» »

Večje povpraševanje po avtomobilih

Večje povpraševanje po avtomobilih

GummyBear ::

Menda beležimo vse večje povpraševanje po avtomobilih in posledično so tudi cene narasle. Moj (star 20 let) je letos ocenjen enkrat več kakor je bil pred nekaj leti.
Zakaj imamo večje povpraševanje po avtomobilih, če pa zadnja leta vlagamo v alternativne oblike mobilnosti (car sharing, kolesa za izposojo, novi vlaki, prenavljanje železniških prog itd.)?

Blinder ::

Proizvodnja avtomobilov se je zmanjšala, povpraševanje:ponudba se je premaknilo v korist proizvajalcev, no, mogoče tudi proizvajalci povprečno trpijo zaradi nastale situacije.
Prvi zadetek na google pravi: The inventory shortage can be attributed to the coronavirus pandemic and resulting supply chain disruptions. When COVID-19 brought the economy to a halt back in 2020, automakers canceled orders for semiconductor chips. Despite a recovering economy, factories continue to struggle with getting new car production back on track.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

wcpapir ::

Ocenjen na več, to ne pove nič. Avto je vreden za koliko se proda. Sem pa lani kupil a4 1.9tdi od stranke, redno servisiran, gospod je rekel, da avto ni vreden nič dal sem mu 1000eur, letnik 2004. Mesec dni sem se vozil da bi skuril tank goriva nato sem ga dal na avtonet. 2200eur, telefon je pregorel, kupec je prišel v par urah.

Sodelavec je lani kupil nov avto KIO, januarja letos so ga klicali če jo pripelje nazaj za 3k več, seveda je ponudbo sprejel.

Bolder ::

Cene novih so šle gor, nominalno nekaj zaradi inflacije in zaradi težav pri dobavljivosti, npr. čipovje a avtoindustrijo, . . ..

GummyBear ::

Razumem, da se je v zadnjih letih zmanjšala proizvodnja (pustimo vzroke), ampak zmanjšala se je tudi potreba po avtomobilu.

Pred koronakrizo: Par ali družina obvezno vsak svoj avto, da se lahko oba vsakodnevno vozita v službo.

Po koronakrizi: Marsikje se je ohranila hibridna oblika dela. Če sta prej morala imeti vsak svoj avto, danes to naj ne bi bilo potrebno: Ona se v službo vozi ob ponedeljkih, sredah in petkih, on pa ob torkih in četrtkih. Kjer lahko oba delata hibridno, se da lepo uskladiti, da shajata s samo enim avtom in drug avto je naenkrat višek - sploh zaradi inflacijo.

Upoštevajmo še, da je govora o uvedbi 6-urnega delovnega časa (s pravicami 8-urnega): Če bo to sprejeto, naenkrat pridobiš dodatni 2 uri časa. Vlak/avtobus, ki ti zdaj za las uide, ti bo z uvedbo novega delovnega časa lahko odlična alternativa za avto. Kar hočem reči: Zadnji 2 leti marsikdo ne rabi toliko avta, kot ga je prej in tudi če se je proizodnja novih avtov zmanjšala, bi na trgu moralo biti dovolj rabljenih.

deco16 ::

To je sam trenutno, v USA prodaja že ful peša. Mi sam zaostajamo. To da so rabljeni avti več vredni pomeni samo da so novi slabo narejeni. Ni lih tko no ampak cene ne bodo šle večno samo gor. Ne bit pol razočarani če ste preveč špekulirali.

kow ::

GummyBear je izjavil:

ampak zmanjšala se je tudi potreba po avtomobilu.


To ne drzi. Lahko pa nam razlozis, zakaj mislis, da smo ljudje nehali povprasevati po mobilnosti.

kixs ::

Ce ne bi bilo povprasevanja po avtih, potem cene ne bi tako zrasle.

Vprasanje je samo ali so toliko zmanjsali proizvodnjo samo zaradi problemov z dobavami delov ali ker so lahko tako enostavno zvisali dobicek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

kow ::

To ni vprasanje. Zgodilo se je zaradi problemov z dobavami delov. Dokaz?
Ce bi to naredil samo en proizvajalec, bi ostali proizvajalci nadomestili manjso proizvodnjo, si prisvojili trzni delez ter si povecali dobicke.
Gotovo tudi ne bi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

m0LN4r ::

GummyBear je izjavil:

Menda beležimo vse večje povpraševanje po avtomobilih in posledično so tudi cene narasle. Moj (star 20 let) je letos ocenjen enkrat več kakor je bil pred nekaj leti.
Zakaj imamo večje povpraševanje po avtomobilih, če pa zadnja leta vlagamo v alternativne oblike mobilnosti (car sharing, kolesa za izposojo, novi vlaki, prenavljanje železniških prog itd.)?

