Forum » Pomoč in nasveti » Nakupi v BigBangu
Nakupi v BigBangu
borela9 ::
Pozdravljeni.
Pred kratkim (20.1.2023) sem v BB kupil laptopa v akcijski ceni.
Prenosnik sem vklopil 3 dni po nakupu in sem slišal, da nekaj ni vredu (v ohišju se je slišalo). Prenosnika sem nesel nazaj v poslovalnico, kjer mi niso hoteli dati novega in nato so tega poslali na servis. Na servisu je že od 25.1.2023. Na servis sem klical že 3x, vsakič isto; bomo poslali mail na servis in vas kontaktiramo naslednji dan.
Vendar niti enkrat nisem slišal od njih nič nazaj.
Za računalnik sem zakupil tudi kasko za 3 leta.
Kaj lahko storim v tem primeru, druga kot da čakam?
Pred kratkim (20.1.2023) sem v BB kupil laptopa v akcijski ceni.
Prenosnik sem vklopil 3 dni po nakupu in sem slišal, da nekaj ni vredu (v ohišju se je slišalo). Prenosnika sem nesel nazaj v poslovalnico, kjer mi niso hoteli dati novega in nato so tega poslali na servis. Na servisu je že od 25.1.2023. Na servis sem klical že 3x, vsakič isto; bomo poslali mail na servis in vas kontaktiramo naslednji dan.
Vendar niti enkrat nisem slišal od njih nič nazaj.
Za računalnik sem zakupil tudi kasko za 3 leta.
Kaj lahko storim v tem primeru, druga kot da čakam?
chucki ::
45 dni imajo cas
V 8 dneh od nakupa bi moral takoj dobiti novega, ker je stvarna napaka
V 8 dneh od nakupa bi moral takoj dobiti novega, ker je stvarna napaka
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: chucki ()
chucki ::
Takoj bi moral povedat da koristis stvarno napako in bi morali resiti v 8 dneh
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Mato989 ::
Takoj bi moral povedat da koristis stvarno napako in bi morali resiti v 8 dneh
Točno to, neverjetno kako se folk pusti nategnit... Prodajalci neumni kot so ker se jim ne ljubi delat pa na servis pošljejo.
Ko sem jaz bil vodja reklamacij sem bil v trgovini zato da sem delal za stranko dobro PROTI servisu, ne pa za servis...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
borela9 ::
Glede na to, da so rekli da se morajo prepričati ali sem jaz kriv ali ne, se mi je zdel dovolj razumen razlog, je pa res da se kot potrošnik ne zavedam svojih pravic, kot bi se jih mogel, Zato pa pride do takšnih nategancij.
chucki ::
45dni max
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
zajtam123 ::
Takoj bi moral povedat da koristis stvarno napako in bi morali resiti v 8 dneh
To ne drži.
Če uveljavljas stvarno napako ti morajo v osmih dneh samo odgovoriti ali stvarna napaka je ali je ni.
Naprej od tega roki niso določeni.
To da si dal garancijo ni nič narobe. Zavedaj pa se tega, da skupna doba na servisu ne sme preseči 45 dni. Torej če boš slučajno še kdaj imel ta računalnik na servisu se ti seštevajo dnevi ko bo na popravilu.
Mato989 ::
Takoj bi moral povedat da koristis stvarno napako in bi morali resiti v 8 dneh
To ne drži.
Če uveljavljas stvarno napako ti morajo v osmih dneh samo odgovoriti ali stvarna napaka je ali je ni.
Naprej od tega roki niso določeni.
Če ti odgovorijo da stvarna napaka JE, potem ti pač po zakonih (ne vem so se že spremenili zdaj?) pripada takojšnja odločitev kaj želiš
Če pa ti odgovorijo da ni ti pa itak morajo poslat nazaj PC
To da si dal garancijo ni nič narobe. Zavedaj pa se tega, da skupna doba na servisu ne sme preseči 45 dni. Torej če boš slučajno še kdaj imel ta računalnik na servisu se ti seštevajo dnevi ko bo na popravilu.
