hudega. A imam kakšno možnost da avto vrnem al da mi 'plača' popravilo ?
Pred davnimi leti kupil rabljeni Renault Clio 2. Dobil garancije 30 dni. Na 32. dan avto začel cukati in ni imel moči. Dušilo ga je. Garancije več ni bilo. Nisem šel na pooblaščen servis ampak stručkotu za elektroniko v Mariboru.
Puconji: https://puconja.si/AmplioCMS2/public/En...
Prvi vtis njega je bil, da je šla tuljava. Strošek 100+ € za rezervni del plus delo (to je bilo pred letom 2010). Kasneje pridem na servis. Popravljeno. Ni menjal tuljave, ampak samo kable od tuljave kateri so prebijali in so skurli 1 svečko. Menjava kablov od tuljave + menjava 4 svečk + diagnostika avta in je naneslo slabih 100€ vse skupaj. Od takrat sem avto vozil 6 let brez težav, samo redni servisi in potem je sledil karambol v Ljubljani (prvič v življenju sem bil v centru Ljubljane) ko je avto za menoj spregledal, da stojim v križišču in nas je 3 zradiral s polnim šusom (verižno trčenje) in avto (Clio II) je bil totalka (ker je že bil star in je šla zadnja vezna + odbijač + obe luči). Hvala bogu ni bilo resnih telesnih poškodb.
Utk ::
Kaj če bi najprej nekdo ugotovil kaj je z avtom? Jaz sem prvi za to, da se objavi nategune, ampak zarad slabih svečk čez en mesec še ni nekdo nategun.
MIHAc27 ::
Ko je ravno govora o Renaultih.. Imam kangoojčka 1.5 DCI. Sem ga vozil 1mesec, in se mi je zdelo da dela vse ok, pospešil je hitro. Potem sem ga peljal na mali servis filtrov, olja. In ko grem prvič na AC... ma komaj sem prilezel do 80kmh. Sem že mislil peljat nazaj pa potem je par dni lepš delal, v glavnem... po ravnem gre nekak, sam da je malo klanca ga pa zmatra in ne gre nikamor. Ne cuka ali kaj takega samo... pač hitrosti ne pridobiva nobene.
Je to normalno za te motorje? Pa olje pije kot nor, čeprav nikjer ne teče, da bi videl oz, nič ne kadi. Je pa res, da delam veliko malih poti po 25km v eno smer.
Za zgornji problem pa... bo verjetno treba najprej do serviserja da pove kaj je narobe, a je potrošni material ali kaka stvarna napaka. Kilometri so ziher pravi?
Je to normalno za te motorje? Pa olje pije kot nor, čeprav nikjer ne teče, da bi videl oz, nič ne kadi. Je pa res, da delam veliko malih poti po 25km v eno smer.
Za zgornji problem pa... bo verjetno treba najprej do serviserja da pove kaj je narobe, a je potrošni material ali kaka stvarna napaka. Kilometri so ziher pravi?
bbbbbb2015 ::
Ko je ravno govora o Renaultih.. Imam kangoojčka 1.5 DCI. Sem ga vozil 1mesec, in se mi je zdelo da dela vse ok, pospešil je hitro. Potem sem ga peljal na mali servis filtrov, olja. In ko grem prvič na AC... ma komaj sem prilezel do 80kmh. Sem že mislil peljat nazaj pa potem je par dni lepš delal, v glavnem... po ravnem gre nekak, sam da je malo klanca ga pa zmatra in ne gre nikamor. Ne cuka ali kaj takega samo... pač hitrosti ne pridobiva nobene.
Je to normalno za te motorje? Pa olje pije kot nor, čeprav nikjer ne teče, da bi videl oz, nič ne kadi. Je pa res, da delam veliko malih poti po 25km v eno smer.
Za zgornji problem pa... bo verjetno treba najprej do serviserja da pove kaj je narobe, a je potrošni material ali kaka stvarna napaka. Kilometri so ziher pravi?
Ne, to sigurno ni normalno. Imeli smo kar nekaj službenih 1.5 dCi, z raznimi močmi, pa so vsi zdržali z oljem do naslednjega servisnega intervala. Trenutno imamo eno Dacio službeno, tudi 1.5dCi 115KM (Renault K9K motor), sicer še ni naredila prvega intervala, a pri 10kkm še ni spila nič olja. Drugače pa motor potegne pač do svojih ne vem, 170km/h, odvisno od moči in števila prestav (5 ali 6).
Kar je še lahko problem, je zelo umazan EGR ventil. Sploh če je bilo tankano slabo gorivo.
Okrog olja. Nisi napisal letnika in konjev od kangooja. Dva problema sta lahko:
a) olje ti vseeno teče. Ko se motor ogreje, teče, sicer spusti kako kapljo, čim ga ogretega ustaviš, drugače pa ne. To naj mehanik sname pokrov in pogleda če motor masti. Nam je začel en megan tako teči, smo ga naflikali in je bil good 2 go.
b) iztrošeni motorni ležaji - zelo nevarna reč, ker ti motor lahko blokira! Zdaj se ne spomnim intervalnega obdobja, mislim, da je sedaj 30kkm ali dve leti oziroma je bilo prej 20kkm in ravno tako 2 leti.