Zato ker alternative so za reveze in izjeme, mestne hipije, isto kot vegani.

Vecina hoce avto, individualno, neodvisno, udobno mobilnost. Pika.

GummyBear je izjavil:

Razumem, da se je v zadnjih letih zmanjšala proizvodnja (pustimo vzroke), ampak zmanjšala se je tudi potreba po avtomobilu.

Pred koronakrizo: Par ali družina obvezno vsak svoj avto, da se lahko oba vsakodnevno vozita v službo.

Po koronakrizi: Marsikje se je ohranila hibridna oblika dela. Če sta prej morala imeti vsak svoj avto, danes to naj ne bi bilo potrebno: Ona se v službo vozi ob ponedeljkih, sredah in petkih, on pa ob torkih in četrtkih. Kjer lahko oba delata hibridno, se da lepo uskladiti, da shajata s samo enim avtom in drug avto je naenkrat višek - sploh zaradi inflacijo.

Upoštevajmo še, da je govora o uvedbi 6-urnega delovnega časa (s pravicami 8-urnega): Če bo to sprejeto, naenkrat pridobiš dodatni 2 uri časa. Vlak/avtobus, ki ti zdaj za las uide, ti bo z uvedbo novega delovnega časa lahko odlična alternativa za avto. Kar hočem reči: Zadnji 2 leti marsikdo ne rabi toliko avta, kot ga je prej in tudi če se je proizodnja novih avtov zmanjšala, bi na trgu moralo biti dovolj rabljenih.

To mogoce drzi v pisarniskem delu in JS, drugje oz. vecini gospodarstva se ni spremenilo nic.

Karikiram, tajnica mogoce res dela zdaj dva dni od doma, se vedno pa rabi avto za ostale dni in ostale stvari.
Ostalih nekaj tisoc, ki pa delajo v fabriki, terenu, z klescami in orodjem v roki, se ni spremenilo nic.
Sam za tajnico se je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kow ::

Tudi, ce delas doma, se vedno potrebujes avto. Cetudi ga potrebujes za manj kilometrov.

Horas ::

kixs je izjavil:

Ce ne bi bilo povprasevanja po avtih, potem cene ne bi tako zrasle.

Vprasanje je samo ali so toliko zmanjsali proizvodnjo samo zaradi problemov z dobavami delov ali ker so lahko tako enostavno zvisali dobicek.


cene so zrasle ker lahko! ker morajo dobički biti vedno večji, nima nič vete pompovprapevanju. in pa inflacija. upad prodaje? upad proizvodnje? kdo vas tako serje?
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

GummyBear ::

m0LN4r je izjavil:

GummyBear je izjavil:

Menda beležimo vse večje povpraševanje po avtomobilih in posledično so tudi cene narasle. Moj (star 20 let) je letos ocenjen enkrat več kakor je bil pred nekaj leti.
Zakaj imamo večje povpraševanje po avtomobilih, če pa zadnja leta vlagamo v alternativne oblike mobilnosti (car sharing, kolesa za izposojo, novi vlaki, prenavljanje železniških prog itd.)?

Zato ker alternative so za reveze in izjeme, mestne hipije, isto kot vegani.

Vecina hoce avto, individualno, neodvisno, udobno mobilnost. Pika.



To, da večina hoče avto, je samo mindset, ki se bo kmalu končal. Jaz bi rad imel jahto, križarko in še helikopter, ampak finančno to ni dosegljivo. Če pa bi bilo, bi večina ljudi imela vse to. Ko bo avto postal dražji (zaradi javnih prevoznih sredstev in tudi zaradi podnebne politike), se bo temu individualizmu, neodvisnosti in udobju večina odpovedala. In ker se ta "reforma" ravnokar dogaja, me čudi, da imamo toliko povpraševanja.

Vsako večje mesto (govorim za tujino) ima javni prevoz toliko urejen, da lahko kamorkoli in kadarkoli prideš enako hitro kot z avtom ali še hitreje. Naša Ljubljana je tu izjema - trudi se slediti večjim mestom (velemestom), ampak nima urejenih osnovnih pogojev. Ko pa bo mo javne prevoze lepo poštimali, bo vožnja v mestih tako draga, da se bodo z avti vozili samo še tam, kjer res ne gre drugače. Vidim, kam se stvari obračajo.