Ja, to drži, ČE, lahko dokažeš da pošiljaš za enako napako... večina tega ne zmore... servis pač reče daj e crknilo nekaj drugega in enostavno dokaže, ti kot kupec zelo težko.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
chucki ::
Ja sem uveljavil stvarno napako na s10+ ki je naredil crto na ekranu in so v 8 dneh odgovorili, oziroma mi dali nov aparat.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
mancini ::
Prenosnik bi takrat vzel domov in bi odprl to temo tukaj.
Svetovalo bi se ti, da uveljavljaj stvarno napako. In bi se zadeva hitreje odvijala.
Nima tebi trgovec kaj govorit kaj in kako, ker on gleda za svojo rit in ne za kupca
Svetovalo bi se ti, da uveljavljaj stvarno napako. In bi se zadeva hitreje odvijala.
Nima tebi trgovec kaj govorit kaj in kako, ker on gleda za svojo rit in ne za kupca
geofull ::
Se pravi če bi, hipotetično za ta premer, naročil preko spleta, bi bilo najbolje da kar vrne izdelek, ker mu ne ustreza? To bi bilo v redu ali bi težili ker je nekaj narobe s prenosnikom? Ker pa je kupljeno v trgovini, potem to odpade in mu ostane najboljša opcija uveljavljati stvarno napako? Uveljavljanje garancije je potem (če je kupljeno na spletu) šele tretja ugodna rešitev?
fikus_ ::
Prek spleta obvestiš prodajalca v 14 dneh, da vracaš kupljeno in nič ne rabiš razlagati zakaj. Potem imaš še 14/30 (ne vem tocno) dni, da vrneš po pošti.
To velja v SLO.
To velja v SLO.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
zajtam123 ::
Takoj bi moral povedat da koristis stvarno napako in bi morali resiti v 8 dneh
To ne drži.
Če uveljavljas stvarno napako ti morajo v osmih dneh samo odgovoriti ali stvarna napaka je ali je ni.
Naprej od tega roki niso določeni.
Če ti odgovorijo da stvarna napaka JE, potem ti pač po zakonih (ne vem so se že spremenili zdaj?) pripada takojšnja odločitev kaj želiš
Če pa ti odgovorijo da ni ti pa itak morajo poslat nazaj PC
To da si dal garancijo ni nič narobe. Zavedaj pa se tega, da skupna doba na servisu ne sme preseči 45 dni. Torej če boš slučajno še kdaj imel ta računalnik na servisu se ti seštevajo dnevi ko bo na popravilu.
Ja, to drži, ČE, lahko dokažeš da pošiljaš za enako napako... večina tega ne zmore... servis pač reče daj e crknilo nekaj drugega in enostavno dokaže, ti kot kupec zelo težko.
Ni potrebno poslati za enako napako. Samo isti artikel. Zakon je okoli tega jasen. Je pa res, da servisi razlagajo strankam drugače, ker pač lahko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zajtam123 ()
Mato989 ::
Takoj bi moral povedat da koristis stvarno napako in bi morali resiti v 8 dneh
To ne drži.
Če uveljavljas stvarno napako ti morajo v osmih dneh samo odgovoriti ali stvarna napaka je ali je ni.
Naprej od tega roki niso določeni.
Če ti odgovorijo da stvarna napaka JE, potem ti pač po zakonih (ne vem so se že spremenili zdaj?) pripada takojšnja odločitev kaj želiš
Če pa ti odgovorijo da ni ti pa itak morajo poslat nazaj PC
To da si dal garancijo ni nič narobe. Zavedaj pa se tega, da skupna doba na servisu ne sme preseči 45 dni. Torej če boš slučajno še kdaj imel ta računalnik na servisu se ti seštevajo dnevi ko bo na popravilu.
Ja, to drži, ČE, lahko dokažeš da pošiljaš za enako napako... večina tega ne zmore... servis pač reče daj e crknilo nekaj drugega in enostavno dokaže, ti kot kupec zelo težko.