To, če imaš kratke poti, ti predlagam menjavo olja/filtra letno oziroma na 15kkm. Pogledati je treba izrabljene ležaje. To bo eno 400EUR z delom, samo se absolutno izplača.
Renault K9K 1.5 dCi so od leta mislim da 2006 izjemno zanesljivi motorji, to ga ni mogoče uničiti, razen tako, da redno ne menjavaš olja/filtrov. Mislim, da je bilo narejenih 10 miljonov motorjev in so res med zelo dobrimi motorji. Nič kaj posebnega okrog moči, med 70 in 115KM, vedno so bile tri stopnje moči. Praktično je motor od samega začetka nesprejemenjen, samo pač nove injektorje je dobil za EURO 3, 4, 5 in AD-BLUE za EURO 6.
To je ta motor:
Renault K-Type engine @ Wikipedia
Imajo ga Nissani, Dacie in Renaulti, vse tja do večjih meganov. Osebno menim, da je eden najboljših malih dieslov. Je pa pač tako, da ga ne razvijajo več. Od EURO 6 norme je praktično nespremenjen. Na žalpst so ukinili vgradnjo tega motorja v manjše avte - edino en Clio je še s tem motorjem in to s tistim 115KM. Moderni časi niso prijazni do dieslov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
ZveeZ ::
kupila sem Renault Clio l. 2017 , 64.000 kilometrov pri trgovcu z avtomobili.
To je bilo nekje 28 dni nazaj, sedaj pa ima motor napako, v klanec 'cuka' in slabo vleče. Na armaturki se občasno vžge lučka za motor.
Prodajalec pravi da sem sama to naredila (nevem kako?) in da mi ne bo plačal popravila.
Jutri ga peljem na renault servis, upam da ni nič hudega. A imam kakšno možnost da avto vrnem al da mi 'plača' popravilo ?
Je morda 0.9tce? A ti to pocne le obcasno (ko je hladen?)?
Sem imel en primer 0.9 tce-ja ko je nenadoma izgubil moc skupaj s prizgano lucko. Lucka se je resetirala, servis pravil da je vse ok. Od takrat je bil nekaj casa mir ampak avto ni bil vec tako poskocen. Ob mrzlem vremenu je zacel mrzel trzat in zvizgat, vlekel pa nikamor. Na servisu "vse ok", dokler ni cez pol leta lucka kar vztrajala in so ugotovili napako s turbino. Aja avto je bil v garanciji. Brez garancije bi verjetno prej ugotovili vzrok.
Drugi tci pa kaze blage simptome. Ne trza ampak mrzel ima obcuten turbo lag. Mogoce sem pa samo postal zelo obcutljiv, ker sem dlje casa vozil prvega in bil pozoren na vsako malenkost.
No se kilometrina. Prvi s problemi 70kkm, drugi z rahlimi simptomi 150kkm.
AndrejS ::
Imamo premalo podatkov, lahko samo ugibamo. Lahko da je uporabnica tankala napačno gorivo , morda če je bencinski motor so krive svečke ali vžigalna tuljava - kar je potrošni material in na tega ni garancije...
wcpapir ::
Na teh avtih če je benciner grejo vžigalne tuljave kot po tekočem traku, strošek 40-60eur.
MIHAc27 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
...
Renault K9K 1.5 dCi so od leta mislim da 2006 izjemno zanesljivi motorji, to ga ni mogoče uničiti, razen tako, da redno ne menjavaš olja/filtrov. Mislim, da je bilo narejenih 10 miljonov motorjev in so res med zelo dobrimi motorji. Nič kaj posebnega okrog moči, med 70 in 115KM, vedno so bile tri stopnje moči. Praktično je motor od samega začetka nesprejemenjen, samo pač nove injektorje je dobil za EURO 3, 4, 5 in AD-BLUE za EURO 6.
To je ta motor:
Renault K-Type engine @ Wikipedia
Imajo ga Nissani, Dacie in Renaulti, vse tja do večjih meganov. Osebno menim, da je eden najboljših malih dieslov. Je pa pač tako, da ga ne razvijajo več. Od EURO 6 norme je praktično nespremenjen. Na žalpst so ukinili vgradnjo tega motorja v manjše avte - edino en Clio je še s tem motorjem in to s tistim 115KM. Moderni časi niso prijazni do dieslov.
Sem pogledal... 62Kw motor je letnik 2007 (oznaka K9K W7 ). Vem da ni veliko pa vseeno. 400EUR za servis pa se tudi ne bo več splačal, je sama vrednost že tam okoli ali pod tisočaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIHAc27 ()
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
...