Kapitan Jack ::

wcpapir je izjavil:

Ocenjen na več, to ne pove nič. Avto je vreden za koliko se proda. Sem pa lani kupil a4 1.9tdi od stranke, redno servisiran, gospod je rekel, da avto ni vreden nič dal sem mu 1000eur, letnik 2004. Mesec dni sem se vozil da bi skuril tank goriva nato sem ga dal na avtonet. 2200eur, telefon je pregorel, kupec je prišel v par urah.

Sodelavec je lani kupil nov avto KIO, januarja letos so ga klicali če jo pripelje nazaj za 3k več, seveda je ponudbo sprejel.

Vauuu. Zasluzil ni tocno nic, razen ce se gre avanturista in zivet v hosto, namrec ce bo hotel drug avtomobil, bo tudi ta stal tri tisocaka vec.

zobnik ::

Za 100% dražji rabljeni avti in v kakšnem slabem stanju se prodajajo.

wcpapir je izjavil:

Ocenjen na več, to ne pove nič. Avto je vreden za koliko se proda. Sem pa lani kupil a4 1.9tdi od stranke, redno servisiran, gospod je rekel, da avto ni vreden nič dal sem mu 1000eur, letnik 2004. Mesec dni sem se vozil da bi skuril tank goriva nato sem ga dal na avtonet. 2200eur, telefon je pregorel, kupec je prišel v par urah.



Davčna te vidi da si 1200 zaslužil, razen če ste v pogodbo napisal druge cene

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

m0LN4r ::

GummyBear je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

GummyBear je izjavil:

Menda beležimo vse večje povpraševanje po avtomobilih in posledično so tudi cene narasle. Moj (star 20 let) je letos ocenjen enkrat več kakor je bil pred nekaj leti.
Zakaj imamo večje povpraševanje po avtomobilih, če pa zadnja leta vlagamo v alternativne oblike mobilnosti (car sharing, kolesa za izposojo, novi vlaki, prenavljanje železniških prog itd.)?

Zato ker alternative so za reveze in izjeme, mestne hipije, isto kot vegani.

Vecina hoce avto, individualno, neodvisno, udobno mobilnost. Pika.



To, da večina hoče avto, je samo mindset, ki se bo kmalu končal. Jaz bi rad imel jahto, križarko in še helikopter, ampak finančno to ni dosegljivo. Če pa bi bilo, bi večina ljudi imela vse to. Ko bo avto postal dražji (zaradi javnih prevoznih sredstev in tudi zaradi podnebne politike), se bo temu individualizmu, neodvisnosti in udobju večina odpovedala. In ker se ta "reforma" ravnokar dogaja, me čudi, da imamo toliko povpraševanja.

Vsako večje mesto (govorim za tujino) ima javni prevoz toliko urejen, da lahko kamorkoli in kadarkoli prideš enako hitro kot z avtom ali še hitreje. Naša Ljubljana je tu izjema - trudi se slediti večjim mestom (velemestom), ampak nima urejenih osnovnih pogojev. Ko pa bo mo javne prevoze lepo poštimali, bo vožnja v mestih tako draga, da se bodo z avti vozili samo še tam, kjer res ne gre drugače. Vidim, kam se stvari obračajo.

Ja zato se v velemestih vozi po nekaj miljon avtov xD

Sanjac. To kaj si ti zelis je irelevantno. Nimas stika z realnostjo vecine.
Avto in jahte v istem stavku omenjat kaze samo to kako fantaziras.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Ahim ::

Se en ohranjeni alter account tistega butca "inzenirja" ali kaj je ze... naslednji post bo pa reklamiranje elektricarjev in objavljanje nekih grafikonov, ki domnevno kazejo neke smrti zaradi izpuhov avtomobilov z ICE :))


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Projekt trajnostna mobilnost

Oddelek: Loža
12826 (353) Robocop1
»

Ker ni čipov, Volkswagen in Opel ustavila nekatere tovarne (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8019411 (12472) klinker
»

Vse več Američanov ima raje Uber in Lyft kot lasten avtomobil (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
35185180 (76067) Unknown_001
»

Warren Buffett: Samovozeča vozila bodo slaba za posel mnogih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
6212450 (9832) matobeli
»

Pametna navigacija proti načrtovalcem prometne ureditve (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6221555 (19243) BigWhale

Več podobnih tem