Ni potrebno poslati za enako napako. Samo isti artikel. Zakon je okoli tega jasen. Je pa res, da servisi razlagajo strankam drugače, ker pač lahko.
Pokazi kje v zakonu pise da ce se isti artikel znajde na servisu 2x po 24 dni zaradi 2 razlicnih napak da je to prekoracen cas
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
twom ::
Stvarna napaka ali garancija?
Odločitev je na kupcu in velja za vse napake enako.
Stvarno napako uveljavljaš v roku dveh (2) let od nakupa, v roku dveh (2) mesecev od pojava napake. Stvarno napako uveljavljaš pisno pri prodajalcu, ni nujno da v isti poslovalnici. Na dopisu natančno opišeš napako, priložiš dokaze, če obstajajo, in (pozor - pomebno) jasno napišeš kaj želiš. Na izbiro imaš vračilo kupnine, vračila dela kupnine (če se npr napake ne da odpraviti, ti bi pa izdelek še vedno imel), zamenjavo izdelka z novim, popravilo izdelka. Izbereš lahko samo eno opcijo.
Kaj želiš napišeš že pri uveljavljanju stvarne napake, ravno tako lahko izbereš samo eno opcijo, sicer te bo inšpektor zavrnil, če se boš pritoževal.
In..., ne ni razlike med stvarno napako in garancijsko napako.
p.s. trgovci ne marajo stvarnih napak, ker grejo iz njihovega žepa, zato se kupce usmerja na garancijsko popravilo, kjer gre za odnost stranka-servis-izdelovalec, oz distributer
Tudi, npr, Apple ima 1 leto garancije, vendar če ti aparat crkne pred potekom 2h let od nakupa (ne od aktivacije) lahko pri trgovcu uveljavljaš stvarno napako, npr z vračilom kupnine...
Odločitev je na kupcu in velja za vse napake enako.
Stvarno napako uveljavljaš v roku dveh (2) let od nakupa, v roku dveh (2) mesecev od pojava napake. Stvarno napako uveljavljaš pisno pri prodajalcu, ni nujno da v isti poslovalnici. Na dopisu natančno opišeš napako, priložiš dokaze, če obstajajo, in (pozor - pomebno) jasno napišeš kaj želiš. Na izbiro imaš vračilo kupnine, vračila dela kupnine (če se npr napake ne da odpraviti, ti bi pa izdelek še vedno imel), zamenjavo izdelka z novim, popravilo izdelka. Izbereš lahko samo eno opcijo.
Kaj želiš napišeš že pri uveljavljanju stvarne napake, ravno tako lahko izbereš samo eno opcijo, sicer te bo inšpektor zavrnil, če se boš pritoževal.
In..., ne ni razlike med stvarno napako in garancijsko napako.
p.s. trgovci ne marajo stvarnih napak, ker grejo iz njihovega žepa, zato se kupce usmerja na garancijsko popravilo, kjer gre za odnost stranka-servis-izdelovalec, oz distributer
Tudi, npr, Apple ima 1 leto garancije, vendar če ti aparat crkne pred potekom 2h let od nakupa (ne od aktivacije) lahko pri trgovcu uveljavljaš stvarno napako, npr z vračilom kupnine...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
zajtam123 ::
Takoj bi moral povedat da koristis stvarno napako in bi morali resiti v 8 dneh
To ne drži.
Če uveljavljas stvarno napako ti morajo v osmih dneh samo odgovoriti ali stvarna napaka je ali je ni.
Naprej od tega roki niso določeni.
Če ti odgovorijo da stvarna napaka JE, potem ti pač po zakonih (ne vem so se že spremenili zdaj?) pripada takojšnja odločitev kaj želiš
Če pa ti odgovorijo da ni ti pa itak morajo poslat nazaj PC
To da si dal garancijo ni nič narobe. Zavedaj pa se tega, da skupna doba na servisu ne sme preseči 45 dni. Torej če boš slučajno še kdaj imel ta računalnik na servisu se ti seštevajo dnevi ko bo na popravilu.
