» »

Nakup avta - 2ic

Nakup avta - 2ic

1
2
»

Utk ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Povprečno pri koliko avtih na mio prodanih, se strga ketna? Če je lastnik pravi, zamenja ketno pravi čas, saj je delovna doba odvisna od načina vožnje, če je vožnja neenakomerna, z veliko nihanji v hitrosti in obratih, se ketna prej vtrga, kot pri enakomerni vožnji, tudi taki, pri kateri so hitrosti vedno okoli 200. Za ketne in jermene je najhuje gonjenje v nižjih brzinah, hitro speljevanje.
Jaz sem ketne menjal na 100kkm in nisem imel nikoli problema z BMW-ji, kupljeni pri cca 200k in prodani pri cca 400kkm+ (4-i vozila višjega razreda).

Če bi zamenjal cel avto za novega pri 100 kkm, tudi ne bi imel problema. Mislim kaka je to logika. Pri 100 kkm se ne menja niti jermenov, kaj šele ketno.

solatko ::

m0LN4r - Na veliko lažeš.
Utk - menjava je bila zastonj, zakaj ne. Način vožnje, diski so bili skoraj nerabljeni.
Delo krepa človeka

nirm ::

@solatko
Ne vem če poznaš hondo jazz pogugli
Je neki druzga kot predelana Honda Civic :)

m0LN4r ::

m0LN4r - Na veliko lažeš.
Nesreca je bila v Mariboru, rdec 17 let star clio, tam okol leta 2011. Bilo je celo sluzbeno vozilo. Pred nesreco je bil ze krpan od spodaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

m0LN4r - Clio ni Korejc, ti si rekel za Korejca. Tudi Fiat je znal sest zic na tla.
Korejci gnijejo, vendar ne na tak način, da bi zic padu ven, grejo prej amortizerji v kabino in sede cel avto na tla.
Delo krepa človeka

matobeli ::

Kot lastnik precej japonskih in korejskih avtov za 2jurja lahko potrdim, podvozje je bilo, z izjemo enega primera vedno beez rje.

Pragovi, blatniki, eh, to je pa druga zgodba, še dobro da zic ni v prag prišraufan.

Ampak guess what, fotru škoda octavia gnije pri 13 letih, spredaj na pragu kjer bi se morala voda iztekat, pa se je zabasal kanal enkrat. Pa so škode, po mnenju majstra, ki nam službene avte ščiti pred rjo, kar precej visoko na lestvici glede kvalitete pleha.

Da ne govorim o reno belih kombijih... že barva je tolk prozorna da jo voda skor odplakne, po havbi čist pikast z pol manj kilometri kot drugi avti. Ajd, zaenkrat cinkanje drži, bomo vidli kaj bo...

Skratka, vsi avti gnijejo (pri nas), komot preprečiš, ampak moraš kar mejčken vedet kaj delat.

IL_DIAVOLO ::

Moji ne gnijejo. Pa ves zakaj? Ker ga imam v garaži in ga ne zalivam tedensko.

matobeli ::

Garaža niti nima toliko veze kot bi ljudje želeli. Zunaj se bolje posuši, sol pa načeloma ne skače.

Vezo ima samo koliko in kje se voziš. 10kkm letno po slanih cestah dela čudeže iz pleha.

Pucanje podvozja pa dejansko je lahko faktor ker z soljo spraviš stran tudi zaščitni sloj olj, katrana, umazanije...
Majster mi je rekel da je najbolje pucat toliko kot ti ga spuca vožnja po dežju. če že, bi ga moral po pucanju vsaj malo našpricat. Razen če imaš že obstoječo bitumen zaščito, tist lahko špricaš kolkor hočeš.

Jasno, če greš v blato, ga je fajn odstranit, ampak to ni ravno autoban materjal.

IL_DIAVOLO ::

No ja odprta garaza aka nadstresek.

matobeli ::

Glede vlage bolje, ampak če ne spucaš avta preden not zapelješ je čiat iato kot parkplac. Ampak slabše ker se ves prah, cvetni prah in drugi delci, ne izpira z vsako ploho. Zaradi tega se potem mašijo odtočni kanali.

IL_DIAVOLO ::

Daj ne nakladaj no. Good lord.

matobeli ::

Z veseljem bom prebral teorijo kako slana voda iz parkplaca skoči na pleh, da bo bil pod nadstreškom v prednosti. Ker vse kar pade iz neba pač ni korozivno ker destilirana voda to pač ni.

Sicer pa preveri ane, kako so kaj kanali na golfu.

IL_DIAVOLO ::

Tezko :)

matobeli ::

Kako pa da si prodal? Se še spomnem kakšno dramo si delal z njim...

Citroena al kaj je nekdo rekel?

IL_DIAVOLO ::

1000 evrov ne prileti vsak dan :)

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Z veseljem bom prebral teorijo kako slana voda iz parkplaca skoči na pleh, da bo bil pod nadstreškom v prednosti. Ker vse kar pade iz neba pač ni korozivno ker destilirana voda to pač ni.

Sicer pa preveri ane, kako so kaj kanali na golfu.


Pod nadstreškom se avto lahko dobro posuši. Z razlogom imajo velike deponije starih letal v puščavah.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Kvinta ::

hojnikb je izjavil:

Kvinta je izjavil:

Za do dva jurja kupiš enega oldtimerja registracija in zavarovanje ne stane skoraj nič delov kolkor češ in napol zastonj :P

Lol, nope. Prvič, da lahko imaš oldtimerja na takšen način, more bit kot drugi avto. Potem pride certifikacija in članstvo v klub starodobnikov. In pa seveda samo dejstvo, da furaš kanto iz 1990 ali starejše, torej popravila zagotovljena, varnosti blizu nule itd...


To so neke stare informacije sicer pa vrjetno ma moža ko ma še kaki avto ,če že treba ..... stara kanta gor al dol to kar je enim totalno brezveze je enim full dobro sto ljudi sto čudi :)
A.C.A.B

matobeli ::

niso lih stare informacije, če maš druge izkušnje pa please share. oldtimerje ki jih hočeš met je treba vzdrževat lih tko kot nove avte, mogoče manj ker so manj zahtevni. Če vzameš kubaturo pod eno mero so tud novodobni avti pocen.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
464380 (3161) bambam20
»

SUV za 25000€? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508964 (5945) negot
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017481 (14335) zobnik
»

Avto do 3000 EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
507703 (5138) hojnikb

Več podobnih tem