Renault K9K 1.5 dCi so od leta mislim da 2006 izjemno zanesljivi motorji, to ga ni mogoče uničiti, razen tako, da redno ne menjavaš olja/filtrov. Mislim, da je bilo narejenih 10 miljonov motorjev in so res med zelo dobrimi motorji. Nič kaj posebnega okrog moči, med 70 in 115KM, vedno so bile tri stopnje moči. Praktično je motor od samega začetka nesprejemenjen, samo pač nove injektorje je dobil za EURO 3, 4, 5 in AD-BLUE za EURO 6.
To je ta motor:
Renault K-Type engine @ Wikipedia
Imajo ga Nissani, Dacie in Renaulti, vse tja do večjih meganov. Osebno menim, da je eden najboljših malih dieslov. Je pa pač tako, da ga ne razvijajo več. Od EURO 6 norme je praktično nespremenjen. Na žalpst so ukinili vgradnjo tega motorja v manjše avte - edino en Clio je še s tem motorjem in to s tistim 115KM. Moderni časi niso prijazni do dieslov.
Sem pogledal... 62Kw motor je letnik 2007 (oznaka K9K W7 ). Vem da ni veliko pa vseeno. 400EUR za servis pa se tudi ne bo več splačal, je sama vrednost že tam okoli ali pod tisočaka.
Jah, kaj pa vem. Mi smo imeli enega Renaulta. Mislim, da je imel 360.000km. Službeni. Servis je bil 400EUR. To smo ga poservisirali, potem pa morda vozili še 10 tisoč km, potem pa ga prodali. In vzeli Dacio Duster. Novo. Pač, kaj pa vem. To je najcenejši K9K motor, kar sem našel. Takrat so rekli, da Cliotov ni več z dieselskim motorjem.
Ampak niti ta K9K z 360kkm ni žrl olja. Je občutno bil nivo malo pod polovico intervala, samo naslednji servis je dočakal brez dolivanja. Samo je mehanik rekel, da je absolutno ležaje za zamenjati.
Zelo trpežen, poceni in nekako neobčutljiv motor. Ko so bili še EURO 3, se je pač zgodilo, da če si službenega Cliota pritisnil, je kadilo saje za njim. Tudi to se da urihtati z menjavo oz. čiščenjem injektorjev. Samo mi smo pustili originalne injektorje, pač ko je bilo kilometrov tam nekje 300kkm, smo ga prodali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Barko ::
Simptomi:
Avto cuka pri pospeševanju in vožnji s tempomatom v neenakomernih intervalih. Torej iz štajerske do Ljubljane dopoldan po avtocesti cuka, lokalna vožnja po LJ tudi. Avto parkiram popoldan v LJ, zgodaj zjutraj se peljem nazaj, avtocesta ne cuka. Doma parkiram in naslednji dan spet cuka. Pospešuje sicer normalno, ni opazit, da bi imel motor manjšo moč.
Do sedaj menjano:
svečke pred 3.000 km in pred enim tednom menjana vžigalna tuljava. Po menjavi tuljave malenkost boljše, potem pa po starem.
Gre za:
Ford focus letnik 2011, prevoženih cca 90.000 km, SDHC 1.6 100 KM bencin.
Kaj bi lahko bil vzrok za težave?
Avto cuka pri pospeševanju in vožnji s tempomatom v neenakomernih intervalih. Torej iz štajerske do Ljubljane dopoldan po avtocesti cuka, lokalna vožnja po LJ tudi. Avto parkiram popoldan v LJ, zgodaj zjutraj se peljem nazaj, avtocesta ne cuka. Doma parkiram in naslednji dan spet cuka. Pospešuje sicer normalno, ni opazit, da bi imel motor manjšo moč.
Do sedaj menjano:
svečke pred 3.000 km in pred enim tednom menjana vžigalna tuljava. Po menjavi tuljave malenkost boljše, potem pa po starem.
Gre za:
Ford focus letnik 2011, prevoženih cca 90.000 km, SDHC 1.6 100 KM bencin.
Kaj bi lahko bil vzrok za težave?
Barko ::
Če misliš to ... ja so ga priklopili in naj bi pokazal napako na 3. clindru in zato menjali tuljavo ... tako je vsaj rekel "majster"
mr_chai ::
Če misliš to ... ja so ga priklopili in naj bi pokazal napako na 3. clindru in zato menjali tuljavo ... tako je vsaj rekel "majster"
Pa so kar na blef menjali, brez da bi preverili če pride do iskre ?
Evo, enak primer, misfire na cilindru št. 3 Ti ne bo škodovalo, da se malo podučiš o osnovah, ker boš potem lahko malo
zaslišala svojega mojstra.
smarkic ::
Sicer dizel, ampak meni so na enako starem Focusu za podobne simptome tudi menjali en kup reči, pomagalo pa ni nič. Pravi vzrok je bila cev za gorivo, ki je lovila zrak. Naključno, glede na temperaturo, tresljaje in druge vplive okolice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: smarkic ()
zobnik ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27960 (5464) | KTr1sk |
» | Nakup renaultaOddelek: Na cesti | 4099 (2428) | zobnik |
» | Renault Espace je kanta (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 37238 (27474) | Stari maček |
» | Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21201 (17669) | nekoman |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53036 (49917) | Matwic |