Ja, to drži, ČE, lahko dokažeš da pošiljaš za enako napako... večina tega ne zmore... servis pač reče daj e crknilo nekaj drugega in enostavno dokaže, ti kot kupec zelo težko.
Ni potrebno poslati za enako napako. Samo isti artikel. Zakon je okoli tega jasen. Je pa res, da servisi razlagajo strankam drugače, ker pač lahko.
Pokazi kje v zakonu pise da ce se isti artikel znajde na servisu 2x po 24 dni zaradi 2 razlicnih napak da je to prekoracen cas
21.b člen
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Nikjer ne piše, da se mora v servisu pojaviti zaradi enake napake. Ampak zakon omenja samo, da mora delovati. In če v 45 dneh tega ne uredijo, potem ti pripada nov izdelek.
Mato989 ::
Inšpekcija je to dopolnila na praktičnih primerih... 45 dnevni SKUPNI rok velja za posamezno vrsto naprave... ne ljubi se mi iskat tega ampak ker sem pač delal na servisu več let ti iz prve roke povem, saj sem se na telefonih in PCjih srečeval s takimi pametnimi ki so trdili drugače...
Če tebi crkne LCD na telefonu in je telefon na popravilu 38 dni, nato pa crkne matična čez 3 mesece, nima servis samo 7 dni časa, ampak 45...
Če pa ti crkne LCD in ti ga popravijo in crkne ponovno LCD pa načeloma ima, seveda je pogoj, da če oni to v 45 dneh ne naredijo da DOKAŽEŠ na sodišču da je res šlo za enako napako, kar pomeni da boš plačal zunanji servis da odloči...
Če tebi crkne LCD na telefonu in je telefon na popravilu 38 dni, nato pa crkne matična čez 3 mesece, nima servis samo 7 dni časa, ampak 45...
Če pa ti crkne LCD in ti ga popravijo in crkne ponovno LCD pa načeloma ima, seveda je pogoj, da če oni to v 45 dneh ne naredijo da DOKAŽEŠ na sodišču da je res šlo za enako napako, kar pomeni da boš plačal zunanji servis da odloči...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
zajtam123 ::
Če crkne LCD ali matična je to itak bistveni del naprave in bi po pravilih morala biti izstavljena nova garancija.
Drugače sem pa samo citiral zakon. Popolnoma nič drugega.
Drugače sem pa samo citiral zakon. Popolnoma nič drugega.
borela9 ::
V zakonu piše tudi to:
21.c člen
Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrišniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.
Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
Na kakšen način se lahko to uveljavlja?
P.s. 25.1. Je bil prenosnik poslan na servis iz poslovalnice bigbanga. Še vedno čakam na kakršen koli odgovor od njih (klical sem 3x, vedno isti odgovor: bomo posredovali vprašanje naprej, vas pokličemo, ko dobimo odgovor. Do zdaj še ni bilo odgovora.)
21.c člen
Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrišniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.
Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
Na kakšen način se lahko to uveljavlja?
P.s. 25.1. Je bil prenosnik poslan na servis iz poslovalnice bigbanga. Še vedno čakam na kakršen koli odgovor od njih (klical sem 3x, vedno isti odgovor: bomo posredovali vprašanje naprej, vas pokličemo, ko dobimo odgovor. Do zdaj še ni bilo odgovora.)
Mato989 ::
To uveljavljaš tako, da dokažeš da si zato ker nisi imel prenosnika imel FINANČNO škodo... torej da nisi mogel naredit biznisa ipd...
Teoretično, ker nisi imel laptopa si moral vsak dan it na šiht namesto delat od doma bi lahko zakasiral in zahteval povrnitev teh potnih od proizvajalca...
Teoretično, ker nisi imel laptopa si moral vsak dan it na šiht namesto delat od doma bi lahko zakasiral in zahteval povrnitev teh potnih od proizvajalca...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
fikus_ ::
Garancija za fizično osebo ni enaka kot za pravno osebo. In kot fizična oseba se boš moral dobro potruditi da prikažeš povzročeno škodo.
Potne stroške je dobil od delodajalca, tako da bi teoretično delodajalec lahko zahteval povrnitev potnih stroškov.
Potne stroške je dobil od delodajalca, tako da bi teoretično delodajalec lahko zahteval povrnitev potnih stroškov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
borela9 ::
Prenosnik sem kupil, ker sem pred kratkim odprl s.p., ta prenosnik pa je bil namenjen izključno za to podjetje preko katerega bi se vse dogajalo (licenčni programi, pogodbe,...)
fikus_ ::
doo, dd, ... se smatrajo kot pravne osebe, kako točno pa sp, ne vem. Pozanimaj se , ali kdo na forumu napiše, kako je, ali lahko in na osnovi česa zahtevaš povrnitev škode, ki jo imaš zaradi ne možnosti uporabe računalnika za sp.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Reaper ::
Dnevi izdelka na servisu se sigurno seštevajo, sem že imel to izkušnjo. ASUS tablica je bila 3× na servisu, 3× menjan zaslon, vedno je odstopil od ohišja. Ko sem tablico poslal na servis še 4. je skupna doba, ki jo je tablica preživela na servisu, presegla 45 dni, zato sem zahteval novo napravo oz. vračilo kupnine. Na koncu sem dobil dobropis v vrednosti tablice pri prodajalcu kjer je bila kupljena. Malo se je kompliciralo, ker nisem bil 1. lastnik tablice in je bilo na računu drugo ime. Long story short, na koncu sem dosegel svoje in z dobljenim dobroimetjem kupil drugo tablico.
Mato989 ::
Dnevi izdelka na servisu se sigurno seštevajo, sem že imel to izkušnjo. ASUS tablica je bila 3× na servisu, 3× menjan zaslon, vedno je odstopil od ohišja. Ko sem tablico poslal na servis še 4. je skupna doba, ki jo je tablica preživela na servisu, presegla 45 dni, zato sem zahteval novo napravo oz. vračilo kupnine. Na koncu sem dobil dobropis v vrednosti tablice pri prodajalcu kjer je bila kupljena. Malo se je kompliciralo, ker nisem bil 1. lastnik tablice in je bilo na računu drugo ime. Long story short, na koncu sem dosegel svoje in z dobljenim dobroimetjem kupil drugo tablico.
Seveda se seštevajo, če je vedno ista napaka...
Če pa bi prvič bil LCD, drugi wi-fi, tretjič kamera, pa se ne bi
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kajtimara ::
....
Če uveljavljas stvarno napako ti morajo v osmih dneh samo odgovoriti ali stvarna napaka je ali je ni.
Naprej od tega roki niso določeni.
To da si dal garancijo ni nič narobe. Zavedaj pa se tega, da skupna doba na servisu ne sme preseči 45 dni. Torej če boš slučajno še kdaj imel ta računalnik na servisu se ti seštevajo dnevi ko bo na popravilu.
Izkljičujoče?!
-------------------------------------------------
....
Če uveljavljas stvarno napako ti morajo v osmih dneh samo odgovoriti ali stvarna napaka je ali je ni...
Stvarno napako uveljavljaš v roku dveh (2) let od nakupa, v roku dveh (2) mesecev od pojava napake. ...
Kaj je sedaj s stvarno napako?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kajtimara ()
kajtimara ::
zajtam123: reku si da je in da ni rokov.
stvarna napaka:
Ja navedena sta dva roka . 8 dni in 2 leti!
stvarna napaka:
Ja navedena sta dva roka . 8 dni in 2 leti!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kajtimara ()
zajtam123 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake na MimovrsteOddelek: Pomoč in nasveti | 5135 (3356) | Riff |
» | Stvarna napakaOddelek: Kaj kupiti | 6122 (2473) | DePalmo |
» | Zavrnitev stvarne napakeOddelek: Mobilne tehnologije | 4986 (4292) | Diogenes |
» | Stvarna napaka iPhoneOddelek: Pomoč in nasveti | 2306 (1172) | gmajna84 |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9446 (6868) | St235 |